Jump to content

W R C


Roadrunner

Recommended Posts

Απίστευτα πράγματα στην Ουαλία

(18/9/2004 9:05:00 μμ)

Ο Loeb εξακολουθεί να προηγείται στο Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας, παρά την πίεση του Solberg και την μείωση της διαφοράς, ωστόσο εκείνοι που κλέβουν την παράσταση στο δεύτερο σκέλος είναι οι πολίτες της Ουαλίας. Για περίπου 25 λεπτά καθυστέρησε η έναρξη της ενδέκατης ειδικής διαδρομής, καθώς δεκάδες κυνηγοί δημιούργησαν ένα ανθρώπινο τείχος, διαμαρτυρόμενοι για την απαγόρευση του κυνηγιού με σκυλιά, που συνηθίζεται στα χωριά της Ουαλίας. Οι κυνηγοί εμπόδισαν για το παραπάνω διάστημα την διέλευση των αγωνιστικών με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της ειδικής.

Εγκατάλειψη λόγω... κλήσης

peugeot.jpg

Όλα αυτά συνέβησαν έπειτα από ένα ακόμη απίστευτο περιστατικό κατά την διάρκεια του πρώτου σκέλους. Ο Daniel Carlsson αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, όταν Ουαλοί αστυνομικοί τον σταμάτησαν για έλεγχο στην απλή διαδρομή της έκτης ειδικής και του απαγόρευσαν να συνεχίσει την πορεία του λόγω της μεγάλης φθοράς των ελαστικών του στο Peugeot 307. "Ο αστυνομικός αποφάσισε πως τα ελαστικά μου δεν ήταν όπως πρέπει για τον δρόμο", δήλωσε ο Carlsson και συμπλήρωσε, "Αφού και τα τέσσερα ελαστικά μου ήταν σχεδόν κατεστραμμένα δεν με άφησε να συνεχίσω. Στην συνέχεια ήρθε ένας ανώτερος και αποφάσισε να με συνοδεύσει σε ένα σημείο, όπου η ομάδα μου θα άλλαζε τα ελαστικά"!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Σαρδηνία, προηγείται ο Solberg, χαλαρώνει ο Loeb

(2/10/2004 8:25:00 μμ)

sard11.jpg

Ο Peter Solberg εξακολουθεί να προηγείται στο Ράλλυ Σαρδηνίας, έναν από τους δυσκολότερους φετινούς αγώνες. Κέρδισε τις 6 από τις 7 ειδικές της 2ης μέρας και το αξιοσημείωτο είναι ότι πετυχαίνει πολύ καλούς χρόνους χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα. Δεν αντιμετώπισε κανένα μηχανικό πρόβλημα και η διαφορά του στο τέλος της 2ης μέρας έχει ξεπεράσει τα δύο λεπτά από τον οδηγό που τον ακολουθεί στη 2η θέση, τον Sebastian Loeb. Ούτε o Loeb έχει ιδιαίτερο λόγο να πιέσει αφού αν τερματίσει στη 2η θέση εξακολουθεί να βρίσκεται πολύ κοντά στο στόχο του που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Πιο πίσω όμως, δίνεται και αναμένεται να συνεχιστεί, μάχη για την 3η θέση.

sard12.jpg

Ο Carlos Sainz είναι τρίτος και σταθερά ταχύτερος του Markko Μartin που τον ακολουθεί αλλά δε φαίνεται να μπορεί να τον πιέσει. Η διαφορά τους βέβαια είναι πάρα πολύ μικρή, μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και όλα θα κριθούν στις τελευταίες ειδικές. Η Ford αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα με τα αμορτισέρ που δεν προβλέπεται να το ξεπερνά μέχρι την ολοκλήρωση του αγώνα κι έτσι ο Sainz έχει περισσότερες ελπίδες για την κατάκτηση της 3ης θέσης. Εξαιρετική είναι η εμφάνιση του ιδιώτη Andrea Navarra με Subaru Impreza WRC. Υποστηρίζεται από την Pirelli και βρίσκεται στην 5η θέσης της κατάταξης και περίπου 52 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Duval που είναι 6ος.

