Jump to content

Ιατρική ή βιολογία.


chris.s

Recommended Posts

Δεν ήξερα που να βάλω αυτο το Topic.

Λοιπόν,είμαι μαθητής γ λυκείου και τρελαίνομαι για μοριακή βιολογία,οπότεθα ήεθλα να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτή.Όμως μου λένε πως είναι καλύτερα να περάσω στην ιατρική και όχι στο βιολογικό(που είναι η σχολή που θέλω πραγματικά).Ισχύει όντως αυτό;Τι πιστεύεται πώς θα πρέπει να ακολουθήσω τελικά;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μοριακή Βιολογία Αλεξανδρούπολης δεν παίζει;

Κι εν πάση περιπτώσει, αυτή την παπαριά μου την είχαν πει κι εμένα προ 20ετίας.

Μην κάνεις κανένα αστείο και πας στην ιατρική, έτσι φιλαράκι;

Αστους να λένε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν ήξερα που να βάλω αυτο το Topic.

Λοιπόν,είμαι μαθητής γ λυκείου και τρελαίνομαι για μοριακή βιολογία,οπότεθα ήεθλα να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτή.Όμως μου λένε πως είναι καλύτερα να περάσω στην ιατρική και όχι στο βιολογικό(που είναι η σχολή που θέλω πραγματικά).Ισχύει όντως αυτό;Τι πιστεύεται πώς θα πρέπει να ακολουθήσω τελικά;

Αγαπητέ chris.s έχω τελειώσει το Βιολογικό Αθήνας και τώρα είμαι φοιτητής της Ιατρικής Αθήνας (με κατατακτήριες εξετάσεις) και έχω εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα μοριακής βιολογίας σε εργαστήρια στην Ελλάδα και στη Γαλλία.

Σου έχω καλά νέα και κακά νέα.

Τα καλά νέα είναι ότι σε ερευνητικό επίπεδο η Μοριακή Βιολογία είναι αυτή τη στιγμή σε έξαρση. Είτε τελειώσεις Ιατρική, είτε Βιολογικό είτε Χημικό είτε γεωπονικό κλπ. θα μπορέσεις σχετικά εύκολα να βρεις ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό πρόγραμμα στον αντίστοιχο τομέα σε θέμα μοριακής βιολογίας.

Τώρα τα κακά νέα είναι ότι ως μαθητής Γ' Λυκείου είσαι ενθουσιασμένος από τη θεωρία της μοριακής βιολογίας (και της γενετικής υποθέτω) χωρίς κανένας να σε έχει υποψιάσει για το τι θα συναντήσεις στην πράξη.

Περιληπτικά έχεις τις εξής επιλογές: