Jump to content

ΦΟΡΟΥΜ ΤΩΝ ΔΙΚΑΤΣΑΔΩΝ ΙΑΤΡΩΝ!!!


palaiologos

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 212
  • Created
  • Last Reply

Ανωτερότητα σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι (αυτό σαν στοιχείο του χαρακτήρα μου ,που με συνοδεύει από καιρό ….δεν είναι στοιχείο πιστοποιημένο από πανελλήνιες εξετάσεις ή αποκτημένο από φοίτηση σε ιατρική Ελλάδας…) , όπως επίσης κορόιδο δεν μου αρέσει και δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να αισθάνεται….

Μπορεί η κατάληξη να είναι ίδια (πτυχίο ιατρικής),αλλά μεγάλη σημασία έχει από πού ξεκινάς και πώς φτάνεις εκεί….

αυτό και μόνο μπορεί να χαρακτηρίσει έναν άνθρωπο και μάλιστα να τον συνοδέψει στη μετέπειτα πορεία του….

ο τελικός στόχος, επειδή είναι κοινός, δεν σημαίνει ότι δικαιολογεί μεθόδους, αγιάζει μέσα ή εξομοιώνει καταστάσεις….ε,αυτό είναι κοροϊδία και ασέβεια μαζί….

Ο καθένας ξέρει καλά τι έχει κάνει και αυτό καλείται να υποστηρίξει….λογοδοτεί πρώτα και κύρια στον εαυτό του, αν έχει καλλιεργήσει την εναίσθηση και δεν εθελοτυφλεί….οι πράξεις του καθενός μας απορρέουν από τις σκέψεις του και γιαυτό και είναι καθρέφτης αυτών….

…δεν γίνεται αν έχει κάνει σκόντο κάποια στιγμή στις αξίες του ή αν έχει παρακάμψει με πονηριά φραγμούς , να πει «δεν πειράζει το πώς έφτασα στον στόχο, αρκεί που έφτασα, από δω και μπρος θα πορεύομαι σωστά ….»

μιλώ έτσι, γιατί έχω την εμπειρία 2 φίλων μου –φίλων, έτσι; όχι γνωστών -που αποτελούν τις 2 αντοδιαμετρικά παραδείγματα , τις 2 όψεις του νομίσματος….

Ο ένας φοίτησε στην Τσεχία…καλός μαθητής στο σχολείο ..έδωσε μια φορά πανελλήνιες …δεν ήθελε να ξαναπροσπαθήσει, αν και επέμενα πολύ γιαυτό , γιατί είμαι σίγουρη ότι θα τα κατάφερνε…δεν άνηκε σε ιατρικό οικογενειακό περιβάλλον και η οικονομική κατάσταση των γονιών του θα μπορούσαμε να πούμε πώς είναι σχετικά καλή…. ήταν μελετηρός φοιτητής, τελείωσε στα 6 χρόνια και Δικατσα πέρασε δίνοντας 1 μάθημα κάθε φορά, σε 2 διαδοχικές εξεταστικές, και με βαθμούς 8 και άνω…σε αυτόν είχα δανείσει τα βιβλία παθολογίας του ΔΕΠ (που είναι βιβλίο για τους προπτυχιακούς φοιτητές και όχι για νέους ιατρούς ή ειδικευόμενους ) και το 3τομο βιβλίο της χειρουργικής ,στο οποίο εξεταστήκαμε στο 4ο έτος ….διάβασε αρκετά ,είχε άγχος για τις εξετάσεις ως « εξετάσεις» και όχι ως «σύστημα που καταδυναστεύει και τυραννά πτυχιούχους και γονείς τους»….

Ο άλλος φοίτησε στη Βουλγαρία….μαθητής στο σχολείο του 11-12, που είχε επιλέξει την 4η δέσμη….κόντεψε να μείνει στην Γ’ λυκείου και οι γονείς του έτρεχαν για να παρακαλέσουν τη διευθύντρια να τον περάσει ,γιατί το μόνο που τους ενδιέφερε είναι να μην μείνει , καθώς δεν είχε τότε στόχο να περάσει σε σχολή ΑΕΙ ή ΤΕΙ….μόνο να περάσει την τάξη… με 2 γονείς γιατρούς και καλή οικονομική κατάσταση…. έφυγε για Βουλγαρία…δεν θα πω για το τι μας μετέφερε η μητέρα του για την κατάσταση στη σχολή και για το πώς π.χ. πλήρωσε με 100.000δρχ να περάσει ανατομία ,αλλά θα μεταφέρω ένα τρανταχτό παράδειγμα της ασυνέπειας :

το 4ο έτος της σχολής του το πέρασε στην Ελλάδα…ξέμεινε εδώ από το καλοκαίρι και κάθησε μέχρι και μετά το Πάσχα…κι όμως δεν έχασε χρόνο, αλλά με 240.000δρχ που πλήρωσε τη γραμματέα της σχολής έκανε αλλαγή σε άλλη πόλη και συνέχισε κανονικά στον 5ο χρόνο ,σαν να είχε παρακολουθήσει κανονικά τις κλινικές του 4ου

…έχει έρθει να δώσει Δικατσα…του δάνεισα τα ίδια βιβλία , τα οποία τα επέστρεψε γιατί ήταν μεγάλα και δεν θα προλάβαινε…δεν έχει περάσει ακόμη,αλλά από την άλλη δεν κάθεται να διαβάσει …περιορίζεται στο να κατηγορεί (αυτός και οι γονείς) συνεχώς τον τρόπο εξέτασης ….όταν του μετέφερα το πώς ο φίλος μου εκ Τσεχίας τα κατάφερε ,το σύστημα του και εν τέλει τις εντυπώσεις του, δεν δίστασε να το αμφισβητήσει και τον κατηγορήσει ότι «πλήρωσε για να περάσει Δικατσα»….και περισσότερο απ’όλα μου κάνει εντύπωση πώς τον ενστερνίζονται οι γονείς του, που είναι και οι ίδιοι γιατροί και τελείωσαν Ελλάδα τότε μάλιστα που οι συνθήκες ήταν πιο δύσκολες…

Επειδή οι πράξεις μιλάνε για το ποιόν και το κίνητρο των σκέψεων ,επειδή οι «απ’έξω» μπορούμε να κρίνουμε μόνο από ό,τι βλέπουμε να πράττεται , επιτρέψτε μου να αισθάνομαι εκτίμηση για τον πρώτο , που με την πορεία του επέδειξε αξιοπρέπεια….δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω για να πείσεις τους άλλους….τίποτα παραπάνω….

Για τον 2ο πτυχιούχο , δεν τον αναγνωρίζω μετά την απόκτηση πτυχίου του….σαν να έχει ξεχάσει τι έχει κάνει ,τι μου έχει πει και τι έχω δει….ισοπεδώνει τα πάντα….εκμηδενίζει λογικά συμπεράσματα και επιδεικνύει θρασύτητα….γιαυτό δεν μιλάμε γιαυτό το θέμα καθόλου πια και περνάμε σε άλλα….

Όσον αφορά την αναγνώριση πτυχίων , έχω την εντύπωση ότι έχει παρεξηγηθεί κάτι : δεν μιλάμε για αναγνώριση 6 ετών φοιτητών ,αλλά για τελειωμένους γιατρούς!!!

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς διεκδικούν ύλη συγκεκριμένη και ίδια με αυτή των 6ετών φοιτητών των ελλην.ιατρικών σχολών .

Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίων εξωτερικού έχουν ολοκληρώσει τις σπουδές τους,είναι ιατροί και όχι φοιτητές!

Οι 6ετείς φοιτητές , επειδή ακριβώς διδάσκονται σε τρίμηνα, δίνουν εξετάσεις π.χ. χειρουργικής χωρίς να έχουν κάνει ακόμη κλινική παθολογίας ή δίνουν εξετάσεις παιδιατρικής χωρίς να έχουν ασκηθεί στη χειρουργική κοκ….

Οι εξετάσεις είναι προσαρμοσμένες σε 6ετείς φοιτητές , όπως ακριβώς είναι και οι προπτυχιακές εξετάσεις για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού…

Δεν τίθεται σύστημα σύγκρισης και εξομοίωσης:

οι πτυχιούχοι είναι ιατροί , έχουν ξεπεράσει το στάδιο του 6ετους φοιτητή…

διαγωνίζονται ως γιατροί και όχι ως 6ετείς.

Παράδειγμα από την εμπειρία της δικής μου φοίτησης :

όταν κάναμε κλινική χειρουργικής , στα μέσα του 6ου έτους, χωρίς δηλαδή να έχουμε ολοκληρώσει το σύνολο των κλινικών και χωρίς δηλαδή τυπικά να έχουμε «λάβει» ολόκληρη τη γνώση του 6ου, ο καθηγητής χειρουργικής πρότεινε σε όσους θέλουν να δώσουν προαιρετικές γραπτές εξετάσεις στο τέλος της κλινικής, ενώ όσοι δεν το επιθυμούσαν θα εξετάζονταν κανονικά στο πέρας του εξαμήνου…είχαμε διάστημα μίας εβδομάδας να ετοιμαστούμε ….μας έβαλε 30 θέματα ανάπτυξης σε 1μιση ώρα…όταν βγήκαν οι βαθμοί , που ήταν και οι οριστικοί βαθμοί στη χειρουργική μας (όλοι οι συμφοιτητές -6ου έτους,ΟΚ;- είχαν περάσει),μας ανακοίνωσε ότι τα θέματα που μας έβαλε ήταν του πιο πρόσφατου Δικατσα .

όσον αφορά στην τεχνική:

αυτά κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης στο τρίμηνο παθολογίας και στις εφημερίες μαθαίνονται. Αυτό που δεν μαθαίνεται σε διάρκεια τριμήνου είναι το θεωρητικό υπόβαθρο και το «σε τι αποσκοπεί και το πού θα οδηγήσει αυτό που κάνεις»….το να κάνεις μηχανικά κάτι, το μαθαίνουν με τον καιρό όλοι (π.χ. νοσηλευτές σχολής με 2ετή φοίτηση), το θέμα είναι να συνειδητοποιείς και αυτό που κρύβεται πίσω από την εφαρμογή (την αιτία, μηχανισμό, συνέπειες, επιπλοκές ) , τα οποία είναι θέμα συνεπους 6ετους φοίτησης στην ιατρική σχολή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@notbad emarrightεδώ!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν τίθεται σύστημα σύγκρισης και εξομοίωσης:

οι πτυχιούχοι είναι ιατροί , έχουν ξεπεράσει το στάδιο του 6ετους φοιτητή…

διαγωνίζονται ως γιατροί και όχι ως 6ετείς.

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς διεκδικούν ύλη συγκεκριμένη και ίδια με αυτή των 6ετών φοιτητών των ελλην.ιατρικών σχολών .

Ενδιαφερουσα αποψη. Διαφωνω, μιας και δεν θεωρω τον πτυχιουχο ιατρικης ιατρο. Του λειπουν πολλα οσον αφορα την εμπειρια και την τριβη με το αντικειμενο. Γινεται να εξομοιωσεις τον απλο πτυχιουχο με τον επιμελητη ? Και οι διαγωνιζομενοι σε εξετασεις αναγνωρισης πτυχιου ιατρικης, διαγωνιζονται ως τετοιοι -σε ολο τον κοσμο.

Πχ, ο Ελληνας χειρουργος θα δωσει Usmle αν θελει να εξασκησει το επαγγελμα στις ΗΠΑ. Εκτος κι αν κανω λαθοθ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ενδιαφερουσα αποψη. Διαφωνω, μιας και δεν θεωρω τον πτυχιουχο ιατρικης ιατρο. Του λειπουν πολλα οσον αφορα την εμπειρια και την τριβη με το αντικειμενο.

εννοειται....με τα χιλια εννοειται....αλλά οι εξετάσεις Δικατσα αξιολογούν το θεωρητικό υπόβαθρο και όχι την κλινική επιδεξιότητα ή ακόμη και εμπειρία....και πάνω σε αυτό και μόνο αναπτύσσω την άποψή μου.

Οι 6ετείς φοιτητές μπορεί να εξετασθούν στη παθολογία, χωρίς να έχουν κάνει καμιά άλλη κλινική,καθοτι διδάσκονται στις κλινικές ανα τρίμηνα.

Οι εξετάσεις τους είναι προπτυχιακές, η ύλη –που δεν είναι και συγκεκριμένη- αντλείται από βιβλία για προπτυχιακούς και οι εξετάσεις αυτές παρέχουν το «πέρασες /δεν πέρασες» την κλινική.

Αλλά αν είσαι πτυχιούχος γιατρός οφείλεις να συγκεράσεις γνώσεις απ’ολες τους κλάδους π.χ. δεν μπορεί να σε ρωτά για τον νεογνικό ίκτερο στη χειρουργική και να απαντάς αυτό είναι ύλη παιδιατρικής δεν θέλω να απαντήσω ή να ρωτάς για χειρουργική λοίμωξη στην παθολογία και να αποφευγει να απαντησει λόγω του ότι άπτεται χειρουργικής (πραγματικά γεγονότα).

Στις γνώσεις πτυχιούχου ιατρού περιλαμβάνονται στοιχεία απο βιοχημεία,φυσιολογία, ανατομικής κοκ, τα οποία εμμέσως αξιολογούνται και οποιαδήποτε δικαιολογία ή περιορισμός για "διευκόλυνση" δεν δικαιολογείται....

γιαυτό ,προσωπικά, δεν μπορώ να κατανοήσω αυτην τη διάθεση εξομoίωσης.Εξετάζονται ως πτυχιούχοι γιατροί με το θεωρητικό υπόβαθρο το οποίο αντικατοπτρίζεται στην απόκτηση πτυχίου και οχι ως 6 ετείς ,προπτυχιακοί φοιτητές.

ετσι , κι εγώ θα "εξετάζομαι" με την απόκτηση πτυχίου. Όλοι θα εννοουν μα και απαιτούν οι γνωσεις μου, το θεωρητικό υπόβαθρο, να ειναι όσο το δυνατόν άρτιο,να συντηρείται , αλλά και να εμπλουτίζεται και να ξεφεύγει απο τα πλαίσια του τριμήνου παθολογίας προπτυχιακού 6ετους φοιτητή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η οποια διακριση εχει ζητηθει να υπαρξει μεταξυ χειρουργικης ή παθολογιας και οποιουδηποτε αλλου θεματος, εχει ζητηθει ωστε να προστατευθουν οι υποψηφιοι απο τον υπερβαλλοντα ζηλο αυτων που βαζουν τα θεματα. Οσο λογικο ειναι το θεμα "μεγαλοσπληνια" να υπαρχει σε εξετασεις παθολογιας και χειρουργικης, αλλο τοσο παραλογο θα ηταν στη χειρουργικη να ρωτησουν για το συνδρομο πολυαδενικης ανεπαρκειας. Πρεπει να υπαρξει προσπαθεια διαχωρισμου του γνωσιακου αντικειμενου -εκτος κι αν ο σκοπος ειναι η θεσπιση εξετασης σε ενα μονο "μαθημα" που θα λεγεται "Ιατρικη" και θα διαρκει ενα 48ωρο.

Επισης, θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω στην διακριση που κανεις μεταξυ προπτυχιακης και μεταπτυχιακης χειρουργικης ή παθολογιας ή οποιουδηποτε αλλου θεματος. Η παθολογια που οφειλει να γνωριζει ο προπτυχιακος ειναι ιδια κατα βαση με αυτη που οφειλει να γνωριζει ο "φρεσκος" πτυχιουχος.

Με βαση αυτα σαν δεδομενα, θεωρω οτι δεν ειναι παραλογο οι εξεταζομενοι σαν πτυχιουχοι να αξιωνουν να εξεταζονται σε υλη παρομοια με αυτη την οποια εχουν διδαχθει οι Ελληνες πτυχιουχοι. Δεν θα ηταν παραλογο το Ελληνικο κρατος να αξιωνει οι ιατροι των οποιων τα πτυχια αναγνωριζει να εχουν γνωσεις επιπεδου Usmle, ομως θα ηταν υποκριτικο μιας και εχω την εντυπωση οτι ο μεσος αποφοιτος Ελληνικης ιατρικης σχολης δεν εχει τετοιες γνωσεις.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Με βαση αυτα σαν δεδομενα, θεωρω οτι δεν ειναι παραλογο οι εξεταζομενοι σαν πτυχιουχοι να αξιωνουν να εξεταζονται σε υλη παρομοια με αυτη την οποια εχουν διδαχθει οι Ελληνες πτυχιουχοι. Δεν θα ηταν παραλογο το Ελληνικο κρατος να αξιωνει οι ιατροι των οποιων τα πτυχια αναγνωριζει να εχουν γνωσεις επιπεδου Usmle, ομως θα ηταν υποκριτικο μιας και εχω την εντυπωση οτι ο μεσος αποφοιτος Ελληνικης ιατρικης σχολης δεν εχει τετοιες γνωσεις.

ακριβώς ,έλληνες πτυχιούχοι, όχι "προπτυχιουχοι"....

αλλιώς αντιλαμβάνεσαι την παθολογία όταν ασκείσαι στα μέσα του 6ου ετους, γιατί ετσι έτυχε να ειναι η σειρά των κλινικών σου , και αλλιώς όταν έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση του 6 ετους, όπου στο "θεωρητικό υπόβαθρο της παθολογίας σου" εχεις συρράψει κομμάτια παθολογίας απο παιδιατρική,χειρουργική,γυναικολογία κοκ ή εχεις εντάξει γνώσεις βιοχημείας, παθοφυσιολογίας κοκ....έχεις πιο ολκληρωμένη εικόνα , εχεις φτάσει στο πικ των γνωσεών σου και αυτό φαίνεται με την απόκτηση πτυχίου....

αν δεν έχει γίνει αυτό , τότε πτυχίο δεν έχεις πάρει ακόμη, εισαι προπτυχιακός και οι γνωσεις σου ειναι αυτού του επιπέδου....

συν τοις άλλοις προετοιμασία για Δικατσά ,σημαίνει οτι για μια σημαντική χρονική περίοδο έχεις και τη δυνατότητα μελέτης και επανάληψης ,ετσι ώστε να υποστηρίξεις το πτυχίο που πήρες....

με το να ζητάς εξομοίωση ,ειναι σαν να μην εισαι σίγουρος για το επίπεδο του πτυχίου σου και ζητάς να κατέβεις ένα σκαλί πιο κάτω, στο επίπεδο παθολογίας τριμήνου 6ετους φοιτητή....

έρχεσαι να εξετασθείς σαν ιατρός ,που εχει διαμορφωσει πιο ολοκληρωμένα την γνώση παθολογίας και χειρουργικής , έχει φτάσει στο πικ των γνώσεων που του παρέχει το πανεπιστημιο, και γιάυτό εξάλλου πήρε και το πτυχίο....δεν έρχεσαι να εξεταστείς ως 6ετής φοιτητής ....

συγγνωμη,αλλά αυτη ειναι η αποψή μου που διαμορφώθηκε απο την φοιτητική μου πορεία στη σχολή, απο τις εμπειρίες φίλων μου δικατσάδων και απο ιταλικά πανεπιστημια, αλλά και απο καθηγητη πανεπιστημίου στην αμερικη και ιατρού της εθνικης ομάδας μποξ ,που δεν δυσανασχέτησε για την αναγνώριση πτυχίου του ,αλλά κάθησε να μελετήσει όπως ολοι οι αλλοι συνυποψήφιοι του και να υποστηρίξει με αυτόν τον τρόπο τα πεπραγμένα του....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αλλιώς αντιλαμβάνεσαι την παθολογία όταν ασκείσαι στα μέσα του 6ου ετους, γιατί ετσι έτυχε να ειναι η σειρά των κλινικών σου , και αλλιώς όταν έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση του 6 ετους, όπου στο "θεωρητικό υπόβαθρο της παθολογίας σου" εχεις συρράψει κομμάτια παθολογίας απο παιδιατρική,χειρουργική,γυναικολογία κοκ ή εχεις εντάξει γνώσεις βιοχημείας, παθοφυσιολογίας κοκ

Δηλαδη οι υποψηφιοι πρεπει να εξεταζονται με βαση το ποσο εχει εμβαθυνει ο πτυχιουχος σε σχεση με τον προπτυχιακο ? Αυτο δεν συμπεριλαμβανει το υποκειμενικο κριτηριο της ευσυνειδησιας του καθε φοιτητη ? Με ποιο τροπο μπορεις να διακρινεις τη διαφορα γνωσεων μεταξυ τους ?

Η γνωμη μου ειναι μονο με εξετασεις πριν την ειδικοτητα, οπου οι εξεταζομενοι θα εξεταζονται ως ιατροι με αδεια ασκησεως επαγγελματος. Οχι κρινοντας τον πτυχιουχο ιατρικης σε επιπεδο Δικατσα -δηλαδη αναγνωρισης ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ. Και τον οποιο ετσι κι αλλιως θα στειλεις για αγροτικο (ενα σταδιο πρακτικης εκπαιδευσης στην ουσια) προκειμενου αυτος να μπορει να δουλεψει σε δημοσι νοσοκομειο. Ετσι θα ξεχωρισει η ηρα απο το σταρι και θα σταματησει η γκρινια περι χαμηλου επιπεδου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτή τη στιγμή υπάρχει Δικατσα (ή όπως αλλιώς θα λέγεται) και η ανταλλαγή απόψεων που συμβαίνει στα διάφορα φόρα και συζητήσεις εξαντλείται στις εξής (το λιγότερο γκρινιάρικες ) διατυπώσεις:

-«αρκετοί από σας αποκτήσατε πτυχίο με μη αξιοκρατικό τρόπο , φτάσατε στο ίδιο αποτέλεσμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι αντικατοπτρίζει τις γνώσεις ,κόπους ή ηθική» οι μεν

-«και σεις τα ίδια κάνετε…τύχη ήταν που περάσατε…τα ξέρουμε τα ελληνικά πανεπιστήμια της μπανανίας» από τους δε….

Διάθεση για επαναπροσδιορισμός θέσης δεν υπάρχει και φυσικά, τα παραδείγματα της μιας ή της άλλης πλευράς δεν μπορούν να αξιώσουν ή να απαξιώσουν το σύνολο….αυτό το λεω, γιατί σε προηγούμενο πόστ μου έκανα αναφορά σε δυο παιδιά, πτυχιούχους πανεπιστημίου εξωτερικού , που κλήθηκαν να αναγνωρίσουν το πτυχίο τους μέσω Δικατσα …..και έτσι έχω διαμορφώσει αυτήν την άποψη, η οποία δεν κατακεραυνώνει ή καταξιώνει συλλήβδην τους πτυχιούχους ….

έζησα από κοντά αυτά τα δυο άτομα….τους «έκρινα» από τις πράξεις τους…..είχαν τον ίδιο προορισμό (= φοίτηση στο εξωτερικό, γιατί δεν πέρασαν πανελλήνιες) και είχαν να αντιμετωπίσουν το ίδιο (=αναγνώριση από Δικατσα) :

Η αντιμετώπιση ήταν διαφορετική ,ο δρόμος που διάλεξαν ήταν διαφορετικός, οι προσπάθειες που κατεβλήθησαν ήταν διαφορετικές, οι στάση που υιοθετήθηκε από τον καθένα διέφερε και οι απόψεις που υποστηρίζουν τώρα εκφράζουν διαφορετικές αντιλήψεις ,το οποίο αντανακλά και στον τρόπο συμπεριφοράς….

Το τι διαφέρει (χοντρικά-χοντρικά,ε;) φαίνεται : από το πού ξεκίνησαν, τι ηθικά κριτήρια και τι αρχές έχουν και πώς τα υποστηρίζουν αυτά στην πορεία της ζωής τους….

ολα αυτά τα κουβαλάς στη ζωή σου, μπολιάζουν τις σκέψεις σου και εκδηλώνονται με τις πράξεις σου…..και τις πράξεις κρίνει ο συνάνθρωπος, που εκτιμά την αξιοπρέπεια και δεν ανέχεται την κοροϊδία…

Ένας πτυχιούχος ιατρικής , που έχει μάθει να «διαβάζει», να εντρυφεί, να θέλει να συντηρεί και να εμπλουτίζει τις γνώσεις του , να εκπαιδεύει τον εαυτό του στις διάφορες γνωστικές και κλινικές δεξιότητες, είναι έτσι από την αρχή, ακόμη και από μαθητής και φυσικά, όσο είναι φοιτητής ιατρικής προσπαθεί να διαφυλάξει την αξία του και δεν κάνει εκπτώσεις ….αυτό δεν παίρνει χρωματισμό ή καταγωγή πτυχίου….

το πτυχίο σου εκφράζει το γεγονός ότι έχεις καταφέρει να διαμορφώσεις ένα ικανοποιητικό γνωστικό υπόβαθρο….ο,τι είχε να σου δώσει το πανεπιστήμιο, στο έδωσε…από δω και πέρα είναι δικό σου θέμα: αν ήσουν συνεπής, θα συντηρείς και θα εμπλουτίζεις, αντίθετα , αν ήσουν ασυνεπής : θα τρέχεις να προλάβεις τα κενά σου , ή στη χειρότερη να απαιτείς επιείκεια και ημίμετρα.

Όλα είναι θέμα επιλογών….και οι επιλογές αυτές είναι σε συνάρτηση με τις αξίες και τους σκοπούς που ο καθένας θέτει στη ζωή του….αν και ο προορισμός είναι ίδιος ( ->απόκτηση πτυχίου ιατρικής) , το ταξίδι, η διαδρομή μη λησμονούμε ότι , επίσης , μετράει….

εμείς ως άνθρωποι είμαστε οι επιλογές μας και εμείς είμαστε τα μέσα που έχουμε επιλέξει να χρησιμοποιήσουμε….και έτσι κρινόμαστε ,ανεξαρτήτως βαθμών, αναγνωρίσεων, προέλευσης πτυχίου κοκ….

"....Η πόλις θα σε ακολουθεί...."

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς διεκδικούν ύλη συγκεκριμένη και ίδια με αυτή των 6ετών φοιτητών των ελλην.ιατρικών σχολών .

δεν το εξεταζω και τοσο θεωρητικα το θεμα - ειναι βρωμικο κολπακι!

αναμεσα στα αλλα (πχ. πληροφοριες και διασυνδεσεις "απο μεσα" κλπ..) θα εξομοιωθουν (τροπον τινα) με τους ντοπιους ιθαγενεις απο το παραθυρο (= αφου εξασκουμαστε στις ιδιες κλινικες, δινουμε μαζι σας στην ιδια υλη, στο ιδιο αμφιθεατρο, στα ιδια θεματα... ε, ομοιαζωμεν ολιγον τι!)

p.s. σωστη η διακριση προ/μεταπτυχιακων που κανει η tik-tak - με την διαφορα πως οι δικατσαδες εχουν μεινει ακομα στο Λυκειο και δεν μπορουν να κατανοησουν αυτη τη λεπτομερεια!!

τι εγινε ρε παιδια - ακομα δεν σας εδωσαν αυτη την ατιμη την συγκεκριμενη υλη? οριστε: σελ 15-25 του αναγνωστικου της Γ' Δημοτικου, εκδοσεις ΟΕΔΒ

ομοιος ομοιω αει βελαζει

emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως είναι θλιβερό που υπάρχει τέτοιο 'βράσιμο στο ίδιο καζάνι' για όλους τους φοιτητές ιατρούς εξωτερικού. Και το χειρότερο απ'όλα είναι ότι κάποιοι εδώ πέρα δε σέβονται τίποτα και εξομοιώνουν τα πάντα.

Σίγουρα το ποσοστό 'φρούτων' είναι μεγάλο έξω, ας μη κρυβόμαστε πίσω απ'το δάχτυλό μας, αλλά ρε παιδιά δε γίνεται (στατιστικά να το πάρουμε!) να είναι ΟΛΟΙ φελλοί.

Ακόμα και ο τίτλος 'Φόρουμ των ΔΙΚΑΤΣΑδων ιατρών" είναι προσβλητικός. Βασικά λίγο με νοιάζει, αλλά μια ελάχιστη αξιοπρέπεια απέναντι στους μελλοντικούς ιατρούς-συναδέλφους σας δε βλάπτει...

Προς θεού δεν θέλω να προκαλέσω μ'αυτό που λέω, απλά το board είναι από καταστατικού για όλους, αν όχι βάλτε μας ένα κίτρινο άστρο δίπλα στα ονόματά μας και στείλτε μας στα κρεμματόρια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αναμεσα στα αλλα (πχ. πληροφοριες και διασυνδεσεις "απο μεσα" κλπ..) θα εξομοιωθουν (τροπον τινα) με τους ντοπιους ιθαγενεις απο το παραθυρο (= αφου εξασκουμαστε στις ιδιες κλινικες, δινουμε μαζι σας στην ιδια υλη, στο ιδιο αμφιθεατρο, στα ιδια θεματα... ε, ομοιαζωμεν ολιγον τι!)

p.s. σωστη η διακριση προ/μεταπτυχιακων που κανει η tik-tak

emeleos

emarup συμφωνώ απόλυτα, εδώ βρίσκονται μερικά από τα βασικά μας επιχειρήματα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΓΙΑΤΡΟΙ ΑΛΛΑ ΩΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΙΑΤΡΙΚΗΣ(ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΤΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ?ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ?)

ΑΣ ΘΕΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΔΩ,2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ??!!ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ 49!ΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ 2 ΑΠΟ ΤΑ 49,ΣΕ 2 ΑΠΟ ΤΑ 3 ΚΛΙΝΙΚΑ ΕΤΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΥΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΑΥΤΗ ΝΑ ΦΙΝΕΤΑΙ ΕΦΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ,ΟΧΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ.

ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΗ ΔΙΚΗΓΟΡΙΑ.ΣΚΑΡΦΙΖΟΝΤΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειναι η πολλοστη φορα που διαβαζω εδω μεσα για την συσχετιση του φοιτητη σε Σερβια, Ρουμανια κλπ, με το πληρωμενο σεξ.

Δεν ξερω αν προκειται για το φαινομενο της προβολης ή για εφαρμογη του γνωστου "εξ ιδιων κρινω τα αλλοτρια", παντως ειναι ενα φτηνο τρυκ που λεει αρκετα για τον πλουτο των επιχειρηματων αυτων που το χρησιμοποιουν.

Δεν υπάρχει συσχέτιση του φοιτητή με την εν λόγω ρουμάνα ιερόδουλη, μόνο με την ελληνική γλώσσα που υφίσταται μια καθαρά σεξουαλική επίθεση... Σκέφτηκα να πω αλβανίδα ιερόδουλη, που είναι και η πλειοψηφία, αλλά δε θα το παρεξηγούσε κανένας :)

Στη Νομική λχ το ΔΙΚΑΤΣΑ για εξομοίωση έχει καμιά 40αριά μαθήματα. Εύκολα μεν, αλλά ... Η εξέταση αποσκοπεί στο να εξακριβώσει αν το πτυχίο εξωτερικού ανταποκρίνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Έτσι πχ στην ιατρική δεν έχει βιοχημεία ή ιστορία ιατρικής, αφού ο μέσος γιατρός δε θα τα χρειαστεί αυτά ως γνώσεις για επικοινωνία με τον ασθενή. Τα USMLE πάλι περιλαμβάνουν αντίστοιχα αντικείμενα. Αν σκεφτούμε ότι οι πτυχιούχοι ιατρικής (Αθήνας) που δίνουν USMLE 5-6 μήνες μετά το πτυχίο επιτυγχάνουν ιδιαίτερα υψηλές βαθμολογίες, έχοντας διαβάσει περιλήψεις των περιλήψεων απλά για να εξοικειωθούν περισσότερο με την αγγλική ορολογία, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι μάλλον ξέρουν περισσότερα απ' όσο δείχνουν...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Χαιρομαι που επιτελους καταληξαμε καπου. Επισης, ως Ελλην χαιρομαι που η πνευματικη αφρικρεμα της Ελληνικης νεολαιας "πηγαινει και ξεσκιζει" το Usmle, εχοντας χρειαστει να διαβασει μονο "περιληψεις των περιληψεων" -παρ'ολο που η εκπαιδευση στα πανεπιστημια τους επιδεχεται βελτιωσης (οπως εσυ παραδεχεσαι). Σοβαρα μιλαω. Μου δινει λιγη αισιοδοξια.