sard13.jpg

Αν τελικά ο Navarra καταφέρει να διατηρηθεί στην 5η θέση θα είναι το καλύτερο του αποτέλεσμα σε αγώνα του WRC αφού έχει τερματίσει μια φορά 8ος στο San Remo του 2000. Στην 7η θέση βρίσκεται μια ακόμα ιδιωτική συμμετοχή, ο Henning Solberg, αδελφός του Petter με Peugeot 206. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπληρώνει ο Gianluigi Galli με Mitsubishi της κατηγορίας Ν. Στην κατηγορία Junior προηγείται ο Andersson και τον ακολουθούν οι Baldacci και Wilks, όλοι με Suzuki Ignis. Ο Marcus Gronholm ενώ βρισκόταν δεύτερος, αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo του 307 και αναγκάστηκε να σταματήσει μέσα σε ειδική και να το επισκευάσει χάνοντας πάνω από 20 λεπτά. Συνέχισε με μοναδικό σκοπό τη συλλογή βαθμών για την ομάδα του. Ο Harri Rovanpera εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη, όπως και ο Armin Schwarz.

Κατάταξη δεύτερης μέρας

1 SOLBERG/Subaru A/8 3:44:43.7

2 LOEB/Citroen A/8 +2:11.5

3 SAINZ/Citroen A/8 +2:22.6

4 MARTIN/Ford A/8 +2:25.5

5 NAVARRA/Subaru A/8 +8:39.8

6 DUVAL/Ford A/8 +9:31.6

7 SOLBERG H/Peugeot A/8 +12:06.0

8 GALLI/Mitsubishi N/4 +18:38.5

9 WARMBOLD/Ford A/8 +21:10.5

10 ANDERSSON/Suzuki A/6 +22:37.0

11 BALDACCI/Suzuki A/6 +23:19.8

12 WILKS/Suzuki A/6 +24:15.6

13 ANDREUCCI/Fiat A/6 +24:21.6

14 KATAJAMAKI/Suzuki A/6 +25:57.8

15 GRONHOLM/Peugeot A/8 +26:06.9

16 COLS/Renault A/6 +26:30.0

17 AAVA/Suzuki A/6 +27:58.9

18 BERNARDI/Renault A/6 +28:23.7

19 MEEKE/Opel A/6 +31:30.1

20 PONS/Fiat A/6 +32:47.9

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Φέτος ο Martin δεν τα πείγε καλά. Αντε να δούμε του χρόνου...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προηγείται ο Duval στην Κορσική

Η σχεδίαση του Ράλλυ Κορσικής σε συνδυασμό με τις άστατες καιρικές συνθήκες, παίζουν, όπως αναμενόταν, κυρίαρχο ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος. Την πρώτη και τη δεύτερη μέρα το πρόγραμμα περιλαμβάνει μόνο 4 ειδικές, δύο επαναλαμβανόμενες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια σωστή ή λάθος επιλογή ελαστικών να παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, πολύ περισσότερο απότι σε άλλους αγώνες. Στη διάρκεια της πρώτης μέρας του αγώνα, ωφελημένοι από τις επιλογές τους αλλά και από το ότι δεν έχουν πολλά να χάσουν στη βαθμολογία, εμφανίστηκαν οι οδηγοί της Ford. Έχοντας επιλέξει τα κατάλληλα ελαστικά και πιέζοντας αρκετά από την αρχή, κατάφεραν να κερδίσουν τις 3 από τις 4 ειδικές και να ολοκληρώσουν την πρώτη μέρα στις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης.

cors02.jpg

Οι δύσκολοι δρόμοι της Κορσικής είχαν υγρασίες σε κάποια σημεία ενώ το ότι δεν έβρεξε πριν την έναρξη του αγώνα διευκόλυνε κατά πολύ αρκετά πληρώματα. Ο Duval κέρδισε την 1η και την 3η ειδική έχοντας δεύτερο τον Martin και ο Marin κέρδισε τη 2η ειδική έχοντας δεύτερο τον Duval. Ο Sebastian Loeb κάνοντας αγώνα τακτικής, δεν πίεσε από νωρίς αλλά μόνο μετά το service στο οποίο άλλαξε λάστιχα. Έτσι, ήταν δύο φορές 4ος, μία φορά 3ος και κερδίζοντας την τελευταία ειδική ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα στην 3η θέση πίσω από τους Duval και Martin που ήταν 1ος και 2ος αντίστοιχα. Ο Carlos Sainz άλλαζε θέση με τον Loeb σε όλη τη διάρκεια της μέρας αλλά τελικά περιορίστηκε στην 4η θέση. Οι οδηγοί της Peugeot συμπληρώνουν την εξάδα με τον Gronholm Να είναι 5ος και τον Robert, στην πρώτη του συμμετοχή με Peugeot 307, να καταλαμβάνει την 6ηθέση.

