Jump to content

ΦΟΡΟΕΠΙΔΡΟΜΗ ΕΝ ΟΨΕΙ..


Recommended Posts

Αθήνα

Ένα από τα πιο «καυτά» καλοκαίρια από φορολογικής άποψης είναι το εφετινό, καθώς εκατομμύρια φορολογούμενοι με έμμεσο ή άμεσο τρόπο θα επιβαρυνθούν σημαντικά, προκειμένου να γεμίσουν τα άδεια κρατικά ταμεία καθώς τα έσοδα του προϋπολογισμού έχουν κυριολεκτικά καταρρεύσει.

Καύσιμα, κινητά με τέλη σύνδεσης, καρτοκινητά, ακίνητα, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά και υψηλά εισοδήματα θα βρεθούν στο φοροεισπρακτικό στόχαστρο σε μια προσπάθεια να περιοριστεί το δημόσιο έλλειμμα λόγω της αδυναμίας του κρατικού μηχανισμού να εισπράξει βεβαιωμένα έσοδα.

Με βάση τις ισχύουσες φορολογίες, 3,5 εκατ. ιδιοκτήτες ακινήτων θα κληθούν να πληρώσουν σε διάστημα λιγότερο των τριών μηνών όχι μία αλλά δύο φορές το Ενιαίο Τέλος Ακινήτων. Ως το τέλος του μηνός ολοκληρώνεται η αποστολή των εκκαθαριστικών σημειωμάτων για το ΕΤΑΚ του 2008 και τον Σεπτέμβριο θα λάβουν οι ίδιοι τα εκκαθαριστικά του 2009.

Σημαντική επιβάρυνση για εκατομμύρια κατόχους ΙΧ επιφυλάσσει η αύξηση των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης στα καύσιμα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της εφημερίδα Το Βήμα, η αύξηση των ΕΦΚ καυσίμων θα διαμορφωθεί από 10% ως 20%. Αυτό θα σημαίνει αύξηση της τιμής της αμόλυβδης βενζίνης από 5 ως 10 λεπτά ανά λίτρο.

Το υπουργείο Οικονομικών έχει καταλήξει ότι ένα από τα μέτρα που θα έχουν άμεση απόδοση για τα δημόσια έσοδα είναι η αύξηση των τελών κινητής τηλεφωνίας και η επιβολή φόρου στα καρτοκινητά.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στα καρτοκινητά ο φόρος θα υπολογίζεται με ποσοστό 10% επί της αξίας του χρόνου ομιλίας που αγοράζει κάθε φορά ο κάτοχός τους. Σε ό,τι αφορά τα τέλη κινητής τηλεφωνίας, αυτά πρόκειται να αυξηθούν ακόμη περισσότερο, καθώς για χαμηλούς λογαριασμούς ανέρχονται σήμερα σε 2 ευρώ και για υψηλούς σε 10 ευρώ.

Από τις αρχές Ιουλίου, και εφόσον ξεπεραστεί το πρόβλημα που έχει προκύψει για το αν είναι συνταγματική ή όχι η διάταξη επιβολής της έκτακτης εισφοράς, το υπουργείο Οικονομικών θα ξεκινήσει την αποστολή των εκκαθαριστικών σημειωμάτων περίπου σε 130.000 πολίτες οι οποίοι το προηγούμενο έτος είχαν δηλώσει στην Εφορία συνολικά έσοδα άνω των 60.000 ευρώ. Η έκτακτη εισφορά διαμορφώνεται από 1.000 ευρώ ως 25.000 ευρώ, ανάλογα με τα εισοδήματα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για απολαύστε τους:

Αθήνα

Σκηνές απείρου κάλλους διαδραματίστηκαν στις μαρίνες της Αττικής, καθώς τα συνεργεία της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων πραγματοποίησαν, με προσωπική εντολή του υπουργού Οικονομίας κ. Γ.Παπαθανασίου, «απόβαση» προκειμένου να πραγματοποιήσουν ελέγχους στα πολυτελή σκάφη.

«Κηρύξαμε τον πόλεμο στους σκαφάτους και θα τον πάμε ως το τέλος. Τα προηγούμενα Σαββατοκύριακα ελέγξαμε τα σκάφη την ώρα που αναχωρούσαν. Αυτό το Σαββατοκύριακο θα τα ελέγξουμε και όταν επιστρέφουν. Δεν θα μας ξεφύγει κανείς», δηλώνει προς Το Βήμα της Κυριακής ο κ. Παπαθανασίου.

Όπως έχει καταγραφεί στις εκθέσεις των εφοριακών, ορισμένοι ιδιοκτήτες σκαφών, έτοιμοι για να σαλπάρουν σε νησιά, έδωσαν εντολή στους καπετάνιους των πλεούμενών τους να σαλπάρουν μόνοι τους, προκειμένου να αποφύγουν τον έλεγχο της Εφορίας. Πήραν αργότερα αεροσκάφη ή πλοία της γραμμής και συνάντησαν τα σκάφη τους στη Σαντορίνη, στη Μύκονο, στην Πάρο, ακόμη και στην Υδρα.

Χαρακτηριστική είναι επίσης η περίπτωση ενός ιδιοκτήτη ιστιοπλοϊκού 18 μέτρων με σημαία Γιβραλτάρ, ο οποίος δήλωνε στην Εφορία ετήσιο εισόδημα 30.000 ευρώ και το σκάφος ήταν «γραμμένο» σε εταιρία offshore: Ο ίδιος αναγκάστηκε να ενοικιάσει ταχύπλοο από τη μαρίνα της Γλυφάδας για να προλάβει το ιστιοπλοϊκό του που έφυγε μόνο με τον καπετάνιο του και όταν το πλησίασε έκανε ρεσάλτο και ανέβηκε σε αυτό συνεχίζοντας το ταξίδι του για το Σαββατοκύριακο...

Από τους πρώτους ελέγχους που έγιναν διαπιστώθηκαν τα εξής:

* Παράνομες αγορές ή μεταβιβάσεις σκαφών

* Φοροδιαφυγή στα καύσιμα

* Πλήρης σύγχυση για το ποιοι κατέχουν επαγγελματικά σκάφη και ποιοι κατέχουν ιδιωτικά.

* Ονόματα-«μαϊμού» πραγματικών ιδιοκτητών σκαφών

* Πολλές offshore που εμφανίζονται ως ιδιοκτήτες σκαφών.

* Φοροδιαφυγή εκατοντάδων εκατ. ευρώ από σκάφη και μαρίνες.

Πρόστιμα ακόμη δεν επιβλήθηκαν. Οι εφοριακοί βρήκαν στις περισσότερες περιπτώσεις τα πολυτελή σκάφη, δεν βρήκαν όμως τους ιδιοκτήτες τους (παρά μόνο τους καπετάνιους και το πλήρωμα). Σε πρώτη φάση έγινε απλώς μια καταγραφή των παρανομιών. Τα πρόστιμα, όπως βεβαιώνει ο υπουργός Οικονομίας, θα ακολουθήσουν.

Newsroom ΔΟΛ

Πηγή: www.in.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για απολαύστε τους:

Αθήνα

Σκηνές απείρου κάλλους διαδραματίστηκαν στις μαρίνες της Αττικής, καθώς τα συνεργεία της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων πραγματοποίησαν, με προσωπική εντολή του υπουργού Οικονομίας κ. Γ.Παπαθανασίου, «απόβαση» προκειμένου να πραγματοποιήσουν ελέγχους στα πολυτελή σκάφη.

καλα κανουν..απο το να πληρωνω εταπ,φορους στα καυσιμα,φορους στα κινητα ας κυνηγησουν αυτους που φοροδιαφευγουν...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγκρίθηκε από τη Διυπουργική Επιτροπή το νέο πακέτο φορολογικών μέτρων, με το οποίο η κυβέρνηση ελπίζει να μειώσει το έλλειμμα το 2009, βάσει των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει έναντι της Κομισιόν.

Ο υπουργός Οικονομίας προέβλεψε μηδενικό περίπου ρυθμό ανάπτυξης για φέτος, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 1,1%. «Ο ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να επιβραδυνθεί περισσότερο από τις αρχικές εκτιμήσεις κοντά στο 0% το 2009» είπε.

Για να μειωθεί φέτος το έλλειμμα στο 3,7% του ΑΕΠ απαιτούνται μέτρα ύψους 2,3 δισ. ευρώ. Αυτά που ανακοίνωσε ο κ. Παπαθανασίου θα φέρουν στο Δημόσιο 1,9 δισ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα θα καλυφθούν, όπως είπε, από μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, τη μείωση των δημόσιων δαπανών και τις «στοχευμένες» διαρθρωτικές αλλαγές.

Οι επίσημες ανακοινώσεις έγιναν το μεσημέρι στο υπουργείο Οικονομίας. Τα μέτρα, «αν και δεν είναι ευχάριστα, είναι αναγκαία και δίκαια κοινωνικά κατανεμημένα» σύμφωνα με τον υπουργό, προβλέπουν τα εξής:

- Επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας στα σκάφη άνω των δέκα μέτρων, καθώς και έκτακτη εισφορά στους κατόχους των σκαφών αναψυχής. Το μέτρο αυτό θα αποφέρει 60-70 εκατ. ευρώ.

- Επιβάλλεται ετήσιος ειδικός φόρος για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού (άνω των 1.929 κ.εκ.). Ο ειδικός φόρος θα επιβάλλεται κλιμακωτά ανάλογα με τον κυβισμό και αναμένεται να αποφέρει 80 εκατ. ευρώ. Από τον ειδικό φόρο θα συνεχίσουν να απαλάσσονται οχήματα ειδικών κατηγοριών, όπως τα υβριδικά και τα αυτοκίνητα για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Από 1.929 έως 2.500 κ.εκ. ο φόρος θα είναι 150 ευρώ, από 2.501 - 3.000 κ.εκ. 250 ευρώ, από 3.001 - 3.500 κ.εκ. 350 ευρώ, από 3.501 - 4.000 κ.εκ. 450 ευρώ, από 4.001 - 5.000 κ.εκ. 550 ευρώ και από 5.001 κ.εκ. και πάνω, 650 ευρώ.

- Αυξάνεται ο ειδικός φόρος στα καύσιμα από τα 359 ευρώ στα 410 ευρώ το χιλιόλιτρο, αύξηση η οποία θα επιβαρύνει τη λιανική τιμή κατά 6 λεπτά το λίτρο. Ο φόρος αυτός δεν αφορά στο πετρέλαιο θέρμανσης και αναμένεται να αποφέρει στα κρατικά ταμεία άλλα 200 εκατ. ευρώ.

- Αλλάζει ο υπολογισμός πληρωμής της κινητής τηλεφωνίας και επιβάλλεται στα καρτοκινητά τέλος 10%. Αναμένεται η είσπραξη περίπου 140 εκατ. ευρώ.

Για όσους πληρώνουν λογαριασμό έως 50 ευρώ το τέλος είναι 12%, από 50,01 έως 100 ευρώ 15%, από 100,01 μέχρι 150 ευρώ 18% και από 150,01 και πάνω 20%.

- Καταργείται το αφορολόγητο όριο στα λαχεία, επιβάλλεται φόρος 10% στο ιπποδρομιακό στοίχημα και αυξάμεται σε 10% η επιβάρυνση για όσα τυχερά παιχνίδια φορολογούνταν έως σήμερα με 5% Από τα μέτρα αυτά αναμένονται 180 εκατ. ευρώ.

- «Τακτοποιείται» το θέμα των ημιυπαίθριων χώρων. Από τη ρύθμιση υπολογίζεται ότι θα εισπραχθούν 1,15 δισ. ευρώ.

- Μειώνεται η διεθνής αναπτυξιακή βοήθεια κατά 120 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Παπαθανασίου είπε ότι οι κυβερνητικοί στόχοι, της μείωσης του ελλείμματος στο 3,7% το 2009, της δημιουργίας προϋποθέσεων για τον περιορισμό του δημοσίου χρέους και της διατήρησης της αξιοπιστίας της ελληνικής οικονομίας παραμένουν σταθεροί. Επίσης είπε ότι η μάχη κατά της φοροδιαφυγής θα συνεχιστεί όπως και οι προσπάθειες για την περικοπή δαπανών.

Ο κ. Παπαθανασίου ανέφερε επίσης ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα κατατεθεί σε θερινό τμήμα της Βουλής σχέδιο νόμου σχετικά με τα πετρελαιοειδή και ότι εντατικοποιούνται οι έλεγχοι στη διακίνηση για την είσπραξη περισσότερων εσόδων.

Για τα τεκμήρια διαβίωσης, ανέφερε ότι θα εφαρμοστούν για τα εισοδήματα του 2009, θα είναι «λίγα, απλά και δίκαια» και θα αφορούν σε «όσους δηλώνουν προκλητικά χαμηλά εισοδήματα». Οι ρυθμίσεις για τα τεκμήρια θα κατατεθούν μαζί με το νομοσχέδιο που θα συνοδεύει το νέο προϋπολογισμό.

Υπενθυμίζεται ότι τον Μάρτιο, η κυβέρνηση αποφάσισε την επιβολή έκτακτης εισφοράς για εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ και παράλληλα «πάγωμα» των αυξήσεων για τους δημόσιους υπαλλήλους με μισθούς πάνω από 1.700 ευρώ τον μήνα.

Παράλληλα, εξήγγειλε ότι απαλλάσσονται από το φορολογητέο εισόδημα το σύνολο των δαπανών που καταβάλλονται σε γιατρούς και δικηγόρους. Το μέτρο θα ισχύσει για τις δαπάνες που πραγματοποιούνται από την 1η Ιανουαρίου 2009 και μετά.

Στόχος είναι να λειτουργήσει ως κίνητρο προς τους φορολογούμενους, ώστε να ζητούν την έκδοση αποδείξεων για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, στις οποίες παρατηρούνται υψηλά επίπεδα φοροδιαφυγής.

Τέλος, σημείωσε ότι το κυβερνητικό σχέδιο είναι σαφές και συγκεκριμένο και υποστήριξε ότι «αν πλήρωναν όλοι τους φόρους που τους αναλογούσαν δεν θα υπήρχε πρόβλημα εσόδων», ενώ είπε ότι τον Οκτώβριο θα ακολουθήσουν τα διαρθρωτικά μέτρα για τη μείωση του ελλείμματος κάτω από το 3% του ΑΕΠ το 2010.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 8 months later...

Θα ήθελα να προτείνω μία μέθοδο φορολόγησης του ελληνικού λαού που θα αποφέρει αυξημένα έσοδα στο Ελληνικό κράτος μειώνοντας την φοροδιαφυγή.

Έχει εφαρμοστεί με επιτυχία σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες.

Το ποσό φόρου που αναλογεί στον κάθε φορολογούμενο καταβάλλεται, όχι στην κεντρική διοίκηση του Υπουργείου Οικονομικών, αλλά σε κάθε φορέα του Δημοσίου ξεχωριστά, έπειτα από επιθυμία του φορολογούμενου.

Από λεπτομερείς λίστες στο διαδίκτυο οι φορολογούμενοι διαλέγουν που να στείλουν τα χρήματά τους, πχ στο Πολεμικό Ναυτικό, στην κατασκευή ενός σχολείου στη Θράκη, στην κατασκευή ενός σύγχρονου νοσοκομείου κλπ.

Έτσι πετυχαίνονται τα εξής:

1) Τα δημόσια έργα και οι επενδύσεις αντικατοπτρίζουν ακριβώς τις επιθυμίες των πολιτών.

2) Ενισχύεται η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το Κράτος, γιατί γνωρίζει ακριβώς που πάνε τα λεφτά του.

3) Δημιουργείται ευγενής άμιλλα μεταξύ των υπηρεσιών του Δημοσίου για να προσελκύσουν κεφάλαια, αυξάνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα μεταξύ των φορέων.

4) Μειώνεται η φοροδιαφυγή γιατί ο πολίτης νιώθει ότι καθορίζει και συμμετέχει στο μέλλον της χώρας του.

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήθελα να προτείνω μία μέθοδο φορολόγησης του ελληνικού λαού που θα αποφέρει αυξημένα έσοδα στο Ελληνικό κράτος μειώνοντας την φοροδιαφυγή.

Έχει εφαρμοστεί με επιτυχία σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες.

Το ποσό φόρου που αναλογεί στον κάθε φορολογούμενο καταβάλλεται, όχι στην κεντρική διοίκηση του Υπουργείου Οικονομικών, αλλά σε κάθε φορέα του Δημοσίου ξεχωριστά, έπειτα από επιθυμία του φορολογούμενου.

Από λεπτομερείς λίστες στο διαδίκτυο οι φορολογούμενοι διαλέγουν που να στείλουν τα χρήματά τους, πχ στο Πολεμικό Ναυτικό, στην κατασκευή ενός σχολείου στη Θράκη, στην κατασκευή ενός σύγχρονου νοσοκομείου κλπ.

Έτσι πετυχαίνονται τα εξής:

1) Τα δημόσια έργα και οι επενδύσεις αντικατοπτρίζουν ακριβώς τις επιθυμίες των πολιτών.

2) Ενισχύεται η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το Κράτος, γιατί γνωρίζει ακριβώς που πάνε τα λεφτά του.

3) Δημιουργείται ευγενής άμιλλα μεταξύ των υπηρεσιών του Δημοσίου για να προσελκύσουν κεφάλαια, αυξάνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα μεταξύ των φορέων.

4) Μειώνεται η φοροδιαφυγή γιατί ο πολίτης νιώθει ότι καθορίζει και συμμετέχει στο μέλλον της χώρας του.

Ευχαριστώ πολύ

Σε βρισκω σωστη,παμε λοιπον,τραγουδιστα!!

Γηπεδο στην Νεα Φιλαδελφεια!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτά που δεν βλέπουν οι επιτηρητές

Tου Πασχου Mανδραβελη

Επώδυνη δημοσιονομική εξυγίανση για δέκα μέχρι είκοσι χρόνια βλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο για την Ελλάδα και άλλες χώρες της Ευρωζώνης. Δεν γνωρίζουμε αν αυτή η πρόβλεψη ταιριάζει στην Ιρλανδία -η οποία είχε βασίσει πολλά στον χρηματοπιστωτικό τομέα που τώρα κατέρρευσε- αλλά για την Ελλάδα μάλλον ισχύει το «τόσα ξέρουν, τόσα λένε». Και αυτό, όχι γιατί οι μετά Χριστόν προβλέψεις αποδείχθηκαν ανεπιτυχείς, αλλά επειδή έτσι λειτουργούν οι συνάξεις των οικονομολόγων, είτε βρίσκονται στο ΔΝΤ είτε σε κάποιο μπαρ των Βρυξελλών. Κοιτούν τα νούμερα και δεν βλέπουν τις οικονομίες.

Ας μην τους κακίσουμε. Aυτό είναι το μόνο που μπορούν να κάνουν. Για παράδειγμα, οι απεσταλμένοι της τριπλής οικονομικής επιτήρησης (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ΔΝΤ) επισκέπτονται τα υπουργεία, κοιτούν τους λογαριασμούς, βλέπουν ένα τεράστιο κονδύλι π. χ. για τις μισθολογικές δαπάνες του Δημοσίου και μετά πάνε στα γραφεία τους και γράφουν συστάσεις του τύπου κόψτε από εδώ 10% και από κει 20%. Τις περισσότερες φορές έχουν δίκιο. Δεν χρειάζεται να είσαι απεσταλμένος του ΔΝΤ για να καταλάβεις ότι το ασφαλιστικό σύστημα καταρρέει ούτε απαιτείται Ph. D. για να διαπιστώσεις ότι όταν οι γυναίκες βγαίνουν στη σύνταξη 50 χρόνων και οι αστυνομικοί στα 48 δεν θα υπάρχουν λεφτά για συντάξεις. Δεν χρειάζεται καν να είσαι νεοφιλελεύθερος για να προτείνεις μέτρα για τον ΟΣΕ, ο οποίος έχει σωρεύσει έλλειμμα 9,4 δισ. ευρώ. Κοινή λογική χρειάζεται, η οποία επειδή είναι σπάνια στην Ελλάδα την εισάγουμε υπό την μορφή συστάσεων και πιέσεων από την Εσπερία.

Υπάρχουν όμως κάποια πράγματα που διαλανθάνουν της προσοχής των οικονομολόγων και δεν μπαίνουν στα οικονομετρικά μοντέλα των επιτηρητών. Είναι αυτά που εμείς ονομάζουμε «ελληνικές ιδιαιτερότητες» και αυτοί όχι απλώς αδυνατούν να τις κατανοήσουν, αλλά δεν μπορούν καν να τις δουν. Είναι σίγουρο ότι κανείς από εκείνους που την περασμένη εβδομάδα τριγυρνούσαν στα υπουργεία και ήλεγχαν λογαριασμούς θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι ξοδεύουμε μερικά εκατομμύρια τον χρόνο επειδή ξεχάστηκε μια μεραρχία στην Τρίπολη. Δεν περνάει από το μυαλό τους ότι τα πρατήρια δεν έχουν ταμειακές μηχανές επειδή η βενζίνη... εξαερώνεται.

Είναι προφανές ότι οι επιτηρητές λειτουργούν ως επί το πλείστον με δυτικά ορθολογικά κριτήρια. Φαντάζονται ότι η Ελλάδα είναι κάτι σαν την Ιρλανδία, μόνο που της ξέφυγαν κάποιοι λογαριασμοί, στο ασφαλιστικό ή στις δαπάνες του Δημοσίου. Και είναι φυσιολογικό: όπως μέχρι τώρα δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι κάποια χώρα μέλος της Ε. Ε. θα έστελνε πλαστά στοιχεία (όχι από ηθική σκοπιά, αλλά καθαρού συμφέροντος: το μακροχρόνιο κόστος μιας τέτοιας πράξης είναι απείρως μεγαλύτερο, από το βραχυχρόνιο όφελος), έτσι δεν μπορούν να φανταστούν ότι μια χώρα θα ξοδεύει κάθε χρόνο το 12% των προϋπολογισμών των πανεπιστημίων για να αποκαθιστά τις ζημιές των καταλήψεων, ενώ πολιτικοί και πανεπιστημιακοί θα συζητούν για τη φύση του ασύλου και τη χρησιμότητά του σε καιρούς δικτατορίας.

Εκεί όμως βρίσκεται και η μεγάλη ευκαιρία της χώρας να διαψεύσει τα μαύρα σενάρια. Σήμερα υπό την πίεση των αγορών δεν κόβουμε σπατάλες, κόβουμε δαπάνες. Αν καταφέρουμε να εξορθολογίσουμε έστω εν μέρει τη λειτουργία του κράτους -αν δηλαδή περικόψουμε εκείνες τις δαπάνες που οι επιτηρητές δεν μπορούν καν να φανταστούν ότι υπάρχουν- και αυτοί θα εκπλαγούν και εμείς θα πάμε καλύτερα.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_28/02/2010_392427

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.