Jump to content

Καλημέρα


dominia77

Recommended Posts

Και πάλι καλημέρα.

Δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό topic αλλά, από εχθές που έμαθα για την ασθενεια που πασχει η μαμα μου, κοντευω να σκάσω. Δεν είμαι γιατρός για να κρίνω, αλλά μου φάνηκε πολύ χοντρό αυτό που είπε η οφθαλμίατρος "Δεν υπάρχει θεραπεία, είναι μη αναστρέψιμη η μελαγχρωστικη αμφιβληστροειδοπάθεια"

Είναι μόλις 50 ετων, δραστήρια, αισιόδοξη και μου φαινεται τραγικό να τυφλώνεται μερα με τη μερα....

Πείτε μου , είναι αλήθεια πως δεν υπάρχει θεραπεία???

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λες να στο είπε για πλάκα η οφθαλμίατρος;Δε νομίζω...

edit:Προφανώς,η οφθαλμίατρος είπε στη μητέρα σου πως πρέπει να φοράει γυαλιά ηλίου,για να προστατεύει τα μάτια της από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες ε;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από το βιβλίο "Εισαγωγή στην Οφθαλμολογία και στη Νευροοφθαλμολογία" του καθ. Κωνσταντίνου Ψύλλα παραθέτω τα αποσπάσματα (σελ. 248):

Πρόγνωση της όρασης

Ασθενείς κάτω των 20 ετών έχουν σπανιότατα οπτική οξύτητα 1/10 ή λιγότερο. Μέχρι την ηλικία των 50 ετών, οι μισοί τουλάχιστον ασθενείς θα έχουν όραση 1/10 ή λιγότερο. Ένας στους 4 ασθενείς διατηρεί ικανοποιητική όραση, ώστε να είναι ικανός να διαβάζει καθόλη τη διάρκεια της ζωής του."

Θεραπεία

Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει θεραπεία για τη νόσο. Συνιστάται από αρκετούς συγγραφείς οι ασθενείς να κυκλοφορούν τις μέρες με ηλιοφάνεια φορώντας γυαλιά ηλίου.

Επίσης δες αν μπορεί να σε βοηθήσει σε κάτι αυτό το link

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γράψε στο google: Treatment for Retinitis Pigmentosa και θα σου βγάλει αρκετά άρθρα. Εγώ το μόνο που βρήκα στα γρήγορα είναι ότι υπάρχουν κάποιες "θεραπείες" που καθυστερούν την πρόοδο της νόσου...

Επίσης καλύτερα να κάνεις το topic στο παρκάτω link για να το δουν περισσότεροι.

link

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...