Jump to content

Οι μετανάστες, η "υγειονομική βόμβα", και η ναζιστική βόμβα (μηδείς ρατσιστής εισίτω)


lellos

Recommended Posts

Ορισμένα κείμενα που ρίχνουν φως στο ζήτημα, έξω από τα πλαίσια του κυρίαρχου στα μήντια, παρανοϊκού, ρατσιστικού λόγου:

Κοινωνικό Ιατρείο Αλληλεγγύης Θεσσαλονίκης για Λοβέρδο

http://docsolidarity.../blog-post.html

Διαψεύδουν τον Λοβέρδο οι ΚΕΕΛΠΝΟ και ECDC για τα περί “υγειονομικής βόμβας”

http://aristotelous1...84%CE%BF%CE%BD/

Οι μετανάστες και τα μικρόβια (ή οι μετανάστες ως μικρόβια)

http://aristotelous1...B5%CF%84%CE%B1/

Επικίνδυνη και αναποτελεσματική «πρώτη υποδοχή»

http://www.avgi.gr/A...rticleID=680866

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το νέο Άουσβιτς θα βρίσκεται στην Ελλάδα υπό την κωδική ονομασία "κέντρα υποδοχής μεταναστών".

Δεξαμενές φθηνών εργατικών χεριών για όποιες χώρες - εταιρείες τα χρειάζονται. Δεξαμενές αναλώσιμων οργανισμών, στους οποίους δεν αναγνωρίζεται το παραμικρό δικαίωμα στη ζωή.

Πιστεύουν πως θα αποκρύψουν το αποτρόπαιο έγκλημα παρουσιάζοντας τα "πρότυπα κέντρα" ως πανάκεια για την άνοδο της εγκληματικότητας και τη μετάδοση μολυσματικών νοσημάτων. Άσε που θα ανοίξουν και 30.000 νέες θέσεις εργασίας για Έλληνες!

Φοβάμαι πολύ πως οι πλατειές μάζες θα ανταποκριθούν θετικά στο σχέδιο. Τα ΜΜΕ και οι πολιτικοί ηγετίσκοι προετοιμάζουν εδώ και καιρό το έδαφος με τη συστηματική κινδυνολογία και την αποθέωση του κλισέ: "οι μετανάστες μάς σκοτώνουν - οι μετανάστες μάς μολύνουν - οι μετανάστες μάς παίρνουν τις δουλειές"....

Θέλει πολλή, κοπιαστική και συνειδητοποιημένη δουλειά για να πείσει κανείς τον τρομοκρατημένο πλέον κόσμο για το αντίθετο.

Ας ελπίσουμε πως η ανθρωπιά θα επικρατήσει της ξενοφοβίας...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι μετανάστες...

Την Παρασκευή τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο Κρυονέρι, όταν αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με ΙΧ σε σημείο του σιδηροδρομικού δικτύου. Στο τραγικό αυτό συμβάν υπάρχει μια λεπτομέρεια που αξίζει να αναφέρουμε, κυρίως, επειδή το τελευταίο διάστημα, με ευθύνη της συγκυβέρνησης, επιχειρείται να περάσει στο λαό η λογική ότι όλοι οι μετανάστες είναι «εγκληματίες, άρρωστοι, επικίνδυνοι» και προκαλούν τόσα δεινά στους Ελληνες...

Οι δύο από τους τέσσερις νεκρούς λοιπόν ήταν μετανάστες από το Πακιστάν. Πολτοποιήθηκαν από το τρένο, στην προσπάθειά τους να βγάλουν το ΙΧ που ήταν εγκλωβισμένο στις γραμμές του τρένου. Προσπαθούσαν να σώσουν δύο συνανθρώπους τους, Ελληνες, και δεν υπολόγισαν τον κίνδυνο. Από τους 15 ανθρώπους που προσπαθούσαν να απεγκλωβίσουν για ώρα το ηλικιωμένο ζευγάρι μέσα στο αυτοκίνητο, οι δύο Πακιστανοί έμειναν εκεί για να βοηθήσουν, βλέποντας το θάνατο να έρχεται κατά πάνω τους...

Μερικές φορές η μοίρα παίζει άσχημα παιχνίδια. Και έρχεται να επιβεβαιώσει με τραγικό τρόπο, το πόσο ψεύτικη, δηλητηριώδης και επικίνδυνη είναι η ρατσιστική και αντιδραστική προπαγάνδα των αστικών κομμάτων που στοχεύει να κάνει τους Ελληνες να στραφούν ενάντια στους μετανάστες.

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΜΥΓΔΑΛΕΖΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δύο ενδιαφέρουσες και ανοιχτές σελίδες του facebook με αντιφασιστικές/αντιρατσιστικές ανησυχίες.

http://www.facebook.com/antifa.gr

http://www.facebook....tastousfasistes

Προφανώς δεν προσφέρονται για όσους διαθέτουν επιπολής ή εν τω βάθει φασίζοντα αντανακλαστικά...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σύλληψη μέλους της Χρυσής Αυγής για επίθεση στο Στέκι Μεταναστών στα Χανιά

Ανακοίνωση του Κοινωνικού Στεκιού-Στεκιού Μεταναστών

http://rnbnet.gr/details.php?id=5344

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Νομικά ναι. Και τι μας λέει αυτό ακριβώς? Τίποτα.

Το ζήτημα είναι ότι ακούμε "λαθρομετανάστης" και σκεφτόμαστε αμέσως κάτι κακό. Η δαιμονοποίηση των μεταναστών χωρίς χαρτιά είναι το ζήτημα.

Και αυτό όχι για αόριστους ανθρωπιστικούς λόγους κυρίως, αλλά γιατί στη συγκυρία αυτή χρηιμοποιείται για να ρίξουμε κάπου το φταίξιμο (την ώρα που καταληστεύονται ιδρύματα και πολίτες μέσω κουρεμάτων και συνταξιοδοτικών μειώσεων πχ) και να αποπροσανατολίσουμε λίγο τον κόσμο, αλλά και γιατί διαιρεί την εργατική τάξη (όπου εργατική τάξη όσοι αναγκάζονται να πουλήσουν την εργασία τους για να ζήσουν. Δλδ ένας μετανάστης χωρίς χαρτιά που δεν εργάζεται είναι εξίσου εργατική τάξη σαν έναν έλληνα άνεργο. κανείς τους δεν διαλέγει να μην έχει δουλειά και να ψάχνει φαί στα συσσίτια)

Δε γίνεται ν'ακούει κανείς "λαθρομετανάστης" και να σκέφτεται αμέσως κάτι κακό, λες και έρχονται με σχέδιο κατά των ελλήνων...Λες και είναι το όνειρο τόσων νεαρών ανθρώπων να ξενιτευτούν κάπου, χωρίς σπίτι, χωρίς κοπέλα, να περιφέρονται στους δρόμους και να κατουράνε στα στενά της Αθηνάς. Έλεος δηλαδή.

---

Όσον αφορά τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, όποιος θέλει πράγματι να εκφέρει άποψη και να μη μιλάει από την γκλάβα του, ας ψάξει γκουκγλ να δει φωτογραφίες από στρατόπεδα συγκέντρωσης που υπάρχουν ήδη να δουν την κατάσταση που επικρατεί. Μιλάμε για φυλάκιση υπό άθλιες συνθήκες (χωρίς ούτε κατά διάνοια αρκετό νερό-θέρμανση-τουαλέτες-φαί) ανθρώπων που το φταίξιμό τους ήταν ότι ειναι οι κολασμένοι της γης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θελω να τονισω κατι.

Αλλο μεταναστης και αλλο λαθρομεταναστης!!!!!

Μη τα κανουμε ολα ισα κι ομοια!!

Η ivgms έχει απόλυτο δίκιο. Το νομικό κομμάτι σε πείραξε; Και το ότι υπάρχουν ανθρώπινα όντα που ζουν εξαθλιωμένα σε γκέτο...... ;

Όλοι, μα όλοι είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Και ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ δικαιούνται ό,τι δικαιούμαι εγώ, ό,τι δικαιούσαι εσύ και ό,τι δικαιούται (και απολαμβάνει) ο κάθε ένας που είχε την τύχη να γεννηθεί σε εντελώς διαφορετικές από "της γης του κολασμένους"...

Δεν είναι οι μετανάστες -λαθραίοι ή μη- υπαίτιοι της κατάστασής του. Και, ειλικρινά, είναι εξοργιστικό που τόσος κόσμος στρέφεται κατά αυτών και όχι των πραγματικών υπεύθυνων. (το τελευταίο σχόλιο δεν είναι προσωπικό)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διαδήλωση ενάντια στα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τα ρατσιστικά πογκρόμ

Τρίτη 24 Απριλίου στις 6:00 μμ, στην Ομόνοια

http://rnbnet.gr/details.php?id=5393

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Υγειονομική βόμβα είναι το μνημόνιο κι ο ρατσισμός: Ανοιχτή συζήτηση του Δικτύου, Δευτέρα 28/5 στις 7 μ.μ., στην ΕΣΗΕΑ Το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα οργανώνει ανοιχτή συζήτηση στην ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20) τη Δευτέρα 28/5/2012 στις 7:00 με θέμα: «Υγειονομική Βόμβα είναι το Μνημόνιο και ο Ρατσισμός»

http://rnbnet.gr/details.php?id=5766

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Χρυσή Αυγή, νόμοι και κρεμάλες

Του Κωνσταντίνου Πουλή

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχει το νομικό πλαίσιο για την ανάσχεση του φασισμού της Χρυσής Αυγής, με τον νόμο για την καταπολέμηση εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας. Μπορεί η απαγόρευση κόμματος να μην προβλέπεται από το Σύνταγμά μας, όπως δήλωσαν στα Νέα οι συνταγματολόγοι Μαντζούφας και Φουντεδάκη («Να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή;» 10/5/12), αλλά το νομικό πλαίσιο για τις εκδηλώσεις ρατσισμού και ξενοφοβίας υπάρχει. Βεβαίως, με δεδομένο ότι αυτός ο νόμος ψηφιζόταν υπερηφάνως από τη βουλή την ίδια ώρα που το πολιτικό μας σύστημα είχε λυσσάξει εναντίον των απεργών πείνας της Υπατίας, δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για παρεξηγήσεις. Μια νομική διάταξη δεν υφίσταται εκτός του πραγματικού πολιτικού πλαισίου μέσα στο οποίο λαμβάνει σάρκα και οστά. Το ερώτημα που τίθεται ευλόγως είναι πού βρέθηκε ξαφνικά τόσος πόνος για τους μετανάστες, και πώς δεν έτυχε τίποτα από αυτά να μεταφραστεί σε κάποια πράξη πραγματικής υπεράσπισης των μεταναστών από το ΠΑΣΟΚ του Χρυσοχοΐδη και του Λοβέρδου. Το ευρωπαϊκό κείμενο στο οποίο βασίζεται ο νόμος (η θέσπισή του στοχεύει στη συμμόρφωση της εθνικής νομοθεσίας προς τη σχετική απόφαση-πλαίσιο του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης), μιλώντας για εκδηλώσεις ρατσισμού, αντισημιτισμού και ξενοφοβίας, θυμίζει πως το πρόβλημα θα είναι και πάλι να οριστεί πολιτικά το περιεχόμενο του νόμου. Ο Φώτης Τερζάκης, σε ένα διεξοδικό και καλογραμμένο κείμενο για το θέμα («Οι υποτροπές της εχθροπάθειας», περ. σημειώσεις, τ.74, Δεκ. 2011), αναφέρει πως ο νόμος προβλέπει ποινή για την αμφισβήτηση ή υποβάθμιση εγκλημάτων πολέμου και ρωτά: και ποια είναι αυτά τα εγκλήματα πολέμου που δεν δικαιούται να αμφισβητήσει κανείς; Είναι π.χ. το Βιετνάμ, το Ιράκ, το Αφγανιστάν; Και αν αύριο αποφασιστεί ότι τέτοιο είναι και η Κομμούνα του Παρισιού, θα ποινικοποιηθεί και η εγκωμιαστική αναφορά στην Κομμούνα; Η ρητή αναφορά στον αντισημιτισμό υπονοεί ότι στη σημερινή συνθήκη προέχει η υπεράσπιση των διωκόμενων Εβραίων; Πάντα θα υπάρχει ένα ζήτημα πολιτικής στάθμισης. Αν διαβάσει κανείς τα σχόλια που ακολούθησαν τη δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας στη σελίδα της βουλής, θα δει και εκφράσεις χαράς διότι, με την απαγόρευση αμφισβήτησης εγκλημάτων πολέμου, «η Ρεπούση δεν θα μπορεί πια να αμφισβητεί τη σφαγή της Σμύρνης»! Το άρθρο του Τερζάκη εξηγεί πως αυτό που εισάγει το εν λόγω νομοθέτημα είναι η θέσπιση των εγκλημάτων γνώμης, καθώς το καθεστώς θωρακίζεται με τα εργαλεία που θα του είναι χρήσιμα την κρίσιμη ώρα. Κανείς δεν διανοείται προς το παρόν να υπερασπιστεί τον Πλεύρη στο δικαστήριο, συνεχίζει ο αρθρογράφος, όταν δικάζεται για την άρνηση του ολοκαυτώματος με το βιβλίο «Οι Εβραίοι, όλη η αλήθεια». Όμως πολύ σύντομα μπορεί να μην πρόκειται για τον Πλεύρη.

Πιστεύω ωστόσο ότι η απάντηση στον φασισμό θα πρέπει να είναι και θεσμική, όχι μόνο κινηματική. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει απάντηση στο πρόβλημα, που να μην προϋποθέτει πως η δημοκρατία μας, αυτή και τέτοια που είναι, θα μπορεί κάπως να διακρίνει τα περιεχόμενα. Θυμίζω την ειρωνική φράση που είχε ειπωθεί εναντίον του Τρότσκι, πως «η εκτέλεση των ομήρων αποκτά μια εντελώς διαφορετική σημασία ανάλογα με το ποιος δίνει τη διαταγή: ο Στάλιν ή ο Τρότσκι». Όσο και αν η φράση αυτή είναι ειρωνική, η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να γίνει συζήτηση για τη βία που να μην τολμά να αντιμετωπίσει το ζήτημα πως θα πρέπει να διακρίνουμε περιεχόμενα. Στο επιχείρημα που λέει πως κάθε απαγόρευση ενάντια στους φασίστες προετοιμάζει μια μελλοντική απαγόρευση ενάντια στο ριζοσπαστικό κίνημα, θα πρέπει να μπορούμε να αντιτείνουμε πως είναι δυνατόν να καταδείξουμε τη διαφορά ανάμεσα στον αντισυστημικό λόγο του φασίστα και του ριζοσπάστη αριστερού. Όσο και αν σέβομαι τους ακτιβιστές αντιφασίστες που αναλαμβάνουν να σηκώσουν το βάρος να αναχαιτίσουν τη δράση των εγκληματιών της Χρυσής Αυγής, αυτή η στάση είναι η ενδεδειγμένη πυρόσβεση την ώρα του μακελειού. Όμως μόνο την ώρα του μακελειού. Όταν περάσουμε στο «φασίστες, δεν σας περιμένουμε, σας ψάχνουμε» και οι φασίστες έχουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους, το πράγμα περιπλέκεται. Η απάντηση δεν μπορεί να σταματά στο «έρχονται κρεμάλες», την ώρα που ο φασισμός οργανώνεται σε μαζική κλίμακα. Ξέρουμε ότι η αστυνομία κάνει τα στραβά μάτια απέναντι στα εγκλήματα των φασιστών, στις εκλογές φάνηκε και το γιατί. Ωστόσο η ελπίδα για να μην κυκλοφορούμε όλοι με καδρόνια στο χέρι, είναι μαζί με τη μαζική αντίδραση στους νεοναζί της ΧΑ, να επιδιώξουμε και μια θεσμική απάντηση, ζητώντας από την δολίως αμέτοχη αστυνομία να κάνει τη δουλειά της και ενεργοποιώντας διατάξεις που προβλέπουν κυρώσεις σε βάρος νομικών προσώπων που εμπλέκονται σε αδικήματα ρατσισμού και ξενοφοβίας, όπως ο «αποκλεισμός από δημόσιες παροχές». Εννοώ ότι η επιθυμία μου θα ήταν πριν τα καδρόνια, να επιδιώξουμε να αναστυλώσουμε τις άμυνες της διεφθαρμένης δημοκρατίας μας, απέναντι στον φασισμό.

http://thepressproje...me.php?id=21586

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στη ΓΑΔΑ η κόρη Μιχαλολιάκου και δυο βουλευτές της Χρυσής Αυγής

Σε καθημερινό φαινόμενο έχουν εξελιχθεί οι επιθέσεις κατά μεταναστών το τελευταίο διάστημα. Χτες το βράδυ, κατά τη διάρκεια μηχανοκίνητης πορείας τρόμου, μέλη της Χρυσής Αυγής επιτέθηκαν σε μετανάστες στην Πειραιώς και στην Κωνσταντινουπόλεως. Το απόγευμα της Παρασκευής δύο Πολωνοί και ένας Αλβανός, μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο φέροντας τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο. Για την επίθεση στην Πειραιώς προσήχθησαν από την αστυνομία η κόρη του Νίκου Μιχαλολιάκου και δύο βουλευτές της Χρυσής Αυγής, οι Ηλίας Παναγιώταρος και Γιάννης Βουλδής.

http://tvxs.gr/news/ellada/epitheseis-kata-metanaston- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika --mixanokiniti-poreia-tis-xrysis-aygis

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αντιφασιστικό συλλαλητήριο και πορεία στη Βουλή

Παρασκευή 8 Ιουνίου, 7 μ.μ., πλατεία Ομονοίας

Η εκλογική επιτυχία της Χρυσής Αυγής, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της πρωτοβουλίας, αποθράσυνε τα ναζιστικά τάγματα εφόδου της συμμορίας. Από την Πάτρα, τα Βασιλικά Ευβοίας, την Καλλιθέα, το Περιστέρι και το Αιγάλεω, μέχρι τους σταθμούς του ΗΣΑΠ και την ΑΣΟΕΕ, Χρυσαυγίτες με την κάλυψη ανδρών της ΕΛ.ΑΣ. μαχαιρώνουν μετανάστες, επιτίθενται σε φοιτητές που αγωνίζονται, επιβάτες που διαμαρτύρονται, απλούς ανθρώπoυς που δεν συνάδουν με τα άρια πρότυπά τους. Ώς εδώ με τη συγκάλυψη των παρακρατικών νεοναζί! Η μαζική απάντηση της κοινωνίας, των εργαζομένων, των ανέργων και της νεολαίας, που αγωνίστηκαν και συνεχίζουν να παλεύουν για “ψωμί - παιδεία - ελευθερία”, είναι η δύναμη που θα απομονώσει τους νοσταλγούς του Χίτλερ.

http://rnbnet.gr/details.php?id=5858

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Καταγγελία: Ρατσιστική επίθεση σε σπίτι μεταναστών - Ένας σοβαρά τραυματισμένος

Νέα επίθεση κατά μεταναστών σημειώθηκε στις 03.00 τα ξημερώματα της Τρίτης στα όρια Κερατσίνι – Πέραμα. Σύμφωνα με την καταγγελία στο tvxs.gr από κάτοικο της περιοχής που έστειλε και τις φωτογραφίες, μέλη της Χρυσής Αυγής επιτέθηκαν σε μονοκατοικία όπου ζουν πέντε Αιγύπτιοι ψαράδες, προκαλώντας ζημιές και τραυματίζοντας πολύ σοβαρά τον έναν εξ’ αυτών.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, περίπου 20 μέλη της οργάνωσης, με δέκα μηχανάκια κατευθύνθηκαν στο σπίτι, στο οποίο προκάλεσαν ζημιές.

Φθορές προκάλεσαν και σε δυο αυτοκίνητα, που ήταν σταθμευμένα έξω από το σπίτι.

Οι τέσσερις από τους Αιγύπτιους ξύπνησαν και κατάφεραν να ξεφύγουν, ωστόσο, ο ένας κοιμόταν στην ταράτσα της μονοκατοικίας και δεν τα κατάφερε. Σύμφωνα με την καταγγελία, τα μέλη της Χρυσής Αυγής τον χτύπησαν αλύπητα και τον τραυμάτισαν σοβαρά.

Έχει μεταφερθεί στο Τζάνειο, ωστόσο, καθώς η κατάσταση της υγείας του κρίθηκε σοβαρή, μεταφέρθηκε στον Ευαγγελισμό, ενώ είναι πιθανό να εισαχθή στο χειρουργείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, 6 από τους δράστες της επίθεσης, πέντε άντρες και μια γυναίκα, προσήχθησαν από την αστυνομία και μεταφέρθηκαν στην Ασφάλεια Αττικής.

http://tvxs.gr/news/ellada/kataggelia-meli-tis-xrysis-aygis-eisebalan-se-spiti- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika --traymatisan-sobara-aigyptio-meta

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 months later...

Ανάπηροι και ομοφυλόφιλοι στο στόχαστρο της Χρυσής Αυγής

Ναζιστικών αντιλήψεων άρθρο περί «φυλετικής καθαρότητας» στην ιστοσελίδα της Πράσινης Πτέρυγας

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=471930

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο ξένιος Ζευς, η κάθοδος των Δωριέων και η Λερναία Ύδρα…

Έχει γίνει πλέον κυβερνητικό έθιμο ο εκάστοτε υπουργός Προστασίας του Πολίτη να εξαπολύει, με την ανάληψη των καθηκόντων του, μια επιχείρηση «σκούπα», με μαζικές συλλήψεις μεταναστών χωρίς χαρτιά, επαγγελλόμενος την απόλυτη εφαρμογή της νομιμότητας. Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε μάρτυρες του ίδιου σκηνικού και μάλιστα με την κυνική κωδική ονομασία «ξένιος Ζευς»: μετανάστες συλλαμβάνονται ομαδικώς και στέλνονται άρον άρον σε σχολές που βαφτίζονται εν μια νυκτί «κέντρα κράτησης», ενώ την ίδια στιγμή αποστέλλονται χωρίς κανένα σχεδιασμό συνοριοφύλακες στη Θράκη, προκειμένου να αναχαιτίσουν την κατά δήλωση του Υπουργού κάθοδο των Δωριέων.

Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου εκφράζει τον έντονο προβληματισμό της για τον τρόπο με τον οποίον – για μια ακόμη φορά – αντιμετωπίζεται από την πολιτεία το μεταναστευτικό ζήτημα. Υπενθυμίζουμε ότι βάσει του Ν. 3386/2005 η κράτηση του υπό απέλαση αλλοδαπού δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 18 μήνες και για είναι νόμιμη θα πρέπει αφενός να υπάρχει εύλογη πιθανότητα απέλασης αφετέρου οι συνθήκες κράτησης να είναι τέτοιες που να μην συνιστούν απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση. Στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι τίποτε από τα δύο δεν συμβαίνει καθώς ένα μεγάλο μέρος των αλλοδαπών χωρίς χαρτιά δεν είναι απελάσιμοι είτε γιατί αποδεδειγμένα η Ελλάδα αδυνατεί να τους επιστρέψει στην χώρα τους (π.χ. Αφγανοί, Σύριοι) είτε γιατί διαμένουν πάρα πολύ καιρό, έστω και παράτυπα, και έχουν αναπτύξει ισχυρούς βιοτικούς δεσμούς στη χώρα μας, με αποτέλεσμα η απέλασή τους να παραβιάζει δικαιώματά που προβλέπονται τόσο από την ελληνική όσο και από τη διεθνή έννομη τάξη. Επίσης, η κράτηση στην Ελλάδα αποδεδειγμένα, με βάση εκθέσεις διεθνών και ευρωπαϊκών οργανισμών, ισοδυναμεί με βασανιστήριο και απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση.

Σε κάθε περίπτωση, τόσο η σύλληψη και κράτηση ενός μικρού αριθμού μεταναστών χωρίς χαρτιά, όσο και η προσωρινή ενίσχυση της φύλαξης ενός μικρού τμήματος των 15.000 χλμ συνοριογραμμής της χώρας είναι σχεδόν αυταπόδεικτο ότι αδυνατεί να επιλύσει το πολύπλοκο και χρονίζον ζήτημα του μεταναστευτικού, για την αντιμετώπιση του οποίου η ΕΕΔΑΠ έχει καταθέσει ήδη μια ολοκληρωμένη και υλοποιήσιμη πρόταση, σύμφωνη με τις αρχές και τους νόμους του κράτους, αλλά και τις διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας.

Το πλέον ανησυχητικό όμως είναι ότι η νέα αυτή σπασμωδική προσπάθεια του Υπουργού να επικοινωνήσει την – κατά τα άλλα αδιέξοδη – ακολουθούμενη κυβερνητική πολιτική συνοδεύεται και από μια σειρά παραπλανητικών και ρατσιστικών δηλώσεων. Έτσι, οι μαζικές και χωρίς την τήρηση των νομίμων εγγυήσεων συλλήψεις ατόμων που ενδεχομένως να δικαιούνται κάποια μορφή προστασίας γίνονται με την επίκληση της αρχής της νομιμότητας και προς τον σκοπό όπως αποφευχθεί η αλλοίωση του πληθυσμού από την εισβολή των ξένων.

Είναι όμως σίγουρο ότι με τα επιχειρήματα και τις ενέργειες αυτές, αντί λύσης, αυτό που καταφαίνεται είναι η παγίωση μίας ρητορικής και τακτικής που νομιμοποιούν την ξενοφοβία και το ρατσισμό, καταβαραθρώνοντας τις αρχές του κράτους δικαίου και δημιουργώντας στο κοινωνικό σύνολο μία όλως εσφαλμένη, διαστρεβλωμένη και γι’ αυτό επικίνδυνη αντίληψη περί του τι είναι τελικά το κράτος δικαίου: ασφάλεια ελλήνων πολιτών έναντι σεβασμού ανθρωπίνων δικαιωμάτων, παράνομη παραμονή έναντι πάταξης του εγκλήματος, επιχειρήσεις σκούπα έναντι ολοκληρωμένης στρατηγικής και πολιτικής, αποθήκευση ανθρώπων έναντι νόμιμης κράτησης.

Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή του Υπουργού στο ότι η κάθοδος των Δωριέων συνέβαλλε αποφασιστικά σε αυτό που ονομάζουμε σήμερα λαμπρή περίοδο του ελληνικού πολιτισμού, μέρος του οποίου είναι η φιλοξενία, την οποία επικαλείται με τον πιο στρεβλό τρόπο που θα μπορούσε κανείς να φανταστεί. Επίσης, θα θέλαμε να του υπενθυμίσουμε ότι στην ελληνική μυθολογία γνωστός είναι και ο μύθος της Λερναίας Ύδρας. Εκτός λοιπόν αν ο κ. Υπουργός μετονομαστεί σε Ηρακλής, θα πρέπει να θυμάται ότι η αντιμετώπιση του μεταναστευτικού από την πολιτεία την τελευταία 20ετία, με την περιστολή του κράτους δικαίου και την εγκαθίδρυση του ρατσιστικού λόγου έχει ήδη εμφανίσει και άλλα πιο επικίνδυνα και τρομακτικά κεφάλια, όπως μαρτυρούν οι πρόσφατες ρατσιστικές επιθέσεις και εν ψυχρώ δολοφονίες μεταναστών.

http://www.hlhr.gr/d...tCZPPtA.twitter

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ισπανία: Διαδήλωση για τις αλλαγές στο σύστημα υγείας

Εκατοντάδες άνθρωποι διαδήλωσαν σήμερα μπροστά από ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της Μαδρίτης κατά της εφαρμογής της μεταρρύθμισης στον τομέα της υγείας, που καταργεί τη δωρεάν πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας των μεταναστών που δεν έχουν άδεια παραμονής

«Κανένα ανθρώπινο ον δεν είναι παράνομο», φώναζαν οι διαδηλωτές μπροστά από το νοσοκομείο Γκρεγκόριο Μαρανιόν.

Μέχρι σήμερα, οι μετανάστες που δεν είχαν άδεια παραμονής μπορούσαν να εξασφαλίσουν άδεια για να λάβουν ιατρική φροντίδα από τους γιατρούς του δημόσιου συστήματος υγείας.

Ωστόσο, επικαλούμενη την ανάγκη μείωσης των δαπανών, η ισπανική κυβέρνηση αποφάσισε να περιορίσει εφεξής την πρόσβασή τους στη δωρεάν περίθαλψη, επιτρέποντάς την μόνο για τα παιδιά, τις εγκύους και αυτούς που χρήζουν επείγουσας βοήθειας.

Σχεδόν 2.000 γιατροί εξέφρασαν την αντίθεσή τους στα μέτρα αυτά και ανακοίνωσαν ότι αυτοί θα συνεχίσουν να παρέχουν ιατρική φροντίδα στους μετανάστες. Στην προσπάθεια αυτή εντάχθηκαν και νοσοκόμοι και άλλοι από το προσωπικό στον τομέα της υγείας κατόπιν έκκλησης μη κυβερνητικών οργανώσεων, όπως οι Γιατροί του Κόσμου.

Επίσης 7 από τις 17 κυβερνήσεις των ισάριθμων αυτόνομων περιοχών της Ισπανίας ανακοίνωσαν ότι θα αρνηθούν να εφαρμόσουν τον νόμο αυτόν και θα συνεχίσουν να επιτρέπουν την πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας των μεταναστών που δεν έχουν άδεια παραμονής.

http://www.thepressp...-sustima-ugeias

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κέντρα κράτησης και επαναπροώθηση για τους Έλληνες "λαθρομετανάστες" της Αυστραλίας

Σε προσωρινά κέντρα κράτησης οδηγήθηκαν δεκάδες Έλληνες πολίτες, κάτοχοι ελληνικών διαβατηρίων, που επισκέφθηκαν την Αυστραλία ως τουρίστες, πριν σταλούν με την πρώτη διαθέσιμη πτήση πίσω στην Ελλάδα.

Αυτό προκύπτει από στοιχεία που δόθηκαν στο «Νέο Κόσμο», τα οποία, όμως, δεν έχουν επιβεβαιωθεί πλήρως από το αυστραλιανό υπουργείο Μετανάστευσης. Τον τελευταίο καιρό έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των Ελλήνων που επισκέπτονται την Αυστραλία είτε ως τουρίστες, είτε ως νεομετανάστες, είτε ως ομογενείς (κάτοχοι αυστραλιανών διαβατηρίων) που παλιννοστούν.

Η Αυστραλία εφαρμόζει μια ιδιαίτερα αυστηρή μεταναστευτική πολιτική, ενώ το ίδιο αυστηρή είναι και με όσους δηλώνουν ότι έρχονται στην χώρα για τουρισμό. Οι επισκέπτες πρέπει να έχουν αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή, όπως και να δείχνουν ότι έχουν αρκετά χρήματα για να ζήσουν για όσο διάστημα τους χορηγείται η τουριστική βίζα.

Έτσι, όσοι δηλώνουν ότι έρχονται για τουρισμό στην Αυστραλία, αλλά, κατά την κρίση των ελεγκτών διαβατηρίων στα αεροδρόμια της χώρας «δεν πείθουν» για τις προθέσεις τους (δεν έχουν χρήματα, διεύθυνση διαμονής ή δηλώνουν ότι θα ψάξουν για εργασία κ.λπ.), στέλνονται αμέσως πίσω στην χώρα από όπου προέρχονται. Εάν δεν υπάρχει πτήση οδηγούνται προσωρινά στα κέντρα κράτησης όπου οδηγούνται και οι λαθρομετανάστες.

Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων

http://redflyplanet.blogspot.com/2012/09/blog-post_4568.html

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Τι οφείλουμε στους μετανάστες «χωρίς χαρτιά» Του Ετιέν Μπαλιμπάρ

Εμείς – γάλλοι πολίτες, όλων των φύλων, προελεύσεων κι επαγγελμάτων – είμαστε άκρως ευγνώμονες στους μετανάστες «χωρίς χαρτιά», που αρνούμενοι την «παρανομία» που τους αποδίδουν, έθεσαν με έμφαση το ζήτημα του δικαιώματος παραμονής τους. Τους είμαστε ευγνώμονες γιατί ανέδειξαν τρία ζητήματα, που μας επιφυλάσσουν και ισάριθμες ευθύνες.

Πρώτα απ’ όλα, γιατί έσπασαν τους φραγμούς της επικοινωνίας, μας έκαναν να τους δούμε και να τους ακούσουμε, για αυτό που είναι – και όχι ως φαντασιακή κατασκευή εισβολής και παραβατικότητας. Αλλά ως εργαζόμενους, οικογένειες ντόπιες και αλλοδαπές ταυτόχρονα, με ιδιαίτερα γνωρίσματα αφενός και μια καθολική συνθήκη αφετέρου, αυτή του σύγχρονου προλετάριου. Πέτυχαν έτσι να διακινηθούν στο δημόσιο χώρο γεγονότα, ερωτήματα, αντιπαραθέσεις, μεταξύ άλλων και γύρω απ’ τα πραγματικά προβλήματα της μετανάστευσης, αντί των κλισέ που συντηρούν τα κυρίαρχα μονοπώλια της ενημέρωσης. Με αυτό τον τρόπο, αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τι είναι ακριβώς μια δημοκρατία: ένας θεσμός συλλογικής διαβούλευσης, της οποίας οι όροι δεν είναι εκ των άνω δεδομένοι. Αλλά θα πρέπει πάντοτε οι εκάστοτε ενδιαφερόμενοι να κατακτούνε το δικαίωμα λόγου τους, την ορατότητα και την αξιοπιστία τους, φέροντας οι ίδιοι τον κίνδυνο της καταστολής τους. Και να το πετυχαίνουν επιδεικνύοντας μειλίχια δύναμη, απορρίπτοντας την ευκολία της θεαματικής βίας και της θυσίας, ακόμη κι όταν βρίσκονται συχνά σε συνθήκη απελπισίας.

