Jump to content

Οι σημειώσεις και η οργάνωση ...


Clemence

Recommended Posts

Τί συμβουλές θα δίνατε σε έναν πρωτοετή φοιτητή σχετικά με τις σημειώσεις? Είναι πιο πρακτικό να κρατά κανείς χειρόγραφες, να κουβαλάει το λαπτοπ :blink: , να αφήνει μαγνητοφωνάκι στην έδρα? Και μετά, επιστρέφοντας σπίτι, πώς τα βάζετε σε μια σειρά ώστε όταν με το καλό έρθει η ώρα η καλή να είναι εύκολο να βρει κανείς άκρη? Όλες οι συμβουλές ευπρόσδεκτες :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

χμμμμ το μαγνητοφωνάκι είναι καλό κ άγιο αλλά ουσιαστικά κάνεις 2 φορές το ίδιο μάθημα. Για μένα πρέπει να έχει μαζί του ένα usb και μία ψηφιακή μηχανή!!! Ναι καλά άκουσες!!!!

Καταρχήν οι περισσότερες παρουσιάσεις πια γίνονται με powerpoint. Οπότε πρίν αρχίσει το μάθημα ρωτάς τον καθηγητή αν σε αφήνει να πάρεις το αρχείο για να το μελετήσεις σπίτι. Αν φάς πόρτα (πολύ πιθανό) βγάζεις τη μηχανή χωρίς φλάς και τραβάς φωτογραφιούλες. Δυστυχώς το σκέφτηκα στο τελευταίο έτος αυτό το κόλπο κ σημείωνα τα πάντα σαν ζώο!

Δές ένα δείγμα μου!!! Καλό! Αλλά θέλει λίγο μαεστρία το θέμα για να μη σε πάρουν χαμπάρι κ έχεις πρόβλημα. Κατα τ'αλλα παρακολουθείς το μάθήμα κ έχεις στον υπολογιστή όλα τα μαθήματα. Τώρα όσον αφορά τις παραδόσεις που κάνουν μερικοί χωρίς προτζέκτορα, διαφάνειες κ τα σχετικά δεν χρειάζεται να σημειώσεις κάτι. Ούτως ή άλλως τις πλάκας είναι κάτι τέτοιες. Αυτά από μένα. Περιμένω κ τους άλλους.

Υ.Γ.: Μην ξεχνάμε το eclass.uoa.gr το οποίο έχει πολλές παραδόσεις.

post-39-1159696300.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τώρα θα το παίξω λίγο δικηγόρος του διαβόλου...

Αν είναι σε κάποια σχολή που έχει μόνο παραδόσεις και ελάχιστα εργαστήρια και βέβαια να πηγαίνει το παιδί και κάθε μέρα και σε όλα τα μαθήματα. Εξάλλου πάνω από 5-6 ώρες τη μέρα δν θα του τρώει...

Άν όμως είναι σε μια σχολή που έχει 4 και 5 3ωρα και 4ωρα εργαστήρια τη βδομάδα παραπάνω από τις παραδόσεις (όπως είχα εγώ 1ο 2ο έτος) είνια λίγο κουραστικό και δύσκολο να πηγαίνει σε όλες τις παραδόσεις. Και με συγχωρείται αλλά έχω και προσωπική ζωή. Αυτό που δν έκανα και ήταν μεγάλη βλακεία και συνιστώ σε όλους να κάνουν είναι να πηγαίνουν σε όλα τα σημαντικά και δύσκολα μαθήματα που οι σημειώσεις κάτι προσθέτουν στο μάθημα (πχ σε μας βιοχημείες βιολογίες) και είναι σχεδόν απαραίτητες για να το περάσεις.

Όσον αφορά τώρα για το πως να κρατάει σημειώσεις, το μαγνητοφωνάκι μου φαίνεται πολύ χρονοβόρο για την απομαγνητοφώνηση, το lapto τέλεια λύση (ειδικά για μένα που πληκτρολογώ και γρήγορα), αλλά επειδή βρισκόμαστε στο ελλαντιστάν υπάρχει περίπτωση να το πάρουν το παιδί είτε με τις ντομάτες, ή να βγεί η βρώμα του ψώνιου... οπότε πάντα καταλήγεις στην κλασσική λύση των χειρόγραφων (και αν βαριέσαι πολύ τις παίρνεις και από τον καλύτερο φοιτητή που έχεις φροντίσει να τον κάνεις φίλο σου μουάχαχαχαχαχαχα)

Άντε σιδεροκέφαλη η καινούρια φοιτήτρια!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

angelos, το πιο λογικό δε θα ήταν να δέχονταν οι proff να δώσουν τις σημειώσεις? Εκτός αν είναι θέμα copyright στη μέση :blink: Γιατί κάνουν τη ζωή (μας, σας) δύσκολη?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

θεωρητικά ναι, θα έπρεπε. Στην πράξη όμως με αντιμετώπιζαν με επιφύλαξη κάθε φορά που ζήταγα την παρουσίαση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

προσωπικά εχω δοκιμάσει πολλά συστήματα διαβάσματος και τελευταία χω κατλήξει στο εξής

πήρα λαπτοπ και προσπαθώ εκει να σθγκεντρώνω τον πνευματικό μου μόχθο.εχω κάνει κατα καιρούε σημειώσεις σε πολλά μαθήματα αλλα στο τέλος ειτε τις έχανα ειτε τις πετούσα γιατι ήταν απο συγκεκρι μένο βιβλίο και κανένα βιβλίο στην ιατρική σχολή δεν είναι πληρες.Απλά χρησιμοποιείς κάποιο ως βαση και απο εκεί τροποποιεις.αυτο σε word η powerpoint είναι ευκολο παρότι σε πρώτη φάση χρονοβόρο.Ε γω το ξεκίνησα τωρα οι παώ για 2ο πτυχίο καιπιστεύω θα με ανταμείψει στην πορεία

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup κ εγώ θα το έκανα ρε γμτ, αλλά το κατάλαβα αργά ότι αν τα μαζέψω όλα στο πι-σι θα γλίτωνα πολύ σε κόπο-χρονο-αρχειοθέτηση-μεταφορά. ΔΥστυχώς στα πρώτα έτη ο υπολογιστής ήταν παιχνιδομηχανή :-)
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε παιδιά,που κολλάνε οι πρωτοετείς στους τελειωμένους?Αλλά να μου πεις και οι πρωτοετείς της ιατρικής,"τελειωμένοι"είναι πλέον...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε παιδιά,που κολλάνε οι πρωτοετείς στους τελειωμένους?Αλλά να μου πεις και οι πρωτοετείς της ιατρικής,"τελειωμένοι"είναι πλέον...

Αγαπητή xrysa ο λόγος που έκανα την ερώτησή μου σε αυτή την ενότητα είναι ότι θεώρησα τους παλιότερους πιο κατάλληλους για να δώσουν συμβουλές και από έναν πρωτοετή που έχει πείρα μόνο από Λύκειο και από κάποιον παλιότερο (σαν εμένα) που δεν πρόλαβε μαθήματα με pc και powerpoint. Αλλά εννοείται ότι δέχομαι συμβουλές από όλους και όλες :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν είναι κοπέλα, θα κάνει φίλες τις κοπέλες που κάθονται στα πρώτα έδρανα (ειδικά στην ιατρική έχουμε μπόλικες) και θα παίρνει σημειώσεις από αυτές.

Αν είναι αγόρι, θα κάνει σχέση με κάποια απ' τις παραπάνω κοπέλες (copyright Αρειανός :P ) ή ακόμα καλύτερα με καμιά πιο νορμάλ φίλη τους και θα παίρνει σημειώσεις από εκεί.

Εγώ αυτή τη λύση έχω βρει (περίπου :P ), καθώς και να κρατήσω σημειώσεις και να προσέχω μου πέφτει βαρύ... emoops

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

φαντάζομαι πώς μπορεί να παιχτεί το ανάποδο. Να σκάς μύτη στα πρώτα θρανία , με τεράστια γυαλιά και να σημειώνεις για να έχεις "σουξέ" στις συμφοιτήτριες!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από την εμπειρία μου (είμαι στα μισά της σχολής νταξ..) θα έλεγα σε έναν πρωτοετή να παρακολουθεί τις πρώτες παραδόσεις σε κάθε μάθημα, κι έπειτα ρίχνοντας μια ματιά στο βιβλίο, να συγκρίνει και να κρίνει αν η παρακολούθηση έχει να προσθέσει κάτι ουσιαστικό ή απλά πρόκειται για "παπαγάλισμα" του συγγράμματος του καθηγητή. Κι αυτό το λέω γιατί ναι μεν υπάρχουν χαρισματικοί καθηγητές που αξίζει να τους παρακολουθείς γιατί μέσα σε μία ώρα παράδοσης μπορούν να συνοψίσουν κεφάλαια ολόκληρα -όχι ενός βιβλίου- αλλά του συνόλου της ιατρικής πράξης, αλλά απ΄την άλλη υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που δεν είναι δυνατόν να σε κρατήσει στο ΑΜΘ o "διδάσκων".

Όσον αφορά αν προσφέρει η παρακολούθηση στην επιτυχία στην εξέταση, πάλι εξαρτάται από τον καθηγητή και το μάθημα.. Και επειδή δεν θα ΄χετε εμπειρία του τι θέλει κάθε καθηγητής στις εξετάσεις, συμβουλευτείτε κάποιον ακομπλεξάριστο και πρόθυμο παλιό, γιατί συχνά πολλοί παλιοί παραπληροφορούν.. Από προσωπική εμπειρία πάντως στα περισσότερα μαθήματα προκλινικά αρκεί το διάβασμα, και όταν ειδικά έχεις και φροντιστήρια-εργαστήρια, οι παρακολουθήσεις είναι χαμένος χρόνος..

Α, για να μην παρεξηγούμαι μιλάω για τη σχολή της Πάτρας..

Καλά κουράγια συνάδελφοι (θα σας σκοτίσουν μ΄αυτό το χαρακτηρισμό οι καθηγητές :P )...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το πάν στην σχολή μας είναι κάθετι να το κατανοείς κ όχι να το παπαγαλίζεις. Άπαξ κ αφομειώσεις τη γνώση, οι ώρες διαβάσματος μειώνονται δραματικά. Απλά η αρχή είναι δύσκολη όπου καλείται ο φοιτητής να εξοικιωθεί με όρους κ έννοιες που συναντά πρώτη φορά. Το καλό είναι πώς όλοι οι μηχανισμοί στο ανθρώπινο σώμα έχουν λογική εξήγηση κ μπορουν να κατανοηθούν με λίγο κόπο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.