Ξεχάστε τα αγγλικά που μάθατε....

Leviathan

Οπαδός του ΠΑΟΚ γράφει σε Forum του Ajax…

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010, tro-ma-ktiko.blogspot.com

Πριν το ματς του ΠΑΟΚ με τον Άγιαξ στο Άμστερνταμ, κάποιος φίλος του δικεφάλου έγραψε στο forum των Ολλανδών το παρακάτω μήνυμα. Τα αγγλικά του απλά δεν υπάρχουν...

hello people from salonika .i am a PAOK fan .Yesterday i was written in the poulman for Amsterntam with gate 4 .It is our bigest fan club and the most hooligan in Europe. I think we will be 20000 in Amsterntam . The president of our club told me that .Be careful because we are very mad and we don’t like the white-red color because it is like gavros color and we hate them . we like it very much to sing ‘gavroi m**** -g*** ton peiraia ‘ (fish p****** we f** piraues -fish is gavros fans nickname) .So if you wear red-white kaskol , we will hit you . Maybe we will burn a club of you , if we find one and if there is no police .The most good thing in Amsterntam is that drugs are free. We smoke too much in Greece but if you are unlucky and they catch yoy and you don’t know a big cop , then you maybe go to jail for some days .In Amsterntam we will smoke all the day for free so we will be more mad and we will hit you more , xaxaxa .I heard that there is a road in the center of Amsterntam with prostitutes . We can see them and if we like them we can f** them . If this is true then it will happen the prostitute’s . We will visit them for free and if they ask for money we will hit them because we are PAOK !about the game i think we will win 0-3 . We have a very good team . Last year we must win the tsampionsip . The referees were sold and they didn’t let us to take it . Because all the referees are from Athens , and Athens is very bad , they do things to harm Salonika and to win the tsampionsip only gavros ,panathinaikos and aek .But in the tsampions lig the referees are not from Athens so we will win every game . We may go to the final , who knows .and one last thing ! don’t come to Salonika ! we will hit you if we see you and we will fall you to the sea . and the sea is very dirty !

Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

....οι ολλανδοι πρεπει να φρίκαραν !!! laugh.gif

υγ

....αν το διαβάσει η " Wicked Witch " δεν το γλυτώνει το εγκεφαλικο !!! tongue.gif

....αν το διαβάσει η " Wicked Witch " δεν το γλυτώνει το εγκεφαλικο !!! tongue.gif

This monstrosity most definitely offends my linguistic sensibilities- I can barely suppress the bouts of intense nausea and related gastrointestinal manifestations of emotional upset! I am also truly amazed by the depth of this individual’s cultural deprivation...

Just imagine this little maggot's sorry existence ...

The highlight of the year for him is a trip to Amsterdam to smoke some pot, f*ck some cheap whores (nay...'prostitutes', he musta used a dictionary ) and watch a bunch of grown men chase a ball around a field...He aint even man enough to pay for his pleasure.

Oh the humanity!

ps I didn't know you were a 'fan' Leviathan :P

This monstrosity most definitely offends my linguistic sensibilities- I can barely suppress the bouts of intense nausea and related gastrointestinal manifestations of emotional upset! I am also truly amazed by the depth of this individual’s cultural deprivation...

Just imagine this little maggot's sorry existence ...

The highlight of the year for him is a trip to Amsterdam to smoke some pot, f*ck some cheap whores (nay...'prostitutes', he musta used a dictionary ) and watch a bunch of grown men chase a ball around a field...He aint even man enough to pay for his pleasure.

Oh the humanity!

Δεν βλέπεις λίγο mock the week; :)

I am quite serious, although I can see why my flawless comedic timing would confuse you.

*Thematic analysis follows- scroll to the bottom if you are bored ( I can’t sleep, his abuse of the English language is haunting me:P)

The big issue is not what possessed this unfortunate soul to post this nonsense on a sports forum, but what his post shows about him as a person:

Incredibly gullible, will listen to anything the president of a football club will tell him (we’are 20000 strong!)

Full of anger which he plans to vent on unsuspecting people, obviously unable to consider the consequences of his actions past the immediate time of the offence (if the police don’t actually see him commit an crime, he’ll be scot free) . Ludicrous displays of bravado and half formed revenge plans ranging from ‘finding a club to burn’ (something he may have seen on tv in the past, arson is a criminal offence) to ‘throw someone in dirty water’ (a juvenile prank).

So disappointed with real life that his thoughts are dominated by football and his team. He is paranoid that others are prejudiced against him and he identifies with his football team, above all else(Athenian referees ruling deliberately against his team)

Drug using and whore-mongering (although he lacks Bender’s swarthy charm...), he shows no respect for members of the opposite sex (have sex with prostitutes and beat them up instead of paying them their money) – probably a common characteristic amongst the members of his cult/subculture?

Summary:

This man has managed to use the internet to reach out and represent greek football fans ...Does this not insult you? It’s not a ‘funny anecdote’, it’s a tragedy.

And…if you think I’m over-reacting, you may wanna read this:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-beds-bucks-herts-11296303

In these difficult times, its better to keep your mouth shut. Greece has not been portrayed kindly in the media recently.

Cassandra:Don't you like the bits you put in bold? :)

...will listen to anything the president of a football club will tell him (we’are 20000 strong!)

...Full of anger...

...unable to consider the consequences of his actions...

...his thoughts are dominated by football...

...He is paranoid...

...shows no respect for members of the opposite sex...

Πραγματικά ηλίθιος, χωρίς ελπίδα για πρόοδο, χωρίς δυνατότητα υγειούς συναισθηματικής σχέσης, χωρίς άλλα ενδιαφέροντα εκτός από το Ποδόσφαιρο, με μακρύ ποινικό μητρώο, με λαμπρό μέλλον στις φυλακές, ανένταχτος κοινωνικά, εύκολα κατευθυνόμενος.

Όπως χιλιάδες άλλοι φανατικοί με τα σπορ!

Αλλά γιατί μου στεναχωριέσαι;

Να χαίρεσαι που:

1) Δε θα έχεις ανταγωνισμό στην αγορά εργασίας από τέτοια άτομα. Κανείς σε θα προσλάβει έναν τόσο ολιγοφρενή!

2) Δε θα έχουν ανταγωνισμό (οι άνδρες), στο καμάκι δεσποινίδων! Καμιά γυναίκα δεν προτιμά κάποιον τόσο πωρωμένο!

3) Δε θα έχεις ανταγωνισμό στην αγορά ακινήτων, αγαθών και φθηνών υπηρεσιών από τέτοια άτομα. Θα είναι πάμφτωχοι και μόνιμα περιθωριοποιημένοι!

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΟΓΙΑΤΡΟ

ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΤΟ ΠΟΣΟ Σ'ΑΓΑΠΩ

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΟΓΙΑΤΡΟ

ΘΑ ΤΟΝ ΤΡΕΛΑΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ

ΛΑΛΑΛΑ ΛΑΛΑ ΛΑΛΑΛΑ

ΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ

ΜΑΜΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΑΜΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΛΑΛΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑΑΑΑΑ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ ΟΜΑΔΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΠΑΟΚΑΡΑ Σ'ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

:anavwfwties::P:D

emarup Oh shush you:P

I am TRYING to make a serious point here!

@Maria:You can infer an awful lot about a person by focusing on the repetition of themes that come up every time they open their mouth. This also applies to the writings of individuals in online forums, facebook, twitter etc.Be glad most people are not clued into this way of mapping your thoughts (and your weak spots), for people can be awfully cruel when they smell blood.

Σοβαρα τωρα, ολες οι ομαδες εχουν αυτους τους προβληματικους οπαδους και ο ΠΑΟΚ τα τελευταια χρονια προσπαθει να τους απομονωσει και να τους διωξει μακρια απο την ομαδα. Οσο πιο χαμηλο το επιπεδο ενος ανθρωπου τοσο πιο φανατισμενος θα ειναι.

@Maria:You can infer an awful lot about a person by focusing on the repetition of themes that come up every time they open their mouth. This also applies to the writings of individuals in online forums, facebook, twitter etc.Be glad most people are not clued into this way of mapping your thoughts (and your weak spots), for people can be awfully cruel when they smell blood.

Are you insinuating anything personal?

Αν ναι, μάθε πως έχω εκπαιδευτεί ΚΑΙ στις τεχνικές NLP, ΚΑΙ στις τεχνικές ιατρικής ύπνωσης και μπορώ να ελέγχω το υποσυνείδητο των άλλων χωρίς να γίνομαι αντιληπτή.

Σίγουρα, πάντως, δεν είμαι εύκολο άτομο για να καταλάβει κανείς!

Το παραδέχθηκε στο παρελθόν και ο DrLecter που προσφέρθηκε να με μελετήσει...

Επειδή σε συμπαθώ πολύ και το ξέρεις, θα σου δώσω μερικά clues.

Έχω έντονο το καθήκον της προσφοράς και της βοήθειας προς τον συνάνθρωπο. Αφιλοκερδώς.

Δεν είμαι, όμως, αγαθό άτομο!

Στα πονηρά άτομα γίνομαι εφιάλτης...

Σύμφωνα με την ψυχαναλυτική θεωρία, οι Χειρουργοί είναι τρομερά βίαια και σαδιστικά άτομα, που χρησιμοποιούν την εργασία τους για να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους για τεμαχισμό σάρκας και θέα αίματος!

Αν δε γίνονταν Χειρουργοί, θα γίνονταν εγκληματίες δολοφόνοι!

Το λέει το video του Καθηγητή Ψυχιατρικής που έχω ανεβάσει στα Funky Videos εδώ και καιρό!

Μην ανησυχείς για μένα. Αν προσπαθήσουν να με εκμεταλλευτούν, ή να μου κάνουν κακό, μπορώ να επιτεθώ.

Λέω επιτεθώ γιατί δεν είναι στη Φύση μου η άμυνα...

emrose

Μόνο σε μένα φαίνεται χιουμοράκι το post του "οπαδού του ΠΑΟΚ"; Παραείναι γραφικό για να είναι αληθινό και η αλήθεια είναι ότι με την τελευταία πρόταση γέλασα :)

Αντιλαμβάνεστε βέβαια ότι ο οπαδός κάνει απλά χιούμορ. Χοντροειδές , αλλά χιούμορ...

Όσοι πήρατε στα σοβαρά αυτό το ποστ τόσο ως προς τη μορφή όσο και ως προς το περιεχόμενο με φοβίζετε...

Περισσότερο από τον οπαδό του ΜΠΑΟΚ.

Are you insinuating anything personal?

Αν ναι, μάθε πως έχω εκπαιδευτεί ΚΑΙ στις τεχνικές NLP, ΚΑΙ στις τεχνικές ιατρικής ύπνωσης και μπορώ να ελέγχω το υποσυνείδητο των άλλων χωρίς να γίνομαι αντιληπτή.

Σίγουρα, πάντως, δεν είμαι εύκολο άτομο για να καταλάβει κανείς!

Το παραδέχθηκε στο παρελθόν και ο DrLecter που προσφέρθηκε να με μελετήσει...

Επειδή σε συμπαθώ πολύ και το ξέρεις, θα σου δώσω μερικά clues.

Έχω έντονο το καθήκον της προσφοράς και της βοήθειας προς τον συνάνθρωπο. Αφιλοκερδώς.

Δεν είμαι, όμως, αγαθό άτομο!

Στα πονηρά άτομα γίνομαι εφιάλτης...

Σύμφωνα με την ψυχαναλυτική θεωρία, οι Χειρουργοί είναι τρομερά βίαια και σαδιστικά άτομα, που χρησιμοποιούν την εργασία τους για να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους για τεμαχισμό σάρκας και θέα αίματος!

Αν δε γίνονταν Χειρουργοί, θα γίνονταν εγκληματίες δολοφόνοι!

Το λέει το video του Καθηγητή Ψυχιατρικής που έχω ανεβάσει στα Funky Videos εδώ και καιρό!

Μην ανησυχείς για μένα. Αν προσπαθήσουν να με εκμεταλλευτούν, ή να μου κάνουν κακό, μπορώ να επιτεθώ.

Λέω επιτεθώ γιατί δεν είναι στη Φύση μου η άμυνα...

emrose

είσαι στο σωστό φόρουμ ;) τέλος.

Βεμ και Σοβ, ισως να ειναι ειρωνικο το ποστ του "οπαδου" αλλα σιγουρα Παοκτζηδες με τετοιες νοοτροπιες υπαρχουν, οπως και οπαδοι αλλων ομαδων.

Γιατι δεν ανεβαινουν βαζελοι και γαυροι στην Τουμπα? Γιατι δυστυχως μπορει να χυθει αιμα (γιατι η αστυνομια δε μπορει να φυλαει 2-3000 οπαδους), το οποιο φυσικα ειναι απαραδεκτο γιατι το ποδοσφαιρο ειναι παιχνιδι οχι πολεμος, και ειμαστε ολοι Ελληνες οχι εχθροι.

His post might have been funny had it been posted in a Greek forum (like gkmds I suppose...), where people attuned to his sence of humour would be able to appreciate him .Sadly this is not the case.

People who are minimizing how crude and crass his writings are on the basis that he is just being facetious scare me.

I would feel the same about a German posting in broken French in a French forum.

His post might have been funny had it been posted in a Greek forum (like gkmds I suppose...), where people attuned to his sence of humour would be able to appreciate him .Sadly this is not the case.

People who are minimizing how crude and crass his writings are on the basis that he is just being facetious scare me.

I would feel the same about a German posting in broken French in a French forum.

Αντιθέτως.

Ένα τέτοιο ποστ αν είχε ανέβει σε ελληνικό φόρουμ, στα ελληνικά και όπως λες απευθυνόμενο σε χρήστες που είναι εξοικειωμένοι με το concept του MPAOKTZI κάφρο-οπαδού ΟΕΟΕΕΟΕΟ , γάλα ΑΓΝΟ, αϊ βασίλη - υπάλληλε του κόκκαλη κλπ τότε δε θα ήταν καθόλου αστείο.

Γιατί το μοντέλο - καρικατούρα ΜΠΑΟΚΤΖΗ οπαδού που τα βάζει με την αθήνα και με το αθηνοκεντρικό κράτος έχει εξαντληθεί τόσο στην τηλεόραση-θέατρο όσο και στην καθημερινότητα ( σε αντρικές παρέες που ασχολούνται με τα αθλητικά ).

Η προσέγγιση στο φόρουμ του άγιαξ είναι ένας συνδυασμός προβοκατόρικου τρολλιάσματος για να δει ποιός ολλανδός και πώς θα τσιμπήσει , να προκαλέσει αμηχανία και εφηβικό χαχάνισμα με τις αυτολεξεί μεταφράσεις ελληνικών φράσεων και την αδυναμία κατανόηση αυτών από τους ξένους.

Δεν υπάρχει ούτε η παραμικρή αμφιβολία ότι πρόκειται για πιτσιρικάδες που το ανέβασαν για κάνουν καλαμπούρι. Όπως είπα χοντρό και εφηβικό αλλά 100% καλαμπούρι.

σε αντρικές παρέες που ασχολούνται με τα αθλητικά

Not the kind of people I usually associate with…

No wonder I have such trouble understanding their mentality…

Εγώ πάλι γιατί έχω την απίστευτη βεβαιότητα πως υπάρχουν άτομα που θα μπορούσαν να γράψουν κάτι τέτοιο και να το εννοούν 100%......

Σε κάθε περίπτωση ο συγκεκριμένος τύπος κατάφερε να χωρέσει σε μια παράγραφο τη νοοτροπία του νεοελληναρά κάγκουρα !!

Εννοώ τον τύπο που έχει το παπί με την κομμένη εξάτμιση ή το "πειραγμένο" αυτοκίνητο με τις 25 εξατμίσεις, φοράει γυαλί ηλίου

τύπου οξυγονοκόλλησης, έχει μαλλί αλα Μήτρογλου*, έχει στη δεξιά κωλότσεπη το πακέτο τα τσιγάρα, στην αριστερή το κινητό με

ringtone Τερλέγκα και από πίσω( ή δίπλα ) την "Τούλα" με την περμαναντ, τη βλεφαρίδα κάγκελο και τα 3,5 κιλά make up......

* Ο Μήτρογλου είναι επιθετικός του Ολυμπιακού ( επεξήγηση για τις γυναίκες του φόρουμ tongue.gif ).

ΥΓ

ps I didn't know you were a 'fan' Leviathan :P

Εννοείται ! Όταν μεγαλώσω ( tongue.gif ) θέλω να μάθω να μιλάω κι εγώ Σαιξπηρικά αγγλικά ! biggrin.gif

Archived