Jump to content

Η φιλοσοφία της τράπεζας ερωτήσεων


Recommended Posts

Μανα μου Ελλας...

Η επικρατηση της μετριοτητας.

Η αλητεια κυριαρχησε οπως φαινεται.

Μαλλον ο "Συλλογος ιατρικων σφαλματων" δεν θα προλαβαινει απο δω και στο εξης :splats::splats::splats::splats:

:splats:

emeleosemeleosemeleosemeleosemeleosemeleosemeleosemeleosemeleos

Edited by steppenwolf
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

αχαχαχαχαχα...εγχώριοι μην ανησυχείτε, αν πήραν ως βιβλιογραφία τον Σμπαρούνη, όλες οι χειρουργικές απαντήσεις θα είναι λάθος.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πες μας χριστιανέ μου ποιες ερωτήσεις είναι, μη μας κρατάς σε αγωνία... Είναι τελικά η κυκλοσπορίνη αντιφυματικό;

Link to comment
Share on other sites

τι είναι κυκλοσπορίνη; τι είναι κύκλος , τι σπορά, πως είναι ο κάμπος , τα βουνά;.... :blink:

(μια η κατάληψη, μια όσα διαβάζω εδω μέσα σάλταρα ο... εγχώριος) :P

Link to comment
Share on other sites

Πες μας χριστιανέ μου ποιες ερωτήσεις είναι, μη μας κρατάς σε αγωνία... Είναι τελικά η κυκλοσπορίνη αντιφυματικό;

Λοιπόν, θα προσπαθήσω να συνεισφέρω και εγώ στην αναζήτηση των σωστών απαντήσεων:

Παθολογία, ερώτηση #72

Αναγκαίο στοιχείο για τη σύνθεση των θυρεοειδικών ορμονών είναι

Α Το λίθιο

Β Το ιώδιο

Γ Ο χαλκός

Δ Ο ψευδάργυρος

Ε Ο σίδηρος

Νομίζω ότι η σωστή απάντηση είναι το ΣΤ) Ο Χρυσός … η μήπως το ΙΒ) Ο Λευκόχρυσος… εκτός βέβαια εάν είναι το ΥΥΝ5495) Το τιτάνιο.

αχαχαχαχαχα...εγχώριοι μην ανησυχείτε, αν πήραν ως βιβλιογραφία τον Σμπαρούνη, όλες οι χειρουργικές απαντήσεις θα είναι λάθος.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Λίγα λόγια συνάδελφε για τη χειρουργική του Σμπαρούνη, από τα μόνα βιβλία που έμειναν αδιάβαστα και σε άριστη κατάσταση ώστε να διακοσμούν τώρα τη βιβλιοθήκη μου.

Καλά, ο Δαλαϊνας πότε έβγαλε χειρουργική ;;; Δικιά του (!!!) ή μετάφραση;

Για όσους έχουν χιούμορ και ξέρουν από ΑΠΘ να πω ότι εξετάστηκα πτυχίο προφορικά (όχι χωρίς τράπεζα ή ταμιευτήριο) από Δαλαϊνα με βάση τον τότε χορηγούμενο Σμπαρούνη: το απίστευτο αλαλούμ !

http://www.dikatsa.info/forum/showthread.p...24851#post24851

Χρησημοποιηθηκαν τα βιβλια (και οχι μονο)

...

Επισης σαν μεσο περεταιρω διασταυρωσης χρησημοποιηθηκαν και οι απαντησεις ενος ακομα εθελοντη συναδελφου.

...

ειναι ενας ακομα πολυ μεγαλος εμπαιγμος. Επισης απορω με το θρασσος τους να κοινοποιουν τετοιου ειδους

...

επιστημονες. Φτανει ποια με τα χρημματα και τα φροντηστηρια και τις μιζες των καθηγητων.

...

Επίσης, είναι ιδέα μου ή πράγματι πολλοί συνάδελφοι του συμπαθούς δικατσά τελευταία εμφανίζονται απελπιστικά, μα εντελώς απελπιστικά, ανορθόγραφοι;

Έτυχε ή πέτυχε;

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, είναι ιδέα μου ή πράγματι πολλοί συνάδελφοι του συμπαθούς δικατσά τελευταία εμφανίζονται απελπιστικά, μα εντελώς απελπιστικά, ανορθόγραφοι;

Έτυχε ή πέτυχε;

Φίλε είσαι απαράδεκτος. Ξεχνάς ότι έχουν βαθμό απολυτηρίου 12? Μην είσαι απαιτητικός και συ :)

Ο συγκεκριμένος μάλιστα είναι και από τους καλούς. Σε 4 σειρές μόνο 7 λάθη!!!

ακολουθεί το μήνυμα σε δικατσάδικους χαρακτήρες (για να το καταλάβουν και αυτοί)

Φύλαι ύσε απαράδαικτως. Ξαιχνάς ώτυ έχουν βαθμώ απωλιτιρύου 12? Μιν ίσε απετυτικός κε σοι :)

Ο σιγκαικρυμαινως μαλυστα ίνε κε απώ τους καλούς. Σε 4 σιραίς μώνο 7 λάθυ!!!

Link to comment
Share on other sites

βρε δεν ξερετε τι χανετε :lol:

http://www.dikatsa.info/forum/showthread.p...24851#post24851

ΔΙΚΑΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ?

Στην ομαδα μου συμμετειχαμε 4 ατομα 2 απο Θεσσαλονικη, 2 απο Αθηνα.

Χρησημοποιηθηκαν τα βιβλια (και οχι μονο) :

-ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ( ΤΟΜΕΑΣ ΑΠΘ ) Εκδοση 1η , 2 τομοι

-ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ( ΤΟΜΕΑΣ ΑΠΘ ) Εκδοση 3η . 2 τομοι

-CURRENT MEDICAL DIAGNOSIS & TREATMENT (CMDT 2003)

-MERCK manual

-HARISSON manual εκδοση 12η

-HARISSON manual εκδοση 14η

-STEIN παθολογια 4η εκδοση

-Κλινικος Οδηγος Παθολογια J.BRAUN 5η εκδοση

-Εθνικο Συνταγολογιο 2003

-Γενικη Χειρουργικη Σμπαρουνη 3 τομοι(ΤΟΜΕΑΣ ΑΠΘ)

-Γενικη χειρουργικη Σπανου-Δαλαινα 2 τομοι (ΤΟΜΕΑΣ ΑΠΘ)

-Νεοτερες Ευρωπαικες Κατευθυντηριες Οδηγιες

-GOOGLE

-Ειδικοι Ιατροι σε Αθηνα και Θεσσαλονικη.

Επισης σαν μεσο περεταιρω διασταυρωσης χρησημοποιηθηκαν και οι απαντησεις ενος ακομα εθελοντη συναδελφου.

Παρολα αυτα, παραμενει μια ερωτηση αναπαντητη , και εχουν προκυψει 4 ερωτησεις με 2 σωστες απαντησεις (

αναλογα με τη βιβλιογραφια που χρησημοποιειται), ενω για 3 δεν καταληξαμε σε σιγουρο συμπερασμα.

επομενως απο τις 100 ερωτησεις , 8 μας προβληματιζουν..

Γιατι τα λεω αυτα? Επειδη ειναι σιγουρο πως η αιφνιδιαστικη κινηση ΥΠΕΠΘ-ΔΟΑΤΑΠ να μας δωσουν 2500

αναπαντητες ερωτησεις 30 μερες πριν την εξεταση, αντι να μας τις δωσουνε απαντημενες 90 μερες νωριτερα ,

ειναι ενας ακομα πολυ μεγαλος εμπαιγμος. Επισης απορω με το θρασσος τους να κοινοποιουν τετοιου ειδους

ερωτησεις, και προτεινω να τις καταθεσουμε στο ΣΤΕ ως ακαταλληλες στο συνολο τους. Με την συλλογικη μας

προσπαθεια θα καταφερουμε να απαντησουμε τις περισσοτερες αλλα το γεγονος παραμενει πως οι ερωτησεις ειναι

φτιαγμενες οχι για να προαγουν τη γνωση μας και να μας βοηθησουν να την αποδωσουμε, αλλα να μας μπερδεψουν

και να μας μπλοκαρουν.

Πρεπει ετσι οπως εχουμε συσπειρωθει και καταφερει τα ακατορθωτα, να προχωρησουμε και να διεκδικησουμε το

αυτονοητο : ΔΙΚΑΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

Φτανει ποια ο εμπαιγμος μας και η εμπορια της αναγκης μας να ειμαστε ανθρωποι με αξιοπρεπεια και

επιστημονες. Φτανει ποια με τα χρημματα και τα φροντηστηρια και τις μιζες των καθηγητων.

Η τραπεζα με τη μορφη αυτη, ειναι ενα ακομα εμπορευμα....

δε σας καταλαβαίνω.Αφού και οι ίδιοι θέλετε να αποδείξετε ότι είσαστε άξιοι συνάδελφοι και αξίζετε να δουλέψετε μαζί μας γιατί βοηθάτε τους χειρότερους από εσάς να περάσουν τις εξετάσεις φτιάχνοντας και δημοσιεύοντας λίστα με τις απαντησεις στις ερωτήσεις?Αυτο είναι σε βάρος των αξίων από εσάς (που σίγουρα υπάρχουν) και ευννοεί τους χειρίστους (που είναι και η πλειοψηφία).Οποιος αξίζει θα περάσει με το σπαθί του και όχι με σκονάκια και απαντημένα θέματα.Εμείς δε θυμάμαι να δίναμε με τράπεζα θεμάτων!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι αυτό που λέει ο Parakmh.

Ο φοιτητής ελληνικού πανεπιστημίου έχει καλύτερες απομημονευτικές ικανότητες,είναι πιο υπάκουος και πιο εξοικειωμένος με παράλογα συστήματα εξέτασης.Για αυτό δεν διαμαρτύρεται όταν δίνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία κτλ.

Πραγματικά οι εξετάσεις σε Παθολογία,Παθολ. Ανατομική,Νευρολογία με το σύστημα πολλαπλών επιλογών και αρνητική βαθμολογία φαίνονταν δύσκολες ακόμα και σε έναν φοιτητή που υπήρξε άριστος μαθητής και μπορούσε να απομνημονεύσει χιλιάδες σελίδες.Ας πούμε οτι ένας τέτοιος μαθητής έπαιρνε το πολύ 6 σε ένα τέτοιο σύστημα.

Συνεπώς καταννοώ την αδυναμία των αποφοίτων Σχολών Ανατολικής Ευρώπης που υπήρξαν μέτριοι μαθητές με χαμηλές ικανότητες μνήμης να ανταποκριθούν σε σύστημα πολλαπλής επιλογής το οποίο είναι αρκετά απαιτητικό και όταν προστίθεται η αρνητική βαθμολογία γίνεται και άδικο.

Καταλαβαίνω γιατί κόπηκαν συνεχώς.Διότι αν ο άριστος νιώθει οτι είναι αδύνατο να πάρει πάνω από 6,ξέρει ταυτόχρονα οτι ο μέτριος δε θα περάσει ποτέ τη βάση.

Τέτοιες εξετάσεις τους έβαζαν και μπράβο στους καθηγητές.Δεν το έκαναν όμως επίτηδες οι τελευταίοι,απλά ήταν συνηθισμένοι από το επίπεδο των φοιτητών ελληνικών πανεπιστημιών και δεν περίμεναν τέτοια ποσοστά αποτυχίας.

Οταν φάνηκε οτι δε γινόταν με τίποτα οι υποιψήφιοι ΔΟΑΤΑΠ να βελτιωθούν γιατί τα θέματα ήταν πάνω από τις δυνάμεις τους,υποχώρησαν και δέχτηκαν να κάνουν μια ειδική ρύθμιση και να δώσουν τις ερωτήσεις από πριν ξεχωρίζοντάς τους σαφώς από τους φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων.

Edited by spergebiet
Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι αυτό που λέει ο Parakmh.

Ο φοιτητής ελληνικού πανεπιστημίου έχει καλύτερες απομημονευτικές ικανότητες,είναι πιο υπάκουος και πιο εξοικειωμένος με παράλογα συστήματα εξέτασης.Για αυτό δεν διαμαρτύρεται όταν δίνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία κτλ.

Πραγματικά οι εξετάσεις σε Παθολογία,Παθολ. Ανατομική,Νευρολογία με το σύστημα πολλαπλών επιλογών και αρνητική βαθμολογία φαίνονταν δύσκολες ακόμα και σε έναν φοιτητή που υπήρξε άριστος μαθητής και μπορούσε να απομνημονεύσει χιλιάδες σελίδες.Ας πούμε οτι ένας τέτοιος μαθητής έπαιρνε το πολύ 6 σε ένα τέτοιο σύστημα.

Συνεπώς καταννοώ την αδυναμία των αποφοίτων Σχολών Ανατολικής Ευρώπης που υπήρξαν μέτριοι μαθητές με χαμηλές ικανότητες μνήμης να ανταποκριθούν σε σύστημα πολλαπλής επιλογής το οποίο είναι αρκετά απαιτητικό και όταν προστίθεται η αρνητική βαθμολογία γίνεται και άδικο.

Καταλαβαίνω γιατί κόπηκαν συνεχώς.Διότι αν ο άριστος νιώθει οτι είναι αδύνατο να πάρει πάνω από 6,ξέρει ταυτόχρονα οτι ο μέτριος δε θα περάσει ποτέ τη βάση.

δηλαδη συγγνωμη τωρα εσυ ετσι απλα και ωραια μπορεις να γενικευσεις κατι τετοιο; απο που και ως που οι απομνημονευτικες ικανοτητες ειναι καλυτερες στους εγχωριους φοιτητες;δηλαδη ετσι απλα λεμε ο,τι θελουμε;μηπως να τουε κανουμε και αναλυση dna;

ασε τους δικατσαδες στη μοιρα τους, τι σας απασχολει εαν ειναι "κατωτερου" επιπεδου; εαν εχετε να προτεινετε την καταργηση του νεου συστηματος πολλαπλων επιλογων, καντε το, εφοσον λειτουργει μη αξιοκρατικα, αλλα δεν μπορειτε να λετε "αυτοι, οι γιοι ενος κατωτερου θεου" δεν μπορουν να περασουν τις εξετασεις. Παλι μιλαμε για τα ιδια και τα ιδια. Ενταξει λοιπον φτυστε τους οσο θελετε ενω αυτοι θα περνανε τις εξετασεις.και τι καταφερατε; τιποτα. μπραβο λοιπον.αλλο ενα τοπικ για το τιποτα

Edited by Anything
Link to comment
Share on other sites

Πάλι τα ίδια.Φυσικά και οι απομνημονευτικές ικανότητες των επιτυχόντων στις πανελλήνιες ήταν μεγαλύτερες και αυτό φάνηκε κατά την επιτυχία τους στις πανελλήνιες.

Η μήπως θέλεις να χρησιμοποιήσεις ως απόδειξη τις επιδόσεις τους στο σχολείο και το μέσο όρο απολυτηρίου Λυκείου(σίγουρα ανώτερο από το 15,2 των υποψηφίων ΔΟΑΤΑΠ)?

Τώρα για το αν η μνήμη παραμένει ως έχει,αυξάνεται ή μειώνεται μετά τα 18 σε παραπέμπω στα εγχειρίδια ψυχιατρικής.

Το σίγουρο είναι οτι ακριβώς επειδή οι μνημοτεχνικές ικανότητες των επιτυχόντων με πανελλήνιες είναι μεγαλύτερες και αυτό οι καθηγητές και πολιτικοί το ξέρουν,είναι εξαιρετικά απίθανο να περάσει διαγωνισμός για θέσεις ειδικότητας με θέματα ίδια για όλους(γραπτά) γιατί ακριβώς θα αναιρέσει και πάλι την πρόσβαση σε όσους κόπηκαν στις πανελλήνιες αποδεικνύοντας τη μνημονική τουλάχιστον ανεπάρκεια των τελευταίων.

Η ρύθμιση δηλαδή για ένα τέτοιο θέμα(που θεωρείται σοβαρό,σοβαρότερο των πανελληνίων καθώς άπτεται εργασιακών δικαιωμάτων και όχι απλά μορφωτικής δυνατότητας σε συγκεκριμένο ίδρυμα) θα γίνει λαμβάνοντας υπόψη την εκ των υστέρων γνώση για τις μεγαλύτερες δυνατότητες των επιτυχόντων στο ελληνικό πανεπιστήμιο.

Εάν δηλαδή κάποιοι θεωρούν οτι ίσες ευκαιρίες σημαίνει ίδια θέματα για όλους,κάποιοι άλλοι πιστεύουν οτι ίσες ευκαιρίες σημαίνει διαφορετικής δυσκολίας θέματα ανάλογα με τις δυνατότητες εκάστης κατηγορίας υποψηφίων και αυτό ακριβώς υλοποιούν δίνοντας την τράπεζα θεμάτων στους υποψηφίους ΔΟΑΤΑΠ χωρίς να δίνουν παρόμοιες τράπεζες σε φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων.

Edited by spergebiet
Link to comment
Share on other sites

Πάλι τα ίδια.Φυσικά και οι απομνημονευτικές ικανότητες των επιτυχόντων στις πανελλήνιες ήταν μεγαλύτερες και αυτό φάνηκε κατά την επιτυχία τους στις πανελλήνιες.

Το σίγουρο είναι οτι ακριβώς επειδή οι μνημοτεχνικές ικανότητες των επιτυχόντων με πανελλήνιες είναι μεγαλύτερες και αυτό οι καθηγητές και πολιτικοί το ξέρουν,είναι εξαιρετικά απίθανο να περάσει διαγωνισμός για θέσεις ειδικότητας με θέματα ίδια για όλους(γραπτά) γιατί ακριβώς θα αναιρέσει και πάλι την πρόσβαση σε όσους κόπηκαν στις πανελλήνιες αποδεικνύοντας τη μνημονική τουλάχιστον ανεπάρκεια των τελευταίων.

Μπράβο στούρνε. Την ώρα που οι συμφοιτητές σου προσπαθούν να αποτινάξουν από πανω τους την κοινή πεποίθηση ότι η επιτυχία στις πανελλήνιες είναι θέμα παπαγάλων και όχι σκεπτόμενων όντων με κριτικές ικανότητες, έρχεσαι και επιβεβαιώνεις τις εναντίον σας φήμες, και μάλιστα καυχιέσαι γι αυτό! :lol::lol:

Edited by arxidas
Link to comment
Share on other sites

ολοι υποστηριζουν οτι το συστημα των πανελλαδικων εξετασεων με την απομνημονευση ειναι ντροπη. Απορω γιατι πρεπει καποιος να καυχεται για το αντιθετο.

Link to comment
Share on other sites

(

οσοι εχουν βυσματα και ακρες-χρημα ουτε στην ελλαδα περιμεναν να διαβασουν για να περασουν, ουτε στο εξωτερικο την τραπεζα για να κανουν αναγνωριση

ισως καποια στιγμη καταλαβετε οτι δεν ειμαστε αντιπαλοι

ντοπιοι-ξενοι

μπλε-πρασσινοι-μωβ κτλ

)

)

Link to comment
Share on other sites

Πάλι θέλετε να δώσετε σε όλα τη μορφή προσωπικών αντεγκλήσεων.Αυτό όμως δε γίνεται γιατί απλά απουσιάζει ο σεβασμός στην κοινή γνώμη.Αν νιώθει κάποιος οτι παραβιάζονται τα δικαιώματά του γιατί γίνεται χρήση επιστημονικών όρων εκτός τομέος της συμβατικής χρήσης τους,ας διαμαρτυρηθεί.

Ακούστε λοιπόν βλάκες.

Δεν είπα οτι οι πανελλήνιες ήταν θέμα μόνο απομνημόνευσης.Αλλά οτι η απομνημόνευση παίζει σημαντικό ρόλο.

Επίσης θα πρέπει να σας πληροφορήσω οτι η κλασσική εκδήλωση της άνοιας είναι η απώλεια μνήμης και αντίστροφα η μνήμη θεωρείται στοιχείο του IQ και εξετάζεται στα τεστ νοημοσύνης.

Τώρα βέβαια αν αυτά δεν είναι σωστό να γράφονται,εγώ λέω οτι είναι σωστό.Και εδώ τελειώνει το θέμα.

Η επίδοση σε οιουδήποτε τύπου εξετάσεις(όχι βέβαια με δοσμένες ερωτήσεις) καθορίζεται πρωτίστως από το IQ το οποίο συνιστά μέτρο της σχολικής και επακόλουθα ακαδημαικής επίδοσης και τίποτα πραπάνω.Με άλλα λόγια αναφέρεται στις ικανότητες αφηρημένης,αναλυτικής σκέψης,στη γλωσική και μαθηματική ικανότητα και τη μνήμη.

Αυτά σας έλειπαν και για αυτό πατώσατε στις πανελλήνιες.

Ευτυχώς όμως για εσάς υπάρχουν σοφοί όπως η mudphud που προσπαθούν να μας πείσουν οτι οι ικανότητες αφηρημένης αναλυτικής σκέψης δεν είναι αναγκαίες στην Ιατρική και ένας βλάκας μπορεί να γίνει μια χαρά γιατρός.Υπάρχουν καθηγητές που υποστηρίζουν σοβαρά οτι τα άτομα με πολλές γνώσεις δε γίνονται καλοί γιατροί και προχωρούν στο σημείο να δηλώσουν οτι οι έξυπνοι δεν κάνουν για Ιατρική επειδή βαριούνται γρήγορα τη ρουτίνα.

Αυτή η βλακική κυριαρχία επιβάλλει τελικά θέσεις όπως την αποδοση έτοιμων ερωτησεων με το σκεπτικό οτι η εξέταση του γιατρού δεν πρέπει να γίνει στο αφηρημένο,αναλυτικό πεδίο των γνώσεων όπου θεωρείτειαι εκ των προτέρων οτι υστερεί(ποιος υστερεί και γιατί άραγε?).

Για αυτό και καταδιώκονται οι επιτυχόντες στις πανελλήνιες,διότι θεωρείται οτι στέρησαν την πρόσβαση σε άτομα που την εδικαιούντο(για διάφορους λόγους) κάνοντας χρήση άτιμων,πονηρών μεθόδων(π.χ. χρησιμοποιώντας τη μεγαλύτερη αναλυτική και μνημονική ικανότητά τους).

Οπως βλέπετε εδώ δεν περνάνε οι γενικολογίες και οι παπαριές της κοινής γνώμης ,ούτε οι αφορισμοί και οι μονοκονδυλιές όσο και αν αυτό ενοχλεί ορισμένους.

Αν αυτή η άρνηση αποδοχής αρχών και κανόνων συνιστά κατά τη γνώμη τους επίθεση στην ελευθερία του λόγου,ας το δηλώσουν.

Πάντως το γελοίο περίβλημα της κοινής γνώμης στη βάση της αποδοχής και του να μη θιγούν κάποια πράγματα δε θα περάσει.

Οπως δε θα περάσει και η προσπάθεια των βλακών να εμφανιστούν ως οι θιασώτες της δημοσκρατίας και της ελευθερίας.

Edited by spergebiet
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα.

Ποιο το νόημα λοιπόν να ανοίγουμε διάλογο με τους ηλίθιους και να αναλώνουμε φαιά ουσία;

Δεν μπορείς να πείσεις ένα βλάκα ότι είσαι ανώτερος του.

Γενικά δεν μπορείς να τον πείσεις για τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Τι καραγκιόζης είσαι ρε babaνgida?Είναι επιχειρήματα αυτά που έχεις?

Φάε λοιπόν λίγα ακόμα για να εκπαιδευτείς.

Στην Ελλάδα όλοι διεκδικούν να ανήκουν σε ειδική κατηγορία.Ετσι υπάρχουν οι ειδικές κατηγορίες των καθυστερημένων,των παιδιών με ειδικές ανάγκες,των δυσλεκτικών κτλ.

Γιατί πολλοί επιδιώκουν τα παιδιά τους να χαρακτηριστούν δυσλεκτικά,με ειδικές ανάγκες κτλ.

Διότι το κράτος με την ευαισθησία που το διακρίνει φρόντισε τα ειδικά παιδιά να περνούν ειδικού τύπου εξετάσεις,διαφορετικές από τις εξετάσεις των υπολοίπων.

Το αποτέλεσμα είναι στην Ελλάδα να καταγράφεται η μεγαλύτερη αναλογία δυσλεκτικών και καθυστερημένων στην Ευρωπαική Ηπειρο.

Κάποια όμως άλλα παιδιά θεώρησαν οτι αδικούνται χωρίς εξετάσεις διαφορετικές από αυτές των φοιτητών ελληνικών πανεπιστημίων.Ζήτησαν ειδική μεταχείριση υποστηρίζοντας οτι ανήκουν σε ειδική κατηγορία.

Και επειδή δεν είχαν τίποτα να ζηλώσουν από τις επιδόσεις των βλακικών και καθυστερημένων παντός είδους ζήτησαν η Πολιτεία να μεριμνήσει αναλόγως και να τους δώσει τα θέματα εκτων προτέρων ώστε να αποδείξουν στην πράξη οτι και οι ειδικοί και νοητικώς ανάπηροι έχουν δικαιώματα στη ζωή όπως και οι ταγοί των paralympics.

Και αν αυτά δεν αρέσουν στους υπεραπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,τους παραπέμπω να σκύψουν στη σοφία που εκπορεύεται από τα χείλη των αναπήρων συμπολιτών τους.

Edited by spergebiet
Link to comment
Share on other sites

Και πάλι συμφωνώ. Για αυτό λοιπόν αναρωτιέμαι. Ποιο το νόημα μια ιδιοφυΐα σαν κι εσένα να ασχολείται με τους ηλίθιους. Αφού δεν πρόκειται να σε καταλάβουν.

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι συμφωνώ. Για αυτό λοιπόν αναρωτιέμαι. Ποιο το νόημα μια ιδιοφυΐα σαν κι εσένα να ασχολείται με τους ηλίθιους. Αφού δεν πρόκειται να σε καταλάβουν.

Σίγουρα κάποιο λόγο θα έχει για να βγάζει τέτοια εμπάθεια

Δυστυχώς spergebiet με τον τρόπο που γράφεις δε θα πείσεις κανέναν

Link to comment
Share on other sites

Αντίθετα lonestar πείθω και μάλιστα περισσότερο από όσο φαντάζεσαι.

Γιατί ο κόσμος βαρέθηκε να βομβαρδίζεται με την ίδια μπουρδολογία και τα αναμασημένα συνθήματα και ζητάει κάτι διαφορετικό,που να μπορεί να εξηγήσει επαρκώς τα πράγματα.

Οσο και αν αυτό το διαφορετικό είναι παλιό,πάλι ο κόσμος θα το δεχτεί.

Edited by spergebiet
Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι αυτό που λέει ο Parakmh.

Ο φοιτητής ελληνικού πανεπιστημίου έχει καλύτερες απομημονευτικές ικανότητες,είναι πιο υπάκουος και πιο εξοικειωμένος με παράλογα συστήματα εξέτασης.Για αυτό δεν διαμαρτύρεται όταν δίνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία κτλ.

Πραγματικά οι εξετάσεις σε Παθολογία,Παθολ. Ανατομική,Νευρολογία με το σύστημα πολλαπλών επιλογών και αρνητική βαθμολογία φαίνονταν δύσκολες ακόμα και σε έναν φοιτητή που υπήρξε άριστος μαθητής και μπορούσε να απομνημονεύσει χιλιάδες σελίδες.Ας πούμε οτι ένας τέτοιος μαθητής έπαιρνε το πολύ 6 σε ένα τέτοιο σύστημα.

κοιτα, εσυ περασες τις πανελληνιες, μπραβο σου, καταφερες και αποφοιτησες απο το δυσκολοτατο πανεπιστημιο σου (μπραβο σου), υποστηριζεις οτι εχεις τις " καλύτερες απομημονευτικές ικανότητες" απο αλλους, εισαι πιο "υπακουος" και "εξοικειωμενος".και παλι μπραβο σου.

μπραβο σου που εχεις αυτοπεποιθηση. μπραβο σου που βρισκεσαι σε αυτο το ανωτατο επιπεδο. μπραβο σου που το I.q. σου χτυπαει τιλτ και σπαει ρεκορ.

ακριβως ετσι ειναι τα πραγματα, δεν πρεπεις να ανησυχεις, μην εκνευριζεσαι. Ολα θα πανε καλα. Και ο lonestar και ο Babangida θελουν να σε βοηθησουν, ετσι δεν ειναι παιδια;

Edited by Anything
Link to comment
Share on other sites

και εδω ερχομαστε στο παλιο αγαπημενο ανεκδοτο

ρωτουν 1 φοιτητη της ιατρικης ποσο θελει για να απομνημονευσει τις πρωτες 100 σελιδες του τηλεφωνικου καταλογου

2 μερες απαντα με αυτοπεποιθηση

ρωτουν και 1 φοιτητη του πολυτεχνιου ποσο θελει να το κανει

η απαντηση του...

-γιατι?

Link to comment
Share on other sites

10/7/06

Αθήνα

Την αναβολή των εξετάσεων για την αναγνώριση των πτυχίων τους ζητούν οι πτυχιούχοι ιατρικών σχολών του εξωτερικού, διαμαρτυρόμενοι γιατί ο ΔΟΑΤΑΠ τους έδωσε τράπεζα 10.000 ερωτήσεων χωρίς απαντήσεις. Οι πτυχιούχοι καταγγέλλουν αναβίωση του ΔΙΚΑΤΣΑ.

Οι πτυχιούχοι των ιατρικών σχολών ζητούν την παρέμβαση της υπουργού Παιδείας Μ.Γιαννάκου, προκειμένου να αναβληθούν για το Σεπτέμβριο οι εξετάσεις του ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ) που είναι προγραμματισμένες για τις 22 Ιουλίου, όπως αναφέρει η εφημερίδα Έθνος.

Οι πτυχιούχοι καταγγέλλουν κυκλώματα που τους εκμεταλλεύονται. Ειδικότερα, αναφέρουν ότι ο ΔΟΑΤΑΠ τους έδωσε μια «τράπεζα» 10.000 ερωτήσεων των εξεταζόμενων μαθημάτων (Παθολογία, Χειρουργική, Παιδιατρική, Μαιευτική, Γυναικολογία) αλλά δεν τους έδωσε τις απαντήσεις ως όφειλε.

Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής, σύμφωνα με τις καταγγελίες, είναι διάφορα φροντιστήρια και καθηγητές ιατρικής να ζητούν τεράστια ποσά, προκειμένου να τους εξασφαλίσουν τις απαντήσεις, που δεν είναι και σε όλες τις περιπτώσεις οι σωστές.

Οι πτυχιούχοι διαμαρτύρονται για την κατάσταση αυτή, τονίζοντας ότι αναβιώνει το ΔΙΚΑΤΣΑ και ζητούν την παρέμβαση της υπουργού Παιδείας για να δοθούν επισήμως οι απαντήσεις των θεμάτων και οι εξετάσεις να πραγματοποιηθούν το Σεπτέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δε λέτε τίποτα επί της ουσίας αλλά μας έχετε πρήξει με ζητήματα συμπεριφοράς θα συνεχίσουμε να θίγουμε την ουσία αδιαφορώντας για ζητήματα συμπεριφοράς.

Ας εμφανστεί ένας να αμφισβητήσει οτι ο μέσος όρος όσων περνούν εξετάσεις έχει υψηλότερο IQ.

Ας εμφανιστεί ένας να αμφισβητήσει οτι η μνημονική ικανότητα περιλαμβάνεται στην εκτίμηση του δείκτη νοημοσύνης.

Αφού δε βλέπω κανέναν να το αμφισβητεί,θα συνεχίζω να το υποστηρίζω.

Δε σου αρέσει?Δικό σου πρόβλημα.Δεν είναι αυτός σωστός τρόπος χρήσης της επιστήμης?δείξε μου το σωστό.

Τι να κάνουμε?αυτό είναι το IQ,έτσι υπολογίζεται,σας αρέσει ή δε σας αρέσει.Αν τώρα μερικοί πιστεύουν οτι IQ σημαίνει να μπορείς να λαδώσεις ή να πάρεις έτοιμα τα θέματα των εξετάσεων,μάλλον βρίσκονται εκτός επιστήμης και λογικής.

Edited by spergebiet
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δε λέτε τίποτα επί της ουσίας αλλά μας έχετε πρήξει με ζητήματα συμπεριφοράς θα συνεχίσουμε να θίγουμε την ουσία αδιαφορώντας για ζητήματα συμπεριφοράς.

Ας εμφανστεί ένας να αμφισβητήσει οτι ο μέσος όρος όσων περνούν εξετάσεις έχει υψηλότερο IQ.

Ας εμφανιστεί ένας να αμφισβητήσει οτι η μνημονική ικανότητα περιλαμβάνεται στην εκτίμηση του δείκτη νοημοσύνης.

Αφού δε βλέπω κανέναν να το αμφισβητεί,θα συνεχίζω να το υποστηρίζω.

Δε σου αρέσει?Δικό σου πρόβλημα.Δεν είναι αυτός σωστός τρόπος χρήσης της επιστήμης?δείξε μου το σωστό.

Τι να κάνουμε?αυτό είναι το IQ,έτσι υπολογίζεται,σας αρέσει ή δε σας αρέσει.Αν τώρα μερικοί πιστεύουν οτι IQ σημαίνει να μπορείς να λαδώσεις ή να πάρεις έτοιμα τα θέματα των εξετάσεων,μάλλον βρίσκονται εκτός επιστήμης και λογικής.

ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙς ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕς ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙς ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕς, ΤΟΥς ΕΚΑΝΕς ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ 'Η Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΙΚΕς ΤΕΣΤ IQ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕς ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ. ΤΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΧΑΝ ΣΕ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ; 'Η ΜΗΠΩς ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΣ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΟΥ;

ναι η ικανοτητα απομνημονευσης προσμετραται στην γενικη εκτιμηση του δεικτη νοημοσυνης. ειναι τοσο διαχυτη ομως σαν ενοια που δεν αξιζει τον κοπο να σχολεισαι με αυτη. οχι 90% λοιπον 'η οσο λες εσυ, αλλα λιγοτερο απο οσο νομιζεις.

Edited by Anything
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.