cors01.jpg

Ο Petter Solberg μη μπορώντας να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων, περιορίζεται στην 7η θέση και δύσκολα θα πλασαριστεί σε καλύτερη θέση. Την οκτάδα συμπληρώνει ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα της Γαλλίας, ο Stephane Sarrazin. Στην κατηγορία Παραγωγής με τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος, Paasonen και Arai να μη συμμετέχουν, τον Sola να εγκαταλείπει από κιβώτιο στη 2η ειδική και τον Pons να κερδίζει όλες τις ειδικές, η κατάσταση δείχνει ξεκάθαρη. Ο Pons βρίσκεται ήδη 1 λεπτό και 49 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο, McShea. Ο McShea πιο πολύ αισθάνεται την πίεση του Alister McRae που ακολουθεί στα 13,9 δευτερόλεπτα παρά έχει διάθεση να κυνηγήσει τον Pons. Η δεύτερη μέρα περιλαμβάνει επίσης 4 ειδικές, δύο επαναλαμβανόμενες και είναι η μεγαλύτερη του αγώνα με μήκος 154,36 χιλιόμετρα.

Απoτελέσματα πρώτης μέρας

1 DUVAL-Ford Focus A/8 1:15:50.6

2 MARTIN-Ford Focus A/8 +15.1

3 LOEB-Citroen Xsara A/8 +35.1

4 SAINZ-Citroen Xsara A/8 +50.6

5 GRONHOLM-Peugeot 307 A/8 +1:06.8

6 ROBERT-Peugeot 307 A/8 +1:49.1

7 SOLBERG-Subaru Impreza A/8 +2:17.8

8 SARRAZIN-Subaru Impreza A/8 +2:31.6

9 BENGUE-Peugeot 206 A/8 +2:33.0

10 SCHWARZ-Skoda Fabia A/8 +2:39.3

11 LOIX-Peugeot 307 A/8 +2:47.4

12 HIRVONEN-Subaru Impreza A/8 +3:29.3

13 GARDEMEISTER-Skoda Fabia A/8 +3:32.6

14 CARLSSON-Peugeot 206 A/8 +4:21.0

15 PONS-Mitsubishi Lancer VII N/4 +7:07.4

16 SORDO-Mitsubishi Lancer VII N/4 +8:19.2

17 VAUTHIER-Subaru Impreza A/8 +8:26.7

18 MCSHEA-Subaru Impreza N/4 +8:56.6

19 A MCRAE-Subaru Impreza N/4 +9:10.5

20 LATVALA-Subaru Impreza N/4 +10:24.2

21 NUTAHARA-Mitsubishi Lancer VIII N/4 +10:48.1

22 KUCHAR-Mitsubishi Lancer VI N/4 +11:01.2

23 TRIVINO-Mitsubishi Lancer VII N/4 +11:13.0

24 AL-ATTIYAH-Subaru Impreza N/4 +12:18.7

25 HIGGINS-Subaru Impreza N/4 +12:45.2

26 FRISIERO-Subaru Impreza N/4 +13:22.0

27 NATALI-Renault Clio N/3 +13:43.0

28 FIANDINO-Peugeot 206 A/6 +13:59.6

29 CHICHERIT-Citroen C2 A/6 +14:03.2

30 GIOVANNI-Peugeot 206 N/3 +14:10.8

31 ROMAN-Subaru Impreza N/4 +14:19.8

32 HABANI-Renault Clio N/3 +14:45.0

33 MICHELI-Toyota Corolla A/8 +16:18.7

34 FOMBONA-Mitsubishi Lancer VII N/4 +16:59.5

35 CLAIRE-Peugeot 306 N/3 +20:32.5

36 WARMBOLD-Ford Focus A/8 +20:41.8

37 TISSEUIL-Volkswagen Polo N/2 +22:24.9

38 VELLUTINI-Renault Clio N/3 +22:25.8

39 RISTORI-Peugeot 106 A/6 +22:29.9

40 POISSON-Honda Integra N/3 +22:31.3

41 KOBAYASHI-Mitsubishi Lancer N/4 +23:56.1

42 MONTI-Toyota Yaris A/5 +25:40.4

43 BARBOLOSI-Citroen C2 A/6 +25:40.9

44 BRANCA-Mitsubishi Lancer VII N/4 +26:47.4

45 ORLANDI-Peugeot 306 A/7 +27:26.9

46 VOLLAK-Mitsubishi Lancer VI N/4 +31:15.0

47 DRENO-Citroen Saxo A/6 +34:14.0

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ράλι Γαλλίας 2004: Νικητής ο M.Martin, πρωταθλητές οι S.Loeb και Citroen

18/10/2004 11:32

dgEntity_42302.jpg

Την πρώτη του νίκη σε ασφάλτινο αγώνα σημείωσε ο M.Martin στο φετινό Ράλι Γαλλίας, που διεξήχθη στις ΕΔ της Κορσικής

Φωτογραφία: www.sutton-images.com / AUTOMEDIA

Κείμενο: Χρήστος Παπαχριστόπουλος Πηγή: auto.in.gr

Ο Markko Martin κυριάρχησε στο φετινό Ράλι Γαλλίας, κέρδισε τις επτά από τις δώδεκα συνολικά Ειδικές Διαδρομές του αγώνα και έφερε το Ford Focus WRC πρώτο στον τερματισμό, με διαφορά μεγαλύτερη των δύο λεπτών από τον δεύτερο, Sebastien Loeb.

Ο τελευταίος ήταν και ο άνθρωπος με το πλατύτερο χαμόγελο στην απονομή των κυπέλλων, καθώς με τους οχτώ βαθμούς της δεύτερης θέσης, ο Γάλλος, εξασφάλισε δύο αγώνες πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, τον τίτλο των Οδηγών για το 2004.

Παράλληλα, με την τρίτη θέση του Carlos Sainz στον συγκεκριμένο αγώνα, η Citroen κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά το πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.

"Να κερδίζω το πρωτάθλημα με μια γαλλική ομάδα, σε γαλλικό έδαφος, είναι ότι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί" δήλωσε ο S.Loeb, ο οποίος μετράει πέντε νίκες και μια μόλις εγκατάλειψη στο φετινό πρωτάθλημα.

"Μέχρι τις δύο τελευταίες ΕΔ ήμουν συγκεντρωμένος και όλα πήγαιναν καλά. Όσο πλησιάζαμε προς το τέλος του αγώνα και ειδικά στην τελευταία ΕΔ, δυσκολευόμουν όλο και περισσότερο να παραμείνω συγκεντρωμένος. Οδηγούσα πολύ προσεκτικά και τελικά εξελίχθηκαν όλα καλά για εμάς. Είναι πολύ καλό για μένα και την ομάδα να κερδίσουμε τους δύο τίτλους στην Κορσική. Είναι ότι καλύτερο για μας φέτος" κατέληξε ο νέος πρωταθλητής.

Ο μόνος οδηγός που μπορούσε να στερήσει το φετινό πρωτάθλημα από τον Γάλλο ήταν ο Petter Solberg, ο οποίος για να το επιτύχει αυτό χρειαζόταν τη νίκη σε όλους τους εναπομείναντες αγώνες του 2004. Ο Νορβηγός έφυγε νικητής από τα τρία τελευταία Ράλι, αλλά το Subaru Impreza κάθε άλλο παρά ανταγωνιστικό ήταν στην Κορσική, όπου ο M.Martin έδειξε αποφασισμένος να πετύχει την πρώτη του νίκη σε ασφάλτινο αγώνα.

"Η Κορσική είναι κλασσικός ασφάλτινος αγώνας και ο πιο δύσκολος για να κερδίσεις. Ήταν ένα εκπληκτικό τριήμερο και είχαμε μια εκπληκτικά εντυπωσιακή απόδοση. Στο ξεκίνημα της καριέρας μου, είχα θέσει τρεις στόχους. Να κερδίσω το Ράλι Φινλανδίας, έναν ασφάλτινο αγώνα -κατά προτίμηση της Κορσικής- και τέλος να κατακτήσω το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Πέτυχα τους δύο πρώτους και πλέον μου απομένει μόνο ο τελευταίος" ανέφερε στις δηλώσεις του ο Εσθονός οδηγός της Ford.

Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο P.Solberg, κατέλαβε τελικά την πέμπτη θέση, πέντε λεπτά πίσω από τον νικητή του αγώνα και πίσω από τον τέταρτο της γενικής κατάταξης, Marcus Gronholm με Peugeot.

"Είμαι αρκετά απογοητευμένος που τελείωσε η μάχη για τον τίτλο. Δείξαμε σε αυτό τον αγώνα ότι χρειαζόμαστε αρκετοί δουλειά ακόμα προκειμένου να γίνουμε ανταγωνιστικοί και σε αυτές τις συνθήκες" τόνισε ο οδηγός της Subaru, ο οποίος ήταν από τους πρώτους που συνεχάρη τον S.Loeb.

