Jump to content

Internet στον pc μέσω κινητής τηλεφωνίας...


Recommended Posts

Γειά χαρά!! :splaaaats:

Χρειάζομαι να έχω πρόσβαση στο Internet, μέσω της Εταιρείας κινητής τηλεφωνίας...

Κλασσικά, θα ήθελα μια "γρήγορη" αλλά και οικονομική σύνδεση...

Επίσης, να σημειώσω οτι είμαι "ψιλο-άσχετος",

θα ήθελα να ξέρω ποιός ο απαραίτητος "εξοπλισμός",

και κυρίως, πώς θα μπορούσα αυτή η ειδική "κάρτα" που χρειάζεται,

να είναι συμβατή, όχι μόνο με την παρούσα εταιρεία καρτοκινητής μου -

π.χ. την Wind που είμαι τώρα,

αλλά και την Cosmote ή τη Vodafone,

δεδομένου οτι ειδικά η πρώτη, ακούω οτι έχει πολύ καλύτερη κάλυψη στο δίκτυό της...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ emhelp

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η συνδεση ιντερνετ μεσω δικτυου κινητης τηλεφωνιας σου παρεχει τη συσκευη modem που ειναι τοποθετημενη η καρτα sim.Η συσκευη αυτη προσαρμοζεται στη USB θυρα του pc σου.

Αναλογα το πακετο της συνδεσης εχεις δωρεαν μεταφορα δεδομενων απο και προς το φορεα ιντερνετ(upload+download).Οταν ξεπεραστει το οριο καθε επιπλεον ΜΒ χρεωνεται.

Οσο αφορα τις ταχυτητες...λενε εως 7Μbps

Για να μην την πατησεις(οπως εγω) πριν αποφασισεις τον φορεα να τσεκαρεις αν στην περιοχη που θελεις να το χρησιμοποιησεις υπαρχει ισχυρο 3G σημα γιατι αλλιως θα πρεπει να βολευτεις με την ταχυτητα 56Kbps

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η συνδεση ιντερνετ μεσω δικτυου κινητης τηλεφωνιας σου παρεχει τη συσκευη modem που ειναι τοποθετημενη η καρτα sim.

Η συσκευη αυτη προσαρμοζεται στη USB θυρα του pc σου.

Αναλογα το πακετο της συνδεσης εχεις δωρεαν μεταφορα δεδομενων απο και προς το φορεα ιντερνετ(upload+download).Οταν ξεπεραστει το οριο καθε επιπλεον ΜΒ χρεωνεται.

Οσο αφορα τις ταχυτητες...λενε εως 7Μbps

Για να μην την πατησεις(οπως εγω) πριν αποφασισεις τον φορεα να τσεκαρεις αν στην περιοχη που θελεις να το χρησιμοποιησεις υπαρχει ισχυρο 3G σημα γιατι αλλιως θα πρεπει να βολευτεις με την ταχυτητα 56Kbps

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά,