Jump to content

Λογοκρισια απο το ΚΚΕ (πρωτοτυπο!)


iceman

Recommended Posts

Αγαπητέ Ατσαλάκωτε(ακόμη να μουν απαντήσεις το γιατί "ατσαλάκωτος"...),

Ούτε πρόκειται, no offence ;)

Μην αποσυντονίζεσαι.Δεν είναι δυστύχημα το να μην είναι κανείς διαυγής και αγνός.Εαν βέβαια εσύ το αντιμετωπίζεις έτσι

Ελπίζω να κατάλαβες ότι εγώ ΗΜΟΥΝ ειρωνικός και το παραδέχομαι, αντίθετα με σένα που δεν έχεις καταλάβει και ο ίδιος (ή θες να μην καταλάβεις) αν ειρωνεύεσαι, όπως φαίνεται από τα παρακάτω

α) υγ2.Πότε θα καταλάβεις ότι η ειρωνεία ΔΕΝ είναι απαραίτητα προιόν έλλειψης επιχειρημάτων,κακής προαίρεσης,ιδεολογικής μισαλλοδοξίας,εμπαθούς διάθεσης,επικοινωνιακής πόλωσης και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλου αρνητικού διαλεκτικού/διαλογικού,χαρακτηριστικού;;;;;

β) Στη δε ανάρτησή μου,γιατί πιστεύεις ότι ειρωνεύομαι και όχι το ότι δεν εκφράζω απλώς (συγκρατημένη και ευπρεπώς μεσοαστική)πίκρα για για το επίπεδο των πρόχειρων συγκρίσεων τύπου "δεν είχαν ανεργία,αλλά τους απαγορευόταν να ακούνε Rolling Stones";(ναι, και αυτοί ήτο στα μαύρα κατάστιχα της κρατικής λογοκρισίας).

Αλλά,ακόμη και εαν υποθέσουμε ότι υπήρχε ειρωνική διάθεση από μέρους μου στη γραφή μου

Τέλος πάντων για να τελειώνουμε, δεν μπήκα στη συζήτηση για να διαφωνήσουμε για τον κομμουνισμό και τον καπιταλισμό (και συγγνώμη που παρασύρθηκα πριν και ανέφερα Κούβες κλπ), η ιστορία αποδεικνύει τι είναι βιώσιμο και τι όχι και όχι μερικοί άνθρωποι που γράφουν σε ένα forum (κατ'εμέ και τα 2 είναι αποτυχίες, ίσως αν υπήρχε κάποιο κίνημα που ονομαζόταν "ανθρωπισμός" ο κόσμος να ήταν τελείως διαφορετικός). Ο λόγος που μπήκα στη συζήτηση ήταν γιατί δεν μπορώ να βλέπω ένα σοβαρό διάλογο να καταστρέφεται από ειρωνίες και προσβολές. Όποιος δε θέλει να συνεχίσει να επιχειρηματολογεί χωρίς να μολύνει τη συζήτηση, καλύτερα να μη μιλάει καθόλου. Διαφορετικά, όπως είναι δικαίωμά του να το κάνει αυτό, είναι δικαίωμά μου κι εμένα να το επισημάνω.

Περαστικά σου, και πρόσεχε γιατί διάβασα ότι επανήλθε η νέα γρίπη στο προσκήνιο :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αγαπητέ Ατσαλάκωτε(ακόμη να μουν απαντήσεις το γιατί "ατσαλάκωτος"...),

Ούτε πρόκειται, no offence ;)

Μην αποσυντονίζεσαι.Δεν είναι δυστύχημα το να μην είναι κανείς διαυγής και αγνός.Εαν βέβαια εσύ το αντιμετωπίζεις έτσι

Ελπίζω να κατάλαβες ότι εγώ ΗΜΟΥΝ ειρωνικός και το παραδέχομαι, αντίθετα με σένα που δεν έχεις καταλάβει και ο ίδιος (ή θες να μην καταλάβεις) αν ειρωνεύεσαι, όπως φαίνεται από τα παρακάτω

α) υγ2.Πότε θα καταλάβεις ότι η ειρωνεία ΔΕΝ είναι απαραίτητα προιόν έλλειψης επιχειρημάτων,κακής προαίρεσης,ιδεολογικής μισαλλοδοξίας,εμπαθούς διάθεσης,επικοινωνιακής πόλωσης και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλου αρνητικού διαλεκτικού/διαλογικού,χαρακτηριστικού;;;;;

β) Στη δε ανάρτησή μου,γιατί πιστεύεις ότι ειρωνεύομαι και όχι το ότι δεν εκφράζω απλώς (συγκρατημένη και ευπρεπώς μεσοαστική)πίκρα για για το επίπεδο των πρόχειρων συγκρίσεων τύπου "δεν είχαν ανεργία,αλλά τους απαγορευόταν να ακούνε Rolling Stones";(ναι, και αυτοί ήτο στα μαύρα κατάστιχα της κρατικής λογοκρισίας).

Αλλά,ακόμη και εαν υποθέσουμε ότι υπήρχε ειρωνική διάθεση από μέρους μου στη γραφή μου

Τέλος πάντων για να τελειώνουμε, δεν μπήκα στη συζήτηση για να διαφωνήσουμε για τον κομμουνισμό και τον καπιταλισμό (και συγγνώμη που παρασύρθηκα πριν και ανέφερα Κούβες κλπ), η ιστορία αποδεικνύει τι είναι βιώσιμο και τι όχι και όχι μερικοί άνθρωποι που γράφουν σε ένα forum (κατ'εμέ και τα 2 είναι αποτυχίες, ίσως αν υπήρχε κάποιο κίνημα που ονομαζόταν "ανθρωπισμός" ο κόσμος να ήταν τελείως διαφορετικός). Ο λόγος που μπήκα στη συζήτηση ήταν γιατί δεν μπορώ να βλέπω ένα σοβαρό διάλογο να καταστρέφεται από ειρωνίες και προσβολές. Όποιος δε θέλει να συνεχίσει να επιχειρηματολογεί χωρίς να μολύνει τη συζήτηση, καλύτερα να μη μιλάει καθόλου. Διαφορετικά, όπως είναι δικαίωμά του να το κάνει αυτό, είναι δικαίωμά μου κι εμένα να το επισημάνω.

Περαστικά σου, και πρόσεχε γιατί διάβασα ότι επανήλθε η νέα γρίπη στο προσκήνιο :)

Ατσαλάκωτε,

Σε ευχαριστώ πολύ για τα περαστικά.

Ο κόσμος πράγματι θα ήτο εντελώς διαφορετικός, εαν υπήρχε κοινωνικό σύστημα το οποίο θα διαπνεόταν από τις Αρχές του Ανθρωπισμού.Εάν όμως μπω στον πειρασμό της συγκρίσεως και της ορθολογικής αξιολόγησης των συστημάτων που υπάρχουν ή που υπήρξαν,τότε μετά παρρησίας θα υποστηρίξω,ότι πιο κοντά στον Ανθρωπισμό (και με σαφή απόσταση από τον καπιταλισμό) ήταν η δικτατορία του Προλεταριάτου- εκεί που εφαρμόστηκε με συνέπεια και χωρίς παρανοικές-μισάνθρωπες διαστρεβλώσεις.Να τονίσω εδώ,ότι δεν παραβλέπω τα σημαντικότατα προβλήματα που δημιούργησε η δικτατορία αυτή στα κράτη που εφαρμόστηκε και το πόσο παρέκλινε από τους αρχικούς σκοπούς της.Παρ΄ όλα αυτά όμως πόρρω απείχε από τη συστηματική,πολυεπίπεδη και διαρκή θηριωδία του καπιταλισμού σε όλες του τις εκφάνσεις.Τα μόνα κράτη που πιστεύω ότι όντας μέσα στον καπιταλισμό,κατάφεραν να ισορροπίσουν τις κοινωνικές ανάγκες με την Αρχή της άκρατης εκμετάλευσης που αποτελεί το θεμέλιο λίθο του συστήματος,είναι οι χώρες της Σκανδιναβίας.Αλλά και εκεί ακόμη,παρατηρούμε όλοι μας ότι τα τελευταία χρόνια, το κράτος-προστάτης της κοινωνίας(και όχι νταβατζής) δέχεται ισχυρότατες πιέσεις και χάνει έδαφος με γοργούς ρυθμούς.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φίλε kostas 146 αδικα χανεις τα λογια σου γραψε αυτο που ειναι να γραψεις και μην ασχολησαι με αγνωστους.Δεν εχει νοημα.Δεν αλλαζουν αυτοι.Εδω ο Παγκαλος τους λεει κοπριτες που πηγαιναν στα βουλευτικα γραφεια τους και παρακαλουσαν τους τους βουλευτες τους και αυτοι ακομα τους στηριζουν.Στη διαρκεια των τελευταιων 35 χρονων περιπου ο λαος μας δοκιμασε στη πραξη και τη Ν.Δ και το Πασοκ και αυτο ειναι που τους ενοχλει Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ.

ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΗν ΑΚΡΗ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.Θεωρω οτι θα ρθει αυτη η μεγαλη στιγμη(το πιστευω βαθυτατα αυτο)και αυτο τρεμουν αυτοι.Ενα φαντασμα πλανιεται πανω απο την ευρωπη.ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ας τρεμουν οι κυριαεχες ταξεις μπροστα σε μια κομμουνιστικη επανασταση.Ο λαος μας δεν εχει να χασει τιποτε αλλο εκτος απο τις αλυσιδες του.Εχει να κερδισει εναν ολοκληρο κοσμο...

ΕΡΧΟΟΟΜΑΣΤΕΕΕΕ!ΚΚΕΡΧΟΟΟΜΑΣΤΕΕΕ!ΚΚΕΡΧΟΟΟΜΑΣΤΕΕΕΕ!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΡΧΟΟΟΜΑΣΤΕΕΕΕ!ΚΚΕΡΧΟΟΟΜΑΣΤΕΕΕ!ΚΚΕΡΧΟΟΟΜΑΣΤΕΕΕΕ!!!

καλως τα παιδια.....!!!!!!!!!!!!

vol12.jpg

Το 'χουμε χάσει τελείως μου φαίνεται...

Από μένα respect στον Favlo kyklo για τις απόψεις του. ΟΛΕΣ.

Εpic fail στον kostas που αποχώρησε απ'την κουβέντα με αυτόν τον τρόπο (κατά τα άλλα δεν ειρωνεύεται)..

Τα παιδιά που ανέφεραν πως ''ήρθε το τέλος'', το φάντασμα του κομμουνισμού πλανιέται στην Ευρώπη, και κάτι τέτοια, εύχομαι να δουν και λίγο πέρα από εκεί που βλέπουν... (για πολύ ψαγμένα 5χρονα, σαν και μένα)

ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

''Τρια χιλιομετρα απο to xωρio που εμενα τα δεντρα δεν ειχαν φλουδα μεχρι τα 5 μετρα υψος, την ειχαν φαει οι πεινασμενοι.Με ανθρωπους πεινασμενους,γυμνους θα κατακτησω τον κοσμο.''

Μαο Τσε Τουνγκ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 years later...

αν και το τοπικ εχει θεμα την λογοκρισια απο το ΚΚΕ σκεφτηκα να μην ανοιξω νεο σχετικα με την λογοκρισια απο τον ΣΥΡΙΖΑ. αδερφακια ειναι εξαλλου..

http://www.protothema.gr/politics/article/328917/tatsopoulos-i-augi-anegnose-me-to-heirotero-tropo-to-skitso- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika --nea/

Τατσόπουλος: Η «Αυγή» ανέγνωσε με το χειρότερο τρόπο το σκίτσο στα «Νέα»

Σήμερα, Σάββατο, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επανέρχεται με νέο «χτύπημα» στην «καρδιά» πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ με άρθρο του στα «Νέα» το οποίο έχει τίτλο: «Το τριπλό ατόπημα της Αυγής» κατηγορώντας την Αυγή ότι συνδύασε την κυριολεξία με την ηθικολογία και την πολιτική ορθότητα.


Έτσι ξεκίνησε ο «πόλεμος» Νέων-Αυγής

Με τον τίτλο «Βοήθειααα! Λογοκρισία!» και ένα σκίτσο του Δημήτρη Χαντζόπουλου που απεικόνιζε τις δύο μάσκες του αρχαίου ελληνικού θεάτρου (που συμβολίζουν την τραγωδία και την κωμωδία) με ραμμένα στόμα και μάτια η εφημερίδα «Τα Νέα» επιτέθηκε πριν δύο μέρες στην «Αυγή» κατηγορώντας την για κιτρινισμό, λογοκρισία και «αήθη επίθεση κατά της ελευθερίας του Τύπου».

Η αφορμή για τον «πόλεμο» ήταν ένα σκίτσο του Δημήτρη Χαντζόπουλου, το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε «σεξιστικό».

Στο σκίτσο ο Χαντζόπουλος μετέφερε οπτικά έναν διάλογο θαμώνων σε στριπτιζάδικο για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου και τη Ραχήλ Μακρή των ΑΝΕΛ, με αφορμή τις σκηνές που διαδραματίστηκαν στα κάγκελα της ΕΡΤ. Μία μέρα μετά η «Αυγή» βγήκε με πρωτοσέλιδο: «Η διαπλοκή χτυπάει …κίτρινο» αναφέροντας ότι «Τα Νέα αφηνίασαν με σεξισμό και λάσπη κατά του ΣΥΡΙΖΑ. Στοχευμένες αναφορές με στόχο την απαξίωση του Αλέξη Τσίπρα...».


«Στην εκλεκτή συντροφιά των σκιτσογράφων που επικράτησε στον ημερήσιο Τύπο μετά τη Μεταπολίτευση - τον Γιάννη Ιωάννου, τον Γιάννη Καλαϊτζή, τον Στάθη Σταυρόπουλο, τον Ανδρέα Πετρουλάκη - περιλαμβάνεται αναμφίβολα ο Δημήτρης Χαντζόπουλος. Παρακολουθώ χρόνια τη δουλειά του - αυτό το αφαιρετικό σκίτσο με τα ανθρώπινα περιγράμματα, που δίνει φωνή και άποψη στις σκιές. Το χιούμορ του πάντα αιχμηρό, ενίοτε βιτριολικό, απάνθρωπα ευθύβολο για όποιον δύσμοιρο μπει στο στόχαστρό του και θελήσει ν' αποφύγει τα σκάγια.
Σας ομιλώ μετά λόγου γνώσεως, καθότι υπήρξα κι εγώ ένα από τα αναρίθμητα θύματά του. Εχω γράψει σε ανύποπτο χρόνο ότι ορισμένα σχέδιά του έχουν την πυκνότητα δοκιμίου - κι επιπλέον σκάει το χειλάκι σου, κάτι που σπανίως συμβαίνει με τα αυθεντικά δοκίμια. Η ελευθερία των συνειρμών του, η αναίδεια και η βλασφημία τους σε αφήνουν συχνά άφωνο. Ερχεται κι επανέρχεται σε μοτίβα που εκτείνονται από κλασικούς πίνακες έως σύγχρονα γκραφίτι - με μοναδικό σκοπό να τα εμβολίσει και να τα βυθίσει αύτανδρα. Ο τύπος δεν παίζεται.
Οι σεξουαλικοί συνειρμοί κατέχουν ιδιαίτερη θέση σε αυτή την πανδαισία. Θυμάμαι πως τον καιρό της τρικομματικής διακυβέρνησης είχε εξαντλήσει όλες τις παραλλαγές ενός ιψενικού ερωτικού τριγώνου, με τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο και τον Κουβέλη να εναλλάσσονται σε σκηνές ζηλοτυπίας, άλλοτε σε παγκάκια και άλλοτε σε κρεβατοκάμαρες. Εικάζω ότι η χειρότερη δυνατή ανάγνωση των σκίτσων του είναι εκείνη που συνδυάζει την κυριολεξία με την ηθικολογία και την πολιτική ορθότητα - ένα τριπλό ατόπημα, στο οποίο υπέπεσε πρόσφατα η «Αυγή» αποτιμώντας τον. Σεξιστής ο Χαντζόπουλος; Μισογύνης; Μισάνθρωπος; Και λίγα λέμε. Υποκείμενα σαν κι ελόγου του μπορεί να ιχνογραφήσει μονάχα το δικό του πενάκι».

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το παστίτσιο και ο σεξισμός Του Πάσχου Μανδραβέλη

Η αλήθεια είναι πως οι άνδρες που γκριζάρισαν μεγάλωσαν «με την πεποίθηση ότι όλες οι γυναίκες είναι πόρνες, εκτός από τη μαμά τους, που φτιάχνει και το καλύτερο παστίτσιο του κόσμου», όπως γλαφυρά έγραψε η κ. Ξένια Κουναλάκη. Αυτό μάλλον δεν ισχύει στις νέες γενιές, οι οποίες είναι πολύ πιο απελευθερωμένες από τις παλιότερες, αλλά δεν είναι εκεί το ζήτημα. Το ερώτημα είναι άλλο: Γιατί είναι κακό για μια γυναίκα να είναι πόρνη και είναι καλό να φτιάχνει παστίτσιο; Πόθεν προκύπτει αυτή η ηθική κατηγοριοποίηση, η οποία πρέπει να διαψευσθεί με την πρακτική της πολιτικής ορθότητας, δηλαδή αποσιωπώντας σχόλια ή κατακρίνοντας σκίτσα; Μήπως και αυτή η ιεράρχηση των αξιών είναι ένα ανδρικό κατασκεύασμα και, επομένως, η προσπάθεια διάψευσής της δεν αναιρεί τον σεξισμό, αλλά περισσότερο αναπαράγει την κατεστημένη ιεράρχηση; Μήπως τελικά τα πράγματα είναι χειρότερα από τη διαπίστωση της φεμινίστριας Γκλόρια Στέινεμ: «Γινόμαστε οι άνδρες που θα θέλαμε να παντρευτούμε», και οι φεμινίστριες γίνονται άθελά τους αναπαραγωγοί του μοντέλου που θέλουν να ανατρέψουν;

Φυσιολογικά, θα πρέπει να περιποιεί τιμή στις γυναίκες πολιτικούς να μην αντιμετωπίζονται ως «ασθενές φύλο» της πολιτικής, έστω αριθμητικά. Θα ήταν μειωτικό να αντιμετωπίζονται σαν κάτι αξιοπερίεργο που χρήζει προστασίας. Το γεγονός ότι τα παπούτσια της κ. Θεοδώρας Τζάκρη σχολιάζονται με τον ίδιο τρόπο που σαρκάστηκε η φόρμα του κ. Γιώργου Παπανδρέου στον προπέρσινο Μαραθώνιο μπορεί να θεωρηθεί και κατάκτηση ισότητας. Το πρόβλημα, λοιπόν, δεν είναι αν κάποιοι σάρκασαν τα παπούτσια Louboutin της κ. Τζάκρη. Το πρόβλημα μάλλον είναι να παραμένει ο σχολιασμός στην εμφάνιση, παρά στην ουσία της πολιτικής.

Και αν ο κ. Δημήτρης Χατζόπουλος συνεχίσει να σκιτσάρει τις πασιονάριες της ΕΡΤ ως χορεύτριες σε κέντρο, δεν θα είναι απόδειξη του αναντάμ-παπαντάμ σεξισμού, που λέει και ο ΣΥΡΙΖΑ; Ισως, αν ο χορός θεωρηθεί κάτι βδελυρό. Αλλά πάλι ο ίδιος σκιτσογράφος αναπαριστά τους χρυσαυγίτες ως γορίλες με ένα κοκκινόμαυρο περιβραχιόνιο στο μπράτσο. Μπορεί να κατηγορηθεί από τις οικολογικές οργανώσεις ότι είναι «μισόζωος»; Μήπως τελικώς ισχύει σε παράφραση αυτό που έλεγε ο W.C. Fields: «Δεν έχω προκαταλήψεις. Τους σαρκάζω όλους το ίδιο». Μήπως η ισότητα και στον σαρκασμό πρέπει να είναι στόχος αντί να προκαλεί αντιδράσεις λόγω της θρυλούμενης γυναικείας αδυναμίας;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_17/11/2013_528206

Ένα γέλιο θα τους θάψει...

Όταν οι γελοιογραφίες ενοχλούν κάποιοι προσπαθούν να τις λογοκρίνουν.

Όλοι θυμούνται ότι το 2005 οι σκιτσογράφοι μπήκαν στο στόχαστρο φανατικών μουλάδων. Η δανέζικη εφημερίδα «Jyllands-Posten» (Γίλαντς-Πόστεν) είχε δημοσιεύσει κάποιες γελοιογραφίες που σατίριζαν τον Μωάμεθ με αποτέλεσμα να ξεσπάσουν βίαιες διαδηλώσεις στη Μέση Ανατολή, στην Αφρική και στην Ασία. Πολλές πρεσβείες της Δανίας πυρπολήθηκαν, τουλάχιστον 50 άνθρωποι σκοτώθηκαν ενώ έγινε επίθεση στην εφημερίδα το 2010 και ένας σκιτσογράφος της δέχθηκε επίθεση με τσεκούρι από φανατικό ισλαμιστή. Το γελοίο δε είναι ότι τα πλήθη των φανατικών μουσουλμάνων ξεσηκώθηκαν, παρά το γεγονός ότι τα «ανίερα σκίτσα» δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ στις χώρες τους· εμφανίστηκαν μόνο σε μία ιορδανική εφημερίδα, ο διευθυντής της οποίας απολύθηκε αμέσως για ιεροσυλία.

Αυτή ήταν η πιο ακραία επίθεση που έγινε ποτέ σε γελοιογράφους στην σύγχρονη ιστορία. Δεν ήταν όμως η μόνη. Λίγοι θυμούνται ότι ο «ιερόσυλος» Δημήτρης Χαντζόπουλος είχε μπει και πάλι για πολιτικούς λόγους στο στόχαστρο για μια «βλάσφημη» γελοιογραφία. Το 2004 το «Κέντρο Σάιμον Βίζενταλ» τον κατηγόρησε (μαζί με άλλους σκιτσογράφους), όχι για σεξισμό, αλλά για αντισημιτισμό· παρουσίαζε τον τότε πρωθυπουργό του Ισραήλ Αριέλ Σαρόν σαν χασάπη («Τα Νέα» 24.3.2004)

1.png

Φυσικά υπήρξαν αντιδράσεις και κανείς από τους «κατηγορούμενους» γελοιογράφους δεν είχε την τύχη του Μάλκομ Έβανς. Ο νεοζηλανδός σκιτσογράφος απολύθηκε διότι κατηγορήθηκε ως αντισημίτης, όταν σε ένα σκίτσο του για τα κατεχόμενα, αντικατέστησε το Α της λέξης «Απαρτχάιντ» με το άστρο του Δαβίδ

2.jpg

Από την άλλη η Νέα Δημοκρατία δεν εξέδωσε καμιά πύρινη ανακοίνωση όταν την ίδια μέρα που δημοσιεύτηκε το σκίτσο με τον Σαρόν ο Δ. Χαντζόπουλος σκιτσάρισε στην εφημερίδα «Τα Νέα» (24.3.2004) ολόκληρο το υπουργικό συμβούλιο και τον τότε πρωθυπουργό κ. Κώστα καραμανλή ως μια τεράστια «πιάτσα» θέτοντας ερωτηματικά περί ορθής χρέωσης.

3.png

Ούτε ο κ. Πάγκαλος κατήγγειλε σεξιστική ή άλλη επίθεση όταν στις 14.10.2010 παρουσιάστηκε ως «προστάτης» της χώρας.

4.png

Προφανώς για αυτούς τους πολιτικούς ίσχυε αυτό που είχε δηλώσει ο πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού κ. Αλέκος Αλαβάνος «H σκωπτικότητα η υπερβολή και η “ασέβεια” είναι μέσα στον ορισμό του σκιτσογράφου από την εποχή του Αριστοφάνη» (11.10.2004). Σε ανάλογο τόνο το 2007 ο τότε βουλευτής του Συνασπισμού κ. Φώτης Κουβέλης καυτηρίασε την απόρριψη έξι σκίτσων του κ. Ηλία Μακρή από την έκθεση που είχε κάνει το υπουργείο Πολιτισμού με τίτλο «Πρόσωπα της Πολιτικής»: «Παρά το γεγονός ότι τελικά, η ως άνω έκθεση γελοιογραφίας, έστω και δια της αντιθέτου οδού, πέτυχε το στόχο της σάτιρας της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας, η άσκηση της λογοκρισίας αυτή καθ’ εαυτή, συνιστά σοβαρό δείγμα αυταρχικής και συντηρητικής αντίληψης και παραπέμπει σε σκοτεινές εποχές» (01/03/2007) Τελικώς ίσως να μην είναι τυχαίο ότι στον σημερινό ΣΥΡΙΖΑ, που επιτίθεται σε γελοιογράφους, δεν βρίσκεται ούτε ο ένας ούτε ο άλλος.

Το κυνήγι όμως των γελοιογράφων δεν είναι αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο. Το έζησε ο πρόωρα χαμένος σκιτσογράφος της εφημερίδας «Σακραμέντο Μπι» (Sacramento Bee) Ρεξ Μπάμπιν ο οποίος στις 13.9.2001 -δύο μέρες μετά την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους- σκιτσάρισε την μικρή βιετναμέζα Κιμ Πουκ να τρέχει γυμνή και πίσω της τα βομβαρδισμένα κτίρια

5.jpg

Αυτό για πολλούς ήταν «προσβολή στις πατριωτικές ευαισθησίες των Αμερικανών» (WorldNetDaily 14.9.2001) Ο ραδιοφωνικός παραγωγός Έρικ Χόγκ θεώρησε αυτό το σκίτσο «εγχώρια ψυχολογική τρομοκρατία» και πρόσθεσε: «η Σακραμέντο Μπι, πρέπει να απολύσει αυτόν τον γελοιογράφο και η εφημερίδα πρέπει να συντάξει την απολογία της στην Αμερική και στην πόλη του Σακραμέντο». Να σημειώσουμε ότι το WorldNetDaily που εκδίδει και το περιοδικό Whistleblower είναι από τα πιο μαχητικούς ακροδεξιούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς, από εκείνους που προωθούν θεωρίες συνωμοσίας περί πλαστογραφημένων πιστοποιητικών γέννησης του Μπαράκ Ομπάμα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επειδή συχνά δεν ξέρουμε για τι μιλάμε, καλό είναι πρώτα να συμβουλευόμαστε το λεξικό:

λογοκρισία η [loγokrisía] Ο25 : 1. ο προληπτικός έλεγχος που ασκείται συνήθ. από μια αρχή σε προϊόντα του γραπτού ιδίως λόγου αλλά και σε θεάματα ή ακροάματα (βιβλία, έντυπα, εφημερίδες, επιστολές, κινηματογραφικά ή θεατρικά έργα κτλ.) με δικαίωμα επέμβασης στο περιεχόμενό τους (διαγραφές, τροποποιήσεις, απαγόρευση δημοσιοποίησης, κυκλοφορίας κτλ.): Tο δικτατορικό καθεστώς επέβαλε αυστηρή ~ στον τύπο. Οι επιστολές προς και από τους κρατουμένους υποβάλλονται σε ~ από τη διεύθυνση των φυλακών. Προληπτική ~, ο έλεγχος που ασκείται πριν από τη δημοσιοποίηση, την κυκλοφορία των προϊόντων. (έκφρ.) η ψαλίδα* της λογοκρισίας. 2. η υπηρεσία που ασκεί τον έλεγχο: H ~ έκοψε μερικές σκηνές του έργου, γιατί τις θεώρησε πολύ τολμηρές.

http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%AF%CE%B1&dq=

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.