Jump to content

ΑΓΓΛΙΚΑ


giachaforgr

Recommended Posts

Καλημέρα,

δεν είμαι ακόμα φοιτητής (βασικά φέτος δίνω πανελλήνιες). Θέλω να μάθω αν η σχολή σας έχει αγγλικά?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλημέρα,

δεν είμαι ακόμα φοιτητής (βασικά φέτος δίνω πανελλήνιες). Θέλω να μάθω αν η σχολή σας έχει αγγλικά?

Δλδ αν δεν έχει δεν θα την προτιμήσεις; Τέλος πάντων, τώρα έχει κατάληψη. Μετά την κατάληψη, αγγλικά πάλι δεν θα έχει - θα έχει όμως το ΑΠΘ ! Είδες ιδέες που παίρνεις για το μηχανογραφικό σου; Άντε καλό διάβασμα - έχει και χαμηλότερη βάση το α-που-θου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φέτος για πρώτη φορά μπήκε μάθημα "Αγγλικής Ορολογίας", αν σε ενδιαφέρει. Πάντως μάθημα "Αγγλικά" όπου να διδάσκεται η γλώσσα αυτή καθαυτή, όχι, δεν έχουμε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν μου λες βρε αγόρι μου...έτσι από περιέργεια: είσαι αποφασισμένος να πας Ιατρική και μόνο Ιατρική; Και αν ναι, γιατί σε απασχολούν τα....αγγλικά;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν μου λες βρε αγόρι μου...έτσι από περιέργεια: είσαι αποφασισμένος να πας Ιατρική και μόνο Ιατρική; Και αν ναι, γιατί σε απασχολούν τα....αγγλικά;

παρα το λογικο της διπλης αποριας ,

εγω θα του ευχηθω καλη επιτυχια , και θα του πω πως και τα γιαννενα εχουν μαθημα "αγγλικα 1 και 2"

αλλα κατι ακομα , γιατι κατι τετοιο περασε απ το μυαλο μου - που αφορα την 2η απορια της invitro -

αν ελπιζεις να μπεις στο πανεπιστημιο , και εκει να μαθεις τα αγγλικα που ισως τοσα χρονια δεν εκανες

μην ελπιζεις αδικα

το πανεπιστημιο σου δινει την δυνατοτητα να κανεις κατι που τοσα χρονια δεν μπορουσες

αλλα δεν την εκπληρωνει αυτο αυτην την δυνατοτητα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Mε το καλημέρα σας, το αποπήρατε το παιδί. Μια πληροφορία ζήτησε. Ούτε σε γραμματεία της σχολής να δουλεύατε, τέτοια ξινίλα!

Καλή επιτυχία στις πανελλήνιες!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους