Jump to content

Παρουσιάσεις και ανακοινώσεις σε συνέδρια


Recommended Posts

Γεια σας!!! είμαι ακόμα φοιτητής και θα με ενδιέφερε να κάνω κάποια παρουσίαση ή ανακοίνωση σε κάποιο συνέδριο για να βελτιώσω το βιογραφικό μου. Μπορείτε μήπως να με βοηθήσετε στο τι πρέπει να κάνω και το αν πρέπει να έχω από πίσω μου κάποιον καθηγητή που θα με βοηθήσει;

Τι θέματα πραγματεύονται συνήθως οι ανακοινώσεις; Σε όσα συνέδρια έχω πάει τις κάνουν γιατροί και παρουσιάζουν περιστατικά. Ένας φοιτητής με τι μπορεί να ασχοληθεί; (ενδιαφέρομαι γενικότερα για την νευρολογία σαν ειδικότητα)

Τέλος, καμιά πληροφορία για δημοσίευση εργασιών σε περιοδικά;

Αποφάσισα όπως βλέπετε να ασχοληθώ σιγά σιγά!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γεια σου! Και εγώ φοιτήτρια ειμαι, στο τρίτο έτος, πέρσι άρχισα να ψάχνω τι γίνεται με όλα αυτά, δεν ξέρω και πολλά όμως.

Το Μάιο με κάποιους συμφοιτητες μου είχαμε κάνει μια προφορική και μια αναρτημένη ανακοινωση στο επιστημονικό συνέδριο φοιτητών ιατρικής. Το θέμα το επιλέξαμε μόνοι μας, βρήκαμε ένα κλάδο που μας ενδιέφερε και από εκεί και πέρα ψάχνοντας καταλήξαμε στο τι θα παρουσιασουμε ακριβως. Όταν είχαμε σχεδόν τελειώσει ζητήσαμε τη γνώμη ενός καθηγητή πάνω στις εργασίες μας, συμβουλευτικά πιο πολύ. Νομίζω πως αυτός είναι ενας καλός τρόπος να ξεκινήσεις (δεν ξερω κατα πόσο είναι κατι σημαντικο για το βιογραφικό αλλά τουλάχιστον κάνεις μια αρχή- εμείς μάθαμε πως να παρουσιάζουμε, να διαβάζουμε papers κλπ....).

Μπορείς να πάρεις μια ιδέα για τη θεματολογία εδώ: http://www.eefie.org...id=80&Itemid=84

Από εκεί και πέρα, για δημοσιευση εργασιων νομιζω πρεπει να ρωτησεις καποιον καθηγητη (που σε ενδιαφέρει η ερευνητικη του δραστηριοτητα και έχεις περάσει με καλό βαθμο το μαθημα του λογικα), σιγουρα κάποιοι δεχονται φοιτητες στα εργαστηρια τους.

Περισσότερα δεν ξέρω κι εγω να σου πω, ακόμα στο ψάξιμο είμαι, ίσως οι μεγαλύτεροι να μπορούσαν να βοηθησουν περισσότερο :)

Link to comment