Jump to content

Άσκηση στις Κλινικές ως υπεράριθμος


Recommended Posts

Γεια σας συνάδελφοι ! Είμαι επί πτυχίω φοιτητής και θέλω να παρακολουθήσω φέτος τις κλινικές του πέμπτου έτους που τις χρωστάω. (έχω χάσει όλο το έτος)

Τι ακριβώς πρέπει να κάνω; Χρειάζομαι κάποια βεβαίωση από την γραμματεία η κάτι τέτοιο ;

Ευχαριστώ !

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα τις παρακολουθήσεις ως υπεράριθμος.

Ναι, πρέπει να περάσεις από τη γραμματεία (μπορεί να έχει ήδη ανοίξει) για λεπτομέρειες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γεια σας συνάδελφοι ! Είμαι επί πτυχίω φοιτητής και θέλω να παρακολουθήσω φέτος τις κλινικές του πέμπτου έτους που τις χρωστάω. (έχω χάσει όλο το έτος)

Τι ακριβώς πρέπει να κάνω; Χρειάζομαι κάποια βεβαίωση από την γραμματεία η κάτι τέτοιο ;

Ευχαριστώ !

 

Θα πας στη γραμματεία. εκεί θα δουν σε υπολογιστή ή θα τους πεις αν θυμάσαι σε ποιες κλινικές του 5ου είχες κληρωθεί...

Στη Θεραπευτική η κλινική είναι η ίδια για όλους οπότε θα πάρεις ένα χαρτί που απευθύνεται η γραμματεία στην κλινική και λέει

«παρακαλούμε να ασκηθεί ο φοιτητής ως υπεράριθμος γιατί μπλα μπλα .... αν δεν επιβαρύνει το κλινικό σας έργο. »

Μην ανησυχείς η διατύπωση είναι τυπικοί και όλες οι κλινικές το δέχονται και σε ασκούν ως υπεράριθμο... 

Για όλες τις υπόλοιπες, επειδή υπάρχουν πάνω από μια κλινικές για κάθε μάθημα κανείς το έξης.

α) για όσες έχεις κληρωθεί εκεί και ΔΕΝ θες να τις αλλάξεις παίρνεις ένα όμοιο χαρτί όπως της θεραπευτικής...

β) για όσες θες να αλλάξεις παίρνεις ένα άλλο χαρτί που είναι αλλαγής κλινικών για υπεραρίθμους (ΟΧΙ αυτό των αμοιβαίων αλλαγών)

Πας πρώτα στον καθηγητή που σε δέχεται και μετά σε αυτόν που θες να σε διώξει, ή ξεσπά όπως σε βολέψει και υπογραφούν/συμφωνούν  σπανιότατα διαφωνεί κάποιος, τώρα αν πέσεις σε περίεργο οκ, Θα κάτσεις εκεί που κληρώθηκες χωρίς πολλά πολλά ...