Jump to content

Τι απέγινε στο τμήμα μητρώου του ΤΣΑΥ επιτέλους;


Inside

Recommended Posts

Υποτίθεται για κάθε εργασιακή μεταβολή (π.χ. παράταση ειδικότητας) ενημερώνουμε το ΤΣΑΥ, ωστε να προσμετρώνται ως συντάξιμα τα χρόνια αλλά και να ανανεώνουν την ασφαλιστική ικανότητα.

Μέχρι πρότινος στέλναμε με email στο τμήμα μητρώου τους, τις μεταβολές μας και τέλειωνε εκεί. Πλέον καταργήθηκε. 

Ως εκ τουτου, τι στο καλό κάνουμε πλέον;

Έχω πάρει στον ΕΦΚΑ τηλέφωνο μάταια όμως. Γνωρίζει κανείς;

 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φαντάζομαι (χωρίς να έχω καμία γνώση όμως) πως αυτό πλέον θα πρέπει να γίνεται αυτόματα μέσω της ψηφιακής διακυβέρνησης. 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

On 21/10/2022 at 10:43 ΠΜ, Inside said:

Υποτίθεται για κάθε εργασιακή μεταβολή (π.χ. παράταση ειδικότητας) ενημερώνουμε το ΤΣΑΥ, ωστε να προσμετρώνται ως συντάξιμα τα χρόνια αλλά και να ανανεώνουν την ασφαλιστική ικανότητα.

Μέχρι πρότινος στέλναμε με email στο τμήμα μητρώου τους, τις μεταβολές μας και τέλειωνε εκεί. Πλέον καταργήθηκε. 

Ως εκ τουτου, τι στο καλό κάνουμε πλέον;

Έχω πάρει στον ΕΦΚΑ τηλέφωνο μάταια όμως. Γνωρίζει κανείς;

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟΥ ΕΦΚΑ – ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

Θα προσπαθήσω να απαντήσω συνοπτικά. Όσο περισσότερο μπορώ δηλαδή. Γιατί εάν αρχίσω να αναλύω το τι έχω τραβήξει με το θέμα, δεν θα τελειώσουμε ποτέ. Εν τέλει, δεν έβγαλα καμία απολύτως άκρη. Ούτε και έλυσα το πρόβλημα, το οποίο, από ότι διαπίστωσα εκ των υστέρων, μάλλον αφορά ΟΛΟΥΣ τους ιατρούς, που είχαν ασφαλιστεί με το παλιό ΤΣΑΥ. Θα αναφερθώ πιο κάτω. Πριν προχωρήσω σε περαιτέρω ανάλυση, συνοπτικά, θα πω για αρχή, ότι το πρόβλημα είναι πως πολύ απλά οι ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων, όπου βρίσκεται καταχωρημένο το ασφαλιστικό μας ιστορικό, από τα διάφορα παλιά ταμεία (ΙΚΑ και ΤΣΑΥ), δεν έχουν ακόμα ενοποιηθεί. Και ενδεχομένως, ούτε επιχειρείται κάποια προσπάθεια για να γίνει αυτό, έστω και μελλοντικά.

Όσον αφορά στην εικόνα που έχει η κεντρική μηχανογράφηση και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση από τα κεντρικά της Αθήνας, το πρόβλημα δεν υφίσταται καν και παραπέμπουν για λύση στα τοπικά παραρτήματα του ΕΦΚΑ (τα οποία πολύ απλά δεν μπορούν να το λύσουν, καθώς το σύστημα είναι κεντρικό και ουδεμία πρόσβαση έχουν στην κεντρική μηχανογράφηση…). Ακόμα και το ίδιο το σύστημα του ΕΦΚΑ, έχει διαφορετικές εφαρμογές, οι οποίες ΔΕΝ αντλούνε στοιχεία από τις ίδιες πηγές (π.χ. ΑΠΔ από εργοδότες, σύστημα του ΙΚΑ, κ.τ.λ.). Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.

Αρχικά, όπως όλοι θα γνωρίζετε, μέχρι και τη διάλυση των επί μέρους ταμείων και τη θέσπιση του ΕΦΚΑ από την πρώτη φορά φασιστερά, στις 01/01/2017, υπεύθυνο για τους ιατρούς ήταν το ΤΣΑΥ. Το ΤΣΑΥ, ενημερωνόταν από εμάς (τους ασφαλισμένους) εγγράφως και τηρούσε δικό του, ηλεκτρονικό αρχείο, στο οποίο εμείς είχαμε πρόσβαση μέσω της ιστοσελίδας:

http://www.tsay.gr/Default.aspx

Επίσης, το ΤΣΑΥ, ενημέρωνε ΠΛΗΡΩΣ τα ασφαλιστικά μας στοιχεία, στο σύστημα ΑΤΛΑΣ, στο οποίο επίσης εμείς είχαμε πρόσβαση μέσω της ιστοσελίδας:

https://www.atlas.gov.gr/ATLAS/Pages/Home.aspx

Στις 01/01/2017, το (νεοσύστατο) ηλεκτρονικό σύστημα του ΕΦΚΑ, ενσωμάτωσε στην εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία, στην καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης, το μέχρι και τις 31/12/2016 ασφαλιστικό μας ιστορικό, ενδεχομένως, αντλώντας δεδομένα από το σύστημα ΑΤΛΑΣ (και λέω ενδεχομένως, γιατί τα στοιχεία του ασφαλιστικού μου ιστορικού, που ενσωματώθηκαν στη συγκεκριμένη καρτέλα του ΕΦΚΑ, δηλαδή έως και 31/12/2016, ήταν όλα ΟΡΘΟΤΑΤΑ και ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΑ, μετά αρχίζει το μπάχαλο…) Κατόπιν, από 01/01/2017, το σύστημα ΑΤΛΑΣ σταμάτησε να ενημερώνεται για το ασφαλιστικό μας ιστορικό. Ωστόσο, το ΤΣΑΥ (τότε ΤΣΑΥ – παράρτημα ΕΦΚΑ) συνέχισε να ενημερώνεται από εμάς (τους ασφαλισμένους) εγγράφως και να τηρεί και δικό του, ηλεκτρονικό αρχείο, στο οποίο, όπως ήδη σας είπα, είχαμε και εμείς πρόσβαση μέσω της ιστοσελίδας:

http://www.tsay.gr/Default.aspx

ΚΑΠΟΙΑ στιγμή, δεν κατάλαβα ακριβώς πότε, αλλά σίγουρα μετά τις 01/01/2019, το ΤΣΑΥ έπαψε πλέον να ενημερώνεται (από τους ασφαλισμένους) και να ενημερώνει κάποιο ηλεκτρονικό αρχείο (το σύστημα ΑΤΛΑΣ, θυμίζω, είχε ήδη σταματήσει να ενημερώνεται από 01/01/2017), τουλάχιστον όχι κάποιο στο οποίο εμείς να έχουμε πρόσβαση, όπως παλιά. Πλέον, μοναδική επικοινωνία των ιατρών με κάποιο ασφαλιστικό ταμείο, αποτελεί το τοπικό παράρτημα ΕΦΚΑ στο οποίο υπάγονται, με βάση τον τόπο διαμονής που δηλώνουν στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Και από εδώ και μετά, ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ !!! Ας πάρουμε τα πράγματα, όμως, με τη σειρά:

Α] Ενημέρωση των ασφαλιστικών μας στοιχείων στα ηλεκτρονικά αρχεία του ΕΦΚΑ: ΚΑΠΟΙΑ στιγμή, σίγουρα μετά τις 01/01/2019, το ΤΣΑΥ σταμάτησε να ασχολείται με την ενημέρωση των ασφαλιστικών στοιχείων των ασφαλισμένων και αποκλειστικός υπεύθυνος ορίστηκε ο ΕΦΚΑ. Ο ΕΦΚΑ, παρέχει τις εξής ηλεκτρονικές εφαρμογές:

https://www.efka.gov.gr/el

α) Βεβαίωση προϋπηρεσίας: ΚΑΠΟΙΑ στιγμή, μεταξύ 01/01/2017 και 01/01/2019, και σίγουρα με εφαρμογή μετά τις 01/01/2019, αποφασίστηκε ότι όλοι οι εργοδότες που απασχολούν προσωπικό, θα πρέπει να υποβάλουν στο ηλεκτρονικό σύστημα του ΕΦΚΑ και στην ιστοσελίδα:

https://www.efka.gov.gr/el/elektronike-ypobole-apd

τις λεγόμενες Αναλυτικές Περιοδικές Δηλώσεις (Α.Π.Δ.), όπου ουσιαστικά θα καταχωρείται η έναρξη εργασίας των ασφαλισμένων. Η καταχώρηση αυτή, ενημερώνει αυτόματα τόσο την εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία (και την καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης), όσο και τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ, οι οποίοι ΔΕΝ έχουν δυνατότητα τροποποίησης των δεδομένων που εμφανίζονται σε αυτή την εφαρμογή (δηλαδή, την εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία)

https://www1.gsis.gr/oauth2server/login.jsp

Συνεπώς, το παλιό σύστημα, όπου ένας μισθωτός ιατρός ενημέρωνε το ασφαλιστικό του ταμείο, γραπτώς, με μια σύμβαση έναρξης εργασίας, ΔΕΝ υφίσταται πλέον. Τα νοσοκομεία (και οι αντίστοιχοι λογιστές τους) και όχι οι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ, υποβάλλουν ΑΠΔ, έτσι ώστε να ενημερωθεί ο ατομικός ηλεκτρονικός φάκελος στον ΕΦΚΑ. Άρα, τυχόν λάθη του συστήματος, ο υπάλληλος του τοπικού παραρτήματος ΕΦΚΑ είναι αμφίβολο, τουλάχιστον έτσι κατάλαβα, εάν μπορεί και έχει πρόσβαση για να τα διορθώσει, από το τερματικό του.

Με την παραπάνω διαδικασία, ενημερώνεται, υποτίθεται, τόσο η εφαρμογή Βεβαίωση προϋπηρεσίας (η οποία, πλέον, βάση νόμου, αποτελεί την επίσημη βεβαίωση του επαγγελματικού μας ιστορικού που έχει στα αρχεία του ο Ενιαίος Ασφαλιστικός Φορέας ΕΦΚΑ και αντικαθιστά κάθε άλλη σχετική βεβαίωση), όσο και η εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία στη σχετική καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης. Όλα καλά, λοιπόν, σωστά ;; Λάθος !!!

i) Η εφαρμογή Βεβαίωση Προϋπηρεσίας, φτιάχτηκε για να αντλεί δεδομένα για την προϋπηρεσία μας με βάση τις υποβληθείσες Α.Π.Δ., δηλαδή ΑΠΟ ΤΟ 2019 ΚΑΙ ΕΞΗΣ… Συνεπώς, η επίσημη εφαρμογή του ΕΦΚΑ, που αφορά στο εργασιακό μας ιστορικό (τουλάχιστον από 01/01/2017, οπότε και ιδρύθηκε, αλλά κανονικά θα έπρεπε και στο σύνολό του), δίνει πληροφορίες από το 2019 και εξής. Η έμμισθη εργασιακή μας προϋπηρεσία, για το ενδιάμεσο διάστημα, από όταν θεσπίστηκε ο ΕΦΚΑ (01/01/2017) και μέχρι που οι υπάλληλοι του ΤΣΑΥ (παράρτημα ΕΦΚΑ) σταματήσανε να ενημερώνουν κάποιο ηλεκτρονικό αρχείο και θεσπίστηκαν οι ΑΠΔ για τους μισθωτούς (αυτές πλέον ενημερώνουν την κεντρική εφαρμογή), αγνοείται και ΔΕΝ εμφανίζεται στην εν λόγω εφαρμογή του ΕΦΚΑ (τουλάχιστον όχι σε όλους όσους έχω υπόψιν μου).

ii) H υποβολή Α.Π.Δ. από τους εργοδότες (νοσοκομεία) συνεισφέρει στο να ενημερωθεί το ηλεκτρονικό σύστημα του ΕΦΚΑ, στην εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία (στην καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης), όσον αφορά στην ΕΝΑΡΞΗ της εργασιακής σχέσης. Δεν ξέρω εάν προβλέπεται, γιατί ισχύει ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους που ρώτησα, με ποια διαδικασία καταχωρείται η ΛΗΞΗ της εργασιακής σχέσης στην εν λόγω εφαρμογή του ΕΦΚΑ.

Σημειωτέων, στην εφαρμογή Βεβαίωση Προϋπηρεσίας, από 01/01/2019 και εξής, οι λήξεις έχουν καταχωρηθεί ορθά,  μέσω των Α.Π.Δ., αλλά στην εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία (στην καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης), τόσο η κατάθεση της λήξης της σύμβασης εργασίας στους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ (δεν έχουν πρόσβαση από το τερματικό τους στην εν λόγω εφαρμογή του ΕΦΚΑ), όσο και η αναμονή ενέργειας από το νοσοκομείο (όποιος έχει συζητήσει το θέμα με λογιστές του νοσοκομείου του, ας μας πει και εμάς…), δεν φαίνεται να διορθώνει το εξής πρόβλημα:

Συνάδελφοι έχουν σταματήσει να απασχολούνται από το νοσοκομείο τους εδώ > 1 έτος και η μία εφαρμογή του ΕΦΚΑ (Βεβαίωση προϋπηρεσίας) εμφανίζει ορθά τη λήξη της σύμβασης, η δε άλλη εφαρμογή (Ατομικά Στοιχεία, στην καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης, εφαρμογή που ενημερώνεται μόνο μέσω Α.Π.Δ. για την έναρξη της εργασιακής σχέσης, ΔΕΝ γνωρίζω πώς υποτίθεται ότι ενημερώνεται για τη λήξη αυτής, ωστόσο, ουδείς μπορεί και να μου απαντήσει…) τους εμφανίζει ακόμα ως ασφαλισμένους με την εν λόγω εργασιακή σχέση, την οποία, όμως, έχουνε διακόψει εδώ και > 1 έτος (για εμένα αρκετά λιγότερο).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ 1: Άρα, λοιπόν, έχουμε δύο εφαρμογές του ΕΦΚΑ. Η πρώτη (Βεβαίωση προϋπηρεσίας) ενημερώνεται από τις Α.Π.Δ. των νοσοκομείων (ή, γενικά, από τον εργοδότη) και παρουσιάζει το ιστορικό των έμμισθων εργασιακών σχέσεων από 01/01/2019 και εξής, εξαφανίζοντας ΟΛΟ το προηγούμενο ιστορικό (αναδρομικά δεν υποβλήθηκαν οι απαραίτητες Α.Π.Δ.), αγνοώντας τυχόν έμμισθες εργασιακές σχέσεις πριν από 01/01/2017 και μεταξύ 01/01/2017 -> μετά τις 01/01/2019 (υποθέτω, είπαμε, δεν ξέρω ακριβώς πότε αποφασίστηκε το ΤΣΑΥ να κατεβάσει κάτω τα μολύβια και η ενημέρωση της εφαρμογής να γίνεται απευθείας από τους εργοδότες). Αυτή, η πρώτη εφαρμογή, είναι ορθή, όσον αφορά στο ιστορικό προϋπηρεσίας από 01/01/2019 και εξής (ενδεχομένως και λίγο αργότερα, αναλόγως το πότε ακριβώς ξεκίνησε η διαδικασία των Α.Π.Δ.).

Και μία δεύτερη εφαρμογή, την εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία (στην Καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής ασφάλισης), η οποία για έως 01/01/2017 ενσωμάτωσε, ενδεχομένως, από το σύστημα ΑΤΛΑΣ, όλα τα στοιχεία που είχε στη διάθεσή του και το ΤΣΑΥ (τα οποία ήταν πληρέστατα) και την οποία συνέχιζαν να διαχειρίζονται οι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ (παράρτημα ΤΣΑΥ), μέχρι κάποια στιγμή (είπαμε, δεν ξέρω το πότε ακριβώς, εφαρμογή είχε μετά από 01/01/2019) όπου αποφασίστηκε η εφαρμογή αυτή να περάσει στους εργοδότες και ΜΟΝΟ σε ηλεκτρονική ενημέρωση, μέσω του Συστήματος των Α.Π.Δ. και οι υπάλληλοι του ταμείου αποσυνδέθηκαν, τουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει, από τη διαδικασία των εμμίσθων εργασιακών σχέσεων. Τουλάχιστον, όσον αφορά στην ηλεκτρονική ενημέρωση της ηλεκτρονικής καρτέλας ασφαλισμένου, στη συγκεκριμένη εφαρμογή του ΕΦΚΑ (ότι και εάν σημαίνει μια εσφαλμένη ενημέρωση των στοιχείων μας σε αυτή τη συγκεκριμένη εφαρμογή, για τον πραγματικό κόσμο…)

ΣΕΛΙΔΑ 1/2

Τροποποιήθηκε από mihiatrik
Προσθήκη πληροφοριών
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

On 21/10/2022 at 10:43 ΠΜ, Inside said:

Υποτίθεται για κάθε εργασιακή μεταβολή (π.χ. παράταση ειδικότητας) ενημερώνουμε το ΤΣΑΥ, ωστε να προσμετρώνται ως συντάξιμα τα χρόνια αλλά και να ανανεώνουν την ασφαλιστική ικανότητα.

Μέχρι πρότινος στέλναμε με email στο τμήμα μητρώου τους, τις μεταβολές μας και τέλειωνε εκεί. Πλέον καταργήθηκε. 

Ως εκ τουτου, τι στο καλό κάνουμε πλέον;

Έχω πάρει στον ΕΦΚΑ τηλέφωνο μάταια όμως. Γνωρίζει κανείς;

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟΥ ΕΦΚΑ – ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ

[…]

Α] Ενημέρωση των ασφαλιστικών μας στοιχείων στα ηλεκτρονικά αρχεία του ΕΦΚΑ: ΚΑΠΟΙΑ στιγμή, σίγουρα μετά τις 01/01/2019, το ΤΣΑΥ σταμάτησε να ασχολείται με την ενημέρωση των ασφαλιστικών στοιχείων των ασφαλισμένων και αποκλειστικός υπεύθυνος ορίστηκε ο ΕΦΚΑ. Ο ΕΦΚΑ, παρέχει τις εξής ηλεκτρονικές εφαρμογές:

https://www.efka.gov.gr/el

[…]

β) Ατομικός λογαριασμός ασφάλισης: Η εν λόγω εφαρμογή, με βάση την επίσημη απάντηση των αρμοδίων του φορέα, ενσωματώνει, ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε, το σύνολο του ασφαλιστικού μας ιστορικού, απ’ αρχής του (τουλάχιστον για τους νέους ασφαλισμένους, αλλά με έναρξη έμμισθης εργασιακής σχέσης, προ τις 01/01/2017). Σωστά ;; Λάθος !!

i) Αξιοπερίεργο είναι ότι ενώ η αρχική ενσωμάτωση (01/01/2017) του ασφαλιστικού μας ιστορικού, έως 01/01/2017, στην εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία (καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης) ενσωματώνει, τουλάχιστον για τις έμμισθες εργασιακές σχέσεις, πληρέστατα και στο σύνολό της, το εργασιακό / ασφαλιστικό μας ιστορικό (αυτό που τηρούσε δηλαδή το ΤΣΑΥ και αναρτούσε το σύστημα ΑΤΛΑΣ έως 01/01/2017), η συγκεκριμένη εφαρμογή φαίνεται να ΑΦΗΝΕΙ ΑΠ’ ΕΞΩ την όποια υπηρεσία υπαίθρου. Ελέγξτε το ασφαλιστικό σας ιστορικό εδώ:

https://www.efka.gov.gr/el/atomikos-logariasmos-asphalises

Στην αρχή, δεν είχα καταλάβει ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Παρόλο που θα έπρεπε, στην εν λόγω εφαρμογή (Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης) να εμφανίζονται ΚΑΙ οι ασφαλιστικές μας εισφορές ως αυταπασχολούμενοι / ελεύθεροι επαγγελματίες / μη μισθωτοί (γιατί ΚΑΙ αυτές είναι εξαφανισμένες, στην εν λόγω εφαρμογή, τουλάχιστον προ της 01/01/2019), ωστόσο, και να θεωρούσαμε ότι αυτή η εφαρμογή αφορά αποκλειστικά στο ασφαλιστικό βιογραφικό ΜΟΝΟ των εμμίσθων σχέσεων εργασίας, αυτό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τη μη εμφάνιση των περιόδων υπηρέτησης της υπηρεσίας υπαίθρου.

Μέχρι που συνειδητοποίησα, πολύ απλά, ότι αυτή η εφαρμογή (Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης), τουλάχιστον για πριν τις 01/01/2019, άντλησε (δεν ξέρω εάν ακόμα αντλεί και υπάρχει πρόβλημα και από το 01/01/2019 και εξής, γιατί δεν έχω εργαστεί, ως δημόσιος υπάλληλος, κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο) στοιχεία που ταυτίζονται με αυτά του ΙΚΑ. Και είναι και λογικό, δηλαδή, καθώς για την ιατρική ειδικότητα υπογράφουμε σύμβαση ιδιωτικού δικαίου, ενώ για την υπηρεσία υπαίθρου σύμβαση δημοσίου δικαίου και καταβάλλονταν εισφορά μόνο στο ΤΣΑΥ γιατί, εάν δεν κάνω λάθος, ως δημόσιοι υπάλληλοι, δεν πρέπει να αποδιδόταν ΙΚΑ.

ii) Όπως ανέφερα και προηγουμένως, σε κάποια φάση, η εν λόγω εφαρμογή (Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης) θα έπρεπε, θεωρητικά πάντα, να εμφανίζει το ΣΥΝΟΛΟ του ασφαλιστικού μας ιστορικού. Δηλαδή και τις ασφαλιστικές μας εισφορές ως ελεύθεροι επαγγελματίες (μη μισθωτοί). Ωστόσο, πιστεύω, επειδή η σχετική ηλεκτρονική ενημέρωση στην εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία (καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης) είναι αρκετά ικανοποιητική, υποθέτω, λογικά, δεν θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα, όσον αφορά στις περιόδους επαγγελματικής ενασχόλησής μας ως μη μισθωτοί.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ 2: Έχουμε, λοιπόν, μία τρίτη εφαρμογή του ΕΦΚΑ, τον Ατομικό Λογαριασμό Ασφάλισης, η οποία, ενώ υποτίθεται ότι η δεύτερη εφαρμογή του ΕΦΚΑ (Ατομικά Στοιχεία, καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης) είναι ενήμερη για την εργασιακή μας σχέση ως ιατροί υπηρεσίας υπαίθρου (γιατί άντλησε τα στοιχεία του συστήματος ΑΤΛΑΣ έως 01/01/2017), ωστόσο, αφήνει απ’ έξω την έμμισθη εργασιακή σχέση της υπηρεσίας υπαίθρου, γιατί αντλεί στοιχεία μόνο από το ΙΚΑ και όχι από το σύστημα ΑΤΛΑΣ, ή από τα αρχεία του πρώην ΤΣΑΥ, ούτε καν από άλλη εφαρμογή του ίδιου του ΕΦΚΑ (εφαρμογή Ατομικά Στοιχεία, καρτέλα Στοιχεία Κοινωνικής Ασφάλισης) !!

Β] Εξυπηρέτηση για ζητήματα ασφάλισης: Πλέον, όλοι οι Έλληνες πολίτες (εξαιρούνται, ίσως, δεν το γνωρίζω σίγουρα, αυτοί που είναι ασφαλισμένοι υποχρεωτικά στο Δημόσιο ή / και τα σώματα ασφαλείας), προκειμένου να εξυπηρετηθούν για ένα ζήτημα ασφαλιστικής φύσεως, υποβάλλουν ηλεκτρονικό αίτημα στο αρμόδιο τοπικό υποκατάστημα ΕΦΚΑ, στο οποίο υπάγονται με βάση τη δηλωμένη, στο σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, διεύθυνση κατοικίας τους, μέσω της ιστοσελίδας:

https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimo-ranteboy

Αναλόγως της φύσεως του αιτήματος, θα επικοινωνήσει, ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, κάποιος αρμόδιος υπάλληλος, ο οποίος και θα απαντήσει στο σχετικό αίτημα. Εφόσον το αίτημα δύναται να λυθεί ηλεκτρονικά, μέσω των παραπάνω ηλεκτρονικών εφαρμογών του ΕΦΚΑ, τότε δεν θεωρείται απαραίτητη η φυσική παρουσία του πολίτη στο υποκατάστημα. Διαφορετικά, μέσω της ίδιας ιστοσελίδας, δίνεται η δυνατότητα να κλειστεί ραντεβού με φυσική παρουσία, προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Εάν φυσικά, αυτό, δύναται να λυθεί…

ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αυτή τη στιγμή, το ασφαλιστικό ιστορικό των ιατρών, το οποίο είναι καταχωρημένο στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων του ΕΦΚΑ και παρέχεται από τις σχετικές εφαρμογές του Φορέα, είναι ΜΠΑΧΑΛΟ !! Ο λόγος είναι, αυτό συμπεραίνω με βάση όλα σας ανέφερα, ότι δεν ενσωματώθηκαν, ομοιόμορφα και για όλες τις εφαρμογές του ΕΦΚΑ, απευθείας οι βάσεις δεδομένων του ΤΣΑΥ. Αντίθετα, για ότι ιστορικό υπήρχε έως 01/01/2017, φαίνεται να χρησιμοποιήθηκαν τα δεδομένα του συστήματος ΑΤΛΑΣ, άπαξ μία φορά, κατά την έναρξη της εφαρμογής (01/01/2017) και έκτοτε, για κάποιον άγνωστο λόγο, η κάθε εφαρμογή του ταμείου δείχνει να αντλεί δεδομένα αποσπασματικά από το ΙΚΑ, απευθείας από τους εργοδότες (Α.Π.Δ.) κ.τ.λ.

Προσπάθεια για ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ενημέρωση των ηλεκτρονικών φακέλων των ασφαλισμένων, στις διάφορες εφαρμογές του ΕΦΚΑ, δεν γνωρίζω εάν θα επιχειρήσει κάποιος να κάνει. Τουλάχιστον, όχι πριν τις εκλογές. Αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή και, ενδεχομένως, θα παραμείνει για καιρό, είναι ότι στα ηλεκτρονικά (ΚΑΙ ΜΟΝΟ) αιτήματα των πολιτών οφείλουνε να απαντάνε, εγγράφως, οι υπάλληλοι των τοπικών παραρτημάτων ΕΦΚΑ, μετά από ΑΤΥΠΗ επικοινωνία με το αντίστοιχο ΤΣΑΥ (όπου αυτό δεν εξυπηρετεί πλέον κόσμο). Διόρθωση και ενημέρωση του εργασιακού ιστορικού, όπως αυτό εμφανίζεται στις υπάρχουσες εφαρμογές του ΕΦΚΑ, δεν φαίνεται να είναι σε θέση / διάθεση να κάνει κανένας αυτή τη στιγμή.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Τα όποια δεδομένα παραθέτω παραπάνω, προέρχονται αποκλειστικά από προσωπική εμπειρία και προσωπικές εκτιμήσεις. Δεν αποτελούν, ΣΕ ΚΑΜΙA ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, απόλυτη ή βέβαιη αποτύπωση της καθολικής πραγματικότητας !! Παρακαλώ και εγώ, με τη σειρά μου, όποιον γνωρίζει κάτι παραπάνω, πάνω στο θέμα, να συμπληρώσει σχετικά ή / και να με διορθώσει.

ΣΕΛΙΔΑ 2/2

Τροποποιήθηκε από mihiatrik
Διόρθωση ορθογραφίας
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.