Jump to content

Αναστολή σπουδών ή τι;


simplesimon

Recommended Posts

Γεια σας, 

Είμαι φοιτητής 4ου έτους και τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι σε απόγνωση.

Καταρχάς, η σχολή δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περίμενα (κακή οργάνωση, μέτριο επίπεδο εκπαίδευσης, κλπ). Δυστυχώς και εγώ ο ίδιος δεν είμαι αυτό που περίμενα ερχόμενος να σπουδάσω καθώς τα τελευταία χρόνια έχω χάσει την όρεξη και το κίνητρο μου για τα πάντα. Πλέον χρωστάω 14 μαθήματα και βρίσκομαι στη θέση να σκέφτομαι αν πρέπει να κάνω αναστολή σπουδών πριν το 5ο έτος-που προβλέπεται ακόμη πιο απαιτητικό από το τρέχον- για να ανασυνταχθώ και να καλύψω τα άπειρα κενά που έχω. Από την άλλη, δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πλάνο για την περίπτωση που κάνω όντως την αναστολή, καθώς δεν το έχω συζητήσει με τους γονείς μου και δεν ξέρω αν θα μπορούν να καλύψουν τα έξοδα μου ή θα πρέπει να γυρίσω πίσω στο πατρικό μου. Επίσης, δεν ξέρω σε τι ψυχολογική κατάσταση θα βρίσκομαι αφού ήδη έχω αρκετές τύψεις αυτά τα χρόνια που δεν διαβάζω και δεν πηγαίνω στις εξεταστικές. 

Εσείς τι λέτε; Οποιαδήποτε άποψη ατόμου με αντίστοιχη εμπειρία ή όχι καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γεια ! Θα σε συμβούλευα να απευθυνθείς στο Συμβουλευτικό κέντρο( Τομέα ψυχολογίας) του ΕΚΠΑ που στηρίζει φοιτητές σε ό,τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίζουν ! 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους