Jump to content

Προπληρωμένες κάρτες


ΙΡΙΔΑ

Recommended Posts

Προσωπικά θεωρώ την ύπαρξη πιστωτικής κάρτας εφιάλτη και γι' αυτό δεν είχα ποτέ μου. Για τους επόμενους μήνες όμως, λόγω κάποιων συναλλαγών με το εξωτερικό, θα χρειαστώ να μεταφέρω χρήματα μέσω κάρτας. Σκέφτηκα λοιπόν να χρησιμοποιήσω μια προπληρωμένη κάρτα ( prepaid card) ,ώστε να διευκολυνθώ. Επεδή όμως είμαι άσχετη με το θέμα, υπάρχει κάποιος που να χρησιμοποιεί ήδη ;

Υπάρχουν κίνδυνοι που ελλοχεύουν και δεν είναι ορατοί από αυτά που λένε οι τράπεζες;

Μπορώ όντως μετά τον χρόνο που ορίζεται από κάθε τράπεζα να τη διαγράψω;

Έχετε κάποιες προτάσεις ποια τράπεζα να προτιμήσω;

Γενικά, οποιαδήποτε πληροφορία , ιδιαίτερα για την ασφάλεια και τους κινδύνους, είναι ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ !!! emkiss

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σχετικά με τράπεζες ξέρω ότι δίνουν οι Eurobank και Κύπρου, ίσως πλέον δίνουν και κάποιες ακόμα. Δες ποιες έχουν τις μικρότερες χρεώσεις ανά "γέμισμα" και ποιες έχουν (γενικά) τις μικρότερες ουρές στα ταμεία, γιατί νομίζω ότι δεν μπορείς να τη γεμίσεις στο ΑΤΜ. Εδώ και 2 χρόνια που χρησιμοποιώ τέτοια κάρτα δεν έχω διαπιστώσει κανένα κίνδυνο ή κρυφή χρέωση. Να ρωτάς κάθε φορά που γεμίζεις πόσο ακριβώς είναι το υπόλοιπο σου για να μπορείς να υπολογίζεις τις αγορές σου. Το καλό με αυτές τις κάρτες είναι ότι μπορείς να ελέγχεις πόσα ξοδεύεις και σε περίπτωση που κάποιος υποκλέψει τα στοιχεία της κάρτας ηλεκτρονικά η ζημιά που θα έχεις δε θα είναι μεγάλη. Δεν ξέρω τι παίζει με τη διαγραφή, μέχρι τώρα δε χρειάστηκε να κάνω κάτι τέτοιο. Συνήθως αυτές οι κάρτες δεν έχουν όνομα επάνω, αλλά στις διαδικτυακές αγορές θα σου ζητάει όνομα κατόχου, εκεί να γράφεις το όνομα στο οποίο εκδόθηκε η κάρτα. Στα καταστήματα αν σε ρωτήσουν ή ζητήσουν ταυτότητα εξήγησε τους, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.