Jump to content

Ερώτηση σχετικά με αρθρόδεση.


interedp

Recommended Posts

Γειά σας, 

Θέλω να σας κάνω μια ερώτηση. Δεν είμαι γιατρός απλώς θέλω μια γνώμη. Μένω στο εξωτερικό και είχα ένα ατύχημα και εσπασα τον αριστερό ώμο μου. Με πήγανε στα επείγοντα και μου έκαναν χειρουργείο και μου έβαλαν προσθετικό ώμο απο μέταλλο. Μου είπαν οτι είναι η καλυτερη δυνατή επιλογή μετά την εγχειριση αλλά εγώ θεωρώ οτι θα έπρεπε να με είχαν ρωτήσει αν συμφωνώ πρώτα ή αν μπορώ να επιλέξω κάτι άλλο. Μου είπαν οτι σε μερικά χρόνια θα χρειαστώ και πάλι νέα εγχείριση και φτου και από την αρχη πάλι με φυσιοθεραπείες.. Δεδομένου οτι κάνω δουλεία γραφείου και δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις θα μπορούσα από την αρχή να τους πώ να κάνουν αρθροδεση στον ώμο μου που είναι μόνο μια εγχείριση και τέλος και θα κρατήσει ισόβια ?  Σας ρωτάω εδώ γιατι δεν είμαι Ελλάδα οπότε δε μπορώ να πάρω μια γνώμη από κάποιον γιατρό.

Ευχαριστώ,

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε καμια περιπτωση. Η αρθροδεση ειναι αναπηρικη επεμβαση, ακινητοποιει τον ωμο σε μια θεση εξαφανιζοντας το οποιο ευρος κινησης. Καποια στιγμη τα υλικα της ημι/αρθροπλαστικης που εκανες θα χαλαρωσουν και θα χρειαστει αναθεωρηση (επανεπεμβαση). Η ενδεδειγμενη επεμβαση σε μη επιδιορθωσιμα καταγματα ειναι η ημιαρθροπλαστικη/αρθροπλαστικη αναλογα με τον ασθενη και αναλογα το καταγμα. Καλη συνεχεια...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους