Jump to content

Android Εφαρμογή για τον ΕΟΠΥΥ


Recommended Posts

καλησπέρα σε όλους.

Στα πλαίσια του εκσυχρονισμού των Δημοσίων Υπηρεσιών, έφτιαξα μία εφαρμογή για την υπηρεσία που εργάζομαι ... τον πασίγνωστο ΕΟΠΥΥ.

Μην με πλακώσετε με ερωτήσεις του τύπου:

"Ρε Μ.....@ τι θα γίνει με τα λεφτά μας?"

ή το πολύ σύνηθες

"Καλά ρε ... πάτε καλά?!?! Πότε θα πληρώσετε τους φαρμακοποιούς για να παίρνουμε τα φάρμακά μας?"

γιατί ούτε ο αρμόδιος είμαι (απλός προγραμματιστής βαθμού ΣΤ0 είμαι) ούτε ξέρω να σας πώ.

Πίσω στο θέμα μας λοιπόν.

Η εφαρμογούλα είναι uploaded και σας δίνω τα links από διάφορα markets για να την κατεβάσετε όσοι έχετε Android συσκευές.

Google Play: εδώ

Slide me: εδώ

Amazon AppStore: εδώ

Opera Apps: εδώ

Get Jar: εδώ

Soc.io Mall: εδώ

Aproov: εδώ

531384-615820.jpg531384-615822.jpg531384-615826.jpg

Όσοι το δείτε κάντε και κανένα rate και κανένα review.

Επίσης για οτιδήποτε προβλήματα ή προτάσεις μιλάτε ελεύθερα...

Ευχαριστώ πολύ.

Υ.Γ. Εύχομαι να μην σπάω κάποιον κανόνα του forum σας. Αν το κάνω σας διαβεβαιώ ότι δεν το έκανα ούτε ηθελημένα ούτε με κακή πρόθεση. Η διαθέσιμη έκδοση αυτή τη στιγμή είναι η 2.4.3.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Νέα έκδοση 2.4.5

  • Καινούργια Λίστα Παρόχων Υγείας (Tελ. Ενημέρωση: 04/02/2013).
  • Διορθώσεις Λειτουργικών Προβλημάτων στα Νέα.
  • Μικρές Οπτικές Διορθώσεις.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

************************************************************

Σημαντική ανακοίνωση: Λόγω κάποιων σχολίων που έλαβε η εφαρμογή είναι σημαντικό να σημειωθεί με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι η εφαρμογή σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και υποστηρίζετε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από υπαλλήλους του Οργανισμού και ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΙΠΟΤΑ στον Οργανισμό.

************************************************************

ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΣΟ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΗ.

************************************************************

Link to comment