Jump to content

AUDI A3 1.6 FSI ambit vs BMW compact sports ti 1.6


KonstantinosMD

Προτιμώ  

8 members have voted

  1. 1. Προτιμώ

    • Audi A3 1.6 FSI ambition στο επίπεδο των 23,500 ευρώ
      2
    • Audi A3 1.6 FSI ambition στο επίπεδο των 27,000 ευρώ
      2
    • Audi A3 1.6 FSI ambition στο επίπεδο των 29,000 ευρώ
      2
    • Compact sports ti 1.6 στο επίπεδο των 22,900 ευρώ
      0
    • Compact sports ti 1.6 στο επίπεδο των 24,800 ευρώ
      0
    • Compact sports ti 1.6 στο επίπεδο των 28,000 ευρώ
      2


Recommended Posts

Τα κορυφαία αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίς θεωρούνται από πολλούς τα AUDI A3, ΒΜW compact, Mercedes sportcoupe, ALFA ROMEO 147 και γιατί όχι το νέο ΤΟΥΟΤΑ Corolla 1.6 VVTL-I (πιό γνωστό σαν ΤS)...

To Corolla TS έχει έναν κινητήρα βραβευμένο από τους Γερμανούς ως ο κορυφαίος 1.6 το έτος 2003 τουλάχιστον, με τεχνολογία που δίνει 193 ατμοσφαιρικούς ίιπους και μία εμφάνιση και ποιότητα κατασκευής που δείχνει σαφώς πιο ευρωπαϊκή και ίσως ακόμη και γερμανοφέρνει....

Η sportcoupe είναι το μικρομεσαίο σπορ της Μερσεντές. Μοντέλο που τραβάει τα μάτια με κινητήρες 1,8 με το σύστημα κομπρέσορ από 143 ως 193 άλογα. Ποιότητα κατασκευής, ίματζ και μία γυάλινη οροφή όνειρο. Στα ανάλογα επίπεδα και η τιμή. Ίσως το πιο ακριβό αυτοκίνητο της κατηγορίας......

Η 147 είναι ένα αυτοκίνητο που και αυτό μοιάζει περισσότερο γερμανικό παρά Ιταλικό. Twin spark τεχνολογία, γραμμές ιταλικές και σπορ και εσωτερικό εξαιρετικό.

Τέλος έχουμε το νέο Α3 και την BMW compact.

Αυτά τα δύο αυτοκίνητα θα ήθελα να συγκρίνω και μάλιστα στην κατηγορία των 1,600 κυβικών.

Και τα δύο αποτελούν τις δεύτερες γενιές των μοντέλων τους.

Το νέο A3 ξεκίνησε να κυκλοφορεί αρχές του περασμένου καλοκαιριού και δεν έχει κλείσει έτσι ούτε χρόνο και η νέα compact κυκλοφορεί ήδη από το 2001, έχοντας σχεδόν 3 χρόνια στην «καρότσα της»...

Λίγα λόγια για το Α3.

Κατάφερε να πλασαριστεί ως το μαστ αυτοκίνητο των νέων οδηγών και στις μεγαλύτερες εκδόσεις του ως το αυτοκίνητο παιχνίδι πολλών μπαμπάδων. Στιβαρό, λιτό, οργανωμένο, πολυτελές, ποιοτικό, με καλές επιδόσεις σε γερμανικά πλαίσια (ροπή μπέτερ δαν ίππους), εξαιρετική οδική συμπεριφορά και στύλ-άποψη.

Το νέο Α3 δε μπορούσε να είναι διαφορετικό, αλλά μόνο καλύτερο.

Εκ πρώτης όψεως δε σου δίνει την εντύπωση ενός διαφορετικού αμαξιού σε σχέση με το προηγούμενο, ειδικά αν δεν ήσουν από τους κατόχους του.

Μάλιστα όταν το προτοείδα στον δρόμο έψαχνα να βρω τις διαφορές του με το προηγούμενο. Η αλήθεια είναι όμως πως είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από την αρχή. Νέο πάτωμα, νέα τα πάντα σχεδόν.

Για να το καταλάβεις αυτό πρέπει, όπως δείχνει και αντίστοιχη διαφήμιση (που δεν είναι τυχαία) να κάτσεις λίγο έξω από το αυτοκίνητο, να κάνεις μερικές στροφές αργά γύρω του και τότε η μαγεία του θα αποκαλυφθεί.

Αυτό για μένα είναι τόσο θετικό όσο και αρνητικό. Το θετικό είναι ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο κλασικό και διαχρονικό, ένα αυτοκίνητο εκλεπτυσμένο που δύσκολα θα φανεί «παλιό» μετά από 3-4 χρόνια. Το αρνητικό είναι ότι για τα λεφτά του ίσως θα ήθελες ένα αυτοκίνητο που τραβάει λίγο τα βλέμματα στον δρόμο. Αλλά το νέο Α3 προσωπικά όταν το βλέπω στο δρόμο δε μου κάνει καμία απολύτως αίσθηση. Βέβαια ούτε το προηγούμενο μου έκανε. Οι Γερμανοί σίγουρα το ξέραν αυτό αλλά μάλλον δεν ήταν στις προτεραιότητές τους να το αλλάξουν μιας και δεν είναι σκοπός του αυτοκινήτου να τραβάει τα βλέμματα αλλά να δηλώνει μία στάση και άποψη του κατόχου του.

Ο 1.8Τ κινήτηρας της προηγούμενος γενιας δυστυχώς μας τελείωσε λόγω ρύπων.

Η AUDI κυκλοφορεί το μοντέλο με τον παλιό 1.6 κινήτηρα καθώς και τους νέους FSI 1.6 2.0 3.2

Σε λίγο καιρό παρουσιάζονται βέβαια οι 2.0Τ και το νέο S3 που δε θυμάμαι τί κινητήρα θα φοράει...

Λίγα λόγια για την κόμπακτ.

Κυκλοφορεί ήδη από το 2001. Αυτοκίνητο που είναι του στυλ LOVE me or LEAVE me.... Δύσκολα θα βρείτε ανθρώπους που θα σου πουν ούτε κρύο ούτε ζέστη. Έχει οπαδούς και εχθρούς και μάλλον πολύ περισσότερους οπαδούς. Ένα αυτοκίνητο που ειδικά με τα αεροδυναμικά του πρόσθετα σίγουρα σε κάνει να γυρίσεις να το κοιτάξεις και να θαυμάσεις ή να ζηλέψεις λίγο τον κάτοχό του. Η κόμπακτ κατασκευάστηκε ως ένα μικρό μοντέλο της BMW που θα αποτελεί εισαγωγικό μοντέλο για τους πελάτες της εταιρίας. Η επιτυχία του προηγούμενου μοντέλου είναι αδιαμφισβήτητη. Ακόμη και τον τελευταίο χρόνο πριν κυκλοφορήσει το νέο, πούλησε απίστευτα πολύ, ειδικά στην Γερμανία και μεγάλο ποσοστό των κατόχων του αποφάσισε να συνεχίσει με κάποιο άλλο μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρείας.

Αυτοκίνητο πόλης με σπορ πινελιές, όπως δηλαδή και το Α3, Πισοκίνητο με γκάμα κινητήρων από 1.8 ως 2.5 σε όλο τον υπόλοιπό κόσμο και 1.6 ως 2.5 σε Ελλάδα και Τουρκία όπου μάλιστα η αντιστοιχία των μοντέλων είναι διαφορετική....

Σε όλη την Ευρώπη τα μοντέλα της κόμπακτ έχουν ως εξής:

316ti = 1,800cc valvetronic

318ti = 2,000cc valvetronic

325ti = 2,500cc valvetronic

Στον Ελληνικό κατάλογο θα βρείτε τα μοντέλα

316i = 1,600cc

316ti = 1,800cc valvetronic

318ti = 2,000cc valvetronic

325ti = 2,500cc valvetronic

Αν βέβαια τους ρωτήσετε στην αντιπροσωπεία θα σας πουν ότι ο 316ti είναι 1,600 κυβικά και πως το ti μπαίνει για να δηλώσει το σπορ....Βέβαια κανείς λογικός άνθρωπος δεν τους πιστεύει....

Τί είναι αυτο το valvetronic θα μου πείτε που το τονίζεις και τόσο πολύ. Αυτό αγαπητοί μου λοιπόν είναι η νέα τεχνολογία της BMW στους χαμηλόστροφους κινητήρες της (δεν αντέχει πάνω από 7,000 στροφές) με καπαπληκτικά αποτελέσματα σε ροπή και κατανάλωση κυρίως. Θα μιλήσουμε για αυτο αργότερα....

Και ας μιλήσουμε τώρα πιο συγκεκριμένα για αυτά τα δύο μοντέλα.

Το νέο AUDI A3 1.6 FSI στην έκδοση Ambition και την BMW compact sports 1.6 ti που διαφημίζει η εταιρεία τελευταία...

Και ξεκινάμε από το AUDI.

Βασική τιμή στην έκδοση αυτή (που είναι η σπορ έκδοση) 23500 ευρώ.

Περιλαμβάνει :

*ABS με EDS & ESP με ASR & BAS (όλα τα ηλετρονικά καλούδια δηλαδή)

*σπορ καθίσματα

*σπορ ανάρτηση

*σπορ δερμάτινο τιμόνι και λεβιές

*πολυρυθμιζόμενο και ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι

*Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού & πλευρικοί αερόσακοι εμπρός και αερόσακοι κεφαλής εμπρός-πίσω sideguard (σύνολο 6 αλλά στην ουσία 8 γιατί οι κεφαλής πιάνουν μέχρι πίσω)

*προβολείς ομίχλης

*οθόνη ελέγχου βασικών λειτουργιών

*υπολογιστής ταξιδίου

*δείκτης εξωτερικής θερμοκρασίας

*ηλεκτρικά παράθυρα

*προεγκατάσταση CD και ηχεία

*εξωτερικοί καθρέπτες ηλετρικά ρυθμιζομενοι

*ρυθμιζόμενο καθ’ύψος κάθισμα οδηγού/συνοδηγού

*κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό & immobilizer

*διαιρούμενο πίσω κάθισμα 1/3 & 2/3 και τρίτο πίσω προσκέφαλο

*κουρτινάκι για το πίσω παρπρίζ

*ενεργά προσκέφαλα εμπρός με ρύθμιση ύψους

*τροχοί αλουμινίου 7.5Jx17 με ελαστικά 225/45 R 17

*διακοσμητικές επενδύσεις σε κεχριμπάρι με σημεία αλουμινίου

Πλουσιότατος εξοπλισμός στον οποίο προσθέτουμε

*μεταλλικό χρώμα-630 ευρώ

*υποδοχή ποτηριών στη κεντρική κονσόλα-25ευρώ

*αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών με ραδιοCD-1550 ευρώ

*συναγερμός εργοστασιακός-440 ευρώ

και έτσι έχουμε τελική τιμή 27,000 σε ένα αυτοκίνητο σχεδόν πλήρες από προαιρετικό ή άλλο εξοπλισμό.

Μηχανικά τώρα.....

4 κύλινδροι 1,598κ.εκ. με κίνηση εμπρός, τεχνολογία FSI

Ονομαστικές επιδόσεις:

Ιπποδύναμη: 115άλογα στις 6,000

Ροπή στρέψης: 155Nm στις 4,000

Τελική ταχύτητα 196χλμ/ώρα

0-100χλμ/ώρα σε 10.9 δευτερόλεπτα

μέση κατανάλωση 6.6 λίτρα/100χλμ

Σε τεστ του Auto MS ο κιντήρας δυναμομετρήθηκε και κατά την πάγια τακτική της AUDI βρέθηκαν 127 άλογα και 165 ροπή με λίγο χειρότερη επιτάχυνση.

Από τα παραπάνω αξίζει να σχολιασθεί το FSI.

Αυτό λοιπόν το FSI είναι η νέα τεχνολογία της AUDI στους κινητήρες που βοήθησε στην τριπλή νίκη της AUDI στο Λε Μαν....

Το καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στον θάλαμο κάυσης με άμεση συνέπεια την καύση της επιθυμητής ποσότητας καυσίμου. Αυτό κάνει την ανταπόκριση πιο άμεση, βελτιώνει σαφώς τις επιδόσεις και τέλος και αρκετά σημαντικό μειώνει την κατανάλωση σε πρωτόγνωρα επίπεδα για την κατηγορία και τον κυβισμό.

Αρνητικό βέβαια είναι ότι το αυτοκίνητο δουλεύει καλύτερα με Σούπερ Αμόλυβδη την οποία και προτείνει ο κατασκευαστής....

(δέχεται φυσικά και αμόλυβδη 95 οκτανίων....)

Διαστάσεις:

4.203χ1.765χ1.421

μεταξόνιο:

2.578

Τύπος μετάδοσης:

Μπροστινή κίνηση μέσω ημιαξονίων διπλού συνδέσμου, διαφορικό μπροστινού άξονα, διαφορικό ηλεκτρονής εμπλοκής EDS με δυνατότητα επέμβασης στο φρένο όλων των κινητήριων τροχών, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR και ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας ESP με υλεκτρονική υποβοήθηση φρένων BAS

Συμπλέκτης:

Υδραυλικός συμπλέκτης μονού δίσκου, χωρίς αμίαντο, με σφόνδυλο διπλής μάζας (υδραυλικός μετατροπέας ροπής με ρυθμιζόμενο συμπλέκτη ασφάλισης)

Κιβώτιο:

Μηχανικό κιβώτιο 6 πλήρως συγχρονισμένων ταχυτήτων

Αναρτήσεις εμπρός άξονα:

Γόνατα McPherson με εσωτερικό εγκάρσιο τρίγωνο πυρήνα, από αλουμίνιο υποβοηθητικό πλαίσιο και σταθεροποιητή σωλήνα

Αναρτήσεις πίσω άξονα:

Ανεξάρτητη ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων σωληνοειδής αντιστρεπική δοκός, αμορτισέρ αερίου δύο σωλήνων και σπειροειδές ελατήριο, ελατήριο αντιστάθμισης έλξης, βραχίονας διεύθυνσης με βάση στήριξης

Σύστημα διεύθυνσης:

Ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση τιμονιού, σταθεροποιητική επί της πορείας ακτίνας στροφής του τιμονιου, κύκλος στροφής περίπου 10.7μέτρα

Από τα παραπάνω αξίζει να σχολιάσουμε... σχεδόν τα πάντα!!!

Το τιμόνι ακολουθεί την νέα τάση της εποχής για ηλετρομηχανική και όχι υδραυλική υποβοήθηση. Αυτό αυξάνει κατακόρυφα την αμεσότητα του τιμονιού και μάλιστα επιτρέπει την μεταβολή της υποβοήθησης. Μεγάλη στην πόλη για ξεκούραση, μικρή στον αυτοκιντητόδρομο για αμεσότητα.

Οι αναρτήσεις είναι και αποδίδουν καταπληκτικά. Το αυτοκίνητο επιτυγχάνει μία άψογη οδηγιή συμπεριφορά και κρατήματα αξιοζήλευτα, ειδικά με την προσθήκη της ανάρτησης ανεξάρτητων συνδέσμενων τύπου Ζ νομίζω στον πίσω άξονα.

Το εσωτερικό του λοιπόν....

Λίγο πολύ αναφέραμε τι περιλαμβάνει το εσωτερικό του. Πολυτελές, γερμανικό, ποιοτικό, μοντέρνο, με αρκετό αλουμίνιο, άψογο στο μάτι και στην αφή, εργονομικό... γενικά παίρνει άριστα με τόνο.

Πολλές πινελιές δανεισμένες από το ΤΤ και κάτι παραθυράκια στο πλάι μικρά, σκέτες πολεμίστρες!

Αρνητικό η πίσω ορατότητα. Μικρό παρπρίζ πίσω με 2 τυφλά σημεία δεξιά και αριστερά αρκετά επικίνδυνα. Βέβαια και οι δύο καθρέδτες είναι τυφλού σημείου, αλλά σαφώς θέλει προσοχή στις προσπεράσεις και συνήθεια στο παρκάρισμα.

Πολύ καλοί χώροι για τους εμπρός και ικανοποιητικοί για τους πίσω

Γενικά όμως το εσωτερικό σε κάνει να αισθάνεσαι πολύ όμορφα και άνετα.

Το εξωτερικό....

Λίγο πολύ τα είπαμε και για εδώ. Όμορφο, σπορ, κοντό και πλατύ, μεγαλύτερες διαστάσεις απο το προηγούμενο, δε προκαλεί τους άλλους αλλά χαρακτηρίζει τον ιδιοκτήτη του και τις απόψεις του περί αυτοκίνησης.

Και πάμε τώρα στον αντίπαλο....

Την BMW compact sports ti 1.600cc

Σε αυτή την έκδοση με βασική τιμή 22,900 ευρώ περιλαμβάνει:

*αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, πλευρικοι και κεφαλής εμπρός (σύνολο 6)

*ABS, CBC, DSC… γενικά όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια είναι εδώ και διαφορές από το Α3 δεν έχουμε...μάλιστα θεωρώ το σύστημα DSC της BMW καλύτερο από το ESP που είναι το στάνταρ σύστημα της Bosch που βάζουν όλοι....

*2 προσκέφαλα πίσω (απουσία στην μεσαία θέση)

*υδραυλικό τιμόνι

*κεντρικό κλείδωμα με immobilizer

*εμπρός ηλετρικά, πίσω μηχανικά παράθυρα εξαερισμού (δεν ανοίγουν τα πίσω στο Α3)

*ένδειξη σέρβις (έχει το Α3)

*εξωτερικοι καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι (έχει το Α3)

*τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών (απουσία από το Α3)

*ζάντες 7Jx17 με λάστιχα 205/5 R 17 (225 το Α3)

*σπορ αεροδυναμικό πακέτο, που περιλαμβάνει σπορ ανάρτηση, πίσω αεροτομή, μάσκες, μαρσπιέ, χειρολαβές στο χρώμα αυτοκινήτου κτλ

*προστατευτικά θυρών και προφυλακτήρων Τιταν Λάιν

*εμπρός φλας-πίσω φανάρια χρωμιωμένα

*ραδιοCD (έχει και το Α3)

*διακοσμητικές επενδύσης εσωτερικου σε τραχυσμένο αλουμίνιο (κάτι αντίστοιχο και το Α3)

*Λεβιέ ταχυτήτων δέρμα-αλουμίνιο (έχει και το Α3)

*μάσκες χρωμίου

*απόληψη εξάτμισης χρωμιωμένη (έχει και το Α3)

*αγωνιστικά πεντάλ αλουμινίου

Προσθέτουμε λοιπόν στα παραπάνω

*συναγερμό-495 ευρώ

*μεταλλικό-770 ευρώ

*αυτόματο κλιματισμό-610ευρώ

και καταλήγουμε στην τιμή των 24,800 ευρώ.

(αν έχει εμπρός φώτα ομίχλης και πίσω υαλοκαθαριστήρα που έχει το Α3 δυστυχώς δε μπόρεσα να καταλάβω, όπως και σπορ καθίσματα......Πάντως στο φυλλάδιο δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο και ορίζονται ως προαιρετικά.

Επίσης άλλες διαφορές που βρίσκουμε είναι η απουσία ελέγχου βασικών λειτουργειών, έλειψη ένδειξης εξωτερικής θερμοκρασίας και υπολογιστή ταξιδίου, 2 λιγότερους αερόσακους, ρύθμιση ύψους συνοδηγου, ενεργά προσκέφαλα εμπρός, υδραυλικό αντί ηλετρομηχανικό τιμόνι και ίσως κάτι ψιλά ακόμη....)

Μηχανικά:

4 κύλινροι, 1596κυβ εκ,

με μέγιστη ιπποδύναμη 115 στις 6100 και ροπή 150 στις 3,900

στοιχεία από δυναμομέτρηση δεν έχω, αλλά συνήθως στις BMW δεν βρίσκουμε διαφορές.

Τελική ταχύτητα 206χλμ/ώρα

0-100χλμ/ωρα σε 11.3 δευτερόλεπτα

και σύνολο κατανάλωσης 7.9 λίτρα /100χλμ

Από τα παραπάνω αξίζουν να σχολιασθούν....

Ιπποδύναμη και ροπή ονομαστικά παρόμοια με τον FSI αλλά στο δυναμότερο ο FSI μάλλον αποδεικνύτεται καλύτερος.

Ο κινητήρας της BMW είναι παλαιάς (για την BMW) τεχνολογίας και δε περιλαμβάνει το Valvetronic.

Έχει διπλό VANOS φυσικά, στύστημα δηλαδή μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (το Α3 νομίζω δε κάνει χρήση αντίστοιχης τεχνολογίας) αλλά όλα τα λεφτά είναι το valvetronic που εμφανίζεται από τον 1,800 και πάνω.

Τί κάνει λοιπόν αυτό το μαραφέτι...

Αντικαθιστά την πεταλούδα της βενζίνης (αυτο το ενοχλητικό κατασκεύασμα που προσωπικά με έχει ταλαιπωρήσει αρκετά) και πλεόν η βενζίνη ρυθμίζεται από ηλεμτρομαγνητικά ελεγχόμενο βύθισμα των βαλβίδων... Κάτι σαν FSI ίσως στα γενικά του.... βελτιώνει δηλαδή το ποσό και ροή καυσίμων και έλεγχο ροής.

Αυτό σημαίνει καλυτερη απόκριση, καλυτερη ροπή και μικρότερη κατανάλωση....

Για να καταλαβετε ο 1.8 κινητήρας που κάνει χρήση αυτής της τεχνολογίας βγάζει 115 άλογα από τις 5500, έχει 175ροπή από τις 3750!!!!!!!! Και κατανάλωση μέση όχι πάνω από 7,0 λίτρα τα 100χιλιόμετρα.

Για μένα ένα αριστούργημα μηχανικής στα 1,800 κυβικά και αν μου ζήταγαν να διαλέξω μεταξύ 1,6FSI και 1.8 valvetronic, θα διάλεγα σίγουρα το 2ο....)

Αλλά εδώ καλώς ή κακώς έχουμε τον 1.6 κινητήρα και θεωρώ τον FSI κατά κάτι καλύτερο.....εξάλλου συγκρίνοντας τιμές, η BMW με χειρότερο εξοπλισμό γίνεται εξαιρετικά πιο ακριβή από το Α3 στα 1,800 κυβικά....

Διαστάσεις:

4262χ1751χ1408

πιο μακρύ κατά μισό μέτρο, πιο κοντό αλλά λιγότερο φαρδύ κατά μερικούς πόντους από το Α3...

Δηλαδή το Α3 αν και μικρότερο αμάξι, λόγω αναλογίας φάρδους-μήκους-ύψους φαίνεται πιο συμπαγές αμάξι, αλλά η κόμπακτ είναι σαφώς μεγαλύτερη....

Μεταξόνιο:

2.725

σαφώς μεγαλύτερο μεταξόνιο από το Α3, πράγμα αναμένόμεο και απο το μήκος του αυτοκινήτου....

Χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, με σφόνυλο διπλής μάζας

Γόνατα McPherson εμπρός

Πίσω άξονας κεντρικού συνδέσμου (και εμπρός και πίσω χαρακτηριστικά αντιβύθισης)

Δυστυχώς οι πληροφορίες είναι πιο περιορισμένες σε σχέση με το Α3.

Πάντως αν νομίζετε πως η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι χειρότερη από το Α3 κάνετε λάθος. Μιλάμε για BMW....και αν και πισωκίνητο δε φεύγει και αυτο από το δρόμο με τίποτα... μάλιστα με το τέλειο ζύγισμά του (50% του βάρους στον εμπρός και αντίστοιχα στον πίσω άξονα) συμπεριφέρεται εντελώς ουδέτερα.

Άψογη συμπεριφορά και εδώ...

Το εσωτερικό...

Εδώ έρχονται τα δύσκολα....Μεγαλύτερο από το Α3, αλλά σαφώς πιο «παλιό»....

Τα δείχνει τα χρόνια του δυστυχώς, αν και εξακολουθεί να είναι πολυτελές, οργανωμένο και ποιοτικό. Αλλά τουλάχιστον σε εμένα δείχνει πιο «άδειο» σε σχέση με το Α3, χωρίς να έχουν και τρομερές διαφορές στον εξοπλισμό. Πιο μοντέρνο το Α3, πιο καινούριο....

Καλύτερη ορατότητα η κόμπακτ μάλλον, και αίσθηση περισσότερου χώρου και καλύτερος χώρος για τους πίσω επιβάτητες μου φάνηκε εμένα.

Το εξωτερικό....

Πανέμορφο με τα αεροδυναμικά πρόσθετα. Γυρίζεις να το δεις, τραβάει τα βλέμματ, πώς το λένε... υπάρχει στο δρόμο.

Μία γερμανίδα κούκλα που σε ασημένιο χρώμα με φιμέ τζαμάκι γίνεται τοπ μόντελ σχεδόν. Εντάξει, υπερβάλλω λίγο, αλλά έχοντας δει και τα δύο αμάξια στο δρόμο, να περνάνε από δίπλα μου, καθαρά, ολοκαίνουρια, με εντυπωσίασε η κόμπακτ και με άφησε αδιάφορο το Α3...

Η τελική μου άποψη....

Πολύ δύσκολη η επιλογή....

Από πλευράς κινητήρα το Α3 φοράει έναν ολοκαίνουριο κινητήρα ενώ η κόμπακτ (αν και η BMW είναι πάντα σχεδόν μία γενιά εμπρός τεχνολογικά) φοράει έναν παλιότερο. Σχεδόν παρόμοιες επιδόσεις, σαφώς μικρότερη κατανάλωση για το Α3...

Αν μου λέγαν να διαλέξω μεταξύ 1.8 valvetronic και 1.6FSI θα διάλεγα αμέσως τον 1ο.

Από συστήματος διεύθυνσης το Α3 κερδίζει μάλλον με διαφορά, όπως και κερδίζει σε αναρτήσεις.

Σε οδική συμπεριφορά μάλλον στα ίδια εξαιρετικά επίπεδα είναι και τα δύο αυτοκίνητα.

Στο εσωτερικόςσε κερδίζει σίγουρα το Α3, ειδικά αν είσαι νεαρός, ενώ στο εξωτερικό ανάλογα και τα γούστα των περισσοτέρων, η κόμπακτ δείχνει ΠΙΟ αμάξι και ακριβότερο, χωρίς φυσικά να είναι...

Σε επίπεδο εξοπλισμού θεωρώ καλύτερο το Α3...

Από εγγυήσεις και σέρβις δεν έχουν μεγάλες διαφορές....

2 χρόνια δίνει μηχανικά το Α3, 3 δίνει η κόμπακτ νομίζω... αλλά αν μπλέξεις με ελλατωματικό αυτοκίνητο τρέχα γύρευε.....

Τέλος μη ξεχνάμε το πολύ σημαντικό.....

8 μήνες έχει στην πλάτη του το Α3, 3+ χρόνια η κόμπακτ....

σε 5.5-6 χρόνια θα αλλάξε το Α3, ενώ το μέλλον της κόμπακτ αβέβαιο.... αν αλλάξει αυτό θα γίνει το 2005-6 αλλά με την εμφάνιση της σειράς 1 και 2 του χρόνου κανείς δε ξέρει αν θα υπάρχει επόμενο μοντέλο....

Ψηφίζω Α3 αλλά με βαριά καρδιά....

Βέβαια μπαίνει και το οικονομικό στη μέση.... 2000 και κάτι ακριβότερο το Α3....

Αν κάποιος δε μπορεί να τα δώσει, αλλά το μπάτξετ του σταματά στα 25,000 στρογγυλά τότε η κόμπακτ είναι μία πέρα από άριστη επιλογή....

ΥΓ. Αν βάλουμε μπόλικα ακόμη καλούδια στο Α3, δηλαδή:

*ηλεκτρική οροφή

*κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός

*εξωτερικοί καθρέπτες θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι και αυτόματα αντιθαμβωτικοί

*αισθητήρα αυτόματου φωτισμού και εσωτερικός αυτόματα αντιθαμβωτικός καθρέπτης

*αισθητήρα παρκαρίσματος

και φέρουμε την BMW στο ίδιο ακριβώς επίπεδο εξοπλισμού με το Α3, τότε οι τιμές διαμορφώνονται 29,000 για το Α3 και 28,000 για την BMW....

Τσιμπημένες τιμές (ως πολύ τσιμπημένες) αλλά μη πλέον μιλάμε για 2 αυτοκίνητα υπερφουλ εξτρά...

ΥΓ. βάρος για την κόμπακτ 1365 κιλά στην απλή βασική έκδοση

βάρος για το Α3 1205 κιλά στην απλή βασική έκδοση

ΥΓ2. αυτή η έκδοση της κόμπακτ είναι προσφορά της εταιρείας για λόγους ανταγωνισμού όπως λέει η ίδια

Συγκεκριμένα είναι η BMW 1.6 comfort η οποία δεν έχει σχεδόν τίποτα επάνω στην οποία βάλαν ένα σωρό καλούδια και την πουλάνε από 23700 , 22,900 δηλώνοντας πως έχουμε κέρδος περίπου 4,000 ευρώ.

Η επίσημη άποψή τους είναι πως το κάνουν για λόγους ανταγωνισμού, τόσο για την 147 όσο και για το νέο Α3...

Η δική μου άποψη είναι πως το κάνουν για να ξεφορτωθούν μοντέλα εν όψει τις εμφάνισης της σειράς 1 και κυρίως μοντέλα με τον 1.6 κινητήρα.

Όταν βγήκε η προσφορά υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα μοντέλα, αλλά σε ελάχιστο διάστημα εξαφανίστηκαν... που σημαίνει ότι η προσφορά έπιασε....

Τώρα χρόνος παράδοσης 2 μήνες και κάτι..

Αντίστοιχα ο χρόνος παράδοσης του Α3 είναι "πιθανώς γρήγορα" αν δε θέλουμε καμιά ιδιαίτερη προσθήκη εξτρά, διαφορετικά πάμε σχεδόν στους 3 μήνες...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

κάτσε ρε μάστορα να κερδίσουμε πρώτα το τζόκερ και μετά θα σου πούμε τη γνώμη μας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

κάτσε ρε μάστορα να κερδίσουμε πρώτα το τζόκερ και μετά θα σου πούμε τη γνώμη μας.

:rolleyes::rolleyes:

ε καλά τώρα... δεν έχει σημασία να πει κάποιος αν μπορεί να το αγοράσει ή όχι...

σημασία έχει να πει την γνώμη του ποιο εκ των δύο θα προτιμούσε...

όπως σε συζητήσεις λέμε: εγώ προτιμώ την Z4 από την SLK αλλά φυσικά δε μπορώ να αγοράσω κανένα από τα δύο....

ο λόγος μάλιστα που έβαλα 3 διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού στο καθένα έχει σχέση με τον λόγο κόστος προς αξία!

emthanxemrockon

ΥΓ. ήθελα να βάλω και φωτογραφίες αλλά 5 αντιπροσωπευτικά gif από το κάθε μοντέλο είναι 1ΜΒ σύνολο :angry::(:(

ίσως βάλω από μία από την κονσόλα του καθ'ενός.....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ψήφισα το φτηνό Audi με βαριά καρδιά, γιατί κανένα από τα δύο δε μ' αρέσει ως "φάτσα". Προτιμώ την SLK :D:D:D:D

Πιστεύω ότι πάει πολύ ψηλά το τελικό τίμημα για αυτοκίνητα της κατηγορίας, ανεξαρτήτως του αν έχω/δεν έχω τα χρήματα. Με 29.000 ευρώ παίρνεις το Mini Cooper S, και μόλις με 33000 ευρώ το "εισαγωγικό", αλλά σε καμία περίπτωση γυμνό, Audi TT roadster (cabrio) με τους 180 ίππους! Χωρίς τετρακίνηση μεν (γι' αυτό, και για 45 αλογάκια ακόμα, χρειάζεσαι άλλα 16.000 ευρώπουλα ζεστά-ζεστά...), αλλά το άλμα κατηγορίας είναι τεράστιο για 1,5 εκατομμυριάκι παραπάνω... :splaaaats:

Σκέψου τη φιλοσοφημένη επιλογή: 50% προκαταβολή (ήτοι κάπου 17000 ευρώ για το TT) και ένα χαριτωμένο προγραμματάκι δόσεων που φαντάζομαι θα έχει η αντιπροσωπία για 60 μήνες (5 χρονάκια... τελευταία δόση όταν θα αλλάξεις αυτοκίνητο!) με κάπου 300-350 ευρώ το μήνα (300Χ60=18000, 350Χ60=21000)... όσο το χαρτζηλικάκι σου, έτσι; Και μετά θα γίνεις και γιατρός και τα 350 ευρώ θα είναι 5-6 εφημερίες...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λοιπόν... έχουμε και λέμε.

Καταρχήν μπήκα με σκοπό να το μπαχαλέψω αλλά τελικά δε θα το κάνω.

2ον συμφωνώ με το δρ-χ: Ζασταβα!!!!!!!!! :lol::lol::lol::splaaaats:

3ον τπτ από όσα έχεις βάλει να ψηφίσουμε δε με εκφράζει. Γιατί δεν έχεις και επιλογή "Λευκό" η "Άλλο"? :unsure:

4ον για το λόγο που θα πάρετε αμάξι λέω να πάρετε κανα μικρό και φθηνό, γιατί είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή με τον τρόπο που οδηγείς (ο Χάρος βγήκε παγανιά :bloodomen: ) θα το στουκάρεις :D και άντε μετά να πείσεις το φάδερ ότι δεν είσαι emelephant

5oν σε κάθε περίπτωση εμένα μ'αρέσουν τα σαράβαλα τύπου σκαραβαίος και 2CV. Οπότε δεν είμαστε καν στο ίδιο μήκος κύματος.

6ον δε μένω σε ΒΠ οπότε μάλλον κάθε περαιτέρω συζήτηση περιττεύει. emdevil

7ον αφού δε σ'αρέσουν τα ιαπωνικά μοντέλα, τουλάχιστον ούτε τα γαλλικά??? emermm

8ον κι εγώ θα'θελα μια φεράρι να παίζω αλλά δε χωράει να την παρκάρω το δρόμο μου!!! :Demdevilemslyemkiss

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

βάλε και καμιά photo για να μπορεί να ψηφίζει και κάποιος που βαριέται να διαβάσει αυτό το μικρό κειμενάκι :blink::blink::rolleyes::D:D

ααααα και κάτι άλλο το Α3 με ποιά ζάντα; αυτή που κυκλοφορεί πολύ είναι λίγο χάλια.. είδα όμως μια με 5 ακτίνες φοβερή!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

3ον τπτ από όσα έχεις βάλει να ψηφήσουμε δε με εκφράζει. Γιατί δεν έχεις και επιλογή "Λευκό" η "Άλλο"? :unsure:

4ον για το λόγο που θα πάρετε αμάξι λέω να πάρετε κανα μικρό και φθηνό, γιατί είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή με τον τρόπο που οδηγείς (ο Χάρος βγήκε παγανιά :bloodomen: ) θα το στουκάρεις :D και άντε μετά να πείσεις το φάδερ ότι δεν είσαι emelephant

Οι επιλογές είναι δύο γιατί απλά το γενικό θέμα είναι αυτοκίνηση και αυτά είναι δύο αυτοκίνητα που για προσωπικούς λόγους έτυχε να κοιτάξω αρκετά καλά τελευταία, οπότε αποφάσισα να γράψω ένα δικό μου πρόχειρο και ερασιτεχνικό άρθρο που να τα συγκρίνει...

Σε σύγκριση 2 πραγμάτων δεν ρωτάς τον άλλον αν σου αρέσει κάποιο άλλο....

Ακόμη και στα γκάλοπ υπάρχει ερώτηση "ποιον εκ του Καραμανλή-Παπανδρέου θεωρείτε καταλληλότερο"...

Δεν ενδιαφέρει αν θεωρείς κάποιον άλλον καλύτερο.....μεταξύ των 2 είναι η σύγκριση!!!

;):D:D

Επίσης δεν έχω τρακάρει ποτέ επαναλαμβάνω....

Ακόμη και όταν έκανα 4 σβούρες και καβάλησα 2 πεζοδρόμια κατάφερα να αποφύγω μάντρες και αμάξια!!!!

emgoalemgoalemiloveyou

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
emarup ναι.. απόλυτα σωστός.. δικό μου λάθος! emblushemblushemno
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.