"Είμαι ευχαριστημένος για αυτόν. Η ομάδα του έκανε πολύ καλή δουλειά και αξίζουν αυτό τον τίτλο. Δώσαμε αρκετές καλές μάχες τη φετινή χρονιά και δίκαια είναι ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής" κατέληξε ο P.Solberg.

Στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε μια ιδιωτική συμμετοχή, ο Stephane Sarrazin, ενώ στην έβδομη ακολούθησε ο Freddy Loix με το δεύτερο εργοστασιακό Peugeot 307 WRC.

O Armin Schwarz τερμάτισε εμπρός από τον teammate του στη Skoda, Toni Gardemeister, και συμπλήρωσε την βαθμολογούμενη οκτάδα, ενώ ο Φινλανδός, Mikko Hirvonen, ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δέκατη θέση και κέρδισε τον τελευταίο βαθμό των κατασκευαστών για την ομάδα της Subaru.

Στην κατηγορία των αυτοκινήτων Παραγωγής νικητής ήταν ο Xavier Pons, με τους Niall McShea και Alister McRae να ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Ο επόμενος και προτελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι είναι το Ράλι Ισπανίας, το οποίο θα διεξαχθεί στις 29-31 Οκτωβρίου στις ασφάλτινες ΕΔ της Καταλονίας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και το WRC το πείρε ο Loeb. Ακόμα θυμάμε πως τον βοηθάγαμε να αλλάξει λάστιχο φεύγωντας απο το ferme-park στην Λαμία στο Acropolis. :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 weeks later...

Eνώνουν και πάλι τις δυνάμεις του οι C.McRae και Subaru

10/11/2004 13:12

O πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, Colin McRae, θα βρεθεί και πάλι πίσω από το τιμόνι ενός εργοστασιακού Subaru Impreza. Ο Σκοτσέζος θα οδηγήσει το φετινό αυτοκίνητο της ομάδας στο 20ο Bettega Memorial, που θα πραγματοποιηθεί στις 11-12 Δεκεμβρίου, στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Μπολόνια.

Ο αγώνας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς αναμένεται να συμμετάσχουν σε αυτόν και οι εργοστασιακές ομάδες των Ford, Skoda και Mitsubishi, αλλά και αρκετοί γνωστοί οδηγοί. Ανάμεσά τους θα είναι ο, έξι φορές νικητής του αγώνα, Andrea Navarra και ο πρωταθλητής των MotoGP, Valentino Rossi, που θα οδηγήσει μια Toyota Corolla WRC.

"Ανυπομονώ πραγματικά" δήλωσε ο C.McRae, ο οποίος στο παρελθόν έχει κερδίσει τρεις φορές -1991,1992 και 1993- τον αγώνα. "Πιστεύω ότι θα προσαρμοστώ γρήγορα στο νέο Impreza, παρόλο που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που οδηγούσα στο παρελθόν. Ο Α.Navarra έχει πολύ καλό ρεκόρ, θα είναι δύσκολο να τον κερδίσω εμπρός στους συμπατριώτες του, αλλά δώσω τον καλύτερο μου εαυτό".

Όσον αφορά στο μέλλον του, ο C.McRae εμφανίζεται πρόθυμος να επιστρέψει και πάλι στο WRC και οι φήμες τον θέλουν να βρίσκεται σε συζητήσεις με την Ford, τη Subaru και τη Skoda. Πρόσφατα μάλιστα είχε συμμετάσχει και σε δοκιμές της τσεχικής ομάδας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Με 118 βαθμούς ο Γάλλος στέφθηκε πρωταθλητής

Φινάλε με νίκη ο Loeb (15/11/2004 6:36:00 μμ)

Εάν ήταν άλλη χρονιά η νίκη του Sebastien Loeb στο Ράλλυ Αυστραλίας θα ήταν μια μεγάλου μεγέθους έκπληξη δεδομένου πως ο Αλσατός οδηγός της Citroen, ήταν στιγματισμένος ασφάλτινος. Φέτος όμως χάρη στις δικές του μαγικές εμφανίσεις, απέδειξε πως ο χαρακτηρισμός ήταν πολύ λάθος. Έτσι δέκα περίπου μήνες από την ημέρα που το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έκανε πρεμιέρα στο μαγευτικό Μόντε Κάρλο με νικητή εκείνον, πήρε μια ακόμη νίκη στην φετινή αυλαία στα σκληρά και απαιτητικά χώματα της μακρινής Αυστραλίας. Το τρίτο σκέλος του Ράλλυ Αυστραλίας δεν χρίζει ιδιαίτερων σχολιασμών, καθώς οι εγκαταλείψεις των δύο προηγούμενων ημερών κι η διαφορά του Loeb από τον Rovanpera, έκαναν τον Φινλανδό να μην αναζητά τίποτα περισσότερο από τον τερματισμό. Έτσι λοιπόν αμφότεροι οδήγησαν μάλλον συντηρητικά και ολοκλήρωσαν την τυπική διαδικασία του τρίτου σκέλους με τον Γάλλο να παραμένει πρώτος και τον Φινλανδό αρκούμενο στην δεύτερη θέση.

Οι άξιοι εκπρόσωποι

Οι εγκαταλείψεις ήταν και εκείνες που οδήγησαν μόλις πέντε εργοστασιακά πληρώματα στον τερματισμό, έτσι πίσω από τους δύο πρώτους βρέθηκε ο Francois Duval για την Ford, επίσης χωρίς να ρισκάρει, αφού ήθελε να κρατήσει την θέση στο βάθρο, ενώ τέταρτος ήταν ο άλλος δεύτερος οδηγός, ο Mikko Hirvonen με το Subaru Impreza. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι τοπικοί ήρωες που και αυτοί με την σειρά τους, εκμεταλλεύτηκαν άλλες εγκαταλείψεις. Αρχικά ο Anthony Warmbold που ήταν ψηλά στην κατάταξη αντιμετώπισε προβλήματα και έχασε πάρα πολλές θέσεις, ενώ και ο Dean Herridge είχε χειρότερη τύχη αφού ήταν έκτος αλλά εγκατέλειψε. Έτσι στην πέμπτη θέση βρέθηκε ο Chris Atkinson με ένα Subaru και έκτος ήταν ο Ισπανός, Xavier Pons. Έβδομος τερμάτισε ο Cody Crocker και όγδοος ο Toshi Arai. Η μεγαλύτερη ίσως έκπληξη του Ράλλυ Αυστραλίας όμως έγινε στην κατηγορία Παραγωγής, όπου ο Alistair McRae που έμοιαζε χθες βέβαιος πρωταθλητής, ατύχησε στο τελευταίο σκέλος και είδε το κιβώτιο του Subaru να τον εγκαταλείπει με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και να αφήσει την πρωτιά και τον αντίστοιχο τίτλο στον Nial McShea.

Τελικά αποτελέσματα

1. S.Loeb Citroen 3:39:46.8

2. H.Rovanpera Peugeot +1:55.1

3. F.Duval Ford +3:40.2

4. M.Hirvonen Subaru +6:00.4

5. C.Atkinson Subaru +16:55.6

6. X.Pons Mitsubishi +17:36.1

7. C.Crok Subaru +17:43.4

8. T.Arai Subaru +19:32.3

Τροποποιήθηκε από Roadrunner
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Μεταγραφικός πυρετός

24/11/2004 7:56:00 μμ

Ο νεοστεφθείς Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sebastien Loeb από το επόμενο πρωτάθλημα θα έχει νέο ομόσταυλο, καθώς πριν μερικές ημέρες η Citroen ανακοίνωσε με ιδιαίτερη χαρά την συμφωνία με τον Francois Duval. Ο νεαρός Βέλγος που μάζεψε όσες περισσότερες εμπειρίες μπορούσε με την Ford, μετά τις φήμες περί αποχώρησης της από το πρωτάθλημα και πολύ περισσότερο μετά το ελεύθερο που του έδωσαν οι άνθρωποι της ομάδας, να διαπραγματευτεί το μέλλον του, το έκανε και πήγε στους πρωταθλητές, όπου σαφώς πλέον έχει μεγαλύτερες πιθανότητες διάκρισης. Ο Duval πάντως με την απόφασή του αυτή αρνήθηκε να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην Ford, η οποία τελικά θα παραμείνει στους αγώνες και του χρόνου, αφού την ίδια στιγμή οι φήμες στο WRC θέλουν τον πρώτο ουσιαστικά οδηγό της ομάδας, τον Markko Martin, να οδεύει προς την Peugeot. Η συγκεκριμένη μετακίνηση πάντως δεν έχει επισημοποιηθεί καθώς ο Εσθονός μπορεί να δήλωσε μετά την Αυστραλία πως αυτό ήταν τον τελευταίο του ράλλυ με την Ford, όμως αναζητά και άλλες λύσεις, δεδομένου πως άλλες φήμες θέλουν την Peugeot να απορροφάται από την Citroen το 2005 και να αποχωρεί από το πρωτάθλημα ως ξεχωριστή εταιρεία.

Gardemeister και Ford

Με τις εξελίξεις αυτές φυσικά η Ford μένει με δύο ανοιχτές θέσεις και ήδη οι… μνηστήρες είναι πολλοί. Ο Toni Gardemeister ήδη μοιάζει να είναι ο επικρατέστερος για την πρώτη θέση ενώ και ο Daniel Sola φαντάζει ως ικανοποιητική επιλογή, ωστόσο στην υπόθεση εμπλέκονται και άλλα ονόματα, όπως εκείνα τον Kristian Sohlberg, Xavier Pons, αλλά και του Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός φυσικά έχει ως πρώτη προτεραιότητα την ανανέωση της συνεργασίας του με την Subaru και την παραμονή του στο πλευρό του Petter Solberg, ο οποίος θεωρείται σίγουρος. Ο Sola και ο Sohlberg εκτός από την Ford έχουν ήδη συνδεθεί και με την Mitsubishi, όπου θα αγωνίζονται δίπλα στον ήδη επιβεβαιωμένο Gilles Panizzi, ενώ στην ίδια διαδικασία βρίσκεται και ο Gianluigi Galli, με τον Harri Rovanpera να φαντάζει ως το ιδανικό "χωμάτινο" alter ego του κατ εξοχήν ασφάλτινου, Panizzi. Τέλος στην Skoda ο Armin Schwarz είναι ο σίγουρος και από εκεί και έπειτα εξετάζονται διάφορες επιλογές, ανάμεσα στις οποίες ήταν και ο Colin McRae, όμως ο Σκοτσέζος μόλις χθες απέκλεισε το ενδεχόμενο τονίζοντας πως η επιλογή της Skoda δεν τον ικανοποιεί καθόλου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

The Cyprus Rally

May 13-15, 2005

The perfect host

Although having only featured on the World Rally Championship calendar for the last few seasons, the Cyprus Rally is, in essence, what the sport is all about. You take a beautiful island, steeped in history and basking in a climate to die for, with a stunning landscape combining rugged countryside and sandy beaches, before dropping in £400k of extremely high-tech WRC machinery and letting men of extreme talent hurtle along twisty, gravel roads at bowel-clenching speeds, while being urged on by enthusiastic spectators. Fantastic!

Holiday heritage

Cyprus - the third-largest island in the Mediterranean - is an incredibly popular holiday destination. As a result, spectators travelling to the rally, based in the bustling, seaside resort of Limassol (also known as Lemesos), will be well catered for. Cyprus has a rich, 9000-year heritage so, while soaking up the sun and watching the rally are musts, you should also take time out to explore the ancient ruins - a welcome change of pace after the bustle of the tourist centres.

Hot, wet and sticky

Although the Cyprus rally's headquarters is in Limassol, the stages are run near Paphos, further to west. Some can be a bit hard to get to, but they're well worth the effort. Don't forget when you're there to slip on your cossie and go for a swim. The Greek goddess of love, Aphrodite was said to have risen out of the sea here. Although the rally will be held earlier in the year this season, you should still dress for warm weather (expect temperatures of around 26C). Spectating here can be just as much of an endurance event as competing.

Survival of the fittest

Very much in the mould of the Acropolis Rally, Cyprus is a tough, car-breaking gravel event. It has a reputation for the twistiest stages on the calendar, but it also has fast, open, top-gear blasts as well. The gravel roads can throw up clouds of dust as cars barrel through the stages, and early runners often end up sweeping the road for their rivals. Temperatures could well soar to over 50 degrees centigrade inside the cars, putting tremendous pressure on the drivers, co-drivers, and the engines, as well.

Official Site: www.cyprusrally.org.cy

Spectator's View - 2004

Cyprus is a typical modern WRC event, with relatively few stages in bunches, which makes getting around tough. But there are still little delights for the persistent. One handy tip -make a sheet comparing Greek and English alphabets. It can be a vital aid in deciphering rural road signs. Get maps etc from rally headquarters at the Palais de Sport. Also, load on factor zillions sunblock - the sun can be fierce.

On the Friday, we reckon stages one, three, four and six are on. Hit the road by 5.30am latest (driving always takes longer in Cyprus). Head up the B8 to Trimiklini, then rally route past the start of stage one. Via Viyzakia and Nikitari you'll find a short link road at Panagia Forviotissa where you're dead close to spots on stages one, three, four and six. Take food and cold beers. This could be THE mega day.

It's tough to get anything big on the Saturday, as there are three repeated stages in a straight line in both the morning and afternoon. Jump up early doors (5.30am again) to reach the abandoned monastery halfway through Stage seven just below Panos Platres or Kelefos Bridge on Stage eight via Agios Nikolaos. It can be good if the water's up. But day two of the rally also features our Essential Spot! (see below).

Sunday consists of more repeated stages. Hit on the first bit of 13, then 15 and back up for 17. A word of warning - you'll need ingenuity at 17. Local police try to seal off Agii Vavatsinias village at the end because it's narrow. Stage 15 can be viewed from high above on the upper road just past Kellaki.

Essential Spot

A breathtaking location at Folinia, the finish of stages eight and 11. Take the motorway almost to Paphos airport, then right to Panos Panagios. Its 20 kilometres to the stage. Go past Fuzz roadblock and take next right. Walk in to below the final hairpin left. You're above the bend where Tommi briefly chucked it off four years ago. This is a knicker-creaming panorama. Cars are in view for almost three kilometres, swooping along the hillside. In between runs, drive halfway back to the coast and the little restaurant on the right with huge views and a simple, but very edible, lunch.

Previous WInners

2004 Sebastien Loeb / Daniel Elena - Citroen Xsara

2003 Petter Solberg / Phil Mills - Subaru Impreza

2002 Marcus Gronholm / Timo Rautiainen - Peugeot 206

2001 Colin McRae / Nicky Grist - Ford Focus

2000 Carlos Sainz / Luis Moya - Ford Focus

service_park(small).jpg

Τροποποιήθηκε από Roadrunner
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Αλλαγές σε ωράρια και διαδρομές

Η διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις 2005 θα είναι ελαφρά παραλλαγμένη σε σχέση με εκείνη που αναφερόταν στο έντυπο “rally guide 1”. Οι αλλαγές στη διαδρομή αφορούν κυρίως το 2ο σκέλος (Σάββατο 25/6). Στη θέση της ε.δ. Δροσοχώρι 1 και 2 (SS 10 & SS 13 – 28,68 χλμ.) η οποία αφαιρέθηκε, έχει προστεθεί η ε.δ. Στρόμη 1 & 2 - 14,61 χλμ. καθώς και η ε.δ. Παύλιανη 2 - 24,45 χλμ. Έτσι, το μήκος των ε.δ. του 2ου σκέλους είναι πλέον 122,7 χλμ. (αντί 126,4) και το συνολικό του μήκος 417,46 χλμ. (αντί 445,94).

Το 3ο σκέλος (Κυριακή 26/6) αποτελείται από τις ίδιες ε.δ. αλλά με τη διαφορά ότι προηγείται το ζεύγος των ε.δ. Δίκαστρο και Γραμμένη και ακολουθούν οι ε.δ. Πύργος και Περιβόλι. Έτσι, η συνολική διαδρομή του 3ου σκέλους είναι τώρα μεγαλύτερη (324,01 χλμ. αντί 241,85).

Οι ε.δ. του αγώνα είναι πλέον 18 (αντί 17) με συνολικό μήκος 347,17 αντί 350,86 χλμ. Ελαφρά αυξημένη είναι η συνολική απόσταση που θα καλύψουν τα πληρώματα και στα τρία σκέλη (1075 χλμ. αντί 1022).

Σύμφωνα με την αλυτάρχη του αγώνα κ. Αννίτα Πασαλή, "οι αλλαγές στη διαδρομή έγιναν με σκοπό τη διευκόλυνση των πληρωμάτων. Με τη νέα χάραξη προβλέπονται περισσότερες επισκέψεις στο σέρβις, ώστε τυχόν προβλήματα των αυτοκινήτων να μπορούν να επισκευαστούν, κάτι που δεν είναι δυνατό σε απομακρυσμένο σημείο αλλαγής ελαστικών (remote tyre zone)".

(22-03-2005)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Ο αγώνας στην TV και στο ραδιόφωνο

Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις θα καλύψει τηλεοπτικά το κρατικό κανάλι της ΕΤ-1. Το αναλυτικό πρόγραμμα για τις ημέρες του αγώνα έχει ως εξής:

Πέμπτη 23/6, 22:00-23:00

Υπερειδική (μαγνητοσκοπημένη μετάδοση)

Παρασκευή 24/6, 23:45-00:15

Ανασκόπηση 1ου Σκέλους

Σάββατο 25/6, 23:45-00:15

Ανασκόπηση 2ου Σκέλους

Κυριακή 26/6, 00:00-00:30

Ανασκόπηση 3ου Σκέλους

Δευτέρα 27/6, 22:00-22:45

Ανασκόπηση αγώνα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.