Jump to content

Πώς κατεβάζουμε τραγούδια και ταινίες;


jkl

Recommended Posts

Καλημέρα συνφορουμίτες.Θέλω να μάθω να κατεβάζω τραγούδια τόσο από το youtube όσο και τραγούδια από ιστοσελίδες χωρίς video και να τα γράφω σε cd.Eπίσης,θέλω να μάθω να κατεβάζω ταινίες και να τις γράφω σε dvd.Οποιαδήποτε πληροφορία και συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη,είμαι εντελώς άσχετος,δεν είχα ασχοληθεί ποτέ μέχρι τώρα με το θέμα.Αν ακούγομαι alien,παρακαλώ δείξτε κατανόηση :P .emhelp Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά,παίδες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλημέρα συνφορουμίτες.Θέλω να μάθω να κατεβάζω τραγούδια τόσο από το youtube όσο και τραγούδια από ιστοσελίδες χωρίς video και να τα γράφω σε cd.Eπίσης,θέλω να μάθω να κατεβάζω ταινίες και να τις γράφω σε dvd.Οποιαδήποτε πληροφορία και συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη,είμαι εντελώς άσχετος,δεν είχα ασχοληθεί ποτέ μέχρι τώρα με το θέμα.Αν ακούγομαι alien,παρακαλώ δείξτε κατανόηση :P .emhelp Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά,παίδες.

εδω που τα λεμε ακροβατουμε λιγο στα ορια της νομιμοτητας αλλα δυστυχως το μαγαζι που τα λεγαμε αυτα χυμα και ανey περικοπων -battlefield.gr- εκλεισε και δεν ξερω ποτε θα ανοιξει..οχι οτι οταν λειτουργουσε ερχονταν κανεις να ρωτησει σχετικα αλλα λεμε τωρα!

φιλικη συμβουλη: το σιντι με την παραδοσιακη του μορφη πεθανε..αν εννοεις το σιντι που παιζει mp3 πνεει τα λοισθια

κοιτα να βρεις κανα καλο mp3 player να του φορτωνεις χιλιαδες τραγουδια μοιρασμενα σε φακελους και να γουσταρεις.αμα λαχει του συνδεεις και τα ηχεια του pc και εισαι αρχοντας

τις ταινιεις γιατι να τις γραφεις σε δβδ; αν η ποιοτης λογω μικρου ογκου ειναι εξαρχης οχι αριστη σε συμφερει αν τις γραψεις σε δισκακι cd Και να παιζουν σε επιτραπεζιο πλευερ

ποσο ελευθερο χρονο εχεις; αν εχεις καμποσο ξεκινα απο το μηδεν..και εγω ετσι ξεκινησα και ρωταγα αποριες

υγ.γνωριζεις πως λειτουργει το rpaidshare;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους