Jump to content

Πιστεύουν οι γιατροί στον θεό?


Dr.K@meleon

Recommended Posts

Ιατρική=θρίαμβος της λογικής

Θεός=θρίαμβος του μεταφυσικού

Συμβιβάζονται?

Ή η ευρέως διαδεδομένη αντίληψη περί άθεων γιατρών επαληθεύεται?

Η προσωπική μου απάντηση είναι ΟΧΙ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 127
  • Created
  • Last Reply

emjesus

Ιατρική=θρίαμβος της λογικής

Θεός=θρίαμβος του μεταφυσικού

Συμβιβάζονται?

Ή η ευρέως διαδεδομένη αντίληψη περί άθεων γιατρών επαληθεύεται?

Η προσωπική μου απάντηση είναι ΟΧΙ.

κι όμως κάνεις λάθος

υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που ΜΕ πιστεύουν :blink::blink::blink:

όταν ξεκίνησα το zyprexa ψιλομειώθηκαν

αλλά αρχισα να πίνω και τους διπλασίασα embeer

οι γιατροί μου λένε να πίνω μόνο χάπια κι όχι ποτό

αλλά τι ξέρουν αυτοί???

ΕΓΩ ξέρω ( τι να σου κάνω που δεν έχει smily με τον Ναπολέοντα... )

πάντως βρήκα αυτό emjesus

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emjesus

κι όμως κάνεις λάθος

υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που ΜΕ πιστεύουν :blink::blink::blink:

όταν ξεκίνησα το zyprexa ψιλομειώθηκαν

αλλά αρχισα να πίνω και τους διπλασίασα embeer

οι γιατροί μου λένε να πίνω μόνο χάπια κι όχι ποτό

αλλά τι ξέρουν αυτοί???

ΕΓΩ ξέρω ( τι να σου κάνω που δεν έχει smily με τον Ναπολέοντα... )

πάντως βρήκα αυτό emjesus

Άκυρη η απάντηση( :blink: ) αλλά εύστοχη! B)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αστειεύομαι απλά γιατί δεν έχει νόημα η γενίκευση

τι θα πει "πιστεύουν οι γιατροί στο Θεό"???

πιστεύουν οι υδραυλικοί? ( άκυρο έτσι? emofftopic )

κανείς δε θα έκανε αυτή την ερώτηση,

( αν και πολλοί επικαλλούνται με όχι κόσμιο τρόπο τον Χριστούλη και την Παναγίτσα όταν είναι να τους πληρώσουν... )

...κι επανέρχομαι...

γιατί ειδικά οι ντόκτορες?

μήπως γιατί καμμιά φορά μπαίνουν στα λημέρια του?

ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός

και η πίστη δεν είναι μια απλή διαδικασία στηριγμένη στη λογική,

πιο πολύ έχει να κάνει με βιώματα και οικογενειακές έξεις

διαμόρφωσε την κοσμοθεωρία σου με ή χωρίς Θεό

και live your life

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κατά βαση δεν διαφωνούμε , απλώς τη συγκεκριμένη ερώτηση έχει τύχει να μου την κάνουν πολλές φορές σε φιλικές συζητήσεις και θεώρησα μάλλον χρήσιμο να πάρω και κάποιες απόψεις από τους συναδέλφους...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το έχω ρωτήσει κι εγώ σε κάποιον που σέβομαι και θαυμάζω ως γιατρό. Η απάντηση; 'Οι γιατροί βλέπουν τόσα θαύματα καθημερινά, που δεν μπορούν να μην πιστέψουν' Ναι, έχουμε δυνάμεις να αλλάξουμε κάποια φυσική εξέλιξη μιας νόσου για παράδειγμα, αλλά κάθε μέρα αντιμετωπίζει ο γιατρός απρόβλεπτα περιστατικά, που θεωρεί μη αναστρέψιμα, και όμως...θεραπεύονται. Τελικά βέβαια, η πίστη είναι κάτι εντελώς προσωπικό. Και όλα αυτά να είναι πιθανότητες και τύχη.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το έχω ρωτήσει κι εγώ σε κάποιον που σέβομαι και θαυμάζω ως γιατρό. Η απάντηση; 'Οι γιατροί βλέπουν τόσα θαύματα καθημερινά, που δεν μπορούν να μην πιστέψουν' Ναι, έχουμε δυνάμεις να αλλάξουμε κάποια φυσική εξέλιξη μιας νόσου για παράδειγμα, αλλά κάθε μέρα αντιμετωπίζει ο γιατρός απρόβλεπτα περιστατικά, που θεωρεί μη αναστρέψιμα, και όμως...θεραπεύονται. Τελικά βέβαια, η πίστη είναι κάτι εντελώς προσωπικό. Και όλα αυτά να είναι πιθανότητες και τύχη.

Για ρώτα τον να σου εξηγήσει και τις αδικίες της ζωής που βλέπει κάθε μέρα ένας γιατρός.

Για πέρνα από ένα ογκολογικό ή αιματολογικό να δείς αν υπάρχει Θεός !!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το αν πρέπει να πιστέψει κάποιος αν υπάρχει Θεός ή όχι , το ανακαλύπτει κάποια στιγμή κατα τη διάρκεια της ζωής του σαν άνθρωπος αλλά κυρίως σαν ιατρός.

Πιστεύω οτι ναι υπάρχει Θεός και είναι παντού γύρω μας

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το ανεκδοτο με τον ανθρωπο που πατησε στο φεγγαρι κ τον χειρουργο ειναι φανταζομαι γνωστο...για την ιστορια...

Λεει ο πρωτος: "Δεν πιστευω στον Θεο...Πηγα εκει πανω κ δεν βρηκα κανεναν Θεο"....κ απαντα ο χειρουργος: "Και γω ανοιξα πολλα κεφαλια, αλλα δε βρηκα καμια σκεψη".

Γτ λες πως η ιατρικη ειναι η επιστημη της λογικης?

Τι πιο "παραφυσικο"-παραλογο απο το να βλεπεις πως ενα κυτταρο μεγαλωνει σ εναν ανθρωπο που σκεφτεται κ αισθανεται? Τι πιο παράλογο απ το να πεθαινει ενα κοριτσι 16 χρονων απο ΣΕΛ? Και τι πιο παραλογο να επιζει μια γυναικα που της εκοψαν το λαιμο κ την μαχαιρωσαν στην κοιλια 30 φορες?

Απο την αλλη πολλοι μιλησαν για τη θρησκεια με ορους της λογικης....Ακομα ο Σωκρατης πρωτος μιλησε για τον Ενα κ μοναδικο Θεο....

Πολλοι μορφωμενοι ανθρωποι υπηρξαν θρησκοι κ πολλα φωτεινα μυαλα υπηρξαν αθεοι. Θελω να καταληξω πως ολα ειναι θεμα "θελησης"....Θελεις να πιστεψεις οτι υπαρχει Θεος? Θα βρεις λογους να πιστεψεις....Θελεις να πιστεψεις οτι δεν υπαρχει? Παλι θα βρεις λογους. Δεν βρισκω καμια αντιφαση στον να εισαι ορθολογιστης κ παρολα αυτα να δεχεσαι την υπαρξη του Θεου, γτ αυτα τα δυο "η λογικη" κ "το θειο", απευθυνονται κ ερχονται να καλυψουν διαφορετικες αναγκες....

"Το θεωρημα της καμηλοπαρδαλης" του Φραμπετι ειναι ενα υπεροχο βιβλιο για το πως βλεπει τη θρησκεια η πλεον ορθολογιστικη επιστημη...τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.....Ειδικα το κειμενο για το πως το "πατερ ημων" μπορει να ειναι κ ενας υμνος προς το Διαβολο ειναι ξεκαρδιστικα ευφυες! :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όντως η ιατρική σε απομακρύνει απο την έννοια του θείου..

Τα "θαύματα" μπορούν πάντα να εξηγούνται ως πηγάζοντα από την ανθρώπινη άγνοια..

Κατά τη γνώμη μου μπορείς να είσαι ή πολύ θρήσκος (και να το έχεις ψάξει γιατί)

ή χαλαρά αγνωστικιστής ή άθεος.

Η ιατρική επιστήμη εκεί σε οδηγεί παντως μέσα απο τον τρόπο σκέψης της.

Φυσικά μπορείς να είσαι γιαλαντζί γιατρός και θρήσκος, με μερική άγνοια και για τα δύο,

οπότε θα τα βολεύεις μια χαρά μέσα στη μετριότητα σου(η οποία εξάλλου αποτελεί εξ'ορισμού

και το μέσο όρο). :splaaaats:

Για τα ελληνικά δεδομένα πάντως παίζει κυρίως το τελευταίο με ελάχιστες

εξαιρέσεις.. :blink:<_<

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πίστη και ιατρική πράξη

του Παύλου Τούτουζα,

Καθηγ. Ιατρικής Σχ. Παν/μίου Αθηνών

Τελευταία διάβασα μια ιστορία για ένα παλιό βασιλιά.

Ήθελε να εξετάσει ποια γλώσσα θα μιλούσαν τα παιδιά, εάν μεγάλωναν χωρίς τη μάνα τους: την ελληνική, την εβραϊκή, την αραβική ή τη φυσική των γονέων τους. Κι ενώ τους τα προσέφερε όλα με παραμάνες και βρεφοκόμους, τους απαγόρευσε τη ζεστασιά της αγκαλιάς και της συνομιλίας.

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, αλλά και τραγικά: τα περισσότερα παιδιά πέθαναν, επειδή δεν είχαν τη στοργή και την αγάπη που προσφέρει η αγκαλιά, έστω και της θετής μητέρας, καθώς και τη δυνατότητα επικοινωνίας. Είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να θεωρείται η ιατρική πράξη και ο γιατρός κάτι ξεχωριστό από την πίστη. Ασφαλώς η επιστήμη υπάρχει και προοδεύει και σήμερα φθάσαμε στο σημείο να προωθούμε, χωρίς εγχείρηση, μέσα από μια αρτηρία ένα κεθετήρα μέχρι την καρδιά κι ακόμα περισσότερο να τον σπρώχνουμε σε λεπτές και μικρές αρτηρίες, όπως είναι οι στεφανιαίες της καρδιάς.

Και εκεί βλέπουμε με γυμνό μάτι, με τη βοήθεια των υπέρηχων, σε γιγαντιαία μεγέθυνση, όσο είναι μια οθόνη κινηματογράφου, αν υπάρχει μέσα στην αρτηρία θρόμβος ή αθηρωματική πλάκα που να προκαλεί στένωση του αυλού της. Μπορούμε, μάλιστα, να υπολογίσουμε το βαθμό στένωσης, αν είναι 30 ή 40, 75 ή 90%. Η επιστήμη λέει και έχει δίκιο, ότι αυτή η στένωση μπορεί να προκαλέσει έμφραγμα ή στηθάγχη ή ακόμα και το θάνατο. Κι εμείς είμαστε σε θέση να τα προλαμβάνουμε όλα αυτά, αν κάνουμε διαστολή με μπαλόνι, πολλές φορές προσθέτοντας μετά τη διαστολή στεντ, δηλαδή ένα συρμάτινο πλέγμα νάρθηκα στο σημείο αυτό της αρτηρίας, ώστε ο αυλός να παραμένει ανοικτός. Όλα αυτά χωρίς εγχείρηση μπάι πας, χωρίς νάρκωση και με τον άρρωστο ν’ ακούει μουσική δωματίου κατά την επέμβαση.

Αυτή είναι η επιστήμη. Όμως είναι δύσκολο ή αδύνατο να την ξεχωρίσεις από την θρησκευτική πίστη. Η μυθολογία αναφέρει ότι στα 600π.Χ. περίπου ο γιος του Απόλλωνα και της Κορωνίδος, ο Ασκληπιός ο θεός, σπούδασε ιατρική κοντά στον Κένταυρο Χείρωνα. Από τότε στην αρχαία Ελλάδα άρχισαν να χτίζουν ναούς θεραπευτήρια, τα Ασκληπιεία. Πάνω από 300 κτίστηκαν σε όλη την Ελλάδα, με πιο ξακουστά τα Ασκληπιεία της Κω και της Επιδαύρου. Μέσα στα πλαίσια αυτά έδρασε και η επιστημονική λογική του Ιπποκράτους, ο οποίος γεννήθηκε το 460 π.Χ. και πέρασε την ηλικία των 80 ετών. Στα Ασκληπιεία εθεραπεύοντο εκείνοι που είχαν καθαρότητα ψυχής και καθαριότητα σώματος με λουτρά, με δίαιτα, με ασκήσεις, με βότανα, με επεμβάσεις.

Ο Ιπποκράτης προσπάθησε να δώσει τέλος στη δράση των μάγων και των μάντεων και έθεσε τις βάσεις της επιστημονικής ιατρικής πράξης, αλλά μέσα στα πλαίσια του ναού. Με την επακολουθήσασα παρακμή του Ελληνισμού και την εξάπλωση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, η ιατρική τέχνη περιέπεσε σε εκλογικεύσεις, κατέβηκε σε χαμηλό επίπεδο, σε τέτοιο βαθμό ώστε, οι Ρωμαίοι να την περιφρονούν. Οι γιατροί δεν είχαν υπόληψη στη Ρώμη. «Μάρκο, παιδί μου, σου απαγορεύω να συμβουλεύεσαι τους γιατρούς», πρόσταζε ο Κάτων ο Τιμητής. Οι γιατροί ήσαν Έλληνες περιοδευταί, τσαρλατάνοι. Και οι Ρωμαίοι λιθοβόλησαν τον πρώτο γιατρό που ήρθε από την Πελοπόννησο. Έπρεπε να συμβεί ο μεγάλος σταθμός στην ανθρώπινη ιστορία, της ενσάρκωσης του Θεού, για να βελτιωθεί η θέση της ιατρικής πράξης στη συνείδηση των λαών. Έπρεπε στην ίδια τη Ρώμη να έρθει φυλακισμένος ο Απόστολος Παύλος μαζί με το γιατρό του τον αγαπητό, τον Λουκά, για να ξαναβρεί ο γιατρός τον προορισμό του στο επάγγελμα.

Ο Holzner αναφέρει ότι το ιατρικό πνεύμα του Λουκά διαφαίνεται από την ακρίβεια των περιγραφομένων γεγονότων στο Ευαγγέλιο και τις Πράξεις. Ο ευαγγελιστής Λουκάς εξασκούσε το ιατρικό επάγγελμα. Και μέσα στο χώρο που έζησε, είδε πεντακάθαρα την επίδραση που μπορούσε να έχει η θρησκευτική πίστη στην ιατρική. Ο Χριστός είναι «ιατρός των ψυχών και των σωμάτων. Είναι ο αναστάς εκ νεκρών». Εδώ αφομοιώνεται η ιατρική επιστημονική πράξη μέσα στο σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία του ανθρώπου.

Η ιατρική σήμερα έχει βεβαιώσει θανάτους από κακή ψυχική διάθεση. Έχουμε περιπτώσεις όπου τρεις-τέσσερις μήνες μετά το θάνατο της συντρόφου του, ο ηλικιωμένος σύζυγος την ακολουθεί κι αυτός στον τάφο, επειδή ήρθε σε απόγνωση και τα φάρμακα που άλλοτε έπαιρνε και ήταν δραστικά, δεν ενεργούσαν πλέον. Αλλάζει ο οργανισμός του, μένει χωρίς φαγητό και χωρίς ύπνο και χωρίς ύπνο ώστε, να μην τον συγκρατεί τίποτα στην κακή πορεία. Εμείς οι καρδιολόγοι έχουμε αρρώστους με συμπτώματα, με ηλεκτροκαρδιογραφηματικές αλλοιώσεις, που οφείλονται σε σπασμό των στεφανιαίων αρτηριών που διαπιστώνουμε κατά τη στεφανιογραφία, ενώ δεν υπάρχει καμία οργανική βλάβη, καμία στένωση της αρτηρίας.

Σε άλλες περιπτώσεις, με φυσιολογική στεφανιογραφία, η επιστήμη είναι ανήμπορη, μιλάει για σύνδρομο Χ, και σκέπτεται τι να κάνει η ψυχή. Ή μπαίνεις ταραγμένος στο ιατρείο για εξέταση, με πίεση 18-20 και δυο λέξεις του γιατρού, του ήρεμου και πράου, «είσαι καλά». Σε λίγα λεπτά μπορεί να κατέβει στο φυσιολογικό. Μπορεί να συμβεί και το αντίθετο, βέβαια, αν ο γιατρός είναι ταραγμένος. Δεν συμπεριφερόμαστε καλά, αν πράγματι πορευόμαστε εις οδόν ειρήνης με τη συνδρομή της πίστεως, αν είμαστε προσηλωμένοι εμείς οι γιατροί στην επιστήμη μας, χωρίς θυμό, χωρίς κακίες και άλλες αμαρτίες, όπως η πλεονεξία που είναι ειδωλολατρεία, αν καλλιεργούμε για να πολλαπλασιάσουμε το δοθέν επιστημονικό τάλαντο, να το κάνουμε 5 ή και 2 της παραβολής, αλλά μέσα στο πνεύμα της αγάπης και της πίστεως, τότε θα έχουμε την πρόοδο της επιστήμης με μπαλόνια και στεντς, χωρίς άγχος και ταχυπαλμίες, χωρίς σπασμούς και εντερικά, χωρίς Aids και πολέμους.

Στον αγώνα μας της πρόληψης και της θεραπείας, με τη συνδρομή της αυθεντικής πίστεως ιατρών και πολιτών, τα νοσοκομεία ασφαλώς θα ήσαν πολύ λιγότερα, αφού πληθαίνουν από την αμαρτία. Αν, π.χ., πορευόμαστε εις οδόν ειρήνης τα Σαββατοκύριακα, χωρίς τους νεκρούς και τους τραυματίες των τροχαίων, θα είχαμε ένα μεγάλο κέρδος για την Ελλάδα, μια ανακούφιση για τα νοσοκομεία μας. Αν η ιατρική πράξη στεγαζόταν καλά από την πίστη, τότε κάθε χρόνο θα είχαμε 400-500.000 νέους Έλληνες με ολόκληρη τη ζωή μπροστά τους, που θα πρόσθεταν δύναμη στο Έθνος, ενώ τώρα χάνονται με αμβλώσεις που επιβαρύνουν τα νοσοκομεία.

Το σημερινό καθεστώς των αμβλώσεων δεν το διενοήθη, αλλά ούτε και θα μπορούσε να το επιβάλλει, η δημοκρατία του Περικλέους στο Ασκληπιείο του Ιπποκράτους. Σκεφθείτε σήμερα, πόσο καλύτερα θα ήταν, αν όλοι οι γιατροί ενωμένοι και με τη βοήθεια της Εκκλησίας και της Πολιτείας πλησιάζαμε την υποψήφια μητέρα να της βρούμε μια λύση ώστε, να αποφύγει την άμβλωση!

Χρόνια πριν, αιώνες πριν η ιατρική έρευνα ανακαλύψει το κακό που κάνει το κάπνισμα στην υγεία του ανθρώπου, η Εκκλησία το είχε απαγορεύσει στους ναούς, όπως και η λαϊκή συνείδηση, σαν ασέβεια στους ανώτερους. Το κάπνισμα, απτή ορατή αιτία πολλών νόσων που γεμίζουν τα νοσοκομεία, δεν συγχωρείται στους γιατρούς και σε κάθε εργαζόμενο κοντά σε ιατρική πράξη, όπως δεν συγχωρείται στους δασκάλους και καθηγητές των σχολείων. Αν όλοι οι γιατροί χρησιμοποιούσαμε λίγο τους κανόνες Εκκλησίας στις σχέσεις μας με τον άρρωστο, τότε θα υπενθυμίζαμε στον παχύσαρκο ότι η γαστριμαργία είναι θανάσιμο αμάρτημα και στους πολλούς που πάσχουν από αυξημένη χοληστερίνη ή υπέρταση ή διαβήτη, ότι η υπόθεση της υγείας τους είναι ιερή.

Κι εδώ η Εκκλησία έχει λόγο, αφού με τη νηστεία ορισμένες περιόδους του έτους, που δεν διαφέρει από την καρδιολογική δίαιτα, χωρίς λίπη, κρέατα, γαλακτερά κ.ά., προτρέπει σε πρόληψη της αρτηριοπάθειας της υπεύθυνης για πολλά καρδιακά και εγκεφαλικά επεισόδια.

Ο καλός γιατρός έχει τη σφραγίδα της δωρεάς, είναι ταλαντούχος. Αποτελεί δε, χρέος του η συνεχής καλλιέργεια αυτής της δωρεάς, με τακτική ενημέρωση και συμμετοχή στις ιατρικές εξελίξεις, με αφοσίωση στους ασθενείς του. Η Εκκλησία προτρέπει: Δωρεάν ελάβατε, δωρεάν δότε…, όπως έκαναν οι Άγιοι Ανάργυροι Κοσμάς και Δαμιανός και τόσοι άλλοι. Όπως έκαναν στο πρώτο Δημόσιο Νοσοκομείο που ιδρύθηκε από τον Μέγα Βασίλειο στην Καισάρεια το 360 μ.Χ. Ασφαλώς θα ζήσουμε εμείς οι σύγχρονοι γιατροί και ζούμε, Δόξα τω Θεώ! Είναι πλούσιο το ταμείο της αγάπης, όταν η κάθε ιατρική πράξη εντάσσεται στις απαιτήσεις της πίστεως και της θρησκείας.

Ο Κωστής μου υπενθυμίζει ότι η ψυχή, το πνεύμα, είναι σύγκοιτος με τα σώμα, αποτελούν μια ψυχοσωματική ενότητα. Και μια προσβολή του πνεύματος, συνέπεια έχει τη σωματική ασθένεια. Πολλοί λένε ότι στον αιώνα της τεχνολογικής προόδου λιγόστεψε η μέριμνα για την ψυχή.

Για παράδειγμα, οι ψυχές των δυο νέων ή ηλικιωμένων γονιών συχνά παύουν να τιμούν η μια την άλλη και αφήνουν το σώμα σε σεξουαλικές αναζητήσεις με ετερώνυμους του άλλου ή και του ιδίου φύλου. Έτσι αρχίζουν τα βάσανα των παιδιών, τα νευρικά των δρώντων, ενεργητικών και παθητικών, οι υποθέσεις των δικηγόρων, με κορωνίδα το Aids των καιρών μας. Σε πολύ πιο μεγάλη έκταση, σε πολλαπλάσια συχνότητα από τις σεξουαλικές παρεκκλίσεις, η ψυχή του σημερινού ανθρώπου έχει προσβληθεί από την κατάχρηση. Αδυνατεί να συγκρατηθεί στους εγωισμούς και τις απαιτήσεις, στο φαγητό και στο ποτό, στον καπνό και τη φιλαργυρία, στην αναπαυτική καρέκλα και στο εποχούμενο κάθισμα. Έτσι προκύπτει η παχυσαρκία και αυξάνονται το σάκχαρο, η πίεση και η χοληστερόλη. Έτσι μας επισκέπτεται αδιαλείπτως η σταφανιαία νόσος. Ο Θεός έδωσε τον έρωτα, βγάζουμε τα μάτια μας. Έδωσε της χαρές της ζωής, εμείς τρελλαθήκαμε να πάθουμε έμφραγμα.

Αυτά συμβαίνουν επειδή χάσαμε τους κανόνες της θρησκευτικής ζωής, την πίστη, επειδή χάσαμε τη ζεστή αγκαλιά της μάνας. Η ψυχή βρίσκεται σε ενότητα με το σώμα και αν εκείνη είναι καλά, θα ελαττωθεί δραστικά το σώμα με τις στεφανιαίες. Τότε, χωρίς στηθάγχη και έμφραγμα, χωρίς άκαιρους, άδικους, αιφνίδιους θανάτους από στεφανιαία, δεν θα έχουμε συχνά ανάγκη από τα θαύματα της επιστήμης, τότε τα στενς με τα μπαλόνια θα περιοριστούν στους λίγους που μπορεί και να σηκώνουν γονέων αμαρτίες.

(Από την ιστοσελίδα της Ιερας Συνόδου)

Προσωπική μου άποψη: η Ιατρική είναι ένας χώρος που προσφέρει καθημερινά αποδείξεις για την ύπαρξή Του. Και όσο περισσότερο ασκεί κανείς αυτό το επάγγελμα τόσο περισσότερο το διαπιστώνει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όσα περισσότερα γνωρίζεις για τον κόσμο αυτό, τόσο ποιο απόμακρος φαίνεται ο Θεός.

Αν όμως τα μάθεις όλα θα Τον δεις παντού και πάντα (όπως λέει και η Αγία Γραφή).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όσον αφορά το κείμενο του αξιότιμου κύριου καθ.Τούτουζα..

ένα έχω να πω ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!! emeleosemeleos

Μετά την ιστορική αναδρομή που δεν αποτελεί επιχειρηματολογία

αλλά παράθεση στοιχείων που μάλλον εντυπωσιάζουν τον αναγνώστη,

καταφεύγει σε θέσεις του τύπου"αν μειωνόταν η αμαρτία θα άδειαζαν τα νοσοκομεία".

και "η αμαρτία ωθεί στην ομοφυλοφιλία και στις αμβλώσεις"ΕΛΕΟΣ.

Να ξαναγυρίσουμε στον αγαπητό του Μεσαίωνα!

Να αυτομαστιγωνόμαστε να φύγει η αρρώστια! emeleos

ΔΕΝ μπορώ να ακούω παπούδες που

σχεδιάζουν την καλή μετα θάνατο ζωή τους.

(και φυσικά να γράφουν στην ιστοσελίδα της Ιερας συνόδου). :angry:

Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναλύσω κομμάτι κομμάτι τις "ιδέες" του

γιατί το σέβομαι σαν καρδιολόγο και δεν θέλω να ρίξω το επίπεδο.

(Αλλά συγγνώμη-το πείραμα με την αγκαλιά της μάνας/που με παρόμοιο τρόπο

αποδείχτηκε σε πιθηκάκια,ήταν ανάγκη να γίνει μύθος και να κολλήσει με την αγκαλιά του θεού? :wacko: )

Η επόμενη άποψη από το 2006 παρακαλώ. emcolgate

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν και δεν είμαι γιατρός,αλλά ζω σε οικογένεια γιατρών,με όσα ακούω και βλέπω από την καθημερινότητα τους θεωρώ πολύ δύσκολο το να μην πιστεύει στον Θεό κάποιος που ανήκει στο συγκεκριμένο επάγγελμα.Το κείμενο του καθηγητή κου Τούτουζα με βρίσκει σε όλα του τα σημεία σύμφωνη...Άλλωστε,ο ίδιος για να λέει όσα λέει κάτι παραπάνω θα ξέρει από τους νεότερους,υπό την έννοια ότι η πορεία που έχει διαγράψει έως σήμερα και πολύχρονη είναι και γεμάτη από εμπειρίες που βιώσε από κοντά ως γιατρός...Η ιατρική επιστήμη πραγματεύεται όσο καμία άλλη τα θέματα ζωή και θάνατος και τα πραγματεύεται χιλιάδες χρόνια,ωστόσο τα όρια της δεν μπόρεσαν ποτέ ν'αγγίξουν την περιοχή που απλώνεται πέρα από τον θάνατο,δεν μπόρεσε δηλαδή να ''νεκραναστήσει'' κάποιον πεθαμένο ασθενή,ο Υιός Του Θεού όμως,σύμφωνα με τις Γραφές,το πραγματοποίησε αποδεικνύοντας εμπράκτως την περίφημη βιβλική φράση:''Εγώ ειμί η Ζωή κι η Ανάστασις''.Αν δεν υπήρχε Θεός,κι ο μόνος εξουσιαστής ήταν ο άνθρωπος γιατί να μην μπορεί τόσες χιλιάδες χρόνια να πραγματοποιήσει αυτό που ο Χριστός έκανε πράξη;Γιατί δεν μπόρεσε η ιατρική επιστήμη έως σήμερα να νικήσει τον θάνατο και να επαναφέρει με τα λογικά μέσα που διαθέτει - εφόσον όλα μπορούν εξηγηθούν λογικά από εκείνην - τον νεκρό ασθενή πίσω στον κόσμο των ζώντων;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν και δεν είμαι γιατρός,αλλά ζω σε οικογένεια γιατρών,με όσα ακούω και βλέπω από την καθημερινότητα τους θεωρώ πολύ δύσκολο το να μην πιστεύει στον Θεό κάποιος που ανήκει στο συγκεκριμένο επάγγελμα.Το κείμενο του καθηγητή κου Τούτουζα με βρίσκει σε όλα του τα σημεία σύμφωνη...Άλλωστε,ο ίδιος για να λέει όσα λέει κάτι παραπάνω θα ξέρει από τους νεότερους,υπό την έννοια ότι η πορεία που έχει διαγράψει έως σήμερα και πολύχρονη είναι και γεμάτη από εμπειρίες που βιώσε από κοντά ως γιατρός...Η ιατρική επιστήμη πραγματεύεται όσο καμία άλλη τα θέματα ζωή και θάνατος και τα πραγματεύεται χιλιάδες χρόνια,ωστόσο τα όρια της δεν μπόρεσαν ποτέ ν'αγγίξουν την περιοχή που απλώνεται πέρα από τον θάνατο,δεν μπόρεσε δηλαδή να ''νεκραναστήσει'' κάποιον πεθαμένο ασθενή,ο Υιός Του Θεού όμως,σύμφωνα με τις Γραφές,το πραγματοποίησε αποδεικνύοντας εμπράκτως την περίφημη βιβλική φράση:''Εγώ ειμί η Ζωή κι η Ανάστασις''.Αν δεν υπήρχε Θεός,κι ο μόνος εξουσιαστής ήταν ο άνθρωπος γιατί να μην μπορεί τόσες χιλιάδες χρόνια να πραγματοποιήσει αυτό που ο Χριστός έκανε πράξη;Γιατί δεν μπόρεσε η ιατρική επιστήμη έως σήμερα να νικήσει τον θάνατο και να επαναφέρει με τα λογικά μέσα που διαθέτει - εφόσον όλα μπορούν εξηγηθούν λογικά από εκείνην - τον νεκρό ασθενή πίσω στον κόσμο των ζώντων;

Και τώρα το ότι ο Χριστός νεκρανάστησε συγκεκριμένα το έχουμε δέσει κόμπο,ναι?

ΟΚ,ετοιμάζω ένα βιβλίο που θα λέει ότι ο Opus Magnum νεκρανάστησε-ως γιατρός..

Επίσης πολύχρονη και γεμάτη εμπερίες ΙΑΤΡΙΚΗ πορεία δεν σημαίνει ότι

ξέρω τις Θρησκευτικές αντιλήψεις των ιατρών,καθώς μιλάμε για 2 διαφορετικά θέματα..

Αν όχι,τότε μην παραπονιέστε για τα μεσημεριανά πάνελ-με ανθρώπους με πολύχρονη εμπειρία.. :P

Επίσης αν συμφωνείτε με τις απόψεις για τις εκτρώσεις και τον τρόπο της νόσου(εκ της αμαρτίας)

δεν έχω κάτι να πω.. ουαι υμιν..ας τους κάνουμε όλους ψυχωτικούς.. emno

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θεωρώ πως ο κύριος Τούτουζας χαραμίζεται ως καθηγητής της Ιατρικής Σχολής Αθηνών! :splats::splats:

Τέτοιο ''κήρυγμα'',ούτε ο παπα-Ερμόλαος στην εκκλησία της γειτονιάς! :blink:

Από κει και πέρα δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ντε και καλά να συνδέσουμε-ή και να μη συνδέσουμε-την ιατρική επιστήμη με την πίστη στο Θεό.

Νομίζω πως δεν έχει να κάνει το ένα με το άλλο.

Ένας γιατρός,αν είναι καλός,θα είναι καλός ανεξάρτητα από το τι και σε ποιόν πιστεύει.Τώρα αν μέσα από τη δουλειά του απομακρυνθεί από το Θεό,αυτό το καταλαβαίνω και είναι και δικαίωμά του.

Ένας πιστός πάλι μπορεί κάλλιστα να γίνει σωστός γιατρός.Αρκεί να βρει τις ισορροπίες,μιας και θα δουν υποθέτω πολλά τα μάτια του και ίσως σε κάποιο βαθμό ''δοκιμαστεί'' η πίστη του.Θα πρέπει λοιπόν να έχει πλήρη γνώση τόσο για την ιατρική,όσο και για τη θρησκεία,ώστε να μπορεί να κινείται στα όρια της καθεμιάς.

Συνεπώς προτιμώ έναν καλό γιατρό που είναι είτε άθεος-αγνωστικιστής,είτε πολύ θρήσκος,παρά έναν που να τα χει μπλέξει όλα αυτά και να είμαι εγώ-ο ασθενής και το κρεβάτι του πόνου μου- το αντικείμενο μέσω του οποίου θα διαπιστώσει ο γιατρός αν υπάρχει Θεός και αν συμβαίνουν ''θαύματα''!

Και μια άκυρη παράκληση:Μην κουράζετε τους γιατρούς με εξοντωτικές εφημερίες!

Ατάκα της ημέρας:''τα νοσοκομεία ασφαλώς θα ήσαν πολύ λιγότερα, αφού πληθαίνουν από την αμαρτία'' emeleosemdotsembored (Και εσείς κύριε Τούτουζα,πιθανότατα άνεργος..Εναλλακτικά πάτερ! emconfused )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το άρθρο του Καθηγητή δεν το παρέθεσα επειδή συμφωνώ με τα όσα γράφει, αλλά επειδή το θεώρησα σχετικό με το θέμα του τόπικ. Πάντως η εμπειρία λέει πως ο γιατρός καλό είναι να είναι σε θέση να καταλάβει τους ασθενείς του, που μπορεί να είναι πιστοί ή άθεοι, δίχως να αφήνει τα προσωπικά του πιστεύω να γίνονται εμπόδιο. Τώρα, αν για μερικούς είναι ''πρόοδος'' το να παίρνει μια νεαρή γυναίκα αντισύλληψη της επόμενης μέρας κάθε μήνα (αντί να ενημερώνεται για το πως μπορεί να ελέγξει σωστά το σώμα της) και ''οπισθοδρόμηση'' το να διαβάζει κανείς ΚΑΙ την ιστοσελίδα της Ιεράς Συνόδου, αυτό είναι άλλο θέμα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ok,απλά μία ένσταση για τις εντυπώσεις.. <_<

Όχι κανείς γιατρός δεν θεωρεί πρόοδο την κατάχρηση του χαπιού της επόμενης μέρας

(ειδικά με την διαταραχή που προκαλεί στον κύκλο).

