Jump to content

κινητο τηλεφωνο σος!!!!!


Recommended Posts

Παιδιά δεν ήξερα πού αλλού να το δημοσιεύσω. Εχω πολύ μεγάλο πρόβλημα. Αγόρασα ένα κινητό ΝΟΚΙΑ που είναι δυσλειτουργικό-συγκεκριμένα αναβοσβήνει η οθόνη του στιγμιαία. Το κάνει συνεχώς σε όλες τις λειτουργίες-μηνύματα, παιχνίδια κλπ. Το έχω πάει ήδη δύο φορες στη ΝΟΚΙΑ όπου μου έκαναν αναβάθμιση-αποτελεσμα μηδεν. Ζήτησα αντικατάσταση και μου αρνήθηκαν λεγοντάς μου ότι είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ!!!!!!!!!!Και ο τεχνικός ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΒΛΑΒΗ!!!!!

Ξερει κανείς τί να κάνω; Έχει τύχει σε κανεναν κατι παρόμοιο;

Αν έχει κάποιος εμπειρία ας μου γράψει κάτι. Αισθάνομαι τελείως εξαπατημένη. Μόνο τρελή δε με βγάζουν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ναι,δεν βγαζεις ακρη μ'αυτους/

ο αδερφος μου ειχε ενα προβλημα με το κινητο του και του εβγαζαν τελικα οτι εχει αλλα προβληματα,στη ΝΟΚΙΑ επισης/

συγεκριμενα ο τεχνικος του ελεγε μεταξυ αλλων οτι ειχε παρει υγρασια

κ ειχε βγαλει μια φωτο κ του εδειχνε ενα σημειο και του ελεγε: "να δες,εδω εχει οξειδωθει"

σε ενα εξαρτημα που εγραφε(!!!) μαλιστα "stainless steel" /

οταν δε του ειπε του τεχνικου ο αδερφος μου, "ξερεις,εχω τελειωσει φυσικο,ηλεκτρονικη κατευθυνση", ανακαλεσε για τις π#πες που του ελεγε/

η καταληξη ηταν να το παρει πισω οπως ηταν,να παραγγειλει το εξαρτημα που χρειαζοταν και να το φτιαξει μονος του/

αν ειναι καινουριο τηλεφωνο,νομιζω οτι πρεπει να επιμεινεις να στο αντικαταστησουν/

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγω πάντως πήγα στη νόκια γιατί η οθόνη έκανε γραμμές μετά από 2 μήνες από την αγορά χωρίς να είναι χτυπημένο.μου άλλαξαν την οθόνη όσο κι αν επέμεινα να μου το αντικαταστήσουν.όταν το πήρα πίσω ξαφνικά δεν έβγαινε το φλας όταν έβγαζα φωτο στο σκοτάδι.Αν και πάλι παραπονέθηκα για τα πολλαπλά προβλήματα,δε μου το άλλαξαν.Έφτιαξαν το φλας και μου το επέστρεψαν με το slide up να "κουνιέται"αφύσικα δεξιά αριστερά.Δηλαδή αυτοί το προκάλεσαν κατά την επισκευή.Και τα δυο προβλήματα αμέσως μετά την επισκευή εμφανίστηκαν.Δεν το χρησιμοποίησα.Όταν και πάλι παραπονέθηκα,μου απάντησαν ότι είναι μέσα στα εργοστασιακά πρότυπα της κατασκευής και με παρέπεμψαν στα κεντρικά όπου επίσης είπαν ότι είναι μέσα στα εργοστασιακά πρότυπα!!!Κι ότι δε γίνεται τίποτα.Οπότε έχω ένα κινητό που κουνιέται πέρα δώθε το ένα κομμάτι με το άλλο...Πιστεύω όμως ότι η καλύτερη λύση είναι η νομική οδός που εγώ δεν ακολούθησα γιατί θεώρησα ότι θα μπλέξω...Και που τελικά εκεί επαναπαύονται κι εκείνοι για να συνεχίζουν αυτήν την προκλητική στάση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγω πάντως πήγα στη νόκια γιατί η οθόνη έκανε γραμμές μετά από 2 μήνες από την αγορά χωρίς να είναι χτυπημένο.μου άλλαξαν την οθόνη όσο κι αν επέμεινα να μου το αντικαταστήσουν.όταν το πήρα πίσω ξαφνικά δεν έβγαινε το φλας όταν έβγαζα φωτο στο σκοτάδι.Αν και πάλι παραπονέθηκα για τα πολλαπλά προβλήματα,δε μου το άλλαξαν.Έφτιαξαν το φλας και μου το επέστρεψαν με το slide up να "κουνιέται"αφύσικα δεξιά αριστερά.Δηλαδή αυτοί το προκάλεσαν κατά την επισκευή.Και τα δυο προβλήματα αμέσως μετά την επισκευή εμφανίστηκαν.Δεν το χρησιμοποίησα.Όταν και πάλι παραπονέθηκα,μου απάντησαν ότι είναι μέσα στα εργοστασιακά πρότυπα της κατασκευής και με παρέπεμψαν στα κεντρικά όπου επίσης είπαν ότι είναι μέσα στα εργοστασιακά πρότυπα!!!Κι ότι δε γίνεται τίποτα.Οπότε έχω ένα κινητό που κουνιέται πέρα δώθε το ένα κομμάτι με το άλλο...Πιστεύω όμως ότι η καλύτερη λύση είναι η νομική οδός που εγώ δεν ακολούθησα γιατί θεώρησα ότι θα μπλέξω...Και που τελικά εκεί επαναπαύονται κι εκείνοι για να συνεχίζουν αυτήν την προκλητική στάση.

Εγώ θα πήγαινα νύχτα στο μαγαζί τους, θα το πετούσα πάνω στη βιτρίνα, και την άλλη μέρα θα αγόραζα ένα Sony-Ericsson... :P;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το ηθικό δίδαγμα αυτού του τόπικ είναι πως πρέπει να αποφεύγουμε τα κινητά αυτής της μάρκας ε;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αγόρασα ένα κινητό ΝΟΚΙΑ που είναι δυσλειτουργικό-συγκεκριμένα αναβοσβήνει η οθόνη του στιγμιαία. Το κάνει συνεχώς σε όλες τις λειτουργίες-μηνύματα, παιχνίδια κλπ.

μήπως είναι μάρκας Acer? :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μήπως είναι μάρκας Acer? :P

:anavwfwties::bloodomen: Σας γράφω με ένα laptop Acer του οποίου η οθόνη έχει το 1/5 στα δεξιά κατειλημμένο από 2 σκοτεινόχρωμες μπάρες...ότι και να δείχνει η υπόλοιπη φυσιολογική οθόνη!

Και αυτό το κάνει από τότε που έκλεισε το χρόνο και δε δικαιούταν εγγύηση! :bloodomen:

Συμπέρασμα: μακριά από κινητά Nokia και laptop Acer!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Sony Ericsson και ξερό ψωμί! Μοντέλο 2 χρόνια παλιότερο από Nokia περσινό και βγάζει καλύτερες φωτογραφίες, άσε που αντέχει σε πτώσεις :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είχα κι εγώ με το κινητό μου ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που αναφέρεις. Άναβε και έσβηνε μόνο του....Είχε αναπτύξει τη δική του προσωπικότητα και μου έκανε φωτορρυθμικά κόλπα!

Το πήγα 4 φορές στη ΝΟΚΙΑ...ναι...ναι...είχα την υπομονή και το πήγαινα κάθε φορά που χάλαγε...Τις 2 πρώτες φορές το κράτησαν στο κατάστημα και έκαναν αναβάθμιση. Την τρίτη το έστειλαν στα κεντρικά και έκαναν πάλι αναβάμθιση...Όταν το πήγα για τέταρτη φορά, με κοίταζαν με ένα περίεργο σαρκαστικό βλέμμα, οπότε εκνευρίστηκα κι άρχιζα να τους φωνάζω πως έχω πολλά άλλα να κάνω στη ζωή μου από το να πηγαίνω κάθε μήνα το κινητό για επισκευή, πως είμαι γιατρός και μου δημιουργούν πρόβλημα...Ε....ξέσπασα εκεί όσα νεύρα είχα!!! :antegeia:

Αποτέλεσμα; Μετά από την τέταρτη φορά μου το αντικατέστησαν μόνοι τους χωρίς καν να το ζητήσω εγώ....

Υπομονή και επιμονή!!!! embye

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παιδιά, σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους που μου απαντήσατε. Λοιπόν, απ ό,τι κατάλαβα ό,τι βλάβη κι αν έχει σου λένε ότι είναι μέσα στα ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ!!!!! Δεν το αντικαθιστούν με τίποτα. Εγώ προχτες έκατσα 1 ώρα στο κατάστημα, ζήτησα να μιλήσω με τον υπέυθυνο-ο οποίος ήταν απασχολημένος.......- και τελικά μετά από έντονες διαμαρτυρίες το ξανακράτησαν για επισκευή.

Έστειλα μέηλ στο Συνήγορο του Καταναλωτή και μου ζήτησαν να κάνω επώνυμη καταγγελία- πράγμα που θα κάνω. Κυρίως γιατί κατάλαβα ότι είναι τακτική τους να εμπαίζουν και να εξαπατούν τον καταναλωτή.

Θα επανέλλθω με νεότερα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παιδιά, σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους που μου απαντήσατε. Λοιπόν, απ ό,τι κατάλαβα ό,τι βλάβη κι αν έχει σου λένε ότι είναι μέσα στα ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ!!!!! Δεν το αντικαθιστούν με τίποτα. Εγώ προχτες έκατσα 1 ώρα στο κατάστημα, ζήτησα να μιλήσω με τον υπέυθυνο-ο οποίος ήταν απασχολημένος.......- και τελικά μετά από έντονες διαμαρτυρίες το ξανακράτησαν για επισκευή.

Έστειλα μέηλ στο Συνήγορο του Καταναλωτή και μου ζήτησαν να κάνω επώνυμη καταγγελία- πράγμα που θα κάνω. Κυρίως γιατί κατάλαβα ότι είναι τακτική τους να εμπαίζουν και να εξαπατούν τον καταναλωτή.

Θα επανέλλθω με νεότερα.

Γειά χαρά!!

Η μεγάλη πλάκα είναι, οτι και το δικό μου κινητό (ΝΟΚΙΑ 6288), εμφανίζει, χονδρικά, τα ίδια προβλήματα, εδώ και 1-2εβδομάδες...

Απλά, δεν βρήκα την ευκαιρία να το πάω στο κατάστημα που το "αγόρασα",

όπου (υποτίθεται...) θα "αναγνωρίσουν" και άμεσα την εγγύησή μου...

Νομίζω, παρεμπιπτόντως, οτι το πήρα πέρυσι τον Απρίλιο, οπότε ακόμα, θεωρητικά, είναι σε ισχύ η εγγύησή του...

Πάντως, για τον οποιοδήποτε "ΝΟΚΙΟ-πληκτο", και όχι μόνο, η κίνηση της "επώνυμης καταγγελίας" στον Συνήγορο του Καταναλωτή, πολύ μου άρεσε!!! emrockon emrockon

Πολλοί, βέβαια, θα πούν "τί ψάχνεις τώρα, σιγά μη βρείς το δίκαιο σου..."

Παρόλ'αυτά, εκεί ποντάρουν όλοι αυτοί οι παλιο-ξεφτίλες...

Στο οτι ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ -ακόμα και για το ΓΑΜΩΤΟ, βρέ αδελφέ!!!!

Κυνήγησέ το "Αφροδίτη" και κράτησέ μας ενήμερους...

Αυτές τις μέρες, αναπόφευκτα, θα μπώ και 'γώ στο CLUB...emhelp;) ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έστειλα μέηλ στο Συνήγορο του Καταναλωτή και μου ζήτησαν να κάνω επώνυμη καταγγελία- πράγμα που θα κάνω. Κυρίως γιατί κατάλαβα ότι είναι

Τους εκανες τη μουρη κρεας τωρα... emconfused

Το λαθος ειναι δικο σου και του καθενος, που αγοραζει πριν να κανει την καταλληλη ερευνα αγορας ...Γραφεις σε ενα forum που σου δινει την ευκαιρια να συλλεξεις απειρες γνωμες πριν να ... καταναλωσεις...Χρησιμοποιησε το!

φιλικα (σχεδον...)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τα Nokia ειναι καλα τηλεφωνα και κατεχουν τα σκηπτρα σε πωλησεις παγκοσμιως.Για καθε "καμμενο" απο ενα νοκια,αντιστοιχει αλλος ενας ή και περισσοτεροι που ορκιζονται στο ονομα της.Το προβλημα εδω δεν ειναι η μαρκα,αλλα καποιος αλλος με ονοματεπωνυμο: η Alpha Copy που την εκπροσωπει.Προκειται για τη χειροτερη αντιπροσωπεια των Βαλκανιων ή και πανευρωπαικως,το ονομα της ειναι αναμεσα στις 5 εταιρειες που ενωσεις καταναλωτων εχουν καταγγειλει επισημως,τις οποιες αγνοει επιδεικτικα.Βασιζεται στο μεγαλο μεριδιο της αγορας που κατεχει,την μονοπωλιακη της ισχυ απο τη μαμα Νοκια και στο σπασιμο νευρων του καταναλωτη.Η ερευνα αγορας κατα τη γνωμη μου πρεπει να αφορα κυριως το σερβις μιας εταιρειας και λιγοτερο το προιον της,μιας και νοκια,σαμσουνγκ,σονυ ερικσον κτλ. δεν μπορει να βγαζουν (μονο) μπακατελες.Αλλα απο πού να τα μαθει αυτα ο δυσμοιρος καταναλωτης,αν δεν ειναι γκατζετακιας να ξημεροβραδιαζεται και να ενημερωνεται στο ιντερνετ.Απλα θα μαθει παθαινοντας.Για αυτο στα κινητα π.χ. αγοραζει ο,τι του αρεσει,ενω αμα αγοραζει αμαξι,που κοστιζει τα πολλαπλασια,κοιταζει και αυτο τον παραγοντα.Για αυτο η Τογιοτα παιζει μονη της στην ελληνικη αγορα,αν και τα αμαξια της δεν ειναι τοσο καλα οσο καποια αλλα ευρωπαικα.Δε χαλανε ομως.Και αν χαλασουν,φτιαχνονται απο το υποδειγματικο της σερβις.Στα κινητα ομως δεν υπαρχει Τογιοτα.Αντιστοιχου επιπεδου σερβις στα ηλεκτρονικα εχει μονο η LG.Αλλα ποσοι ειναι σε θεση να γνωριζουν κατι τετοιο,που δεν ειναι χωμενοι στους υπολογιστες,τις τηλεορασεις,τα τηλεφωνα κτλ.Και ποσα κινητα τηλεφωνα επιπεδου Nokia και Sony Ericsson βγαζει η LG ?Ενα,αντε δυο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έστειλα μέηλ στο Συνήγορο του Καταναλωτή και μου ζήτησαν να κάνω επώνυμη καταγγελία- πράγμα που θα κάνω. Κυρίως γιατί κατάλαβα ότι είναι

Τους εκανες τη μουρη κρεας τωρα... emconfused

Το λαθος ειναι δικο σου και του καθενος, που αγοραζει πριν να κανει την καταλληλη ερευνα αγορας ...Γραφεις σε ενα forum που σου δινει την ευκαιρια να συλλεξεις απειρες γνωμες πριν να ... καταναλωσεις...Χρησιμοποιησε το!

φιλικα (σχεδον...)

Δεν ισχύει αυτό που λες. Πρώτον γιατί έχω πολλούς φίλους που ορκίζονται στο όνομα της ΝΟΚΙΑ και δεν παίρνουν κανένα άλλο κινητό. Και δεύτερον γιατί κι εγώ είχα πολλά κινητά ΝΟΚΙΑ και κανενα δεν είχε πρόβλημα ποτέ.

Το θέμα είναι αμα τύχει το ελαττωματικό τί αντιπροσωπεία έχεις ν αντιμετωπίσεις. ΑΥΤΟ ομολογώ ότι δεν το ήξερα και δε μου χει ξανατύχει ποτέ. Είναι αυτό που έγραψε πολύ σωστά ο Αρμεγογελαδών. Παρόλα αυτά θα το κυνηγήσω. Είναι στο στυλ μου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

να μας κρατησεις ενημερους και μακαρι να ειχαν ολοι το χρονο και την ορεξη να κανουν το ιδιο!

προσωπικα αν και καταλαβαινω τη στεναχωρια σου, καινουριο και να βγει μαπα, και την αγανακτηση σου με το σερβις, θα κοιταζα αμεσως να παρω αλλο. ελπιζω να μήν εδωσες πολλα μονο :unsure:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λοιπόν, η κατάληξη της ιστορίας: Η ΝΟΚΙΑ μου αντικατεστησε το κινητό χωρίς να προβώ σε καταγγελία. Υποθέτω ότι το κόστος επισκευής ήταν απαγορευτικό και προτίμησαν την αντικατάσταση. Πάντως το έκαναν από μόνοι τους και χωρίς φασαρίες....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.