Jump to content

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ FORMULA I 2005


Athena

Recommended Posts

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, έγινε τις πρωινές ώρες (ώρα Ελλάδος) στο Άλμπερτ Πάρκ της Μελβούρνης. Εκεί, ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα :wub: συνέχισε την εντυπωσιακή εμφάνιση που είχε ξεκινήσει από τις δοκιμές (βοηθούντος και του θεού της βροχής!) :rolleyes: και πέτυχε την δεύτερη τυπικά, αλλά σίγουρα την πρώτη νίκη του που μπόρεσε να πανηγυρίσει όπως άρμοζε.

Η Renault ολοκλήρωσε το θρίαμβό της με την 3η θέση του Fernando Alonso, ενώ θετική εντύπωση προκάλεσε ο τερματισμός και των δύο μονοθεσίων της νεοφώτιστης Red Bull μέσα στη βαθμολογούμενη οκτάδα, μεταξύ των οποίων και αυτό του, από πολλούς θεωρούμενου ως "ξοφλημένου", David Coulthard.

Όσο για τη Ferrari, ο Barrichello έσωσε την τιμή της, τερματίζοντας 2ος μετά από έναν πολύ συνετό αγώνα, ενώ ο Schumacher, που ήταν ο μεγάλος άτυχος των δοκιμών, έπεσε θύμα του Nick Heidfeld και εγκατέλειψε, όντας πάντως αρκετά πίσω στην κατάταξη.

Νωρίς είναι ακόμα, αλλά σα να μου φαίνεται ότι η φετινή χρονιά θα είναι πιο ενδιαφέρουσα. Οι αλλαγές στους κανονισμούς (ένα σετ λάστιχα για κάθε GP, ένας κινητήρας για δύο σαββατοκύριακα κλπ) μοιάζουν να αλλάζουν κάπως τη (βαρετή, ομολογουμένως!) πραγματικότητα της Formula 1.

Η κατάταξη του grand prix της Αυστραλίας

1. Φιζικέλα (Renault) 57 γύροι

2. Μπαρικέλο (Ferrari) +5.5''

3. Αλόνζο (Renault) +6.7''

4. Κούλθαρντ (Red Bull) +16.1''

5. Βέμπερ (Williams) +16.9''

6. Μοντόγια (McLaren) _35.0''

7. Κλιν (Red Bull) +38/9''

8. Ράικονεν (MacLaren) +39.6''

9. Τρούλι (Toyota) +63.1''

10. Μάσα (BAR) +64.3''

11. Μπάτον (BAR) 1 γύρο

12. Ρ. Σουμάχερ (Toyota) 1 γύρο

13. Βιλνέβ (Sauber) 1 γύρο

14. Σάτο (BAR) 2 γύροι

15. Καρθίκεγιαν (Jordan) 2 γύροι

16. Μοντέιρο (Jordan) 2 γύροι

17. Φρισάχερ (Minardi) 4 γύροι

Αντε, και καλό πρωτάθλημα παίδες! :anavwfwties:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εκεί, ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα  :wub:  συνέχισε την εντυπωσιακή εμφάνιση που είχε ξεκινήσει από τις δοκιμές (βοηθούντος και του θεού της βροχής!)  :rolleyes:  και πέτυχε την δεύτερη τυπικά, αλλά σίγουρα την πρώτη νίκη του που μπόρεσε να πανηγυρίσει όπως άρμοζε.

Η Renault ολοκλήρωσε το θρίαμβό της με την 3η θέση του Fernando Alonso, ενώ θετική εντύπωση προκάλεσε ο τερματισμός και των δύο μονοθεσίων της νεοφώτιστης Red Bulll μέσα στη βαθμολογούμενη οκτάδα, μεταξύ των οποοίων και αυτό του, από πολλούς θεωρούμενου ως "ξοφλημένου", David Coulthard.

Τί βοηθούντος ρα?Εδώ έπεσε το βουντού του αιώνα,Ρότσα-Ρότσα-Μπουμπλής,ώστε ο ποντικομικρούλης (aka Φιζικέλα είσαι τρέλα) να γυρίσει σε εντελώς στεγνό οδόστρωμα και στο καπάκι ο Σούμι σε ......λιμνοθάλασσα!!!

Μιλάμε ήταν να μας κλαίνε οι ρέγγες....μόνο κουπιά δεν βγάλανε στο box........

Κατά τα λοιπά,άξιοι οι Γάλλοι,μου θύμισαν την διαφήμιση "ακολούθα το Clio" ;):splaaaats:

Ο Σκώτος όντως ήταν μια κάποια έκπληξις......μάλλον θα του πληρώνουν και τις κάλτσες οι κοκκινόταυροι.....μην ξεχνάμε επίσης ότι το Red bull δίνει φτεράαααα!

Αρνητική,ή μάλλον χαρακτηριστική ενός μεγάλου ταλέντου,μη-χέσω-είχα-μέσο, εμφάνιση,αυτή του πρώην παγκοσμίου πρωταθλητή Βιλνέβ,ο οποίος κατόρθωσε μέσα στην πρώτη ευθεία να καταπονιστεί,από 4ος----->13ος(τελικά)!

Και εις κατώτερα αγορίνα μου!!!! emcensored

Χλωμά καντήλια εφέτος....ακρίβυναν τα κάστανα......λέτε να βγάλουν επιτέλους φανέλες του ποντικομικρούλη? emeleos

Οψόμεθα!

Καλή Χρονιά!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τελικά η pole position σε συνδυασμό με μια σταθερή και καθαρή οδήγηση μπορούν να δώσουν τη νίκη. Αυτό μας απέδειξε ο πιλότος της Renault Giancarlo Fisichella. Ο Ιταλός προπορευόταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και πήρε την καρό σημαία, αφού η επίδοσή του στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, ελέω βροχής, του έδωσε την pole position.

2ος ο Rubens Barrichello με τη Ferrari του, χωρίς να κάνει τίποτα το ιδιαίτερο, εκμεταλλευόμενος κυρίως την καλή του θέση εκκίνησης. Το podium συμπλήρωσε ο Fernando Alonso, ο 23χρονος πιλότος της Renault, πετυχαίνοντας μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο, ξεκινώντας μάλιστα από την 13η θέση! Δικαίως αναρρωτιέται πόσο καλύτερα θα τα κατάφερνε αν στα δοκιμαστικά δεν είχε βρέξει...

Ο αγώνας δεν προσέφερε κάτι το ιδιαίτερο από άποψη θεάματος. Οι νέοι κανονισμοί που ισχύουν φέτος περιόρισαν – ακόμα περισσότερο – την εκρηκτικότητα και την απροβλεψιμότητα των οδηγών (αν και κρατάμε επιφυλλάξεις, αφού ήταν μόλις οι πρώτοι 58 γύροι του πρωταθλήματος). Και λογικό είναι. Όταν είσαι υποχρεωμένος να προσέξεις τον κινητήρα σου, αφού θα έχεις τον ίδιο και στο επόμενο grand prix, το σκέφτεσαι 2 και 3 φορές να τον ζορίσεις και να φέρεις το αμάξι στα όριά του. Το ίδιο και με τα ελαστικά. Τέρμα οι αλλαγές ελαστικών στα pit stops. Εκεί που πέρσι άλλαζαν 2 και 3 φορές τα λάστιχα, τώρα οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να τα προσέχουν για να βγάλουν τον αγώνα με ένα set. Που σημαίνει πως η φύση των ελαστικών έχει αλλάξει, έχουν γίνει πιο ανθεκτικά, όμως αποδίδουν λιγότερο σε σχέση με τα… περιορισμένης χρήσεως των προηγουμένων ετών.

Η ευχάριστη έκπληξη ήταν ο David Coulthart ο οποίος «εδιώχθη» πέρσι από την McLaren, αφού οι υπεύθυνοι (ε, και με το δίκιο τους, κρίνοντας από τα αποτελέσματα) θεώρησαν πως είχε «βαλτώσει». Ο DC όμως βάλθηκε να τους διαψεύσει. Με ένα σαφώς υποδεέστερο μονοθέσιο σε σχέση με τα άλλα, αυτό της καινούριας στην Formula 1 Red Bull (πρώην Jaguar), κατέλαβε την 4η θέση, οδηγώντας σταθερά αλλά και εντυπωσιακά όπου χρειάστηκε (πχ η σφήνα στην εκκίνηση, που ήταν το ήμισυ του παντός). Εκτός των άλλων ο πολύπειρος Σκωτσέζος οδηγός μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία του στην άπειρη ομάδα. Σάμπως ο Michael Schumacher δεν κάνει υποδείξεις στους μηχανικούς της Ferrari; Άλλωστε ο οδηγός ξέρει καλύτερα…

Η Renault απέδειξε πως φέτος δε θα χτυπάει απλά βαθμούς, αλλά νίκες! Το 1-3 που σημείωσε σήμερα κάνει τους «μεγάλους» να την υπολογίζουν κατά τι περισσότερο. Και γιατί όχι; Καλή ομάδα, πολύ καλό μονοθέσιο, πολύ καλοί οδηγοί. Τι άλλο χρειάζεται για την επιτυχία;

Ferrari, McLaren και Williams δεν ικανοποίησαν με την απόδοσή τους. Η McLaren είδε το μονοθέσιο του Kimi Raikkonen να σβήνει στην εκκίνηση, και τελικά ο Φινλανδός βρέθηκε να μάχεται με έναν κουρασμένο Michael Schumacher για τη.. 10η θέση. Τελικά ο μικρός κατέλαβε την 8η θέση, ενώ ο Juan Pablo Monotya κατέλαβε την 6η. Ο Michael Schumacher τελικά εγκατέλειψε, μετά από επαφή που είχε με τον Heidfeld της Williams. Μάλλον πάντως οι υπεύθυνοι της scuderia, βλέποντας τον για πολύ ώρα να κινείται σε χαμηλούς χρόνους, θα επισπεύσουν την χρησιμοποίηση του νέου μοντέλου, αφού η Ferrari χρησιμοποιεί ακόμα το περσινό.

Η BAR, που πέρσι είχε εντυπωσιάσει με τις εμφανίσεις της, προβλημάτισε σήμερα. Αμφότεροι οι οδηγοί έμειναν εκτός βαθμών. Εκτός όμως αυτού, η BAR, βλέποντας πως δεν είχε κάποιο βαθμολογικό κέρδος από την εξέλιξη του αγώνα, αποφάσισε να μην αφήσει τα αμάξια της να τερματίσουν, αλλά τα «πάρκαρε» στα pits, παίρνοντας έτσι το δικαίωμα (βάσει κανονισμών) στο επόμενο grand prix στη Μαλαισία να χρησιμοποιήσει καινούριους κινητήρες, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες, όπως προείπα, θα τρέξουν με τους ίδιους. Αυτό, παρόλο που τυπικά είναι νομότυπο, είναι έξω από το αγωνιστικό πνεύμα. Δηλαδή κάθε ομάδα που βλέπει πως δεν παίρνει βαθμό, δε θα τερματίζει; Δε φταίει η ομάδα βέβαια, αλλά οι ίδιοι οι κανονισμοί.

Συμπερασματικά, αυτό που θα κρατήσουμε θα είναι η «ανάσταση» του David Coulthard (man of the race στα polls σε διάφορα sites) μέσα από μια μικρή πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα, το 1-3 της πολύ δυνατής, καθώς φαίνεται, Renault, το «κόλπο» της BAR και… η μη βαθμολόγηση του Schumacher (για αυτούς που έχουν εμμονές! :lol: ).

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Επόμενη πράξη: Μαλαισία, σε 15 ημέρες!

41071.jpg

41174.jpg

Ο νικητής...

41192.jpg

To podium του GP της Αυστραλίας 2005

40873.jpg

Ο David Coulthard μπλοκάρι στιγμιαία τους τροχούς του μονοθεσίου της Red Bull

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Τι εγινε βρε παιδια....ουτε ενα μικρουλι ποστ για το GP Μαλαισιας;Με απογοητευετε -_-

Καλα....ας βαλω τα αποτελεσματα απο contra.gr .....εμ τωρα που εχει ενδιαφερον :D

Η τελική κατάταξη

1 F. Alonso (Renault) 1:31:33.736

2 J. Trulli (Toyota) + 24.327

3 N. Heidfeld (Williams) + 32.188

4 JP. Montoya (McLaren) + 41.631

5 R. Schumacher (Toyota) + 51.854

6 D. Coulthard (Red Bull) + 1:12.543

7 M. Schumacher (Ferrari) + 1:19.988

8 C. Klien (Red Bull) + 1:20.835

9 K. Raikkonen (McLaren) + 1:21.580

10 F. Massa (Sauber) + 1 laps

11 N. Karthikeyan (Jordan) + 2 laps

12 T. Monteiro (Jordan) + 3 laps

13 C. Albers (Minardi) + 4 laps

-

Εγκατέλειψαν

14 R. Barrichello (Ferrari) + 6 laps

15 G. Fisichella (Renault) + 19 laps

16 M. Webber (Williams) + 19 laps

17 J. Villeneuve (Sauber) + 30 laps

18 J. Button (BAR) + 54 laps

19 A. Davidson (BAR) + 54 laps

20 P. Friesacher (Minardi) + 54 laps

Πιλότοι

1. F. Alonso (Renault) 16

2. G. Fisichella (Renault) 10

3. J. Trulli (Toyota) 8

4. R. Barrichello (Ferrari) 8

5. D. Coulthard (Red Bull) 8

6. JP. Montoya (McLaren) 8

7. N. H ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika - agglika -feld (Williams) 6

8. R. Schumacher (Toyota) 4

9. M. Webber (Williams) 4

10. C. Klien (Red Bull) 3

11. M. Schumacher (Ferrari) 2

12. K. Raikkonen (McLaren) 1

Κατασκευαστές

1. Renault 26

2. Toyota 12

3. Red Bull 11

4. Ferrari 10

5. Williams 10

6. McLaren 9

emarright 3 Απριλιου Μπαχρειν ......για να δουμε B)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο JP Montoya χάνει το GP του Μπαχρέιν λόγω ρωγμώδους κατάγματος ωμοπλάτης το οποίο υπέστη παίζοντας τένις. Αντικαταστάτης του ο Pedro de la Rosa.

Αυτά παθαίνουν οι υπέρβαροι που πάνε κατευθείαν στα δύσκολα, κεφτεδάκι... :P

Αναμένεται εναγωνίως η εμφάνιση της F2005, του νέου μονοθεσίου της Ferrari (δυο αγώνες νωρίτερα απ΄ότι το περιμέναμε) γιατί, όπως και να το κάνουμε, το προηγούμενο δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των φετινών αγώνων (παρ'όλο που αν ρωτούσαν εμένα θα τους έλεγα ν'αφήσουν το αυτοκίνητο ήσυχο και ν'αλλάξουν κατασκευαστή ελαστικών :splats:)

Δοκιμαστικά Σάββατο 13.00 και Κυριακή 10.30.

Αγώνας, Κυριακή 14.30

emzhtwopontikomikroulhs :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Λοιπόν, είναι εξακριβωμένο: οι θεοί της F1 είναι φέτος με το μέρος του Αλόνσο. Δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός ότι όλους τους άλλους οδηγούς τους χτυπάει αλύπητα η ατυχία (βλέπε Kimi, Fisico) κι αυτόν δεν τον αγγίζει τίποτα! Μα καλά, βουντού κάνουνε εκεί στο Οβιέδο! emdevil

Δεν περιγράφω άλλο :bloodomen: κάνω paste από το contra.gr

Θρίλερ

Ένα ελαστικό, καθόρισε την τύχη του grand prix του Νίρμπουργκρινγκ. Ο Κίμι Ράικονεν είχε την τύχη στα χέρια του και πιθανώς άξιζε τη νίκη όσο κανείς άλλος, οδηγώντας τη McLaren για πάνω από 15 γύρους με... τρία ελαστικά. Ο μπροστά δεξιός τροχός προκαλούσε δυνατούς κραδασμούς, για να οδηγήσει σε κατάρρευση της ανάρτησης μόλις έναν γύρο πριν το τέλος. Από την κατάσταση επωφελήθηκε ο Φερνάντο Αλόνζο, ο οποίος πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, για τέταρτη φορά εφέτος.

Πίσω του, ο Νικ Χάιντφελντ, με συνεχόμενη δεύτερη θέση. Στο βάθρο ανέβηκε και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο Μίκαελ Σουμάχερ έφερε το μονοθέσιό του στη πέμπτη θέση, χωρίς να μπορούμε να μιλήσουμε για τόσο καλή εμφάνιση της Ferrari.

Αναγεννημένος ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ, πήρε την τέταρτη θέση με Red Bull, ενώ αν δεν έπαιρνε και ποινή, θα μπορούσε τη δεύτερη.

Η εκκίνηση ήταν επεισοδιακή, καθώς ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα είδε το κιβώτιό του να μπλοκάρει και έτσι πέρασε στο πίσω μέρος του grid. Όχι πως η πρώτη στροφή υπολειπόταν δράσης. Ο Μαρκ Βέμπερ εμπόδισε τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, βρέθηκε εκτός αγώνα, ενώ ο Κολομβιανός έχασε πολλές θέσεις. Ο Κίμι Ράικονεν ξεπετάχτηκε και πήρε την πρωτοπορία από τον Νικ Χάιντφελντ, την ώρα που ο Μίκαελ Σουμάχερ έπεφτε θύμα της σύγκρουσης μεταξύ Μοντόγια – Βέμπερ και έχανε χρόνο.

Εξάλλου, λίγο αργότερα ο Γιάρνο Τρούλι αναγκάστηκε να μπει στα pits χωρίς να σταματήσει, καθώς οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να τον τιμωρήσουν επειδή οι μηχανικοί της Toyota δεν απομακρύνθηκαν εγκαίρως από το μονοθέσιο, πριν τον γύρο σχηματισμού.

Ο Ράικονεν δεν είχε πρόβλημα να μεγαλώνει την διαφορά του ώστε να εξασφαλίσει έναν σχετικά άνετο ανεφοδιασμό. Αξιοσημείωτο το ότι έστω και λίγους γύρους, η Red Bull Racing βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα, δια χειρός Ντέιβιντ Κούλθαρντ. Η εκπληκτική εμφάνιση του Σκωτσέζου όμως κηλιδώθηκε, καθώς δεν λειτούργησε ο περιοριστής ταχύτητας μέσα στο pit lane, με αποτέλεσμα να εκτίσει ποινή διέλευσης.

Πάντως, ο Φιλανδός έκανε ένα μικρό λάθος και έδωσε το δικαίωμα στον Χάιντφελντ να μπει για δεύτερο ανεφοδιασμό ως πρωτοπόρος. Την ίδια ώρα, τα ερωτηματικά μήπως χρειαζόταν και τρίτη... επίσκεψη, εγείρονταν, κάτι που θα κατέστρεφε τον αγώνα του Γερμανού.

Όπερ και εγένετο, με αποτέλεσμα ο Ράικονεν να ανησυχεί πλέον, διακριτικά, για τον Αλόνζο. Αμφότεροι, είχαν ελαστικά σε οριακή κατάσταση και στους τελευταίους γύρους, περισσότερο έμοιαζε με αγώνα αντοχής παρά με σύγκριση πιλότων και μονοθεσίων.

Πιο πίσω, ο Ρούμπενς Μπαρικέλο πάλευε για το βάθρο και ο Μίκαελ Σουμάχερ για λίγους πόντους. Σίγουρα, όχι ακριβώς το σαββατοκύριακο που περίμεναν όλοι στην ιταλική φίρμα.

Στα της κορυφής, ο Ράικονεν προδόθηκε έναν γύρο πριν το τέλος. Τότε, οι εμφανείς κραδασμοί οδήγησαν σε κατάρρευση την ανάρτηση και έτσι ο Φερνάντο Αλόνζο έφερε τη Renault στη κορυφή. Από την άδοξη εγκατάλειψη του Φιλανδού επωφελήθηκε ο Χάιντφελντ που πήρε όπως και στο Μονακό τη δεύτερη θέση, ενώ βάθρο "είδε" και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο.

Η κατάταξη

1. Αλόνζο

2. Χάιντφελντ +16.5

3. Μπαρικέλο +18.5

4. Κούλθαρντ +31.5

5. Μ. Σουμάχερ +50.4

6. Φιζικέλα +51.9

7. Μοντόγια +58.1

8. Τρούλι +71.0

9. Λιούτσι +71.5

10. Μπάτον +95.7

11. Ράικονεν + 1 γύρος

12. Σάτο + 1 γύρος

13. Βιλνέβ + 1 γύρος

14. Μάσα + 1 γύρος

15. Μοντέιρο + 1 γύρος

16. Καρθικέγιαν + 1 γύρος

17. Άλμπερς 2 γύροι

18. Φριζάχερ 3 γύροι

Βαθμολογία Οδηγών

1. Αλόνζο 59

2. Ράικονεν 27

3. Τρούλι 27

4. Χάιντφελντ 25

5. Βέμπερ 18

6. Φιζικέλα 17

7. Ρ. Σουμάχερ 17

8. Μ. Σουμάχερ 16

9. Μοντόγια 16

10. Μπαρικέλο 15

11. Κούλθαρντ 15

12. Βουρτζ 6

13. Βιλνέβ 5

14. Ντε λα Ρόσα 4

15. Κλιν 3

16. Μάσα 2

17. Λιούτσι 1

Βαθμολογία Κατασκευαστών

1. Renault 76

2. McLaren 53

3. Toyota 44

4. Williams 43

5. Ferrari 31

6. Red Bull 19

7. Sauber 7

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως ο κανονισμός με τα λάστιχα εκτός από χαζός, είναι όπως έχουμε διαπιστώσει και πολύ επικίνδυνος.

Και είναι κρίμα ο εκπληκτικός αγώνας ενός οδηγού (Kimi), και ειδικά τους τελευταίους γύρους που έτρεχε με κατεστραμένο σχεδόν λάστιχο (τα on board πλάνα ήταν τραγικό θέαμα) να καταστρέφεται λόγω αστοχίας ελαστικού.

Αν η FIA θέλει να περιορίζει την ικανότητα ενός οδηγού και να του καταστρέφει την προσπάθεια του επειδή απλά ήταν πιο γρήορος από τους άλλους, τότε τα κατάφερε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.