Jump to content

ΔΙΚΑΤΣΑ ΤΕΛΟΣ Ο ΦΟΥΝΤΑΣ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ


a/s

Recommended Posts

emarup Το χρωμόσωμα της Νέας Φιλαδελφείας? Πριν πέσει το γήπεδο, ή μετά?

Αυτοί το χτίζουν πετραδάκι πετραδάκι...εσείς να δούμε τί θα κάνετε με το χρωμόσωμα της Λεωφόρου...μας έχετε πρήξει με το γήπεδο που θέλετε. Τί να το κάνετε έτσι κι αλλιώς; Πάντως για να παίξετε μπάλα ΑΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ :lol::lol::lol::splaaaats::splaaaats::splaaaats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 126
  • Created
  • Last Reply
www.symplybabes.net

Την ίδια παρατήρηση έκανα κι εγώ, αυτολογοκρίθηκε μάλλον και το έσβησε στη συνέχεια. :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

θυσιαζεις καθε λογικη σκεψη,που θα επρεπε να σου ειχε προσφερει η εξαετης φοιτηση στην Ιατρικη

Καταρχήν μια που πας να κάνεις μάθημα λογικής σε ενημερώνω ότι η λογική σκέψη δεν αποκτάται στην ιατρική φοίτηση,καλλιεργείται από το σχολείο,αλλά μάλλον εσένα αυτό σου είναι άγνωστο διότι στο σχολείο δε σε απασχόλησε να τη χρησιμοποιήσεις στις εξετάσεις εισαγωγής ή όταν πήγες ατύχησες.

ειναι επισης κριμα που θεωρεις πως λογω του οτι πετυχες στις πανελληνιες,εχεις περισσοτερα απο εμενα δικαιωματα.

Θεωρώ ότι κάποιος που πήγε Βουλγαρία και πέρασε ΔΙΚΑΤΣΑ,με την οικονομική ανέχεια της χώρας αυτής τότε,την πολιτική προσέλκυσης δολλαρίων από επιτήδειους,τις πληρωμές που ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει την ύπαρξη ΚΑΙ την έκταση τους και ΚΥΡΙΩΣ την κατάντια του συγκεκριμένου θεσμού του ΔΙΚΑΤΣΑ δεν έχει αποδείξει ότι ΑΞΙΖΕΙ να έχει δικαιώματα άδειας άσκησης επαγγέλματος,δεν είιναι ιατρός.

Τώρα στο επόμενο που λένε όλοι στρουθοκαμηλίζοντας σαν πολιτικάντηδες''Η αξία μας φαίνεται και κρίνεται καθημερινά,ο Έλληνας ασθενής θα κρίνει ποίος αξίζει και ποίος όχι(αυτό είναι σωστό),στον ιατρικό στίβο θα φανεί η σύγκριση'',κατά τη γνώμη μου είναι μπαρμπούτσαλα και τρίχες πλήν της κρίσης του ασθενή.Αλλά και εκεί από τα αγροτικά φαίνεται η ιστορία.

Πρίν γίνει αυτό,να βγεί ένας ιατρός να απευθυνθεί επίσημα σε ασθενείς έχει περάσει από την ειδίκευση ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΑΤΡΙΚΗ.

Είναι ΑΔΙΚΟ,και εγκληματικό για τη δημόσια υγεία να δίνεται η δυνατότητα σε ανεπαρκή άτομα να ειδικευθούν για να θεραπεύσουν μετά ασθενείς.

Και ισχύει κάτι που το έχω πει πολλάκις,λέτε όλοι ότι άσχετοι υπάρχουν παντού.Παίρνοντας τα 2 υποσύνολα?(ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΜΠΛΟΚ-απόφοιτοι κατόπιν πανελληνιών) των ιατρών ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΣΧΕΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ?ΠΟΥ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ?

Εάν θέλεις να σε ευχαριστήσω θα πώ ότι το ποσοστό είναι ίδιο,έλα όμως που κατά γενική ομολογία δεν είναι έτσι.Από εκεί και πέρα μπορεί να λέμε ότι θέλουμε όπως οι πολιτικοί στην τηλεόραση προσπαθώντας να εξισώσουμε τα μη εξισωτέα στη θεωρία και στην αξιολόγηση τα οποία όμως ελέω παραθυρακιών εξισώνονται.

Φιλικά,Γιάννης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μ'άρεσε η υπογραφή του Φούντα.

«Το μέλλον ανήκει σε όσους το προετοιμάζουν... σωστά!» :P

Προετοιμαστείτε λοιπόν:

Τράπεζα Πίστεως 235391443239 :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΑΚΟΜΑ.ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙΣ...

Ok, θα μπω και σε καμιά δεύτερη σχολή και όταν αποφοιτήσω θα τα ξαναπούμε, γιατί προφανώς η Ιατρική Αθηνών δεν σου είναι αρκετή για να κάνεις συζήτηση. Εξυπνάκια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μάλλον θα τον πήραν τα χρονάκια με το ΔΙΚΑΤΣΑ και τις συνεχείς αποτυχίες και θα μας βλέπει όλους «σαν παιδιά του» πλέον. Προσπάθησε να καταλάβεις, Sovereign, μην είσαι άκαρδος!! :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τα έξι χρόνια ιατρικών σπουδών σε Πανεπιστήμιο ή υπό την επίβλεψη Πανεπιστημίου θέλω να σε πληροφορήσω φίλε Prof.Wizard ότι δεν τα έχουν όλοι.

Πρώτο παράδειγμα πχ οι Αμερικανικές ιατρικές σχολές, που έχουν το pre-med.

Δεύτερο (στην προκείμενη περίπτωση) παράδειγμα τα "πανεπιστήμια" που δίνουν κάτι σαν πτυχίο ιατρικής σε 4-5 χρόνια ή σε 6 χρόνια περιλαμβάνοντας και ένα χρόνο εκμάθησης της γλώσσας!

Για το αίσχος των καταλήψεων και των απεργιών των καθηγητών τώρα. Το έκτο έτος εκείνης της χρονιάς ορκίστηκε αντί για Ιούλιο, Δεκέμβριο, κάνοντας διακοπές μόνο 15 μέρες τον Αύγουστο.

Όλοι οι υπόλοιποι έκαναν μαθήματα την περίοδο των διακοπών και την περίοδο της εξεταστικής. Ο ελληνικός νόμος για τα ΑΕΙ παρέχει τη δυνατότητα να θεωρηθεί το μάθημα ως διδαγμένο εφόσον έχουν καλυφθεί το 80% των ωρών διδασκαλίας. Ενεργοποιήθηκε η σχετική διάταξη, και όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω στην Ιατρική Αθήνας καλύφθηκε αυτό το 80%. Χωρίς "ώρες κάτω από το τραπέζι" που λες.

Για τις υπόλοιπες ιατρικές δεν είμαι σε θέση να εκφέρω γνώμη, αλλά θεωρώ ότι κατά τεκμήριο έγινε το ίδιο.

Πέρα από το καθαρά τυπικό του θέματος, η δική μου προσωπική πρόταση εκείνη την περίοδο, με την οποία συντάσσονταν και αρκετοί συμφοιτητές μου (όχι βεβαίως η πλειοψηφία), ήταν να χαθεί το εξάμηνο και να κάνουμε διακοπές με την ησυχία μας, ολοκληρώνοντας μετά κανονικά τα μαθήματα. Η πρόταση αυτή υποστηρίχθηκε από πολύ λίγες φωνές στη ΓΣ της Ιατρικής Σχολής, κυρίως ανεπίσημα, και ως εκ τούτου δεν έγινε δεκτή.

Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια εφόσον έχουν τα έξι χρόνια είναι ούτως ή άλλως σύμφωνα με την 93/16/ΕΟΚ. Οι ώρες φοίτησης είναι εφόσον δεν υπάρχουν οι εξαετείς σπουδές, αλλά και πάλι καλύπτονται όπως ανέφερα.

Τώρα, αν πρέπει να συζητήσουμε για την ακαδημαϊκή υποχρέωση παρακολούθησης των αμφιθεάτρων, λυπάμαι αλλά δε θα κυλήσω κι εγώ σε τέτοιο τέλμα σκέψης. Όσοι προτιμούν την υποχρεωτική παρακολούθηση να σηκώσουν το χέρι, αλλά η 93/16 ούτε καν υποννοεί υποχρεωτικές ώρες: για πρόγραμμα σπουδών μιλάει. Εγώ θεωρώ τις "παρουσίες" κατάλοιπο φασιστικής αντιμετώπισης της ανώτατης παιδείας χωρίς ιδιαίτερο νόημα για τη διαπαιδαγώγηση σκεπτόμενων ανθρώπων. Αν συζητούσαμε για 11χρονα που ψάχνουν τρόπο να κάνουν κοπάνα, πάω πάσο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τα έξι χρόνια ιατρικών σπουδών σε Πανεπιστήμιο ή υπό την επίβλεψη Πανεπιστημίου θέλω να σε πληροφορήσω φίλε Prof.Wizard ότι δεν τα έχουν όλοι.

Πρώτο παράδειγμα πχ οι Αμερικανικές ιατρικές σχολές, που έχουν το pre-med.

Δεύτερο (στην προκείμενη περίπτωση) παράδειγμα τα "πανεπιστήμια" που δίνουν κάτι σαν πτυχίο ιατρικής σε 4-5 χρόνια ή σε 6 χρόνια περιλαμβάνοντας και ένα χρόνο εκμάθησης της γλώσσας!

Μιλάμε για την ΕΕ και την 93/16/ΕΟΚ.

Στις ΗΠΑ τα 4 χρόνια του med school είναι πολύ πιο εντατικά από τα δικά μας εξάλλου. Όπως και τα 5χρονα του Ηνωμένου Βασιλείου. Αν και για τις ΗΠΑ, πρέπει να ξέρεις ότι και πάλι 6 χρόνια είναι η σχολή στο τέλος γιατί το pre-med έχει το σκοπό να σου δώσει τις γνώσεις των πρώτων 1-2 ετών στο πανεπιστήμιο της Ευρώπης. Ώστε μετά στο med να μπεις κατευθείαν στο «ψητό» των προκλινικών μαθημάτων, χωρίς να χάσεις χρόνο με μαθήματα υποδομής όπως Χημεία, Βιολογία, κλπ.

Για το αίσχος των καταλήψεων και των απεργιών των καθηγητών τώρα. Το έκτο έτος εκείνης της χρονιάς ορκίστηκε αντί για Ιούλιο, Δεκέμβριο, κάνοντας διακοπές μόνο 15 μέρες τον Αύγουστο.

Όλοι οι υπόλοιποι έκαναν μαθήματα την περίοδο των διακοπών και την περίοδο της εξεταστικής. Ο ελληνικός νόμος για τα ΑΕΙ παρέχει τη δυνατότητα να θεωρηθεί το μάθημα ως διδαγμένο εφόσον έχουν καλυφθεί το 80% των ωρών διδασκαλίας. Ενεργοποιήθηκε η σχετική διάταξη, και όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω στην Ιατρική Αθήνας καλύφθηκε αυτό το 80%. Χωρίς "ώρες κάτω από το τραπέζι" που λες.

Για τις υπόλοιπες ιατρικές δεν είμαι σε θέση να εκφέρω γνώμη, αλλά θεωρώ ότι κατά τεκμήριο έγινε το ίδιο.

Εντάξει, γνώμη σου και τη σέβομαι. Αν κι εγώ άλλα είχα ακούσει από κάποιους φοιτητές του ΑΠΘ. Αλλά και πάλι δε λύνεται το θέμα έτσι. Το 80% των ωρών διδασκαλίας δε σημαίνει ότι εσύ διδάχθηκες 80% ώρες αφού δεν υπάρχουν παρουσίες στα αμφιθέατρα. Εκτός αν εννοείς ότι φτάνετε τις 5500 ώρες μονάχα με τα εργαστήρια/κλινικές... Θα μπορούσε και να γίνεται στα κλινικά χρόνια αλλά πρέπει να μου πεις πως αυτό το έκανες στα προκλινικά;

Πέρα από το καθαρά τυπικό του θέματος, η δική μου προσωπική πρόταση εκείνη την περίοδο, με την οποία συντάσσονταν και αρκετοί συμφοιτητές μου (όχι βεβαίως η πλειοψηφία), ήταν να χαθεί το εξάμηνο και να κάνουμε διακοπές με την ησυχία μας, ολοκληρώνοντας μετά κανονικά τα μαθήματα. Η πρόταση αυτή υποστηρίχθηκε από πολύ λίγες φωνές στη ΓΣ της Ιατρικής Σχολής, κυρίως ανεπίσημα, και ως εκ τούτου δεν έγινε δεκτή.

Μεταξύ μας θα ήσασταν χαζοί αν το περνούσατε...

Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια εφόσον έχουν τα έξι χρόνια είναι ούτως ή άλλως σύμφωνα με την 93/16/ΕΟΚ. Οι ώρες φοίτησης είναι εφόσον δεν υπάρχουν οι εξαετείς σπουδές, αλλά και πάλι καλύπτονται όπως ανέφερα.

Αυτό τώρα που λες είναι ανέκδοτο. Αποφάσισε, το μετράς με ώρες ή με χρόνια; Επειδή γνωρίζω κι εγώ το νόμο (τον ιταλικό που βασίζεται στην ευρωπαϊκή οδηγία) σου λέω πως οι 5500 ώρες είναι το σημαντικότερο. Ή 300 credits αν το θες σε ECTS. Αυτές τώρα οι ώρες μοιράζονται καλύτερα σε 6 χρόνια.

Το όλο θέμα μου θυμίζει κάποιους που με ρωτάνε πόσες σελίδες είναι η πτυχιακή μου... λες και μετριέται σε σελίδες μια εργασία. Σε λέξεις μετριέται. ;)

Τώρα, αν πρέπει να συζητήσουμε για την ακαδημαϊκή υποχρέωση παρακολούθησης των αμφιθεάτρων, λυπάμαι αλλά δε θα κυλήσω κι εγώ σε τέτοιο τέλμα σκέψης. Όσοι προτιμούν την υποχρεωτική παρακολούθηση να σηκώσουν το χέρι, αλλά η 93/16 ούτε καν υποννοεί υποχρεωτικές ώρες: για πρόγραμμα σπουδών μιλάει. Εγώ θεωρώ τις "παρουσίες" κατάλοιπο φασιστικής αντιμετώπισης της ανώτατης παιδείας χωρίς ιδιαίτερο νόημα για τη διαπαιδαγώγηση σκεπτόμενων ανθρώπων. Αν συζητούσαμε για 11χρονα που ψάχνουν τρόπο να κάνουν κοπάνα, πάω πάσο.

Εδώ συμφωνώ αλλά δυστυχώς ο κόσμος μας δε δουλεύει έτσι. Το πρόγραμμα των σπουδών δεν το σέβεσαι αν δεν είσαι παρόν. Φασιστικό-ξεφασιστικό οι ίδιοι τύποι που σήμερα δεν πατάν στο πανεπιστήμιο και πάνε και δίνουν μόνο τις εξετάσεις και τα υποχρεωτικά είναι αύριο οι «γιατροί» που πηγαίνουν στις ημερίδες, υπογράφουν για να πάρουν τα CME credits, και την κοπανάνε. Πώς μπορείς να μιλάς για επίπεδο όταν έχεις πτυχιακή εξεταστική και κάποιους να δίνουν Βιοχημεία;

:splaaaats:

Κάτι τέτοια μικροπράγματα κάνουν τη διαφορά μεταξύ πλυμένου και πραγματικά καθαρού. ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πολλούς αποφοίτους απέξω βλέπω εδώ τώρα τελευταία. :P

Μου φαίνεται πως ορισμένοι έχουν αρχίσει να φοβούνται τις δραστηριότητες κάποιων μελών του φόρουμ...

Keep up the good work.

emrockonemrockon

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

προς palaiologos:

εξαπολυεις κατηγοριες,του τυπου,πως η λογικη σκεψη ειναι αγνωστη προς εμενα,βασιζομενος στο γεγονος οτι δεν πετυχα στις πανελληνιες.σε συνδυασμο με το "φιλικα" στο τελος,συμπεραινω πως εισαι ειρωνας.αλλα αυτο διαφαινεται μαλλον και απο το υπολοιπο κειμενο.τελος παντων,μαθε πως η 'καλλιεργεια' της λογικης ξεκιναει σιγουρα πριν το σχολειο.ωστοσο,σε ενα μεγαλο ποσοστο 'τελειοποιειται' στο πανεπιστημιο,και δη σε καποια ιατρικη σχολη.διακρινω πως εσυ δεν παραδεχεσαι για συναδελφο ουτε αυτον που πετυχε στις εξετασεις του δικατσα(το θεσπισμενο απο την πολιτεια οργανο,με τα οποια ελλατωματα του),ασχετα που με αποκαλεις ετσι.το σιγουρο ειναι,οτι κανεις δεν εχει αναγκη της δικης σου αναγνωρισης.αντιθετως,ο στρουθοκαμηλισμος,στον οποιο αναφερεσαι,ειναι κατι που εχει παραπανω απο μεγαλη σημασια.ο ιατρικος στιβος αποτελειται εν μερει και απο τους ασθενεις.απο την ελαχιστη σχετικα εμπειρια μου γραφω,οτι δεν ισχυει τιποτα απο αυτα που ισχυριζονται οι των εδω πανεπιστημιων αποφοιτοι,οτι δηλαδη ενδιαφερει αυτους(τους ασθενεις) σε ποια χωρα 'τελειωσε' ο γιατρος.εαν παλι ενδιαφερεσαι τοσο πολυ για τη δημοσια υγεια(που δεν το νομιζω),υποστηριξε την αποψη,να εξεταζονται ΟΛΟΙ απο το,σαπιο κατα τ΄αλλα,δικατσα.οπως και εσυ αντιλαμβανεσαι,ολα τα υπολοιπα,περι ασχετων και μεσων ορων,

στην πραξη...ειναι θεωρειες.

φιλικα,Βασιλης

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

θεωρειες.???!!!

Εμάς τους γιατρούς μας αναγνωρίζουν από το γραφικό μας χαρακτήρα, λένε.Αρχίζω να πιστεύω πως σε λίγο θα μας αναγνωρίζουν και από την ορθογραφία μας....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

προς notbad:

ειλικρινα,καμια τακτικη οπως την εννοεις δεν ακολουθω.εχε υποψιν σου απλα,οτι και αλλοι εχουν το δικαιωμα να διεκδικουν,οπως ακριβως και εσυ.οτι υπαρχει τρελα,υπαρχει.αλλα δεν πιστευω πως δικαιολογει αυτη συμπεριφορες,που εγω τολαχιστο συναντησα.

ολοι εξεταστηκαμε σε αυτο το θεμα στο 3ο ετος,αλλα διαφερει αυτο,απο τη διαδικασια του δικατσα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εδώ συμφωνώ αλλά δυστυχώς ο κόσμος μας δε δουλεύει έτσι. Το πρόγραμμα των σπουδών δεν το σέβεσαι αν δεν είσαι παρόν. Φασιστικό-ξεφασιστικό οι ίδιοι τύποι που σήμερα δεν πατάν στο πανεπιστήμιο και πάνε και δίνουν μόνο τις εξετάσεις και τα υποχρεωτικά είναι αύριο οι «γιατροί» που πηγαίνουν στις ημερίδες, υπογράφουν για να πάρουν τα CME credits, και την κοπανάνε. Πώς μπορείς να μιλάς για επίπεδο όταν έχεις πτυχιακή εξεταστική και κάποιους να δίνουν Βιοχημεία;

:splaaaats:

Κάτι τέτοια μικροπράγματα κάνουν τη διαφορά μεταξύ πλυμένου και πραγματικά καθαρού. ;)

Μηπως να μας εξηγουσες τι εστι "ακαδημαικη ελευθερια";

Εσεις που εχετε φαει τας Ευρωπας με το κουταλι, ισως θαπρεπε να μας εξηγησετε την διαφορα δημοτικου σχολειου της δεκαετιας του '50 και Πανεπιστημιου.

Με την ευκαιρια μπορει να μου αναλυσει καποιος τον ορο: "υποχρεωτικο κατ' επιλογην μαθημα" ;; emthanx

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

περι ασχετων και μεσων ορων,

στην πραξη...ειναι θεωρειες.

Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εσείς κρυφό καμάρι...

Θεωρείες είναι το διαφαινόμενο επίπεδο σε μεγάλο ποσοστό των μεταγραφέων εξωτερικού?Από το στύλ τους καταλάβαινες από που έρχονται!

Επιμελήτης Α'του Ευαγγελισμού στην Ε'Παθολογική είχε πάρει όταν τα θέματα ήταν ανάπτυξης κάποια θέματα να διορθώσει γιατί ο ΧΑλεβελάκης έδινε και σε κάποιυος άλλους να διορθώσουν και ένας στο κείμενο έγραφε μια εξίδρωμα,μία διίδρωμα,του βάζει 1 δικαίως και ο Χαλεβελάκης του βάζει 6 ;);) και ειχαν έντονη διαφωνία..καταλάβατε τι έπαιξε...

Πρώην λέκτορας του Ευαγγελισμού και νύν επίκουρος επιτηρητής στην Παθολογία μου είχε πεί''καλά τι άσχετοι,στην πνευμονική εμβολή έλεγαν-ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?''

Ανέφερα 2 απλά περιστατικά από τα πάμπολλα τραγελαφικά που έχουνε συμβεί και συμβαίνουν.Αλλά για εσένα όλα αυτά είναι θεωρίες..!!Όπως και ο μέσος όρος..

.Αλλά βέβαια εσύ θα πείς ότι τέτοια πάρα πολλα έίναι και στην Ελλάδα.

Και μη μου πείς όπως κάποιοι ότι ''δεν ξέρεις πόσο δύσκολα περάσαμε πάνω με τις κούτες στα πούλμαν και τα πολύωρα ταξίδια με πούλμαν στα σύνορα και τη ζωή σε ξένη χώρα-και πέρνα τα εσύ εάν ήσουν άξιος'',γιατί έχω γνώση...Και εάν ήσασταν άξιοι για σοβαρές σπουδέςστο εξωτερικό γιατί επιλέξατε αυτές τισ χώρες?

Αλλά όπως είπα και πιό πρίν δεν αποδέχομαι ως συνάδελφο κάποιον που τελείωσε Βουλγαρία,όχι γιατί έχω κάποιο προσωπικό πρόβλημα με αυτόν,αλλά διότι για εμένα δεν έχει μέχρι στιγμής αποδείξει κάπου την αξία του.

Αλλά μπορεί να΄λές ότι θέλεις πουλώντας μας φούμαρα γιατί αυτό είναι το συμφέρον σου άλλωστε.Τι θα έλεγες-πήγα να σπουδάσω κάπου εύκολα σε μία φτωχή και αναγκεμένη για δολλάρια χώρα μήπως και παρακάμψω το σύστημα?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

θεωρειες.???!!!

Εμάς τους γιατρούς μας αναγνωρίζουν από το γραφικό μας χαρακτήρα, λένε.Αρχίζω να πιστεύω πως σε λίγο θα μας αναγνωρίζουν και από την ορθογραφία μας....

εχεις δικιο-γραψε λαθος.οπως και να εχει,το ΄πιασες το νοημα,μπραβο σου.στο μελλον,φροντισε να αναγραφεται στην ποδια σου καποιο διακριτικο,για το που τελειωσες.μπορειτε νομιζω ολοι σας,να το κανετε αυτο.ή΄να μασατε τσιχλα μονο απο την αριστερη πλευρα.να σας αναγνωριζουν βρε αδερφε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ολοι εξεταστηκαμε σε αυτο το θεμα στο 3ο ετος,αλλα διαφερει αυτο,απο τη διαδικασια του δικατσα.

Γιατί φίλε μου?Άγχώνεσαι τόσο που δεν μπορείς να σκεφτείς να γράψεις τα ίδια?Καταλαβαίνω επομένως γιατί δεν πέρασες πανελληνίες,τόσο άγχος,οι γονείς που να γράψεις..

Επειδή αυτά που λές είναι πολλαπλά τεκμηριωμένα και προωθούν τη σκέψη ευρύτερα αρκετά σου προτείνω αφού είσαι τόσο αγχώδες παιδί και μπλοκάρεσαι τόσο πολύ να μη διαλέξεις χειρουργική ειδικότητα,μια εργαστηριακή σε δωμάτιο απομόνωσης με αγχολυτικά και περιστατικά να σε περιμένουν μια εβδομάδα!

Μετά με κατηγορείς για ειρωνεία..με τέτοια που γράφεις καλύτερα να παίζεις video games.. :antegeia::antegeia: βαρετό να λέμε τα χιλιοειπωμένα,εγώ πρόβλημα προσωπικό με κανέναν δεν έχω(εκτός του Alex77 που με έβρισε),αλλά τραβάτε περάσετ καμία σοβαρή εξέταση και μετά πείτε μου περί ισοτιμίας.

Και μετά κουβεντιάζουμε και τη μέθοδο επιλογής για ειδικότητα μεταξύ των αντιστοίχων πτυχίων. emboredemboredembored

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

.στο μελλον,φροντισε να αναγραφεται στην ποδια σου καποιο διακριτικο,για το που τελειωσες.

:lol:

σορρυ φιλε αλλα αυτο γινεται ηδη

δεν αναφερομαι μονο στην κλασσικη ερωτηση που κανουν ΟΛΟΙ πια (που τελειωσες; )

αλλα και στο οτι εχω δει (πχ σε παρα πολλα οδοντιατρεια) να αναγραφεται: πτυχιουχος πανεπιστημιου αθηνων

βλεπεις παντα υπαρχει τροπος να φανει ο καλος :P οπως εχετε πει παρα πολλες φορες και σεις :lol:

.στο μελλον,φροντισε να αναγραφεται στην ποδια σου καποιο διακριτικο,για το που τελειωσες.

ποδια???? :wacko::lol::lol:

αυτη η ατιμη η ιατρικη μπλουζα τι κρυβει κατω απο την "ανωνυμια" της :withstupid:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εσείς κρυφό καμάρι...

Θεωρείες είναι το διαφαινόμενο επίπεδο σε μεγάλο ποσοστό των μεταγραφέων εξωτερικού?Από το στύλ τους καταλάβαινες από που έρχονται!

Επιμελήτης Α'του Ευαγγελισμού στην Ε'Παθολογική είχε πάρει όταν τα θέματα ήταν ανάπτυξης κάποια θέματα να διορθώσει γιατί ο ΧΑλεβελάκης έδινε και σε κάποιυος άλλους να διορθώσουν και ένας στο κείμενο έγραφε μια εξίδρωμα,μία διίδρωμα,του βάζει 1 δικαίως και ο Χαλεβελάκης του βάζει 6 ;);) και ειχαν έντονη διαφωνία..καταλάβατε τι έπαιξε...

Πρώην λέκτορας του Ευαγγελισμού και νύν επίκουρος επιτηρητής στην Παθολογία μου είχε πεί''καλά τι άσχετοι,στην πνευμονική εμβολή έλεγαν-ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?''

Ανέφερα 2 απλά περιστατικά από τα πάμπολλα τραγελαφικά που έχουνε συμβεί και συμβαίνουν.Αλλά για εσένα όλα αυτά είναι θεωρίες..!!Όπως και ο μέσος όρος..

.Αλλά βέβαια εσύ θα πείς ότι τέτοια πάρα πολλα έίναι και στην Ελλάδα.

Και μη μου πείς όπως κάποιοι ότι ''δεν ξέρεις πόσο δύσκολα περάσαμε πάνω με τις κούτες στα πούλμαν και τα πολύωρα ταξίδια με πούλμαν στα σύνορα και τη ζωή σε ξένη χώρα-και πέρνα τα εσύ εάν ήσουν άξιος'',γιατί έχω γνώση...Και εάν ήσασταν άξιοι για σοβαρές σπουδέςστο εξωτερικό γιατί επιλέξατε αυτές τισ χώρες?

Αλλά όπως είπα και πιό πρίν δεν αποδέχομαι ως συνάδελφο κάποιον που τελείωσε Βουλγαρία,όχι γιατί έχω κάποιο προσωπικό πρόβλημα με αυτόν,αλλά διότι για εμένα δεν έχει μέχρι στιγμής αποδείξει κάπου την αξία του.

Αλλά μπορεί να΄λές ότι θέλεις πουλώντας μας φούμαρα γιατί αυτό είναι το συμφέρον σου άλλωστε.Τι θα έλεγες-πήγα να σπουδάσω κάπου εύκολα σε μία φτωχή και αναγκεμένη για δολλάρια χώρα μήπως και παρακάμψω το σύστημα?

στα περισσοτερα καταφερνεις να απαντας και μονος σου.τετοια υπαρχουν παντου,και στην Ελλαδα βεβαια.οπως,απο την αλλη,εχω ξαναγραψει εγω,ΣΕ εσενα δεν χρειαζεται να αποδειξει κανεις,τιποτα.

οριζεις λαθεμενα την 'παρακμψη του συστηματος'΄.ή απλα μονοπατα.

φουμαρα εγω δε πουλησα,δεν εχω και την αναγκη να το κανω.εγω εχω γνωση,σε ποιο μερος σπουδασα,εσυ μαλλον εισαι μπερδεμενος.και,οπως και να εχει,επαναλαμβανεσαι.δεν εχει νοημα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επαναλαμβάνομαι,εάν και είναι πόλύ βαρετό πλέον,στα κλασσικά σαθρά επιχειρήματα εξομοίωσης που αναφέρουνε οι δικατσάδες.

Όλα παντού γίνονται αλλά ως δικατσάς κλασσικά και ένοχα παραγνωρίζεις μια σημαντική παράμετρο,την έκταση που γίνονται...από εκεί προκύπτεί και ο μέσος όρος ως σχέσης αιτίας και αιτιατού(εάν θυμάσαι από το σχολείο ε?) :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μηπως να μας εξηγουσες τι εστι "ακαδημαικη ελευθερια";

Εσεις που εχετε φαει τας Ευρωπας με το κουταλι, ισως θαπρεπε να μας εξηγησετε την διαφορα δημοτικου σχολειου της δεκαετιας του '50 και Πανεπιστημιου.

Για δημιουργία εντυπώσεων είπες μεγάλη κοτσάνα. Με το συμπάθειο. emblush

Η ακαδημαϊκή ελευθερία δεν έχει να κάνει με τις διοικητικές υποχρεώσεις των φοιτητών των εκάστοτε προγραμμάτων σπουδών, αλλά με τη συνταγματική [νομική] επιταγή να υπάρχει ελεύθερη διακίνηση ιδεών, χωρίς λογοκρισία από εξωπανεπιστημιακούς ή εσωπανεπιστημιακούς παράγοντες.

Με την ευκαιρια μπορει να μου αναλυσει καποιος τον ορο: "υποχρεωτικο κατ' επιλογην μαθημα" ;; emthanx

Υποχρεωτικό κατ'επιλογήν μάθημα είναι ένα από τα επιλεγόμενα-προσφερόμενα μαθήματα του εξαμήνου το οποίο πρέπει να διαλέξεις υποχρεωτικά για να φτάσεις τον προκαθορισμένο αριθμό credit του πτυχίου. Ουσιαστικά βοηθάει στην διαφοροποίηση της διδακτικής προσφοράς ενός ακαδημαϊκού ιδρύματος δίνοντας στους φοιτητές τη δυνατότητα να επιλέξουν με βάση τις κλίσεις τους.

Πιο σίγουρο ορισμό μπορείς να βρεις στον οδηγό σπουδών σου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για δημιουργία εντυπώσεων είπες μεγάλη κοτσάνα. Με το συμπάθειο.  emblush

Η ακαδημαϊκή ελευθερία δεν έχει να κάνει με τις διοικητικές υποχρεώσεις των φοιτητών των εκάστοτε προγραμμάτων σπουδών, αλλά με τη συνταγματική [νομική] επιταγή να υπάρχει ελεύθερη διακίνηση ιδεών, χωρίς λογοκρισία από εξωπανεπιστημιακούς ή εσωπανεπιστημιακούς παράγοντες.

με ποιους μηχανισμους ασκειται η ενδοπανεπιστημιακη λογοκρισια;

σε τι αντιστοιχει στην πραξη η ελευθερια αυτη;

Υποχρεωτικό κατ'επιλογήν μάθημα είναι ένα από τα επιλεγόμενα-προσφερόμενα μαθήματα του εξαμήνου το οποίο πρέπει να διαλέξεις υποχρεωτικά για να φτάσεις τον προκαθορισμένο αριθμό credit του πτυχίου.

αυτο αρκει, αλλα εχει μεταφραστει σε: να παρακολουθησεις υποχρεωτικα!!

η υποχρεωτικη παρακολουθηση των απο αμφιθεατρου παραδοσεων (=επιστημονικη διαλεξη και οχι σχολικο μαθημα) στοχευει μονο στο να γεμισει τα αμφιθεατρα και να καλυψει την ελλειψη εκπαιδευτικων δεξιοτητων του ΔΕΠ..

οταν ο δασκαλος ειναι emstar το αμφιθεατρο γεμιαζει μονο του :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επαναλαμβάνομαι,εάν και είναι πόλύ βαρετό πλέον,στα κλασσικά σαθρά επιχειρήματα εξομοίωσης που αναφέρουνε οι δικατσάδες.

Όλα παντού γίνονται αλλά ως δικατσάς κλασσικά και ένοχα παραγνωρίζεις μια σημαντική παράμετρο,την έκταση που γίνονται...από εκεί προκύπτεί και ο μέσος όρος ως σχέσης αιτίας και αιτιατού(εάν θυμάσαι από το σχολείο ε?) :D

ενω εσυ νομιζεις πως εισαι σε θεση να γνωριζεις "την εκταση που γινονται",ετσι δεν ειναι?εχεις,σιγουρα,μελετησει τις αντιστοιχες στατιστικες.

τουλαχιστον,αντιλαμβανεσαι πως ολοι σου οι ισχυρισμοι βασιζονται πανω σε μια,υποθετικα μονο,μεγαλη 'εκταση'.ισως αποτελει αυτο σημαδι βελτιωσης του τροπου σκεψης σου.

αναφορικα στο αποτελεσμα,το βλεπεις ξεκαθαρα.ουσιαστικα "κραζεις",για να σε "ακουσουν" και να επικροτησουν καποιοι,θα το γραψω ετσι,ομοιοι σου.δε βαριεσαι...απο κορακα κρα θα ακουσεις,που λεει κι ο ποιητης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μήπως να κάναμε μια χοροεσπερίδα να γνωριζόμασταν και καλύτερα; Παραάναψαν τα αίματα οπότε με λίγη συζητησούλα, καμιά καρεκλιά στο κεφάλι και 2-3 μπουνίδια, στο τέλος στάνταρ θα τα βρίσκαμε και θα φεύγαμε όλοι αγκαλιά.

Τι λέτε λοιπόν για το "Πρώτο Ετήσιο Πάρτυ Αποφοίτων Ελλάδας και Εξωτερικού" ;

Μπορούμε να φέρουμε και εταιρεία στοιχημάτων, ώστε να πέφτουν τα bets για το πού τελείωσε ο καθένας.

Για το τέλος προτείνω μπλουζ, όπου αγκαλιασμένοι και μονιασμένοι θα κλαίμε από συγκίνηση και θα ζητάμε συγγνώμη ο ένας από τον άλλον, μαζί με ένα τρυφερό φιλάκι, ένα όμορφο λουλουδάκι και ένα μικρό αρκουδάκι. Τα αρκουδάκια θα κρατάνε ταμπελίτσες που θα λένε " emiloveyou ΔΙΚΑΤΣΑΔΕΣ" και " emiloveyou Πανελλήνιες" και θα τα ανταλλάξουμε στο τέλος.

Μετά το πάρτυ θα κάνουμε ειρηνική διαδήλωση μέχρι το Υπουργείο Υγείας όπου και θα ευχηθούμε "Καλό Πάσχα κύριοι Υπουργοί, και του χρόνου στα ίδια σκατά, έτσι όπως μας καταντήσατε να πλακωνόμαστε μεταξύ μας, Καλό Καλοκαίρι κύριοι βουλευτές, που καταφέρατε να μας κάνετε να νομίζουμε πως φταίνε οι ΔΙΚΑΤΣΑδες ή οι Πανελλήνιοι για το κατάντημα μας, ΕΝΩ ΦΤΑΙΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ".

Αυτά. Καληνύχτα μας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

με ποιους μηχανισμους ασκειται η ενδοπανεπιστημιακη λογοκρισια;

σε τι αντιστοιχει στην πραξη η ελευθερια αυτη;

Χμμ, το γεγονός ότι ο καθηγητής σου πχ επειδή είναι φιλοβασιλικός δεν μιλάει αντικειμενικά για τον Μαρξισμό ή επειδή πιστεύει στην τάδε μέθοδο δε διδάσκει (και δε μιλάει για την ύπαρξη) μιας άλλης. Υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία υπόκεινται μάλιστα και σε πειθαρχικές κυρώσεις όπως πχ η μη πλήρης, παραποιημένη ή ανακριβής χρήση ξενόγλωσσων όρων (άρθρο 48, παράγραφος 4, νόμος 1404/83). Όλα αυτά είναι προσβολές στην ελευθερία της γνώσης.

Μη μιλήσω για κάποιους που εκμεταλλεύονται το πανεπιστημιακό άσυλο και με το έτσι θέλω επιβάλλουν τις γνώμες τους. Το είχα δει με τα μάτια μου στο ΠαΜακ που πήγα για καφέ οι αναρχικοί ν'ακούν μια συζήτηση παιδιών και να τραμπουκίζουν. :o

αυτο αρκει, αλλα εχει μεταφραστει σε: να παρακολουθησεις υποχρεωτικα!!

Λάθος. Στο καθαρά υποχρεωτικό πρέπει να το κάνεις οπωσδήποτε. Στα επιλεγόμενα τουλάχιστον έχεις την επιλογή από μια λίστα εξαμήνου.

η υποχρεωτικη παρακολουθηση των απο αμφιθεατρου παραδοσεων (=επιστημονικη διαλεξη και οχι σχολικο μαθημα) στοχευει μονο στο να γεμισει τα αμφιθεατρα και να καλυψει την ελλειψη εκπαιδευτικων δεξιοτητων του ΔΕΠ..

Σε προκαλώ να μου δείξεις επίσημο έγγραφο, νόμο, διάταγμα, πόνημα, πραγματεία που να λέει αυτό το πράγμα... Μην ψάχνεις, δεν υπάρχει. Η παραπάνω είναι δικιά σου εξήγηση. Το αστείο είναι ότι... συμφωνώ! emblush

Αλλά δεν είναι αυτός ο επίσημος λόγος ύπαρξης των παραδόσεων ex cattedra. Εξάλλου ο καλός ο καθηγητής δεν παραδίδει απλά το βιβλίο του. Αυτό το διαβάζουμε και μόνοι μας.

οταν ο δασκαλος ειναι  emstar το αμφιθεατρο γεμιαζει μονο του  :D

Αυτά πες τα στους καραγκιόζηδες τους καθηγητές σου που αφήνουν έξω τους καθηγητές emstar (λέγε με Νανόπουλο) και κάνουν φωτογραφικές προκηρύξεις για τα παιδιά τους. Δες και το αντίστοιχό μου post στο GreekLaws.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.