Jump to content

ΝΕΟΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ;;


V23

Recommended Posts

http://www.dikatsa.info/forum/showpost.php...528&postcount=2

Παιδια να σας πω ενα χαρμοσυνο νεο, βεβαια οπως το παρει κανεις...

Σημερα, λιγο πιο νωρις μιλουσα με εναν δικηγορο, παλιος δικατσας και αυτος απο Ρουμανια (αυτος και αν ειχε δωσει μαθηματα... τελος παντων) και ισχυριζοταν οτι αυτες οι εξετασεις οποτε και να γινουν μεχρι το τελος του χρονου ειναι παρανομες η κατι τετοιο, διοτι βαση του νομου ταδε (του ιδρυτικου του ΔΟΑΤΑΠ) η υλη πρεπει να εχει ανακοινωθει τουλαχιστον ενα χρονο πιο πριν και να εχει ελεγθει απο επιτροπη για τον βαθμο δυσκολιας της! Ανεφερε καποια νομικα επιχειρηματα ακομη τα οποια δυστυχως δεν ειμαι σε θεση να σας τα μεταφερω λογω καποιων βαθμων αλκολαιμιας... ειναι και δυσκολη η νομικιστικη ορολογια παναθεματη...

Οποτε, αλλαξτε τους τα φωτα οι δυσαρεστημενοι απο το αποτελεσμα!!!

PS: Εκανα καποιους ευπρεπισμους στο κειμενο, η αλκολαιμια γαρ....

Παλιά μου τέχνη κόσκινο;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν παιδια του Δικατσα που να μην ειναι βισματιες?

Αν ηταν ολοι βισματα θα ειχαν περασει εδω και καιρο. Δεν θα ταλαιπωρουνταν αδικα τοσα χρονια. Το γνωριζετε οτι τα θεματα ειναι επιπεδου ειδικοτητας? Το γνωριζετε οτι δινουν παιδια απο το 98 και μπορει να μην περνανε για μια ερωτηση? Γνωριζετε οτι αν ψαξετε σε διαφορετικα συγγραματα για ορισμενες απαντησεις θα βρειτε 2 σωστες? Μηπως θελετε παραδειγματα?

Γνωριζετε οτι δεν μπορουν ισως και ΠΟΤΕ να δουν τα θεματα στα οποια εξεταστηκαν?

Γνωριζετε οτι δεν εχουν υλη??????

Μηπως θα επρεπε να κανετε μια κοντρα σε "κοινα" θεματα καποια φορα?

Και τωρα θα μου πειτε οτι τα θεματα τα εχετε δει στο Τελεδια κ ηταν βατα!

Και ομως πως συμβαινει αραγε και τοσοι γιατροι που τα ειδαν ειπαν οτι ειναι θεματα ειδικοτητας? Γιατροι που εχουν τελειωσει σε Ελληνικες Ιατρικες Σχολες.

Και μιας κ μιλατε με παροιμιες...οποιος ειναι εξω απο το χορο πολλα τραγουδια ξερει...

Απο ηθικη παντως δεν τα πατε κ καλα ε?

Κριμα κ ειναι το πρωτο που πρεπει να εχει ενας γιατρος!!!!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλός Δικατσάς είναι ο κομμένος Δικατσάς! :lol::lol::lol::antegeia:

Λεφτεριά στο Σαντάμ και ο Λεβέντης στη βουλή!

Κάνα άλλο έτοιμα ρε παιδιά?

Η ηθική πόσο πάει στο στοίχημα? Παίζει και παραλλαγή??? Σας έστειλε κανένας με το ζόρι έτσω?

Καλά κρασά... emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Νατα πάλι,και εκεί που είχαμε ηρεμήσει με το ΔΟΑΤΑΠ :(

Μάλλον τώρα που δε δίνουν εξετάσεις ή που δίνουν αλλά πλησιάζουν οι εξετάσεις ανεβαίνει το άγχος και ψάχνουν τομέα εκτόνωσης στα χιλιοεπιπωμένα και χιλιοπλακωμένα.

Άντε και καλό καλοκαίρι(ή καλή επιτυχία εάν δώσετε) παιδιά(και το Σεπτέμβρη με τις ερωτήσεις που θα πέσουν,τις απαντήσεις έτοιμες και τα βιβλία ανοιχτά)-UGRMLE :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν παιδια του Δικατσα που να μην ειναι βισματιες?

Αν ηταν ολοι βισματα θα ειχαν περασει εδω και καιρο. Δεν θα ταλαιπωρουνταν αδικα τοσα χρονια. Το γνωριζετε οτι τα θεματα ειναι επιπεδου ειδικοτητας? Το γνωριζετε οτι δινουν παιδια απο το 98 και μπορει να μην περνανε για μια ερωτηση? Γνωριζετε οτι αν ψαξετε σε διαφορετικα συγγραματα για ορισμενες απαντησεις θα βρειτε 2 σωστες? Μηπως θελετε παραδειγματα?

Γνωριζετε οτι δεν μπορουν ισως και ΠΟΤΕ να δουν τα θεματα στα οποια εξεταστηκαν?

Γνωριζετε οτι δεν εχουν υλη??????

Μηπως θα επρεπε να κανετε μια κοντρα σε "κοινα" θεματα καποια φορα?

Και τωρα θα μου πειτε οτι τα θεματα τα εχετε δει στο Τελεδια κ ηταν βατα!

Και ομως πως συμβαινει αραγε και τοσοι γιατροι που τα ειδαν ειπαν οτι ειναι θεματα ειδικοτητας? Γιατροι που εχουν τελειωσει σε Ελληνικες Ιατρικες Σχολες.

Και μιας κ μιλατε με παροιμιες...οποιος ειναι εξω απο το χορο πολλα τραγουδια ξερει...

Απο ηθικη παντως δεν τα πατε κ καλα ε?

Κριμα κ ειναι το πρωτο που πρεπει να εχει ενας γιατρος!!!!!!!

Αυτό με την ηθική δεν το κατάλαβα.

Εσύ λες ότι όσοι δεν δίνουν ΔΙΚΑΤΣΑ δεν έχουν καταλάβει πόσο δύσκολο είναι.

Εντάξει,αλλά γιατί αυτό να είναι ανήθικο δηλαδή;

και το πρώτο που πρέπει να έχει ένας γιατρός είναι.....να είναι γιατρός.

Αλλίως θα βάζαμε την μητέρα τερέζα να κάνει ορθοπαιδικές επεμβάσεις

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν παιδια του Δικατσα που να μην ειναι βισματιες?

Αν ηταν ολοι βισματα θα ειχαν περασει εδω και καιρο.  Δεν θα ταλαιπωρουνταν αδικα τοσα χρονια. Το γνωριζετε οτι τα θεματα ειναι επιπεδου ειδικοτητας? Το γνωριζετε οτι δινουν παιδια απο το 98 και μπορει να μην περνανε για μια ερωτηση? Γνωριζετε οτι αν ψαξετε σε διαφορετικα συγγραματα για ορισμενες απαντησεις θα βρειτε 2 σωστες? Μηπως θελετε παραδειγματα?

Γνωριζετε οτι δεν μπορουν ισως και ΠΟΤΕ να δουν τα θεματα στα οποια εξεταστηκαν?

Γνωριζετε οτι δεν εχουν υλη??????

Μηπως θα επρεπε να κανετε μια κοντρα σε "κοινα"  θεματα καποια φορα?

Και τωρα θα μου πειτε οτι τα θεματα τα εχετε δει στο Τελεδια κ ηταν βατα!

Και ομως πως συμβαινει αραγε και τοσοι γιατροι που τα ειδαν ειπαν οτι ειναι θεματα ειδικοτητας? Γιατροι που εχουν τελειωσει σε Ελληνικες Ιατρικες Σχολες.

Και μιας κ μιλατε με παροιμιες...οποιος ειναι εξω απο το χορο πολλα τραγουδια ξερει...

Απο ηθικη παντως δεν τα πατε κ καλα ε?

Κριμα κ ειναι το πρωτο που πρεπει να εχει ενας γιατρος!!!!!!!

τον καιρό που ήμουν φοιτητής (πολύ μου αρέσει αυτό, δε το έχω ξαναπεί! :P ) είχα κοπεί σε ένα μάθημα δύο φορές με 19 στις 40 ερωτήσεις σωστά...δηλαδή για μία ερώτηση. Τί σημαίνει αυτό; Ότι έπρεπε να περάσω; Εγώ έφταιγα γιατί δεν είχα διαβάσει καλά, διάβασα καλύτερα την τρίτη και το πέρασα μια χαρά. Μία ερώτηση είναι μία ερώτηση, τί να κάνουμε. Παγκόσμια ισχύει αυτό.

αν τα θέματα είναι επιπέδου ειδικότητας τότε κρίμα τους ειδικευμένους που το είπαν.

επίσης οι ίδιοι ειδικευμένοι αν δουν τα θέματα σε πολλά μαθήματα στην ιατρική Αθήνας θα πουν τα ίδια και χειρότερα. Διαβάσαμε, τα περάσαμε.

προσωπικά ξαναλέω ότι πριν δώσω παθολογία (πριν καν διαβάσω) είχα περάσει με σχετική άνεση το τεστ στο σάιτ του ΔΙΚΑΤΣΑ. Δεν σημαίνει αυτό ότι παρακολουθώ κάθε χρόνο τα θέματα, αλλά και στην σχολή μου όταν τα έδωσαν σε μια ομάδα φοιτητών να τα λύσει ως τεστ, το ποσοστό επιτυχίας ήταν πάνω από 90% με ψηλές βαθμολογίες.

εύκολο δεν είναι σε καμία περίπτωση. Αν κάποιος αποφασίσει να διαβάσει ένα σύγγραμα παθολογίας χωρίς ουσιαστικές βάσεις και πάει να δώσει, είναι χλωμό αν το περάσει. Αν όμως έχεις βάσεις φυσιολογίας, ανατομίας, παθολογικής φυσιολογίας και ανατομίας, φαρμακολογίας και έχεις διαβάσει και στις διάφορες κλινικές, τότε ένα μια επανάληψη σε ένα γενικό τεξτμπουκ είναι αρκετό.

Με άλλα λόγια, αυτοί που κόβονται, το παθαίνουν γιατί πήγαν μόνο με μια παθολογία χωρίς σωστές γενικές γνώσεις.

ύλη συγκεκριμένη μπορεί να μην υπάρχει (και εδώ ίσως διαφωνώ με το συγκεκριμένο σύστημα και θεωρώ ότι ίσως έπρεπε και να υπάρχει) αλλά ως αναγνώριση πτυχίου ως ισότιμου μπορεί κάποιος να υποθέσει ότι περιλαμβάνει όλα τα μαθήματα των ιατρικών σχολών της Ελλάδας.

δεν θα είχα ποτέ κανένα πρόβλημα να συναγωνιστώ σε ίδια θέματα και για αυτό είμαι υπέρμαχος των εξετάσεων για ειδικότητα.

Τέλοσπάντων, είχα δηλώσει να μην ξανασχοληθώ με το ζήτημα καθόλου αλλά ο καιρός γαρ ζεστός! :)

:rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Άντε και καλό καλοκαίρι(ή καλή επιτυχία εάν δώσετε) παιδιά(και το Σεπτέμβρη με τις ερωτήσεις που θα πέσουν,τις απαντήσεις έτοιμες και τα βιβλία ανοιχτά)-UGRMLE

emclappingemclappingemclappingemclappingemclapping

Εξετάσεις «GRMLE»

Σαν να λέμε τα gremlins των USMLE :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.dikatsa.info/forum/showthread.php?t=1639

παλιός γάιδαρος καινουρια περπατησιά;  embaaa  ;)

Στην αρχή ,διαβάζοντας αυτό το ποστ, δεν ήθελα να απαντήσω .Κλειδωθήκανε οι σκέψεις μου μεσ’ του μυαλού τα υπόγεια .Ήθελα τόσα να πω μα δεν υπήρχαν λόγια .Μην μου πείτε, ότι δεν το παθαίνετε και εσείς !Να προσπαθείς να γράψεις κάτι εννοώ, να θες να πεις τα ανείπωτα ,να μην βρίσκεις τίποτε και στο τέλος να πιάνεσαι από τις λέξεις!

Θα παραθέσω ένα εισαγωγικό σημείωμα μιας Ελληνίδας «συναδέλφου» (σε εισαγωγικά, γιατί εγώ, ακόμα, είμαι μη αναγνωρίσιμος),η οποία έγραψε ένα από τα βιβλία που χρησιμοποιώ, για την προετοιμασία μου στην εξέταση της παθολογίας .Αποτελεί τον βασικό πυλώνα της προσπάθειας μου να επιχειρηματολογήσω :

«Περνώντας τις πύλες του πανεπιστημίου, νόμιζα πως επιτέλους άνοιξαν οι διέξοδοι του λαβυρίνθου της νεανικής αναζήτησης, θα γινόμουν μέρος της φοιτητικής συζήτησης, αναζήτησης, της φοιτητικής κουλτούρας!

Ξεκινώντας λοιπόν σαν σφουγγάρι, έτοιμη να «ρουφήξω γνώση», έπαθα τον πρώτο κλονισμό. Οι περισσότεροι φοιτητές από την πρώτη κιόλας μέρα χωρίστηκαν σε ειδικά «γκέτο» με συγκεκριμένες ταμπέλες, όπως «φυτά», «κουλτουριάδηδες», «γιάπηδες», «αριστεροαναρχοαυτόνομοι», κ.ο.κ. Παρακολούθησα -εγώ, για πρώτη φορά- μαζί με ένα από τα «γκέτο» μια παράσταση αρχαίας τραγωδίας με τη Λίνα Κονιόρδου. Συγκλονίστηκα, βούρκωσα. Αισθάνθηκα απίστευτη ευτυχία που βρισκόμουν ανάμεσα σε ανθρώπους που γνώριζαν την τέχνη των αρχαίων μας, που είχαν δει τόσες και τόσες παραστάσεις. Έκπληκτη κοντοστάθηκα: κανείς δε φαινόταν συγκινημένος παρά υπήρχε μία έντονη συζήτηση για τη σωστή δομή, τη στάση του χορού κλπ.

Παρευρέθηκα σε μία βραδινή φοιτητική «σύναξη» ενός άλλου «γκέτου». Ο ενδυματολογικός κανόνας ήταν αυστηρός με τίτλο «επιμελώς ατημέλητο». Υπάκουη, ντύθηκα και πήγα. Η συζήτηση είχε ήδη ανάψει. Παρόλο που συγκεντρώθηκα για να παρακολουθήσω το θέμα της συζήτησης, δεν το κατάλαβα ακριβώς. Ο καθένας -με πολύ «όμορφα» ελληνικά- έβγαζε το δικό του λόγο τονίζοντας σε τακτά χρονικά διαστήματα ονόματα, ρήσεις, τίτλους βιβλίων, που υπογράμμιζαν αυτά που έλεγαν. Αισθάνθηκα πως βρισκόμουν σε τηλεοπτικό παιχνίδι γνώσεων! Η έκπληξη τους ήταν μεγάλη, όταν ομολόγησα πως δεν είχα κάνει ανάλυση στον Χέγκελ...

Παρόμοιες καταστάσεις έζησα πολλές και για αρκετό καιρό. Πάντα υπήρξαν κάποιοι ειδήμονες, οι οποίοι έσπευδαν να με διαφωτίσουν και να μου επιδείξουν τι είναι σωστό να βλέπω, να ακούω, να διαβάζω, να φοράω-και πόσο λάθος ή αδαής ήμουν.

Μεγάλωσα σε μια επαρχία του εξωτερικού, με γονείς όχι επιστήμονες ή μεγαλοαστούς, αλλά εργάτες. Δεν είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω αρχαία τραγωδία, αλλά γνώριζα πώς είναι στο εσωτερικό του ένα εργοστάσιο. Δυστυχώς δεν είχα μεγάλη βιβλιοθήκη στο πατρικό μου, αλλά ήξερα ότι τα εργοστάσια δουλεύουν ΚΑΙ τη νύχτα! (προς μεγάλη έκπληξη τους). Δεν είχα διαβάσει Χέγκελ, αλλά τα υπαρξιακά ζητήματα με απασχολούσαν από τότε που άρχισα να γνωρίζω τον εαυτό μου.

Δυστυχώς, κάπως ανάλογη ήταν και η εμπειρία μου στα πρώτα μαθήματα της σχολής μου. Συνάντησα καθηγητές, οι οποίοι έμπαιναν στο αμφιθέατρο «κουρασμένοι» από τη ζωή, με μια απίστευτη «βαρεμάρα» στο βλέμμα τους, που έπρεπε να ξαναπούν τα ίδια και τα ίδια. Περίμενα το μέντορα, τον καθοδηγητή που θα με ενέπνεε και θα με διαβεβαίωνε πως όλα θα πάνε καλά, όχι παραμυθιάζοντάς με, αλλά μεταδίδοντας μου την όρεξη για γνώση, για ζωή, τη δύναμη να αντέξω την ιδιόμορφη «μυρωδιά» της φορμόλης και του νοσοκομειακού θαλάμου.

Κανείς δεν μου υπέδειξε ΠΩΣ θα αναφέρω στον ασθενή μία ανίατη ασθένεια, ΠΩΣ θα ανακοινώσω στους συγγενείς το θάνατο του αγαπημένου τους προσώπου, ΠΩΣ θα μεταφέρω κουράγιο σε μία δύσκολη ασθένεια, ΠΩΣ θα τα αντιμετωπίσω ΕΓΩ όλα αυτά.

Αντ' αυτού είδα να «κόβομαι» στα μαθήματα τυχαία, να «πέφτουν» τηλέφωνα μπροστά μου την ώρα της προφορικής εξέτασης για τη συμφοιτήτρια που καθόταν δίπλα μου, να πρέπει να σηκώνομαι και να ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ στα εβδομαδιαία σεμινάρια μιας κλινικής την ώρα που έμπαινε ο καθηγητής μου, τον οποίο δεν είχα δει ΠΟΤΕ να κάνει μάθημα κλπ.

Μετά από αρκετό καιρό αναστηλώθηκα από την ανασφάλεια που μου είχαν προκαλέσει οι συμφοιτητές μου και κατάλαβα πόσο επιφανειακά ήταν όλα αυτά. Μέσα στο κομφούζιο των γνώσεων τους ίσως να είχαν λησμονήσει ότι ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ σημαίνει επίδειξη εξειδικευμένων, αναμασημένων δεδομένων χωρίς ποτέ μια αληθινή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ άποψη, ΔΕΝ σημαίνει στεγανά στο μυαλό από 18 χρονών.

Όσο για τους καθηγητές μου, επέλεξα να θυμάμαι κάποιους, όπως τον κύριο Ιωάννη Χατζή, ο οποίος στο τελευταίο μάθημα, στα τελευταία slights, μας έδειξε την πλατεία του Αγίου Μάρκου στη Βενετία, που ήταν γεμάτη περιστέρια, τα οποία διαδοχικά άνοιξαν τα φτερά τους και πέταξαν προς τον ουρανό. Και είπε: «είστε τα περιστέρια μου, σας εύχομαι καλό ταξίδι!!!»

Αποφάσισα λοιπόν να αποποιηθώ το «αδειανό πουκάμισο» και να βουτήξω στην πραγματική κουλτούρα της ζωής, να φανώ ίσως αδιάφορη απέναντι στα «γκέτο» τους με τις ταμπέλες, απέναντι στις παραδόσεις των μαθημάτων, αλλά σίγουρα ρομαντικά περίεργη.

Αυτά που έμαθα από την όλη περιπέτεια ήταν:

- να αποβάλεις τις παρωπίδες και να αποζητάς συνεχώς καινούριες οπτικές γωνίες

- να μη χάνεις τον αυθορμητισμό σου

- να αφήνεις τον εαυτό σου να αισθάνεται και να ονειρεύεται

- να μπορείς να ΣΥΝδιαλέγεσαι

- να αποδέχεσαι με καταλογή, χωρίς απαραίτητα να συμφωνείς, και να παραδέχεσαι τις απόψεις του συνανθρώπου σου

- να ταξιδεύεις προς την ολότητα χωρίς να χάνεσαι στα παρακλάδια της

- να βλέπεις τον ασθενή σου ως ΑΝΘΡΩΠΟ και όχι σαν «ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ»

- να μη σταματάς ποτέ να αναζητάς την αλήθεια, όποια και αν είναι αυτή.

Η Ιατρός!

Αναρωτιέστε πόσες ακόμα ερωτήσεις ανάλογου ύφους με τις παραπάνω θα μπορούσα να καταγράψω;

Ποιος μπορεί να κάνει τη μεγαλύτερη ζημία; Ένας γιατρός με λανθασμένη, ελλιπή και ανεπαρκή γνώση και κρίση κατά τη διάρκεια της ιατρικής πράξης ή ένας εκπαιδευτικός που παράγει ανεπαρκείς γιατρούς;

Το ερώτημα γίνεται ακόμη πιο αμείλικτο, αν αναρωτηθούμε για την επιστημονική ερμηνεία του «ανεπαρκούς ».

Εκεί αντιλαμβανόμαστε την καταστροφική δύναμη ενός κακού εκπαιδευτικού ή ενός κακού εκπαιδευτικού συστήματος, που είναι ανάλογη μιας ισχυρής βόμβας.

Και όλα αυτά μέσα από μια διαρκή διαδικασία μεταρρυθμίσεων και επαναμεταρρυθμίσεων σισύφειας λογικής για το καλό της παιδείας, για το καλό μας!

Χωρίς ποτέ κανένας να καθίσει με υπερκομματικό και διακομματικό τρόπο και λογική να θέσει στρατηγικούς στόχους βάθους για την ελληνική παιδεία.

Και οι γνωστοί αργόμισθοι και αργόσχολοι να μη διδάσκουν τίποτα -διδάσκοντας- και να καταδικάζουν το έθνος και την ελληνική νεολαία σε μαρασμό. Χωρίς τους νέους και μάλιστα τους μορφωμένους (αληθινά μορφωμένους, όχι με ψεύτικα πτυχία και διδακτορικά) πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε τίποτα!

Το αποτέλεσμα; Δεν ανακάλυψα εγώ ότι η γη δεν είναι επίπεδη. Εξαγωγή φοιτητών, για να γυρίσουν πίσω με περισσότερα χαρτιά (άλλοι τα λένε και τυπικά προσόντα), με οικογένειες που μοχθούσαν για να πληρώσουν το τίποτα, και εσωτερικός μαρασμός της Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης μας.

Η αδράνεια των φέουδων της εκπαίδευσης, οι απεργίες (συνήθως για το πάπλωμα), η διαφθορά, ο απαξιωτικός χαρακτηρισμός της «παραπαιδείας», με μια δημόσια παιδεία (που, ναι, τη θέλουμε και την υποστηρίζουμε και λειτουργούμε δίπλα της συμπληρωματικά και επικουρικά), που «παράπαιε» και ακόμα παραπαίει, αυτά πρέπει να μας απασχολούν!!

V23 ,δεν ξέρω γιατί αλλά μου είσαι αρκετά συμπαθής και θα ήθελα να σου πω, ότι δεν πρέπει να κρίνεις ,έστω και χαριτολογώντας, έναν άνθρωπο ,πόσο μάλλον μια δεσποινίδα όπως η Κορίνα και να χαρακτηρίζεις…..Εδώ κολλάει το περί ηθικής που αναφέρει η αγαπητή Galadriel ,από όσο κατάλαβα!Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε !Γίνε καλύτερος επιστήμονας και θα την εκτοπίσεις(Βρες και κάποια γρανάζια του συστήματος, χρειάζεται και που ξέρεις ,ίσως σε δούμε και υπουργό Υγείας!!!!

Παλαιολόγε ,ειλικρινά αρχίζω και σε συμπαθώ, για τον τόνο και την εγκράτεια σου! Πάρε αντιβίωση….σε συμπαθεί ένας Δικατσάς !Μην γελάς ,δεν αστειεύομαι !Ενδεικτικές ερωτήσεις σημαίνει Question Bank και το ξέρεις δεν σε καλύπτουν απόλυτα στις εξετάσεις.

Τέλος , θα ήθελα να παρακαλέσω να είναι ήπιες οι απαντήσεις ,αν υπάρξουν ,λόγω των ενδεχόμενων εξετάσεων(ίσως αναβληθούν και αυτές ,ο εμπαιγμός συνεχίζεται….)και της ηρεμίας που απαιτείται!

Φιλικά το θαλασσοπούλι! emhehe

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

V23 ,δεν ξέρω γιατί αλλά μου είσαι αρκετά συμπαθής και θα ήθελα να σου πω, ότι δεν πρέπει να κρίνεις ,έστω και χαριτολογώντας, έναν άνθρωπο ,πόσο μάλλον μια δεσποινίδα όπως η Κορίνα και να χαρακτηρίζεις…..

:angry: δεν πρέπει να κρίνω;;;;; μήπως να λοβοτομηθώ;;; :angry::lol:

Γλάρε μου αδιαφορώ για την συμπάθεια και την αντιπάθεια τού οποιουδήποτε :D

ps

η σχοινοτενής παράθεση ξένων κειμένων δείχνει έλλειψη προσωπικής σκέψης και απουσία κριτικής ικανότητας :splaaaats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το σιγουρο ειναι ενα!

ΗΘΙΚΗ...ΔΕΝ ειναι να κατηγορεις λυσσασμενα συναδελφους σου. ΗΘΙΚΗ δεν ειναι να μη σκεφτεσαι οτι καποιοι γονεις στερηθηκαν τα παντα για να σπουδασουν τα παιδια τους στο εξωτερικο επειδη το συστημα των πανελλαδικων ειναι κ αυτο για μεγαλα βισματα

Χτες πρωτη φορα μπηκα στη σελιδα σας η καημενη....κ εφρηξα!!!!

Για ονομα του Θεου!

Τι εχετε παθει?

Οποιος εχει αξια ας φανει...και φυσικα δεν μασαμε με εξετασεις ειδικοτητας.

Περασαμε πολυ πιο δυσκολα απο οτι εσεις οταν διναμε τις δικες μας εξετασεις στις χωρες του εξωτερικου γιατι ειχαμε να αντιμετωπησουμε και το ρατσισμο της καθε χωρας.

Εσεις εισασταν στην Ελλαδα μη το ξεχναμε αυτο. Και βεβαια περασατε κ εσεις δυσκολα δεν το αμφισβητουμε αυτο αλλα μην αμφισβητειτε κ εσεις εμας.

Στις Ιατρικες Ελλαδας υπαρχουν κ βισματα κ μελετηροι ανθρωποι οπως κ αναμεσα σε μας τους Δικατσαδες οπως μας αποκαλειτε.

Παντου τα παντα, ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

Λιγο σεβασμο ρε παιδια, αφηστε μας κ εμας να κανουμε το δικο μας αγωνα κατα της αδικιας που μας περιβαλλει.

Ειναι ανηθικο να κοιταει κανεις το δικο του συμφερον κ γιαυτο να τα ισοπεδωνει ολα κ να μη σκεφτεται οτι κ καποιοι αλλοι αγωνιζονται κ σηκωνουν το δικο τους σταυρο!!!!

Και αν ενας γιατρος δεν ειναι ηθικος θα καταληγει να περνει φακελακια....να δεχεται να χειρουργει μονο τους φραγκατους , να μην ενδιαφερεται για τη ψυχολογια του ασθενη του που αν δεν το ξερετε η ψυχολογια ειναι το πιο σημαντικο σε μια θεραπεια!

Ισως καποτε με θυμηθειτε....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΗΘΙΚΗ μπλαμπλαμπλαμπλα είναι να περνάς το δικατσα μέσω ΣΤΕ...;;

galadriel μήπως εκτρέφεις βριλ.........................;;;  empresent

Μαλλον δεν ξερεις τι ειχε γινει με το ΣΤΕ....!!!

κ ισως να μη ξερεις τι ειναι κ τα Βριλ......?!?!?!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΗΘΙΚΗ...ΔΕΝ ειναι να κατηγορεις λυσσασμενα συναδελφους σου.

Το να κατηγορείς λυσσασμένα συναδέρφους σου δεν είναι απαραίτητα ανήθικο.

Εξαρτάται γιατί τους κατηγορείς και πώς.

Πχ αν κατηγορήσω εγώ γενικά όλους αυτούς που πήγαν έξω και πλήρωναν για να περνάνε τα μαθήματα,δεν νομίζω ότι παραβιάζω κάποιον νόμο της ηθικής.

Να τώρα πω ότι εσύ συγκεκριμμένα που πήγες έξω πλήρωσες για το πτυχίο σου,χωρίς ούτε να σε ξέρω όυτε να έχω στοιχεία,αυτό είναι ανήθικο.

ΗΘΙΚΗ δεν ειναι να μη σκεφτεσαι οτι καποιοι γονεις στερηθηκαν τα παντα για να σπουδασουν τα παιδια τους στο εξωτερικο

Γιατί,ποιος κανόνας της ηθικής με υποχρεώνει να σκέφτομαι που ξοδεύει ο καθένας τα χρήματά του;

γιατι ειχαμε να αντιμετωπησουμε και το ρατσισμο της καθε χωρας.

δεν ξέρω σε ποια χώρα σπούδασες,αλλά εγώ απ'ότι έχω καταλάβει οι έλληνες είναι εξίσου ρατσιστές με τους κατοίκους της χώρας που σπούδασαν.Καλή κουβέντα για ρουμάνο ή βούλγαρο από έλληνα δεν έχω ακούσει. (μόνο για τίποτα σέρβους έχω ακούσει κανά καλό λόγο).

Και βεβαια περασατε κ εσεις δυσκολα δεν το αμφισβητουμε αυτο αλλα μην αμφισβητειτε κ εσεις εμας.

Δεν κατάλαβα,τι είναι αυτό σύμφωνο μη αμφισβήτησης;

ο καθένας μπορεί να αμφισβητήσει όποιον θέλει,από εκεί και πέρα σημασία έχει πόσο μπορεί να τεκμηριώσει αυτά που λέει.

αφηστε μας κ εμας να κανουμε το δικο μας αγωνα κατα της αδικιας που μας περιβαλλει.

καθένας κάνει τον αγώνα που θεωρεί σωστό.

Ειναι ανηθικο να κοιταει κανεις το δικο του συμφερον κ γιαυτο να τα ισοπεδωνει ολα κ να μη σκεφτεται οτι κ καποιοι αλλοι αγωνιζονται κ σηκωνουν το δικο τους σταυρο!!!!

1)Το να κοιτάς το συμφέρον σου δεν είναι ανήθικο

Ανήθικο είναι να βλάπτεις το συμφέρον του άλλου με ανήθικο τρόπο.

(πχ αν ο δικός μου φούρνος βγάζει καλύτερο ψωμί από του γείτονα,και όλοι οι πελάτες έρχονται σε εμένα,βλάπτω μεν το συμφερον του,αλλά δεν είμια ανήθικος.Ανήθικος θα ήμουν αν ξερώ γω του έκανα σαμποτάζ την νύχτα.)

2)βλέπω σε προβληματίζει πολύ η ισοπέδωση,πλην όμως σε άλλο σημείο γράφεις:

επειδη το συστημα των πανελλαδικων ειναι κ αυτο για μεγαλα βισματα

οι πανελλήνιες είναι για μεγάλα βύσματα ε; αυτό δεν είναι ισοπέδωση;

που αν δεν το ξερετε η ψυχολογια ειναι το πιο σημαντικο σε μια θεραπεια!

Εγώ αυτό δεν το ήξερα.

Εγώ ξέρω ότι το πιο σημαντικό σε μια θεραπεία είναι με σειρά σημαντικότητας

-η σωστή κα έγκαιρη διάγνωση

-η επιλογή της κατάλληλης θεραπείας

-η ψυχολογική υποστήριξη.

πχ αν δεν έχεις τις γνώσεις να βρεις ότι ο άλλος έχει αιμορραγάι στον εγκέφαλο,τι νόημα έχει η ψυχολογική υποστήριξη να του περάσει ο πονοκέφαλος;

Ισως καποτε με θυμηθειτε....

emdontgetit

@Ιωνάθαν Λίβινγκστον

Θα παραθέσω ένα εισαγωγικό σημείωμα μιας Ελληνίδας «συναδέλφου» (σε εισαγωγικά, γιατί εγώ, ακόμα, είμαι μη αναγνωρίσιμος),η οποία έγραψε ένα από τα βιβλία που χρησιμοποιώ, για την προετοιμασία μου στην εξέταση της παθολογίας .Αποτελεί τον βασικό πυλώνα της προσπάθειας μου να επιχειρηματολογήσω :

Υπάρχει τέτοιο κείμενο σε βιβλίο παθολογίας; καλά σοβαρά;

τι άλλο θα δουν τα μάτια μας!!!

Επειδή όμως λες ότι είναι ο πυλώνας της επιχειρηματολογίας σου,θα ήθελα να σε ρωτήσω:

το επιχείρημα,ποιο ακριβώς είναι;

Το κείμενο είναι η στάνταρντ entry στο ημερολόγιο 18χρονης κουλτουριάρισσας (!!!) η οποία κατ'αρχήν ανακαλύπτει ότι οι (άλλοι) κουλτουριάρηδες είναι επιφανειακοί,στη συνέχεια βλέπει ότι το εκπαιδευτικό σύστημα δεν την γεμίζει και αφού μας δώσει ορισμένες συμβουλές τύπου Κοέλιο ή μάλλον στίχων από τραγούδι του Παπακωνσταντίνου σε συναυλία νεολαίας του ΔΗΚΚΙ ( "να ταξιδεύεις προς την ολότητα χωρίς να χάνεσαι στα παρακλάδια της","άδραξε την μέρα","νιώσε την ανάσα του ανθρώπου κάτω από τον ήλιο κια γίνε φίλος με το σκοτάδι") και τελικά καταλήγει στην all time classic ατάκα του νεοέλληνα:

τι κάνει το κράτος;

Από τον καιρό των Pink Floyd (διάφοροι κακεντρεχείς αναφέρουν πρώτους τους supertramp βέβαια..) έχει γίνει σαφές το πρόβλημα στην εκπαίδευση,αλλά εδώ δεν νομίζω ότι έχουμε την πολυτέλεια να μιλάμε για αυτο.

Εδώ το πρόβλημα είναι να κάνουμε ειδικότητα σύντομα και σε σοβαρό επίπεδο.

Σας αφήνω τώρα γιατί έχει Το οργισμένο είδωλό η ΝΕΤ. ( Τ Α Ι Ν Ι Α Ρ Α)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αναρωτιεμαι, αξιζει να ασχοληθω? να δωσω τοπο στην οργη? Μπα, ας ασχοληθω... εξαλλου εφημερια ειμαι και μολις με ξυπνησε 6ετης φοιτητης για οξυ εμφραγμα....

Φιλοι η συναδελφοι, εαν καταδεχεστε βεβαια να σας αποκαλει συναδελφους ενας δικατσας, τι καλαμι ειναι αυτο που εχετε αναμεσα στα πνευματικα σας σκελια? Σε μενα οι δασκαλοι μου με διδαξαν το μετρο και την γαμημενη την ηθικη και πανω απ' ολα την μετριοφροσυνη! Ενας καθηγητης μου, ο σχωρεμενος ο kauffman το πρωτο που μας ειχε διδαξει ηταν η ταπεινοφροσυνη. Καθε μερα θυμαμαι τα λογια του, "χειροτερος απο τον κακο γιατρο ειναι ο επηρμενος γιατρος γιατι αυτος ποτε δεν θα δεχτει την γνωμη του συναδελφου του"!

Θα το επαναλαβω, σε Πανεπιστημιακο ειμαι και εσεις ειστε προκληση... εαν ταιριαζε στην ιδιοσυγκρασια μου θα μπορουσα να ξεφωνισω εν γενει και καθηγηταδες και μαθηταδες....

Παρεπιπτωντος προβλημα δυσπεψιας ειχε ο προαναφερομενος ασθενης...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κάτι άσχετο(για να μη λέμε τα ίδια και τα ίδια),πρό 3 ημερών μιλούσα με ενα παιδί που έχει περάσει ΔΙΚΑΤΣΑ πρό 2 ετίας και κάνει το αγροτικό του,συζητούσαμε για ειδικότητες,προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης και λοιπά.

Σε μία στιγμή που μιλούσαμε για το εάν είναι εύκολο με τη τάδε ειδικότητα να διοριστείς στο δημόσιο μου λέει το αλησμόνητο''και εκεί αναμονή δεν έχει?'' :D:D

Οπότε μετά του εξηγούσα για βιογραφικό,βύσμα και λοιπά που χρειάζεσαι για να πάς επιμελητής κάπου.

Ρε παιδιά είναι δυνατό να υπάρχει τέτοια έλλειψη γνώσης της πραγματικότητας?Απορώ δηλαδή...

Άσχετο αυτό με το θέμα μας αλλά μου έκανε εντύπωση.

usmeds υπάρχει αντιστοιχία- εξετάσεις ΔΙΚΑΤΣΑ =grmle

step 1+2=τα 2 μαθήματα

step 3(και σημαντικότερο)=Φούντας,Κόντου +λοιπά φροντιστήρια +πολιτικά γραφεία

-match =δήλωση ειδικότητας(ένα μέρος που η μοναδική συνέντευξη που έχεις είναι να πλακώνεσαι με τους δημόσιους γραφειοκράτες υπαλλήλους να καταλάβεις στα μπακαλοτέφτερα εάν μπαίνεις το 2080 ή το 2081 και να σε ερωτάει και έκπληκτη μπροστά στο σπάνιο δείγμα των αιτούντων)

Τα υπόλοιπα ας τα προσθέσει κάποιος άλλος,είναι και νύχτα και νυστάζω..

Πάντως προτείνω μιά που πλακωνόμαστε ένα χειμώνα ολόκληρο να πάμε όλοι μαζί διακοπές,να παίξουμε στην παραλία κοκορομαχιές.V23 πόσα κιλά είσαι να δώ εάν σε σηκώνω?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εξαλλου εφημερια ειμαι και μολις με ξυπνησε 6ετης φοιτητης για οξυ εμφραγμα....

Τι βλάκας θεε μου αυτός ο 6ετής ελληνικού πανεπιστημίου :angry:

Ξύπνησε τον βαθύτατα κοιμώμενο Ζόρρο ο οποίος πληρώνεται για νάναι ξύπνιος και να εφημερεύει και όχι να σερφάρει στο ιντερνετ :splaaaats:

ουστ ρε :lol::lol::lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε κουμπαρε εχεις πολυ πλακα εσυ! Οι δασκαλοι σου με εμαθαν να κοιμαμαι στην εφημερια σαν ειδικευομενος και να την κοπαναω σαν επιμελητης.

Το "ουστ" ειναι το χαρακτηριστικο των μονολογων σου, σε σκυλαδικο μεγαλωσες?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μαλλον δεν ξερεις τι ειχε γινει με το ΣΤΕ....!!!

Αφού διαβάσεις το αυτό το post (και όλη την κουβέντα που ακολούθησε)

θα ήθελα να μας πεις τι ακριβώς έγινε με το ΣτΕ που δεν το ξέρουμε

και πού έχουν άδικο αυτοί που λένε πως η απόφασή αυτή ήταν ένα ακόμα σκάνδαλο. :unsure:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

προσωπικά ξαναλέω ότι πριν δώσω παθολογία (πριν καν διαβάσω) είχα περάσει με σχετική άνεση το τεστ στο σάιτ του ΔΙΚΑΤΣΑ. Δεν σημαίνει αυτό ότι παρακολουθώ κάθε χρόνο τα θέματα, αλλά και στην σχολή μου όταν τα έδωσαν σε μια ομάδα φοιτητών να τα λύσει ως τεστ, το ποσοστό επιτυχίας ήταν πάνω από 90% με ψηλές βαθμολογίες.

δεν θα είχα ποτέ κανένα πρόβλημα να συναγωνιστώ σε ίδια θέματα και για αυτό είμαι υπέρμαχος των εξετάσεων για ειδικότητα.

:rolleyes:

παλιοτερα καπου εδω ειχε ξαναγινει λογος για το επιπεδο των θεματων.εν ολιγοις, ειχα προτεινει εγω τοτε σε καποιους να απαντησουν τα τελευταια θεματα της Παθολογιας του δικατσα(υπαρχουν στο dikatsa.info).μονοι τους ή με βοηθεια αλλων συναδελφων ή και καθηγητων ακομα.δε θυμαμαι καποιον να πρασπαθησε,απεναντιας,ουτε λογος να γινεται.τα υψηλα Ι.Q. ή ΜΟ(αν θυμαμαι καλα) πηγαν σινεμα τοτε.

δε λεω καλη η θεωρια,αλλα μαλλον δε φτανει ή τουλαχιστο δε πειθει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το χάζεψα λίγο το τεστάκι που υπάρχει στο www.diakatsa.gr (ΔΙΚΠΑΘ-8-10).

Συμφωνώ μαζί σου ΔΕΝ είναι γελοίο και χωρίς μια καλή επανάληψη της παθολογίας μπορεί και να μην το πέρναγα. -_-

Οι ερωτήσεις του όμως ζητάνε πράγματα που έμαθα όταν ήμουν φοιτητής και πράγματα των οποίων την ύπαρξη τουλάχιστον πρέπει να γνωρίζει κάθε γιατρός.

Συνεπώς πιστεύω, σε αντίθεση με εσένα, πως είναι ιδανικό για εξετάσεις αναγνωρίσεως πτυχίων οιασδήποτε προελεύσεως.

Θα μπορούσα ευχαρίστως να αποκαλώ «συνάδελφο μου» κάποιον που πέρασε αυτό το τέστ (καθώς βέβαια και κάτι αντίστοιχο με αυτό στην χειρουργική, παιδιατρική, γυναικολόγια και ψυχιατρική...) :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το χάζεψα λίγο το τεστάκι που υπάρχει στο www.diakatsa.gr (ΔΙΚΠΑΘ-8-10).

Συμφωνώ μαζί σου ΔΕΝ είναι γελοίο και χωρίς μια καλή επανάληψη της παθολογίας μπορεί και να μην το πέρναγα.  -_-

Οι ερωτήσεις του όμως ζητάνε πράγματα που έμαθα όταν ήμουν φοιτητής και πράγματα των οποίων την ύπαρξη τουλάχιστον πρέπει να γνωρίζει κάθε γιατρός.

Συνεπώς πιστεύω, σε αντίθεση με εσένα, πως είναι ιδανικό για εξετάσεις αναγνωρίσεως πτυχίων οιασδήποτε προελεύσεως.

Θα μπορούσα ευχαρίστως να αποκαλώ «συνάδελφο μου» κάποιον που πέρασε αυτό το τέστ (καθώς βέβαια και κάτι αντίστοιχο με αυτό στην χειρουργική, παιδιατρική, γυναικολόγια και ψυχιατρική...)  :)

αναφερθηκα στην τελευταια εξεταση,το Δεκεμβρη\2004,οι απαντησεις της οποιας δεν εχουν δωθει απο το δικατσα.και αυτο υπαρχει στο dikatsa.info.εδω και πολυ καιρο τωρα εχω εξηγησει αυτο ακριβως,οτι χωρις επαναληψη της παθολογιας δυσκολα θα τα καταφερνε καποιος.επισης,συμφωνουμε στο οτι ειναι ενα ''ομορφο'' test για αναγνωριση πτυχιων καθε προελευσεως.αλλα μονο αν αυτα προερχονται απο το πρωην ανατολικο μπλοκ,ετσι?διοτι εσυ δεν περασες απο εκει.οχι πως με ενδιαφερει ιδιαιτερα να με αποκαλεις εσυ συναδελφο,αλλα ετσι οπως το θετεις,μαλλον εγω δε θα μπορουσα...

τελος παντων,απαντησεις,οπως βλεπεις και εσυ,στις ερωτησεις δε προσπαθει κανεις να δωσει.προτιμουν ολοι να γινονται μετα Χριστων Προφητες και απλα να ''χαζευουν''(μ'αρεσε αυτο) το tesat-ακι,ετσι απο μακρια.το ποιημα για τις γνωσεις απο τη φοιτηση ειναι γνωστο και καλο,συμφωνουμε παλι.βεβαια,ειναι αδυνατο σε ανυποπτο χρονο να δυναται καποιος να επαναφερει τα παντα,και οπως και να 'χει απεχει πολυ αυτο(το ποιημα δηλ) απο το παρασυνθημα,αν με πιανεις.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.dikatsa.info/forum/showthread.php?t=1658

Διεκδίκηση κατοχύρωσης ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ 12/2004, λόγω ακυρότητας 9 ερωτήσεων

Ενημερώνουμε όσους εξετάστηκαν στην Παθολογία τη 2η περίοδο 2004 και απέτυχαν με 45,50 – 49,75:

1. Ύστερα από αντικειμενική αξιολόγηση και των 100 θεμάτων-ερωτήσεων της εν λόγω εξεταστικής στο πιο πάνω μάθημα (που έγινε με τη βοήθεια έμπειρων ιατρών, με διάθεση να συμβάλλουν στην τεκμηρίωση των απόψεών μας), εντοπίσθηκαν 9 ερωτήσεις που δεν μπορούν να θεωρηθούν «έγκυρη θεματοδοσία». Συγκεκριμένα, αυτές είτε έχουν υψηλότερο επίπεδο δυσκολίας από αυτό των πτυχιακών εξετάσεων, είτε είναι ασαφείς επιδεχόμενες περισσότερες από μία ορθές απαντήσεις, είτε αποδεδειγμένα δεν εντάσσονται στην εξεταστέα ύλη της Παθολογίας.

2. Όπως επισήμανε ο νομικός μας σύμβουλος, Δικηγόρος κ. Ι. Ζαρκωτός, στην περίπτωση αυτή η βάση επιτυχίας υπολογίζεται (δυνάμει της ισχύουσας νομοθεσίας) επί του συνόλου μόνο των έγκυρων θεμάτων. Εν προκειμένω, δηλ. το σύνολο αυτό μειώνεται πλέον στις 91 ερωτήσεις και, επομένως, η βάση πρέπει να οριστεί στις 45,50 μονάδες.

3. Κατά συνέπεια, όσοι από τους εξετασθέντες έχουν «πιάσει» τη μειωμένη αυτή βάση, μπορούν να διεκδικήσουν για τον εαυτό τους την κατοχύρωση του εν λόγω μαθήματος. Το μόνο ζήτημα που ίσως προκύψει (γι’ αυτούς, κυρίως, που βρίσκονται οριακά στη νέα βάση επιτυχίας), είναι η τυχόν αφαίρεση κάποιας μονάδας από αυτές που ήδη έχουν πιστωθεί για τις ορθές απαντήσεις τους. (Με τη δικαιολογία ότι κάποια από τις 9 αυτές άκυρες ερωτήσεις είχε απαντηθεί σωστά εκ μέρους τους και τώρα, λόγω της ακύρωσής της, δεν «μετράει» η αντίστοιχη μονάδα). Συνήθως, όμως, περισσότερες είναι οι πιθανότητες να έχουν απαντηθεί λανθασμένα οι υπερβολικά δύσκολες αυτές ερωτήσεις (και, γενικότερα, από πολλές απόψεις επιλήψιμες), παρά να έχουν απαντηθεί σωστά. Οπότε, εφόσον πράγματι συγκαταλέγονται στις εσφαλμένες, οι υποψήφιοι που έχουν απαντήσει έτσι θα επωφεληθούν και από την «απαλλαγή» των αρνητικών βαθμών τους, αφού ακύρως πλέον είναι χρεωμένοι για λάθος απάντηση στις ερωτήσεις αυτές!

4. Δεδομένου ότι –βάσει υπουργικής απόφασης- δεν επιτρέπεται ευθέως ένσταση επανεξέτασης, όλοι εμείς της ομάδας που έκανε την έρευνα για τα παράνομα αυτά θέματα, αναθέσαμε στον ειδικευμένο Δικηγόρο κ. Ζαρκωτό να εκτιμήσει τις υπάρχουσες νομικές λύσεις εν προκειμένω. Ήδη ο νομικός μας σύμβουλος απέστειλε τα πρώτα εξώδικα στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. (Επιτροπή εξετάσεων Ιατρικής) για λογαριασμό καθενός από εμάς.

5. Όσοι έχουν τις πιο πάνω προϋποθέσεις διεκδίκησης και ενδιαφέρονται να κινηθούν για το σκοπό αυτό, μπορούν να επικοινωνούν με τον εκπρόσωπο της ομάδας μας στο τηλ. 210-6536.815 (Δημήτρης), είτε απευθείας με το νομικό μας σύμβουλο (9 π.μ. – 5 μ.μ.). ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ: Μέχρι 14/7/2005!

ρε για να περάσεις σήμερα παθολογία πρέπει να διαβάζεις νομική μιλάμε :lol:emrockon

άλλος για εξώδικο... ίφτασεεεεε....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.