Jump to content

Δώρα για γιατρούς


Maria_83

Recommended Posts

Καλησπέρα με λένε Μαρία και θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να κάνω στον φίλο μου που θα αρχίσει ειδικότητα?

Σημειώνω ότι δεν είμαι γιατρός και γι αυτό δεν ξέρω τι θα μπορούσα να του πάρω που να του είναι χρήσιμο. Επίσης σημειώνω ότι θέλω να του κάνω δώρο γιατί θα αρχίσει τώρα ειδικότητα χειρουργική.

Ευχαριστώ πολύ.

Υ.Γ: H τιμή μπορεί να είναι μέχρι 300 ευρώ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 155
  • Created
  • Last Reply

Βλέπετε κορίτσια γιατί προτιμούν να τα φτιάχνουν με κοπελιές εκτός χώρου;

:rolleyes:

Η δική μου πρόταση είναι να του δώσεις τα 300 ευρώ μετρητά. Θα του χρειαστούν!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σωστή η invitro.

Μακριά από γιατρίνες !

Προσωπικά προτιμώ φιλολόγους και ακόμα καλύτερα αστυνομικίνες (αλλά κομματάκι δύσκολο να κάνεις κονέ με δαύτες).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επειδή είναι γιατρός δε σημαίνει πως δέχεται διαφορετικά δώρα από τους υπόλοιπους ανθρώπους. Το δώρο που κολλάει παντού κ πάντα είναι ένα: στυλος!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το δώρο που κολλάει παντού κ πάντα είναι ένα: στυλος!

ευρηματικη η ιδεα του στυλου!

αλλα για mont blank δε νομιζω να σου φτανει το budget,honey!

p.s. πως παει ειπαμε?

ο στυλος, του στυλου, τω στυλω, τον στυλο, ω!στυλε? :anavwfwties:

κατα το στυλογραφος?

α ρε ,ελληναρα!

τυφλα να'χουν οι φελλο-λογοι...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επειδή είναι γιατρός δε σημαίνει πως δέχεται διαφορετικά δώρα από τους υπόλοιπους ανθρώπους. Το δώρο που κολλάει παντού κ πάντα είναι ένα: στυλος!

Tης ΔΕΗ ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στύλος της ΔΕΗ ήθελα να πώ :-)))) χαχαχαχαχα

Εγώ λέω να του πάρει η φίλη μας δώρο μια πίπα με την προυπόθεση πως δεν θα καπνίζει ;-)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους