Jump to content

Πρόβλημα με το ΤΣΑΥ


Mikros_giatros

Recommended Posts

Γεια σας.

Είμαι νέος γιατρός (ορκίστηκα το καλοκαίρι) και έχω ένα πρόβλημα με την εγγραφή μου στο ΤΣΑΥ. Πριν από μερικές μέρες ήταν να κάνω έναρξη ελεύθερου επαγγέλματος. Πήγα στον ιατρικό σύλλογο της περιοχής που είμαι εγγεγραμένος και η γραμματεία έκανε τις προβλεπόμενες ενέργειες για την εγγραφή μου στο ΤΣΑΥ. Ωστόσο, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για το αγροτικό και σύμφωνα με αυτά τα αποτελέσματα παίρνω αγροτικό και δεν θα κάνω έναρξη ελεύθερου επαγγέλματος. Στο μεταξύ μου ήρθε από το ΤΣΑΥ ένα χαρτί που μου ζητά να στείλω επιπρόσθετα δικαιολογητικά για να ολοκληρώσω την εγγραφή μου στο ΤΣΑΥ σαν ελεύθερος επαγγελματίας, κάτι που βεβαίως δεν θέλω να κάνω. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω ώστε η εγγραφή μου στο ΤΣΑΥ να γίνει "κανονικά", αφού για τους επόμενους 12 μήνες θα εργάζομαι σαν αγροτικός ιατρός;

Ευχαριστώ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αααααα έτοιμος ήμουν να απαντήσω....αλλά μετά είδα ποιος πόσταρε :rolleyes:

Δε γίνεται, θα πληρώσεις πρόστιμο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν γίνεται, ή γίνεται με πρόστιμο; Και για τι ύψος πρόστιμο μιλάμε;

(Όσο για τα υπόλοιπα... άλλος ξεκίνησε την κόντρα συνάδελφε...)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γεια σας.