Jump to content

Μια πρόταση για τις ειδικότητες


akis_kat_gr

Recommended Posts

Γεια σε όλους παίδες... Λοιπόν μια δική μου πρόταση (σαφώς και χρίζει βελτιώσεων).. Την είχα βάλει παλιά στο φόρουμ της Αθήνας.. Αλλά η νέα και βελτιωμένη ανήκει εδώ.. Αν και μας παιδεύει το Α.Π.Θ!!

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

• Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες , καθώς και στελέχωση των νέων νοσοκομείων που δε λειτουργούν επαρκώς ακόμη . Σταδιακή μείωση των ωρών εργασίας των γιατρών με προοπτική τις 48 ώρες εβδομαδιαίως .

• Μηχανοργάνωση της λίστας αναμονής μέχρι την εφαρμογή των εξετάσεων , ώστε να μη προκύπτουν κενά , να είναι ταχύτερος ο διορισμός και να μην υπάρχουν διπλοεγγεγραμμένοι .

• Προτείνεται υπεύθυνη για τη διαδικασία επιλογής των υποψηφίων να είναι μια ανεξάρτητη και αδιάβλητη αρχή , στα πρότυπα του Α.Σ.Ε.Π.

• Οι απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων θα διεκδικούν το 70% των θέσεων για ειδίκευση , και οι απόφοιτοι ξένων ιατρικών σχολών το 30% . Τούτο με το σκεπτικό ότι το κράτος οφείλει να καταρτίζει άμεσα τους απόφοιτους που το ίδιο ΄΄σπούδασε΄΄ , αλλά παράλληλα να μη στερεί τη δυνατότητα σε αποφοίτους ξένους πανεπιστήμιων να ειδικευτούν .

• Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . Για να εξασφαλιστεί η ισοτιμία μεταξύ των διαφόρων σχολών δε θα υπολογίζεται μόνο ο βαθμός του πτυχίου , αλλά κυρίως η τιμή της διαφοράς του βαθμού από το μέσο όρο των βαθμών της σχολής που αποφοίτησε ο υποψήφιος το συγκεκριμένο έτος .Ειδικότερα να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός πτυχίου με το 1,5 ( ένα κόμμα πέντε ) , και η διαφορά του βαθμού πτυχίου (αν είναι θετική) από το Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων με το 10 (δέκα ) . Τόσο για το βαθμό του πτυχίου όσο και για τη τιμή της διαφοράς θα λαμβάνονται υπόψη ως 2 (δύο ) δεκαδικά ψηφία . Θα λαμβάνεται υπόψη κάθε τιμή διαφοράς μεγαλύτερη του μηδενός ( 0 ) .

• Ο Μέσος Όρος των βαθμών των πτυχιούχων θα δίνεται από κάθε ιατρική σχολή στην αρχή που θα αναλάβει την επιλογή των υποψηφίων προς ειδίκευση . Σε περίπτωση που η σχολή δε παραδώσει τον Μέσο Όρο , αυτός θα υπολογίζεται με ειδικό λογισμικό , με βάση τους βαθμούς των πτυχιούχων της αντίστοιχης σχολής .Σε κάθε περίπτωση , η αρχή οφείλει να ελέγχει το Μέσο Όρο των βαθμών με δικά της μέσα με το ειδικό λογισμικό . Η ανάπτυξη ενός τέτοιου λογισμικού είναι απλή και θα συμβάλει ριζικά στην αξιοκρατία , καθώς όλα τα δεδομένα θα ελέγχονται διπλά .

• Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση με πρόσθεση συγκεκριμένου αριθμού μορίων κάθε χρόνο , με μέγιστο χρονικό διάστημα τα 5 έτη . Ειδικότερα ο γιατρός θα λαμβάνει 2 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 10 μόρια , εφόσον η αναμονή του είναι ίση ή μεγαλύτερη των 5 ετών . Προτείνεται η μέριμνα αυτή για τους πτυχιούχους να ισχύσει για την πρώτη πενταετία εφαρμογής του μέτρου . Μετά την πάροδο αυτής ( καθώς ο εισαχθείς στην ιατρική σχολή θα ξέρει ήδη από νωρίς ότι θα μετρά τόσο ο βαθμός πτυχίου όσο και οι εξετάσεις ) , δε θα υπάρχει ανάγκη για επιπλέον πριμοδότηση .

• Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , πολλαπλής επιλογής , πλήρως αυτοματοποιημένες , με κάλυψη με αυτοκόλλητο των ονομάτων των υποψηφίων. Οι εξετάσεις θα αφορούν στις γνώσεις που απαιτείται να ‘χει ο γιατρός για την ειδικότητα που τον ενδιαφέρει . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια . Προτείνεται να δημιουργηθεί μια βάση 3000 περίπου ερωτήσεων ,από τις οποίες 100 θα τίθενται προς εξέταση κάθε χρονιά . Οι ερωτήσεις θα είναι διαφορετικές για κάθε τομέα της ιατρικής γνώσης ( π.χ. άλλες ερωτήσεις για τις ειδικότητες του τομέα Νευροεπιστημών και άλλες για τον τομέα Υγείας Παιδιού ) . Έτσι οι υποψήφιοι θα εξετάζονται στα θέματα εκείνα που θα τους απασχολήσουν κατά την άσκηση της ιατρικής .

• Οι εξετάσεις να δίνονται άμεσα , μετά την απόκτηση του πτυχίου . Ο μέγιστος βαθμός θα είναι το 10 , και ο κάθε βαθμός θα πολλαπλασιάζεται με το 3,5 ( τρία κόμμα πέντε ) .

• Η αξιοποίηση των μορίων των υποψηφίων θα γίνεται ως εξής : Ο πτυχιούχος θα δηλώνει πριν τις εξετάσεις τις ειδικότητες και τις κλινικές που τον ενδιαφέρουν . Ο πτυχιούχος θα μπορεί να δηλώσει ως 3 ειδικότητες σ’ όλες τις κλινικές που χορηγούν πλήρη ή μερική ειδικότητα . Και οι τρεις αυτές ειδικότητες , πρέπει να ανήκουν στον ίδιο τομέα ιατρικής γνώσης . Προτείνεται οι τομείς να είναι οι ακόλουθοι : Τομέας Ανατομικής και Παθολογικής Ανατομικής , Τομέας Φυσιολογίας-Φαρμακολογίας , Τομέας Βιολογικών Επιστημών και Προληπτικής Ιατρικής , Τομέας Ακτινολογίας , Ιατρικής Φυσικής και Πληροφορικής , Τομέας Αισθητηρίων Οργάνων , Τομέας Υγείας του Παιδιού , Τομέας Νευροεπιστημών , Τομέας Χειρουργικής , Τομέας Παθολογίας .Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων θα ανακοινώνονται και τα μόρια που απαιτούνται για την εισαγωγή του γιατρού σε κάθε ειδικότητα καθεμίας κλινικής .Εάν ο γιατρός επιθυμεί να δηλώσει ειδικότητες και άλλου τομέα πρέπει να ξαναδώσει εξετάσεις , με τις ερωτήσεις του αντίστοιχου τομέα .

• Πλήρης κατάργηση των υπεράριθμων , εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων . Σε κάθε περίπτωση, οι ειδικευόμενοι κάθε κλινικής στην οποία επιχειρήσει να ειδικευτεί υπεράριθμος για εξαιρετικούς λόγους υγείας , πρέπει να δίνουν ομόφωνα την έγκρισή τους . Η ύπαρξη έστω και μιας ένστασης , να μην επιτρέπει στον υπεράριθμο να ειδικευτεί . Οι υπεράριθμοι δε θα ξεπερνούν ποτέ και για κανένα λόγο το 3% του συνόλου των ειδικευόμενων .

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 1,5. Μέγιστο : 10*1,5= 15 μόρια

Κάθε απόκλιση κατά ένα βαθμό , του βαθμού του πτυχίου του υποψηφίου ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής , να πριμοδοτείται με 10 μόρια . Συγκεκριμένα η κάθε διαφορά του Μ.Ο. της σχολής με το βαθμό του πτυχίου του γιατρού να πολλαπλασιάζεται επί 10 ( δέκα ) . Τα δύο αθροίσματα ( βαθμός πτυχίου επί 1,5 και διαφορά επί 10 ) προστίθενται και να μετρά το συνολικό άθροισμα .

π.χ. αν ο βαθμός του πτυχίου είναι 10 (δέκα ) και ο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής είναι 6,5 , η διαφορά είναι : 10- 6,5=3,5 . Άρα 3,5*10= 35 μόρια

Η μέγιστη θεωρητική διαφορά είναι 5 . Άρα το μέγιστο γινόμενο : 5*10=50 μόρια

Σύνολο μέγιστης επιρροής πτυχίου : 50 +15 = 65 μόρια

Ο βαθμός των εξετάσεων να πολλαπλασιάζεται επί 3,5. Μέγιστο γινόμενο : 3,5 *10=35

Το μέγιστο άθροισμα όλων των παραπάνω είναι : 65+35=100

Κάθε υποψήφιος θα λαμβάνει ακόμα 2 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 10 μόρια .

Μέγιστο δηλαδή σύνολο με αναμονή 5 ή περισσοτέρων ετών : 100+10=110

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

σορρυ φιλε αλλα ο βαθμος πτυχιου δεν δειχνει τις γνωσεις που εχει ο καθενας στην ιατρικη.αλλοι παιρνουν βαθμο απο γλυψιμο αλλοι επειδη καποιοι καθηγητες ειναι γνωστοι τους αλλοι επειδη τυχαια διαβασαν τα sos οποτε ειναι το μονο μη αντικειμενικο κριτηριο.ολα τα αλλα ειναι οκ!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑ:

-"ΚΑΛΩΣ" Η' ΚΑΚΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ (ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ) ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ(ΒΛΕΠΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ)

-ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΙΜΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ?

-ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ:ΠΟΙΟΣ ΜΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ?ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό που λες για τη διαφορά του βαθμού απ' το Μ.Ο. δε μου φαίνεται και απόλυτα σωστό, με το σκεπτικό ότι στην Αθήνα λχ μπορεί το επίπεδο του μέσου φοιτητή να είναι υψηλότερο (οπότε ο άριστος αδικείται) ή στην Αλ/πολη οι καθηγητές να βάζουν πιο εύκολα βαθμούς, οπότε ο άριστος της Αλ/πολης πάλι αδικείται... Αλλά δεν ξέρω τι θα μπορούσες να προτείνεις γι' αυτό... :mellow: Άσε που θεωρώ ότι τα μόρια του πτυχίου θα έπρεπε να παίζουν πολύ μικρότερο ρόλο στα τελικά μόρια. emconfused

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

σορρυ φιλε αλλα ο βαθμος πτυχιου δεν δειχνει τις γνωσεις που εχει ο καθενας στην ιατρικη.αλλοι παιρνουν βαθμο απο γλυψιμο αλλοι επειδη καποιοι καθηγητες ειναι γνωστοι τους αλλοι επειδη τυχαια διαβασαν τα sos οποτε ειναι το μονο μη αντικειμενικο κριτηριο.ολα τα αλλα ειναι οκ!

Δεν μπορείς να βγάλεις πχ 9, αν 2-3 καθηγητές ήταν γνωστοί σου ή επειδή τυχαία διάβασες τα sos. Δηλαδή ποιο ΠΙΟ αντικειμενικό κριτήριο γνωρίζεις;

Θεωρώ μια χαρά φυσιολογικό να έχει προτεραιότητα αυτός που έβγαλε 9, σε αντίθεση με αυτόν που έβγαλε 6. Απλά, το θεωρώ πιο φυσιολογικό, από το να έχει προτεραιότητα ο δεύτερος, επειδή ΠΡΟΛΑΒΕ να γράψει το όνομά του πιο πάνω στη λίστα.

Η συζήτηση με τους βαθμούς δεν καταλήγει ΠΟΤΕ πουθενά, διότι όσοι δεν έβγαλαν άριστα θεωρούν το κριτήριο μη αντικειμενικό, και όσοι είναι αριστούχοι θεωρούν ότι μόνο αυτό πρέπει να μετράει. Απλά πιο ΛΟΓΙΚΟ ποιο θεωρείτε;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό που λες για τη διαφορά του βαθμού απ' το Μ.Ο. δε μου φαίνεται και απόλυτα σωστό, με το σκεπτικό ότι στην Αθήνα λχ μπορεί το επίπεδο του μέσου φοιτητή να είναι υψηλότερο (οπότε ο άριστος αδικείται) ή στην Αλ/πολη οι καθηγητές να βάζουν πιο εύκολα βαθμούς, οπότε ο άριστος της Αλ/πολης πάλι αδικείται... Αλλά δεν ξέρω τι θα μπορούσες να προτείνεις γι' αυτό... :mellow: Άσε που θεωρώ ότι τα μόρια του πτυχίου θα έπρεπε να παίζουν πολύ μικρότερο ρόλο στα τελικά μόρια. emconfused

Καλα,εισαι εντελως τραγικος και κωμικος συναμα,θα ελεγα πανω απο το μεσο ορο για να χρησιμοποιησω και τα λογια σου...Ενας αριστος και μη αδικημενος αποφοιτος της ιατρικης Αλεξανδρουπολης

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λοιπόν παιδιά να απαντήσω σε μερικές από τις εντάσεις σας, πάντα με πραότητα.. Άλλωστε μια συζήτηση κάνουμε:

1. Ο βαθμός πτυχίου είναι ένα μέτρο της γνώσης και της προσπάθειας κάποιου, ένα μέτρο που δεν προκύπτει από το αποτέλεσμα μιας εξέτασης, αλλά είναι η συνισταμένη των προσπαθειών του για 6 και πλέον χρόνια.. Άρα θεωρώ ότι οφείλει να μετρά αρκετά στην επιλογή για τις ειδικότητας.. Κι αυτό δε το λέει κάνας αριστούχος.. Απλά ένας -θέλω να πιστεύω- συνεπής φοιτητής.

2. Επειδή όμως κάθε σχολή δεν είναι η ίδια, άρα και κάθε Μ.Ο. δεν είναι ο ίδιος, γι' αυτό πρότεινα να πετρά αρκετά παραπάνω η διαφορά του πτυχίουχου από τον Μ.Ο. της σχολής του. Έτσι θα έχουν προβάδισμα όσοι πραγματικά ξεχώριζαν στις σχολές τους, άσχετα από το πόσο εύκολα ή όχι οι καθηγητές κάθε σχολής βάζουν βαθμό.

3. Μπορεί να φαίνεται καταλυτική η επίδραση του Μ.Ο. του πτυχίου στο τελικό αποτέλεσμα, αλλά στην πράξη τα πράγματα θα 'ναι αρκετά διαφορετικά.. Μην παίρνεται την ακραία περίπτωση του πτυχίου 10 και του Μ.Ο. της σχολής 5, γιατί φυσικά δεν υπάρχει.. Στην πράξη, για την δικιά μας σχολή, ο Μ.Ο πρέπει να 'ναι γύρω στο 6,5 περίπου.. (Χωρίς να έχω στοιχεία.. Μια εικασία).. Άρα ένας με πτυχίο 9 θα πάρει :

9*1,5=13,5 μόρια

9-6,5=2,5 και 2,5*10=25 μόρια

Άρα 25+13,5=38,5 μόρια

Άρα όπως βλέπετε η πραγματική μέγιστη επιρροή του βαθμού είναι σημαντικά λιγότερη απ' την θεωρητική, αλλά απ' την άλλη αποτελεί και μια καλή αφετηρία για κάποιον που μελετούσε αδιάκοπα για 6 χρόνια..

4. Σαφώς ο βαθμός πτυχίου δεν είναι ένα μέτρο για το πόσο καλός γιατρός είναι κάποιος, αλλά είναι το πλέον αντικειμενικό κριτήριο σ' αυτή την περίπτωση.. Οτιδήποτε άλλο θα αδικούσε αρκετούς..

Αυτά προς το παρόν

:D:D:D:D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 months later...

ωστε ολοι οσοι βγάζουν βαθμάρες τις αξιζουν κιόλας ε?! :antegeia:

μ αρεσει που το συζητάτε κιόλας!!

λες κι εσεις δεν είστε σ αυτή τη σχολή!

λες κι εσείς δεν τη βλεπετε την αναξιοκρατεία να κυριαρχεί με κάθε ευκαιρία,με καθε αφορμή..

κιπ γουοκιγκ!!! :withstupid:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ωστε ολοι οσοι βγάζουν βαθμάρες τις αξιζουν κιόλας ε?! :antegeia:

μ αρεσει που το συζητάτε κιόλας!!

λες κι εσεις δεν είστε σ αυτή τη σχολή!

λες κι εσείς δεν τη βλεπετε την αναξιοκρατεία να κυριαρχεί με κάθε ευκαιρία,με καθε αφορμή..

κιπ γουοκιγκ!!! :withstupid:

salvatores, χρωστάμε χρωστάμε;;

σεβαστή η γνώμη σου αλλα το ερωτημα του Σοβ ήταν συγκεκριμένο: γνωρίζεις κανένα πιο λογικό και δίκαιο κριτήριο;;

καλή η κριτική αλλά να έχουμε και κάτι να αντιπροτεινουμε

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

λολ!!:)))

τα καλα πραματα δεν πρεπει να τα κραταμε κρυμμένα..!!!γι αυτο το ξεθαψα:))

λοιπον δε χρωσταω κανένα μάθημα ...αμέσως να επιτεθείςςς...:)

για να είμαι σύντομη...

για τις εξετάσεις καλά τα λέει...πιστεύω πως είναι η μόνη λύση..

φυσικά θα υπάρχει πάντα ένα αξιοσέβαστο ποσοστό που θα κρίνεται ανώτερο εξετάσεων και θα βρίσκει θέση συστηνόμενο..(καλημέρα ο γιος/κόρη του τάδε..)

αλλά ελπίζω πως δε θα ξεπερνά κάθε φορά το 20%..

από κει κ πέρα αυτή η γνώση που θα ήθελα να διαδοθεί είναι πως ο βαθμός πτυχίου με τις τόσες "μεταλλάξεις" που υφίσταται μέχρι να καταλήξει βαθμός πτυχίου του εκάστοτε φοιτητή έχει απαξιωθέι τελείως ...

οχι ο βαθμος πτυχίου δεν ειναι λογικό δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο..

έχω βαρεθεί να τσατίζομαι με τους αφελείς (ααααντε....γίνονται τέτοια πραματα?)

και να ..οκ..αγριοκοιτάω τους βολεμμένους...(τι να τους πεις και τι να κάνεις..) αυτης της σχολής...

είμαι υπερ της δια βίου αξιολόγησης...όχι αυτής της αγριας μορφης που υπάρχει στην αμερική αλλά είδες εκεί τουλαχιστον ξεχωρίζουν οι καλοί...

άμα σκεφτώ κάτι καλύτερο δε θα παραλήψω:)

άντε καλή απώλεια εξεταστικής...

σι γιου..

μπαι δε γουει!

""το νεοχιτώνιο είναι τόσο πολύπλοκο και τόσο αυτοδύναμο που δεν μπορεί ή δε θέλει να καταλάβει τον εαυτό του..""

Χου. Γκες

ποιός είναι ο Λιαντίνης?!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ποιος αφελης πιστευει οτι ο βαθμος πτυχιου ειναι αντικειμενικο κριτηριο? :lol:

προταση επιστημονικης φαντασιας: αν θελουμε αντικειμενικοτητα μπορουμε βεβαια να προτεινουμε κοινες πανελλαδικες εξετασεις ολων των ιατρικων σχολων σε ολα τα μαθηματα - με σφραγισμενα ονοματα βεβαιως βεβαιως

εχει μεγαλη πλακα οταν ακους στο περας των προφορικων εξετασεων (διαπιστωμενης αντικειμενικοτητας φυσικα) τον εξεταστη να λεει στον διπλανο σου "χαιρετισματα στον πατερα σου"

σε πιανει μια συγκινηση ρε γαμωτη! δεν χαθηκε η ευγενεια απο αυτον τον κοσμο! :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

προταση επιστημονικης φαντασιας: αν θελουμε αντικειμενικοτητα μπορουμε βεβαια να προτεινουμε κοινες πανελλαδικες εξετασεις ολων των ιατρικων σχολων σε ολα τα μαθηματα - με σφραγισμενα ονοματα βεβαιως βεβαιως

Εγώ πανελλήνιες/πανελλαδικές/κλπ δεν ξαναδίνω, κάθε ανοησία μια φορά στη ζωή. Τουλάχιστον έτσι έχω την δικαιολογία ότι ήμουνα μικρός και δεν ήξερα τι δήλωνα ;)

εχει μεγαλη πλακα οταν ακους στο περας των προφορικων εξετασεων (διαπιστωμενης αντικειμενικοτητας φυσικα) τον εξεταστη να λεει στον διπλανο σου "χαιρετισματα στον πατερα σου"

σε πιανει μια συγκινηση ρε γαμωτη! δεν χαθηκε η ευγενεια απο αυτον τον κοσμο! :lol:

ενώ όταν το ακούς πριν από την έναρξη και ο φοιτητής δεν μπαίνει καν μέσα ;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

τουλάχιστον είχε έρθει...

αλλού δεν πάνε και καθόλου...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ποιός είναι ο Λιαντίνης?!

Πλάκα κάνεις ε;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ο κοσμος το χει τουμπανο κι αυτοι κρυφο/ενίοτε φανερό καμάρι δηλ...

κι ας κάτσουμε εμείς να κλαίμε την αδικία...

ενίοτε να παλευουμε μοναχικά,ίσως εμείς τα καταφέρουμε...αντε παλέψτε

αυτοί όμως να ξέρετε με "τις βαθμάρες" τους θα κρατάνε κάτι περγαμηνές όταν θα συγκρίνεστε για την ίδια θέση..

κι εσείς θα λέτε μα πως?και θα κλάιτε την αδικία...

και άντε παλέψτε...

(όχι δεν τον ξέρω τον λιαντίνη λυπάμαι)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι τα θες Παρακμή μου, κάτι τέτοιοι ωθήσανε τον Λιαντίνη να πάει να πέσει....Παρεμπιπτόντως, πιστεύεις ότι το σώμα που βρέθηκε τελικά είναι το δικό του;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

(όχι δεν τον ξέρω τον λιαντίνη λυπάμαι)

Να σου πω ούτε εγω τον ξέρω προσωπικά, αλλά είναι ένας νεκρός άνθρωπος που εξαφανίστηκε και άφησε πίσω ένα γράμμα, και ήταν και καθηγητής πανεπιστημίου.Δεν έχεις κάνει και καμία τέράστια αμαρτία που δεν τόν ξέρεις, δεν μιλάμε και για τον Ντε Γκόλ πια.

Για περισσότερα δες εδώ:

liantinis.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να σου πω ούτε εγω τον ξέρω προσωπικά,

αλλά είναι ένας νεκρός άνθρωπος που εξαφανίστηκε και άφησε πίσω ένα γράμμα,

και ήταν και καθηγητής πανεπιστημίου.

Δεν έχεις κάνει και καμία τέράστια αμαρτία που δεν τόν ξέρεις,

δεν μιλάμε και για τον Ντε Γκόλ πια.

ωχ , ωχ...

προβλεπω καταιγιδες...

(μην την ακουσουν οι παρακμη και ινβιτρο)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι τα θες Παρακμή μου, κάτι τέτοιοι ωθήσανε τον Λιαντίνη να πάει να πέσει....Παρεμπιπτόντως, πιστεύεις ότι το σώμα που βρέθηκε τελικά είναι το δικό του;

Άμα τραγουδούσε σε κανένα fame story θα τον ξέρανε απέξω... όχλος όχλος...

Ινβίτρο, ναι πιστευω οτι το πτώμα ήτανε δικό του.

για τους αστοιχείωτους: ο δάσκαλος ήταν ένας χαρισματικός άνθρωπος, όχι ένας τρελός που πήγε και αυτοκτόνησε όπως νομίζουν κάποιοι. όποιος ασχοληθεί περαιτέρω θα καταλάβει.

κλείνω την κουβέντα εδώ γιατί είμαστε emofftopic

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε εδώ Παρακμή μου έτσι κι αλλιώς. Αμα τελειώσει η εξεταστική, θύμισέ μου να τα πούμε με πμ. Η άλλη βρήκε κάτι στοιχεία στο google, είπε και δυο Γαλλικά και χαίρεται. Εκτός αν τα διάβασε στην Εσπρέσο, γιατί δυστυχώς είχε δοθεί τόση δημοσιότητα που μέχρι και η Εσπρέσο έγραφε για τον Λιαντίνη. :(

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

οκ:)μην το σχολιαζετε παραπάνω κατάλαβα που αναφέρεστε είστε και οφ τοπικ χανετε και το χρόνο σας:)

μερσι για τα κοσμητικά σχόλια εύχομαι να τα ανταποδώσω κάποτε

:)-δεν είναι απειλή είναι επισήμανση για την σχετικότητα της γνώσης

/ναι και αυτό σχετικό είναι-

.............................................

ιν βιτρο εχετε εξεταστικη??????????????????????????????????????????

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μερσι για τα κοσμητικά σχόλια εύχομαι να τα ανταποδώσω κάποτε

You are welcome :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.