Jump to content

ΓΙ ή αναισθησιολογία


Blazer

Recommended Posts

Θα κάνω μια μικρή εισαγωγούλα. Είναι η δεύτερη σχολή μου αυτή, είμαι χημικός μηχανικός και δουλεύω παράλληλα με την σχολή για να τα βγάλω πέρα. Ο οικονομικός παράγοντας είναι σημαντικός. Αυτές οι δύο ειδικότητες συνδυάζουν στο μυαλό μου την εύκολη αποκατάσταση ενώ ταυτόχρονα μου αρέσουν. Σαν ΓΙ σκέφτομαι θα μαι σαν ένας παθολόγος επί της ουσίας. Η αναισθησιολογία μου αρέσει επίσης πολύ αλλά με προβληματίζει κιολας. Το άγχος, το μην πάει κάτι στραβά. Θα ήθελα να έχω ρόλο στην επείγουσα ιατρική και όχι μονίμως σε χειρουργεία. Η ΜΕΘ μου άρεσε πολύ πχ. Συγκριτικά θα μπορούσε να μου δώσει κάποιος μια γνώμη;  Ειδικά για την αναισθησιολογία πιστεύω πως θα μου δίνει την αίσθηση ότι σώζω ζωές που στην ΓΙ δεν είναι τόσο "άμεσο".

Τροποποιήθηκε από Blazer
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για να ειμαστε ακριβεις, ο παθολογος (ο κλασσικος ο ιδιωτης ο ορθοδοξος) που επιλεγει να δραστηριοποιειται στην πρωτοβαθμια περιθαλψη μοιαζει πιο πολυ με το ΓΙ κι οχι το αναποδο :D

Τι ετος εισαι; Εχεις κανει αναισθησιολογια; Μπορεσες να ερθεις σε επαφη με καποιον συνενοησιμο διδασκοντα/ειδικευομενο στην κλινικη;

 

Οσον αφορα το επειγον και τα τεπ (δηλαδη, τα αντικειμενα πλην χειρουργειων) ο αναισθησιολογος ανηκει στην ομαδα αναζωογονησης και αναλαμβανει χοντρα-χοντρα καρδιοαναταξη σε εμφραγματιες και διαχειριση αεραγωγου στις κρισιμες περιπτωσεις. Και απειρες διακομιδες προφανως.

Μπορει να απασχοληθει στο ΕΚΑΒ επιπλεον (π.χ. ναλοξονη σε καταστολη του αναπνευστικου επειτα απο O.D. ), ομως δεν εχω ξεκαθαρισει τα ορια που σταματαει ο ρολος του διασωστη εκαβ και που αρχιζει του αναισθησολογου.

Δεν εχω απαντηση δυστυχως στα υπολοιπα ερωτηματα σου, προβληματιζουν κι εμενα το ιδιο(πολυτεχνιτης σε 2ο πτυχιο). Σοβαρη απαντηση μονο καποιος που εχει απασχοληθει επαγγελματικα με αυτα μπορει να δωσει.

Τροποποιήθηκε από DrKatsikis
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...