Μπορεις να μου πεις ομως τωρα τι στο διαολο πηγε στραβα και τα λαμπρα μυαλα χωρις ιχνος ανασφαλειας εκαναν καταληψεις ωστε να μην μπουν εξετασεις για ειδικοτητα ? Αυτο με τρωει εμενα (και το αυτι μου). Αντι να κανουν καταληψεις για να μπουν αυτες οι εξετασεις , εκαναν το αντιθετο.

Δεν υπονοω τιποτα. Απλα, οταν εφυγα για να σπουδασω, πιστευα οτι γυριζοντας στην πατριδα θα υπηρχε καποιος κυματοθραυστης για τους πολλους συμφοιτητες μου που δεν κουραστηκαν οσο επρεπε στις σπουδες τους. Αντ' αυτου, βρηκα εξετασεις αναγνωρισης πτυχιου, η επιτυχια στις οποιες δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ πραγματικο αντικρισμα (και πολυ "αμαρτωλες", αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια). Τι πηγε στραβα ?

Δεν σας ειπαν οι συνδικαλιστες οτι στις χωρες του πρωην Ανατολικου μπλοκ γινεται ο χαμος απο Ελληνες φοιτητες ? Δεν σας ειπαν οτι σε ολες τις Ευρωπαικες χωρες οι αποφοιτοι δινουν εξετασεις, συνεντευξεις κλπ πριν παρουν ειδικοτητα ? Δεν σας ειπαν οτι σε μερικες μετραει ακομα και ο βαθμος του πτυχιου ? Δεν σας ειπαν οτι αυτο γινεται για συγκεκριμενους λογους, οπως πχ το οτι ειναι θεμα σχεδιασμου ωστε να μην "φρακαρουν" οι ειδικοτητες ? Η μηπως σας ελεγαν οτι στη Σερβια και στη Ρουμανια σπουδαζουν μονο τεκνα καθηγητων, μεγαλογιατρων και "λεφταδων" ?

Για οποιον θελει να δει και να κρινει την τεραστια οικονομικη δυνατοτητα των εν λογω αποφοιτων, ας κανει μια βολτα στο Γουδι το επομενο ΣΚ. Θα βγαλει πολλα συμπερασματα.

Και μην ακουσω παλι τις δικαιολογιες περι διαβλητοτητας των εξετασεων. Στην Ελλαδα ο ζητων βρισκει και αμοιβεται -και οι κομπιναδοροι παντα θα "βολευονται".

Οτι και να συνεβη παντως, το αποτελεσμα ειναι να τον τρωμε τωρα ολοι μαζι και να γλυκοκοιταζουμε ειδκοτητες με τερααααστιο μελλον στην Ελλαδα, οπως η ιατρικη της εργασιας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γιατί διάλεξες να πας σε παραδουνάβια χώρα να σπουδάσεις ιατρική; Και η νοοτροπία σου 'με τα λεφτά και τα connais' προχωράει κάποιος και οι άλλοι λυσσάνε, ήταν πάντα στο μυαλό σου ή εδραιώθηκε από την πρακτική 'χώνω χρήμα και την περνάω φίνα' που είχες τόσα χρόνια;  :antegeia:

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω κάτι άλλο. Άνοιξες κάποτε ένα ολόκληρο θέμα, για να αποδείξεις ότι η ιατρική Αθήνας είναι σκουπίδι μεταξύ των εγχώριων ιατρικών και μόλις τα κατάφερες ήρθες με μεταγραφή στη σχολή αυτή. Ποιά λογική κρύβεται πίσω από αυτό;;; Ήθελες να ρίξεις το επίπεδο των σπουδών σου; Ήθελες να πάρεις πιο εύκολα πτυχίο;;; Οπότε σε τί διαφέρεις από τους ξενόφερτους, που κατηγορείς; Εκτός αν άλλαξες γνώμη και θεωρείς το όλο θέμα σου άτοπο... Το ότι και οι δύο σχολές βρίσκονται στην Ελλάδα, δεν αναιρεί τη νοοτροπία, που κρύβεται από πίσω. :blink::blink::blink:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

A ρε Βάσω ..και είχα ξεχάσει τι υπερόπλο είχαμε στο δυναμικό μας.

Άργησες ρε συ να έρθεις από τα μέρη μας..

:)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παρότι θα ήταν εύκολο να πω ότι αυτοί που συμφωνούσαν με την κατάληψη για να μην μπουν εξετάσεις για την ειδικότητα δεν είναι ανάμεσα σε αυτούς που δίνουν USMLE, λαμπρό παράδειγμα συμφοιτητή μας, με δυο γονείς γιατρούς, εξαιρετικός φοιτητής ο ίδιος και με USMLE Step 2 βαθμό 99%, ψήφιζε σταθερά κατάληψη.

Στην ερώτησή μου τότε "Μα είναι δυνατόν εσύ, από όλους τους ανθρώπους, να υποστηρίζεις αυτό το πλαίσιο; Ο πρώτος που θα μπει με τις εξετάσεις είσαι εσύ!" δεν πήρα απάντηση. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

Ρε notbad, έγινες φοιτήτρια Αθήνας;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πρώτον μπράβο κατάφερες να βρεις και ένα ορθογραφικό λάθος σε όλη αυτή την κειμενάρα που διάβασες. Εντάξει δεν το είδα. Το σχόλιο περί Caps Lock….δεν το κατάλαβα και το αφήνω.

Αν και αυτό που λες περί πτυχίων το γνωρίζω, δεν ξέρω κατά πόσο μετράει ουσιαστικά στην εύρεση εργασίας. (Τρώνε περισσότερο ψωμί;;;) Πάντως για τους γιατρούς από Αγγλία και Ελλάδα δεν νομίζω ότι έχει επίσης πολύ μεγάλη διαφορά στην ‘αγορά’ εργασίας. (μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος )

Με τα δεδομένα τα σημερινά θα έπρεπε να ήμουν στην ιατρική… αυτό εννοώ… όπως και πολλοί άλλοι με απολυτήρια μεγαλύτερα του 18,5 για να μην πω για Πανελλήνιες πάλι που έχασα τη σχολή για ψύλλου νύχι…2 φορές.(σαν εμένα αρκετοί εκεί που ήμουν)

Το ότι έφυγα ως επιλογή μου να φοιτήσω σε κράτος Αν. Ευρώπης, ως ιατρός , και όχι π.χ ως φαρμακοποιός στην Αγγλία όπου με είχαν δεχτεί, δεν σημαίνει ότι έχω ρίξει το επίπεδο σπουδών μου…ίσα ίσα ‘βγαίνω’ γιατρός. Μου πρόσφερε κάτι που οι άλλες χώρες δεν μου έδιναν… Και μην ξεχνάμε ότι το κόστος ζωής μου επέτρεπε να το κάνω κάτι τέτοιο σε σχέση π.χ με Ιταλία όπου κάτι ανάλογο ήταν απαγορευτικό.

Αν τώρα έχουν επιλέξει ορισμένοι να ρίξουν το επίπεδο… είναι δική τους υπόθεση…

Ο καθένας όπου στρώσει θα κοιμηθεί…Δεν είναι όμως ΟΛΟΙ έτσι…

Από την άλλη όμως δεν σας έχει δώσει κανείς το δικαίωμα και ούτε και το έχετε να χαρακτηρίζετε άτομα γενικά και απροσδιορίστως και τα οποία ούτε καν γνωρίζετε, όπως σας κατέβει…λόγω επιλογών τους.

Όπως και κανείς δεν σας έχει βαφτίσει δημόσιους φρουρούς για να θέλετε να ‘απελευθερωθεί’ το ΔΙΚΑΤΣΑ, και μετά…ό,τι του κατεβάσει ας βρέξει.

Να ελεγχόμαστε δε λέω αλλά όχι όπως και να γίνεται κάθε φορά π.χ αλλαγή του συστήματος εξετάσεων ή της βαθμολόγησης. Να βάλουν κριτήρια.

Απλά λέω ένα και μόνο πράγμα…Ακούστε, δείτε και μετά κατηγορήστε…

Αν μπορούν ή όχι να κάνουν τη δουλεία του νοσηλευτή οι φοιτητές…εδώ θα διαφωνήσω…θεωρητικά μπορεί να γνωρίζουν….αλλά πρακτικά πιστεύω πως όχι.(π.χ ράμματα, και ότι γενικά έμαθαν να το εφαρμόζουν). Ο λόγος ίσως είναι πως δεν τους το μαθαίνουν αλλά…

Για εσένα προσωπικά δεν ξέρω τι κάνεις …και αν κάνεις κάτι παραπάνω με γεια σου και χαρά σου...καλό για σένα.

Για το ιστορικό επέτρεψε μου να πω ότι επίσης παρεξήγησες γιατί γνωρίζω πολύ καλά την σημασία του και την ουσία του…

Μια ένσταση μόνο έχω…μέχρι το 6ο δεν θα έπρεπε, πιστεύω (μπορεί να κάνω και λάθος), να ξέρεις να πάρεις ιστορικό; Αν ο άλλος πεθαίνει (αν και βαρύ σαν παράδειγμα) μπροστά σου, ένα CPR ξέρεις να κάνεις; Αυτό πότε θα το μάθεις ;;;Μετά το αγροτικό ;;;Ή θα φωνάξεις κάποιον που πήρε το μάθημα επιλογής ;;; Ένα παράδειγμα λέω…και η ερώτηση είναι γενική όχι προσωπική …

Κάτι δεν είναι σαφές …γράφεις

«Δε νομίζω να θεωρείται "αριστοκρατική" αντιμετώπιση της το ότι εγώ…»

Ποιανής…;;;;;;

Της ιατρικής

Δεν είπα κάτι τέτοιο…το παρεξήγησες αν κατάλαβες έτσι. Αλλά όμως πολλοί φοιτητές νομίζουν πως το γεγονός ότι τα καταφέρανε να περάσουν στην Ελλάδα, τους δίνει και το δικαίωμα να ειρωνεύονται και να μιλούν απαξιωτικά για τις, όποιες, προσπάθειες κάποιων άλλων.(βλέπε notbad)

Για την αξιοπιστία του ΔΙΚΑΤΣΑ δεν βλέπω σχόλιο….άρα η άποψη μου είναι μάλλον αποδεκτή…

Επίσης για τον τρόπο διεξαγωγής εξετάσεων, ύλη κτλ το ίδιο

Για τις εξετάσεις για ειδικότητα πάλι…ουδέν σχόλιο…

Για την πρόσκληση σε test πάλι δεν βλέπω κάτι…

Επίσης ουδέν σχόλιο για την απόφαση της ΕΕ και την αναγνώριση πτυχίων.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΥ με την ΤΙΚ-ΤΑΚ ,έπειτα Prof.Wizard και με Alex 77 στο τελευταίο του post……….SORRY τα είδα στο τέλος..(αλλά tik-tak γιατί αρνήθηκαν οι φοιτητές ιατρικής Ελλάδας να δίνουν οι ‘δικατσάδες’ μαζί τους πτυχιακές εξετάσεις;;;;;ειλικρινά ρωτώ μπορεί να κάνω και λάθος)

Απάντησα και στον notbad… όσο για το άλλο φαίνεται ότι είσαι αλλουύ….ακόμη δεν έχεις τελειώσει ειδικότητα… μετά να σε δω….και επίσης αν δεις γύρω σου πολλοί ειδικευόμενοι και ιατροί σε δημόσια νοσοκομεία είναι από ανατολικές χώρες και δεν υστερούν σε τίποτα απολύτως από τους εγχώριους.(Να σου κάνω λίστα;;)

Και κάτι ακόμα από περιέργεια...μεταγραφή πότε πώς και από που πήρες.(απ'οσο ξέρω καταργήθηκαν εδώ και 1 χρόνο...)

Αν θέλει κάποιος να ασκήσει το επάγγελμα Αγγλία λόγου χάρη, από χώρα εκτός ΕΕ (παλιά έτσι γινόταν παντού προΕΟΚ), δίνει εξετάσεις. Αν κάνει κάποιος αίτηση στο βρετανικό συμβούλιο του δίνονται συγκεκριμένα βιβλία!!! Κακό είναι που κάτι ανάλογο ζητάμε; (προς palaiologo)

Από ρουμάνικα πάντως σε βλέπω καλά…βλέπω οι ρουμάνες ιερόδουλες σε έχουν

μάθει και ορθογραφία …MD.Kaptanis :lol:

και κάτι ακόμα…δεν δίνουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες ιατροί USMLE…και ούτε και μπορούν να τα περάσουν και όλοι.(κάνω λάθος ή συμφωνείς;;)

Το τελευταίο σχόλιο μου αφορούσε τους φοιτητές αντιπροσώπους κομματικών παρατάξεων που ‘και καλά’ ακόμη πιστεύουν…ανεμίζοντας τη σημαία του κόμματος στα πάρτι που διοργανώνουν…και που λένε ότι δεν ασπάζονται το κεφάλαιο… :lol::lol::lol::lol:

Προσωπικά ζητώ ΙΣΗ αντιμετώπιση. Τα ίδια μέτρα τα ίδια σταθμά. Να υπάρχει μόνο μια και μόνο εξέταση για ‘ντόπιους’ και ‘αλλοδαπούς’ φοιτητές. Αν όχι κάτι τέτοιο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα σύστημα ΣΤΑΘΕΡΟ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. ΕΛΕΟΣ τόσο δύσκολο είναι;

Φωτιά άναψα πάλι emdevil αλλά θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει διάθεση από κάποιους τουλάχιστον για διάλογο και μου αρέσει όταν γίνεται κάτι τέτοιο.

Κακία δεν κρατάμε κατανόηση ζητάμε ανθρώπινη πρώτα και μετά συναδελφική.

'Ολες οι απόψεις είναι καλοδεχούμενες εφ'όσον υπάρχει διαθεση διαλόγου και όχι δικαστηρίου.

Υγεία σε όλους και καλό διάβασμα. (Το 10000000 χωρίς το 1 ίσον 0)

emrockonemthanx

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

(αλλά tik-tak γιατί αρνήθηκαν οι φοιτητές ιατρικής Ελλάδας να δίνουν οι ‘δικατσάδες’ μαζί τους πτυχιακές εξετάσεις;;;;;

εσεις γιατι θελετε να δινετε μαζι με τους πτυχιακους?? πως το βλεπετε δηλαδη??

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στη γραμματεία της Σχολή, εντελώς τυχαία είδα μια ανακοίνωση για κάποιους μετεγγραφέντες που είχαν πρόβλημα με αναγνωρίσεις κάποιων μαθημάτων. Εκεί είδα και το ονοματεπώνυμό σου! Τι σύμπτωση έ? Η συνονόματη είχε πρόβλημα με την Πα.Φυσ. Χωρίς να θέλω να ρίξω λάδι στη φωτιά, προς στιγμήν μπήκα στον πειρασμό κι έκανα την σκέψη : " λες να πείσθηκε και να πήρε μετεγγραφή για Αθήνα?" . Καλό Καλοκαίρι! :D

Εννοείται!!! Την πήρα την μεταγραφή!! Τώωωρα!! Που ζεις αγαπητέ μου;  :D

Αυτό κατάλαβα εγώ... Αν είναι λάθος... συγγνώμη! emblush

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παρότι δεν είμαι η notbad, δε θα στοιχημάτιζα και το κεφάλι μου ότι έχει γίνει ποτέ τέτοια μεταγραφή.

Basiliki και όλοι όσοι σπεύσατε..

Βεβαιωθείτε ρε παιδί μου πριν ξεκινήσετε επίθεση.. Η κοπέλα ορκίζεται σε ένα μήνα στα Γιάννενα...

Πλάκα έκανε ο Watkins, στην πλάκα απάντησε η notbad και πέσατε όλοι μαχόμενοι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως, αν είχε πάρει μεταγραφή, η απάντησή μου ήταν πολύ γαμάτη!!! (τώρα είναι γάμα τη, εντάξει, αλλά τί να κάνουμε...Πέφτουμε αει μαχόμενοι... :bloodomen: )

Υ.Γ. Το θέμα Ελεος εξακολουθεί να είναι άθλιο, αλλά υπάγεται στην κατηγορία τρωγόμαστε μεταξύ μας κι όχι με τους απ'έξω, οπότε μπαρδόν και mea culpa κτλ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσωπικά ζητώ ΙΣΗ αντιμετώπιση. Τα ίδια μέτρα τα ίδια σταθμά. Να υπάρχει μόνο μια και μόνο εξέταση για ‘ντόπιους’ και ‘αλλοδαπούς’ φοιτητές. Αν όχι κάτι τέτοιο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα σύστημα ΣΤΑΘΕΡΟ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. ΕΛΕΟΣ τόσο δύσκολο είναι;

Ίδιες εξετάσεις για όλους σημαίνει πχ να εξεταστούν οι απόφοιτοι εξωτερικού σε 61 μαθήματα, όπως οι Αθηναίοι! Situatia voastra este foarte grava αν εννοείς αυτό...

Το σύστημα του ΔΙΚΑΤΣΑ, όπως κάθε σύστημα εξετάσεων (και οι πανελλήνιες πχ) αλλάζει όταν οι υπεύθυνοι θεωρούν ότι υπάρχει κάτι καλύτερο και αξιοκρατικότερο. Πλέον είναι πιο δύσκολο το λάδωμα πχ, που παλιά λέγεται ότι έκανε θραύση. Κανένα σύστημα εξετάσεων δε μένει ίδιο για πάντα. Μπορεί να τρέχουν κατά καιρούς στα δικαστήρια τους διορθωτές και κάποτε κάποιους Έλληνες γιατρούς που έδιναν στη θέση άλλων, αλλά γενικά δεν είναι κακό σαν σύστημα.

Όταν απαξιώνεις έτσι τους εκτοετείς Έλληνες φοιτητές, και μάλιστα πίσω από την ανωνυμία που σου εξασφαλίζει το internet, δεν είναι δυνατόν να απαιτείς από τους λίγους από εμάς που μιλούν επώνυμα και έχουν γνωρίσει αρκετούς αποφοίτους εξωτερικού στη ζωή τους (τόσο πριν όσο και μετά το ΔΙΚΑΤΣΑ) να μην έχουν γνώμη για το επίπεδο των ιατρικών τους γνώσεων. Τα ράμματα δεν τα κάνουν νοσηλευτές, αλλά μόνο γιατροί (υποθέτω ασχολείσαι με την παθολογία). Τη λάντζα βέβαια την κάνουν όλοι. Θεωρώ αρκετά πιο χρήσιμη την ενασχόληση με το ιστορικό απ' ότι με τους ουροκαθετήρες. CPR ξέρουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν. Διδάσκεται και στη χειρουργική, και στην καρδιολογία, και στην παθολογία και όχι μόνο στο επιλογής. Βέβαια το πόσες αμπούλες φουροσεμίδη (lasix) θα κάνεις στο πνευμονικό οίδημα δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι το γνωρίζει ο μέσος απόφοιτος, είτε Ελλάδος είτε εξωτερικού. Κάποτε θα το μάθει.

ΥΓ: Στο spitalul εδώ είναι μεγάλη ευκαιρία να μάθει κανείς ξένες γλώσσες. Εξάλλου, το μιλάνε πολλοί και πολλές...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.