Jump to content

Κάρτα Γραφικών μη ενσωματωμένη στη MotherBoard??...


anasMZ

Recommended Posts

Γειά χαρά..

Θέλω να αγοράσω έναν Laptop, και ένας φίλος, με συμβούλευσε ότι είναι καλό,

η Κάρτα Γραφικών του, να μην είναι ενσωματωμένη στη MotherBoard…

Δεν ξέρω,

προσωπικά είμαι ψιλο-άσχετος...

Καταρχάς,

1) Τί λέτε για την παραίνεση αυτή??

2) Πώς αυτό επαληθεύεται???...

Δηλαδή, το να στηριχτώ στη «διαβεβαίωση» του Πωλητή, ΔΕΝ νομίζω να είναι και πολύ αξιόπιστο...

Σίγουρα, θα πρέπει στις Προδιαγραφές του υπολογιστή,

να υπάρχει κάποια χαρακτηριστική –βάσιμη αναφορά σε αυτό??...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ενδεχόμενες συμβουλές και παρατηρήσεις σας... emconfused:rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η GPU δεν είναι τόσο σημαντική στα φορητά καθώς οι περισσότεροι δεν τα χρησιμοποιούν ως παιχνιδομηχανές, ουτέ και έχουμε στην ιατρική προγράμματα με υψηλές απαιτήσεις όπως π.χ. οι αρχιτέκτονες. Οι ενσωματωμένες δεν μπήκαν τυχαία στα laptop καθώς μειώνουν το κόστος και τη κατανάλωση ενέργειας. Παρόλα αυτά, αν σε ενδιαφέρει πολύ, όταν αγοράσεις, πάρε κάποιον που ξέρει και δεν θα είναι δύσκολο να το διακρίνει. Πάντως πολυ πιο σημαντικά είναι 1) CPU 2) Μπαταρία 3) μνήμη RAM 4) εγγύηση 5) Οθόνη 6) Εταιρεία κατασκευής. Αν μείνεις στο λειτουργικό της Microsoft, τα DELL είναι πολύ καλή επιλογή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η GPU δεν είναι τόσο σημαντική στα φορητά καθώς οι περισσότεροι δεν τα χρησιμοποιούν ως παιχνιδομηχανές, ουτέ και έχουμε στην ιατρική προγράμματα με υψηλές απαιτήσεις όπως π.χ. οι αρχιτέκτονες. Οι ενσωματωμένες δεν μπήκαν τυχαία στα laptop καθώς μειώνουν το κόστος και τη κατανάλωση ενέργειας. Παρόλα αυτά, αν σε ενδιαφέρει πολύ, όταν αγοράσεις, πάρε κάποιον που ξέρει και δεν θα είναι δύσκολο να το διακρίνει. Πάντως πολυ πιο σημαντικά είναι 1) CPU 2) Μπαταρία 3) μνήμη RAM 4) εγγύηση 5) Οθόνη 6) Εταιρεία κατασκευής. Αν μείνεις στο λειτουργικό της Microsoft, τα DELL είναι πολύ καλή επιλογή.