Jump to content

Επιλογή ειδικότητας


Recommended Posts

Καλησπέρα σας. 
   Είμαι νέα γιατρός σε αναμονή ειδικότητας και χρειάζομαι τη βοήθεια σας για κάτι που με προβληματίζει τα τελευταία χρόνια. Ειμαι κατοχος δυο ακόμη πτυχίων (σχετίζονται με την αποκατάσταση νευρολογικών+ορθοπεδικών παθήσεων) και ενος μεταπτυχιακού. 
   Το πώς και το γιατί εκανα αυτα και οχι από την αρχή την ιατρική, δεν θα τα αναλύσω στη παρούσα φάση γιατί θα σας κουράσω και ήδη είναι αρκετά αυτά που γράφω παρακάτω. Οποιος επιθυμεί ομως να μάθει, ευχαριστως να τα αναφέρω σε επόμενη ανάρτηση.
   Τελικά μπηκα στην ιατρική (εργαζόμουν παραλληλα με τις σπουδες μου απο τη λήψη του πρώτου πτυχιου μέχρι και το 5ο ετος της ιατρικης) με σκοπό να ειδικευτώ στη μεγάλη μου αγάπη, τη νευροχειρουργική, κάτι που έλεγα με περίσσεια αποφασιστικότητα μέχρι το 4ο έτος της σχολής. Γι’ αυτό μπηκα και δεν μου άρεσε τίποτε άλλο. Ομως βλέποντας τα πράγματα απο πιο κοντά, άρχισαν να εμφανίζονται καποια αρνητικά της ειδικότητας αυτης. 
   Καθαρά νοσοκομειακή ειδικοτητα, διορισμοί στο δημόσιο ουτε καν, 7 χρόνια ειδικότητας+1 αγροτικο+ειδίκευση στο εξωτερικό μαζί με την αναμονή για τους διορισμούς που παίρνουν ένα 3μηνο και μη βάζοντας μέσα την αναμονή που μπορεί να προκύψει, τα υπολόγισα γύρω στα 10 χρόνια στην καλύτερη. Είμαι 35 ετών σήμερα. Και ποσο χρόνων θα έχω φτάσει για να μπορέσω να κάνω δικά μου χειρουργεία;  Ποσο εύκολο είναι να βρεις δουλειά σε ιδιωτική κλινική; Μήπως τελικά θα τελειώσω και θα είμαι άνεργη;
   Αυτές και άλλες πολλές σκέψεις με έκαναν τελικά να δηλώσω ορθοπεδική λόγω των άλλων 2 πτυχίων που εχω και με σκοπό ν’ ασχοληθώ με τη μικροχειρουργικη ή/και με τη ΣΣ. Όμως κάθε μέρα μέχρι και σήμερα σκέφτομαι να αλλάξω ειδικοτητα. Και κάθε μέρα έχω τις ίδιες σκέψεις που με φρενάρουν. Αλλά δεν έχω κανέναν που να γνωρίζει εκ των έσω και να μου μιλήσει αντικειμενικά.