Jump to content

Recommended Posts

Επειδη τα προσφατα θεματα απ ο,τι βλεπω δεν ανεβαινουν εδω, εφτιαξα αυτο το topic για να βοηθησουμε οι μεγαλυτεροι τους μικροτερους. Οποιος εχει ορισμενα θεματα, απ οποιοδηποτε μαθημα, ας τα ανεβασει. Θ ανεβασω κι εγω οσα εχω.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βιοχημεια Ι Φεβρουαριος 2015

1) Γιατι χορηγουμε διαλυματα 0,9% NaCl και 5% γλυκοζης ως ισοτονα?

2) Γενικο σχημα απλουστερης μορφης κινητικης Michaelis Menten, σταθερες Km, Kcat, Ks και τι δηλωνουν και διαγραμματα διπλου αντιστροφου και ορθογωνιας υπερβολης

3) Ασπαραγγινικο, δινονται τα 3 Κα του, να βρουμε ισοηλεκτρικο σημειο

4) Ασκηση θερμοδυναμικης (ιδια με αυτη των σημειωσεων του Καλπαξη για τη βιοενεργητικη, σελ 14)

5) Μηχανισμος σχηματισμου βασης Schiff

6) Τι επιδραση εχουν στα νουκλεικα οξεα οι τιμες ακραιου pH και εξηγηση με τυπους

7) Δομες α και β D γλυκοζης

8) Ενδειξεις υπαρξης συμπλοκου ES.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βιοχημεια Ι Σεπτεμβριος 2015

1) α) Σε τι διαφερουν τα D απο τα L αμινοξεα β)

2) Σ-Λ

Οι μονοσακχαριτες ενωνονται μεταξυ τους με Ν-γλυκοζιτικους δεσμους και σχηματιζουν πολυσακχαριτες

Ολοι οι δισακχαριτες οξειδωνονται

Η α D γλυκοζη μετατρεπεται σε β D γλυκοζη με αλλαγη δομης

Η γωνια στροφης των διαλυματων α και β D γλυκοζης συμπιπτει λογω ισομερειας

Ολα τα cis και trans ισομερη ειναι οπτικα ανενεργα

3) Ραδιενεργο υλικο με χρονο ημιζωης 30 λεπτα. Ποιος ο χρονος για να παραμεινει στον ασθενη λιγοτερο απο το 1% του υλικου που χορηγηθηκε? ποιος ο χρονος αν εισαγουμε κατα λαθος τετραπλασια ποσοτητα της κανονικης.

4) Πως επηρεαζεται η Κα απο ιοντικη ισχυ, θερμοκρασια και pH

5) Γαλβανικο στοιχειο Clark πληρης περιγραφη (ημιαντιδρασεις οξειδωσης κ αναγωγης, ολικη αντιδραση, σχημα, δυναμικο γαλβανικου στοιχειου με Nernst, ιατρικες εφαρμογες)

6) Τροποι ρυθμισης δραστικοτητας ενζυμων απο κυτταρο και αναλυτικα η πρωτεολυτικη ενεργοποιηση (ορισμος ζυμογονου, ενεργοποιηση χυμοθρυψινης, πινακας ιεραρχησης πρωτεολυτικων ενζυμων που ενεργοποιουνται)

7) Ποιες δυναμεις συμμετεχουν στη δομη της διπλης ελικας κι απο εναν παραγοντα αποδιαταξης για καθε δυναμη.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βιοχημεια ΙΙ Ιουνιος 2015

1) Ποσα μορια ATP παράγονται απο γλυκολυση διαφόρων μοριων και εξηγηστε (υπαρχει ως ασκηση στον Stryer)
2) Αντιστοιχηση ενζύμων με είδος αντίδρασης (πχ υδρολυση, ισομερειωση...)
3) Σ-Λ απο λιπαρά οξέα κυρίως

4) Τι προβλήματα μπορει ν αντιμετωπίζει κάποιος με ανεπάρκεια φωσφατασης 6-φωσφορικης γλυκόζης
5) Πως ο οργανισμος προστατευεται απο το σουπεροξειδιο του οξυγονου Ο2- (ROS) με τα ενζυμα: δισμουταση σουπεροξειδιου, καταλαση (τις 2 αντιδρασεις και περιγραφη για το πως λειτουργει η δισμουταση)
6) α) Περιγραφη του μηχανισμου της συνθάσης ΑΤΡ β) Πως τα ΑΤΡ βγαινουν απο το μιτοχονδριο

7) Κυκλος κρεμπς: μη αντιστρεπτές αντιδρασεις και σημασια κυκλου
8) Φαρμακοεπαγωμενη αιμολυτικη αναιμία

α) Στην ελλειψη ποιου ενζυμου οφειλεται

β) Ποια αντιδραση καταλυει το ενζυμο

γ) Γιατι τα ερυθροκυτταρα βλαπτονται

δ) Πως προστατευονται φυσιολογικα τα ερυθροκυτταρα

ε) Τι κοινο εχουν τα φαρμακα που τη προκαλουν
9) Χοληστερόλη

α) Ρολος HDL, LDL

β) Τι αναστελλουν οι στατινες

γ) Ποια η αντιδραση που καταλυει το ενζυμο που αναστελλουν

δ) Απο ποια απο τις 2 (LDL, HDL) παραγονται οι στεροειδεις ορμονες και γιατι

ε) Αιτία οικογενους υπερχοληστερολαιμίας

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βιοχημεια ΙΙ Σεπτεμβριος 2014

1) Πως επηρεαζεται ο ρυθμος της γλυκολυσης με 3-4 τροπους
2) Ποσο θα πρεπει να αυξηθει η ταχυτητα της γλυκολυσης αν ενα μοριο γλυκοζης μεταβολιστει αναεροβιως και οχι αεροβιως, εξηγηστε

3) Ποσα NADPH και ΑΤΡ απαιτουνται στη βιοσυνθεση του παλμιτικου (C16)

4) Ποια η πορεια του οξαλοξικου οταν απελευθερωθουν ακετυλομαδες στο κυτοσολιο μετα τη βιοσυνθεση τον λιπαρων οξεων

5) Συμπλοκο αφυδρογονασης του πυροσταφυλικου

α) ποια ειναι τα 5 συνενζυμα και ποιες πορειες καταλυουν

β)στις 2 απο τις 3 δεν συμετεχουν οι 3 ανθρακες του πυροσταφυλικου αλλα ωστοσο ειναι σημαντικες για την δραση του συμπλοκου, εξηγηστε γιατι

6) α) Διαφορα αποσυζευκτων με αναστολεις και ενα παραδειγμα απο το καθενα β) εχουμε μια συνθαση ΑΤΡ με 14 υπομοναδες και 1 μοριο FADH2 μεταφερεται απο τη μετατροπη του ηλεκτρικο σε φουμαρικο, ποσα ΑΤΡ παραγονται;

7) Φαρμακοεπαγωμενη αιμολυτικη αναιμία

α) Στην ελλειψη ποιου ενζυμου οφειλεται

β) Ποια αντιδραση καταλυει το ενζυμο

γ) Γιατι τα ερυθροκυτταρα βλαπτονται

δ) Πως προστατευονται φυσιολογικα τα ερυθροκυτταρα

ε) Τι κοινο εχουν τα φαρμακα που τη προκαλουν
8) Χοληστερόλη

α) Ρολος HDL, LDL

β) Τι αναστελλουν οι στατινες

γ) Ποια η αντιδραση που καταλυει το ενζυμο που αναστελλουν

δ) Απο ποια απο τις 2 (LDL, HDL) παραγονται οι στεροειδεις ορμονες και γιατι

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ιατρικη φυσικη Σεπτεμβριος 2014

ΘΕΜΑ 1
1) Η στρωτη ή η τυρβώδης ροή είναι αποτελεσματικότερη και γιατί;
2) Πώς επηρεάζει η κατακόρυφη στάση του σώματος την πίεση των αγγείων των κάτω άκρων και των μεγάλων αγγείων της κεφαλής;
3) Ποιες πιέσεις διαδραματίζουν ρόλο στο αναπνευστικό σύστημα (αερισμός);
4) Περιγράψτε τη χωρική κατανομή των ερυθρών αιμοσφαιρίων στο πεδίο ροής του πλάσματος

ΘΕΜΑ 2
1) Ένα εξωτερικό ερέθισμα σε ένα νευράξονα ανεβάζει το δυναμικό ηρεμίας από -90 σε -30 mV. Περιγράψτε με την βοήθεια σχήματος τις φάσεις.
2) Πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε τα προκλητά δυναμικά από τα δυναμικά της φυσιολογικής λειτουργίας του εγκεφάλου;

ΘΕΜΑ 3
1) Διαφορές ταχύτητας διάδοσης ενός ηχητικού κύματος και ταχύτητας των σημειακών σωματιδίων. Από τι εξαρτώνται;
2) Τι μετράει το ακουόγραμμα;
3) Φακός έχει εστιακή απόσταση f=0.25 m. Ποια είναι η ισχύς του;
4) Τι αλλάζει στην όραση όταν βάζουμε ενδοφθαλμικό φακό ισχύς 14 διοπτριών.

ΘΕΜΑ 4
1) Γιατί χρησιμοποιούμε φωτόνια χαμηλής κβαντικής ενέργειας στην ακτινοδιαγνωστική;

ΘΕΜΑ 5
1) Ποιες είναι οι 3 βασικές αρχές της ακτινοπροστασίας;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βιολογία ΙΙ Ιούνιος 2015

1) Α) Σ-Λ με περιληπτική αιτιολόγηση

α) τα πολυπαραγοντικά νοσήματα ειναι συνεχώς μεταβαλλόμενοι μετρήσιμοι χαρακτηρες, ποσοτικοί χαρακτηρες και ακολουθούν παντα κανονική κατανομή κατα Gauss

β) 2 συγγενή συμπτωτικά ατομα για το ίδιο νόσημα μπορει να εχουν διαφορετικό φαινοτυπο

γ) 2 συγγενή συμπτωτικά ατομα για το ίδιο νόσημα εχουν παντα τον ίδιο φαινοτυπο

δ) 2 συμπτωτικα αδέλφια για το ίδιο νόσημα μοιράζονται τουλαχιστον ενα αλληλόμορφο συγκεκριμένου γενετικού τόπου

ε) 2 συμπτωτικα αδέλφια μπορει να μοιράζονται ή οχι ενα συγκεκριμένο αλληλόμορφο ενός γονιδίου

στ) Οι συγγενείς δυσπλασίες εμφανίζονται σε παιδια με φυσιολογικούς γονεις και ο κίνδυνος απόκτησης προσβεβλημένου παιδιου σχετίζεται με τον αριθμό των προσβεβλημένων παιδιών στην οικογένεια

ζ) Η εμφάνιση των πολυπαραγοντικων νοσημάτων οφείλεται στη συμβολή πολλών γενετικών τόπων, στη συνδυαστική και προσθετική τους δράση και την αλληλεπίδραση τους με το περιβάλλον

η) Τα πολυπαραγοντικά νοσήματα ακολουθούν παντα την κληρονόμηση κατα Μεντελ

θ) Ο κίνδυνος επανεμφάνισης νοσήματος στους συγγενείς μειώνεται οσο αυξάνεται ο βαθμός συγγένειας με τον πάσχοντα

Β) Κληρονομησιμοτητα και πως υπολογίζεται για ενα πολυπαραγοντικο νόσημα.

2) Καρυοτυπος με turner. Να τον χαρακτηρίσετε με σύμβολα και

α) Φυσιολογικός ή εχει αλλαγή; Αλλαγή αριθμητική ή δομική και πως χαρακτηρίζεται;

β) Τι γνωρίζετε για ατομα με αυτόν τον καρυοτυπο

γ) Άτομο με φαινοτυπο άρρενος και γονοτυπο ΧΧ-αιτιολογηστε.

3) Επιπτώσεις στην εκφραση γονιδίου β σφαιρινης και στην παραγωγή της αιμοσφαιρίνης Α απο μετάλλαξη (έδινε και σχήμα)

α) πλαισιοτροπικη

β) χωρις νοημα

γ) αντικατάστασης βάσης

4) α) Ιδιότητα DNA στην οποια στηρίζονται τεχνικές ανίχνευσης, ενίσχυσης και προσδιορισμού νουκλεοτιδικων αλληλουχιών και απο ενα παράδειγμα για καθε περίπτωση

β) Ανθρώπινη ινσουλίνη: ο φορέας DNA που χρησιμοποιείται για το μετασχηματισμό βακτηρίων και ποιες οι απαραίτητες χαρακτηριστικές αλληλουχίες που φέρει-εξηγήστε το ρόλο καθεμιάς.

5) Αντιστοιχηση με διάφορες έννοιες. Ενδεικτικά, στήλη Α: σύνδρομο hurler-scheie, σύνδρομο Angelman, γονίδια αμυλασης κα και στήλη Β: γονεϊκή μεροληψία, γενετική παρέκκλιση, βιολογική πολυπλοκότητα κα και αιτιολόγηση της σχέσης τους με 1-2 προτάσεις

6) 2 γενεαλογικά δέντρα, να βρεθεί ο τρόπος κληρονόμησης και να αιτιολογησουμε

7) 1 εικονα απο ύλη Μοσχονά με τεχνική ανίχνευσης επαναλαμβανόμενων αλληλουχιών, ποια ειναι και αιτιολόγηση

8) Γονίδια φρουροί και γονίδια κυτταρικής φροντίδας-τι κανουν και παράδειγμα

9) Νεοπλασίες και γονίδια-παράγοντες που σχετίζονται με την εμφάνιση τους (σε μορφή συμπλήρωσης πίνακα, τα έδινε ολα όσα επρεπε να συμπληρωθούν)

10) Νεοπλασίες-μεγαλύτερη συμβολή περιβάλλοντος ή κληρονομικότητας;

Οι νεοπλασίες ηταν καρκίνος τραχήλου μήτρας, πνεύμονα, μαστού, ρετινοβλαστωμα, μελάνωμα, οικογενης πολυποδιαση παχέος εντέρου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ανατομια Ι Ιούνιος 2015 (ο,τι θυμαμαι)

1 εικονα με άρθρωση ωμου (ηθελε κυρίως δομές οπως αρθρικος θυλακος κι οχι συντασσόμενες/οστικες δομές)

1 εικονα συνδυασμός μύες ωμου και βραχίονα

1 εικονα εν τω βαθει μύες χεριού

1 εικονα μύες γλουτού

1 εικονα άρθρωση γονάτου (ηθελε ολους τους συνδέσμους, ιδια με αυτη του οδηγού κατω άκρο 2)

Μηριαιο τρίγωνο-τι ειναι, τι περιλαμβάνει και κλινικη σημασια

Μοίρες τετρακεφαλου μηριαίου

Ερωτησεις σύντομης απάντησης απο εισαγωγή και καρδιαγγειακό

Πολλαπλής απο ράχη και θώρακα

Και μερικά ακομα πολλαπλής και σύντομης απάντησης απο τα άκρα που δε θυμαμαι...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εμβρυολογια Ι Ιούνιος 2015

1) 4 σημαντικές λειτουργίες νωτιαίας χορδής

2) ΕΜΤ

3) Λειτουργίες πλακούντα

4) Απο ποια υπολείμματα προέρχονται τα ιεροκοκκυγγικα τερατωματα και τα χορδωματα

5) Λειτουργίες λεκιθικου ασκου και υπό ποια μορφή εμφανίζεται στους ενήλικες

6) Αντιστοιχηση (δομές προέλευσης γραμμωτων μυών κα)

7) Ραφή σε σκαφοκεφαλια και ακροκεφαλια και με ποια οστεωση δημιουργούνται τα πλατεα οστά του κρανίου

8) Ποιες δομές δίνουν το ενδοδερμα-μεσοδερμα-εξωδερμα (έδινε δομές οπως θυμος αδένας, ήπαρ, πάγκρεας κα)

9) Τι ειναι η αλλαντοιδα και σε ποια δομη μετατρέπεται

10) Απο τι αποτελείται η πλακουντιακή μεμβρανη εως την 20η εβδομάδα

11) Σ-Λ απο γαμετογενεση

12) Συμπλήρωση εικόνας 3ης εβδομαδας αναπτυξης

13) Λοιμογόνοι παράγοντες που περνούν απο πλακούντα

14) 2 εικόνες με πολλαπλής τι ειναι, η μια συγγενής διαφραγματοκηλη και η αλλη γαστροσχιση

και αλλα...

Τροποποιήθηκε από Chrysalena_l
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φυσιολογία Ι Ιούνιος 2015

1 πολλαπλής ομοιοσταση

7 (περίπου) πολλαπλής ηλεκτροφυσιολογια μεμβράνης (αντισος γενικα)

1 πολλαπλής φυσιολογια μυός

4 πολλαπλής με αρνητική κυτταρικη σηματοδότηση- το 1 τι ειναι η παρακρινης σηματοδότηση και τα αλλα 3 δευτερεύοντα σηματοδοτικα μορια

5 πολλαπλής με αρνητική αίμα, κυρίως με ομάδες αίματος και τύπους κυττάρων αίματος

3 ερωτησεις αναπτυξης απο αίμα, η μια απο αυτες ηταν για την ταχύτητα καθίζησης ερυθροκυτταρων

34 μονάδες καρδιαγγειακό. Ειχε πολλαπλής με έμφαση στους τασεουποδοχεις και καποια συμπλήρωση κενών, απο ηλεκτροκαρδιογραφημα (επαρματα, διαστήματα κλπ)

28 πολλαπλής αναπνευστικού, ολα απο τα SOS που ειπε στο τελευταιο μαθημα και τον εργαστηριακό οδηγο της σπιρομετρησης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ Ι-11.9.2015

Ερωτησεις αναπτυξης για το αιμα:

1)Ποιες ειναι επιγραμματικα οι βασικες λειτουργιες του αιματος;

2)Περιγραψτε επιγραμματικα το μηχανισμο της επικτητης ανοσιας

3)Πολλαπλης που ειχε να κανει με την ανοσολογικη μνημη και υστερα αιτιολογηση

Επαναλαμβανομενο πολλαπλης επισης,η διαρκεια ζωης των ερυθροκυτταρων(120 μερες).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 months later...
  • 2 months later...

ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016

ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ 02/02/2016

ΘΕΜΑ 1ο:   Α)Γνωρίζεις ότι Ε1=0 eV , Ε2=3 eV, Ε4=6 eV . Να βρεις τα μήκη κύματος του φάσματος απορρόφησης και εκπομπής. Δίνονται e=…. , h=…. ,c=…..  

Β) Διάσπαση β+ … έπρεπε να γράψουμε ότι στην διάσπαση β+ γίνεται εκπομπή ποζιτρονίων και να εξηγήσουμε . Ήθελε και την αντίδραση.

Γ) Αν γνωρίζεις ότι ο χρόνος ημιζωής του  Co ( T ½ )= …. Χρόνια

Να βρεις σε 5 χρόνια πόσο θα έχει απορροφηθεί?

ΘΕΜΑ 2ο:   A)   Διεγείρουμε έναν νευρώνα και το δυναμικό αλλάζει και πάει στο +20 mV . Εξηγείστε τι θα γίνει μετά/ τι θα ακολουθήσει.

Β) Τι κάνουν τα Κ+ στην αγωγιμότητα ?

Γ) Πώς η καρδιά ασταμάτητα δημιουργεί δυναμικό δράσης ?

ΘΕΜΑ 3ο :  Περιγράψτε πώς ένα σύστημα ραδιοεπισημασμένου συμβάλλει στην διάγνωση και θεραπεία του καρκίνου.

ΘΕΜΑ 4ο :   Α) Περιγραφή του φαινομένου Compton και τι επίδραση έχει στην απεικόνιση.

Β) 3 Βασικοί κανόνες ακτινοπροστασίας ( βασικά μέτρα για την Ακτινοπροστασία ( ΠΡΟΣΟΧΗ …ΌΧΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΚΤΙΝΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ )

Γ) Διαφορές / Σύγκριση της χαρακτηριστικής καμπύλης για το σύστημα πινακίδα-φίλμ και για έναν ψηφιακό ανιχνευτή.

ΘΕΜΑ 5ο :    Α) Τι είναι άνοδος της λυχνίας και τι φαινόμενα εμφανίζονται / γίνονται εκεί ?

Β) Τι είναι αντίθεση εικόνας και από τι εξαρτάται για την ( στην ) απεικόνιση ακτίνων Χ .

Γ) Μειονέκτημα της ψηφιακής τομογραφίας.

Τροποποιήθηκε από Emi
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 months later...

Φυσιολογία 1  13/06/2016

Παπαθεοδωρόπουλος πολλαπλής και μια ερώτηση για την ακετυλοχολίνη από ποιους υποδοχείς ενεργοποιείται και μια δράση της αναπνευστικό είχε μικρές ερωτήσεις με μια μονάδα η κάθε μία από αυτές με σύντομη απάντηση και είχε τα σος που είχε αναφέρει στο τελευταίο μάθημα αίμα είχε πολλαπλής με αιτιολόγηση και δύο ερωτήσεις ανάπτυξης σχετικά με τα κύτταρα του αιμοποιητικου σύστημα και τα κύτταρα που δρουν και στη φυσική και στην επικτητη ανοσία. Καρδιαγγειακό ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και συμπλήρωση κενών με 38 μονάδες. 

+ προσθέστε ότι άλλο θυμάστε ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ Ι

 

12 Ιουνίου 2016

 

Κατανομή μονάδων .. έμαθα ότι η κατανομή των μονάδων εξαρτάται άμεσα από τις ώρες που έχει διδάξει κάθε καθηγητής στο αμφιθέατρο ! ας πούμε για το αίμα κάναμε λίγες ώρες και για αυτό δεν έπεσαν πολλά !

Έμας η κατανομή των μονάδων μας ήταν η εξής. 12 μονάδες παπαθεοδωρόπουλος ηλεκτροφυσιολογία, 28 μονάδες Σταθόπουλος αναπνευστικό , 12 μονάδες αίμα Ταραβήρας κσι 38 μονάδες καρδιαγγειακό .

Στην ηλεκτροφυσιολογία έπεσαν σχετικα έυκολα πολλαπλής. Είχε ένα με δύο πολλαπλής από εισαγωγή πχ. –σχετική ανερεθιστότητα – ορμόνες σηματοδοτικα μορια  - ομοιόσταση θετική ή αρνητική ανατροφοδότηση ? –Μυικό κύτταρο ισομετρική και ισοτονική συστολή

Σταθόπουλος αναπνευστικό όλα τα ΣΟΣ που είπε τελευταία μέρα …

Πχ. Νόμος Fick να τον γράψουμε , να αναγνωρίσουμε μια καμπύλη

Αιμα έπεσαν 2 ανάπτυξης … για τον ρόλο των αιμοποιτικών αρχέγονων κυττάρων και τα  κύτταρα που δρουν στην φυσική και επίκτητη ανοσία και να περιγράψουμε μια φυσιολογική λειτουργία ( ή κατι παρόμοιο δεν θυμάμαι )

-         ανοσολογική μνήμη σε πολλαπλής , να βάλεις τα παρακάτω κύτταρα σε σειρά με βάση την συχνότητα εμφάνισης στο αίμα ξεκινώντας με το μεγαλύτερο ( ερυθρά . λεμφοκύταρα , ουδετερόφιλα , Βασεόφιλα)

-         πολλαπλής για ομάδα αίματος 0 και τα αντιγόνα τους

Καρδιαγγειακό έπεσαν κυρίως πολλαπλής … όχι πολύ δυσκολα σχετικά …αυτά που θυμάμαι ήταν κάποια για ενδοτικότητα , συμπαθητικό – Παρασυμπαθητικό , στην έντονη άσκηση , σε ορθια στάση τι γίνεται με τις πιέσεις

Μετά καρδιαγγειακό έπεσαν 2 ακόμα ασκήσεις ..

Η μία ήταν με κενά … σε ένα από τα κενά αναφερόταν για τα φάρμακα της δακτυλίτιδας τι κάνουν σε πιέσεις κλπ.

Στην  άλλη άσκηση μας δίνει μία πρόταση και ένα αίτιο

Η πρόταση έλεγε ότι η διάρκεια δυναμικού ενεργείας του μυοκαρδίου είναι μεγαλύτερη από την διάρκεια του Δυναμικού ενεργείας του σκελετικού μυός .

Η πρόταση με το αίτιο έλεγε ότι αλλάζει η συγκέντρωση των ιόντων Κ εξωκυττάρια ( δεν είμαι σίγουρη για το τι ακριβώς έλεγε αλλά ήταν για τα ιόντα Κ..

Αυτό που έπρεπε να κάνεις ήταν να διαλέξεις από τα πολλαπλής μία απάντηση…

  αν και οι δύο προτάσεις είναι σωστές και αν ταιριάζουν ως αίτιο – αιτιατό , αν η πρόταση είναι λάθος και το αίτιο σωστό , αν και οι δύο προτάσεις είναι σωστές αλλά δεν ταιριάζουν ως αίτιο αιτιατό κλπ

Αυτά !! Ελπίζω να βοήθησα..:D

 

 

Τροποποιήθηκε από Emi
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 years later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

βιοχημεια Ι Φεβρουάριος 2023

τα πιο πολλά σλ με αιτιολόγηση, μερικές ανάπτυξης 

-αντιστοίχηση Ντίνου που μας είχε πει στις τελευταίες διαλέξεις. (κινητική πρώτης τάξεως, δευτερας ταξεως, d και l γλυκεριναλδευδη κλπ)

έδινε τιμές k1,k2,k3 και ζήταγε Km,Ks και αν φτάνει σε ισορροπία

-σταθ έβαλε μονο ανάπτυξης: να γράψεις αλληλουχία dna απο 4 διαδρομες θραυσματων-άσκηση βιβλιου, ποσοστό A και G ενός κλώνου και ζήταγε T,C του ίδιου κλωνου και A,T,G,C συμπληρωματικου, διάφορες dA και Α και τι θα πάθουν σε αναγωγικο περιβαλλον, Τm τι ειναι και χρήση σε μοριακή αναλυση

-νικα πρωτεΐνες σλ προλινη σε α-ελικα, εξωτερικό υδάτινου πόρου υδροφιλο-εσωτερικο υδροφοβο κα που δε θυμαμαι

-σταμ έβαλε ασθένειες πού οφείλονται (κυστικη ινωση, προγηρια)

δεν είχε καθόλου θερμοδυναμικη, ενώσεις υψηλής ενεργειας και από διαλυματα-συμπλοκες μόνο ένα πολλαπλής πού οφείλεται ο διαχωρισμός κολλοειδων-μοριακων διαλυματων

τα θέματα του ντινου και της νικα ήταν κομπλε, σταθ ξεκαθαρα ήθελε διάβασμα από βιβλιο και σταμ λεπτομέρειες. θέματα σταμ-σταθ προφανώς πιο δύσκολα για να καθορίσουν "ποιοι θα παρουν βαθμό"

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.