Jump to content

Ζων δότης νεφρού


foutre

Recommended Posts

Δεν είμαι γιατρός και γι' αυτό απευθύνομαι σε εσάς:

ένας φίλος μου σκέφτεται να γίνη δότης νεφρού, ανησυχεί όμως όχι τόσο για την επέμβαση καθ'αυτήν, αλλά για το πώς θα επηρεαστή η ζωή του μετά, από άποψη δίαιτας, πιθανότητας να μην φτάνη ο ένας νεφρός για ομαλή λειτουργία του οργανισμού κ.λπ. κ.λπ. Μιλάμε για άντρα, 24 ετών, υγιή.

Λεπτομέρειες για το πού μπορεί να γίνη η επέμβαση στην Αθήνα, τι εξετάσεις χρειάζονται, ποιος πληρώνει για αυτές κ.λπ. είναι ευπρόσδεκτες.

Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον κάνη τον κόπο να απαντήση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλημερα foutre...

τι εννοείς ακριβώς θέλει να γίνει δότης νεφρού;

Αν έχει κάποιον συγγενή στον οποίο θέλει να δωρίσει το νεφρό του τότε θα του τα εξηγήσουν όλα οι γιατροί....

Γενικά οι ανθρώπινοι νεφροί έχουν στο σύνολο υπερδιπλάσια λειτουργική ικανότητα από όσο χρειαζομαστε φυσιολογικά για να ζήσουμε, για αυτό και μπορούμε να δώσουμε ή χάσουμε (λχ ατύχημα κα) τον ένα και να ζήσουμε φυσιολογικά.

Εξετάσεις που γίνονται είναι σχετικά απλες.....είναι οι γενικές για τον οργανισμό για να δούμε ότι είναι υγιής (δεν πάσχει από ασθένειες κτλ), και ακολούθως ειδικές εξετάσεις ιστοσυμβατότητας για να δούμε ότι ο νεφρός που θα δώσει είναι συμβατός με τον οργανισμό του δέκτη και δεν θα το απορρίψει και φυσικά εξετάσεις που θα ελέγξουν την λειτουργική ικανότητα των νεφρών του δότη. Δηλαδή ότι είναι σε άριστη κατάσταση και έτσι θα μπορεί να ζήσει μόνο με τον ένα.

Σαν επέμβαση είναι αρκετά απλή και χωρίς κινδύνους άλλους από μια κλασική επέμβαση.

Όπως σου είπα, αν έχει βρεθεί ο δέκτης, η επέμβαση γίνεται στο κέντρο που θα γίνει η μεταμόσχευση. Υπάρχουν αρκετά νοσοκομεία που κάνουν αυτή την δουλειά, όπως το Λαικό, το Ιπποκράτειο νομίζω και άλλα....

Τώρα ακριβώς τί εννοείς ότι θέλει να γίνει δωρητής;