Jump to content

ΑΤΥΠΗ ΓΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ 2 (ΓΙΑ ΣΤ' ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΟ)


vxri

Recommended Posts

καλησπέρα,

είμαι φοιτητής στο στ' έτος και προσπαθώ να φτιάξω με λίστα με όσους χρωστάνε τη βιολογία 2 για να κανονιστει μια άτυπη το φεβρουάριο (φαντάζομαι οι επί πτυχίο θα έχουν προβλημα για νοέμβριο).έχω ήδη μια λίστα με 20 ονόματα.

όποιος ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί μου με μήνυμα (ονοματεπώνυμο και αριθμός μητρώου).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σορυ που μπαινω σαν σφηνοπ_υτσα ρε παιδια,αλλα επειδη αλλοι εν καιρω δεν μου ειχαν δωσει απαντησεις σε αυτο το φορουμ...Εισαστε 6ο ετος,σας λειπει βιολογια 2 και ειστε και κοντα στο πτυχιο?Δεν θα σας ενοχλησω αλλο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σορυ που μπαινω σαν σφηνοπ_υτσα ρε παιδια,αλλα επειδη αλλοι εν καιρω δεν μου ειχαν δωσει απαντησεις σε αυτο το φορουμ...Εισαστε 6ο ετος,σας λειπει βιολογια 2 και ειστε και κοντα στο πτυχιο?Δεν θα σας ενοχλησω αλλο.

ναι γιατί σου κάνει εντύπωση??? δεν είσαι μάλλον στα γιάννενα αλλιώς θα ήξερες ότι σ' εμάς οι βιολογίες και οι βιοχημείες είναι κάτι σαν πτυχιακό.. βασικά αν ήταν στο χέρι τους θα ήταν πτυχιακό.. embomb

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Περίμενε λίγο, δεν εχουν βγεί ακόμα τα αποτελέσματα απο τον Σεπτέμβριο...

ενοείται πως δεν κάνω καμιά κίνηση πριν βγει το μάθημα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σορυ που μπαινω σαν σφηνοπ_υτσα ρε παιδια,αλλα επειδη αλλοι εν καιρω δεν μου ειχαν δωσει απαντησεις σε αυτο το φορουμ...Εισαστε 6ο ετος,σας λειπει βιολογια 2 και ειστε και κοντα στο πτυχιο?Δεν θα σας ενοχλησω αλλο.

ναι γιατί σου κάνει εντύπωση??? δεν είσαι μάλλον στα γιάννενα αλλιώς θα ήξερες ότι σ' εμάς οι βιολογίες και οι βιοχημείες είναι κάτι σαν πτυχιακό.. βασικά αν ήταν στο χέρι τους θα ήταν πτυχιακό.. embomb

Δεν αμφιβαλλω!Καλη επιτυχια

Υ.γ.πληροφοριακα ρωτησα για μια συζητηση που ειχα καποτε,δεν αφορα ειδικα εσας

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους