Jump to content

Σύντομα αναμένονται τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ σε Αθήνα


Roadrunner

Recommended Posts

565656_b.jpg

..Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες το ποσοστό των..

..........πετρελαιοκίνητων ΙΧ φτάνει το 70%............

Αθήνα

Το προσεχές διάστημα αναμένουν την απελευθέρωση της αγοράς ντιζελοκίνητων επιβατικών οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη οι εκπρόσωποι του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.

Με την αφαρμογή της ευρωπαϊκής οδηγίας για το «καθαρό» ντίζελ με χαμηλό θείο, η κυβέρνηση προσανατολίζεται σε εξίσωση τιμών για το πετρέλαιο θέρμανσης και το πετρέλαιο κίνησης.

Σύμφωνα πληροφορίες του Βήματος, ο σύνδσμός έχει λάβει διαβεβαιώσεις από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης ότι η άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων θα γίνει σύντομα.

«Από 1/1/2005 τίθεται σε ισχύ η οδηγία της ΕΕ, Euro Oil II- Diesel με περιεκτικότητα θείου 0,05%» αναφέρει ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Ανδρ.Ανδρικόπουλος. «Σε συνδυασμό με τα αυστηρά ελεγκτικά μέτρα τα οποία πρέπει να ληφθούν από την πλευρά της πολιτείας, θα διασφαλιστεί και στην Ελλάδα η απαιτούμενηγια τη σωστή λειτουργία των πετρελαιοκινητήρων ποιότητα των καυσίμων».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εμφανίζει έρευνα αγοράς του συνδέσμου, σύμφωνα με την οποία αν στη χώρα μας επιτρεπόταν η χρήση πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτό θα διετίθεντο στην ελληνική αγορά περίπου 120.000 ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι κατά το παρελθόν έτος το 43% των καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Ενωσης επέλεξαν πετρελαιοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα. Σε χώρες όπως η Γαλλία και το Βέλγιο, το ποσοστό αυτό φτάνει το 67%, ενώ στην ιδιαίτερα ευαίσθητη περιβαλλοντικά Αυστρία, ξεπερνά το 71%.

Η άρση της απαγόρευσης σχετίζεται με την ποιότητα, επάρκεια, τιμή και φορολογία των καυσίμων. Το πρόβλημα δημιουργείται από τη μεγάλη διαφορά τιμής που υπάρχει μεταξύ του ντίζελ θέρμανσης και του ντίζελ κίνησης. «Αυτή ακριβώς η διαφορά» επισημαίνει ο κ. Ανδρικόπουλος «αποτελεί και τον κύριο λόγο εμφάνισης φαινομένων λαθρεμπορίας και νοθείας του ντίζελ».

Πρακτικά η κυβέρνηση έχει να επιλέξει μεταξύ δύο λύσεων: πρώτον, να διατηρήσει το υπάρχον καθεστώς διαφορετικής τιμολόγησης των ντίζελ θέρμανσης και κίνησης και να εντείνει τους ελέγχους για έλεγχο της λαθρεμπορίας και, δεύτερον, να προχωρήσει σε εξίσωση τιμών και επιστροφή χρημάτων στους καταναλωτές μέσω κάποιων λογαριασμών ΔΕΚO ή μέσω φορολογικών δηλώσεων.

Η δεύτερη λύση δείχνει να είναι η προσφορότερη.

Η διοίκηση του ΣΕΑΑ έχει κατ' επανάληψιν εκθέσει στην κυβέρνηση τα πλεονεκτήματα της πετρελαιοκίνησης, όχι μόνο στο θέμα του περιβάλλοντος αλλά και σε αυτό της εθνικής οικονομίας. «Η οικονομία καυσίμου των πετρελαιοκίνητων επιβατικών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων μεταφράζεται σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο όφελος για την εθνική οικονομία» εξηγεί ο κ. Ανδρικόπουλος, προσθέτοντας ότι «απαιτούνται μικρότερες ποσότητες καυσίμου του οποίου το κόστος είναι χαμηλότερο, αλλά και μειωμένα έξοδα συντήρησης.»

»Τα θετικά αποτελέσματα των παραπάνω συνοψίζονται στα εξής: Μειωμένη εξάρτηση από τις πετρελαιοπαραγωγούς χώρες. Μειωμένη εξαγωγή συναλλάγματος. Μειωμένες καταναλωτικές δαπάνες και αυξημένη ανταγωνιστικότητα».

news.in.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυξημενη μολυνση του περιβαλλοντος, επιβαρυνση της υγειας των κατοικων αστικων περιοχων...

Φχαστω αλλα δεν θα παρω...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καμία επαφή...

τα πετραιλοκίνητα πλέον είναι όχι μόνο πιο οικονομικά από τα άλλα, αλλά και πιο φιλικά στο περιβάλλον!!!

την πληροφορία είχα εδώ και αρκετές μέρες από τις αντιπροσωπείες.. μάλιστα εδώ και λίγους μήνες το τελωνείο και το υπουργείο ψιλοκάνει τα στραβά μάτια.... ήδη κυκλοφορούν στην Αθήνα ντίζελ με πινακίδες επαρχίας... ;) (μήν είμαστε και προκλητικοί! )

εμένα την καρδιά μου έχει κλέψει η BMW 1 1.900 Κυβικά τουρμποντίζελ!!!

170 άλογα και 7 λίτρα κατανάλωση!!! τί άλλο θες!!!!!!

:P:P:P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και εγω οταν το πρωτοακουσα πριν λιγους μηνες ειχα την ιδια αποψη με τον Αzrai.Ομως το εψαξα λιγο παραπανω και βρηκα τα εξης:

Οι εκπομπες CO του κινητηρα diesel common rail και του αμεσου ψεκασμου βενζινης βρισκονται στην ιδια ταξη μεγεθους με υπεροχη(δηλ. μικροτερες εκπομπες) του ντιζελ.Ο συμβατικος βενζινικινητηρας ψεκασμου πολλαπλων σημειων(mpi) υστερει σε αυτο το σημειο.Οι εκπομπες υδρογονανθρακων του common rail ειναι σημαντικα χαμηλοτερες(εως και 4 φορες) απο αυτες των 2 τυπων βενζινοκινητηρα.Αντιθετα ακομα και ο πιο συγχρονος πετρελαιοκινητηρας εχει μεγαλυτερες εκπομπες οξειδιων του αζωτου.

Οσον αφορα τη μεση καταναλωση ο συγχρονος κινητηρας ντιζελ εμφανιζεται 15% οικονομικοτερος απο εναν κινητηρα αμεσου ψεκασμου βενζινης αντιστοιχης ισχυος και 25% απο εναν βενζινοκινητηρα mpi.Αντιστοιχες ειναι και οι διαφορες των εκπομπων αεριων του θερμοκηπιου οι οποιες ειναι ευθεως αναλογες της καταναλωσης.Τελος τα επιπεδα θορυβου των συγχρονων ντιζελ ειναι ομοια με εκεινα των αντιστοιχων βενζινοκινητηρων.

emrockon

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να προσθέσω και κάτι ακόμα... οι diesel κινητήρες είναι ακόμα σε εμβριικά στάδια και εξελίσσονται ταχύτατα...

Οι βενζινοκίνητήρες από την άλλη έχουν φτάσει στο peak των επιδόσεων τους...

Περιμένετε λίγα χρόνια και τότε πείτε μου πάλι για τους diesel....

Επίσης... ακόμα και ένας diesel κινητήρας 10χρόνων είναι πιο φιλικός στο περιβάλλον απ'οτι ένας σημερινός βενζινοκινητήρας.....

Να σας πω ότι ακόμα και στα καλύτερα αυτοκίνητα.. ο καταλύτης που έχουν και υποτίθεται οτι μας προστατεύει... απομονόνεται όταν πατάμε τέρμα το γκάζι... (μπορείτε να το ψάξετε....) οπότε οι ρύποι των καινούργιων είναι πολύ πιο επικίνδυνοπι απ'οτι πριν λίγα χρόνια.... και άσε που όπως είπαν και παραπάνω είναι πολύ πιο οικονομικοί!!!!!

DIESEL emrockon κοιτάξτε λίγο τη ροπή που έχουν....

και απο υποδύναμη πλέον είναι πολύυυυ μπροστά... και έχουν να μας δώσουν πολλά ακόμα... και δεν είναι τυχαίο.. είναι θέμα απόδοσης.... θερμοδυναμικού κύκλου....

Mazda 3 1,6 βενζίνη 105HP

Mazda 3 1,6 diesel 110HP φέρνω αυτό το παράδειγμα γιατί έχουμε το βενζινοκίνητο και ήθελα το diesel... B)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

"Οι πετρελαιομηχανες ντιζελ ειναι οικονομικοτερες απο τις βενζινομηχανες, αλλα ταυτοχρονα ειναι βαρυτερες, θορυβωδεις και περισσοτερο ρυπαντικες.

....

Παρ'ολα αυτα, η συνθεση των εξατμίσεων των μηχανων ντιζελ, πειραματικες ερευνες σε ζωα του εργαστηριου καθως και 30 επιδημιολογικες έρευνες καρκινου του πνευμονα και 20 επιδημιολογικες ερευνες του καρκινου της ουροδοχου κυστης, υποδεικνυουν οτι οι εξατμισεις των μηχανων ντιζελ ενδεχεται να αυξανουν τον κινδυνο του καρκνου του πνευμονα και ισως της ουροδοχου κυστης. Ο σχετικος κινδυνος ειναι 1,5, αλλα η εκτιμώμενη παρουσια των εξατμίσεωνντιζελ στο περιβαλλον υποδηλωνει οτι οι εξατμισεις αυτες συμβαλλουν σημαντικα στις χρονιες νοσολογικες συνέπειες της ατμοσφαιρικης ρυπανσης. (σημειωση: δηλαδη χρονια αποφρακτικη πνευμονοπαθεια)" σελιδα 435, Προληπτικη Ιατρικη & Δημοσια Υγεια, Τριχοπουλος, Καλαποθακη, Πετριδου

