Jump to content

[ΤΑΙΝΙΟΚΡΙΤΙΚΗ] Καυτό Απόρρητο


Ήρα

Recommended Posts

Burn after Reading

Αμερικανική ταινία σε σκηνοθεσία Τζόελ και Ίθαν Κοέν, με τους: Τζορτζ Κλούνι, Μπραντ Πιτ, Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, Τζον Μάλκοβιτς, Τίλντα Σουίντον, Ρίτσαρντ Τζένκινς

Ο Τσαντ και η Λίντα, συνάδελφοι σε ένα γυμναστήριο, βρίσκουν ένα CD με κωδικοποιημένες πληροφορίες που ανήκει σε έναν πρώην πράκτορα της CIA. Αποφασίζουν να τον εκβιάσουν, όταν όμως εκείνος αρνείται να τους πληρώσει, απευθύνονται στη ρώσικη πρεσβεία.-απο Αθηνοραμα

οκ! μιλαμε για Κοεν , η θα τους λατρεψεις η θα τους αντιπαθησεις , απο αυτους τους δημιουργους που δεν τους χαριζεις ενδιαμεσα αισθηματα εκτιμησης.

η πρωτη μου γνωριμια μαζι τους ηταν με το Φαργκο ,οντας μικρη και μαλλον ''απαιδευτη'' στο ειδος του χιουμορ τους.

εκτοτε , αλλες φορες απο περιεργεια , αλλες μετα απο δηλωση πιστης και αφοσιωσης στους αδερφους Κοεν , παρακολουθω την φιλμογραφια τους. η λατρεια μου μαζι τους αρχισε με το ''Oh brother where are you?" , τελευταια προσκορουση με το ''υποχθονιο'' χιουμορ τους ηταν στο ''Καμια πατριδα για τους μελλοθανατους'' , που μην ξεροντας οτι παρακολουθουσα Κοεν , στο τελος ειπα μονο Κοεν θα μπορουσαν να σκεφτουν μια τετοια ταινια για να λαβω την απαντηση μα εισαι σε Κοεν.

ετσι και εχτες.μονο οι Κοεν θα μπορουσαν να γυρισουν μια τοσο , πως να την πω που δεν βρισκω καλυτερη λεξη απο το κοενικη ταινια.οι αδερφοι εχουν δημιουργησει σχολη πλεον.

απο τη μια τα ''μικρα ονειρα των μικρων ανθρωπων ''.πως να κανουμε μερικες πλαστικες , να γνωρισουμε επιτελους εναν ενδιαφεροντα τυπο απο το ιντερνετ,πως να κοροιδεψουμε τον ''κακομοιρη'' συζυγο , πως να απατησουμε χωρις να χασουμε ομως την ασφαλεια μας,πως να πιαστουμε απο καποιον οταν νιωθουμε οτι ολα καταρρεουν , πως να πιασουμε την καλη σε ολα τα επιπεδα .

και απο την αλλη ''κολοσσοι,'' η CIA, ρωσικη πρεσβεια , στην αρχη παιρνουν στα σοβαρα τους ''μικρους ανθρωπους'', αλλα μην τρελαθουμε κιολας-καψτους , δωσε χρηματα , ο,τι να ναι τελοσπαντων, εχουμε και σημαντικοτερα πραγματα να κανουμε απο το να ασχολουμαστε με τετριμμενες χαζομαρες απλων μυαλων και ζωών.

ειλικρινα δε θελω να γραψω για την υποθεση για να μη το χαλασω σε οσους θελουν να την δουν.

για μενα , καθε ταινια των Κοεν εχει δυο επιπεδα.

ενα -αυτο που φαινεται.ατακες θανατηφορου μαυρου χιουμορ , αλλοτε σκληρο μεχρι ανθρωποκτονιας , αλλοτε υπογεια τρυφερο.

δυο-μα τι θελουν παλι να πουν οι μουρλοι αδερφοι Κοεν? υπαρχει καποιο νοημα στην ταινια τους η απλα μας παιζουν?

σιγουρα ο καθενας μας απο μια ταινια βγαζει τα νοηματα που περισσοτερο θελει να βγαλει , οπως ισχυει και με εναν πινακα , ο καθεις νιωθει αυτα που εχει αναγκη την παρουσα στιγμη να νιωσει.

αυτο που προσωπικα σε καθε ταινια των Κοεν εχω λαβει ,ειναι μια αγωνια τους να αναδειξουν ο, τι θεωρουν σαπιο - ατομα , συναισθηματα , τροπους σκεψης , τροπους λειτουργιας κοινωνιων .προσοχη ομως-και εδω ειναι οτι λατρευω πανω τους!! δεν το κανουν σαν ηθικολογοι πανω σε εναν αμβωνα!! το κανουν ειρωνικα παιχνιδιαρικα-ειναι σα να μας πηγαινουν λουνα παρκ και να επιλεγουν να μας ανεβασουν οχι στη μπαλαρινα η εστω στα συγκρουομενα , αλλα στο τρενακι του τρομου , ναι θα περασεις καλα μαζι μας και θα γελασεις , αλλα μπορει να σου ερθει και μια ανακατωσουρα και στο τελος να πεις βρε μηπως να το ξανακανουμε για να το κατανοησω καλυτερα γιατι την πρωτη φορα απλα φοβηθηκα?

οι Κοεν κανουν πλακα με τα κακως κειμενα , τα βγαζουν στην φορα βγαζοντας τους ομως την γλωσσα κοροιδευτικα.

και?

οκ βαρεθηκαμε τους δημιουργους που μας τα λενε.

εδω ειναι το δευτερο μεγαλειο τους!!θα στα πω βρε φιλε , αλλα καπου στην ταινια μου θα δεις και φως , δε θα σε αφησω να μου φυγεις με κομμενα τα φτερα , θα σου δωσω και ενα ποτηρακι γλυκοπιοτο βγαινοντας απο το τρενακι του τρομου , ετσι για να σε χτυπησω φιλικα στην πλατη και να σου κλεισω το ματι και εσυ να αναρωτιεσαι πότε τελικα σου εκανα πλακα , πριν που σου εδειχνα το μαυρο η τωρα που σε κερναω χρωμα.

ναι , ματαιοτης ματαιοτητων στην ταινια αυτη , ναι σαπια αισθηματα και σαπια ονειρα , βασισμενα στις εικονες μας και οχι στο ειναι μας.

αλλα...Κοεν! η ανθρωπινη ''βλακεια '' , η ματαιοδοξια , ακομη και η καφριλα-συγγνωμη για την λεξη αλλα νομιζω ο Κλουνει θα χαιροταν που ηταν τοσο πειστικος , μπορει και να ανταμοιφθουν!!

και τοτε ποιος θα την πληρωσει στο τελος? μαλλον οι καλοι , οι αθωοι.μα ειναι δικιο αυτο? και ειπε οτι η ζωη στον κοσμο των Κοεν ειναι δικαιη? και αφου δεν ειναι δικαιη , το καλυτερο για τους καλους ειναι να την κανουν νωρις.

και που ειναι η ελπιδα? ειπαμε , υπαρχει!! τελικα μπορει μια ''ασημαντη'' υπαρξη να καταφερει να παρει αυτο που θελει.ακομη κι αν μοναδικο εφοδιο της ειναι η αφελεια της.

τι να πρωτοπω για τα ονοματα?ο Μπραντ εμενα δε μου αρεσε προηγουμενως , τον ειχα στο μυαλο μου σαν ομορφο ανδρα αλλα μεχρι εκει .και δε με βοηθουσε με τους ρολους γοηδων να τον εκτιμησω. αλλά!!! αφελης ,στην κοσμαρα του , ενας απιστευτος Τσαντ!! αποδιδει τον ρολο του με τρομερη ενεργεια και καταφερνει να σε πεισει οτι μπορει να ειρωνευτει οτι , προσωπικα νομιζα οτι πρεσβευει στην πραγματικη του ζωη , με απιστευτη ανεση , πραγμα που με εκανε να πιστεψω οτι οταν καποιος ειναι τελειος στο ρολο καρικατουρας , τοτε μαλλον δεν ειναι πραγματι καρικατουρα. ναι παιζουμε τις ευκολιες μας ανετα , αλλα εαν οι ευκολιες μας ειναι και οι αληθειες μας , τοτε δε γινεται να τις αποδωσουμε τοσο ειρωνικα επιτυχημενα γιατι καταβαθος θα κοροιδευαμε εμας. μπραβο στον Πιτ!!

ο Κλουνει..ετσι κι αλλιως τον θεωρω πολυ ταλαντουχο , για μια ακομη φορα ενιωσα ποσο μπορει να μεταμορφωνεται απο καλο σε κακο , απο θυτη σε θυμα και να σε κανει να τον αντιπαθεις και να τον συμπονας την δια στιγμη. ειναι καλος και εδωσε παλι ενα εξαισιο παιξιμο.(ειπαμε ο Πιτ ηταν η χθεσινη μου αποκαλυψη :P )

ο Μαλκοβιτς-προσωπικα τον εχω λατρεψει παραπανω απο οποιαδηποτε αλλη ταινια ''Στο μυαλο του Τζον Μαλκοβιτς'' , εκτοτε κι απο αυτον περιμενω μονο καλες ερμηνειες και παλι μια τετοια εδωσε.η απογνωση , η μη αναγνωριση , η εκδικηση , θολωσαν πετυχημενα το ετσι κι αλλιως'' θολωμενο'' ματι του!

και τελευταια αλλα υπεροχη η ΜακΝτορμαντ,επαιζε κι αυτη στο Φαργκο,θιασωτης της θετικης ενεργειας και της αφελειας , αυτης της αφελειας που δεν πηγαζει απο καποιο χαμηλο δεικτη νοημοσυνης , αλλα της αφελειας που ξεκιναει απο την πεποιθηση ανθρωπου οτι ο κοσμος ειναι αυτο που βλεπω και γνωριζω. και οπως ολοι μας , ''μεγαλοι η μικροι'' ψαχνει αυτο που θα κανει να κοιμομαστε γαληνια τα βραδια. η διαφορα της με τους αλλους? ειναι αυθεντικα αφελης και για αυτο δεν γνωριζει τους κινδυνους .και για αυτο μπορει και να τα καταφερει.

πραγματικα μπορει να πει καποιος παρα πολλα πραγματα για ταινια των Κοεν , νομιζω οτι θα επρεπε καθε τους ταινια να δινεται προς αναλυση σε φοιτητες ασχολουμενους με ψυχολογια .προκειται για μεγαλους τεχνιτες οχι μονο του σινεμα , αλλα του φαινεσθαι και του αληθινου ειναι των ανθρωπων.ναι θα γελασετε με τις ατακες , φυσικα μιλαμε για χιουμορ των Κοεν παντα , υπογειο , μαυρο , σαρκαστικο , δηκτικο ,τρυφερα μαστιγωνουν και σου δινουν μπαμπακι την ιδια στιγμη. αλλα δε θα μεινετε μονο σ αυτο. θα γελασετε με τα ''χαλια των ηρωων'' με μια αγωνια βρε μπας και συμβαινουν και πιο κοντα απο οσο νομιζουμε?

σας την συνιστω ανεπιφυλακτα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

σαν ωδη στην ανθρωπινη βλακεια ηταν αυτη η ταινια,σε ολα τα επιπεδα,

και απο τον πιο αφελη κακομοιρη μεροκαματιαρη μεχρι τα υψηλα ισταμενα στελεχη της CIA/

και μπορει να "θυσιαζεται" στην πορεια ο αφοπλιστικα ηλιθιος Πιτ,

"Appearances can be... deceptive."

:lol:

αλλα στο τελος επιπλεει η απυθμενη βλακεια της ΜακΝτορμαντ/

ο καταπληκτικος στις εξαρσεις του Μαλκοβιτς και ο παντα πειστικος Κλουνι,καθως και οι υπολοιποι χαρακτηρες,

απλα εξυπηρετουν μαζι με τους δυο πρωτους την πλοκη, σε μια ταινια οπου ο πρωταγωνιστης ειναι η ανοησια/

δεν ενιωσα ουτε στιγμη στην πορεια της ταινιας τη σκηνοθετικη προσεγγιση να ειναι καθολου κριτικη-ποσο μαλλον επικριτικη-

απλα περιγραφει μια ευρηματικη ιστορια σε μια δεδομενη πραγματικοτητα, με ιδιαζον χιουμορ/

κι εδω ακριβως διαφωνω με την Ηρα,δεν νομιζω δηλαδη οτι οι Κοεν προσπαθουν σε καμια περιπτωση

"να αναδειξουν ο, τι θεωρουν σαπιο - ατομα , συναισθηματα , τροπους σκεψης , τροπους λειτουργιας κοινωνιων" -η κοινωνικη σηψη ειναι δεδομενη

(και φυσικα ουτε λογος για "αγωνια" απο πλευρας τους προκειμενου να πετυχουν κατι τετοιο :rolleyes: )

ισα-ισα που μπορει να πει καποιος οτι δεν κανουν αλλο απο το να χλευαζουν συνεχως και απροκαλυπτα,

με μια αδικαιολογητη σε ορισμενα σημεια μισανθρωπια!(αλλα ξεκαρδιστικη συναμα :P )

δεν ειναι δηλαδη, μια κοινωνικη ταινια(με τον τροπο που ειναι κοινωνικες οι ταινιες του Κεν Λοουτς,ας πουμε)

και οποιος θεατης παει να δει μια ταινια των Κοεν για να προβληματιστει κοινωνικα ειναι κατα την αποψη μου βαθια νυχτωμενος emconfused

σε καθε περιπτωση,ηταν απο τις ταινιες που δεν κοιταξα ουτε μια φορα το ρολοι μου κατα τη διαρκεια/

και το μοναδικο κλισε που συνειδητοποιησα ηταν στην αρχη,

οταν υποβαθμιζουν τον Μαλκοβιτς κατηγορωντας τον για αλκοολισμο,και στην αμεσως επομενη σκηνη τον βλεπεις να ετοιμαζει το ποτο του

:P

(μπορει να υπηρχαν κι αλλα δηλ,αλλα στη συνεχεια με συνεπηρε μαλλον η πλοκη και δεν παρακολουθουσα τοσο πολυ "τεχνικα" την ταινια)

κατα τα αλλα,πολυ μεγαλη εμφαση στην λεπτομερεια σκηνοθετικα

(θυμαμαι την αιθουσα να γελαει στην αρχη μιας σκηνης στη ρωσικη πρεσβεια,χωρις να ειπωθει καμια ατακα,πριν ακομη ξεκινησει ο διαλογος,στη θεα και μονο ενος πορτραιτου του Πουτιν

:lol: )

και καταπληκτικη μουσικη,λιγο αλλοπροσαλλη και γι'αυτο λειτουργουσε ως νευραλγικο στοιχειο της ταινιας σε πολλα σημεια/

πολυ ωραιοι επισης ο καψουρης διευθυντης του γυμναστηριου

και πρωην ελληνορθοδοξος ιερεας

:lol:

και ο αρχηγος στη CIA,

να αναρωτιεται σε κανα-δυο φασεις"και τι μαθαμε απο αυτο?"..."δεν ξερω" ή "να μην το ξανακανουμε...οχι οτι ξερω τι ειναι αυτο που καναμε"

:wacko:

για να κλεισω εδω, το ο,τι η ζωη ειναι αδικη και μεσα στην ασχημια,οι ανθρωποι αποπροσανατολισμενοι,

υπαρχουν παντα αθωα θυματα και θυτες που δεν πληρωνουν με κανεναν τροπο το κοστος των πραξεων τους,

ειναι μια αντικειμενικη πραγματικοτητα που την γνωριζουν σημερα και τα μωρα παιδια/

κατ'εμε,η ουσια της ταινιας ηταν οτι η ευφυια ειναι σχετικη :D

(και σε αυτο το σημειο μου θυμισε εντονα τον "Μεγαλο Λεμποβσκι",dudes ;) )

παντως βρε Ηρα ,

πραγματικα, θελω να μου πεις σε ποια σημεια διεκρινες τη σκηνοθετικη "αγωνια" για αναδειξη των κακως κειμενων,

και απο την αλλη,που ειδες να αναδεικνυεται η "ελπιδα"-μηπως στην ηλιθιοτητα που επικρατησε? emconfused

(ειναι ελπιδοφορο αυτο το φιναλε,οντως,για τους καθυστερημενους ολου του κοσμου emlmfao )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

arrow%20up.gifemsos Για ποσα ποπ κορν/αστερακια μιλατε κυριες μου;;;;

Βαλτε μια βαθμολογια γιατι τις κριτικες τις διαβαζω αφου δω το εργο. B)

Φχαστω

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

νομιζω οτι καθε ταινια των Κοεν ειναι βαθυτατα κοινωνικη , και ευτυχως , για μενα , οχι με την ελιτιστικη βαρια σκηνοθετικη η σεναριακη αποψη. προτιμω ταινιες που δεν εχουν διαθεση να μας α-υποδειξουν οτι η ζωη μας ειναι ενας αγωνας μεσα σε ''σαπια'' καλουπια , αυτο ο καθενας η το πιστευει η δεν το πιστευει απο μονος του , αναλογα με την κοσμοθεωρια και τα βιωματα του , και παντα ετρεφα μια ''αντιπαθεια'' προς τους δημιουργους που ηθικολογουν απο την σκηνοθετικη τους καρεκλα.

ολοκληρη η ταινια αυτη ειναι μια καρικατουριστικη αναπαρασταση των κακως κειμενων , οχι μονο μια συγκεκριμενη σκηνη η ατακα , θεωρω οτι σατυριζει τοσο τα θελω των ''μικρων'' οσο και τις μεθοδους των ''μεγαλων'' , και φυσικα στη θεση της Ρωσικης πρεσβειας η της CIA μπορουμε να βαλουμε οποιονδηποτε ''μεγαλο'' , με την εννοια της ισχυος του και της πεποιθησης του οτι μπορει να οριζει τις πορειες των ''μικρων'' κατα πως αυτος θεωρει κατα το συμφερον του.

αλλα ευτυχως μιλαμε για Κοεν!! που εξ ορισμου , και σε καθε ταινια τους διαφαινεται ελπιδα , ναι στο τελος , μια ''μικρη '' , πιθανον και ''ηλιθια'' με δεδομενα των ''μεγαλων'' κρινομενη , παιρνει αυτο που θελει. και ενω φαινεται σε πρωτο επιπεδο οτι εφοδιο της ειναι η αφελεια της , αν την παρατηρησουμε με καλοπροαιρετη διαθεση , το πιο σημαντικο της εφοδιο ειναι οτι τολμαει , εναντι σε ''μεγαλοδυναμεις'' ,να πιστεψει οτι το μυστικο που ξερει , ειναι τοσο δυνατο ωστε να καταφερει να παρει αυτο που θελει .ανταμοιβεται η πιστη της στον ευατο της , ασχετως απο που πορευεται αυτη.

τοσα τα γουστα , οσα και οι θεατες.

και τοσες οι αναλυσεις , οσες και οι διαθεσεις μας . emrose

σε καθε περιπτωση, ακομη και αν καποιος θελει να δει απλα μια ταινια που θα γελασει ,ειναι στη σωστη αιθουσα. :)

(υγ-Winmx συγγνωμη ,δε μ αρεσει να βαθμολογω παραστασεις,ειτε σινεμα ειτε θεατρο.απο την στιγμη που δεν εχω αναλογη καταρτιση , μου φαινεται αδικο , για μενα ,να βαθμολογω κατι που για τους δημιουργους ηταν κοπος , χρονος , καταναλωση σκεψης και ενεργειας. αν κατι δε με ενθουσιασει , δε του γραφω κριτικη :P . για ολα τα αλλα γραφω :) )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:o

εντελως διαφορετικη οπτικη ομως :lol:

ωστοσο,εξακολουθω να πιστευω οτι προκειται για μια παρωδια αντικατασκοπικου θριλερ,μια κωμωδια εν ολιγοις(κι εδω ειναι το μοναδικο σημειο στο οποιο συμφωνουμε :P ), με πρωταγωνιστη την ηλιθιοτητα,

που κινειται γυρω απο ενα "κοπαδι καθυστερημενους" χαρακτηρες*("morons",οπως επαναλαμβανει σε ολη τη διαρκεια της ταινιας ο Μαλκοβιτς) σε μια δεδομενη πραγματικοτητα(ξεπεσμενη θα ελεγα,αλλα και "σαπια" αν θες)

και οι Κοεν δεν ειναι παρα δυο ευφυεστατα,μισανθρωπα κωλοπαιδα,που τοσο σκηνοθετικα οσο και ως προς το μακαβριο χιουμορ τους ειναι ακρως ελιτιστες και που σιγουρα δε φτιαχνουν κοινωνικες ταινιες-take my word for it :P

*και "μεγαλους" και "μικρους",και δεν καταλαβαινω γτ κανεις τον διαχωρισμο,ειδικα απο τη στιγμη που δεν υφισταται στην ταινια-ολοι οι ηλιθιοι παρουσιαζονται ισοτιμοι,ανεξαρτητως θεσης ή κοινωνικης ταξης!

οσο χλευαζονται οι κακομοιρηδες υπαλληλοι,αλλο τοσο γελειοποιουνται τα μεγαλοστελεχη,ασε που βρισκονται απο ενα σημειο κι επειτα να εμπλεκονται μεταξυ του...κοινωνικα!

μηπως εγκλωβιζεσαι σε δικα σου κοινωνικα στερεοτυπα που σε προκαταβαλλουν και δε σε αφηνουν να παρακολουθησεις με ανοιχτο μυαλο την πλοκη?μηπως δηλαδη προσπαθεις να δεις κατι που θελεις να δεις ενω στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει?με βαζεις στον πειρασμο να διαβασω κριτικες γτ πραγματικα με ξενιζει αυτη σου η προσεγγιση emconfusedarrow%20down.gif

ολοκληρη η ταινια αυτη ειναι μια καρικατουριστικη αναπαρασταση των κακως κειμενων , οχι μονο μια συγκεκριμενη σκηνη η ατακα , θεωρω οτι σατυριζει τοσο τα θελω των ''μικρων'' οσο και τις μεθοδους των ''μεγαλων'' , και φυσικα στη θεση της Ρωσικης πρεσβειας η της CIA μπορουμε να βαλουμε οποιονδηποτε ''μεγαλο'' , με την εννοια της ισχυος του και της πεποιθησης του οτι μπορει να οριζει τις πορειες των ''μικρων'' κατα πως αυτος θεωρει κατα το συμφερον του.
να σου πω την αληθεια,εγω οχι απλα δεν καταλαβα να υπαρχουν "μεγαλοι" και "μικροι" σ'αυτη την ταινια,αλλα ουτε καν "θυματα" και "θυτες",αφου κι αυτος ακομα ο θανατος ερχεται τοσο γρηγορα,σα να ειναι η δολοφονια κατι φυσικο,και δεν διαφαινεται η παραμικρη προοπτικη να τιμωρηθουν αυτοι που τη διαπραττουν/

δες και τους παραπλευρους χαρακτηρες που συμπληρωνουν την πλοκη-ο γιατρος,ο δικηγορος,ο υπαλληλος της πρεσβειας,ολοι τους "a league of morons"

η εξυπναδα ειναι σχετικη-το οτι εισαι αρχηγος της CIA δε σημαινει οτι εισαι καλυτερος απο τον τελευταιο κακομοιρη-ολοι ειναι ισοι οσο το μετρο ειναι η βλακεια :D

παντως,το να ανακαλυπτει κανεις αρετη ακομη και στην ηλιθιοτητα,ειναι αληθινη αρετη!(και το εννοω αυτο,με καθε ειλικρινεια,κι ας διαφωνω με το συμπερασμα στο οποιο καταληγεις ;) )arrow%20down.gif

αλλα ευτυχως μιλαμε για Κοεν!! που εξ ορισμου , και σε καθε ταινια τους διαφαινεται ελπιδα , ναι στο τελος , μια ''μικρη '' , πιθανον και ''ηλιθια'' με δεδομενα των ''μεγαλων'' κρινομενη , παιρνει αυτο που θελει. και ενω φαινεται σε πρωτο επιπεδο οτι εφοδιο της ειναι η αφελεια της , αν την παρατηρησουμε με καλοπροαιρετη διαθεση , το πιο σημαντικο της εφοδιο ειναι οτι τολμαει , εναντι σε ''μεγαλοδυναμεις'' ,να πιστεψει οτι το μυστικο που ξερει , ειναι τοσο δυνατο ωστε να καταφερει να παρει αυτο που θελει .ανταμοιβεται η πιστη της στον ευατο της , ασχετως απο που πορευεται αυτη.

θα σου προτεινα να δεις το "Μεγαλο Λεμποβσκι"(πρεπει να ειχε βγει πριν απο καμια 10αρια χρονια),αν δεν το εχεις δει ηδη, που μοιαζει παρα πολυ αισθητικα με το "καυτο απορρητο"/

πιστευω θα σε βοηθησει να καταλαβεις καλυτερα την αισθητικη και την οπτικη των Κοεν ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

συμφωνουμε οτι διαφωνουμε :P

νομιζω οτι σε καθε ταινια , σε καθε ερεθισμα γενικα που δεχομαστε , ο καθενας το κρινει με τα δικα του βιωματα , προτιμησεις και δεδομενα, χωρις αυτο να τον καθιστα λιγοτερο ανοιχτομυαλο απο αλλους ,ειναι το ανθρωπινο μυαλο τετοιο που σκεφτεται ''εγωιστικα'' ,θεωρουμε οτι η δικη μας κριση ειναι η ορθοτερη ,νομιζω οτι δεν υπαρχει καν αντικειμενικη πραγματικοτητα , υπαρχουν αντικειμενικα γεγονοτα και υποκειμενικες κρισεις περι αυτων .

επισης , για μενα , ειναι αδικο να κρινουμε εναν δημιουργο με βαση καποιον αλλον δημιουργο και την αδυναμια που εχουμε στον δευτερο.

ποτέ δε θα μπορουμε να μπουμε απολυτα στο μυαλο καποιου , τι ηθελε να πει ακριβως και τι να δειξει ο δημιουργος , μπορουμε απλα να πουμε οτι εμας μας ''μιλησε'' η μας αφησε αδιαφορους , και αυτο παλι θα βασιζεται σε προσωπικες εκτιμησεις .

δεν εχω δει τον ''Μεγαλο Λεμποβσκι '' , θα τον δω σε ευχαριστω! :) emrose

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μόλις επέστρεψα από την (ομολογουμένως φ-ο-β-ε-ρ-η) ταινία

Όχι μόνο η ανθρώπινη βλακεία αλλά και η ανθρώπινη κενότητα πρωταγωνιστούν. Τα ελατήρια όλων των ηρώων, όπως έχει εύστοχα παρατηρηθεί παραπάνω, είναι ταπεινά και όμως αναγνωρίσιμα στον καθένα μας! Ποιος δεν θέλησε κάποτε απεγνωσμένα να αδυνατίσει, να απατήσει, να φτιάξει μια χειροτεχνία; Και πόσες φορές δεν του κόλλησε στο μυαλό σβήνοντας οτιδήποτε άλλο;

Οι ζωές των ηρώων συμπλέκονται με σχέσεις απλές, καθημερινές, δημιουργώντας ένα εύθραυστο οικοδόμημα με κονίαμα την ταπεινότητα τους. Αρκεί ένα απλό γεγονός για να φέρει το χάος.

Χαρακτηριστικό είναι ότι όσο πιο μεγαλεπήβολος ή κοινωνικά επιτυχημένος ή και καλός ο ήρωας, τόσο χειρότερα καταλήγει: Ο ανιδιοτελής ερωτευμένος ιδιοκτήτητης του γυμναστηρίου, ο καλός αλλά βλάκας Πιτ νεκροί, ο "εγκεφαλικός" Μάλκοβιτς εγκεφαλικά νεκρός, ο Κλούνει εξόριστος στη Βενεζουέλα και η χαζή ΜακΝτορμαντ εκπληρώνει το όνειρο της πλαστικής -ο Πιτ και ο ιδιοκτήτης ξεχνιούνται στην πορεία!

Υπάρχει διαφορά μεταξύ των "μεγάλων" και των "μικρών": Οι μεγάλοι είναι αδιάφοροι: Η μεν ρωσική πρεσβεία πετάει σαν σκουπίδι την ΜακΝτορμαντ έξω, η αμερικάνικη CIA της πληρώνει τις εγχειρήσει με αντάλλαγμα την άνευ νοήματος συνεργασία της. Οι Κοέν γράφουν για τα μικρά πράγματα: Οι μεγάλοι είτε δημιουργούν είτε λύνουν το πρόβλημα, χωρίς να ενδιαφερθούν για την ουσία του - για αυτό και επαναλαμβάνουν τα λάθη τους συνέχεια. Και πράγματι, οι περίφημες "πληροφορίες" του Μάλκοβιτς για τις οποίες δημιουργείται το όλο θέμα, είναι άχρηστες και για τους μεν και για τους δε, και ας δηλώνει ο ίδιος στην αρχή "είμαι εξαιρετικός αναλυτής" και "κατάσκοπος". Η όλη ιστορία έγινε για το τίποτα!

Η ταινία συστήνεται για όλους, είτε για ένα ελαφρύ σαββατόβραδο είτε για μια καλύτερη γνωριμία με τους Κοέν!!!!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

να'μαι κι εγώ...είδα την ταινία παρέα με τους γονείς της Σμαράγδας Καρύδη...χιχιχ...

η πρώτη μου φορά σε "Κοενική" ταινία:οι εντυπώσεις πολύ θετικές.

Τα είπαν πολύ καλά τα παιδιά πιο πάνω.Είναι μια ευχάριστη,διασκεδαστική ταινία

με έξυπνο σαρκαστικό χιούμορ και με πλοκή που σου κρατάει το ενδιαφέρον.

Για μένα το επιμύθιο είναι ένα:

"όταν κάτι θέλεις πάρα πολύ, ολόκληρο το σύμπαν θα συνωμοτήσει για να

πραγματοποιηθεί...."

:P:P:P

3,5 / 5

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διασκεδαστικούλι.

Οποιαδήποτε κριτική μεγαλύτερη των δύο γραμμών με κάνει να αναρρωτιέμαι αν είδα λάθος ταινία!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διασκεδαστικούλι.

Οποιαδήποτε κριτική μεγαλύτερη των δύο γραμμών με κάνει να αναρρωτιέμαι αν είδα λάθος ταινία!

εσυ χαριτωμενουλι,

διαβασες τι γραφτηκε παραπανω ή ειπες απλα να πεις μια μαλακιουλα? :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.