Jump to content

Επανέρχεται το μέτρο της δυνατότητας εισόδου στο δακτύλιο των γιατρών


bromptonista

Recommended Posts

ΥΑ ΔΜΕΟ/στ/οικ. 1888/Φ.911/2005 - ΦΕΚ Β'/1175/24.8.2005

Μέτρα Περιορισμού Κυκλοφορίας Οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ - ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ - ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Το π.δ. 69/1988 «Περί Οργανισμού της Κεντρικής Υπηρεσίας Γ.Γ.Δ.Ε.» όπως αυτό τροποποιήθηκε με το π.δ. 340/1990 «Περί Συστάσεως Γεν. Δ/νσεων», το π.δ. 293/1991 «Περί Συστάσεως Οργανικής Μονάδας στη Γ.Γ.Δ.Ε.» και το π.δ. 167/1992 «Περί τροποποιήσεως του Οργανισμού της Γ.Γ.Δ.Ε.».

2. Τις διατάξεις των παραγράφων 6 και 7 του άρθρου 52 του Κ.Ο.Κ., που κυρώθηκε με το Νόμο 2696/1999 (ΦΕΚ 57Α'/23.3.1999) «Περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» και με σκοπό την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος, το οποίο επιβάλλει την ανακούφιση του κυκλοφοριακά συμφορημένου κέντρου της Αθήνας.

3. Την υπ' αριθμ. 18674/4176/26.3.2004 (ΦΕΚ Β' 535/ 29.3.2004) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών με την οποία ανατέθηκαν αρμοδιότητες στον Υφυπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Αναστ. Νεράντζη, αποφασίζουμε:

1. Στο κέντρο της Αθήνας που περικλείεται από το δακτύλιο που σχηματίζουν οι λεωφόροι και οδοί Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Μεσογείων-Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπύρου Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Α. Φραντζή - Λ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Κωνσταντινουπόλεως - Αχιλλέως - πλατεία Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Αλεξάνδρας, από 29 Αυγούστου 2005 έως και 21 Ιουλίου 2006 για τις ημέρες Δευτέρα έως Πέμπτη και για τις ώρες 07.00 έως 20.00 και για την Παρασκευή για τις 07.00 έως 15.00, επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των επιβατηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης και των φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους, ως εξής:Τις άρτιες (ζυγές) ημερομηνίες κυκλοφορούν τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους, που ο αριθμός κυκλοφορίας τους τελειώνει σε 0, 2, 4, 6 και 8 (δηλαδή σε ζυγό αριθμό) και τις περιττές (μονές) ημερομηνίες κυκλοφορούν τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους, που ο αριθμός κυκλοφορίας τους τελειώνει σε 1, 3, 5, 7 και 9 (δηλαδή σε μονό αριθμό).

Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του δακτυλίου δεν ισχύουν τα παραπάνω μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας.

Τα μέτρα δεν ισχύουν τις επίσημες αργίες.

Εφ' όσον συντρέχουν ειδικοί λόγοι, τα μέτρα μπορούν να αρθούν με απόφαση του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης.

2. Από τους περιορισμούς της προηγούμενης παραγράφου εξαιρούνται:

α. Αυτοκίνητα κρατικά, δημοτικά, Οργανισμών ή επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας με ειδικούς αριθμούς κυκλοφορίας ή με εμφανή σήματα των Υπηρεσιών αυτών.

β. Το αυτοκίνητο του επικεφαλής κάθε ξένης αποστολής, καθώς και τα αυτοκίνητα των Προξένων, εφ' όσον αυτοί εκπροσωπούν τη χώρα τους στην Ελλάδα.

γ. Αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες Ελλήνων του εξωτερικού και ξένων επισκεπτών της χώρας για τις πρώτες σαράντα (40) ημέρες της παραμονής τους στην Ελλάδα.

Επίσης αυτοκίνητα νοικιασμένα από ξένους επισκέπτες της χώρας και Έλληνες μόνιμους κατοίκους του εξωτερικού για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Τα αυτοκίνητα αυτά δύνανται να μεταφέρονται με μέριμνα της επιχείρησης στον τόπο παράδοσης ή παραλαβής (αεροδρόμια, λιμάνια, ξενοδοχεία κ.λπ.) υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει στο αυτοκίνητο αντίγραφο του αντίστοιχου μισθωτηρίου συμβολαίου.

δ. Αυτοκίνητα γιατρών με μόνο επιβάτη τον ίδιο το γιατρό για εξυπηρέτηση επειγόντων περιστατικών.

ε. Αναπηρικά αυτοκίνητα αναπήρων πολέμου, τα οποία φέρουν ειδικές κρατικές πινακίδες κυκλοφορίας, εφ' όσον οδηγούνται από τους ίδιους τους ανάπηρους ή τους μεταφέρουν.

στ. Επιβατηγά αυτοκίνητα, τα οποία είναι ειδικά διασκευασμένα ή αυτόματα για τη μεταφορά πολιτικών αναπήρων εφ' όσον οδηγούνται από τους ίδιους τους ανάπηρους ή τους μεταφέρουν, με την προϋπόθεση ότι ο ανάπηρος θα είναι εφοδιασμένος με σχετική βεβαίωση των αρμόδιων Διευθύνσεων Πρόνοιας των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, στην οποία θα αναφέρεται ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.

ζ. Αυτοκίνητα που μεταφέρουν ασθενείς που χρειάζονται συχνή θεραπεία (π.χ. νεφροπαθείς, καρκινοπαθείς, άτομα με πολιομυελίτιδα ή άτομα με αναπηρίες), εφ' όσον μεταφέρουν τα ανωτέρω άτομα, με την προϋπόθεση ότι οι ασθενείς θα έχουν εφοδιαστεί με σχετική βεβαίωση από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις ή τμήματα Πρόνοιας των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων της Χώρας. Η βεβαίωση θα χορηγείται στους ενδιαφερόμενους από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Κοινωνικής Πρόνοιας των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, κατόπιν ανάλογης βεβαίωσης του Νοσηλευτικού Ιδρύματος στο οποίο υποβάλλεται σε θεραπεία ο ασθενής και όπου θα αναγράφεται η διάρκεια και η συχνότητα της απαιτούμενης θεραπείας, και ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Οι Βεβαιώσεις θα χορηγούνται κατά την κρίση του Νομάρχη, μόνο για σοβαρές περιπτώσεις.

η. Μέχρι εκατόν είκοσι (120) αυτοκίνητα για κάθε ημερήσια εφημερίδα της Αθήνας που ευρίσκεται εντός του δακτυλίου και μέχρι ογδόντα (80) για εκτός, μέχρι είκοσι (20) αυτοκίνητα για κάθε ημερήσια εφημερίδα της Θεσσαλονίκης, μέχρι πέντε (5) αυτοκίνητα για κάθε ημερήσια εφημερίδα του Πειραιά και των επαρχιών, μέχρι πέντε (5) αυτοκίνητα για κάθε αθλητική εφημερίδα. Μέχρι σαράντα (40) αυτοκίνητα των εβδομαδιαίων εφημερίδων, μέχρι δέκα πέντε (15) αυτοκίνητα των εβδομαδιαίων ειδησεογραφικών περιοδικών και μέχρι πέντε (5) αυτοκίνητα των εβδομαδιαίων ειδησεογραφικών οικονομικών περιοδικών, για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών πληροφόρησης ύστερα από έγγραφο του Διευθυντή των ανωτέρω εφημερίδων και περιοδικών. Μέχρι πενήντα (50) αυτοκίνητα για το Διοικητικό υμβούλιο της ΕΣΗΕΑ και ΠΟΕΣΥ ύστερα από έγγραφο του Προέδρου τους.

θ. Λεωφορεία γενικά και σχολικά αυτοκίνητα.

ι. Αυτοκίνητα μεταφοράς φαρμάκων, ή αγγειοκαρδιοχειρουργικών υλικών, ή υλικών οστεοσυνθέσεως, ή ανταλλακτικών τεχνητών νεφρών, ή βιολογικών υγρών ασθενών, με μόνιμα εμφανή σήματα της επιχείρησης και εφ' όσον μεταφέρουν τα πιο πάνω υλικά. Η παραπάνω χρήση πρέπει να αποδεικνύεται από σχετική ένδειξη στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

ια. Δύο (2) αυτοκίνητα για κάθε αεροπορική εταιρεία, η ύπαρξη της οποίας θα αποδεικνύεται από σχετική κατάσταση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

ιβ. Μέχρι δέκα (10) αυτοκίνητα του Πρακτορείου Εφημερίδων Αθηναϊκού Τύπου, μέχρι δέκα (10) αυτοκίνητα του Νέου Πρακτορείου Εφημερίδων και Περιοδικών, μέχρι δέκα (10) αυτοκίνητα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων και μέχρι πέντε (5) αυτοκίνητα του Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων.

ιγ. Μέχρι δέκα πέντε (15) αυτοκίνητα για την Εθνική Τράπεζα, μέχρι δέκα (10) αυτοκίνητα για κάθε άλλη Τράπεζα και μέχρι τέσσερα (4) αυτοκίνητα για την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών.

ιδ. Μέχρι τριακόσια (300) αυτοκίνητα για το πρώτο πολιτικό κόμμα, μέχρι διακόσια (200) για το δεύτερο, μέχρι εξήντα (60) για το τρίτο, μέχρι πενήντα (50) για το τέταρτο, μέχρι σαράντα (40) για το πέμπτο, μέχρι τριάντα (30) για το έκτο και μέχρι πέντε (5) για τα υπόλοιπα ανάλογα με τη δύναμή τους κατά τις τελευταίες εκλογές. Μέχρι πέντε (5) αυτοκίνητα για κάθε Βουλευτή ή Ευρωβουλευτή, μέχρι τρία (3) για κάθε τέως βουλευτή που δεν εξελέγη στις τελευταίες εκλογές, μέχρι τριάντα πέντε (35) για τις ανάγκες των γραφείων Υπουργών και Υφυπουργών, και μέχρι είκοσι (20) για τις ανάγκες των γραφείων Γενικών Γραμματέων και Ειδικών Γραμματέων.

Για τις ανάγκες των γραφείων της Βουλής των Ελλήνων, χορηγείται ανάλογος αριθμός αδειών που καθορίζεται ύστερα από έγγραφο του Προέδρου της. Μέχρι σαράντα (40) αυτοκίνητα για τις ανάγκες των γραφείων της Προεδρίας της Δημοκρατίας.

ιε. Μέχρι σαράντα (40) αυτοκίνητα για την Ένωση Ανταποκριτών Ξένου Τύπου, εφ' όσον οδηγούνται από ξένο ανταποκριτή.

ιστ. Μέχρι πενήντα (50) αυτοκίνητα για την ΝΕΤ, μέχρι πενήντα (50) αυτοκίνητα για την ΕΤ1, μέχρι είκοσι (20) αυτοκίνητα για κάθε ραδιοφωνικό σταθμό και μέχρι σαράντα (40) αυτοκίνητα για κάθε τηλεοπτικό σταθμό που λειτουργεί νόμιμα και εδρεύει εντός του δακτυλίου, μέχρι τριάντα (30) αυτοκίνητα για εκτός και μέχρι τριάντα (30) αυτοκίνητα για τη Γ.Γ. Τύπου και Πληροφοριών για την κάλυψη των αναγκών τους.

ιζ. Μέχρι τρία (3) αυτοκίνητα για την Ένωση Ανταποκριτών Ελληνικού Τύπου του Εξωτερικού.

ιη. Ειδικά αυτοκίνητα χρηματαποστολών, η χρήση των οποίων θα προκύπτει από ένδειξη που θα αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

ιθ. Μέχρι τριάντα πέντε (35) αυτοκίνητα των φυσιοθεραπευτών του Υποκαταστήματος ΙΚΑ Αθήνας για την εκτέλεση υπηρεσίας. Επίσης μέχρι είκοσι (20) αυτοκίνητα των φυσιοθεραπευτών ελευθέρων επαγγελματιών, που δεν διατηρούν εργαστήριο, ούτε είναι υπάλληλοι Νοσοκομείου ή άλλου Ιδρύματος και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε κατάκοιτους, εφ' όσον επιβαίνουν μόνοι στα αυτοκίνητά τους, με βάση πίνακα που θα υποβάλλει στην οικεία τροχαία το Δ.Σ. του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσιοθεραπευτών.

κ. Μέχρι τρία (3) αυτοκίνητα της Γ.Σ.Ε.Ε. και μέχρι δύο (2) αυτοκίνητα του Ε.Κ.Α.

κα. Από δέκα πέντε (15) αυτοκίνητα για την Εθνική Ένωση Φωτορεπόρτερ Ελλάδος, την Ένωση Νέων Ελλήνων Φωτορεπόρτερ, την Ένωση Φωτοειδησεογράφων Ελλάδος και την Πανελλαδική Ένωση Φωτοειδησεογράφων, για επαγγελματικές ανάγκες των μελών της, με πίνακες που θα υποβάλλουν στην οικεία τροχαία μόνο τα Δ.Σ. των Ενώσεών τους.

κβ. Τα εκπαιδευτικά αυτοκίνητα των επαγγελματιών εκπαιδευτών οδηγών αυτοκινήτων που η επαγγελματική τους έδρα βρίσκεται μέσα στα όρια του δακτυλίου της παραγρ. 1 της παρούσας Απόφασης, με βάση πίνακα που θα υποβάλλει στην οικεία υπηρεσία τροχαίας κινήσεως το Δ.Σ. του επαγγελματικού τους σωματείου, ο οποίος θα συνοδεύεται από αποδεικτικά στοιχεία της Εφορίας για την έδρα της κάθε επιχείρησης.

κγ. Τα αυτοκίνητα των μελών του ιπτάμενου προσωπικού της Ολυμπιακής Αεροπορίας, που κατοικούν μέσα στα όρια του δακτυλίου της παραγρ. 1 της παρούσας, εφ' όσον οδηγούνται από τους ίδιους με την υπηρεσιακή τους στολή, για διαδρομές μεταξύ της κατοικίας τους και του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Στα παραπάνω αυτοκίνητα επιτρέπεται να επιβαίνουν και άλλα πρόσωπα, εφ' όσον πληρούν τους όρους του προηγούμενου εδαφίου. Η Ολυμπιακή Αεροπορία θα υποβάλλει στην οικεία υπηρεσία τροχαίας κινήσεως ονομαστική κατάσταση του προσωπικού, που δικαιούται να εξαιρεθεί από τα περιοριστικά μέτρα της παρούσας, με τις αντίστοιχες διευθύνσεις κατοικίας και τους αντίστοιχους αριθμούς κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, ώστε να τους χορηγηθούν τα ειδικά σημειώματα της παραγράφου 3 της παρούσας.

κδ. Τα αυτοκίνητα των επαγγελματιών μελών των σωματείων συντηρητών καυστήρων, εφ' όσον πραγματοποίησαν εισόδημα από το επάγγελμά τους αυτό, δηλωμένο στην Εφορία κατά το προηγούμενο έτος και αποδεδειγμένα κινούνται για επαγγελματικούς λόγους.

κε. Τα αυτοκίνητα των εν ενεργεία δικαστικών, των οποίων η έδρα της εργασίας τους ή η κατοικία τους ευρίσκεται εντός των ορίων του δακτυλίου, και εφ' όσον οδηγούνται από τους ίδιους.

κστ. Τα αυτοκίνητα των μονίμων κατοίκων της περιοχής που περικλείεται από τα όρια του δακτυλίου, εφ' όσον οι κάτοχοί τους εφοδιαστούν με ειδική κάρτα από το Δήμο Αθηναίων, προσκομίζοντας σχετικό αποδεικτικό ωραρίου εργασίας, για χρονικό διάστημα μιας (1) ώρας πριν την έναρξη της εργασίας και μόνο για την έξοδό τους από την περιοχή του δακτυλίου, και για χρονικό διάστημα δύο (2) ωρών από τη λήξη του ωραρίου τους για την επιστροφή τους στον τόπο κατοικίας τους. Τα αυτοκίνητα αυτά για την έξοδό τους από το δακτύλιο και την είσοδό τους σ' αυτόν θα κινούνται μόνο μέσα σε προκαθορισμένη ζώνη του δακτυλίου, αναλόγως του τόπου κατοικίας του κατόχου, χρησιμοποιώντας τη συντομότερη διαδρομή από και προς την κατοικία του ιδιοκτήτη.

Οι ζώνες αυτές είναι οι εξής:

Α Ζώνη: Η περιοχή που περικλείεται από τις λεωφόρους και οδούς:

Λ. Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Μεσογείων - Φειδιππίδου Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Ριζάρη - Βασ. Σοφίας- Γεωργίου Α' - Σταδίου - Αιόλου - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Λ. Αλεξάνδρας.

Β Ζώνη: Η περιοχή που περικλείεται από τις λεωφόρους και οδούς:

28ης Οκτωβρίου - Αιόλου - Σταδίου - Ερμού - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Αχιλλέως - πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων).

Γ Ζώνη: Η περιοχή που περικλείεται από τις λεωφόρους και οδούς:

Ερμού - πλατεία Συντάγματος - Λ. Αμαλίας - Λ. Συγγρού - Καλλιρρόης - Παναγή Τσαλδάρη - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ερμού.

Δ Ζώνη: Η περιοχή που περικλείεται από τις λεωφόρους και οδούς:

Βασ. Σοφίας - Ριζάρη - Σπ. Μερκούρη - Υμηττού - Η. Ηλιού - Α.Φραντζή - Καλλιρρόης - Συγγρού - Λ. Αμαλίας - Βασ. Σοφίας.

Οι ειδικές αυτές κάρτες αναγράφουν το ονοματεπώνυμο του κατόχου, τη δ/νση κατοικίας αυτού και τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, φέρουν δε χρώμα που αντιστοιχεί στη συγκεκριμένη ζώνη κυκλοφορίας.

κζ. Μέχρι πενήντα (50) αυτοκίνητα που χρησιμοποιεί η «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» Α.Ε. για την επίβλεψη των έργων του «ΜΕΤΡΟ».

Τυχόν μελλοντικές πρόσθετες ανάγκες για την κατασκευή του ΜΕΤΡΟ θα αντιμετωπίζονται με εφαρμογή της παραγρ. 4 του εβδόμου άρθρου του ν. 1955/1991.

κη. Μέχρι σαράντα (40) Ι.Χ. αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν οι Υπηρεσίες ΔΜΕΟ, ΔΚΕΟ, Δ9, ΔΚΕΣΟ της Γ.Γ.Δ.Ε. του ΥΠΕΧΩΔΕ (μέχρι είκοσι δύο (22) της ΔΜΕΟ, μέχρι έξι (6) της ΔΚΕΟ, μέχρι δέκα (10) της ΔΚΕΣΟ και μέχρι δύο (2) της Δ9).

Καθώς και μέχρι τρία (3) της ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε. για την κάλυψη των επειγουσών αναγκών ρυθμίσεων κυκλοφορίας, φωτεινών σηματοδοτήσεων και άμεσων επεμβάσεων σε θέματα οδικής ασφάλειας που προκύπτουν από την κατασκευή του ΜΕΤΡΟ.

κθ. Μέχρι δύο (2) αυτοκίνητα για την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ).

λ. Μέχρι δύο (2) αυτοκίνητα για το ΠΕΡΠΑ.

λα. Μέχρι πέντε (5) αυτοκίνητα για την Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων (ΕΟΑ).

λβ. Μέχρι έξι (6) αυτοκίνητα για την ΕΥΔΕ/ΕΣΕΑ, μέχρι τέσσερα (4) αυτοκίνητα για την ΕΥΔΕ/ΟΕ 2004 και μέχρι δέκα (10) αυτοκίνητα για το γραφείο κυκλοφορίας φωτεινής σηματοδότησης και τηλεματικής 2004.

λγ. Όλα τα αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας.

3. Τα αυτοκίνητα που αναφέρονται στις περιπτώσεις η, ια, ιβ, ιγ, ιδ, ιε, ιστ, ιζ, ιη, ιθ, κ, κα, κβ, κγ, κδ, κε, κζ, κη, κθ, λ, λα, και λβ, της προηγούμενης παραγράφου, επιτρέπεται να κυκλοφορούν μόνο εφ' όσον έχουν εφοδιαστεί με τις ειδικές άδειες κυκλοφορίας στο δακτύλιο από τη Δ/νση Τροχαίας Αττικής.

Οι άδειες κυκλοφορίας στο δακτύλιο χορηγούνται μετά από αίτηση των δικαιουμένων προς την παραπάνω υπηρεσία τροχαίας κινήσεως στην οποία υποβάλλονται και τυχόν αιτήματα ενδιαφερομένων για χορήγηση σημειωμάτων πέραν των προβλεπομένων στην παρούσα, τα οποία ικανοποιούνται ύστερα από σχετική έγκριση του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως.

Στις άδειες κυκλοφορίας στο δακτύλιο αναφέρεται ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτ/του, το ονοματεπώνυμο του οδηγού και του ιδιοκτήτου ή κατόχου, καθώς και η ημερομηνία λήξης αυτού.

Ειδικά για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας στο δακτύλιο της περίπτωσης (η) συνεκτιμώνται οι πραγματικές ανάγκες, ελάχιστη κυκλοφορία του εντύπου κλπ.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων καθορίζεται μέχρι και την 30.11.2005.

Οι άδειες κυκλοφορίας στο δακτύλιο που έχουν χορηγηθεί για τις παραπάνω περιπτώσεις ( η, ια, ιβ, ιγ, ιδ, ιε, ιστ, ιζ, ιη, ιθ, κ, κα, κβ, κγ, κδ, κε, κζ, κη, κθ, λ, λα, και λβ) από τη Δ/νση Τροχαίας Αττικής για το έτος 2004 - 2005 εξακολουθούν να ισχουν μέχρι 21.7.2006 εκτός αν υπάρξει αίτημα ανάκλησης από τον ενδιαφερόμενο ή την Δ/νση Τροχαίας Αττικής.

4. Για την αντιμετώπιση εξαιρετικών περιπτώσεων επειγόντων και εκτάκτων περιστατικών η Δ/νση Τροχαίας Αττικής είναι δυνατόν να χορηγεί κατά την κρίση της προσωρινά σημειώματα ολιγοήμερης διάρκειας, η οποία δεν είναι δυνατόν να υπερβαίνει τις πέντε (5) εργάσιμες ημέρες.

Τα σημειώματα αυτά χορηγούνται μετά από αίτηση των ενδιαφερομένων προς την οικεία υπηρεσία τροχαίας κινήσεως και αναφέρουν τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου που εξαιρείται προσωρινά από τα περιοριστικά μέτρα της απόφασης αυτής, καθώς και την ημερομηνία λήξης.

5. Τα φορτηγά αυτοκίνητα μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 2,2 τόνων δεν υπόκεινται στα περιοριστικά μέτρα και κυκλοφορούν ελεύθερα μέσα στο δακτύλιο, με τους περιορισμούς του εμπορικού τριγώνου και της «ΜΠΛΕ ΖΩΝΗΣ», όπως αυτοί καθορίζονται με σχετικές αποφάσεις.

6. Τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους 2,2 τόνων και κάτω υπόκεινται στα περιοριστικά μέτρα της απόφασης αυτής με τις εξής εξαιρέσεις:

α. Κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό, εφ' όσον μεταφέρουν τρόφιμα ή ποτά, είδη για νοσοκομεία ή κάνουν διανομή τύπου.

β. Κυκλοφορούν ελεύθερα από 14.30 μέχρι 17.00, εφ' όσον διανέμουν εμπορεύματα, που δεν καλύπτονται από την προηγούμενη περίπτωση.

γ. Εξαιρούνται μέχρι τρία (3) αυτοκίνητα της εταιρείας «ΑΚ ΕΛΛΑΣ», για όσο διάστημα αυτή έχει σύμβαση συντήρησης με τον ΟΤΕ των τηλεφωνικών θαλάμων στην περιοχή ισχύος των περιοριστικών μέτρων και μέχρι δέκα (10) αυτοκίνητα της εταιρείας «ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε.» για όσο διάστημα αυτή έχει σύμβαση συντήρησης του συστήματος σηματοδότησης στην περιοχή ισχύος των περιοριστικών μέτρων.

Τα παραπάνω αυτοκίνητα της περίπτωσης γ, εξαιρούνται μόνο εφ' όσον έχουν εφοδιαστεί με ειδικό σημείωμα από την οικεία υπηρεσία τροχαίας κινήσεως που χορηγείται σύμφωνα με τη διαδικασία της παραγράφου 3 της Απόφασης αυτής.

7. Οι παραβάτες της παρούσας, τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 52 του Κ.Ο.Κ. (ν. 2696/1999).

Οι ίδιες ποινές επιβάλλονται και στους κατοίκους του δακτυλίου κατόχους της ειδικής κάρτας, σε περίπτωση κυκλοφορίας τους σε ζώνη διαφορετική από την επιτρεπόμενη ή σε ώρες άλλες από τις προβλεπόμενες για τις ζώνες αυτές, από την παρούσα απόφαση.

8. Συστήνεται τριμελής Επιτροπή από εκπροσώπους των Υπουργείων Δημόσιας Τάξης, Περιβάλλοντος - Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών - Επικοινωνιών, που θα εξετάζει και θα εισηγείται για θέματα που αφορούν στα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, καθώς και για ειδικές περιπτώσεις που δεν περιλαμβάνονται στις παραπάνω παραγράφους.

9. Με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και μετά από εισήγηση της παραπάνω Τριμελούς Επιτροπής για λόγους κατασκευής του ΜΕΤΡΟ, είναι δυνατόν να τροποποιούνται προσωρινά τα όρια του δακτυλίου περιοριστικών μέτρων.

10. Με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και μετά από εισήγηση της Τριμελούς Επιτροπής είναι δυνατόν να τροποποιείται η διάρκεια εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων του δακτυλίου.

Από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ε, όλος ο κόσμος έμπαινε, εμείς θα μέναμε απέξω; Πάντως τα υβριδικής τεχνλογίας αυτοκίνητα είναι το μέλλον πιστεύω. Έλα Αλέκο (KonstantinosMD) πόσα καίει το X5 για κίνηση με 5-10 km/h εντός δακτυλίου;;; Πόοοοοσααααααα;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

επανερχεται??γιατι ποτε καταργηθηκε :anavwfwties: σε περιοδικο του ΙΣΑ μηνα απριλιο αν θυμαμαι καλα λεει ξεκαθαρα οτι τα αυτοκινητα με επιβατη ιατρο μπορουν να μπαινουν στον δακτυλιο αρκει να φερνει μαζι του ιατρικη ταυτοτητα. Δηλαδη τοσο καιρο δεν ισχυε το μετρο?Και εμπαινα εγω με το κιλο στο δακτυλιο :bloodomen:

Οσο για τα επειγοντα παραμυθι γιατι αν πρεπει να δω και καλα εναν ασθενη στο σπιτι αντε ο τροχομονος να μου πει κυριε παρανομησατε. Δεν παιρνει την ευθυνη με τιποτα να με στειλει με μετρο στο σπιτι. Καμια διαταξη για λεωφοριολωριδα δεν παιζει :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αν μπαίνουν οι γιατροί στο δακτύλιο θα μπλοκάρουμε όλο το δακτύλιο!!! Είμαστε κ πολλοί ζωή να 'χουμε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

α, τωρα μαλιστα! αποκατασταθηκε η εικονα του ιατρου! :P

χωρια που εξασφαλιζεται το μελλον μας! θα νοικιαζουν (οι συναδελφοι της Αθηνας) τα αυτοκινητα τους (με το ιατροσημο) σε οσους θελουν να μπαινουν ελευθερα στο δακτυλιο! :D

αχ,παλι την Αθηνα εξυπηρετουν οι νομοι... :anavwfwties::lol:

υ.γ. αυτο τι ηταν? ανταποδοτικο ωφελος του νικητα emshifty , μιας και δεν περιοριζει τους υπεραριθμους στην ειδικοτητα? emthumbdown

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μαλλον καπου κανεις λαθος συναδελφε!Αν σε σταματησει η τροχαια σου ζητα αδεια!!Δεν μπορεις

να κυκλοφορεις με ξενο αυτοκινητο!Και κατι αλλο...Σε βλεπω και καπου αλλου πως σ'ενοχλει

το μετρο για τους υπεραριθμους!Εγω ετοιμαζομαι για ειδικοτητα για εξωτερικο ,αλλα δε βλεπω το λογο

οι υπολλοιποι να τα βαζετε μ' αυτους!Ειχα συμφοιτητες που εργαζονταν.Καταρχην λεγονται ετσι

γιατι δεν καταλαμβανουν τις οργανικες θεσεις που ανηκουν σ' εμας.Οποτε δε μπορουμε να τους

δουμε σαν ανταγωνιστες.Επειτα, λογω της δουλειας αυτοι τελειωνουν γυρω στα 35-36 συνηθως!Γιναμε

εμεις τοσο και μειναμε χωρις ειδικοτητα?Οταν εμεις πιναμε το καφεδακι μας αυτοι δουλευαν και επαξια

εδωσαν και περασαν οσα μαθηματα δωσαμε κι εμεις!Γιατι λοιπον, ασχετα με το ποιος κυβερνα, να μην

τους υποστηριξει η πολιτεια?Αν κανω καπου λαθος ,παρακαλω να με διορθωσετε!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι σχέση έχουν οι κατακτήριες με τους υπεράριθμους? Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά, Αννίτα, στο σημείο που λες για καφέδες και εργασία.

Όπως και να έχει και επειδή κυριαρχεί η άποψη, ειδικά σε κύκλους αριστερών παρατάξεων της Σχολής, ότι οι υπεράριθμοι δεν είναι και τόσο κακό πράμα, μια και δεν στερούν από κάποιον τη θέση, αυτό αποτελεί ΤΕΡΑΣΤΙΟ μύθο:

Όλοι οι έμμισθοι υπεράριθμοι στερούν ίσο αριθμό έμμισθων θέσεων ειδικότητας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup ακριβως ετσι sov!

Anita δε μιλησα για αυτους που μπαινουν στη σχολη με κατατακτηριες, αλλα για τα λαμογια που μπαινουν ως υπεραριθμοι για ειδικοτητα.

εκτος ομως απο τα λαμογια (που επικαλουνται συνηθως λογους υγειας ή "βαφτιζονται" παλλινοστουντες) το καλο μας κρατος φροντισε ωστε να υπαρχουν ενα σωρο κατηγοριες που μπαινουν ως υπεραριθμοι. θελετε παραδειγματα?

1. στρατιωτικοι. γιατι δηλαδη εμεις να υποχρεωνομαστε σε αναμονη/εξετασεις και αυτοι με ενα βυσματακι (ειναι γνωστο το πως λειτουργει ο στρατος) να τσιμπουν τη θεση?

2. Ιατροι του ΕΣΥ. ο νομος προβλεπει οτι ιατροι του ΕΣΥ (μετα απο καποια χρονια υπηρεσιας) μπορουν να μπουν ως υπεραριθμοι για να κανουν 2η ειδικοτητα. ειναι ΤΡΕΛΟ! αλλος νομος προβλεπει ξεκαθαρα οτι κανεις δε μπορει να ασκει 2 ειδικοτητες ουτε στο δημοσιο ουτε στον ιδιωτικο τομεα! αρα ποιο το νοημα να κανουν 2η ειδικοτητα οι του ΕΣΥ?

3. "Παλλινοστουντες"! εδω μιλαμε για μεγαλο παρτυ! εχουν γεμισει τα νοσοκομεια!

και το χειροτερο ξερετε ποιο ειναι? οτι ακομα και αν δε επηρεαζαν τη λιστα, κλεβουν σε εκπαιδευση!

φαντασου μια χειρουργικη κλινικη με 10 κανονικους ειδικευομενους και πχ 20 χειρουργεια / εβδομαδα. αντιστοιχουν 2 χειρουργεια / ειδικευομενο, χοντρα χοντρα.

αν σ'αυτη τη κλινικη μπουν αλλοι 5 υπεραριθμοι τοτε τα χειρουργεια / ειδικευομενο θα μειωνονταν σε 20/15 = 1.33 αρα οι κανονικοι χανουν σε εμπειρια.

Ομως ειναι ακομα χειροτερα! με δεδομενο οτι 9/10 περιπτωσεις οι υπεραριθμοι ειναι βυσματα, απο τα 20 χειρουργεια, τα 10 (και μαλιστα τα ποιο σημαντικα!) τα παιρνουν οι βυσματωμενοι υπεραριθμοι και οι 10 κανονικοι μοιραζονται τα αλλα 10 και μαλιστα τα μικροτερης σημασιας!

κλεβουν η δε κλεβουν σε εκπαιδευση?

τωρα καταλαβαινετε γιατι ο καλος μας υπουργος ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ το θεμα των υπεραριθμων?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι, ναι ...τα ξερω τα προβληματα και τις κλικες τοσο οσο δε μπορειτε να φανταστειτε!!

Δυστηχως, ακομη και εξετασεις να μπουν, αυτο το φαινομενο οπως και καποια αλλα δε νομιζω να

εξαλειφθουν!Η μεροληψια υπερ καποιων που εχουν ''υπερανθρωπες'' δυνατοτητες παντα θα κυριαρχει!

Οι αποψεις μου δεν προερχονται απο καποια παραταξη...οποιος καταλαβε, καταλαβε!!

Κλικες εννοω τους βυσματιες μεγαλου μεγεθους!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και κατι αλλο...Οσοι εργαζονται στο δημοσιο τομεα και εχουν πτυχιο ιατρικης εχουν δικαιωμα για εκπαι-

δευτικη αδεια και να κανουν αμεσα ειδικοτητα οπου επιθυμουν ως υπεραριθμοι!!Και το θεωρω σωστο

μετρο γιατι ουτε βυσμα εχουν ,και δωσανε και περασανε οσα μαθηματα κι εμεις, μεΔΙΑΒΑΣΜΑ!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι αλλά τί ακριβώς να κάνουν στο δημόσιο τομέα;;; Και ποιές υπηρεσίες εννοείς;Επιπλέον από όσο ξέρω παίρνουν άδεια αλλά δεν πληρώνονται τον μισθό του ειδικευομένου αλλά τον μισθό της υπηρεσίας τους.

Το λέω γιατί μια φίλη μου που ήταν με κατατακτήριες, που δουλεύει χρόνια σε σχολείο, που έχει και πρόβλημα υγείας δεν έχει καταφέρει με τίποτα να μπει υπεράριθμη. Μην είσαι και πολύ αισιόδοξη επομένως...δεν είναι εύκολο να γίνεις υπεράριθμος χωρίς βύσμα...πάει τέλειωσε

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν εχω σκοπο εγω για υπεραριθμος...Να πεις της φιλης σου να ρωτησει στο διοικητικο καποιου

νοσοκομειου για να της πουν ποιος νομος ακριβως της δινει αυτο το δικαιωμα και να το δειξει στην

υπηρεσια της.Δεν ξερω κατι περισσοτερο.

Εγω ρωτησα καπου και μου ειπαν οτι δεχονται στρατιωτικους, αρρωστους με συγκεκριμενες νοσους,

απο το εξωτερικο με υποτροφια, και απο το δημοσιο τομεα. emcat2

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να κάνω ένα σχόλιο πάνω στο θέμα; Δεν ξέρω αν θα ακουστεί κάπως...αλλά μου προκαλεί πολύ άσχημη εντύπωση που αυτό το μέτρο το δέχονται κάποιοι με την λογική 'πωωωω τέλεια θα περνάμε στον δακτύλιο άνετα και δεν θα μας λέει ο τροχονόμος κουβέντα, πολύ γαμάουα θα είμαστε'. Για μένα αυτό είναι από απλή αφέλεια μέχρι τρελό κόμπλεξ.

Το μέτρο γίνεται για συγκεκριμένο λόγο. Ένας γιατρός έχει επείγον περιστατικό και πρέπει να περάσει με το αυτοκίνητό του γρήγορα για να πάει στον ασθενή και όχι γιατί ο καθένας που τέλειωσε ιατρική να πάει να πιει καφέ στο Κολωνάκι χωρίς να σκεφτεί τον δακτύλιο.

Το ιατρόσημο στο αυτοκίνητο δεν το έχετε για να περνάτε τον δακτύλιο ή να ρίχνετε γκόμενες...μπαίνουν και άτομα εκτός ιατρικής στο site και με το που το είδαν είπαν καλά τι κομπλεξάρες που είστε οι γιατροί! Εδώ πάνε να βάλουν ένα χρήσιμο μέτρο και αμέσως να πάτε να το μαμήσετε...και τί να απαντήσω σε αυτό;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:splats: Συγγνώμη που το λέω αυτό,αλλά δεν είναι τυχαίο που το τμήμα του φόρουμ αυτό λέγεται οι "τελειωμένοι"...Δεν εξηγείται αλλιώς πώς η συζήτηση ξεκινά από το δακτύλιο και καταλήγει πάλι στους...υπεραρίθμους.Παιδιά ξέρετε τις απόψεις μου που είναι ίδιες με τις περισσότερες δικές σας-τα ίδια περνάμε-αλλά ξεκολλάτε λίγο,δεν είναι όλη η ζωή μας η επαγγελματική αποκατάσταση!

Υ.Γ.Και τπτ άλλο να μην έφταιγαν,το ότι κατάντησαν τους νέους γιατρούς έτσι φταίνε!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και κατι αλλο...Οσοι εργαζονται στο δημοσιο τομεα και εχουν πτυχιο ιατρικης εχουν δικαιωμα για εκπαι-

δευτικη αδεια και να κανουν αμεσα ειδικοτητα οπου επιθυμουν ως υπεραριθμοι!!Και το θεωρω σωστο

μετρο γιατι ουτε βυσμα εχουν ,και δωσανε και περασανε οσα μαθηματα κι εμεις, μεΔΙΑΒΑΣΜΑ!!

6 χρόνια για εκπαιδευτική άδεια είναι ελληνική εφεύρεση :-)

Τελικά όλοι έχουν δικαιώματα εκτός απο αυτούς που μπήκαν στην ιατρική με πανελλήνιες. Για όλα αυτά υπάρχει μία λύση. Να μπούν εξετάσεις για όλους ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. Είτε δουλέυουν στο δημόσιο, είτε είναι παντρεμένοι, είτε έχουν παιδιά, είτε είναι έγγαμοι, είτε είναι άγαμοι κ.ο.κ. Αν αρχίσουμε με τα δικαιώματα που έχει ο καθένας μας δεν θα βγάλουμε ποτέ άκρη. Πάντως το επάγγελμα του γιατρού είναι πολύ "in" στις μέρες μας. Όλοι βρίσκουν το τρόπο να φορέσουν την άσπρη μπλούζα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

υπαρχει νομος για τα ορια ταχυτητας των γιατρων στην εθνικη? :P αν εχουμε επειγον περιστατικο δεν μας πιανουν τα ορια ταχυτητας και τα γαμορανταρ?? :anavwfwties:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δεν υπάρχει στα χαρτιά αλλά που κ πού πιάνει το κόλπο. Του πατέρα μου έχουνε χαρίσει 2-3 κλησεις έτσι.

Ακούστε ιστορία:

Οδηγάει πολύ γρήγορα μια γυναίκα ενος γιατρού γνωστού μου. Την σταματάει η τροχαία για υπερβολική ταχύτητα. Έξυπνη όπως είναι αυτή λέει στον αστυνομικό " Πάμε να δώσουμε αίμα για ένα επειγον περιστατικό. Εεεεεελα κ εσύ να δώσεις αίμα ΤΩΡΑ". Ο αστυνομικός μόλις άκουσε αίμα χέστηκε κ την άφησε να φύγει! Χεχεχεχε. Μυαλό που έχουν οι γυναίκες ρε παιδί μου. Έτσι μας κοροιδεύουνε κ εμας!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...
6 χρόνια για εκπαιδευτική άδεια είναι ελληνική εφεύρεση :-)

Τελικά όλοι έχουν δικαιώματα εκτός απο αυτούς που μπήκαν στην ιατρική με πανελλήνιες. Για όλα αυτά υπάρχει μία λύση. Να μπούν εξετάσεις για όλους ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. Είτε δουλέυουν στο δημόσιο, είτε είναι παντρεμένοι, είτε έχουν παιδιά, είτε είναι έγγαμοι, είτε είναι άγαμοι κ.ο.κ. Αν αρχίσουμε με τα δικαιώματα που έχει ο καθένας μας δεν θα βγάλουμε ποτέ άκρη. Πάντως το επάγγελμα του γιατρού είναι πολύ "in" στις μέρες μας. Όλοι βρίσκουν το τρόπο να φορέσουν την άσπρη μπλούζα.

Επειδή τυχαίνει να είμαι στην ίδια μοίρα, αν είμαι εκπαιδευτικός, να εργαζόμουν όσα χρόνια ήταν η σχολή , η νομοθεσία απ'ό,τι ξέρω αφορά μόνο τους δημοσίους υπαλλήλους που υπάγονται στο Υπουργείο Υγείας, παίρνουν άδεια μετ'αποδοχών για όσο καιρό διαρκεί η ειδικότητα και μετά οφείλουν ναεςπιστρέψουν στην αρχικ΄πη θέση εργασίας για χρόνο διπλάσιο με αυτόν που διήρκησε η υπηρεσία ειδαλλως να επιστρέψουν το σύνολο των χρημάτων που τους απέδωσε η πρώτη τους υπηρεσία.

με λίγα λόγια πρόκειται για μια ονομαστική και φωτογραφική νομοθεσία για να βολευτούν συγκεκριμένα άτομα που βολεύτηκαν σε μαι θέση υπουργείου η υοηρεσίας, πήταν μονιμότητα και δεν έχουν καο τόσο ανάγκη τα χρήματα. Θεωρούνται υπεράριθμοι και άμισθοι καθώς σε αυτούς καταβάλλονται μόνο οι εφημερίες. Αυτά τα λίγα.

Μακάρι να ίχυε κάτι διαφορετικό γιατί είναι πραγματικότητα οτι μας έχουν πάρει τα χρόνια για να ξεκινήσουμε ειδικότητα...αλλά μωρέ σιγά...κοντά είναι το 2011!!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

γ. Αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες Ελλήνων του εξωτερικού και ξένων επισκεπτών της χώρας για τις πρώτες σαράντα (40) ημέρες της παραμονής τους στην Ελλάδα.

Επίσης αυτοκίνητα νοικιασμένα από ξένους επισκέπτες της χώρας και Έλληνες μόνιμους κατοίκους του εξωτερικού για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Κοίτα κάτι πράγματα που μαθαίνει κανείς από το ΓΜ... :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 6 years later...

Καλημέρα,υπάρχει κάποια νεότερη διάταξη για την κυκλοφορία εντός δακτυλίου για γιατρούς που πηγαίνουν στο νοσοκομείο που δουλεύουν,για ολοήμερη εφημερία?Μπορούν να κυκλοφορούν εντός τις ημέρες που εφημερεύουν τουλάχιστον?δεν πληρωνόμαστε τις εφημερίες,μην πληρώσουμε και κλήση όταν περνάμε.

ευχαριστώ όποιον γνωρίζει κάτι και απαντήσει..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.