Jump to content

Ο βαθμός στα μαθήματα


Recommended Posts

Καλησπέρα.

Είμαι πρωτοετής φοιτητής στην Ιατρική Κρήτης. Από το πρώτο μόλις εξάμηνο πολλοί συμφοιτητές μου "μάχονταν" ώστε να έχουν άριστα σε όλα τα μαθήματα... Πίστευα ότι οι βαθμοί υπάρχουν ως δείκτες για το αν περνάμε ή δεν περνάμε από τα μαθήματα... Όλους όσους προσπαθούσαν να "πάρουν βαθμό", δεν τους ένοιαζε το τι θα μάθαιναν και πόσο σημαντικό θα ήταν αυτό, απλά ήθελαν να φαίνονται στα χαρτιά οι καλύτεροι (χωρίς να αποκλείω και τις εξαιρέσεις όπου πρόκειται για ΙΔΙΟΦΥΙΕΣ... και είχαμε τέτοιους...). Εμένα προσωπικά δεν με ένοιαζε αν θα έπαιρνα έστω και βάση... Ο στόχος μου είναι να περνάω τα μαθήματα και να αποκτάω όσο περισσότερη ουσιαστική γνώση μπορώ. Όταν λοιπόν ρώτησα έναν τελειόφοιτο της σχολής μου σε τι χρησιμεύει το άριστα (πέρα από την προσωπική ευχαρίστηση που θα έχει κάποιος όταν θα πάρει το πτυχίο του με 9,5 και 10...), μου απάντησε ότι χρησιμεύει για τις υποτροφίες.... Πράγμα λογικό, που το σκέφτεται ο καθένας... Υπάρχει άλλος λόγος για να επιδιώκουμε να έχουμε καλούς βαθμούς (και αν είμαστε αρκετά καλοί άριστα)? Αν όχι, γιατί να μην αρκεστώ στην (εικονική) μετριότητα που δείχνει η καρτέλα με τις βαθμολογίες? Παρακαλώ τους μεγαλύτερους χρήστες να με διαφωτίσουν σχετικά με το θέμα, ώστε να μεριμνήσω τώρα που είναι νωρίς.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φίλε πρώτα πρώτα έπρεπε να στείλεις την ερωτηση σου στον τομεα της δικιας μας ιατρικής γιατί σε κάθε σχολή τα πράγματα είναι αλλιώς και οι συνάδελφοι από Αθήνα δε γνωρίζουν τί συμβαίνει στη δική μας σχολή.

Όπως καταλαβαίνεις είμαι κ εγω στην Ιατρική Κρήτης...