Εγω σε αυτο βασιζομαι και απο μηχανολογικα δεν ξερω γρι, οποτε δεν μπορω να πω οτι καταλαβα τα πιο εξειδικευμενα απο αυτα που γραφεται ροαδραννερ και αντ1δρ

Οριστε και μερικα απο το μεντλαιν, το ενα ειναι για επαγγελματικη εκθεση, αλλα δειχνει την επικινδυνοτητα της χρησης των ντιζελ στις πολεις. Το δευτερο αφορα την χρονια εκθεση, και ειναι πιο θετικο απεναντι στις μηχανες ντιζελ...

Risk of esophageal, ovarian, testicular, kidney and bladder cancers and leukemia among finnish workers exposed to diesel or gasoline engine exhaust.

Int J Cancer. 2004 Aug 20;111(2):286-92.

Guo J, Kauppinen T, Kyyronen P, Heikkila P, Lindbohm ML, Pukkala E.

Occupational exposure to diesel exhaust has been classified as probably carcinogenic and that to gasoline engine exhaust as possibly carcinogenic to humans. Earlier results concerning cancers other than lung cancer are scarce and inconsistent, and exposure-response relations have seldom been reported. We followed up a cohort of all economically active Finns born between 1906 and 1945 for 30 million person-years during 1971-1995. Incident cases of esophageal cancer (n = 2,198), ovarian cancer (5,082), testicular cancer (387), kidney cancer (7,366), bladder cancer (8,110) and leukemia (4,562) were identified through a record linkage with the Finnish Cancer Registry. Occupations from the population census in 1970 were converted to exposures to diesel and gasoline engine exhausts with a job-exposure matrix (FINJEM). Cumulative exposure (CE) was calculated as product of prevalence, level and estimated duration of exposure. The relative risk (RR) of cancer for exposure categories in relation to the unexposed group was calculated using the Poisson regression model and adjusted for confounders. An increasing RR for ovarian cancer was observed with the increasing CE of diesel exhaust (p for trend = 0.006). The RR in the highest CE category was 3.69 (95% CI = 1.38-9.86). For gasoline engine exhaust, the RR was significantly increased only in the middle CE category (1.70; 95% CI = 1.11-2.62). Slight elevations of RR for bladder and kidney cancers were found at the lowest exposure level of engine exhausts, largely attributable to drivers. No effect of the exposures was observed for the other cancers. This study suggests an exposure-response relation between diesel exhaust and ovarian cancer.

Health effects of subchronic exposure to environmental levels of diesel exhaust.

Inhal Toxicol. 2004 Apr;16(4):177-93.

Reed MD, Gigliotti AP, McDonald JD, Seagrave JC, Seilkop SK, Mauderly JL.

Diesel exhaust is a public health concern and contributor to both ambient and occupational air pollution. As part of a general health assessment of multiple anthropogenic source emissions conducted by the National Environmental Respiratory Center (NERC), a series of health assays was conducted on rats and mice exposed to environmentally relevant levels of diesel exhaust. This article summarizes the study design and exposures, and reports findings on several general indicators of toxicity and carcinogenic potential. Diesel exhaust was generated from a commonly used 2000 model 5.9-L, 6-cylinder turbo diesel engine operated on a variable-load heavy-duty test cycle burning national average certification fuel. Animals were exposed to clean air (control) or four dilutions of whole emissions based on particulate matter concentration (30, 100, 300, and 1000 microg/m(3)). Male and female F344 rats and A/J mice were exposed by whole-body inhalation 6 h/day, 7 days/wk, for either 1 wk or 6 mo. Exposures were characterized in detail. Effects of exposure on clinical observations, body and organ weights, serum chemistry, hematology, histopathology, bronchoalveolar lavage, and serum clotting factors were mild. Significant exposure-related effects occurring in both male and female rats included decreases in serum cholesterol and clotting Factor VII and slight increases in serum gamma-glutamyl transferase. Several other responses met screening criteria for significant exposure effects but were not consistent between genders or exposure times and were not corroborated by related parameters. Carcinogenic potential as determined by micronucleated reticulocyte counts and proliferation of adenomas in A/J mice were unaffected by 6 mo of exposure. Parallel studies demonstrated effects on cardiac function and resistance to viral infection; however, the results reported here show few and only modest health hazards from subchronic or shorter exposures to realistic concentrations of contemporary diesel emissions.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επιτέλους!!!! Αφήστε που είναι και ροπάτα από πολύ χαμηλά. Το επόμενο αμάξι μου θα είναι σήγουρα TurboDiesel. ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.