Jump to content

Χρειάζομαι τη συμβουλή σας


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι φοιτητής, στο 2ο έτος τυπικά, αλλά δεν έχω παρακολουθήσει τη σχολή. Θα αρχίσω όμως κανονικά τώρα, παρακολουθώντας τα μαθήματα του Β' εξαμήνου του πρώτου έτους. Αναρωτιέμαι, υπάρχει τρόπος να συμμαζέψω το χαμένο χρόνο;

Τι μου προτείνεται να κάνω. Απλώς να πάρω τη σχολή από την αρχή, ή μήπως μπορώ να κερδίσω το χαμένο χρόνο. Δε με πειράζει να χάσω τον πρώτο χρόνο και να αρχίσω από το 1ο έτος, αλλά και πάλι έχω χάσει το Α εξάμηνο. Θα μπορέσω να παρακολουθήσω τα μαθήματα του χρόνου στο χειμερινό ή θα αλληλεπικαλύπτονται εργαστήρια και θεωρίες.

Φαντάζομαι πως ούτε και το Σεπτέμβρη μπορώ να δώσω τα μαθήματα του Α εξαμήνου, σωστά;

Οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πήγα να σου απαντήσω γιατί νόμιζα ότι ήσουν στης Αθήνας. Καλή επιτυχία πάντως και τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο κατά τη γνώμη μου. :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

γεια χαρα

δεν ξερω σε ποια σχολη εισαι και εχω απομακρυνθει απο τα πανεπιστημια εδω και καποιο καιρο.

ομως,θεωρω πως ναι,θα αλληλοεπικαλυπτονται μαθηματα και κυριως εργαστηρια με τα δυο εξαμηνα.δεν λεω οτι ειναι αδυνατο να γινει,λεω ομως οτι πιθανοττα θα τρεξεις αρκετα,θα κανεις καποιες απουσιες,θα εισαι αρκετες ωρες στη σχολη και γενικα θα ζοριστεις λιγο.στο λεω διοτι σε μεγαλυτερο ετος απο σενα κατι παρομοιο ειχα κανει κι εγω και αν και τα καταφερα εν τελει μια χαρα,ετρεχα σαν τον βεγγο και ο προσωπικος χρονος ειχε μειωθει αρκετα.

θαλεγα να τα παρεις με την σειρα τα πραγματα,διοτι θα σου ειναι πιο ευκολο να παρακολουθησεις τα μεταγενεστερα μαθηματα να εχεις διαβασει και κατανοησει τα εντελως βασικα και γιατι αν θες να εισαι ενας επαρκως σπουδαγμενος(χεχεχεχε) φοιτητης και μετεπειτα αποφοιτος γιατρικης,θα πρεπει να σουχουνε μεινει και 5-10 πραγματα,οχι μονο να εχεις κατορθωσει να περασεις με καποιον μαγικο τρπο τα προηγουμενα μαθημτα...

φιλικα