KonstantinosMD Δημοσιεύτηκε 23 Νοεμβρίου 2004 Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 23 Νοεμβρίου 2004 Ηλικίας 16-34 ετών, απόφοιτος λυκείου/ΙΕΚ και εργαζόμενος, είναι τα χαρακτηριστικά του ατόμου που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό υπολογιστή και το διαδίκτυο, σύμφωνα με δειγματοληπτική έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας, που πραγματοποίησε η Γενική Γραμματεία Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος. Η έρευνα έγινε στο πρώτο τρίμηνο του 2004, σε 4.970 προεπιλεγμένα άτομα, ηλικίας 16-74 ετών, από ισάριθμα νοικοκυριά σε ολόκληρη τη χώρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας: * Ενα στα τρία ελληνικά νοικοκυριά διαθέτει ήδη ηλεκτρονικό υπολογιστή. * Ενας στους πέντε Ελληνες χρησιμοποίησε το διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2004. * Περίπου ο ένας στους τέσσερις Ελληνες (ποσοστό 26%) χρησιμοποίησε ηλεκτρονικό υπολογιστή το πρώτο τρίμηνο του 2004. * Σε ποσοστό 94% των χρηστών του διαδικτύου αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες, το 80% αποσκοπούν στην επικοινωνία (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, επικοινωνία-συζήτηση κλπ), το 44,5% αναζητούν πληροφορίες για θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και το 40% αναζητούν και λαμβάνουν πληροφορίες απο ιστοσελίδες δημοσίων υπηρεσιών ή συναλλάσσονται με αυτές. Μόνο το 10% πραγματοποιεί τραπεζικές ή άλλες οικονομικές συναλλαγές. * Το ποσοστό αγορών μέσω διαδικτύου δεν ξεπερνά το 6% των χρηστών. * Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους αποφεύγεται το διαδίκτυο είναι η «μη χρησιμότητα των πληροφοριών που υπάρχουν», σύμφωνα με τους χρήστες ή το «επιζήμιο» περιεχόμενό τους αλλά και το υψηλό κόστος εξοπλισμού και πρόσβασης (ποσοστό 49% των χρηστών). Εξάλλου, σύμφωνα με την έρευνα, το 76% των ελληνικών νοικοκυριών διαθέτει κινητό τηλέφωνο, ενώ το 99,5% διαθέτει τηλεόραση και το 5% τηλεόραση με το λεγόμενο δορυφορικό πιάτο. από flash.gr Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
Ήρα Δημοσιεύτηκε 15 Δεκεμβρίου 2006 Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 15 Δεκεμβρίου 2006 Αναμενόμενα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν τα αποτελέσματα της έρευνας E-metrics, που αποτυπώνει έρευνα που πραγματοποίησε η AGB Nielsen Media Research σε συνεργασία με 75 δημοφική Web sites . Η έρευνα ολοκληρώθηκε στο διάστημα 25 Οκτωβρίου με 30 Νοεμβρίου μέσω 75 επιλεγμένων, αρκετά δημοφιλών sites, ενώ συμμετείχαν περισσότεροι από 20.000 Έλληνες. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το πιο διαδεδομένο προφίλ χρήστη είναι αυτό του άντρα ηλικίας 25 με 34 με ανώτερη ή ανώτατη μόρφωση. Συγκεκριμένα, η ηλικία 25-34 κυριαρχεί στα αποτελέσματα, κρατώντας ποσοστό 41,3%, ακολουθούμενη από τα ηλικιακά πλαίσια 35-44 (26,8%) και 15-24 (16,9%). Το 90% των χρηστών δήλωσε πως χρησιμοποιεί καθημερινά το Internet, όχι όμως για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από 1-2 ώρες. Οι περισσότεροι (59,9%) χρησιμοποιούν το Internet μέσω της οικιακής τους σύνδεσης, ακολουθούμενοι από όσους έχουν πρόσβαση μέσω του υπολογιστή στο χώρο εργασίας τους (36,9%). Ενδιαφέρον έχει η αύξηση του αριθμού των χρηστών που έχουν πρόσβαση μέσω συνδρομής σε πάροχο σε ποσοστό 10% μέσα στα δύο τελευταία χρόνια, αλλά και ο αριθμός των συνδέσεων ADSL - που από το περυσινό 36,8% έχει σκαρφαλώσει στο σχεδόν διπλάσιο 69,1%. Αρκετά σημαντικό είναι και το ότι οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες απάντησαν πως έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά μέσω Internet, δαπανώντας μάλιστα ποσά μεγαλύτερα των 50ευρω , αλλά είναι καχύποπτοι απέναντι στις δικτυακές συναλλαγές για την ασφάλεια της πιστωτικής τους κάρτας, και για αυτό προτιμούν τη χρήση άλλων μεθόδων - π.χ. μέσω αντικαταβολής. Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
Clemence Δημοσιεύτηκε 17 Μαΐου 2007 Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 17 Μαΐου 2007 Να κοιτάμε και έξω παρακαλώ Hμερομηνία : 17-05-07 Οι γυναίκες παίρνουν τα σκήπτρα στο Διαδίκτυο Οι νέες γυναίκες κυριαρχούν στο βρετανικό Ίντερνετ - Το Δίκτυο δεν είναι μόνο προνόμιο των νέων, καθώς οι μεσήλικες έχουν σημαντική παρουσία ΓΥΝΑΙΚΕΣ ηλικίας 18 με 34 ετών αποτελούν το 18% των χρηστών του Ίντερνετ στη Βρετανία. Οι γυναίκες αυτές δαπανούν επίσης 27% περισσότερο χρόνο στο Δίκτυο από ότι οι άνδρες χρήστες, όπως δείχνει μελέτη της εταιρείας δημοσκοπήσεων Nielsen. Από τους άνδρες χρήστες του Διαδικτύου στη Βρετανία, τα πρωτεία κατέχουν οι ηλικίες άνω των 50 ετών. Έκπληξη προκάλεσαν τα στοιχεία της Nielsen, που καταρρίπτουν το μύθο που θέλει το Ίντερνετ να κυριαρχείται από εφήβους. Ποικιλία ιστοσελίδων «Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν σημαντική μεταβολή από τις πρώτες ημέρες του Ίντερνετ, όταν το καινοτόμο σύστημα κυριαρχείτο από νέους άνδρες, ενώ οι περισσότεροι πιστεύουν - εσφαλμένα - ότι κάτι τέτοιο ισχύει ακόμη», λέει ο Άλεξ Μπουρμάστερ, αναλυτής της εταιρίας Nielsen. Το γεγονός ότι νέες ομάδες εμφανίζονται να κυριαρχούν στη χρήση του Διαδικτύου αποδεικνύει το εύρος της εξάπλωσής του στην κοινωνία. Οι γυναίκες 18 με 34 ετών στη Βρετανία επισκέπτονται μεγάλη ποικιλία ιστοσελίδων, με ιδιαίτερη έμφαση σε όσες σελίδες ασχολούνται με θέματα μόδας και οικογένειας. Οι Βρετανίδες ηλικίας 18 με 34 επισκέπτονται περισσότερο τις παρακάτω ιστοσελίδες: iVillage Parenting Network Huggies The Full Experience Company BBC Parenting Galaxy Radio hairboutique.com Foxtons La Senza FCUK Pregnancy-info.net Αν και οι σχετικές με την κύηση και τη γέννα ιστοσελίδες κυριαρχούν στην πρώτη δεκάδα, το ενδιαφέρον για τις νεότερες γυναίκες εστιάζεται κυρίως σε σελίδες μεγάλων καταστημάτων ρούχων, αλλά και ιστοσελίδες κοινωνικών γνωριμιών. Εξάλλου, η εταιρεία μελετών Forrester Research ανακοίνωσε ότι οι δαπάνες των Αμερικανών καταναλωτών για ρούχα μέσω Ίντερνετ ξεπέρασαν για πρώτη φορά εκείνες για ηλεκτρονικά προϊόντα. Σύμφωνα με την ίδια εταιρεία, οι γυναίκες ετοιμάζονται να ξεπεράσουν τους άνδρες και στα δικτυακά παιχνίδια. www.kathimerini.gr με στοιχεία από BBC Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.