Jump to content

ο κυκλός του γιατρού


maria1988

Recommended Posts

8:Η μαμά σήμερα μου είπε να διαβάζω ώστε όταν μεγαλώσω να γίνω ΓΙΑΤΡΟΣ. Όχι άχρηστος σαν το μπαμπά που είναι εργάτης και γκρινιάζει για τα χρήματα που δίνει για περμανάντ.

18:ΝΑΙ!!! Τα κατάφερα. Είμαι ο καλύτερος (καλά το ήξερα, μου το έλεγε και η μαμά).Ίδη όλοι με θαυμάζουν, φαντάσου να τελειώσω κι’ όλας. Θα με προσκυνάνε όλοι. Όλες οι γκόμενες-που τώρα κοιτάζουν το πορτιέρη και το μπάρμαν- θα θέλουν εμένα.

28:Αχ, μαμά δεν αντέχω άλλο. Στο πολύτιμο και μοναδικό γιο σου συμπεριφέρονται πολύ άσχημα. Χθες ο διευθυντής με έβριζε ένα τέταρτο επειδή του κάναν μήνυση για ένα παιδάκι που πέθανε. Τι είμαι και μου μιλάει έτσι; Εργάτης ή σερβιτόρος; Εγώ είμαι επιστήμονας. Και τι φταίω εγώ; Μπορεί να είμαι ο καλύτερος γιατρός(καλά αυτοί οι επιμελητές είναι όλοι τους άσχετοι) αλλά ακόμα είμαι ειδικευόμενος.

Και κάτι άλλο μαμά: οι γκόμενες γιατί με φτύνουν; Ακούς εκεί ξενέρωτος. Ξενέρωτος εγώ που έχω προσπαθήσει τόσο πολύ να γίνω εγώ;

38:Τελικά μετά από πολύ αγώνα κατάφερα να βρω μια θεσούλα να παίρνω ένα μισθό. Θεέ μου, τι κατάντια. Μετά από 6 χρόνια σχολή, 5 ειδικότητα, αγροτικό, εξειδίκευση και διδακτορικό, να παρακαλώ για να πάρω μια θέση με 1000 ευρώ το μήνα. Το φωνάζω σε όλα τα νέα παιδιά:

ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ

Δε μπορούσα να γίνω δάσκαλος, καθηγητής ή κάτι άλλο; Τόσοι κόποι…

Άσε και το άλλο, όλα τα λαμόγια έχουν γίνει γιατροί. Όλοι εδώ παίρνουν φακελάκια. Δημόσια δωρεάν υγεία σου λένε μετά

Τελικά παντρεύτηκα, είπα κι’ εγώ να νοικοκυρευτώ. Η Μαρία μπορεί να μην είναι η σούπερ γκόμενα που φανταζόμουν αλλά είναι πολύ καλή κοπέλα. Κάναμε μαζί αγροτικό. Τώρα είναι στον έβδομο μήνα.

48:Σήμερα έγινα επιμελητής Ά. Παρήγγειλα και τη Mercedes που πάντα ονειρευόμουν. Ολόκληρος επιμελητής Ά δε μπορώ να κυκλοφορώ με Opel Astra. Άλλωστε πλέον έχω χρήματα. Ευτυχώς οι ασθενείς μου αναγνωρίζουν την αξία μου και με ανταμείβουν γι’ αυτό.