Jump to content

Λίστες Συγγραμάτων Z'εξαμήνου!!!


DR_ATOMIK

Recommended Posts

Γειά σας!επείδη έχει γίνει πολύς ντόρος με τις λίστες συγγραμάτων και επειδή στις γενικές συνελεύσεις ακούστηκαν απίστευτες ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ και το θέμα θάφτηκε κάτω από τα μικροπολιτικά συμφέροντα και τις επιθέσεις-σε πολιτικό επίπεδο-της μίας παράταξης στην άλλη διαλέγω αυτόν τον χώρο,το internet δηλάδη,-έναν από τους λίγους χώρους που ο ΚΑΘΕΝΑΣ μπορεί να εκφράζεται ΕΛΕΥΘΕΡΑ και να έχουν ΌΛΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ στην ανταλλαγή απόψεων(σε αντίθεση με τις γενικές συνελεύσεις της σχολής μας emcensored )!ΔΕΝ είμαι μέλος σε καμία παράταξη,είμαι απλά ένας φοιτητής που παρακολουθεί τις αλλαγές σε προγράμματα σπουδών.τις λίστες συγγραμάτων κτλ και έχει χάσει τη μπάλα!Έτσι αποφάσισα να απευθυνθώ και να ζητήσω την γνώμη των συμφοιτητών μου που ΔΕΝ εξυπηρετούν κάποια πολιτική γραμμή και απλά έχουν όλη την καλή διάθεση να βοηθήσουν τους συναδέρφους τους ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ,προσφεροντάς τους κάποια πληροφόρηση...που στο κάτω κάτω δεν τους κοστίζει και τίποτα(αυτή είναι και η έννοια ενός φόρουμ)!

Επί του προκειμένου η λίστα συγγραμάτων για το Ζ' εξάμηνο έχει τα εξής συγγράματα:

Μάθημα: (ΙΑΥ702) -Χειρουργική Παθολογία Ι

1.1. ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ-ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ (ΤΟΜΟΣ Ι-ΙΙ), (Εκδότης:ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ, Συγγραφέας:ΑΛΚ. ΚΩΣΤΑΚΗ)

2.1. ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ-ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ (ΤΟΜΟΣ Ι-ΙΙ) ΜΤΦΡ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ CURRENT SURGICAL DIAGNOSIS AND TREATMENT, (Εκδότης:ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ, Συγγραφέας:L. WAY, G.DOHERTY)

Μάθημα: (ΙΑΥ704) -Ακτινολογία Ι

1.1. ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ (ΤΟΜΟΙ 3), (Εκδότης:ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ, Συγγραφέας:D. SUTTON)

2.1. ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑ (ΤΟΜΟΙ 3), (Εκδότης:UNIVERSITY STUDIO PRESS, Συγγραφέας:Α. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ)

Μάθημα: (ΙΑΥ801) -Νοσολογία

1.1. CECIL ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ (2 ΤΟΜΟΙ) 5η ΕΚΔ, (Εκδότης:ΛΙΤΣΑΣ, Συγγραφέας:C.CERPENTER, R.GRIGGS, J.LOSCALZO)

1.2. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ) (2η εκδ), (Εκδότης:UNIVERSITY STUDIO PRESS, Συγγραφέας:Γ. ΖΙΑΚΑΣ)