Jump to content

Απο τότε που τελείωσα....


xalia

Recommended Posts

Θα θέλατε οι τελειωμένοι να μοιραστείτε τον τρόπο που η ζωή σας άλλαξε από τη στιγμή που ορκιστήκατε?

Για παράδειγμα εμένα αμέσως μετά την ορκωμοσία άρχισαν γνωστοί και φίλοι να μου ζητάνε τηλεφωνικά ιατρικές συμβουλές και επίσης άρχισα να τρέχω για ενέσεις, μετρήσεις ζαχάρου και πίεσης.

Δε μπορώ να πω ότι η γυναίκες πέφτουν πια πάνω μου λες κι είμαι μαγνήτης (να σας πω την αλήθεια ντρέπομαι να πω ότι είμαι και γιατρός εφόσον θ'αρχίσουν οι ερωτήσεις για το τι ειδικότητα έχω και σε ποιο νοσοκομείο δουλεύω κι άντε να εξηγήσεις την πικρή αλήθεια...)

Το φοβερό όμως είναι ότι ο καθένας που έχει μια ιατρική ανάγκη θα έρθει να μου πει αν μπορώ να μεσολαβήσω να μπει σε κάποιο νοσοκομείο ή μου ζητάνε να συστήσω κάποιο γιατρό (που...καλά αν το είχαμε σε καμιά κλινική έχει καλώς) κι έρχονται και σου λένε κιόλας μα καλά δεν το ξέρεις αυτόν...αφού είναι καθηγητής πανεπιστημίου...μήπως δεν πάταγες καθόλου στη σχολή, ή επίσης αν ακούσουν ότι είσαι γιατρός σε ρωτάνε αν ξέρεις πχ τη Μαρία που ήταν κι αυτή φοιτήτρια (βέβαια δε θυμούνται το έτος φοίτησης [ενίοτε σε ποιο πανεπιστήμιο ή σχολή ή ποια χώρα σπουδάζει] αλλά πόσοι μωρέ να είναι σε κάθε έτος...κι άντε πάλι να εξηγήσεις)

Μιαν άλλη φορά έκανα τα ψώνια μου στο σούπερ μάρκετ και μεταξύ λαχάνων και μαρουλιών έπεσε η ανακοίνωση

"Να έρθει ένας γιατρός παρακαλείται στα μπισκότα"

Είχα μεγάλη αγάπη στα μπισκότα κι έτρεξα...Τα μπισκότα ήταν καλά...μια κοπελίτσα έιχε χάσει τις αισθήσεις της.

Έτρεξα κοντά της...όπως επίσης κι άλλο 3 γιατροί. Ούτε σε συνεδριο να ήμασταν! Πιάσαμε ο καθένας από ένα πόδι κι ο άλλος έκανε αέρα. Φαντάζομαι την τρομάρα της κοπέλς όταν συνήλθε.

Επίσης το κλασσικό είναι με το σέρβις του αυτοκινήτου όπου αν κάνεις παράπονο για πιθανή υπερβολική χρέωση θα ακούσεις το σχόλιο

-Έλα μωρέ, γιατρός είσαι, τι ανάγκη έχεις εσύ...κι άντε να του εξηγήσεις πόσους αγώνες σε 5x5 πρέπει να κάτσεις για να βγάλεις τα σπασμένα!

Link to comment