Έπειτα, τους οφείλουμε ευγνωμοσύνη για το ότι έκαναν θρύψαλα την αξίωση των εκάστοτε κυβερνώντων να κινούνται σε δύο ταμπλό: από τη μια στο πεδίο του ρεαλισμού, της διοκητικής αποτελεσματικότητας, της πολιτικής υπευθυνότητας (έλεγχος των πληθυσμιακών ροών, διατηρήση της δημόσιας τάξης, διασφάλιση της «ενσωμάτωσης» των νόμιμων μεταναστών), και από την άλλη στο πεδίο της εθνικιστικής και πολιτικάντικης προπαγάνδας (κατασκευή αποδιοπομπαίων τράγων, προβολή του φόβου της μαζικής φτώχειας στο φαντασιακό πεδίο της διένεξης πολιτισμικών ταυτοτήτων). Οι «χωρίς χαρτιά» έδειξαν ότι το κράτος δεν ρυθμίζει το καθεστώς παρανομίας τους, αλλά μάλλον το κατασκευάζει. Ότι μια τέτοια παραγωγή παρανομίας, προορισμένη εξάλλου για πολιτική χειραγώγηση, δεν μπορεί να υπάρξει δίχως τη διαρκή επίθεση στα αστικά δικαιώματα (πιο συγκεκριμένα στην προσωπική ασφάλεια, που εκτείνεται από τη μη αναδρομικότητα των νόμων μέχρι τον ίδιο το σεβασμό της αξιοπρέπειας και τη φυσική ακεραιότητα) και δίχως διαρκείς συμβιβασμούς με το νεο-φασισμό και αυτούς που τον προπαγανδίζουν. Έφεραν έτσι στο φως έναν από τους κύριους μηχανισμούς εμπέδωσης του θεσμικού ρατσισμού, που τείνει πια σε ένα ευρωπαϊκό απαρτχάιντ, αναμειγνύοντας νομοθεσία αποκλεισμού και ιδεολογίες διάκρισης. Αλλά έδειξαν επίσης και το πώς να αντισταθούμε σ’ αυτό το φαύλο κύκλο: αποκαθιστώντας την αλήθεια στην ιστορία και στις ζωές των ανθρώπων. Οι «χωρίς χαρτιά» έθεσαν τα προσωπικά τους συμφέροντα σε διαμεσολάβηση και διαπραγμάτευση, ώστε να λάβουν πίσω την αναγνώριση της καθολικότητας των δικαιωμάτων τους και της πολιτισμικής τους συμβολής.

Τέλος, τους οφείλουμε ευγνωμοσύνη για το ότι – μαζί με άλλους, λ.χ. τους απεργούς του 1995 – ξαναζωντάνεψαν την ιδιότητα του πολίτη, δείχνοντας ότι αυτή δεν είναι ένας απλός θεσμός ή ένα πάγιο καθεστώς, αλλά μια συλλογική πρακτική. Πράττοντάς το για τον εαυτό τους, απέδειξαν ότι δεν είναι αναγκαίο να έχει κανείς ιθαγένεια για να συμβάλλει με υπεύθυνο τρόπο στη ζωή της πολιτείας. Όπως επίσης και το ότι υπέδειξαν νέες μορφές στράτευσης και αναζωογόνησαν τις παλιές. Διότι η πολιτική στράτευση, ακόμη κι εάν δεν συνιστά το όλον της ενεργού πολιτειότητας, αποτελεί ξεκάθαρα μία από τις ουσιώδεις συνιστώσες της. Δεν είναι δυνατό να στηλιτεύουμε την πολιτική απάθεια και συνάμα να αγνοούμε τη σημασία των πρόσφατων κινητοποιήσεων γύρω από το δικαίωμα των ξένων να διαβιώνουν στη γαλλική επικράτεια (κι ενγένει στην ευρωπαϊκή). Με αυτό τον τρόπο, κατάφεραν να κομίσουν εκείνη τη δια-εθνική διάσταση στην πολιτική δράση, που έχουμε τόσο ανάγκη σήμερα, την εποχή της παγκοσμιοποίησης, ώστε να διευρυνθούν οι προοπτικές της κοινωνικής αλλαγής και της πολιτοφροσύνης. Ώστε, μεταξύ άλλων, να ξεκινήσει κι ο εκδημοκρατισμός των αστυνομικών και συνοριακών θεσμών.

Έτσι, οι χωρίς χαρτιά, αποκλεισμένοι ανάμεσα στους αποκλεισμένους (και σίγουρα, όχι οι μόνοι), έπαψαν να παρουσιάζονται απλώς ως θύματα, καθιστάμενοι ενεργοί δρώντες στη δημοκρατική πολιτική. Μας βοήθησαν να της ξαναδώσουμε ζωή, με την αντίστασή τους και τη φαντασία τους. Τους οφείλουμε μια τέτοια αναγνώριση. Όπως επίσης, ας ειπωθεί: και να σταθούμε ασταμάτητα και ολοένα περισσότεροι στο πλευρό τους, ώσπου να τους αποδοθεί το δίκιο και η δικαιοσύνη.

Απόδοση στα ελληνικά: Στέργιος Μήτας

[1] Από Étienne Balibar, “Ce qu’ on doit aux sans papiers”, Droit de cité, PUF/Quadrige, Paris, 1998, σσ. 24 – 27. Γραμμένο από το Γάλλο φιλόσοφο, επ’ αφορμή της κινητοποίησης 330 μεταναστών «χωρίς χαρτιά» στη Γαλλία το 1996. Βλ. περισσότερα επί του θέματος στο σχετικό αφιέρωμα των «Ενθεμάτων» της Αυγής της 30ης Ιανουαρίου 2011 (https://enthemata.wo...g/sans-papiers/).

http://www.rednotebook.gr/details.php?id=6822

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

Από τον «Ξένιο Δία» στην «Ιώνη» : Αρχή ασοφίας ονομάτων σκύλευσις.

Του

Παντελή Μπουκάλα

Σχιζοφρένεια, παράνοια, στοχευμένη παραποίηση; Πώς μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει τη συστηματική επιλογή να μη διαχωρίζεται, από τα πιο δημόσια χείλη, ο πρόσφυγας από το μετανάστη, να χαρακτηρίζεται ανερυθρίαστα λάθρος ο άνθρωπος, να ονομάζεται το σχέδιο δημιουργίας κέντρων κράτησης μεταναστών «Ξένιος Δίας» και το σχέδιο αντιμετώπισης του κύματος προσφύγων από την εμπόλεμη Συρία «Ιώνη»; Ο Παντελής Μπουκάλας ανιχνεύει τη διαδρομή της Ιώνης μέσα στο χρόνο και μέσα στο νου όσων την ανέσυραν από τη λήθη. Ο δικηγόρος Σπύρος Απέργης θυμίζει τι σημαίνει πρόσφυγας και η καλλιτέχνιδα και κάτοικος Ρόδου -ενός από τα νησιά που επελέγη για να «κρατήσει» τους Σύρους πρόσφυγες- μας λέει ότι τα κέντρα κράτησης δεν λύνουν αλλά διαιωνίζουν το πρόβλημα που επικαλούνται.

Τει­ρε­σίας, Ηφαι­στος, Ξε­νο­κρά­της, Καλ­λι­κρά­της... Με ό,τι έ­χει πο­ρεύε­ται ο κα­θέ­νας, με τους μύ­θους του και με την ι­στο­ρία του, ό­ση ξέ­ρει ή νο­μί­ζει ό­τι ξέ­ρει, ό­ση κου­τσου­ρεύει για να ‘ρθει στα μέ­τρα του, α­νυ­πε­ρά­σπι­στη ό­πως τη βρί­σκει. Ο Αμε­ρι­κά­νοι, ας πού­με, βα­φτί­ζουν «Απά­τσι» τα στρα­τιω­τι­κά ε­λι­κό­πτε­ρά τους, προ­φα­νώς για να α­πο­τί­σουν -με κά­πως αρ­γο­πο­ρη­μέ­νη ευαι­σθη­σία- φό­ρο τι­μής στους αυ­τόχ­θο­νες της Αμε­ρι­κής, που ξε­πα­στρεύ­τη­καν τό­τε που το α­με­ρι­κά­νι­κο ό­νει­ρο άρ­χι­ζε να παίρ­νει σάρ­κα και ο­στά (τη σάρ­κα των Ινδιά­νων δη­λα­δή). Και ε­πει­δή, σαν πλα­νη­ταρ­χεύο­ντες που εί­ναι, έ­χουν το μο­νο­πώ­λιο της αυ­θαι­ρε­σίας και α­πό­λυ­το το δι­καίω­μα του σαρ­κα­σμού, του σα­δι­σμού μάλ­λον, αλ­λά­ζουν βίαια την «ειω­θυία α­ξίω­ση των ο­νο­μά­των», ό­πως θα ‘λε­γε ο Θου­κυ­δί­δης, και βα­φτί­ζουν «Δι­καιο­σύ­νη και Αρε­τή», «Πραό­της και Αγα­θό­της» ή κά­πως έ­τσι τέ­λος πά­ντων τις φο­νι­κές ε­πι­θέ­σεις τους στα Ιρά­κ, τα Αφγα­νι­στάν και τις Σερ­βίες αυ­τού του κό­σμου.

Εμείς;... Εμείς έ­χου­με την πλού­σια μυ­θο­λο­γία μας. Και την πλου­σιό­τε­ρη ι­στο­ρία μας. Δεν εί­ναι α­κρι­βώς δι­κή μας βέ­βαια. Οσος κλή­ρος των αρ­χαίων έ­χει μεί­νει ά­θι­κτος εί­ναι της οι­κου­μέ­νης και στη δι­κή μας α­πο­κλει­στι­κό­τη­τα μέ­νει η του­ρι­στι­κή ξύ­λευ­ση (η «βα­ριά μας βιο­μη­χα­νία» ντε, ζευ­γά­ρι με την α­κό­μα πιο βα­ριά, τον πο­λι­τι­σμό «μας»). Αυ­τό πά­ντως δεν μας ε­μπο­δί­ζει να φε­ρό­μα­στε σαν μο­να­δι­κοί ι­διο­κτή­τες και να πα­ρι­στά­νου­με τους αυ­θε­ντι­κούς εκ­φρα­στές α­κό­μα κι ό­ταν νο­θεύου­με, κα­κο­με­τα­χει­ρι­ζό­μα­στε και προ­σβάλ­λου­με.

Αφού, λοι­πόν, εί­ναι δι­κή μας η κο­λυ­μπή­θρα, και νο­νός εί­ναι η α­φε­ντιά μας, δί­νου­με ό­ποιο ό­νο­μα θέ­λου­με. Και βέ­βαια δια­λέ­γου­με ο­νό­μα­τα βα­ριά. Τί­γκα στις συ­νυ­πο­δη­λώ­σεις. Τι Τει­ρε­σίας, τι Ηφαι­στος, τι Καλ­λι­κρά­της, τι ΔΙ.ΑΣ. Όχι, ό­χι, ζη­τώ συ­γνώ­μη. Ο ΔΙΑΣ αυ­τός δεν εί­ναι αρ­χαιο­ελ­λη­νι­κής κα­τα­γω­γής, δεν πα­ρα­πέ­μπει στον πο­λυ­γα­μι­κό­τα­το και με­τα­μορ­φω­τι­κό­τα­το πα­τέ­ρα των θεών και των αν­θρώ­πων. Εί­ναι αρ­κτι­κό­λε­ξο, του­τέ­στιν ΔΙκυ­κλι­στές Α­Στυ­νο­μι­κοί, ά­ρα ο Δίας, ο Ζευς ντε, ου­δε­μία ευ­θύ­νη φέ­ρει. Αλλού τον έ­χουν ε­πι­στρα­τεύ­σει αυ­τόν, σε άλ­λο μέ­τω­πο: Στον «Ξέ­νιο Δία», ή μάλ­λον στον «Ξέ­νιο Ζευ», ό­πως εί­πε σε έ­να α­πό τα κα­νά­λια μας κά­ποιος α­πό τους α­στυ­νο­μι­κούς μας ρε­πόρ­τε­ρ, οι μι­σοί α­πό τους ο­ποίους, έ­χου­με κου­ρα­στεί να το λέ­με, συγ­χέ­ουν τις α­σφα­λείς πλη­ρο­φο­ρίες με τις α­σφα­λί­τι­κες.

Εμ πώς αλ­λιώς θα ξα­να­δεί­χνα­με ό­τι κρα­τά­με α­πό με­γά­λο σόι; Πώς αλ­λιώς θα ε­πι­χει­ρού­σα­με να ε­ξευ­γε­νί­σου­με τη βαρ­βα­ρό­τη­τα; Τι άλ­λο ά­ρω­μα ε­κτός α­πό το αρ­χαιο­ελ­λη­νι­κό θα μπο­ρού­σα­με να ρί­ξου­με στά­γδην πά­νω στα κλο­μπ που πέ­φτουν α­νε­λέ­η­τα σε κε­φα­λές στιγ­μα­τι­σμέ­νες α­πό τη βα­ριά ε­νο­χή του σκού­ρου χρώ­μα­τος, και στις κλού­βες ό­που στοι­βά­ζο­νται οι αλ­λο­δα­ποί (αν έ­χει κά­ποια ση­μα­σία, ού­τε έ­νας στους δέ­κα δεν α­πο­δει­κνύε­ται «πα­ρά­νο­μος»).

Αλλιώς τον ξέ­ρα­με βέ­βαια τον Ξέ­νιο Δία, αλ­λιώς τον μα­θαί­να­με στο σχο­λείο, γι‘ αυ­τό και κα­μα­ρώ­να­με. Μα­θαί­να­με δη­λα­δή α­πό τον Όμη­ρο και α­πό τον Αι­σχύ­λο και τις Ικέ­τι­δές του, α­πό τη λο­γο­τε­χνία και την ι­στο­ρία, ό­τι και ο Ξέ­νιος ή Ικέ­σιος Ζευς και οι υ­πό­λοι­ποι θε­οί με α­νά­λο­γα προ­ση­γο­ρι­κά ο­νό­μα­τα (λό­γου χά­ρη ο Απόλ­λω­νας) προ­στά­τευαν τον ξέ­νο ως προς τη γλώσ­σα, τη φυ­λή και τη θρη­σκεία και τι­μω­ρού­σαν αυ­στη­ρά ό­ποιον κα­τα­πα­τού­σε το ιε­ρό δί­καιο της φι­λο­ξε­νίας, δί­καιο-θε­μέ­λιο της δη­μο­κρα­τι­κής πο­λι­τείας. Δεν προ­στά­τευαν α­πο­κλει­στι­κά (ό­πως θέ­λουν να μας κά­νουν να πι­στέ­ψου­με τώ­ρα οι α­να­θεω­ρη­τές-α­να­σκευα­στές της ι­στο­ρίας) τους Σπαρ­τιά­τες έ­να­ντι των Αθη­ναίων, τους Θη­βαίους έ­να­ντι των Κο­ριν­θίων κ.ο.κ., τους Έλλη­νες δη­λα­δή έ­να­ντι των Ελλή­νων. Αν ί­σχυε αυ­τό, κα­νέ­ναν λό­γο δεν θα ‘χα­με να λέ­με και να ξα­να­λέ­με για τον Ξέ­νιο Δία, να τον δι­δά­σκου­με και να τον ξα­να­δι­δά­σκου­με σαν κά­τι το ξε­χω­ρι­στό, σαν σφρα­γί­δα του ελ­λη­νι­κού πνεύ­μα­τος. Για­τί μια τέ­τοιου εί­δους εν­δο­ε­θνι­κή προ­στα­σία (α­κό­μα και σε ε­πο­χές που δεν ή­ταν ι­διαι­τέ­ρως ακ­μαία η ε­θνι­κή συ­νεί­δη­ση), μια αυ­το­νό­η­τη προ­στα­σία δη­λα­δή, δεν υ­πο­δει­κνύει έ­ναν πο­λι­τι­σμό με ε­ξαι­ρε­τι­κά και α­ξιο­ζή­λευ­τα γνω­ρί­σμα­τα.

Αλλά, σε και­ρούς που σχε­δόν ε­πί­ση­μοι κα­τα­με­τρη­τές και ε­λε­γκτές της γο­νι­δια­κής ελ­λη­νι­κό­τη­τας εί­ναι οι χρυ­σαυ­γί­τες, πώς να πιά­σεις κου­βέ­ντα για τέ­τοια ζη­τή­μα­τα με αν­θρώ­πους που λί­γα χρό­νια πριν, ό­ταν το θέ­μα ή­ταν η ση­μαιο­φο­ρία στις πα­ρε­λά­σεις α­πό μα­θη­τές α­ρι­στού­χους μεν πλην μη Ελλη­νες, προ­σπα­θού­σαν να μας πεί­σουν (με πει­ραγ­μέ­νες φι­λο­λο­γι­κές πα­ρα­πο­μπές και με ι­δε­ο­λο­γι­κή δια­χεί­ρι­ση της γραμ­μα­τείας) ό­τι το ι­σο­κρά­τειο ε­κεί­νο για την Αθή­να που «το των Ελλή­νων ό­νο­μα πε­ποίη­σε μη­κέ­τι του γέ­νους αλ­λά της δια­νοίας δο­κείν εί­ναι και μάλ­λον Ελλη­νας κα­λεί­σθαι τους της η­με­τέ­ρας παι­δεύ­σεως ή τους της κοι­νής φύ­σεως με­τέ­χο­ντας», για την πνευ­μα­τι­κή ευ­ρυ­χω­ρία του ο­ποίου κα­μά­ρω­ναν άλ­λες γε­νιές, προ­με­τα­να­στευ­τι­κές, α­φο­ρού­σε α­πο­κλει­στι­κά ό­σους Ελλη­νες άλ­λων πό­λεω­ν-κρα­τών α­πο­φά­σι­ζαν να με­τά­σχουν στον πο­λι­τι­σμό της Αθή­νας. Δη­λα­δή θέ­λουν να μας πουν πως οι Σπαρ­τιά­τες ή οι Με­γα­ρείς θα ζη­τού­σαν πι­στο­ποιη­τι­κό ελ­λη­νι­κό­τη­τας α­πό τους Αθη­ναίους. Χλο­μό μού φαί­νε­ται.

Επει­δή ό­μως ο «Ξέ­νιος Δέ­ν-διας» πέ­ρα­σε χω­ρίς πολ­λές πολ­λές α­ντι­στά­σεις (στιγ­μα­τί­ζο­ντας πά­ντως του­λά­χι­στον έ­ναν α­πό τους συ­γκυ­βερ­νώ­ντες, αυ­τόν δη­λα­δή που θα πε­ρι­μέ­να­με, εν ό­ψει της δη­λω­μέ­νης ι­δε­ο­λο­γίας του, να νιώ­θει η­θι­κά θι­γό­με­νος και πο­λι­τι­κά στιγ­μα­τι­ζό­με­νος α­πό μια τέ­τοια ο­νο­μα­το­δο­τι­κή και πρα­κτι­κή ω­μό­τη­τα: τη ΔΗ­ΜΑΡ), οι αρ­χαιο­νο­νοί εί­παν να συ­νε­χί­σουν την κα­λή δου­λειά. Βού­τη­ξαν λοι­πόν στην κο­λυμ­βή­θρα της ξι­πα­σιάς και της με­γα­λο­μα­νίας το σχέ­διο α­ντι­με­τώ­πι­σης των εκ Συ­ρίας φυ­γά­δων και του έ­δω­σαν το ό­νο­μα «Ιώ­νη». Για­τί; Επει­δή οι α­πελ­πι­σμέ­νοι του πο­λέ­μου θα έρ­χο­νται προς τη θά­λασ­σα α­πό τα μέ­ρη της Ιω­νίας, και ε­πει­δή λέει κά­ποια Ιώ­νη ή­ταν η πρώ­τη που κα­τοί­κη­σε ε­κεί - ή κά­τι πα­ρεμ­φε­ρές.

Πού το βρή­καν τώ­ρα αυ­τό με την Ιώ­νη, έ­νας θεός το ξέ­ρει, αρ­χαίος ή νέ­ος. Από βλα­κώ­δες πεί­σμα πά­ντως έ­ψα­ξα και ξα­νά­ψα­ξα στα ει­δι­κά λε­ξι­κά και στις Μυ­θο­λο­γίες μου. Τζί­φος. Λήμ­μα «Ιώ­νη» που­θε­νά. Τε­λι­κά με έ­σω­σε ο Ηλεκ­τρο­νι­κός Θη­σαυ­ρός της Αρχαιο­ελ­λη­νι­κής Γλώσ­σας, και ο ε­κεί αν­θο­λο­γη­μέ­νος Στέ­φα­νος Βυ­ζά­ντιος, που διέ­σω­σε την ε­ξής εί­δη­ση: «Γά­ζα: Πό­λις Φοι­νί­κης, νυν δε Πα­λαι­στί­νης προ της Αι­γύ­πτου. Εκλή­θη δε και Ιώ­νη α­πό της Ιούς προ­σπλευ­σά­σης και μει­νά­σης [αυ­τής]».

Ώστε λοι­πόν για τη Γά­ζα πρό­κει­ται. Και για την Ιώ, κι ό­χι για κά­ποια Ιώ­νη. Για την εξ Αργους καλ­λο­νή που εί­χε την α­τυ­χή τύ­χη να την α­γα­πή­σει ο Δίας, ο ο­ποίος τη με­τα­μόρ­φω­σε σε κα­τά­λευ­κη δα­μά­λα, για να τη γλι­τώ­σει α­πό τη ζή­λια της Ηρας. Αλλά η Ηρα τής έ­στει­λε έ­ναν οί­στρο, μια βοϊδό­μυ­γα δη­λα­δή, που κόλ­λη­σε στα πλευ­ρά της και την τρέ­λα­νε. Κι α­πό τη μα­νία που την έ­πια­σε με τα συ­νε­χή δα­γκώ­μα­τα της μύ­γας, διέ­σχι­σε την Ελλά­δα ό­λη α­λα­λια­σμέ­νη. Για να βρει λί­γη α­να­κού­φι­ση βού­τη­ξε στη θά­λασ­σα που, παίρ­νο­ντας το ό­νο­μά της, λέ­γε­ται πια Ιό­νιον πέ­λα­γος. Πέ­ρα­σε έ­πει­τα α­πό τον Βό­σπο­ρο (που κι αυ­τός τής χρω­στά­ει το ό­νο­μά του, βοός πό­ρος), και, πριν κα­τα­λή­ξει στην Αί­γυ­πτο, φαί­νε­ται ό­τι κά­ποια στιγ­μή έ­φτα­σε και στη Γά­ζα. Στο πέ­ρα­σμά της αυ­τό, και ό­χι σε τί­πο­τα δο­ξα­σμέ­νους Ιω­νες προ­γό­νους, ο­φεί­λε­ται η (μάλ­λον προ­σω­ρι­νή) με­το­νο­μα­σία της πό­λης σε Ιώ­νη, που μό­νο ο Στέ­φα­νος Βυ­ζά­ντιος τη θυ­μό­ταν, α, και το φι­λο­λο­γι­κό τμή­μα του υ­πουρ­γείου Δη­μό­σιας Τά­ξης.

Και λοι­πό­ν; Εξα­γνί­στη­κε τώ­ρα το σχέ­διο; Πή­ρε τη χά­ρη του «ιω­νι­κού» ο­νό­μα­τός του; Ή μή­πως βρε α­δερ­φέ εί­μα­στε κα­κο­προ­αί­ρε­τοι και κα­χύ­πο­πτοι; Μή­πως με το «Ιώ­νη» αυ­τό οι βα­πτι­στές ή­θε­λαν α­φε­νός να δη­λώ­σουν έ­στω έμ­με­σα τη συ­μπα­ρά­στα­σή τους στον βα­σα­νι­σμέ­νο πα­λαι­στι­νια­κό λαό (με την υ­πο­νοού­με­νη Γά­ζα και τη Λω­ρί­δα της) και α­φε­τέ­ρου να δεί­ξουν με τον πιο πα­ρα­στα­τι­κό τρό­πο ό­τι τα πά­θη των προ­σφύ­γων του πο­λέ­μου εί­ναι χει­ρό­τε­ρα κι α­πό τα βά­σα­να που τρά­βη­ξε η Ιώ (ο θη­λυ­κός Ιώβ των Ελλή­νων), και κα­τά συ­νέ­πεια τους ο­φεί­λου­με τη συ­μπό­νια μας; Ναι, μάλ­λον γι‘ αυ­τό πρό­κει­ται, κι ας μη μας α­φή­νουν οι ι­δε­ο­λη­ψίες και οι προ­κα­τα­λή­ψεις μας να το κα­τα­λά­βου­με με την πρώ­τη, κι ας μας ε­ξω­θούν να πει­ρά­ξου­με α­κό­μα και τον Αντι­σθέ­νη, δί­νο­ντας στη διά­ση­μη ρή­ση του τη μορ­φή: Αρχή α­σο­φίας ο­νο­μά­των σκύ­λευ­σις.

Τώ­ρα βέ­βαια εί­ναι κι ε­κεί­νος ο Λου­κια­νός, που στο έρ­γο του Τί­μων ή Μι­σάν­θρω­πος χλευά­ζει α­γρίως τους κλη­ρο­νό­μους των πλου­σίων, κα­λή ώ­ρα σαν κι ε­μάς, που κλη­ρο­νο­μή­σα­με κοτ­ζάμ χρυ­σό αιώ­να: Μό­λις πά­ρουν τα λε­φτά στα χέ­ρια τους, λέει ο Σα­μο­σα­τεύς, σπεύ­δουν ν‘ αλ­λά­ξουν ό­νο­μα, να πα­ρα­τή­σουν τα τα­πει­νά Πυρ­ρίας ή Δρό­μων ή Τί­βιος, που ται­ριά­ζουν σε δού­λους («οι­κε­τι­κά ο­νό­μα­τα» τα χα­ρα­κτή­ρι­ζαν άλ­λω­στε), και να αυ­το­βα­φτι­στούν Με­γα­κλή­δες, Με­γά­βυ­ζοι και Πρώ­ταρ­χοι, δω­ρί­ζο­ντας στον ε­αυ­τό τους ό­νο­μα η­χη­ρό και ο­γκώ­δες. Από ξι­πα­σιά κι αυ­τοί κι α­πό με­γα­λο­μα­νία. Τά­λε κουά­λε δη­λα­δή με τους υ­πουρ­γι­κούς ο­νο­μα­το­δό­τες των ε­πι­χει­ρή­σεων ξε­νη­λα­σίας, οι ο­ποίοι ευ­φη­μί­ζουν την ω­μό­τη­τα των σχε­δίων τους φο­ρώ­ντας τους χι­τώ­νες, χλα­μύ­δες και κο­θόρ­νους. Σαν στο­λή πα­ραλ­λα­γής.

Μα τι να ξέ­ρει ο Λου­κια­νός και τι να κα­τα­λα­βαί­νει. Μή­πως ή­ταν Έλλη­νας; Σύ­ρος ή­ταν...

http://www.epohi.gr/...a/12637--l-r-lr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

Σουηδία: Δεκτά στα σχολεία τα παιδιά των μεταναστών χωρίς χαρτιά

Τα παιδιά χωρίς χαρτιά θα μπορούν πλέον να φοιτούν στα σχολεία της Σουηδίας από την 1η Ιουλίου 2013, όπως ανακοίνωσε σήμερα η σουηδική κυβέρνηση, που παρουσίασε ένα νομοσχέδιο το οποίο συντάχθηκε σε συμφωνία με το δεύτερο κόμμα της αντιπολίτευσης, τους Πράσινους

«Τα παιδιά που ζουν (στη Σουηδία) χωρίς να έχουν λάβει άδεια παραμονής έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση», από το νηπιαγωγείο ως το λύκειο, αναφέρει η κυβέρνηση σε ανακοίνωσή της.

Στη Σουηδία, όπου για οποιαδήποτε συναλλαγή με το κράτος απαιτείται ένας προσωπικός αριθμός ταυτότητας τον οποίο δεν έχουν οι μετανάστες χωρίς άδεια παραμονής, το δικαίωμα στην εκπαίδευση δεν ισχύει για τα παιδιά των μεταναστών αυτών.

Βάσει του νόμου, τα σχολεία έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν την αστυνομία αν υπάρξει αίτημα φοίτησης από κάποιο παιδί χωρίς άδεια παραμονής.

Η νέα νομοθεσία θα ακυρώσει αυτή την υποχρέωση των σχολείων, όμως δεν θα καταστήσει υποχρεωτική την εκπαίδευση για τα παιδιά χωρίς χαρτιά.

«Όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να πηγαίνουν στο σχολείο (...) και το δικαίωμά τους πρέπει να κατοχυρωθεί νομικά», υπογράμμισε ο υπουργός Παιδείας Γιαν Μπγιόρκλουντ.

Για τα παιδιά χωρίς χαρτιά το να πηγαίνουν στο σχολείο «σημαίνει ότι ζουν κανονικά, φέρνει μια σταθερότητα, μια καθημερινότητα σε μια ύπαρξη συχνά επισφαλή», πρόσθεσε η εκπρόσωπος των Πρασίνων υπεύθυνη για μεταναστευτικά θέματα Μαρία Φερν.

Η σουηδική κυβέρνηση έχει προβλέψει έναν προϋπολογισμό ύψους 50 εκατομμυρίων κορωνών (5,7 εκατομμυρίων ευρώ) από το 2014 για να βοηθήσει τις κοινότητες που θα υποδεχθούν τα παιδιά αυτά, ενώ για το 2013 προβλέπεται η διάθεση 25 εκατομμυρίων κορωνών.

Σύμφωνα με το υπουργείο, το νομοσχέδιο αυτό αφορά 2.000 με 3.000 παιδιά.

http://www.thepressp...on-xoris-xartia

Μαλάκες Σουηδοί. Θα αφήνουν τα παιδιά "λαθρομεταναστών" να μορφώνονται. Μα καλά, δεν έχουν κράτος; Και τι θα γίνεται με την τήρηση της νομιμότητας; Άσε το άλλο: δεν φοβούνται ότι όλοι οι μετανάστες θα μαζευτουν στη Σουηδία; Γιατί δεν ρωτούν τα δικά μας φασισταριά, φιλελεύθερα και ακροδεξιά, κανένα Γουσέτη, κανένα Μιχαλολιάκο, να τους εξηγήσουν το σφάλμα τους; Να τους δείξουν τη σημαίνει ελληναράδικη φιλοξενία αλά Ξένιος Δίας. Τς τς τς...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

De Morgen: «Ανθρωποκυνηγητό των μεταναστών στην Ελλάδα»

Η Διεθνής Αμνηστία καταδικάζει «πογκρόμ» που έχουν εξαπολύσει, από τον περασμένο Αύγουστο, οι ελληνικές αρχές σε βάρος των λαθρομεταναστών, αναφέρει ρεπορτάζ της ολλανδόφωνης εφημερίδας του Βελγίου «De Morgen»

Το δημοσίευμα τιτλοφορείται «Ο πρόεδρος της Χρυσής Αυγής χαιρετάει ναζιστικά, ενώ η Amnesty International καταδικάζει το ελληνικό ανθρωποκυνηγητό σε βάρος των λαθρομεταναστών».

Όπως σημειώνεται, στο πλαίσιο της επιχείρησης «Ξένιος Ζευς», έχουν διενεργηθεί τους τελευταίους μήνες δεκάδες αστυνομικές επιχειρήσεις στην Αθήνα και άλλες πόλεις, οι οποίες καταλήγουν σε συλλήψεις και απελάσεις χιλιάδων λαθρομεταναστών. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η Διεθνής Αμνηστία εμφανίζεται ανήσυχη για τη στήριξη που εικάζεται ότι προσφέρουν πολλά αστυνομικά όργανα στη Χρυσή Αυγή και την ανοχή που επιδεικνύουν απέναντι στις πρακτικές των μελών της.

«Οι ελληνικές αρχές πρέπει να σταματήσουν τις επιχειρήσεις εναντίον των λαθρομεταναστών και να εφαρμόσουν τις διατάξεις για την παροχή ασύλου, σε όσους δικαιούνται διεθνούς προστασίας» σημειώνει η Διεθνής Αμνηστία, όπως αναφέρει η εφημερίδα. «Παρόμοιες, ευρείας κλίμακας, επιχειρήσεις που εισάγουν διακρίσεις, δίνουν τροφή στην ξενοφοβία και τις αυξανόμενες επιθέσεις σε βάρος των μεταναστών» προσθέτει η ανθρωπιστική οργάνωση. Επίσης, σύμφωνα με τη Διεθνή Αμνηστία, οι ελληνικές αρχές δίνουν με το σταγονόμετρο άδειες παραμονής στη χώρα, καθώς μόλις ο ένας στους 10.000 αιτούντες άσυλο βλέπει το αίτημά του να ικανοποιείται. Λόγος ακόμα γίνεται στην έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας για «πολύωρη ορθοστασία και ταλαιπωρία» των αιτούντων σε αστυνομικά τμήματα, προκειμένου να υποβάλουν τα αναγκαία δικαιολογητικά.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς έχει ανάγει το ζήτημα της αντιμετώπισης των λαθρομεταναστών σε ύψιστη προτεραιότητα για την κυβέρνησή του. Αναφερόμενη στις δραστηριότητες της Χρυσής Αυγής, η εφημερίδα σημειώνει πως κατηγορείται ότι οργανώνει τις πολυάριθμες επιθέσεις που πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση κατά των ξένων ακόμα και μέσα στο φως της ημέρας. Τέλος, μνημονεύονται οι δηλώσεις της βουλευτού της Χρυσής Αυγής, Ελένης Ζαρούλια, που αποκάλεσε «υπανθρώπους» τους λαθρομετανάστες, ξεσηκώνοντας θύελλα διαμαρτυριών, όπως και η ομολογία του επικεφαλής του κόμματος, Ν. Μιχαλολιάκου ότι χαιρετά ναζιστικά, γιατί έχει τα χέρια του «καθαρά».

http://www.thepressp...ton-stin-Ellada

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.