Όπως και με τις τεχνικές των γόνιμων ημερών ή της διακεκομένης συνουσίας

(με τα αμφίβολα αντισυλληπτικά αποτελέσματα).

Υπέρ της ενημέρωσης και της σωστής προφύλαξης!

Αλλά αν γίνει κάποιο ατύχημα ούτε χριστιανικές ενοχές,ούτε τίποτα-το διορθώνουμε.

Και φυσικά επειδή ακριβώς η γνώση είναι δύναμη,

ότι διαβάζει κανείς καλό είναι.. B)

Τα προβλήματα ξεκινούν σε αυτά που πιστεύει..

και κυρίως σε αυτά που κάνει με βάση αυτά που πιστεύει..

εκεί χαλιέμαι με τους σκοταδιστές και την Ιερά Σύνοδο..

(και να θυμίσω ότι η Εκκλησία αποδέχεται τον χριστιανισμό ως τη μία και μόνη

αληθινή θρησκεία-τίποτα άλλο)

Ας είμαστε open minded και όλα τα άλλα τα βρίσκουμε ομως.. ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αμα υπηρχε Θεος δε θα επετρεπε να υποφερουν αθωα παιδια. Δεν μπορει να υπαρξει καμια δικαιολογια για αυτο. emno

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε οτι θέλει μπορεί να πιστεύει κανείς για να δικαιολογήσει τις εμπειρίες του ή για να υπερασπίσει τις επιθυμίες του.

Δωδεκάθεο κανείς;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ok,απλά μία ένσταση για τις εντυπώσεις.. <_<

Όχι κανείς γιατρός δεν θεωρεί πρόοδο την κατάχρηση του χαπιού της επόμενης μέρας

(ειδικά με την διαταραχή που προκαλεί στον κύκλο).

Όπως και με τις τεχνικές των γόνιμων ημερών ή της διακεκομένης συνουσίας

(με τα αμφίβολα αντισυλληπτικά αποτελέσματα).

Υπέρ της ενημέρωσης και της σωστής προφύλαξης!

Αλλά αν γίνει κάποιο ατύχημα ούτε χριστιανικές ενοχές,ούτε τίποτα-το διορθώνουμε.

Opus Magnum,συγγνώμη τι εννοείς ''αλλά αν γίνει κάποιο ατύχημα ούτε χριστιανικές ενοχές,ούτε τίποτα-το διορθώνουμε'' :blink: Ελπίζω όχι το έμβρυο που σκοτώνεται με την έκτρωση..... emeleosemeleos Πού κατήντησε η ανθρώπινη ζωή τελικώς....;;;Σαν τον λάθος σε μαθητικό τετράδιο:παίρνουμε την γόμα και το σβήνουμε.....Μάλιστα...Αυτό θα πει επιστημονική πρόοδος...License to kill,τύφλα να έχει ο 007.....Έχεις αντιληφθεί ότι αυτό που σκοτώνει η φίλη σου η γνωστή ή άγνωστη σου κοπέλα είναι άνθρωπος σαν κι εσένα κι εκείνη;;;Ή επειδή δεν μπορεί να μιλήσει και να υπερασπιστεί το δικαίωμα του να γεννηθεί και να ζήσει την ζωή του,δεν έχει δικαίωμα σε αυτήν;;;Για τι είδους ιατρική μιλάμε;;;;;Σκέφτεσαι τι μαρτύριο είναι αυτό για την γυναίκα που υφίσταται την συγκεκριμένη διαδικασία;Να αναγκάζεσαι,λέει,να πετάς στα σκουπίδια του νοσοκομείου κομμάτι από τον εαυτό σου και να μην νιώθεις ούτε ενοχές,ούτε τίποτα.....Όμορφος και τρυφερός που είναι ο 21ος αιώνας....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και τώρα το ότι ο Χριστός νεκρανάστησε συγκεκριμένα το έχουμε δέσει κόμπο,ναι?

ΟΚ,ετοιμάζω ένα βιβλίο που θα λέει ότι ο Opus Magnum νεκρανάστησε-ως γιατρός..

Επίσης πολύχρονη και γεμάτη εμπερίες ΙΑΤΡΙΚΗ πορεία δεν σημαίνει ότι

ξέρω τις Θρησκευτικές αντιλήψεις των ιατρών,καθώς μιλάμε για 2 διαφορετικά θέματα..

Αν όχι,τότε μην παραπονιέστε για τα μεσημεριανά πάνελ-με ανθρώπους με πολύχρονη εμπειρία.. :P

Επίσης αν συμφωνείτε με τις απόψεις για τις εκτρώσεις και τον τρόπο της νόσου(εκ της αμαρτίας)

δεν έχω κάτι να πω.. ουαι υμιν..ας τους κάνουμε όλους ψυχωτικούς.. emno

Ναι,μόνο που ο Χριστός είναι ιστορικά υπαρκτό Πρόσωπο,ενώ η φήμη του opus magnum,χωρίς παρεξήγηση,περιορίζεται προς το παρόν στην αυλή του σπιτιού του....Η ζωή και τα θαύματα του Χριστού αναφέρονται αναλυτικά στις Γραφές,στις οποίες και προφανώς δεν πιστεύεις κι έχεις φυσικά κάθε δικαίωμα.....Επιπλέον,τόσο η Ορθόδοξη όσο κι η Καθολική Εκκλησία ασπάζονται και αναγνωρίζουν τα αναφερθέντα στις γραφές,κι άρα αναλόγως πράττουν πάρα πολλά εκατομμύρια πιστοί....Δεν νομίζω λοιπόν,ότι το ''δέσαμε κόμπο'' γιατί μας το είπε ο Πάκης,ο Τάκης, κι ο Λάκης,απλώς ακολουθούμε την επίσημη Εκκλησία,της οποίας μέλη δεν είναι μόνο κάποια ''αμόρφωτα θρησκόληπτα ανθρωπάκια'' που είναι δήθεν ''θύματα πλάνης'',όπως ίσως θα νομίζεις,αλλά είναι και τεράστιος αριθμός επιστημόνων που σκέπτονται όπως κι εσύ,ορθολογικά,έχουν μεταπτυχιακά,διδακτορικά,κατέχουν έδρες στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου,καθώς και θέσεις ισχύος σε όλους τους τομείς.....Κάνουν λάθος όλοι αυτοί;

Επιπλέον,δεν είπα ότι ο κος Τούτουζας,λόγω της πολύπειρης και πολύχρονης άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος,γνωρίζει τις θρησκευτικές αντιλήψεις των γιατρών!Αυτό που είπα είναι,ότι για να γράφει κάποια πράγματα σε σχέση με το θέμα Πίστη-ιατρική,σίγουρα λόγω των επαγγελματικών του βιωμάτων,τα όσα λέει εδώ,ακόμη κι αν φαίνονται παράλογα σε κάποιους,οπωσδήποτε πρέπει να έχουν κάποια βάση....Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη και τίποτα παραπάνω...

Btw,ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση στο ερώτημα που έθεσα....Και θα την ήθελα πέρα για πέρα πειστική και τεκμηριωμένη.....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1)Θεωρώ το έμβρυο άθροισμα κυττάρων..που σημαίνει ότι όπως δεν έχω ενοχές που χτενίζομαι ή πλένομαι

(ή πετάω ένα προφυλακτικό) έτσι δεν έχω και καμια ενοχή σε μία έκτρωση.Και θεωρώ πως

η ζωή της μητέρας(όχι μόνο η απλή ύπαρξη αλλά και το ευ ζην) έρχεται σε σαφή προτεραιότητα.

Και καμία δεν είναι υποχρεωμένη να πληρώνει ένα ατύχημα για την υπόλοιπη ζωή της.

Όσον αφορά το μαρτύριο της εκτρώσεως,δεν θα ήταν έτσι αν δεν φρόντιζε η λατρεμένη εκκλησία

να το υποστηρίξει σαν τέτοιο.Με τις @@ ετεροχρονισμένες απόψεις της.

Αλλιώς να βάζουμε τους ασθενείς να κλαίνε όταν τους κάνουν βιοψία

(δεν έχει δικαίωμα ο ιστός να ζήσει??) :P

2)Χεχεχε

όχι μην ανησυχείς,τον έχω και εγώ το μύθο μου.Άσε τι θα γίνει αν γράψω και βιβλίο. emrockonB)

Να ξεκαθαρίσω ότι για κάτι που έγινε 2000 χρ πριν μην είσαι καθόλου σίγουρη

(βέβαια η άγνοια είναι ευλογία-κάνε ότι θες)

Η ζωή και τα θαύματα του Χριστού που αναλύονται στην Κ Διαθήκη(η Π είναι τελείως άλλο θέμα)

αποτελούν μία επιλογή απο σχεδόν 100 ευαγγέλια.Δεν αναρωτήθηκε κανείς αν υπάρχει δόλος στην επιλογή?

Γιατί τα υπόλοιπα να λέγονται απόκρυφα?Και τα 4 να είναι η απόλυτη αλήθεια?

Άσε που τι έγινε ακριβώς ιστορικά με το Χριστό θέλει πολλή συζήτηση..Την ιστορία ότι ήταν Ελληνας την έχεις ακούσει?

Πάντως με το Χριστό δεν έχω κανένα πρόβλημα..με την Εκκλησία έχω μεγάλο-και ΟΧΙ δεν είναι το ίδιο..

Μην μου λες για επιστήμονες.. πολλοι επιστήμονες με μεταπτυχιακά είναι παχύσαρκοι ή καπνίζουν

δεν κάνει η ιδιότητα τους τις καταστάσεις αυτές σωστές(είναι και θανάσιμα αμαρτήματα κατά ευαγγ Τούτουζα).

Καλύτερα να το έδενες κόμπο αν στο είχε πει ο Πάκης,εφόσον θα το είχε δει και θα είχε δίκιο..

και αυτό με τους εκατομμύρια πιστούς δεν είναι επιχείρημα καθώς εκατομμύρια πιστούς έχουν και οι άλλες "λάθος" θρησκείες..

Φυσικά η ορθόδοξη με την καθολική ΔΕΝ ασπάζονται τα ίδια(όπως ούτε οι άλλες θρησκείες-αιρέσεις

με βάση το Χριστό..το ότι ασπάζονται το ίδιο περιληπτικό βιβλίο και πάλι δεν λέει κάτι..

διότι εκτός του ότι το διαβάζουν διαφορετικά(ποιά θα είναι η βάση της Εκκλησίας είπαμε?)

είναι μία επιχείρηση και κάνει καλά που ευλογάει τα γένια της.

3)Για την προσωπική γνώμη δεν λέω κάτι,είναι επιλογή σου ΟΚ.

εμένα μου άρεσαν οι ΧΜΕΝ 3 πάντως.

4)Τώρα το ποιό ενδιαφέρον κομμάτι : η ερωτησούλα

Καταρχήν δεν ξέρεις τι ακριβώς έγινε.Είναι περιγραφές ως επί το πλείστον από λαικούς ανθρώπους

που φυσικά και ήταν επιρρεπής στο να πιστέψουν στο θαύμα.Δεν μπορεί να είναι σίγουρος κανείς

για κάτι που έγινε πριν 20 αιώνες και γράφτηκε και χρόνια μετά.

Δεύτερον μπορούμε να μιλήσουμε άνετα για κάποια μορφή νεκροφάνειας-η οποία απλά ολοκλήρωσε τον κύκλο της.

Τρίτον, ο Χριστός ήταν σίγουρα κάτι διαφορετικό(εδώ μπαίνει και το θείο),ενώ εμείς είμαστε απλοί θνητοί γιατροί.

Ειλικρίνα όταν βλέπω τις θεραπείες των σαμάνων(ή διαβάζω τις θεραπείες στα Ασκληπειία που αναφέρει ο καθ.Τουτουζας :rolleyes: ) μου φαίνονται τελείως απροσπέλαστες.Είναι κάτι διαφορετικό που δεν ασκώ,

αυτό δεν κάνει κάποιον θεό..

Επίσης υπάρχει η θεωρία που θέλει τον Χριστό απλό θεραπευτή

και τα "θαύματα" στην πραγματικότητα αποτελούν επιτυχείς εκβάσεις σε περιστατικά

που αντιμετώπισε,ανάμεσα σε αγράμματους ανθρώπους(ή για την ακρίβεια πιό πίσω ιατρικά).

Διάλεξε όποια έκβαση θέλεις,αρκεί να ξέρεις ποιές είναι αυτές και γιατί το κάνεις..

Διάλεξε αν θες και αυτή με το υπέροχο θεάνθρωπο που αξιώνει την ανθρώπινη σάρκα

μέσα θα είσαι.

Απλά αυτό δεν σημαίνει ΤΙΠΟΤΑ για την ιατρική.Δεν κάνουμε αγώνα δρόμου με κάποιον 2000 χρ πριν.

Και φυσικά η σύγχρονη εκκλησία δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά..

Και να πω ακόμα πως η ερώτηση σου δεν είναι"πέρα για πέρα πειστική και τεκμηριωμένη.."

αλλά ζητώντας όλο και κάτι γίνεται..

Και να κλείσω με το εξής πολύ ενδιαφέρον..

υπάρχει και μια θεωρία(επίσης βασισμένη στις Γραφές)

όπου ο Χριστός χαρακτηρίζεται ως ομοφυλόφιλος. :huh:

Αν και αναλυόμενη, είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά κατά τη γνώμη μου,

δεν παύει να αποτελεί μία "τεκμηριωμένη" για κάποιους άποψη

(που θα έστελνε τον κ.Τούτουζα να συναντήσει τον θεό του) :P

Τι κρατάμε?Ότι για κάτι 2000 χρ πριν δεν μπορείς να απαιτείς την γνώση της αλήθειας..

(και με τούτα και με κείνα πάλι σεντόνι γράψαμε...) emcolgate

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1)Θεωρώ το έμβρυο άθροισμα κυττάρων..που σημαίνει ότι όπως δεν έχω ενοχές που χτενίζομαι ή πλένομαι

(ή πετάω ένα προφυλακτικό) έτσι δεν έχω και καμια ενοχή σε μία έκτρωση.Και θεωρώ πως

η ζωή της μητέρας(όχι μόνο η απλή ύπαρξη αλλά και το ευ ζην) έρχεται σε σαφή προτεραιότητα.

Και καμία δεν είναι υποχρεωμένη να πληρώνει ένα ατύχημα για την υπόλοιπη ζωή της.

Όσον αφορά το μαρτύριο της εκτρώσεως,δεν θα ήταν έτσι αν δεν φρόντιζε η λατρεμένη εκκλησία

να το υποστηρίξει σαν τέτοιο.Με τις @@ ετεροχρονισμένες απόψεις της.

Αλλιώς να βάζουμε τους ασθενείς να κλαίνε όταν τους κάνουν βιοψία

(δεν έχει δικαίωμα ο ιστός να ζήσει??) :P

Δεν ξέρω αν είσαι άντρας ή γυναίκα συνάδελφε. Ελπίζω να είσαι άντρας. Μια γυναίκα ξέρει πολύ καλά ότι μια έκτρωση (ή μια αποβολή) είναι κάτι που όσο ''δικαιολογημένο'' ή αναπόφευκτο και αν ήταν, την τραυματίζει σε σημαντικό βαθμό και σε βάθος χρόνου. Καλό θα ήταν να μιλήσεις με γυναίκες που να το έχουν βιώσει ΠΡΙΝ γράψεις αυτά που έγραψες παραπάνω. Όσο για τη φοβερή σύγκριση που κάνεις μεταξύ εμβρυικών κυττάρων και κυττάρων από βιοψία τι να σου πω ... ξανασκέψου τα συναισθήματα ενός ανθρώπου που περιμένει με αγωνία το αποτέλεσμα μιας βιοψίας και μιας γυναίκας που έχει μόλις περάσει από την εμπειρία μιας απόξεσης και έλα να μας ξαναπείς ότι νιώθουν το ίδιο. Δεν είναι θέμα τύψεων αλλά τραυματικής εμπειρίας.

Τι κρατάμε?Ότι για κάτι 2000 χρ πριν δεν μπορείς να απαιτείς την γνώση της αλήθειας..

(και με τούτα και με κείνα πάλι σεντόνι γράψαμε...) emcolgate

Η πίστη δεν έχει να κάνει με την αλήθεια - άσε που και η ''αλήθεια'' είναι κάτι υποκειμενικό ... Ο άνθρωπος ανέκαθεν πίστευε επειδή είχε ανάγκη να πιστέψει σε κάτι. Και κάποιοι ανέκαθεν έβλεπαν τα τρωτά σημεία της εκάστοτε θρησκείας και δήλωναν άθεοι από αντίδραση. Σαν ασθενή δε θα με απασχολούσε ούτε μια στιγμή το αν ο γιατρός μου πιστεύει σε κάτι ή σε τι, αλλά θα επηρέαζε τη σχέση μου μαζί του το αν θα λάμβανε υπ΄όψιν του τις δικές μου πεποιθήσεις. Με άλλα λόγια δε νομίζω πως θα μπορούσα να εμπιστευτώ έναν γιατρό που θα μου έλεγε ότι πχ η έκτρωση είναι έγκλημα - αλλά ούτε ακόμα περισσότερο έναν που θα μου έλεγε ότι είναι κάτι τόσο ανώδυνο σωματικά και ψυχικά όσο το χτένισμα ή το πλύσιμο! Έλεος! Η έκφραση και μόνο προσβάλλει και προκαλεί, όχι γιατί μπορεί κανείς να διαφωνεί αλλά γιατί είναι προσβλητικά αναληθής. Αποτελεί ασέβεια προς κάθε γυναίκα που έχει περάσει από μια παρόμοια εμπειρία.

emnoemeleos:angry:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι,μόνο που ο Χριστός είναι ιστορικά υπαρκτό Πρόσωπο

Πόσο σίγουρος μπορείς να είσαι γι' αυτό?

Σε πληροφορώ ότι σχεδόν όλα τα γραπτά που έχουν βρεθεί σε σχέση με τον Χριστό είναι λατρευτικού-θρησκευτικού χαρακτήρα και όχι ιστορικό. Αναφορά στον Χριστό από ιστορικές πηγές είναι ελάχιστες. Στην πιό γνωστη ο Κικέρωνας , αναφέρεται σ'αυτόν τοποθετώντας τον 100 χρόνια μετά.

Και έστω ότι υπάρχουν κι άλλες ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ αναφορές (που αμιφιβάλλω) ...

Αν όντος υπήρξε ο Χριστός , κι αν όντως είχε δημιουργηθεί γύρω από εκείνον και το όνομά του τέτοιο "κίνημα", κανείς -πέραν από τους οπαδούς-μαθητες,κλπ- δεν φιλοτιμήθηκε να καταγράψει την παρουσία του ?

1)Θεωρώ το έμβρυο άθροισμα κυττάρων..που σημαίνει ότι όπως δεν έχω ενοχές που χτενίζομαι ή πλένομαι

(ή πετάω ένα προφυλακτικό) έτσι δεν έχω και καμια ενοχή σε μία έκτρωση.Και θεωρώ πως

η ζωή της μητέρας(όχι μόνο η απλή ύπαρξη αλλά και το ευ ζην) έρχεται σε σαφή προτεραιότητα.

Και καμία δεν είναι υποχρεωμένη να πληρώνει ένα ατύχημα για την υπόλοιπη ζωή της.

Όσον αφορά το μαρτύριο της εκτρώσεως,δεν θα ήταν έτσι αν δεν φρόντιζε η λατρεμένη εκκλησία

να το υποστηρίξει σαν τέτοιο.Με τις @@ ετεροχρονισμένες απόψεις της.

Αλλιώς να βάζουμε τους ασθενείς να κλαίνε όταν τους κάνουν βιοψία

(δεν έχει δικαίωμα ο ιστός να ζήσει??) :P

Επιτέλους κάποιος τα λέει όπως είναι (ή μάλλον τα γράφει :P )... Η εκκλησία στην αγωνιώδη προσπάθειά της να μας έχει σαν πρόβατα υπό τον έλεγχο της , μπορεί να περιμένει ... Εις τους αιώνας των αιώνων... Αμήν!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.