Jump to content

Μουσείο Ακρόπολης


Winmx

Recommended Posts

Μουσείο Ακρόπολης

Στην τελική ευθεία έχουν μπει όλες οι προετοιμασίες για τα εγκαίνια του νέου Μουσείου της Ακρόπολης. Τα εγκαίνια θα γίνουν παρουσία προέδρων χωρών, πρωθυπουργών, διεθνών προσωπικοτήτων και θα έχουν παγκόσμια τηλεοπτική κάλυψη. Εγκαίνια ανάλογα των εκθεμάτων του νέου μουσείου της Ακρόπολης στις 20 Ιουνίου, και όχι εγκαίνια πυροτεχνημάτων ή εφήμερη εκδήλωση ανακοίνωσε την Τετάρτη ο υπουργός Πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς στην συνέντευξη τύπου που παραχώρησε.

Οι πόρτες του μουσείου θα ανοίξουν στις 17 Ιουνίου, στις 6 το απόγευμα ειδικά για τους διαπιστευμένους συντάκτες του Υπουργείου πολιτισμού, οι οποίοι για περίπου δύο ώρες θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στους χώρους του και να θαυμάσουν τα εκθέματα.

Στις 18 Ιουνίου, στις 10 το πρωί, το Μουσείο θα το επισκεφθούν τα υπηρεσιακά στελέχη του Υπουργείου, Διευθυντές ελληνικών Μουσείων, Αρχαιολόγοι Καθηγητές, η Διοίκηση του ΟΑΝΜΑ, τα μέλη του ΚΑΣ, τα μέλη του ΚΣΝΜ, το Συμβούλιο των Μουσείων, εκπρόσωποι συνδικαλιστικών οργανώσεων.

Στις 8 το απόγευμα, στις 18 Ιουνίου, το Μουσείο θα επισκεφθούν Ακαδημαϊκοί, προσωπικότητες του χώρου των γραμμάτων και των τεχνών, οι ξένες Αρχαιολογικές Σχολές στην Ελλάδα, οι Επιτροπές επιστροφής μαρμάρων, από διάφορες χώρες, ο Σύλλογος των Αμερικανών Φίλων του Μουσείου της Ακρόπολης, στον οποίο Σύλλογο μετέχουν και επιφανείς Αμερικανοί και Ελληνοαμερικανοί, διακεκριμένοι ξένοι Καθηγητές, αλλά και ευρύτερα προσωπικότητες του χώρου της τέχνης, αλλά και Πρέσβεις Καλής Θελήσεως, προσωπικότητες από το διεθνή χώρο.

Στις 19 Ιουνίου το Μουσείο θα επισκεφθούν οι ξένοι δημοσιογράφοι από τα μεγάλα διεθνή Μέσα.

Στις 20 Ιουνίου, κατά την ημέρα των επισήμων εγκαινίων του Μουσείου, προσκεκλημένοι θα είναι οι αρχηγοί κρατών, οι Πρωθυπουργοί, το Υπουργικό μας Συμβούλιο, αρχηγοί των κομμάτων βεβαίως, οι Ευρωπαίοι Επίτροποι. Ο Πρόεδρος της ΔΟΕ ο κ. Ρογκ, της UNESCO o κ. Ματσούρα, τέως Πρωθυπουργοί, βεβαίως και τέως Πρόεδροι της Δημοκρατίας, τέως Υπουργοί Πολιτισμού, το Ίδρυμα «Μελίνα Μερκούρη», Εθνικοί χορηγοί, εκδότες, ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών.

Στην προβολή των εγκαινίων του Μουσείου συμπεριλαμβάνεται, και το εορταστικό ντύσιμο της πόλης. Όπως ανέφερε ο υπουργός,

«Από τις 10/6 θα ντυθούν μια σειρά από λεωφορεία του ΟΑΣΑ, τρόλεϊ, συρμοί του ΜΕΤΡΟ, κ.λ.π, με παραστάσεις από τη ζωφόρο του Παρθενώνα. Θα αναρτηθούν μπάνερ σε κεντρικές λεωφόρους της Αθήνας. Θα τοποθετηθούν καλαίσθητες αφίσες με παραστάσεις από εκθέματα του Μουσείου στις στάσεις λεωφορείων, στα τρόλεϊ, κ.λ.π

Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης, που η επισκεψιμότητα των Μουσείων συνεχώς μειώνεται, το υπουργείο πολιτισμού αποφάσισε και όρισε την τιμή του εισιτηρίου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους 2009 σε 1 ευρώ. Η τιμή του γενικού εισιτηρίου αυτή είναι απροσδόκητα προνομιακή για ένα Μουσείο τέτοιου είδους, αλλά δίνει την δυνατότητα στους πάντες να επισκεφθούν το καινούριο Μουσείο της Ακρόπολης.

Για το 2010, η τιμή του εισιτηρίου θα είναι στα 5 ευρώ, που είναι μικρότερη του μισού της τιμής εισόδου, των Μεγάλων Μουσείων του εξωτερικού.

Αλλά και για μετά το 2010 δηλαδή από την τιμή των 5 ευρώ και μετά, θα υπάρχει ειδική μέριμνα στην τιμή του εισιτηρίου για ηλικιωμένους, μικρά παιδιά, φοιτητές, οικογένειες, άτομα με αναπηρία.

Τέλος σημαντική καινοτομία θα αποτελέσει το λεγόμενο e-ticketing. Ο καθένας από το σπίτι του ή από το γραφείο του, από οποιοδήποτε σημείο της γης θα μπορεί να αγοράζει το εισιτήριό του και να προσδιορίζει και την ώρα της επίσκεψής του, πράγμα που θα διευκολύνει το Μουσείο στη διαχείριση του ωραρίου των επισκεπτών.

Με το ηλεκτρονικό, δηλαδή, εισιτήριο θα διευκολυνθεί και η μαζική επίσκεψη από τα τουριστικά γραφεία και θα αποφεύγεται έτσι και ο συνωστισμός και οι ώρες αναμονής

απο zougla online

Μπραβο,μπραβο για την τιμη του εισιτηριου.....χαμος θα γινει...ελπιζω οχι μονο απο τους τουριστες αλλα και απο τους Ελληνες!!!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν δεν μπορέσω να μείνω Αθήνα το καλοκαίρι, τουλάχιστο θα προσπαθήσω να έχω πολύωρο connection στις πτήσεις μου, ώστε να πεταχτώ και να επισκεφτώ το μουσείο :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

θαναι μια μερα γιορτης για την ελλαδα μας και την αθηνα μεσα σε αυτη την μαυριλα των σκανδαλων , των ανικανων πολιτικων μας και της καταντιας των νεοελληνων.....

τουλαχιστον το φως , η σοφια και τα επιτευγματα των προγονων μας ας φωτιζουν λιγο την ζωη μας...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

Μεγάλοι χώροι, φυσικό φως, ασυνήθιστο ανακάτεμα των εκθεμάτων είναι οι εντυπώσεις από την πρώτη βόλτα στο μουσείο, μία εβδομάδα πριν ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό

Μπήκαμε πρώτοι στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης

Μάρμαρο, μπετό, γυαλί, φυσικό φως και λάμψη από ανοξείδωτο ατσάλι. Μεγάλοι χώροι, ασυνήθιστο ανακάτεμα των εντυπωσιακών εκθεμάτων που επιτρέπει στον επισκέπτη να κινηθεί ελεύθερα και να ανακαλύψει όλες τις όψεις της αρχαίας τέχνης- είναι η πρώτη εικόνα που εισπράττει ο επισκέπτης από το Νέο Μουσείο Ακρόπολης.

Στα θεμέλια αναδύεται μια αρχαία γειτονιά της Αθήνας με συνεχή ζωή 1.000 και πλέον χρόνων. Μια γιγάντια γλαύκα, το σύμβολο της θεάς Αθηνάς, γίνεται το σύμβολο του μουσείου και υποδέχεται τους επισκέπτες. Και η διαδρομή στις πέντε χιλιετίες ιστορίας του Ιερού Βράχου ξεκινά με την εντυπωσιακή ράμπα γεμάτη αποδείξεις της ανθρώπινης δραστηριότητας στις πλαγιές της Ακρόπολης- από το μαγειρείο μέχρι τη λατρεία.

Οι αρχαϊκές κόρες στέλνουν το χαρακτηριστικό τους μειδίαμα στους ιππείς και τους γραφείς μέσα από ένα γοητευτικό ανακάτεμα που μας μεταφέρει την εικόνα που αντίκρυζαν οι αρχαίοι πάνω στην Ακρόπολη.

Στο φόντο προβάλλουν τα μεγάλα σύνολα των αρχιτεκτονικών γλυπτών από τις όψεις των αρχαϊκών ναών, που για πρώτη φορά βρήκαν χώρο να απλωθούν και να αναδείξουν το μεγαλείο τους, ενώ μεγάλος πρωταγωνιστής αναδεικνύεται το χρώμα-πορφυρό, γαλάζιο, ώχρα και μαύρο.

Οι Καρυάτιδες στέκουν στον εξώστη καμαρώνοντας την επάνοδο από τις αποθήκες της ακρωτηριασμένης αδελφής τους, αλλά και θρηνώντας την απουσία της άλλης που απήγαγε ο λόρδος Έλγιν.

Έντονη γεύση όμως από το Ερεχθείο παίρνουμε και από τον ανάγλυφο διάκοσμο του μνημείου- μορφές γυναικών και παιδιών από λευκό μάρμαρο που προβάλλονται σε γκριζωπό. Ενδιαφέρουσα στάση αποτελεί και το σμήνος από Νίκες από το θωράκιο (μαρμάρινο προστατευτικό) γύρω από τον ναό της Αθηνάς Νίκης, που είχε μήκος 50 μ. Τα Προπύλαια εκπροσωπούνται από ένα τέλεια σμιλεμένο ιωνικό κιονόκρανο πάνω σε εντυπωσιακή μοντέρνα ατσάλινη βάση, που παραπέμπει με τις ραβδώσεις της σε αρχαίο κίονα, και από τα φατνώματα της οροφής.

Το αποκορύφωμα αποτελεί η αίθουσα με τα Γλυπτά του Παρθενώνα στην τελευταία αίθουσα του μουσείου απέναντι από το μνημείο. Όλα τα σωζόμενα γλυπτά δίνουν το «παρών» είτε με την αυθεντική τους μορφή όσα βρίσκονται στην Ελλάδα, είτε δι΄ αντιγράφων όσα είναι ξενιτεμένα στο Βρετανικό Μουσείο, προς όφελος της ολοκληρωμένης εικόνας του μεγαλειώδους γλυπτού διακόσμου. Τα 130 μ. (από τα 160) της ζωφόρου στο ύψος του βλέμματος του θεατή στο φόντο, ενώ μπροστά την διαδέχονται 56 μεταλλικοί αράβδωτοι κίονες- υπόμνηση των δωρικών του Παρθενώνα- που πλαισιώνουν τις μετόπες. Στα δυο άκρα της αίθουσας σε χαμηλά βάθρα οι ολόγλυφες μορφές των αετωμάτων μάς επιτρέπουν την πολυτέλεια να δούμε και την πίσω πλευρά τους, κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν ούτε οι αρχαίοι μας πρόγονοι.

Το Νέο Μουσείο θα ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό στις 21 Ιουνίου

Έλεγχος τύπου αεροδρομίου

Μίνιμαλ γραμμές με γυαλί κυριαρχούν στο μικρό πωλητήριο της εισόδου, όπου οι βιτρίνες είναι προς το παρόν άδειες. Το μεγάλο πωλητήριο βρίσκεται στον ημιώροφο, δίπλα στο εστιατόριο του μουσείου. Από την απέναντι πλευρά σύστημα με ακτίνες Χ, ίδιο με αυτό των αεροδρομίων, θα ελέγχει τους επισκέπτες και τις τσάντες τους πριν μπουν στους χώρους του μουσείου.

Ένα δάσος αγαλμάτων

Το δάσος κιόνων, που τρομοκρατούσε όσους είχαν επισκεφθεί το μουσείο πριν από την ολοκλήρωσή του, έχει μετατραπεί σε δάσος γλυπτών. Τα αρχαϊκά αναθήματα της Ακρόπολης, η πλουσιότερη συλλογή αγαλμάτων στον κόσμο που σώζουν χρώματα, δίνουν την ολοκληρωμένη εικόνα του πλούσιου ιερού της Ακρόπολης. Και αν στα βιβλία έχετε δει πολλές από τις εντυπωσιακές κόρες, τώρα θα τις απολαύσετε πάνω στα ψηλά τους βάθρα, όπου πολλές φορές μπορείτε να διαβάσετε τις επιγραφές με πληροφορίες για το όνομα του γλύπτη ή του αναθέτη. Για λόγους ασφαλείας δε, υπάρχουν αγάλματα που εκτίθενται σε δύο βάσεις: πάνω στη δική τους αρχαία, αλλά και σε μια σύγχρονη.

Επαναπατρισμός χάλκινων

Η Αθηνά Πρόμαχος, προστάτις της Ακρόπολης, κραδαίνει με το ένα το χέρι το ακόντιο, στο άλλο κρατούσε ασπίδα. Το χάλκινο αφιέρωμα της Μελισσώς χρονολογείται στο 475 π.Χ. και επιστρέφει στην Ακρόπολη μαζί με εκατοντάδες άλλα χάλκινα αφιερώματα καθώς για σχεδόν έναν αιώνα φιλοξενούνταν στις αίθουσες του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. Αυτά τα μικρά καλλιτεχνήματα τοποθετήθηκαν σε υπερσύγχρονες προθήκες όπου το κλασικό ύφασμα έχει αντικατασταθεί από δικτυωτό πλέγμα και αστραφτερές επιφάνειες. Τα χάλκινα αναθήματα που γέμιζαν τον χώρο του Ιερού Βράχου από τα γεωμετρικά χρόνια πάνε χέρι-χέρι με την ευημερία των μεσαίων και κατώτερων κοινωνικών τάξεων.

Ο πρόγονος του Παρθενώνα

Ένα γιγάντιο αέτωμα μάς φέρνει πίσω 2.600 χρόνια και 100 τουλάχιστον πριν από τον Παρθενώνα. Είναι το μεγάλο αέτωμα από την πρόσοψη ενός αρχαϊκού ναού, προγόνου του Παρθενώνα, του Εκατόμπεδου, που έχει εξαφανιστεί. Βρέθηκε θαμμένο διατηρώντας τα ζωηρά του χρώματα και για πρώτη φορά παρουσιάζεται στο σύνολό του, καθώς στο παλιό μουσείο ήταν διαμελισμένο σε δυο αίθουσες. Η βάση του τριγώνου φτάνει τα 22 μ. και το θέμα συναρπάζει καθώς απεικονίζει σκηνές άγριας μάχης μεταξύ λεόντων και ενός ταύρου στο κέντρο, αλλά και τον αγώνα του Ηρακλή αριστερά να υποτάξει ένα τεράστιο θαλάσσιο τέρας, τον Τρίτωνα, υπό το βλέμμα του καλοκάγαθου Νηρέα με τις τρεις φιδίσιες ουρές και τη γαλάζια γενειάδα.

Ένα μοσχαράκι για τη θεά Αθηνά

Από τα πιο γνωστά αρχαϊκά αγάλματα, ο Μοσχοφόρος στέκει επί της υποδοχής, μόνος, λίγο πριν ξεκινήσει το δάσος των αρχαϊκών γλυπτών. Γυμνός, με το κοντό ιμάτιό του ριγμένο στους ώμους, κρατά από τα πόδια ένα μοσχαράκι, που θα προσφέρει στη θεά Αθηνά. Για πρώτη φορά, ο Μοσχοφόρος, έργο αττικού εργαστηρίου, που χρονολογείται περί το 560 π.Χ., εμφανίζεται ενώπιον του κοινού με ολόκληρη τη βάση του. Στο παλιό μουσείο βλέπαμε μόνο τη μισή βάση του, η υπόλοιπη ήταν κρυμμένη στο πάτωμα (διακρίνεται η διαφορά στο χρώμα). Αξίζει να πλησιάσετε και να την διαβάσετε. Αναγράφει το όνομα του αναθέτη: Ρόμβος ή Κόμβος, γιος του Πάλου.

Το ιερό του Ασκληπιού

Το δεύτερο σημαντικότερο ιερό της νότιας κλιτύος, του Ασκληπιού, μας περιμένει πριν ανέβουμε την εντυπωσιακή σκάλα. Ο θεός της Ιατρικής με το φίδι τυλιγμένο στο ραβδί του, αλλά και τάματα- χαρακτηριστικό ένα ζευγάρι μάτια- δείχνουν πως δεν άλλαξαν και πολύ οι δοξασίες των ανθρώπων στο διάβα των αιώνων. Σε κεντρική θέση ένα αμφίγλυφο πάνω σε πεσσό, που περιγράφει το χρονικό της ίδρυσης του ιερού από τον Τηλέμαχο το 420 π.Χ.

Ελαιώνας από τη Μεσσηνία

Μια έκπληξη περιμένει όσους κοιτάξουν από την πίσω πλευρά του Νέου Μουσείου. Ένας μικρός ελαιώνας με δενδρύλλια από τη Μεσσηνία έχει στηθεί πάνω σε γκαζόν δίνοντας μια πολύ δροσερή νότα στην αντιαισθητική κατά πολλούς πίσω όψη του κτιρίου, το οποίο υπογράφουν ο Μπερνάρ Τσουμί και ο Μιχάλης Φωτιάδης.

Η ράμπα των εκπλήξεων

Η Ακρόπολη έχει ιστορία τουλάχιστον 5.000 ετών που παρέμενε καταχωνιασμένη σε αποθήκες. Οι ευρύχωρες προθήκες που βλέπουμε στη ράμπα που οδηγεί στον πρώτο όροφο είναι γεμάτες με κομψές λουτροφόρους- αγγεία που χρησιμοποιούσαν για το λουτρό της νύφης και του γαμπρού και κατόπιν τα αφιέρωναν στο ιερό της Νύμφης στη νότια κλιτύ της Ακρόπολης. Τα αγγεία πρωτοεμφανίζονται ενώπιον του κοινού ύστερα από μισόν αιώνα που έμειναν κρυμμένα σε ένα τζαμί, ενώ λίγο πριν από τις προθήκες μάς περιμένει ο όρος του ιερού- μια μαρμάρινη επιγραφή που έδειχνε τα όρια του ιερού.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&...p;artId=4521714

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έλεγχος τύπου αεροδρομίου

Μίνιμαλ γραμμές με γυαλί κυριαρχούν στο μικρό πωλητήριο της εισόδου, όπου οι βιτρίνες είναι προς το παρόν άδειες. Το μεγάλο πωλητήριο βρίσκεται στον ημιώροφο, δίπλα στο εστιατόριο του μουσείου. Από την απέναντι πλευρά σύστημα με ακτίνες Χ, ίδιο με αυτό των αεροδρομίων, θα ελέγχει τους επισκέπτες και τις τσάντες τους πριν μπουν στους χώρους του μουσείου.

Αυτό πάλι τι κουλό είναι; Για πείτε οι γνώστες, στο Λούβρο και στο British Museum το ίδιο γίνεται; Από ποια τρομοκρατημένη περιοχή του κόσμου πήραμε την ιδέα; :rolleyes::withstupid:

Όχι τίποτα άλλο, αλλά σε πρόσφατη επίσκεψη μου εντός Ευρώπης, δεν υπήρχε σε κανένα μουσείο τέτοιος έλεγχος.

Δηλαδή αν χτυπήσει η πύλη ενώ περνάω θα πρέπει να βγάλω τη ζώνη; Ε ρε γέλια που έχω να κάνω με τους security (η συμπάθεια μου)... :bloodomen:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

όχι ρε παιδιά, πουθενά στον κόσμο δε γίνονται αυτοί οι έλεγχοι. Ειδικά στο Βρεττανικό πέρα απ' το ότι είναι δωρεάν απλά μπαίνεις χωρίς να σου μιλήσει κανένας

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έλεγχος τύπου αεροδρομίου


Μίνιμαλ γραμμές με γυαλί κυριαρχούν στο μικρό πωλητήριο της εισόδου, όπου οι βιτρίνες είναι προς το παρόν άδειες. Το μεγάλο πωλητήριο βρίσκεται στον ημιώροφο, δίπλα στο εστιατόριο του μουσείου. Από την απέναντι πλευρά σύστημα με ακτίνες Χ, ίδιο με αυτό των αεροδρομίων, θα ελέγχει τους επισκέπτες και τις τσάντες τους πριν μπουν στους χώρους του μουσείου.
Οι Καρυάτιδες στέκουν στον εξώστη καμαρώνοντας την επάνοδο από τις αποθήκες της ακρωτηριασμένης αδελφής τους, αλλά και θρηνώντας την απουσία της άλλης που απήγαγε ο λόρδος Έλγιν.

Γμτ! Άντε να δούμε πως θα καταφέρω να τις κλέψω.* :bloodomen:

(Σκέφτομαι να τις πουλήσω στο Μουσείο που έχει και την άλλη κλεμμένη. Τουλάχιστον, θα σταματήσουν να θρηνούν) %65%6d%65%76%69%6cgrin1.gif

edit: Πάντως, το πιστόλι(*τελικά θα κάνω ένοπλη ληστεία) μου δίνει μια κάποια φώτο ακτινογένεια emardownTotalrecall.jpg:bloodomen:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παρακολουθήστε ζωντανά τα επίσημα εγκαίνια του νέου Μουσείου της Ακρόπολης το Σάββατο 20 Ιουνίου 2009!

http://www.theacropolismuseum.gr/default.p...asting&la=1

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Α, ρε Ελλαδάρα !

Κάτι τέτοια μας έμειναν για να χαμογελάμε ...

Προσωπικά είμαι κατά της επιστροφής των γλυπτών.

Αφήστε τους να έχουν ένα κομμάτι του ελληνικού πολιτισμού ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

....εγω παλι ειμαι κατα των μουσειων, των εγκαινιων και των πανηγυριων γενικοτερα...

smileyipb440bs8pe2.gifsmileyipb440bs8pe2.gifsmileyipb440bs8pe2.gif

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από τις ωραιότερες και σίγουρα συγκινητικές στιγμές η ώρα της θεμελίωσης.

3644335915_a9c3d57921_o.jpg

Από τις πιο άσχημες εικόνες η παρουσία ενός ΖΩΟΥ (βλ. Κωστόπουλος) που εμφανίστηκε με πούρο στο χέρι. Ως τι εμφανίστηκε το ζώο αυτό στη γιορτή αυτή;

Εκπροσωπήθηκε και το ζωικό βασίλειο στη σημερινή γιορτή για την Ελλάδα;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 months later...

Υπέροχο σαν κτίριο, εκθέματα ανεκτίμητης πολιτιστικής, ιστορικής αξίας, συγκίνηση για τα τμήματα της ζωφόρου του Παρθενώνα που λείπουν, πανέμορφες οι Κόρες (ή Καρυάτιδες αν προτιμάτε, τώρα τις είδαμε και από πίσω :P ), ένα μουσείο να το πιεις στο ποτήρι (που λέει ο λόγος). Μην παραλείψετε να το επισκεφθείτε όσοι βρεθείτε στην Αθήνα ή όσοι μένετε και δεν έχετε πάει!

Αλλά...

Επιμένω ότι είναι ανόητη η χρήση x-ray για τσάντες και μαγνητικής πύλης για τους επισκέπτες (παραλίγο και θα ρωτούσα τι ώρα φεύγει η πτήση μου :rolleyes: ), δε θυμάμαι κανένα μουσείο από όσα έχω πάει στην Ευρώπη (ή έχουν επισκεφθεί φίλοι και γνωστοί μου) να έχει τέτοια μέτρα ασφάλειας emeleos, δεν ξέρω τι γίνεται στη χώρα των γενναίων, ας μας διαφωτίσει κάποιος...

Τελοσπάντων υπάρχει που υπάρχει, ας έβαζαν 2-3 να μην κάθεται ο κόσμος τόση ώρα στην ουρά... (αφήστε δηλαδή που η μαγνητική πύλη τρελάθηκε να χτυπάει αλλά κανένας δεν έδινε σημασία, τι την έχουν εκεί; Μήπως ήταν δώρο με το x-ray??? :withstupid: )

Απαγορεύονται οι φωτογραφίες, ας πούμε ότι είναι πολιτική του μουσείου, αν και στα υπόλοιπα αρχαιολογικά μουσεία της χώρας επιτρέπονται χωρίς τη χρήση φλας. Τι πρόβλημα είχε η -κατά τα άλλα- καλλίγραμμη σεκιουριτού με την κυριούλα που από την αίθουσα του Παρθενώνα, έβγαλε φωτογραφία την Ακρόπολη;;; Μήπως χαλάει το τζάμι;;; :splats: Υποθέτω δε θα υπήρχε πρόβλημα αν έβγαζε τη φωτογραφία παραδίπλα από τον εξωτερικό χώρο της καφετέριας ή από το δρόμο έξω από το μουσείο...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι πρόβλημα είχε η -κατά τα άλλα- καλλίγραμμη σεκιουριτού με την κυριούλα που από την αίθουσα του Παρθενώνα, έβγαλε φωτογραφία την Ακρόπολη;;;

Το πρόβλημα που έχουν όλες οι καλλίγραμμες: κάλλος στο κορμί και κάλο στον εγκέφαλο.

(πάντως πρέπει να πάω να το δω το μουσείο ρε γμτ!)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.