Jump to content

Βιβλία


aplafoithths

Recommended Posts

Ρε παιδιά, ξέρει κανείς τον νόμο καλά ώστε να μας εξηγήσει πως ακριβώς εφαρμόζεται; Εάν για παράδειγμα για κάθε μάθημα σου λέει επέλεξε ένα βιβλίο (και προφανώς δεν εννοεί τον έναν τόμο μόνο), εννοεί για παράδειγμα ότι αφού έχουμε 3 φυσιολογίες (Α, Β, Γ) θα επιλέγουμε 3 φορές; Γιατί αν είναι έτσι (που κατά τη γνώμη μου είναι πιο λογικό) όχι απλά θα πάρουμε περισσότερα, αλλά και θα έχουμε δικαίωμα επιλογής...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε παιδιά, ξέρει κανείς τον νόμο καλά ώστε να μας εξηγήσει πως ακριβώς εφαρμόζεται; Εάν για παράδειγμα για κάθε μάθημα σου λέει επέλεξε ένα βιβλίο (και προφανώς δεν εννοεί τον έναν τόμο μόνο), εννοεί για παράδειγμα ότι αφού έχουμε 3 φυσιολογίες (Α, Β, Γ) θα επιλέγουμε 3 φορές; Γιατί αν είναι έτσι (που κατά τη γνώμη μου είναι πιο λογικό) όχι απλά θα πάρουμε περισσότερα, αλλά και θα έχουμε δικαίωμα επιλογής...

Με τον νέο νόμο επιλέγουμε σε κάθε μάθημα (η κάθε φυσιολογία αποτελεί ξεχωριστό μάθημα) ένα σύγγραμα το οποίο μπορεί να αποτελείται από διαφορετίκα βιβλία με περισσοτέρους από ένα τόμους το καθένα ώστε να καλύπτεται πλήρως η ύλη του μαθήματος.

Το σίγουρο οτι θα πάρουμε καλύτερης ποιότητας βιβλία και σε καμία περίπτωση λιγότερα από όσα πέρναμε παλαιότερα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δηλαδή, η ουσία του ότι δεν παίρνουμε βιβλία πια είναι; Ας μου εξηγήσει κάποιος που ψήφισε υπέρ αυτής της απόφασης....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΤΕ?ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ STUDENTWEB ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ 6ΜΗΝΑ?ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ... :antegeia::anavwfwties:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε παιδιά, ξέρει κανείς τον νόμο καλά ώστε να μας εξηγήσει πως ακριβώς εφαρμόζεται; Εάν για παράδειγμα για κάθε μάθημα σου λέει επέλεξε ένα βιβλίο (και προφανώς δεν εννοεί τον έναν τόμο μόνο), εννοεί για παράδειγμα ότι αφού έχουμε 3 φυσιολογίες (Α, Β, Γ) θα επιλέγουμε 3 φορές; Γιατί αν είναι έτσι (που κατά τη γνώμη μου είναι πιο λογικό) όχι απλά θα πάρουμε περισσότερα, αλλά και θα έχουμε δικαίωμα επιλογής...

Με τον νέο νόμο επιλέγουμε σε κάθε μάθημα (η κάθε φυσιολογία αποτελεί ξεχωριστό μάθημα) ένα σύγγραμα το οποίο μπορεί να αποτελείται από διαφορετίκα βιβλία με περισσοτέρους από ένα τόμους το καθένα ώστε να καλύπτεται πλήρως η ύλη του μαθήματος.

Το σίγουρο οτι θα πάρουμε καλύτερης ποιότητας βιβλία και σε καμία περίπτωση λιγότερα από όσα πέρναμε παλαιότερα.

Ναι αλλά για πότε το βλέπουμε να εφαρμόζεται ο νέος νόμος;;; Βιβλία ακούμε και βιβλία δε βλέπουμε...εγώ αυτό ξέρω...Συνελεύσεις επί συνελεύσεων μόνο και μόνο για να χάνουμε μαθήματα και να πηγαίνουμε για καφέ και τίποτα ουσιαστικό ακόμα...Και η εξεταστική δεν είναι και τόσο μακρια... :antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

O ΣΦΙΚ αποφάσισε ότι δεν θέλει να εφαρμοστεί ο νομος πλαίσιο στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το άρθρο για την διαμονή των συγγραμάτων. Ως εκ τουτου δεν υπάρχει τρόπος για να πάρουμε βιβλία διότι δεν επιτρέπουμε στη σχολή να μας τα δώσει οπώς ορίζει ο νόμος. Ο κ. Ζιώρας προσπαθεί να τα πάρουμε με το παλιό σύστημα. Μην με ρωτάς δεν έχω καταλάβει πως μπορεί να γίνει αυτό.

Σύμφωνα με τον νόμο οι καθηγητές προτείνουν συγγράματα για κάθε μάθημα και ο φοιτητής επιλέγει ποιό επιθυμεί να πάρει ο ίδιος από αυτά. είναι μια αρκετά χρονοβόρα διαδικασία που θα έπρεπε να αρχίσει από τον μάιο για να τα πάρουμε κοντα στα χριστούγεννα. Για την Ιατρική κρήτης δεν έχει αρχίσει ακόμη λόγο της απόφασης του ΣΦΙΚ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μια και άνοιξε τέτοια κουβέντα θα ήθελα να πω και γω τη γνώμη μου.. έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα και αυτό που γίνεται είναι το εξής..

1. Μαθήματα όπως οι Φυσιολογίες που αποτελούν σύνθεση 2 ή περισσότερων αυτοτελών μαθημάτων του προγράμματος σπουδών θα καλύπτονται από ειδικό κατάλογο και θα επιλέγουμε από αυτον, δηλ 1 για όλα. Αυτό φαίνεται και από τη λίστα που έχει αναρτηθεί του τομέα Μορφολογίας όσον αφορά τη Γεν και Ειδική ΠαθΑν.

2. Για να δοθούν για ένα μάθημα 2 βιβλία για ένα μάθημα θα πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται χωρίς να επικαλύπτονται μεταξύ τους, ώστε η ύλη τους να καλύπτει αθροιστικά το μεγαλύτερο ποσοστό της ύλης (όχι απαραίτητα όλη). Δηλαδή πολύ δύσκολα μπορεί να συμβεί αυτό. Αρκει μία ματιά στις λίστες που έχουν δοθεί στα υπόλοιπα τμήματα του Παν Κρήτης.

3. Η όλη διαδικασία είναι αρκετά χρονοβόρα. Δηλαδή δεν είναι τυχαίο πως σε άλλα τμήματα που εφαρμόζεται κανονικά το σύστημα οι φοιτητές έχουν πάρει κάποια ή και καθόλου βιβλία και με πολλές ελλείψεις. Το ίδιο το προεδρικό διάταγμα δίνει περιθώριο στους εκδοτικούς οίκους 2 μήνες από την έναρξη των δηλώσεων για να φτάσουν στους φοιτητές. Καλό Δεκέμβρη!

4. Τα βιβλία δε θα τα δίνει το πανεπιστήμιο αλλά βιβλιοπωλεία. Και γενικά αυτό που θα γίνει είναι να αρχίσουν εκδοτικοί οίκοι να λαδώνουν και να πιέζουν καθηγητές για να βάλουν και το δικό τους βιβλίο στη λίστα.

5. Φανταστείτε τι θα γίνει όταν οι φοιτητές θα έχουν μεταξύ τους 2 και 3 διαφορετικά βιλία. Ποιά θα είναι στο τέλος η ύλη; και από τα τρια;

6. Δεν μπορώ να φαντστώ πολλές περιπτώσεις που οι φοιτητές δε θα διαλέξουμε το βιλίο που εξετάζει ο καθηγητής αλλά ένα άλλο γιατί είναι "ποιοτικότερο"

7. Δεν μπορώ να καταλάβω πως υποστηρίζουν διάφοροι πως θα πάρουμε με τη λίστα τα ίδια βιβλία με πριν ότν στην αρχή του νόμου λέει πως η λίστα η οποία θα κοστολογείται από ειδική επιτροπή δε θα πρέπει να επιβαρύνει το κρατικό προϋπολογισμό. Αν ο φετινός είναι μειωμένος από τον περσινό πως θα γίνει αυτό; Και το θέμα δεν είναι κατα τη γνώμη μου μόνο η Ιατρικη Κρήτης αλλά και οι άλλες σχολές. Γιατί μπορεί εμείς να πάρουμε βιβλία (αν και δεν το βλέπω) αλλά το ΤΕΜ ή το Χημικό θα παρουν;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συμφωνώ με αρκετά από τα παραπάνω. Διαφωνώ όμως με το 5 και 6.

Έχουμε φύγει από το λύκειο που η ύλη σου ήταν σελίδες του βιβλίου. Στα ΑΕΙ η ύλη είναι καθορισμένη στον οδηγό σπουδών και ο φοιτητής πρέπει να μελετήσει πάνω σε αυτή. Είναι τρομερά δύσκολο να υπάρξη σύγγραμα που να καλύπτει όλη την ύλη. Ο φοιτητής λοιπόν θα πρέπει να χρησιμοποιεί την βιβλιοθήκη το διαδίκτυο και να έχει την ευκαιρία να μελετήσει από οποία συγγραματα επιθυμεί και όχι αυτά που αρέσουν στον καθηγητή. Αρκεί να ανταποκρίνονται και να καλύπτουν το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος. Πρέπει να υπάρχει ελευθερία επιλογών.

Εγω προσωπικά διαβάζω ανατομία από άλλο βιβλίο από αυτό που χρησιμοποιεί ο καθηγητής γιατι ο τρόπος γραφής του μου αρέσει περισσότερο και με βοηθά στην μελέτη. Εκτός αυτού η βιβλιοθήκη είναι πολύ σημαντικό εργαλείο στην υπηρεσία του φοιτητη.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:rolleyes:

emardown

πολλαπλό σύγγραμμα (η τελευταία απόφαση του υπουργείου σε word)

Το 'χε ποστάρει από τις 5/11 ο tasostheodoridis εδώ emthanx

Βασικά, ασχέτως των αποφάσεων του ΣΦΙΚ, το πρόβλημα, απ ότι έχω καταλάβει :huh: , είναι ότι πλέον υπάρχει πρακτικό κώλυμα για την εφαρμογή των αποφάσεων του υπουργείου. Δλδ είτε μονό είτε πολλαπλό σύγγραμμα (thank god που η υπόθεση κατέληξε τελικά στο πολλαπλό... :) ), χρειάζεται χρόνος για να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις και η προσαρμογή τεσπα στο νέο σύστημα, δλδ να οργανώσει και το πανεπιστήμιο τις ενέργειές του ώστε να έχουμε τελικά τα βιβλία μας εγκαίρως... Κοινώς, το υπουργείο αποφάσισε τελευταία στιγμή να κάνει αλλαγές στο σύστημα διανομής των βιβλίων, οπότε τώρα μάλλον έχουν μπλέξει με γραφειοκρατία οι των πανεπιστημίων, προσπαθώντας να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα... Για το σε ποιο σημείο ακριβώς βρίσκεται η υπόθεση, θα μπορούσαμε (ο ΣΦΙΚ) να ρωτήσουμε το Ζώρα, λογικά θα ξέρει... Καλά μας ξεμπερδέματα... :anavwfwties:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συμφωνώ με αρκετά από τα παραπάνω. Διαφωνώ όμως με το 5 και 6.

Έχουμε φύγει από το λύκειο που η ύλη σου ήταν σελίδες του βιβλίου. Στα ΑΕΙ η ύλη είναι καθορισμένη στον οδηγό σπουδών και ο φοιτητής πρέπει να μελετήσει πάνω σε αυτή. Είναι τρομερά δύσκολο να υπάρξη σύγγραμα που να καλύπτει όλη την ύλη. Ο φοιτητής λοιπόν θα πρέπει να χρησιμοποιεί την βιβλιοθήκη το διαδίκτυο και να έχει την ευκαιρία να μελετήσει από οποία συγγραματα επιθυμεί και όχι αυτά που αρέσουν στον καθηγητή. Αρκεί να ανταποκρίνονται και να καλύπτουν το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος. Πρέπει να υπάρχει ελευθερία επιλογών.

Εγω προσωπικά διαβάζω ανατομία από άλλο βιβλίο από αυτό που χρησιμοποιεί ο καθηγητής γιατι ο τρόπος γραφής του μου αρέσει περισσότερο και με βοηθά στην μελέτη. Εκτός αυτού η βιβλιοθήκη είναι πολύ σημαντικό εργαλείο στην υπηρεσία του φοιτητη.

Ναι, έχεις δίκιο, ο καθένας νομίζει ότι αν μάθει την ύλη που απαιτείται για εξετάσεις από έναν συγκεκριμένο διδάσκοντα από το συγκεκριμένο βιβλίο που προτείνει, θα έχει καταφέρει κάτι... Εκτός και αν μερικοί θέλουν να γίνουν "καλοί εξεταζόμενοι" όπως ήμασταν τόσα χρόνια στα γυμνάσια και στα λύκεια...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.