Jump to content

Εσείς παραξενιές έχετε;


α^2

Recommended Posts

Όπως λέει και το θέμα εδώ ο καθένας θα βγάλει τα σώψυχά του και θα μας αποκαλύψει τις παραξενιές του...

Νομίζω ότι τον καθένα τον ενοχλούν ανούσιες λεπτομέρειες της ζωής μας...

Εγώ ας πούμε δεν μπορώ όταν το σωληνάριο της οδοντόκρεμας είναι ζουληγμένο στη μέση...

Δεν μπορώ επίσης να κάθεται κάποιος όρθιος πίσω μου όταν εγώ είμαι καθισμένος και κάνω ο,τιδήποτε...

Αν συνειδητοποιήσω τις υπόλοιπες παραξενιές μου θα επανέλθω...

Είμαι σοβαρά γιατρέ μου; emoops:splaaaats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 246
  • Created
  • Last Reply

Χμ χμ...παραξενιές ε??? :huh:

Για να δούμε...

Δε μ'αρέσει να μπαίνουν στο δωμάτιο μου και να μου μετακινούν τα πράγματα μου...με τη δικαιολογία οτι τα τακτοποιούν... :angry:

Επίσης μου τη δίνει να βλέπω τη φέτα πάνω στο τραπέζι...αλλά μου τη δίνει ακόμα περισσότερο να την φέρνουν δίπλα μου...ή να τη βάζουν πάνω στο πιάτο μου...είμαι ικανή να μη φάω τπτ... emblush

Χμ χμ...και άλλα έχω emoops ...αλλά τα υπόλοιπα θα αφήσω να τα πούν αυτοί που με ξέρουν emlookaround ...Το νού σας ε... :angry:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Κι εμένα μου τη δίνει απίστευτα το ζουληγμένο στη μέση σωληνάριο της οδοντόκρεμας.

Επίσης πρώτα τελειώνω ένα στυλό και μετά παίρνω άλλο :blink:

Με εκνευρίζει αφάνταστα να με πειράζουν με μοναδικό σκοπό να με τσαντίσουν emranting

Και το χειρότερο: να "τακτοποιούν" τις παρτιτούρες μου!!! Εχω χάσει από σιντί μέχρι ολόκληρα έργα...!!! emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

παραξενίτσες!

με ενοχλεί πολύ να χτυπάνε τις πόρτες . emranting

να πετάνε τις τρίχες στο πάτωμα!

να τρώνε τα γλυκά από το ψυγείο και αντί να βάζουν το άδειο πιάτο στο νεροχύτη να το αφήνουν στο ψυγείο λες και έχει ανάγκη ψύξης! :angry: