Jump to content

Πληροφορίες για Ροδο!!!


Recommended Posts

Παιδιά θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορεί καποιος να μου πει που αξίζει κανείς να μείνει στη Ρόδο ( το πιο σημαντικό) , ποια μερη να επισκεφτεί οπωσδήποτε, που να φάει, ποιες παραλιες ειναι οι καλύτερες και αν αξιζει να πάει και Τουρκία για καμια μερα

Αν κάποιος ειναι απο εκει Please ας με βοηθήσει....

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παιδιά θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορεί καποιος να μου πει που αξίζει κανείς να μείνει στη Ρόδο ( το πιο σημαντικό) , ποια μερη να επισκεφτεί οπωσδήποτε, που να φάει, ποιες παραλιες ειναι οι καλύτερες και αν αξιζει να πάει και Τουρκία για καμια μερα

Αν κάποιος ειναι απο εκει Please ας με βοηθήσει....

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Είναι πολύ καλά και βολικά να μείνεις μέσα στην πόλη.Είσαι κοντά για τις βραδινές βόλτες στην παλιά πολη που είναι το κάτι άλλο.Έχει ωραία και οικονομικά ξενοδοχεία στην παραλία της πόλης.Εγώ έμεινα πέρισυ στο Μανούσος.Να πας πεταλούδες,Λίνδο,Φιλέρειμο και καμμια βόλτα Ιαλυσσό.Στο Φαληρακι αν πας θα δεις το κιτς σε όλο του το μεγαλείο.Από παραλίες είναι καλά στην ανατολική πλευρά,γιατί από την άλλη συνήθως φυσάει.Αξίζει παντως να πας και μια ημερήσια εκδρομή στη Σύμη.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Σ' ευχαριστώ πολύ! Δηλαδή να μη μείνω Φαληράκι όπως υπολόγιζα ε? Θελω να μεινω και μέσα στην πόλη , απλά ηθελα μερικές μερες να μείνω σε κανα hotel ή δωματιο διπλα στη θάλασσα , γι' αυτο και σκεφτόμουν το Φαληράκι. Αν δε σε κουράζω, μηπως μπορεις να μου προτείνεις και κατι δίπλα στη θάλασσα?

Ευχαριστώ πολύ!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν το είχα δει νωρίτερα ... δεν έχω βέβαια και πολλά να προσθέσω παρά μόνο να συμφωνήσω: μακρυά από Φαληράκι. Προσωπικά θα λάτρευα την ιδέα δωματίου σε ένα από τα μικροσκοπικά δρομάκια της Παλιάς Πόλης όπου νοιώθεις στ΄αλήθεια ότι βρίσκεσαι σε άλλη εποχή... Μην παραλείψεις να κάνεις το γύρο του νησιού, η νότια Ρόδος είναι εντυπωσιακά διαφορετική από τη βόρεια στο κάθε τι. Μη χάσεις τη Λίνδο (με επίσκεψη στην Ακρόπολη, υπάρχουν και ταξί για την ανάβαση, βολικά γαϊδουράκια που παρκάρουν σε κεντρικό σημείο :P ), το Φιλέρημο (με την εντυπωσιακή Via Crucis και το Σταυρό που μπορείς να ανέβεις στο εσωτερικό του) και από κοντινά νησιά τη Σύμη (μαζί με Πανορμίτη) ... αξεπέραστη ... αξίζει μια διανυκτέρευση γιατί η μαγεία που έχει τη νύχτα δεν περιγράφεται.

PS: αν προβλέπεις να είσαι εκεί κατά τα μέσα Ιουνίου σφύρα για καφέ B)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από ο, τι μου έχουν πει όντως θα τα περάσω πολύυυυυυυυυυυ χάλιααααααααα! :P

Θα σας πω νέα οταν επιστρέψω..... :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

έχει κι ένα από τα καλύτερα water park!

Κάποια χωριά είναι ιδιαίτερα γραφικά...προσπάθησε να εξερευνήσεις την άγνωστη Ρόδο, το πρασονήσι για παράδειγμα!

Η παλιά πόλη είναι όλα ταλεφτά, για μπάνιο πήγαινε προς Τσαμπίκα και θα με θυμηθείς!

Έχει εξαιρετικό φαγητό, τα καλύτερα παγωτά (mike's και ΣΤΑΝΗ), φοβερά γλυκά λόγω των μουσουλμάνων, καλό οδικό δίκτυο μα προσοχή γιατί κυκλοφορούν πολλοί (και πολύ) μεθυσμένοι άγγλοι!

καλά να περάσεις lil

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 11 months later...

Επανέρχομαι γιατί νοιώθω την ανάγκη να εξηγήσω ... ποιος φταίει που (θα) βάλω κιλά φέτος ... μια UK γωνιά στη Ρόδο, πρόσφατη η ανακαίνηση, παλιά αξία η κουζίνα, αλλά όλη τη ζημιά δεν την κάνουν τα κρασιά, δεν την καταφέρνουν οι grappe και τα σφηνάκια μαστίχας, την πετυχαίνουν χωρίς κόπο τα γλυκά της Φιλίτσας ... αν δεν ήξερα το πάθος της για την ιστιοπλοϊα θα την έστελνα άμεσα για εξετάσεις τόσο αδύνατη που είναι παρά τα όσα αμαρτωλά μας ετοιμάζει :rolleyes:

Με λίγα λόγια, Elalfi, περιοχή Μήδεια.

PS: κόντεψε να το ξεχάσω ... 90% ιταλική μουσική :wub:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

ΡΟΔΟΣ

Οι δρόμοι της ιταλοκρατίας

Από τα διάσημα μεσοπολεμικά spa της Καλλιθέας μέχρι τα έρημα διοικητικά κτίρια στο χωριό Ελεούσα κι από το λαμπερό Ξενοδοχείο των Ρόδων, που ξαναζεί, μέχρι τις εγκαταλελειμμένες εκκλησίες και βίλες του νότου με τους ξεφτισμένους σοβάδες στα χρώματα του κόκκινου της Βενετίας, τα ίχνη της ιταλοκρατίας στη Ρόδο είναι ακόμη ορατά και άκρως γοητευτικά.

Βασικές στάσεις στην πόλη

Το πνεύμα της ιταλικής διοίκησης αποτυπώνεται εύγλωττα στα δημόσια κτίρια που βρίσκονται γύρω από την πλατεία Ελευθερίας, κοντά στο Μανδράκι. Το Εθνικό Θέατρο Ρόδου (1937) κυριαρχεί με τον όγκο του - μοναδικό αρχιτεκτονικό συνδυασμό «διεθνούς» και «φασιστικού» στυλ. Σήμερα λειτουργεί ως δημοτικό θέατρο και κινηματογράφος. Το Διοικητήριο (1927), έργο του αρχιτέκτονα Florestano di Fausto, συνδυάζει γοτθικά και αναγεννησιακά στοιχεία με μνήμες από το Παλάτι των Δόγηδων της Βενετίας. Σήμερα στεγάζει τη Νομαρχία Δωδεκανήσου. Ένα αψιδωτό διαβατικό το ενώνει με την εκκλησία του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, χτισμένη με πρότυπο την παλιά ιπποτική εκκλησία του Αγίου Ιωάννου. Διαγωνίως απέναντι συναντάμε το Ταχυδρομείο (1926), εξαίρετο δείγμα αναγεννησιακού εκλεκτικισμού. Ίσως το πιο αναγνωρίσιμο έργο του di Fausto είναι βέβαια το Ξενοδοχείο των Ρόδων, όπου ο αρχιτέκτονας θεωρείται ότι έφτασε στον ύψιστο βαθμό της εκλεκτικιστικής πρακτικής του. Πάντως, η σημερινή όψη των περισσότερων κτιρίων που αναφέραμε είναι αποτέλεσμα των «επεμβάσεων εξαγνισμού» του διοικητή των Δωδεκανήσων De Vecchi, ο οποίος διέταξε την αφαίρεση των αραβουργημάτων και των διακοσμητικών στοιχείων από τα κτίρια προβάλλοντας την καθαρότητα του πωρόλιθου σε μια προσπάθεια αισθητικής συνέχειας με την αρχιτεκτονική της ιπποτοκρατίας. Δείτε επίσης το περίπτερο της ψαραγοράς στο εσωτερικό της Νέας Αγοράς στο Μανδράκι και τα παλιά θαλάσσια λουτρά La Ronda - σημερινή «Έλλη» στην παραλία.

Αναζητώντας τις πηγές των Ιταλών

Οι Ιταλοί αξιοποίησαν τον υδάτινο πλούτο του νησιού με έργα που και σήμερα εντυπωσιάζουν, διατηρώντας το ύφος και τον αέρα της εποχής τους. Πρώτη στάση στο «υγρό οδοιπορικό» μας τα περίφημα ιαματικά λουτρά της Καλλιθέας: θολωτά κτίρια που θυμίζουν αραβική αρχιτεκτονική, υπέροχα βοτσαλωτά ψηφιδωτά, καμάρες και patio με φοίνικες. Ακόμα και μέσα στην ένταση των έργων αποκατάστασης των λουτρών, τα οποία σχεδιάζονται να χρησιμοποιηθούν και ως θεραπευτικά λουτρά, η παλιά αίγλη είναι εμφανής. Στο κέντρο δεσπόζει η Ροτόντα - εντυπωσιακός ο ογκώδης θόλος της με την περίτεχνη διακόσμηση. Εδώ συναντιόνταν τα ιαματικά νερά των έξι πηγών από ισάριθμες κρήνες. Η νωχελική αύρα αυτής της ιδιότυπης μεσογειακής αρχιτεκτονικής σε ταξιδεύει στην εποχή κατά την οποία ο χώρος έσφυζε από ζωή και η ορχήστρα έπαιζε στο αίθριο. Και αν κάτι σας θυμίζει η μεγαλόπρεπη κεντρική είσοδος, δεν είναι σκηνή από ιταλική ταινία με Ρωμαίους αυτοκράτορες, αλλά από το «Δόλωμα» της Αλίκης Βουγιουκλάκη: γυρίστηκε εδώ. Επόμενος σταθμός μας, οι Επτά Πηγές όπου τα αρδευτικά έργα των Ιταλών δημιούργησαν μια όαση δροσιάς. Πηγές, ρυάκια, άνθη, πράσινο και τιτιβίσματα πουλιών που φτεροκοπούν στις καλαμιές. Βγάλτε τα παπούτσια σας, μπείτε στη σειρά και διασχίστε σκυφτοί, πλατσουρίζοντας, το τούνελ που οδηγεί το νερό των πηγών και των ρυακιών σε μια τεχνητή λίμνη. Προχωρώντας δυτικότερα, θα συναντήσετε το χωριό Ελεούσα, όπου στην πλατεία δεσπόζει ένα έρημο σήμερα κτιριακό συγκρότημα (οι σοβάδες σε έντονα χρώματα και η λιτή μοντέρνα αρχιτεκτονική κλέβουν την παράσταση) που στέγαζε διοικητικά κτίρια και χώρους ψυχαγωγίας των Ιταλών. Ανεβείτε μέχρι την «Κοσκινιστή» - εντυπωσιακά τα χρώματα της πετρόχτιστης δεξαμενής. Μπορείτε να συνεχίσετε δυτικά προς τον Προφήτη Ηλία, σε υψόμετρο 780 μέτρων, προβάλλουν, μέσα από τα πελώρια δέντρα, ο Έλαφος και η Ελαφίνα, δύο υπέροχα «σαλέ». Τα έχτισαν πριν από τον πόλεμο οι Ιταλοί για τους αξιωματικούς τους και λειτούργησαν στη συνέχεια ως ξενοδοχεία. Μέχρι πρότινος μαράζωναν, τελευταία όμως παρατηρήσαμε εργασίες αναστήλωσης, κάτι που δεν ισχύει όμως για την εξίσου επιβλητική Βίλα Ντε Βέκι, που αργότερα έγινε θέρετρο της ελληνικής βασιλικής οικογένειας και τώρα μένει έρημη και λεηλατημένη.

Αυτοκινητάδες με allure ιταλοκρατίας στη νότια Ρόδο

Επίκεντρο της δράσης των Ιταλών στη Νότια Ρόδο ήταν ο αγροτικός οικισμός San Marco, ο σημερινός 'Αγιος Παύλος, στο δρόμο από Κιοτάρι προς Κατταβιά. Η έρημη εκκλησία με το κωνικό καμπαναριό και τους παλαιωμένους γαλάζιους σοβάδες απέναντι από έναν κυπαρισσόδρομο επί του κεντρικού δρόμου είναι το πιο εύκολα ανιχνεύσιμο σημάδι των Ιταλών. Για πιο... δυνατούς λύτες οι έρημες μεσοπολεμικές αγροικίες κοντά στη στρατιωτική περιοχή νότια της Κατταβιάς. Καταλήξτε στο γειτονικό χωριό Βάτι για ντόπια κρέατα στο παλιό χάνι όπου στεγάζεται η ταβέρνα Πέτρινο. Και για να μην ξεχνιόμαστε, οι ιδιοκτήτες θα σας «χαρτογραφήσουν» τους εδώ δρόμους των Ιταλών - από τα εγκαταλελειμμένα κτίρια και τους καταυλισμούς των στρατιωτών μέχρι τη θρυλική «Σπηλιά του Μουσολίνι» στο δρόμο για το Ίστριο.

Data

ΔΙΑΜΟΝΗ Στην πόλη της Ρόδου: στο πολυτελές ξενοδοχείο πόλης Rodos Park Suites (22410/ 89700), στο καινούργιο Fashion Hotel Nikos-Takis (22410/70773-4) κοντά στο Παλάτι, στο καινούργιο Angela Suites (22410/78906), στο beachfront hotel Mediterranean (22410 24661) στο καλύτερο σημείο της παραλίας της πόλης, στο ethnic chic Mansion Marco Polo (22410 25562), το πιο ατμοσφαιρικό ξενοδοχείο της Παλιάς Πόλης, στο άνετο City Hotel Ibiscus (22410 24421-3). Στην Ιξιά: στο ιστορικό πολυτελές Rodos Palace (22410 25222), στο σούπερ relaxing beach resort Miramare Wonderland (22410 96251), στο πολυτελές Rodian Amathus Beach (22410 89900), που διαθέτει και spa, στο Hilton Rhodes Resort (22410 75000), στο άνετο Διόνυσος (22410 23021-5), στο κομψό Capsis Sofitel (22410 25015) με όλες τις ανέσεις, στο ανακαινισμένο Elina (22410 92944-6). Στην Καλλιθέα: στο πανέμορφο family beach resort Grecotel Rodos Royal (22410 85412), μέσα σε κήπους πάνω στη θάλασσα, και στο πολυτελές resort Paradise Royal Mare (22410 66060) με family παροχές. Στα Κολύμπια: ήσυχες οικογενειακές διακοπές στο Irene Palace (22410 56202, 22410 56224) με τους όμορφους κήπους αλλά και με έμφαση στην τοπική κουζίνα. Στο Φαληράκι: στο νέο απόκτημα των Louis Ηotels Colossos Beach (22410 85502), σε κλασικό ξενοδοχειακό στυλ στο Rodos Palladium (22410 86004), στο Apollo Beach (22410 85513, 22410 85535) και στο Blue Sea (22410 85512, 22410 86730-6 ). Στην πόλη της Λίνδου τελευταία άφιξη το Μελένος-Λίνδος, με 12 σουίτες σε παραδοσιακό στυλ και όμορφη θέα στην Ακρόπολη (22440 32222). Στη Λάρδο (στη Νότια Ρόδο): στο καινούργιο, πολυτελές resort Lindian Village (22440 47361-4). Στα Βλυχά της Λίνδου: στο ανακαινισμένο Lindos Mare (22440 31130) με ωραία θέα. Στους Πεύκους: στο φροντισμένο και οικονομικό Sunrise Hotel (22440 48311-5) πάνω στη θάλασσα.

ΦΑΓΗΤΟ Στην Παλιά Πόλη της Ρόδου: νέα άφιξη το Palermo, με ευφάνταστες ιταλικές γεύσεις και το καφέ/ουζερί/μεζεδοπωλείο Νέα Σελήνη με αυθεντική ελληνική κουζίνα. Ακόμα ψαροφαγία επιπέδου στον Ντινόρη, στον Αλέξη και στο Alexis 4 Seasons, lunch break κάτω από τα πλατάνια στο Golden Olympiade Peridis (πιάτα διεθνούς κουζίνας) και στον Σαρρή (σπιτικά μαγειρευτά και εκτενής λίστα κρασιών). Στη νέα πόλη: οπωσδήποτε στο Θαύμα εν Καιρώ, για δημιουργίες με μεσογειακές, σκανδιναβικές και ασιατικές αποχρώσεις σε chic περιβάλλον, στο Rodon Cafe, το καφέ-εστιατόριο του αριστοκρατικού Ξενοδοχείου των Ρόδων. Στη Λίνδο: στον βραβευμένο με Χρυσό Σκούφο 2005 Μαυρίκο. Επίσης, διεθνείς γεύσεις με την υπογραφή της Γωγώς Νικολοπούλου στο έξτρα ατμοσφαιρικό εστιατόριο του Μελένος - Λίνδος, ιταλικές γεύσεις στο γλυκύτατο funky Broccolino, ελληνική και διεθνής κουζίνα στο Αρχοντικό, σε καπετανόσπιτο και ταρατσούλα με θέα στην Ακρόπολη, καλοφτιαγμένες ελληνικές και διεθνείς γεύσεις στη σοφιστικέ Αμβροσία, ελληνική κουζίνα στην ταβέρνα Maria's. Στο Κιοτάρι: στα πέντε ενδιαφέροντα εστιατόρια (ταϊλανδέζικο, για ψάρι, μοντέρνο ελληνικό, με διεθνή κουζίνα και pool bar-restaurant) του Lindian Village στη Λάρδο. Χαλαρό καλοκαιρινό mood στην όμορφη αυλή με τα ξύλινα τραπεζάκια και seasonal cooking στα Μούρελλα. Στην Ιαλυσό: Mexican food & mood στο funky Locos, τοπικές ελληνικές γεύσεις στα Κιούπια, μαγειρευτά στον Αντώνη. Στην Ιξιά: νέα άφιξη το Cafe de Paris, του Hilton Rhodes Resort, με concept και φιλοσοφία ανάλογη του ομώνυμου cafe-restaurant του Παρισιού, φινετσάτες μεσογειακές γεύσεις στο Varkarola του ξενοδοχείου Rodian Amathus Beach), γαλλική κουζίνα και διεθνή πιάτα στο La Rotisserie του Rodos Palace, αλλά και αυθεντική ιταλική πίτσα στην pizzeria-spaghetteria Maestrale da Gilberto. Στα Μαριτσά: νόστιμα πιάτα ημέρας, πολύ καλά κρέατα της ώρας και υπέροχα γλυκά στο Μασασούρα. Στην Ψίνθο: τοπικές σπεσιαλιτέ μες στο πράσινο στην Πηγή Φασούλι.

ΝIGHTLIFE Στην Παλιά Πόλη: Η ατμοσφαιρική πλατεία Αρίωνος με θέα τα παλιά λουτρά είναι το νέο hot spot - οι must διευθύνεις εδώ είναι τα Εσπερινός Music Cafe, Baduz, Ρωγμή του Χρόνου και το νέο, μπιτάτο Lov'a lounge. Στην κλασική bar street της οδού Μιλτιάδου σημειώστε τα Θέατρο και Havana. Εντυπωσιακό ντεκόρ και σούπερ κοκτέιλ στο Paffuto. Στη νέα πόλη: ακομπλεξάριστο fun στα τρία stages του Colorado. Καφέ ή ποτό στα all-day cafe-bar Gran Caffe και Horus. Στην Ιξιά: hot mainstream clubbing με events, guest DJs και ethnic look στο Taj Mahal.

Δέσποινα Ζευκιλή

dzeykili@athinorama.gr

TIPS

Βάλτε οπωσδήποτε στη βαλίτσα σας το Ρόδος Guide 2005 από τη σειρά των αθηνόραμα guides με το πιο έγκυρο know how και τις τελευταίες εξελίξεις στο lifestyle των διακοπών στη Ρόδο για να σχεδιάσετε τις ημέρες και τις νύχτες σας στο νησί.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη μεσοπολεμική «Ιταλική αρχιτεκτονική στα Δωδεκάνησα», το ομώνυμο λεύκωμα του καθηγητή αρχιτεκτονικής Βασίλη Κολώνα συνδυάζει ένα τεκμηριωμένο ιστορικό-αρχιτεκτονικό κείμενο με τις πολύ όμορφες φωτογραφίες του Γιώργη Γερόλυμπου από τα μνημεία στα οποία αναφέρεται. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ολκός.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επίκεντρο της δράσης των Ιταλών στη Νότια Ρόδο ήταν ο αγροτικός οικισμός San Marco, ο σημερινός 'Αγιος Παύλος, στο δρόμο από Κιοτάρι προς Κατταβιά. Η έρημη εκκλησία με το κωνικό καμπαναριό και τους παλαιωμένους γαλάζιους σοβάδες απέναντι από έναν κυπαρισσόδρομο επί του κεντρικού δρόμου είναι το πιο εύκολα ανιχνεύσιμο σημάδι των Ιταλών.

Για τους ψαγμένους: Στο δρόμο προς Κατταβιά και όταν δείτε την Εκκλησία στο δεξί σας χέρι, ο κυπαρισσόδρομος είναι αριστερά. Ακολουθήστε τον και θα βγείτε σε μία από τις λιγότερο γνωστές αλλά και μία από τις καλύτερες παραλίες του νησιού. Προσοχή: Ρωτήστε ντόπιους για τον καιρό πριν ξεκινήσετε για τα νότια, γιατί με τον αέρα δεν παλεύεται με τίποτα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarright Μην ξεχάσεις να φας sandwich από τo Swedco Cafe (Σουδικό καφέ, Δίπλα στο καζίνο ή στο ισόγειο του Colorando στην οδό Ορφανίδου. Απλά θα τα δεις όλα. Επίσης, και τα γλυκά είναι όλα τα λεφτα!!!

emarright Ακόμα να πας για καφέ και ειδικά για κρασί στον "Κούκο" Μανδηλαρά 20-26.

emarright Όσον αφορά τώρα το Φαληράκι είναι πολύ ωραίο για μπάνιο, έχει καταπληκτικές παραλίες. Για νυχτερινή διασκέδαση δε θα το συνιστούσα. Η διασκέδαση εκεί είναι μόνο για τουρίστες και για Έλληνες που ψάχνουν για τουρίστριες... :P

Στην Παλιά Πόλη το ένα μέρος είναι καλύτερο απ' όλα. Για ποτάκι στα Λουτρά (ειδικά Ρωγμή το χρόνου και Baduz) και για clubbing στο Vogue και στο Angel.

Μην ξεχάσεις και το Paradiso - Club στο στυλ "Ακρωτήρι".

Καλά να περάσεις!!!!

(Αν και αυτό είναι σίγουρο...)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 5 weeks later...

Πέμπτη 26 Ιούλίου, 2007

Από τον Υδροβιολογικό Σταθμό Ρόδου

Κάλεσμα στους Ροδίτες Πλήρως ανακαινισμένο μετά τα έργα το Eνυδρείο

Κάλεσμα στο κοινό της Ρόδου να επισκεφτεί τους νέους ανακαινισμένους χώρους του που αναβαθμίζουν τη λειτουργία του, απευθύνει ο Υδροβιολογικός σταθμός της Ρόδου.

Μετά τα έργα που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα και τις σημαντικές αλλαγές που έγιναν, ο επισκέπτης μπορεί να κινηθεί άνετα και να θαυμάσει τα εκθέματα που φιλοξενούνται εκεί. Υπενθυμίζεται ότι, κάτι ανάλογο είχε ξεκινήσει πριν λίγο καιρό, και με τους ξενοδόχους της Ρόδου, σε μία προσπάθεια να αυξηθεί το κοινό που το επισκέπτεται.

Η προσπάθεια αυτή φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς, γι` αυτό και συνεχίζεται και στον ντόπιο πληθυσμό.

Σε σχετικό έντυπο του ενυδρείου της Ρόδου αναφέρονται τα εξής:

Ενυδρείο

Ο επισκέψιμος χώρος του Eνυδρείου

αναπαριστά μια υποθαλάσσια σπηλιά με διαδρόμους που είναι φτιαγμένοι από πωρόλιθο και διακοσμημένοι με φυσικά κοχύλια.

Φιλοξενεί μεγάλη ποικιλία υδρόβιων οργανισμών και δίνει μια πλούσια εικόνα του θαλάσσιου περιβάλλοντος και της ζωής στο Αιγαίο και στην ανατολική Μεσόγειο.

Υδροβιολογικός Σταθμός Ρόδου

• Υλοποιούνται εκπαιδευτικά προγράμματα σε μαθητές για την αφύπνιση περιβαλλοντικής συνείδησης.

• Συμβουλές για τη διαχείρηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

• Σεμινάρια, διαλέξεις, δράσεις με τη συμμετοχή ευαισθητοποιημένων πολιτών.

Επιστημονική έρευνα-Προγράμματα

• Ωκεανογραφική έρευνα στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο θάλασσα.

• Μελέτη και προστασία των απειλούμενων θαλάσσιων ειδών.

• Περισυλλογή, περίθαλψη και επανένταξη στο φυσικό περιβάλλον υδρόβιων ζώων που κινδυνεύουν.

• Συνεργασία με ελληνικά και διεθνή ερευνητικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Εμπειρία γνωριμίας με το θαλάσσιο περιβάλλον και συμμετοχή στη διάσωσή του.

Ωρες λειτουργίας καθημερινές και σαββατοκύριακα.

1η Απριλίου έως 31η Οκτωβρίου 09.00-20.30

1η Νοεμβρίου εως 31η Μαρτίου 09.00-16.30

Είσοδος: 4,50 ευρώ • Μειωμένο: 2,00 ευρώ • Δωρεάν: Παιδιά προσχολικής ηλικίας & Α.Μ.Ε.Α.

από www.rodiaki.gr

PS: το λέω από τώρα πως σε boudoir και κούκο κερνάω ... είναι γειτονιά μ, στο elalfi να κεράσετε εσείς αγαπητέ :wub:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επίκεντρο της δράσης των Ιταλών στη Νότια Ρόδο ήταν ο αγροτικός οικισμός San Marco, ο σημερινός 'Αγιος Παύλος, στο δρόμο από Κιοτάρι προς Κατταβιά. Η έρημη εκκλησία με το κωνικό καμπαναριό και τους παλαιωμένους γαλάζιους σοβάδες απέναντι από έναν κυπαρισσόδρομο επί του κεντρικού δρόμου είναι το πιο εύκολα ανιχνεύσιμο σημάδι των Ιταλών.

Για τους ψαγμένους: Στο δρόμο προς Κατταβιά και όταν δείτε την Εκκλησία στο δεξί σας χέρι, ο κυπαρισσόδρομος είναι αριστερά. Ακολουθήστε τον και θα βγείτε σε μία από τις λιγότερο γνωστές αλλά και μία από τις καλύτερες παραλίες του νησιού. Προσοχή: Ρωτήστε ντόπιους για τον καιρό πριν ξεκινήσετε για τα νότια, γιατί με τον αέρα δεν παλεύεται με τίποτα.

εννοείς αυτό: emardown emardown emardown

απλά τέλεια....

α ρε μαμά πατρίδα, το καλύτερο δώρο μού'κανες

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 year later...

Η Ρόδος (μου)

By annabooklover

Από το 1981 ώςτο 1991 ζούσα στη Ρόδο. Από 9 ως 19 χρονών. Από το 1991 πηγαίνω κάθε καλοκαίρι και μερικές φορές και Πάσχα και Χριστούγεννα. Τώρα ζω Λάρισα, ως γνωστόν. Όσοι με γνωρίζουν πρώτη φορά και μαθαίνουν αυτά τα δύο γεγονότα εκπλήσσονται από την απόφαση μου να μη γυρίσω στη Ρόδο με το τέλος των σπουδών, αλλά να έρθω εδώ στη μέση του κάμπου και της ελληνικής επαρχίας. Εντάξει, όταν εξηγώ ότι στη μέση υπάρχει ένας μεγάλος έρωτας, ηρεμούν λίγο αλλά μερικοί συνεχίζουν να κουνάνε με αποδοκιμασία το κεφάλι τους. Όταν δε, τους λέω ότι και να μην υπήρχε ο έρωτας, εγώ Ρόδο δε θα γύριζα με περνάνε για χαζή.

Με τη Ρόδο λοιπόν μας συνδέει μια σχέση αγάπης και μίσους. Όσο μεγαλώνω και ζω μακριά της τόσο μεγαλώνει και η αγάπη βέβαια και ξεχνάω γιατί δε μου άρεσε. Για διακοπές είναι υπέροχη αν ξεπεράσεις το ζήτημα της απόστασης και του πως θα φτάσεις εκεί. Και πραγματικά λυπάμαι που περισσότεροι από τους φίλους μας δε μπορούν να τη φτάσουν και δε μπορώ να τους ξεναγήσω στη Ρόδο που αγαπάω. Ας το κάνω από δω λοιπόν έστω και εικονικά με πραγματικές πληροφορίες όμως.

Το να φτάνεις στη Ρόδο με το καράβι είναι ανεπανάληπτη εμπειρία που τη συνιστώ. Εκεί κατά τις 6:30 το πρωί που περνάει ο καμαρότος και χτυπάει την πόρτα της καμπίνας, το πλοίο έχει φτάσει στα παράλια της Ρόδου, έχει δε ακόμη τουλάχιστον μισή ώρα μέχρι να μπει στο λιμάνι γι αυτό μη σκοτωθείτε να κατεβείτε στο γκαράζ. Καλύτερα να πιάσετε θέση στη δεξιά πλευρά του πλοίου και να χαζεύετε τη θέα. Βλέπουμε καθαρά το αεροδρόμιο του Παραδεισίου και μετά την παραλία Ιξιάς με τα τεράστια ξενοδοχεία και τα γουίντσερφ. Όταν φτάσει στη μύτη του νησιού και πάρει στροφή το θέαμα σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα. Τα ωραία Ιταλικά κτίρια, το ενυδρείο, το κέντρο Έλλη, το Μανδράκι και μετά το κάστρο της Παλιάς Πόλης, σε προδιαθέτουν για κοσμοπολίτικες διακοπές. Άσε που νομίζεις ότι έχεις πάει σε άλλη χώρα.

Βγαίνουμε από το λιμάνι αισίως, και πηγαίνουμε στα καταλύμματα μας.

Παραλίες

Οι δυτικές παραλίες του νησιού είναι πιο εκτεθειμένες και συνήθως έχουν κύμα. Είναι ιδανικές για θαλάσσια σπόρ και ηλιοθεραπεία μια που πάντα σχεδόν φυσάει ένα αεράκι. Αν δε φυσάει από αυτή τη μεριά και έχει θάλασσα λάδι να ξέρετε ότι έχει φουρτούνα από τις άλλες παραλίες.

Από τα ανατολικά τώρα, τα πιο ωραία μέρη. Πρώτη στάση Καλλιθέα. Είδα εδώ στο μπλογκ της Σέβας, ότι την ανακαίνισαν και πολύ χάρηκα. Είναι ένα ειδυλλιακός όρμος χωρίς αμμουδιά. Πηδάς κατευθείαν από το λιμανάκι στο νερό αφού έχεις περάσει τους πολύ όμορφους χώρους που κάποτε ήταν τα περίφημα Λουτρά Καλλιθέας. Θα σας θυμίσει ελληνική ταινία και Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Μετά την Καλλιθέα ακολουθεί ένα μνημείο κακογουστιάς και αρπαχτής που λέγεται Φαληράκι, προσπεράστε το με κλειστά μάτια. Λίγο μετά υπάρχει ακόμη ένας ειδυλλιακός όρμος που λέγεται παραλία Άντονι Κουίν. Ο αστικός μύθος θέλει το γνωστό ηθοποιό να εντυπωσιάζεται τόσο με τον τόπο όταν γύριζε τα “Κανόνια του Ναβαρόνε” που αγοράζει ένα κτήμα. Τώρα εδώ θέλει λίγη τύχη. Αν πάτε πολύ πρωί και πιάσετε καμιά ξαπλώστρα έχει καλώς. Αλλιώς αφήστε καλύτερα, θα σας σπάσουν τα νεύρα οι ομπρελλάδες που δεν έχουν αφήσει ούτε ένα τετραγωνικό μέτρο ελεύθερο. Το φυσικό περιβάλλον πάντως φανταστικό.

Μετά έχουμε την τεράστια παραλία Αφάντου. Πριν τη στροφή του Γκολφ Αφάντου θα δείτε στα δεξιά σας μια πινακίδα Παραλία Τραούνου. Να πάτε. Θα αφήσετε το αυτοκίνητο εκεί που το αφήνουν όλοι αλλά εσείς θα πάτε τέρμα αριστερά της παραλίας και θα βρεθείτε σε ένα μικρό κόλπο με σπηλιά στην άκρη του. Τυρκουάζ νερά, παγωμένα όπως σε όλο το Αφάντου. Γενικά η παραλία Αφάντου όπου και να κολυμπήσετε έχει υπέροχα νερά και τεράστια λευκά βότσαλα. Σε άλλα σημεία η παραλία είναι οργανωμένη σε άλλα όχι. Ένα άλλο σημείο που μπορείτε να κατεβείτε είναι η στροφή του Γκολφ.

Μετά το Αφάντου είναι η περιοχή Κολύμπια. Κι εδώ έχει ωραία νερά και μικρά βοτσαλάκια αλλά έχουν χτιστεί μεγάλα ξενοδοχεία και έχει πολύ κόσμο. Έχει όμως κάτι ωραίες ταβέρνες, μόλις στρίψεις αριστερά ας πούμε έχει μια μικρή με δροσερή αυλή νομίζω λέγεται Ευκάλυπτος.

Επόμενη στάση Τσαμπίκα. Πολύ οργανωμένη παραλία, πολλές ομπρέλλες, πολύς κόσμος. Είναι ωραία για παιδιά γιατί είναι ρηχά με άμμο αλλά είναι καλύτερα να πάει κανείς νωρίς και να φύγει νωρίς πριν πλακώσουν οι ορδές. Το τοπίο πολύ όμορφο γιατί η άμμος φτάνει μέχρι πάνω στο βουνό.

Ένα άλλο ωραίο και γραφικό λιμανάκι είναι το Χαράκι. Έχω χρόνια να πάω κι εκεί αλλά θυμάμαι μια ωραία παραλία χωρίς πολύ κόσμο και ομπρέλλες. Στις ταβέρνες τρώγαμε φρέσκο ψάρι.

Μετά Κάλαθος – Βληχά – Λίνδος - Πεύκοι. Πολύ τουριστικές παραλίες οργανωμένες επίσης.

Μετά τους Πεύκους περνάμε στη Νότια Ρόδο και όσοι είχατε το κουράγιο να φτάσετε ως εδώ θα ανταμοιφθείτε. Εδώ αρχίζει να σπάει το βασίλειο της ομπρέλλας και της ξαπλώστρας. Κιοτάρι - Γενάδι – Λαχανιά. Χιλιόμετρα παραλίας με βαθιά κρύα νερά και μεσαία χρωματιστά βότσαλα. Όπου και να βρείτε μια στροφούλα να αφήσετε το αυτοκίνητο και να κατεβείτε, είναι ωραία. Αν έχετε όρεξη για περιπέτεια μπορείτε να συνεχίσετε ακόμη πιο κάτω και να φτάσετε στο Πρασονήσι όπου έχει μια λωρίδα γης με θάλασσα δεξιά κι αριστερά. Από τη μια μεριά φυσάει από την άλλη είναι ήσυχα.

Διαδρομές

Να κάνετε το γύρο του νησιού. Μπορείτε να κάνετε το μικρό γύρο να στρίψετε δηλαδή από Γεννάδι προς Βάτι - Απολακκιά ή να πάτε κάτω κάτω από Κατταβιά. Έχω μερικά χρόνια να την κάνω αυτή τη διαδρομή, τότε είχε ένα κομμάτι χωματόδρομο, ελπίζω να τον έχουν φτιάξει. Να σταματήσετε στο χωριό Λαχανιά και να φάτε κάτω απ’τον Πλάτανο. Μπορεί η ταβερνούλα να μην έχει τίποτε άλλο εκτός από πατάτες και σαλάτα αλλά θα είναι σαλάτα από κήπο. Επειδή το χωριό είναι εσωτερικό, δεν έχει αναπτυχθεί τουριστικά και έχει διασωθεί ένα άλφα χρώμα. Να σταματήσετε επίσης στο κάστρο Κρητηνίας το απόγευμα. Θα νομίζετε ότι είστε σε άλλη εποχή τότε που οι στρατιώτες άναβαν φωτιές στα κάστρα για να ενημερώσουν στο επόμενο φυλάκιο αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.

Στο Θεολόγο όταν ήμασταν μικρά πηγαίναμε Κυριακή μεσημέρι για ψητά. Τώρα να πάτε οπωσδήποτε στην Ψίνθο στο εστιατόριο Φασούλι με φοβερό κατσικάκι και πιταρούδια και ρεβυθοκεφτέδες. Είναι μια ταβέρνα δίπλα σε πηγή πολύ δροσερά και ωραία για να παίζουν τα παιδιά.

Στη Λίνδο επίσης θα πάτε. Είναι ένα γραφικό χωριό με άσπρα σπιτάκια θυμίζει λίγο Κυκλάδες. Στα στενά δρομάκια του δε μπαίνουν αυτοκίνητα ευτυχώς και θα αναγκαστείτε να περπατήσετε μέχρι την ακρόπολη.

Άλλη ωραία διαδρομή είναι από Καλαβάρδα στη δυτική πλευρά του νησιού να στρίψετε προς το εσωτερικό και να ανεβείτε μέχρι τον Προφήτη Ηλία. Είναι μια όμορφη διαδρομή μέσα από έλατα και θα φτάσετε σε μια ψηλή τοποθεσία με δύο ξενοδοχεία αλπικού τύπου χτισμένα επί Ιταλοκρατίας. Παλιά λειτουργούσαν αυτά τα ξενοδοχεία και είχαμε μείνει κάποτε εκεί. Το 87 το Πάσχα το θυμάμαι γιατί είχε γίνει το ατύχημα στο Τσερνομπίλ εκείνες τις μέρες κι εμείς ψήναμε αρνιά και κοκορέτσια. Τα δωμάτια ήταν ψηλοτάβανα και τεράστια με παλιά ξύλινα κρεβάτια σαν μεσαιωνικά.

Για ωραίο φαΐ πηγαίναμε επίσης στα Κοσκινού ένα χωριουδάκι λίγο έξω από τη Ρόδο. Έχει ένα ωραίο ταβερνάκι με τραπεζάκι στο στενό, του Γιάννη το λέγαμε εμείς. Δεν είναι στην πλατεία. Να παρκάρετε το αμάξι και να περπατήσετε λίγο.

Μια άλλη ωραία διαδρομή είναι από το χωριό Ιαλυσός να ανεβείτε στο Μεσαιωνικό μοναστήρι της Φιλερήμου.

Βόλτες στην πόλη

Η Παλιά Πόλη. Να πηγαίνετε κάθε απόγευμα και να την περπατάτε συνέχεια. Όπου βλέπετε κόσμο να στρίβετε και να πηγαίνετε στα μικρά στενά δρομάκια. Να πάτε στην πλατεία με το χαμάμ που τώρα έχει γίνει η πλατεία με τα μπαρ αλλά όπως και να ‘χει είναι όμορφα.

Αλλά κυρίως να την περπατήσετε, να λιώσετε τα παπούτσια σας. Αν έχει καμία συναυλία να πάτε να την ακούσετε στην Παναγιά του Κάστρου ή στο Θέατρο Τάφρου. Επίσης να περπατήσετε και περιμετρικά της παλιάς πόλης μέσα στην Τάφρο. Να προσπαθήσετε να μπαίνετε κάθε φορά και από διαφορετική είσοδο. Από την είσοδο κοντά στο γήπεδο με το εκκλησάκι του Αη Γιάννη του Πρόδρομου. Από την είσοδο απέναντι στο λιμάνι όπου θα δείτε και ένα αρχαίο ναό που έγινε Βυζαντινή εκκλησία και τώρα αποκαταστάθηκε.

Το αρχαιολογικό μουσείο , το τζαμί και η παλιά βιβλιοθήκη, το Κάστρο του μεγάλου Μαγίστρου η οδός Ιπποτών να τα δείτε όλα. Είναι άξιο απορίας πάντως πως ενώ ακόμη και αργά τη νύχτα στην οδό Σωκράτους δεν μπορείς να διασχίσεις από τον πολύ κόσμο, ένα δυο δρόμους πιο κει, θα βρεθείτε σε μέρη από άλλες εποχές. Θα βλέπετε πίσω από τα κάγκελα τις εσωτερικές αυλές με τα καφασωτά και η ιστορία και οι κατακτητές θα μπερδεύονται μπροστά σας.

Στην υπόλοιπη πόλη να πάτε στο Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης που στεγάζεται σε 2-3 κτίρια στην παλιά και τη Νέα Πόλη. Το πιο καινούριο στην Πλατεία Εκατό Χουρμαδιών είναι πολύ ενδιαφέρον. Και σε αυτή την πλατεία να παρατηρήσετε ότι μπορείτε να δείτε τη θάλασσα από τρεις διαφορετικές μεριές.

Για Φαγητό και Ποτό

Εδώ είναι δύσκολα τα πράγματα. Όχι γιατί δε θα φάτε καλά. Αλλά πρέπει να ξέρετε, να ρωτήσετε. Κι εγώ δεν ξέρω να σας πω πολλά πράγματα γιατί όταν πάω Ρόδο συνήθως τρώω σπιτικά από τα χεράκια της μαμάς. Έπειτα είναι τόσα πολλά τα τουριστικά εστιατόρια που χάνεσαι , δεν ξέρεις πως να ξεφύγεις. Ας πούμε είναι κάτι σουβλατζίδικα στα εκατό μαγαζιά που μου σπάνε τα νεύρα. Έχουν βγάλει τόσες καρεκλίτσες που δε μπορεί να περάσει ούτε ένας πεζός, δε μιλάμε για μαμά με καρότσι και ψώνια. Αλλά οι άτιμοι κάνουν ωραίους γύρους και τους σερβίρουν με ωραίες στρογγυλές τηγανιτές πατάτες που παραγγέλνεις μια μερίδα και σκας! Δικαιολογημένα γεμίζουν κάθε βράδυ.

Για καφέ με ωραία θέα να καθίσετε οπωσδήποτε στο Ακταίον με το τεράστιο δέντρο στη μέση και την παιδική χαρά (μόνο για βράδυ τα παιδακια, το βαράει ο ήλιος το πρωί).

Άλλα μέρη που μου αρέσουν τα τελευταία χρόνια είναι κάτι Σουηδικοί φούρνοι που ξεπηδάνε σαν μανιτάρια. Ένας που άνοιξε πέρσι στην οδό Ορφανίδου έχει υπέροχη θέα και φανταστικά σάντουιτς και παγωτά. Στην παραλία της Ακτής Μιαούλη θα βρείτε και το μικρό καφέ Ateya, από το όνομα του γοητευτικού ιδιοκτήτη του. Θα πιείτε καφέ το πρωί και ποτάκια νωρίς το βράδυ με ωραία μουσική και ενδιαφέροντες θαμώνες. Ένα άλλο ωραίο καφέ μπάρ είναι και το Carpe Diem στην οδό 28ης Οκτωβρίου, ανοιχτό όλη μέρα κι αυτό. Να μην ξεχάσετε να πιείτε κι ένα τούρκικο καφέ στο παλιό καφενείο στη Σωκράτους. Για πιο αργά πιείτε κι ένα ποτό στη Ρωγμή του Χρόνου στην πλατεία του χαμάμ κι αυτό.

Επίσης να περάσετε μια βόλτα από την Έπαυλη. Ήταν παλιά θερινό ανάκτορο του βασιλιά και τώρα στεγάζει μια ωραία δημοτική βιβλιοθήκη με ένα ευγενέστατο βιβλιοθηκάριο, τεράστια πηγή γνώσεων για τη Ρόδο.

Για παγωτό οι απόψεις διίστανται. Εμείς μεγαλώσαμε με τις γεύσεις του Τούρκου του ζαχαροπλάστη της Στάνης που έφτιαχνε κρέμα, σοκολάτα, καϊμάκι και φανταστικά σιροπιαστά. Υπάρχουν αρκετά καταστήματα Στάνη, ένα στα εκατό μαγαζιά, ένα στο δρόμο για Ιαλυσό και 2-3 ακόμη. Να πάρεις παγωτό στο κεσεδάκι να μπεις στο αυτοκίνητο και να πας στο Μόντε Σμιθ να το απολαύσεις κοιτάζοντας τη θάλασσα, αυτό είναι ευτυχία.

Τα τελευταία χρόνια την αυτοκρατορία της Στάνης ήρθαν να σπάσουν τα ζαχαροπλαστεία Μάικ. Πολύ ωραίο παγωτό επίσης ειδικά στις γεύσεις φρούτων. Αν τον πετύχετε μάλιστα να το φτιάχνει ρίχνοντας μέσα ολόκληρες τις μπανανές θα δείτε ότι δεν βγαίνει με τα έντονα χρώματα που έχουμε συνηθίσει αλλά η γεύση θα σας κάνει να παραμιλάτε.

Μίλησα με ένα παλιό φίλο και μου πρότεινε 2-3 εστιατόρια στην παλιά πόλη όπως τον Αλέξη στη Σωκράτους, το Ντινόρη στην πλατεία Μουσείου και το Φώτη αριστερά στη Σωκράτους στο ύψος του καφενείου Κάρπαθος. Επίσης πρότεινε το Μαυρίκο στη Λίνδο και το Μούρελα στο Κιοτάρι. Είμαι σίγουρη ότι θα έχουν καλό φαΐ αλλά να ξέρετε ότι ο φίλος έχει ακριβά γούστα. Επίσης πρότεινε για ποτό το Senso στην παλιά πόλη και το Paradiso για clubbing. Μου ανέφερε και ένα Beach Bar La Plage στην παραλία Αφάντου.

Ο αδελφός μου, μεγάλος καλοφαγάς αυτός, πρότεινε ένα μικρό εστιατόριο με Ιταλική κουζίνα στην οδό Κομνηνών που λέγεται Cuore di Mama. Αυτό μου το πρότεινε και η Μαρία και είπε να φάτε χειροποίητα ζυμαρικά αν έχει και σιτσιλιάνικα κεφτεδάκια. Επίσης στην περιοχή Ζέφυρος θα βρείτε κάποια ουζερί και μεζεδοπωλεία όπως το «Μεταξύ μας» και το «Ανατολίτικες Γεύσεις» που έχει αυτό που λέει το όνομα του. Πέρσι φάγαμε καλά στο «Θαύμα εν Καιρώ» ένα εστιατόριο με δροσερή αυλή λίγο πιο πάνω από την Έπαυλη (τσιμπημένες τιμές όμως). Για σουβλάκια πάντως κλασική αξία είναι στην άκρη της Ορφανίδου (δρόμος με μπαρ) οι Κέληδες. Όσοι Ροδίτες ρώτησα μου είπαν ότι όλοι εκεί καταλήγουν μετά τα ξίδια.

Η Μαρία επίσης πρότεινε ένα μικρό εστιατόριο που το έχουν δυο Ιταλίδες και δεν ξέρουμε το όνομα του. Είναι πάντως δίπλα στο Besara σε ένα μικρό δρομάκι στην παλιά πόλη. Αν βρίσκεστε στην Πλατεία με το συντριβάνι (την πιο κεντρική πλατεία στην παλιά πόλη) και κοιτάζετε τη Σωκράτους πρέπει να στρίψετε αριστερά. Εκεί ρωτήστε κάποιον που είναι το Μικρό Καφέ και κάπου εκεί θα δείτε και αυτά τα που σας λέω. Και για ψαρικά ένα άλλο ωραίο εστιατόριο (δοκιμασμένο προσωπικά αυτό) είναι ο Νηρέας στην οδό Σοφοκλέους. Τρώγαμε ωραίο γαριδάκι Σύμης πάντα φρέσκο.

Shopping

Άλλο θέμα που δε γνωρίζω καλά γιατί δεν ψωνίζω και πολλά πράγματα από κει. Προτείνω όμως ένα μαγαζάκι στην Εθελοντών Δωδεκανησίων με ωραία βραχιόλια σκουλαρίκια, φουστάνια κλπ, κλπ. Για ενδιαφέροντα σουβενίρ και αντικείμενα για το σπίτι στο Clic στη Βενιζέλου. Αν ξεμείνετε απο βιβλία για ελληνικά θα πάτε στο Δέντρο, και θα ζητήσετε το Λευτέρη έναν από τους πιο ενημερωμένους βιβλιοπώλες σε όλη τηνΕλλάδα. Για ξενόγλωσσα και ωραία λευκώματα θα πάτε στο News Stand στη Γρηγορίου Λαμπράκη και απέναντι στο X-Music Land για CD, αλλά και ψηφιακές μηχανές, τηλέφωνα. Να ζητήσετε το Μιχάλη και να πείτε ότι σας έστειλα εγώ (η Άννα).

Αυτό το κείμενο το έγραψα για χάρη 2 φίλων που κατεβαίνουν Ρόδο κι εγώ δε θα είμαι εκεί να τους ξεναγήσω. Ευχαριστώ τον Τάσο, τη Μαρία, το Μιχάλη που με βοήθησαν με τις πληροφορίες τους. Αλλά γράφοντας το, ήταν σαν ταξίδι και για μένα. Έχω συγκινηθεί πολύ, γιατί κάθε διαδρομή που περιέγραψα παραπάνω είναι για μένα παραπάνω από σημαδιακή: Εδώ το πρώτο φιλί, εδώ οι βόλτες με τις φίλες μου, εκεί το βραδυνό μπάνιο. Απορώ με την αλαζονεία που με διέκρινε στην εφηβεία που με θράσος έλεγα ότι δε μου αρέσει η Ρόδος. Αλλά τί να κάνουμε στην εφηβεία δεν υπακούς σε κανόνες, «πιάνεις το ΠΡΕΠΕΙ απ’το ιώτα και το γδέρνεις ίσαμε το πι». Τώρα όταν γυρίζω πίσω στη Λάρισα περνάνε μερικές μέρες για να συνηθίσω την ασχήμια και τη μονοτονία του αστικού τοπίου. Νομίζω ότι αυτό που θυμάμαι πιο πολύ είναι ότι στη Ρόδο κάθε φορά που σηκώνω το κεφάλι μου βλέπω μπλε και πράσινο.

τονισα δυο σημεια, το πρωτο για να πω μακρια απ΄τα ενωμενα σουβλατζιδικα στα 100 μαγαζια! το τί ακουγεται για τις συνθηκες συντηρησης των πρωτων υλων τους ειναι απιστευτο!

το δευτερο για να πω οτι στο συγκεκριμενο ιταλικο αξιζει να πατε με τα 1000. οπως επισης και στο macaroni στο δρομο του eden roc στη ροδου - καλλιθεας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αξιζειεπισης ποτακι το βραδυ στα λουτρα της καλλιθεας.φαγητο σε ενα σα σαλε στην περιοχη φουντουκλι γλθκο στα gelo blu στη λινδο ψαρακι στα στεγνα στον αρχαγγελο βραδινη εξοδο στη λινδο καφεδακι και ηλιοθεραπεια στο lighthouse στο γενναδι καφε στηn παραλια στο costa mare στη ιξια καταπληκτικοι ψαρομεζεδες και ψαρι στο alexis και dinoris αλλαλιγο ακριβοι και ενασωρο μερη που θα τα ανακαλυψεισ σιγα σιγα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 months later...

Τετάρτη 5 Αυγούστου στο Ακταίον και ώρα 5:00 - 9:00 οι Σύλλογοι Δωδεκανησίων Φοιτητών και η Νομαρχία διοργανώνουμε αιμοδοσία και σας καλούμε όλους να συμμετάσχετε σε αυτήν στέλνοντας έτσι ένα μήνυμα ζωής.

Οι ελλείψεις σε αίμα στα Δωδεκάνησα είναι μεγάλες και η ανάγκη επιτακτική.

Θα σας παρακαλούσαμε να βάλετε και εσείς το λιθαράκι σας σε αυτή τη προσπάθεια.

Παρακαλούμε ειδοποιήστε μας μέχρι την Δευτέρα 3/8 για την συμμετοχή σας με τους εξής τρόπους:

στο τηλ.6931677205

στο facebook με μήνυμα στο λογαρισμο του συλλόγου

ή στα μέλη του Δ.Σ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μαζί θα πραγματοποιηθεί ανοικτή συναυλία με τους 7000 WATT στο χώρο του Ακταίον.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.