Jump to content

Πανελλήνιες εξετάσεις για λήψη ιατρικής ειδικότητας


Recommended Posts

Κατατεθηκε σε νομοσχεδιο του Υπουργειου Υγειας (ψηφιζεται αυτες τις μερες) τροπολογια για την εναρξη πανελληνιων εξετασεων για ληψη ιατρικης ειδικοτητας.

Σε γενικες γραμμες

1) 2 εξεταστικα κεντρα σε Αθηνα και Θεσ/νικη. Αθηνα θα εξεταζονται οσοι τελειωσαν Στερεα Ελλάδα, Πελοπόννησο, Ζακυνθο, Κεφαλληνία, νησιά Αιγαίου

2) 3μελεις εξεταστικες επιτροπές με 1ετή θητεία

3) Ολες οι ειδικότητες δίνουν πρωτα γραπτά και αν περασουν μετα προφορικά. Αν κοπείς προφορικά την επομενη φορα δινεις μονο προφορικα. Προβλεπεται και χαρακτηρισμος (καλώς , λιαν καλώς, αριστα)       ( --> το οτι τον τιτλο της ειδικοτητας θα τον βαθμολογουσε μια κυβερνηση της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ με ξεπερνα!!!   🤣

4) 4 εξεταστικες (αντι για 6 σημερα) Φεβρουαριο, Μαιο, Σεπτεμβριο, Δεκεμβριο (το 2ο 10μερο καθε μηνα)

5) επιδομα 150 ευρω σε ολους τους ειδικευομενους εκτος Αθηνα κ Θεσ/νικης για εξοδα μετακινησης , διαμονης κτλ για τις εξετασεις

5) λοιπες λεπτομερειες οπως και η ημερομηνια εναρξης του νεου συστηματος θα καθοριστουν με μεταγενεστερη υπουργικη αποφαση

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

iceman έκλαψα με "το καταραμένο FB" 🤣

Σε ενα μήνα περίπου είχε εξετάσεις με το παλιό σύστημα..αυτή τη μεταγενέστερη υπουργική απόφαση πώς θα την πάρουμε χαμπάρι?

Υπάρχει συγκεκριμένο διάστημα που κάνει περίπου να βγει μεταγενέστερη υπουργική απόφαση? Η΄ παίζει να μην τη βγαλουν και φέτος?

 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

λογικα μεχρι την επομενη εβδομαδα θα εχει βγει αρχικα το ΦΕΚ του ψηφισμενου νομοσχεδιου.

Η υπουργικη αποφαση που περα απο την ημερομηνια εναρξης του νεου συστηματος θα οριζει και αλλες τεχνικες λεπτομερειες μπορει να βγει οποτεδηποτε. Απο μια εβδομαδα μετα το ΦΕΚ μεχρι και κατι μηνες. Μονο αν καποιος εχει "εσωτερικη" πληροφορηση απο το Υπουργειο θα μπορουσε να μας διαφωτισει.

Δεδομενου οτι πρεπει να οριστουν και οι νεες εξεταστικες επιτροπες που απο οτι διαπιστωσαμε τον περασμενο Δεκεμβριο ειναι θεμα που "δυσκολευει" το Υπουργειο θεωρω οτι σιγουρα τον Απριλιο και πιθανοτατα και τον Ιουνιο η εξεταση θα γινει με το παλιο συστημα.

 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εφόσον θα τις κανουν "πανελληνιες" και πλεον θα διδεται και με βαθμολογια ο τιτλος (... ο οποίος θα μετρά αργότερα ως προσον) θα επρεπε να καταργησουν τα προφορικα και τα ονοματα στα γραπτα να ειναι καλυμμένα. Αδιάβλητα και ισοτιμα για ολους. Αλλιώς δεν βλέπω σε τι θα ωφελησει η αλλαγη του συστηματος.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απλα σε σχεση με τις προηγουμενες εξετασεις, τα βυσματα οχι μονο θα περασουν ευκολα, αλλα θα αριστευσουν κιολας. Ηταν δικαιο, εγινε πραξη.

 

Αυτοι που περασαν με το προηγουμενο συστημα εξετασεις, σε ενδεχομενη προκηρυξη τι μορια θα παρουν? Μορια του Λιαν Καλως, του Αριστα?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο λογικος τροπος αλλαγης και εκσυγχρονισμου του συστηματος ειναι πρωτα να αλλαξουν και να ενοποιησουν το συστημα εκπαιδευσης των ειδικευομενων σε πανελληνιο επιπεδο (logbook κλπ) και μετα να αλλαξουν και να ενοποιησουν το εξεταστικο κομματι.  

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

18 ώρες πριν, drA said:

Ο λογικος τροπος αλλαγης και εκσυγχρονισμου του συστηματος ειναι πρωτα να αλλαξουν και να ενοποιησουν το συστημα εκπαιδευσης των ειδικευομενων σε πανελληνιο επιπεδο (logbook κλπ) και μετα να αλλαξουν και να ενοποιησουν το εξεταστικο κομματι.  

Καθόλου δεν συμφωνώ. Το logbook σταματείστε να το διαδίδετε και να το ζητάτε, θα είναι η θανατική καταδίκη των ειδικευομένων στην Ελλάδα. Και απορώ πώς δεν το καταλαβαίνουνε κάποιοι. Ίσα ίσα, το ότι δεν υπάρχει logbook στην Ελλάδα κρατάει μερικούς από εμάς ακόμα εντός της χώρας. Σκεφτείτε τι θα σημαίνει το logbook π.χ. για χειρουργικές ειδικότητες στην επαρχία όπου δεν υπάρχει μεγάλη γκάμα και αριθμός χειρουργείων, ή τι θα σήμαινε στα μεγάλα πανεπιστημιακά νοσοκομεία όπου οι καλές εγχειρήσεις δίνονται κατά προτίμηση στους ημέτερους και στα μεγάλα έτη της ειδικότητας ή (ειδικά στη Θεσσαλονίκη) στέλνονται και γίνονται σε ιδιωτικά θεραπευτήρια και κλινικές.

Επίσης, ειδικά στις Παθολογικές ειδικότητες, αλλά και στις χειρουργικές φυσικά, το logbook θα είναι το μέσο με το οποίο οι καθηγηταράδες (ή οι διευθυνταράδες στην επαρχία) δεν θα το συμπληρώνουνε ποτέ πλήρως προκειμένου να κρατάνε εκεί αιωνίως τον ειδικευόμενο, φτηνό εργατικό κρέας, ή θα τον εξαναγκάζουν στις γνωστές παράνομες πρακτικές: διακομιδές, υπερεφημέρευση, εφημέρευση σε άλλες κλινικές κ.τ.λ. Κοινώς θα σε βγάζουν πολύ εύκολα ανεπαρκή εάν δεν σε γουστάρουνε ή εάν δεν τους κάνεις τα χατήρια. Ήδη μπορούνε να το κάνουνε, δηλαδή πραγματικά θέλετε να τους δώσουμε μία επιπλέον δυνατότητα (και μάλιστα γραπτή και θεσμοθετημένη) για να μας λιανίσουν;;

Μην εξαπατάστε. Το πρόβλημα της εκπαίδευσης των ειδικευόμενων στη χώρα είναι άλυτο. Ο λόγος είναι ότι εάν δεν επανδρωθεί το Ε.Σ.Υ. με προσωπικό και τεχνολογικό υλικό για να δουλέψουν οι κλινικές σωστά (να δοθούν χρήματα δηλαδή) και εάν δεν παταχθεί η αυθαιρεσία των διευθυντάδων (ειδικά των ακαδημαϊκών) έναντι των ειδικευομένων (νομοθεσία και κεντρικός έλεγχος από το Υπουργείο) η εκπαίδευση δεν θα φτιάξει ποτέ. Όποια αλλαγή γίνεται στην εκπαίδευση της ειδικότητας χωρίς κάτι από αυτά θα είναι πάντοτε και πάντα εις βάρος μας.

Επειδή τίποτα από αυτά τα δύο δεν μπορεί να γίνει και δεν θέλουνε να γίνει (ότι λεφτά υπάρχουν πάνε στους μισθούς των Καρανικαίων, ενώ το ΚΕΣΥ που εισηγείται τις αλλαγές στην εκπαίδευση των ειδικευομένων είναι οι ίδιοι οι ακαδημαϊκοί που καμία διάθεση δεν έχουν να εκπαιδεύσουν σωστά και ουσιαστικά τους ειδικευόμενους - για λάντζα μας θέλουνε παντού και πάντα), μην φαντασιώνεστε βελτιώσεις. Το σύστημα εκπαίδευσης είναι αδύνατον να ενωποιηθεί (εφόσον τα νοσοκομεία τρέχουν με πολύ διαφορετικές ταχύτητες στον πραγματικό κόσμο και δουλεύουν στον αυτόματο πιλότο, όπως όλος ο δημόσιος και ο δικαστικός τομέας της χώρας) και η αντικειμενικότητα της αξιολόγησης είναι αδύνατον να επιβληθεί (αφού στην Ελλάδα δεν επιβάλλεται κανενός είδους αξιολόγηση και ποινή σε κανέναν δημόσιο λειτουργό για το ποιον του έργου που παράγει)

Και κακώς γίνονται οι εξετάσεις Πανελλήνιες. Πολύ κακώς. Όσους κινδύνους και να εγκυμονεί η προσωποληψία, η ειδικότητα προϋποθέτει άπειρες γνώσεις και εφαρμόζεται και πανελλαδικά και παγκοσμίως με διαφορετικές προσεγγίσεις. Έχει πιο πολύ νόημα να εξετάζεσαι από διευθυντές που λίγο πολύ γνωρίζεις τι ζητάνε και πώς δουλεύουν (ενδεχομένως και από τον ίδιο τον διευθυντή σου), παρά από αγνώστους, ειδικά καθηγηταράδες, οι οποίοι θα περνάνε τα δικά τους βύσματα (με ένα τηλέφωνο στην Αθήνα, ο εκ των Ιωαννίνων καθηγητής εξασφαλίζει άνετα μερικά ονοματάκια...) και εσένα δεν θα σε έχουν δει ποτέ στη ζωή τους (ενώ ο διευθυντής σου, όσο και να μην σε γουστάρει, ένα γμτ θα το νοιώσει εάν πάει να σε κόψει μετά από 4-6 χρόνια συνεργασίας, έναντι κάποιου άλλου βύσματος που ενδεχομένως ξέρει πόσο άχρηστο είναι, οπότε πιο εύκολα παίζει να περάσετε και οι δύο).

Λύση; Καμία. Οι επιτροπές αυτές και η κρίση τους δεν θα ελέγχονται από κανέναν. Ιδανικά μόνο, σε μια άλλη χώρα, σε έναν άλλο πλανήτη, μόνο τότε θα υπήρχε αξιοκρατία. Ή έστω, εάν δεν είχε το σύστημα καθόλου προφορικές εξετάσεις. Από τη στιγμή που οι προφορικές εξετάσεις παραμένουνε, γνώμη έχω ότι ήταν πολύ καλύτερα με το παλαιότερο σύστημα. Ναι, ότι αλλαγή γίνεται είναι και θα είναι πάντα εις βάρος μας, όσο δουλεύουμε σε αυτό το μπουρδέλο που λέγεται ελληνικό Ε.Σ.Υ.

Τροποποιήθηκε από mihiatrik
Προσθήκη πληροφοριών
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

14 minutes ago, Shamrock said:

ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ?

Καλημέρα!

1) το να ρωτάς το ίδιο ακριβώς πράγμα σε τρία διαφορετικά τοπικ

2) να μην διαβάζεις καν τις προηγούμενες απαντήσεις όπου υπάρχει η απάντηση που ψάχνεις

Είναι ο ορισμός του τρολ👻👻

Λόγω αποκριών θα το αποδώσω όμως στην γιορτινή διάθεση του βασιλιά καρναβαλου🤡🤡

Οπότε θα σας απαντήσω ότι μπορεί να αρχίσει από Μάιο,μπορεί από Σεπτέμβριο, μπορεί από Δεκέμβρη (ανάλογα πότε θα αποφασίσει ο Υπουργός) , μπορεί και ποτε αν αλλάξει ενδιάμεσα κυβέρνηση. 

 

Τροποποιήθηκε από iceman
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οριστε και το νομοσχεδιο οπως ψηφιστηκε. https://www.ygeianet.gr/images/site/1502/61501_large/nomos_id_klin.pdf

 

Άρθρο 166  Εξετάσεις για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας

1. Οι παράγραφοι 1, 2, 3 και 4 του άρθρου 10 του ν.δ. 3366/1955 (Α΄258) αντικαθίστανται ως εξής: «1. Για την απόκτηση ιατρικής ειδικότητας καθορίζεται σύστηµα πανελλαδικών εξετάσεων, µε εξεταστικά κέντρα στους Νοµούς Αττικής και Θεσσαλονίκης. Στα εξεταστικά κέντρα του Νοµού Αττικής εξετάζονται οι ιατροί, που έχουν εκπαιδευτεί στα νοσηλευτικά ιδρύµατα της Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, νήσων Βορείου και Βορειοανατολικού Αιγαίου, Κυκλάδων, Δωδεκανήσου και Κρήτης. Στα εξεταστικά κέντρα του Νοµού Θεσσαλονίκης εξετάζονται οι ιατροί, που έχουν εκπαιδευτεί στα νοσηλευτικά ιδρύµατα της Μακεδονίας, Θράκης, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Κέρκυρας και Λευκάδας.

  2. Οι εξετάσεις διενεργούνται από τριµελείς εξεταστικές επιτροπές για κάθε ειδικότητα, οι οποίες έχουν µονοετή θητεία και ορίζονται µε απόφαση του Υπουργού Υγείας, µετά από γνώµη του ΚΕ.Σ.Υ.. Οι εξεταστικές επιτροπές αποτελούνται από ένα τουλάχιστον µέλος ΔΕΠ, ως Πρόεδρο, µε τον αναπληρωτή του και δύο µέλη µε βαθµό Συντονιστή Διευθυντή ή Διευθυντή Ε.Σ.Υ. µε τους αναπληρωτές τους, όλοι της ίδιας ειδικότητας µε την εξεταζόµενη. Τόσο τα τακτικά όσο και τα αναπληρωµατικά µέλη των επιτροπών υπηρετούν σε νοσοκοµειακές µονάδες που χορηγούν είτε µερικό είτε πλήρη χρόνο άσκησης στην αντίστοιχη ειδικότητα. Σε περίπτωση έλλειψης µελών ιατρικών ειδικοτήτων ορίζονται ως µέλη ιατροί ειδικότητας των επιµέρους εκπαιδευτικών σταδίων της προς εξέταση ειδικότητας. Ως γραµµατείς των εξεταστικών επιτροπών ορίζονται, µε απόφαση του Υπουργού Υγείας, δηµόσιοι διοικητικοί υπάλληλοι, οι οποίοι υπηρετούν στην έδρα των προέδρων των επιτροπών και προτείνονται από αυτούς.

  3. Οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε γραπτή και προφορική δοκιµασία. Στην προφορική δοκιµασία υποβάλλονται µόνον εάν έχουν επιτύχει στη γραπτή δοκιµασία τουλάχιστον µε βαθµό που αντιστοιχεί στον βαθµό πέντε (5), ο οποίος αποτελεί τη βάση της βαθµολογικής κλίµακας µηδέν έως δέκα (0-10). Ο ιατρός που αποτυγχάνει στην προφορική εξέταση, σε επόµενη εξεταστική περίοδο συµµετέχει µόνον στην προφορική δοκιµασία. Στον τίτλο της ειδικότητας αναγράφεται ο χαρακτηρισµός του βαθµού επιτυχίας του ιατρού στην προφορική δοκιµασία (καλώς, λίαν καλώς, άριστα).

  4. α) Οι εξεταστικές περίοδοι ορίζονται σε τέσσερις (4) τον χρόνο, τους µήνες Φεβρουάριο, Μάιο, Σεπτέµβριο και Δεκέµβριο. Οι εξετάσεις διενεργούνται µέσα στο δεύτερο δεκαήµερο κάθε εξεταστικής περιόδου, σε ηµέρες και ώρες που ορίζονται κάθε φορά από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο, µετά από γνώµη της αντίστοιχης εξεταστικής επιτροπής, και δηµοσιοποιούνται από αυτόν. β) Οι υποψήφιοι υποβάλλουν τις αιτήσεις συµµετοχής τους στις εξετάσεις στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο τουλάχιστον είκοσι (20) ηµέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου. γ) Οι εξετάσεις διενεργούνται στην έδρα του προέδρου της κάθε εξεταστικής επιτροπής. δ) Κάθε άλλο θέµα σχετικό µε τη διενέργεια των εξετάσεων µπορεί να ρυθµίζεται µε απόφαση του Υπουργού Υγείας.»

2. Η παρ. 6 του άρθρου 10 του ν.δ. 3366/1955 (Α΄258) αντικαθίσταται ως εξής: «6. Στους ειδικευόµενους ιατρούς, οι οποίοι εκπαιδεύονται σε νοσηλευτικά ιδρύµατα που βρίσκονται εκτός των Νοµών Αττικής και Θεσσαλονίκης, καταβάλλεται, εντός του τελευταίου τριµήνου της εκπαίδευσής τους, από το νοσοκοµείο εκπαίδευσής τους επίδοµα ποσού εκατόν πενήντα (150) ευρώ για την κάλυψη των κάθε φύσης εξόδων τους για τη συµµετοχή τους στις εξετάσεις απόκτησης του τίτλου ειδίκευσης. Το επίδοµα αυτό, το οποίο βαρύνει τον προϋπολογισµό του Υπουργείου Υγείας, µπορεί να αναπροσαρµόζεται µε κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονοµικών και Υγείας και καταβάλλεται σε κάθε ειδικευόµενο µία φορά µόνον, για την πρώτη εξεταστική περίοδο στην οποία αυτός λαµβάνει µέρος. Ο υποψήφιος που αποτυγχάνει στις εξετάσεις δεν δικαιούται του ανωτέρω επιδόµατος για τις επόµενες της πρώτης φοράς συµµετοχής του σε αυτές. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονοµικών και Υγείας ρυθµίζεται η διαδικασία, ο τρόπος καταβολής και κάθε άλλο θέµα σχετικό µε την καταβολή του επιδόµατος της παρούσας παραγράφου.»

3. Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος αρχίζει από την έναρξη ισχύος της κοινής απόφαση των Υπουργών Οικονοµικών και Υγείας του τελευταίου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 10 του ν.δ. 3366/1955.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν βλέπω κάπου τον περιορισμό των 3 εξεταστικών όπου αν αποτύχεις χρειάζεται να κάνεις άλλους 6 μήνες άμμισθη ειδικότητα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

45 λεπτά πριν, drspiros said:

Δεν βλέπω κάπου τον περιορισμό των 3 εξεταστικών όπου αν αποτύχεις χρειάζεται να κάνεις άλλους 6 μήνες άμμισθη ειδικότητα.

Θα ερθουν στην πορεια κ αυτα.

Βγαινει κατι.

 

Μετα βγαινει η τροποποιητικη του κατι.

Κ μετα βγαινει η αναστολη του ολου.

Μεχρι να ξανατεθει αυτο το κατι σε ισχυ.

 

Μας εχουν εκπαιδευσει σωστα.

Ή απλα ειναι τοσο  προβλεψιμοι

 

Τροποποιήθηκε από why
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

On 9/3/2019 at 1:15 ΜΜ, mihiatrik said:

Καθόλου δεν συμφωνώ. Το logbook σταματείστε να το διαδίδετε και να το ζητάτε, θα είναι η θανατική καταδίκη των ειδικευομένων στην Ελλάδα. Και απορώ πώς δεν το καταλαβαίνουνε κάποιοι. Ίσα ίσα, το ότι δεν υπάρχει logbook στην Ελλάδα κρατάει μερικούς από εμάς ακόμα εντός της χώρας. Σκεφτείτε τι θα σημαίνει το logbook π.χ. για χειρουργικές ειδικότητες στην επαρχία όπου δεν υπάρχει μεγάλη γκάμα και αριθμός χειρουργείων, ή τι θα σήμαινε στα μεγάλα πανεπιστημιακά νοσοκομεία όπου οι καλές εγχειρήσεις δίνονται κατά προτίμηση στους ημέτερους και στα μεγάλα έτη της ειδικότητας ή (ειδικά στη Θεσσαλονίκη) στέλνονται και γίνονται σε ιδιωτικά θεραπευτήρια και κλινικές.

Επίσης, ειδικά στις Παθολογικές ειδικότητες, αλλά και στις χειρουργικές φυσικά, το logbook θα είναι το μέσο με το οποίο οι καθηγηταράδες (ή οι διευθυνταράδες στην επαρχία) δεν θα το συμπληρώνουνε ποτέ πλήρως προκειμένου να κρατάνε εκεί αιωνίως τον ειδικευόμενο, φτηνό εργατικό κρέας, ή θα τον εξαναγκάζουν στις γνωστές παράνομες πρακτικές: διακομιδές, υπερεφημέρευση, εφημέρευση σε άλλες κλινικές κ.τ.λ. Κοινώς θα σε βγάζουν πολύ εύκολα ανεπαρκή εάν δεν σε γουστάρουνε ή εάν δεν τους κάνεις τα χατήρια. Ήδη μπορούνε να το κάνουνε, δηλαδή πραγματικά θέλετε να τους δώσουμε μία επιπλέον δυνατότητα (και μάλιστα γραπτή και θεσμοθετημένη) για να μας λιανίσουν;;

Μην εξαπατάστε. Το πρόβλημα της εκπαίδευσης των ειδικευόμενων στη χώρα είναι άλυτο. Ο λόγος είναι ότι εάν δεν επανδρωθεί το Ε.Σ.Υ. με προσωπικό και τεχνολογικό υλικό για να δουλέψουν οι κλινικές σωστά (να δοθούν χρήματα δηλαδή) και εάν δεν παταχθεί η αυθαιρεσία των διευθυντάδων (ειδικά των ακαδημαϊκών) έναντι των ειδικευομένων (νομοθεσία και κεντρικός έλεγχος από το Υπουργείο) η εκπαίδευση δεν θα φτιάξει ποτέ. Όποια αλλαγή γίνεται στην εκπαίδευση της ειδικότητας χωρίς κάτι από αυτά θα είναι πάντοτε και πάντα εις βάρος μας.

Επειδή τίποτα από αυτά τα δύο δεν μπορεί να γίνει και δεν θέλουνε να γίνει (ότι λεφτά υπάρχουν πάνε στους μισθούς των Καρανικαίων, ενώ το ΚΕΣΥ που εισηγείται τις αλλαγές στην εκπαίδευση των ειδικευομένων είναι οι ίδιοι οι ακαδημαϊκοί που καμία διάθεση δεν έχουν να εκπαιδεύσουν σωστά και ουσιαστικά τους ειδικευόμενους - για λάντζα μας θέλουνε παντού και πάντα), μην φαντασιώνεστε βελτιώσεις. Το σύστημα εκπαίδευσης είναι αδύνατον να ενωποιηθεί (εφόσον τα νοσοκομεία τρέχουν με πολύ διαφορετικές ταχύτητες στον πραγματικό κόσμο και δουλεύουν στον αυτόματο πιλότο, όπως όλος ο δημόσιος και ο δικαστικός τομέας της χώρας) και η αντικειμενικότητα της αξιολόγησης είναι αδύνατον να επιβληθεί (αφού στην Ελλάδα δεν επιβάλλεται κανενός είδους αξιολόγηση και ποινή σε κανέναν δημόσιο λειτουργό για το ποιον του έργου που παράγει)

Και κακώς γίνονται οι εξετάσεις Πανελλήνιες. Πολύ κακώς. Όσους κινδύνους και να εγκυμονεί η προσωποληψία, η ειδικότητα προϋποθέτει άπειρες γνώσεις και εφαρμόζεται και πανελλαδικά και παγκοσμίως με διαφορετικές προσεγγίσεις. Έχει πιο πολύ νόημα να εξετάζεσαι από διευθυντές που λίγο πολύ γνωρίζεις τι ζητάνε και πώς δουλεύουν (ενδεχομένως και από τον ίδιο τον διευθυντή σου), παρά από αγνώστους, ειδικά καθηγηταράδες, οι οποίοι θα περνάνε τα δικά τους βύσματα (με ένα τηλέφωνο στην Αθήνα, ο εκ των Ιωαννίνων καθηγητής εξασφαλίζει άνετα μερικά ονοματάκια...) και εσένα δεν θα σε έχουν δει ποτέ στη ζωή τους (ενώ ο διευθυντής σου, όσο και να μην σε γουστάρει, ένα γμτ θα το νοιώσει εάν πάει να σε κόψει μετά από 4-6 χρόνια συνεργασίας, έναντι κάποιου άλλου βύσματος που ενδεχομένως ξέρει πόσο άχρηστο είναι, οπότε πιο εύκολα παίζει να περάσετε και οι δύο).

Λύση; Καμία. Οι επιτροπές αυτές και η κρίση τους δεν θα ελέγχονται από κανέναν. Ιδανικά μόνο, σε μια άλλη χώρα, σε έναν άλλο πλανήτη, μόνο τότε θα υπήρχε αξιοκρατία. Ή έστω, εάν δεν είχε το σύστημα καθόλου προφορικές εξετάσεις. Από τη στιγμή που οι προφορικές εξετάσεις παραμένουνε, γνώμη έχω ότι ήταν πολύ καλύτερα με το παλαιότερο σύστημα. Ναι, ότι αλλαγή γίνεται είναι και θα είναι πάντα εις βάρος μας, όσο δουλεύουμε σε αυτό το μπουρδέλο που λέγεται ελληνικό Ε.Σ.Υ.

Mihiatrik συμφωνώ με τα περισσότερα που απάντησες. Ωστόσο:

-Η ουτοπία απόκτησης ενος καλύτερου εκπαιδευτικού συστήματος, λόγω οικονομικής κατάστασης της χωρας κυρίως, δε σημαίνει οτι ως ειδικευόμενοι  θα πρέπει να παραδοθούμε στη μοιρα μας και να μην διεκδικούμε καλύτερες συνθηκες εκπαίδευσης (όπως και εργασίας). Το να καταφέρουμε να πάρουμε "το χαρτι" του τιτλου δυστυχως δεν μας λύνει τα προβλήματα, τις οποιες ελλείψεις θα τις βρούμε μπροστά μας αργα ή γρήγορα, κυρίως όταν ειδικευθεντες από το εξωτερικό θα είναι καλύτερα καταρτιμένοι. Ανέφερα τα logbook όχι ως συγκεκριμένη πρόταση αλλά ως ένα πιθανό τρόπο-παραδειγμα να προσομοιάσει η εκπαίδευση στα δεδομένα του εξωτερικού και πιθανώς ένα τροπο ώστε ειδικευομενοι σε πιο μικρα νοσοκομεια να μπορουν να διεκδικούν rotation σε κεντρικότερα και μεγαλύτερα για απαρτίωση της εκπαίδευσης τους. Εχεις δίκιο όμως οτι μπορει να καταλήξει boomerang ή δικοπο μαχαιρι...

-Είμαι υπερ αδιαβλητων συστηματων αξιολογησης (με τον οποιοδηποτε τροπο εξασφαλίζονται) και η πρόταση για εξέταση των ειδικευομενων απο τους διεθυντες τους δε νομιζω οτι προφυλάσσει από αδικιες, βυσματα, εμπαθειες κλπ.

-Με τις τοποθετησεις μου σχετικα με τις αλλαγες που ανακοινωθηκαν στον τροπο εξετασης για αποκτηση τιτλου ειδικοτητας ηθελα να τονισω ότι δεν μπορω να καταλαβω πως θα βελτιώσουν το υπαρχον συστημα. Αντίθετα πιστευω ότι θα επιδεινωσουν τα προβλήματα και κυρίως θα οξύνουν ανισότητες που προκύπτουν από την ετερογενή ποιοτητα εκπαίδευσης του λαμβανει κάθε ειδικευομενος στα νοσοκομεία ανα την ελληνική επικράτεια.

 

Τροποποιήθηκε από drA
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

On 10/3/2019 at 6:46 ΜΜ, iceman said:

 

3. Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος αρχίζει από την έναρξη ισχύος της κοινής απόφαση των Υπουργών Οικονοµικών και Υγείας του τελευταίου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 10 του ν.δ. 3366/1955.

Ξέρουμε περισσότερα για αυτή τη διάταξη και τη σημασία της;

Online βρήκα αυτό(αν και αμφιβάλω για το πόσο σωστό Ή πόσο σχετικό είναι): 

6. Oι εξετάσεις διενεργούνται σε αναγνωρισμένη Kλινική ή Eργαστήριο Nοσηλευτικού Iδρύματος που ορίζεται από το Συμβούλιο Iατρικών Eιδικοτήτων

Από εδώ: https://www.iatronet.gr/entries/50/iatriki-nomothesia.html

 

 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

On 12/3/2019 at 2:39 ΜΜ, drA said:

Mihiatrik συμφωνώ με τα περισσότερα που απάντησες. Ωστόσο:

-Η ουτοπία απόκτησης ενος καλύτερου εκπαιδευτικού συστήματος, λόγω οικονομικής κατάστασης της χωρας κυρίως, δε σημαίνει οτι ως ειδικευόμενοι  θα πρέπει να παραδοθούμε στη μοιρα μας και να μην διεκδικούμε καλύτερες συνθηκες εκπαίδευσης (όπως και εργασίας).

Δεν είπα να παραδοθούμε στη μοίρα μας. Είπα απλά να μην έχουμε την ουτοπία ότι οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση προτείνει, διαδίδει, ή ανακοινώνει το Υπουργείο Υγείας πάνω στα ζητήματα εκπαίδευσης στην ειδικότητα θα μπορούσε ποτέ να είναι προς όφελός μας. Δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει ποτέ τέτοια περίπτωση στο Ελλαδιστάν. Και αυτό γιατί αφενός οι άνθρωποι που ασχολούνται με το θέμα είναι οι ίδιοι η αιτία του προβλήματος (συνδικαλιστές πανεπιστημιακοί = ότι χειρότερο υπάρχει) και αφετέρου η εκπαίδευσή μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιατρική που προσφέρει το Ε.Σ.Υ. (εργασιακές συνθήκες και μέριμνα για εκπαίδευση = τραγελαφικά).

On 12/3/2019 at 2:39 ΜΜ, drA said:

Το να καταφέρουμε να πάρουμε "το χαρτι" του τιτλου δυστυχως δεν μας λύνει τα προβλήματα, τις οποιες ελλείψεις θα τις βρούμε μπροστά μας αργα ή γρήγορα, κυρίως όταν ειδικευθεντες από το εξωτερικό θα είναι καλύτερα καταρτιμένοι.

Η κατάρτιση που κουβαλάει ο καθένας εξισώνεται απόλυτα με το σύστημα υγείας στο οποίο εκπαιδεύτηκε. Είναι δεδομένο ότι εάν πήρες τίτλο από νοσοκομείο κοτέτσι (νοσοκομεία της Ελλάδας), θα υστερείς πάντα από τα αντίστοιχα νοσοκομεία του εξωτερικού. Έρχεσαι πάλι στα λόγια μου, ΗΔΗ οι ειδικευθέντες στο εξωτερικό είναι πολύ καλύτερα καταρτισμένοι από εμάς (γι' αυτό όλοι κοιτάζουν να κάνουν κάποια μετεκπαίδευση στο εξωτερικό).

Επίσης, λάβε υπόψιν σου ότι για τα συστήματα υγείας του εξωτερικού (Αγγλία, Σουηδία, Γερμανία κ.τ.λ.) δίνουνε μεγάλη βάση στην προϋπηρεσία στο σύστημα υγείας τους. Δίνουνε απόλυτη προτεραιότητα στην ντόπια ιατρική, στους αποφοιτούντες από τις εγχώριες σχολές και στους γνωρίζοντες άριστα την γλώσσα της πατρίδας τους. Στην Ελλάδα γίνεται ακριβώς το ανάποδο. Στα ελληνικά νοσοκομεία μπορείς να δουλέψεις στην ειδικότητα ή στο αγροτικό μπάτε σκύλοι αλέστε, αρκεί να κάνεις μία αίτηση, ούτε συνέντευξη, ούτε τίποτα. Και εάν πέσει και βύσμα στο επικουρικό...

Μην τα ξαναλέμε. Ιδού τα ρεζιλίκια μας:

https://www.onlarissa.gr/2018/09/29/apithano-esteilan-agrotiko-giatro-se-chorio-tis-elassonas- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --efyge- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika -- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --ixere-ellinika/

Για να μην μιλήσω για άλλες διαλέκτους που κυκλοφορούν εντός του Ε.Σ.Υ.

On 12/3/2019 at 2:39 ΜΜ, drA said:

Ανέφερα τα logbook όχι ως συγκεκριμένη πρόταση αλλά ως ένα πιθανό τρόπο-παραδειγμα να προσομοιάσει η εκπαίδευση στα δεδομένα του εξωτερικού και πιθανώς ένα τροπο ώστε ειδικευομενοι σε πιο μικρα νοσοκομεια να μπορουν να διεκδικούν rotation σε κεντρικότερα και μεγαλύτερα για απαρτίωση της εκπαίδευσης τους. Εχεις δίκιο όμως οτι μπορει να καταλήξει boomerang ή δικοπο μαχαιρι...

Μα εδώ ακριβώς είναι το πρόβλημα. Στην πραγματικότητα δεν είναι το log book που κτίζει την εκπαίδευση στα νοσοκομεία του εξωτερικού. Πρώτα έκτισαν ένα σύστημα υγείας που λειτουργεί και προσφέρει περιβάλλον για νοσοκομειακή εκπαίδευση και επικουρικά, ως εργαλείο καταγραφής, χρησιμοποιείται και το log book. Π.χ. Δεν είναι το log book που αναγκάζει τους ειδικευόμενους στη Γερμανία να ξέρουν να κάνουν ένα FAST υπέρηχο στα επείγοντα, ή να περνάνε κεντρικούς καθετήρες, ή να διαβάζουν μόνοι του απεικονιστικές εξετάσεις, ή να κάνουνε οι ίδιοι φλεβοκεντήσεις, ή εγχειρίζουν καθημερινά με λαπαροτομικές τεχνικές κ.τ.λ. Είναι η καθημερινή δουλειά στο νοσοκομείο που τους αναγκάζει να τα μάθουνε.

Η εκπαίδευση στην ειδικότητα έχει μόνο έναν τρόπο: Νοσοκομεία και Εθνικό Σύστημα Υγείας που να δουλεύουνε. Αυτό έχει το εξωτερικό. Όλα τα άλλα είναι ασήμαντα και δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα επί της ουσίας.

On 12/3/2019 at 2:39 ΜΜ, drA said:

-Είμαι υπερ αδιαβλητων συστηματων αξιολογησης (με τον οποιοδηποτε τροπο εξασφαλίζονται) και η πρόταση για εξέταση των ειδικευομενων απο τους διεθυντες τους δε νομιζω οτι προφυλάσσει από αδικιες, βυσματα, εμπαθειες κλπ.

Για μένα η ειδικότητα δεν θα έπρεπε καν να έχει εξετάσεις. Τι πάει να πει εξετάσεις;;

Οι εξετάσεις είναι η επίσημη παραδοχή του διευθυντή σου, του νοσοκομείου σου και κατά επέκταση της πολιτείας ότι δεν είναι σίγουροι εάν τόσα χρόνια εκεί πέρα έκανες την δουλειά σου ή εάν απλά ήσουν περαστικός (και σε πληρώνανε κιόλας).

Δηλαδή είναι επίσημη παραδοχή της δικής τους αποτυχίας να πιστοποιήσουν ότι όσο ήσουν εκεί σου μάθανε όσα έπρεπε να σου μάθουν. Και όλως περιέργως, αυτό ακριβώς πιστοποιούν με το πιστοποιητικό επιστημονικής επάρκειας που σου δίνουν στο τέλος της άσκησης.

Και όλως ακόμα περισσότερο περιέργως, το πιστοποιητικό αυτό, δηλαδή 4 --> 7 χρόνια εργασίας υπό την εποπτεία τους, που έβγαλες τη λάντζα, που κουράστηκες, που εφημέρευες με τον εισαγγελέα πάνω από το κεφάλι σου και αυτοί ήταν στο σπιτάκι τους, δεν παίζουν κανένα ρόλο όταν εξετάζεσαι στις τελικές εξετάσεις της ειδικότητας.

Θεωρώ λοιπόν ότι αντί να κοροΪδεύουμε τους εαυτούς μας με log book, αδιάβλητα συστήματα, πανελλήνιες εξετάσεις κ.τ.λ. εμετικά που ακούγονται κατά καιρούς, λύση είναι εκ πρώτης να σκεφτούμε τι ακριβώς ζητάμε από τον νέο γιατρό και τι ακριβώς του προσφέρεται.

Αλλιώς εάν δεχόμαστε ότι το σύστημα εκπαίδευσης είναι αποτυχία στο να σε εκπαιδεύει, και επομένως χρειάζονται εξετάσεις ως αναγκαίο κακό για να πιστοποιήσει την επάρκεια της εκπαίδευσης, τότε νομίζω ότι εξ' αρχής κάνουμε λάθος συζήτηση.

Σε ένα ομολογημένα αποτυχημένο σύστημα εκπαίδευσης, λοιπόν, θεωρώ ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι αδικία μεγάλη. Αφενός γιατί τα βύσματα πάντα θα περνάνε και αφετέρου γιατί όπως ήδη προείπα η ύλη σε μια ειδικότητα είναι άπειρη και οι προσεγγίσεις πολλαπλές.

Επομένως επί της αρχής καλύτερο και πιο δίκαιο είναι να σε εξετάζει αυτός που σε εκπαίδευε για > 4 χρόνια, επομένως ξέρεις ήδη τι προτιμάει να ρωτάει και τι σου έλεγε να διαβάζεις τόσα χρόνια.

Αυτό, παρά να σε εξετάζει ένας παντελώς άγνωστος, ο οποίος το μόνο που ξέρει από εσένα είναι πώς σε λένε και το εάν απάντησες τις γραπτές ερωτήσεις με βάση τα δικά του χ και ψ γούστα, τα οποία δεν έχεις και καμία υποχρέωση να τα ξέρεις κιόλας, αφού ποτέ δεν σε εκπαίδευσε ο ίδιος.

On 12/3/2019 at 2:39 ΜΜ, drA said:

-Με τις τοποθετησεις μου σχετικα με τις αλλαγες που ανακοινωθηκαν στον τροπο εξετασης για αποκτηση τιτλου ειδικοτητας ηθελα να τονισω ότι δεν μπορω να καταλαβω πως θα βελτιώσουν το υπαρχον συστημα. Αντίθετα πιστευω ότι θα επιδεινωσουν τα προβλήματα και κυρίως θα οξύνουν ανισότητες που προκύπτουν από την ετερογενή ποιοτητα εκπαίδευσης του λαμβανει κάθε ειδικευομενος στα νοσοκομεία ανα την ελληνική επικράτεια.

+++++

 

Τροποποιήθηκε από mihiatrik
Προσθήκη πληροφοριών
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το ΦΕΚ δημοσιεύτηκε.

https://www.ygeianet.gr/images/site/1510/61518_large/n46002019-fek.pdf

Σελίδα 1176

Με το: "3. Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος αρχίζει από την έναρξη ισχύος της κοινής απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υγείας του τελευταίου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 10 του ν.δ. 3366/1955." Να μας θολώνει το τοπίο.

Τροποποιήθηκε από tzef
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@Shamrock όπως έγραψαν αρκετοί πιο πάνω, το μέτρο θα ισχύσει για όλους τους ειδικευόμενους (παλιούς και νέους) που θα δώσουν εξετάσεις αμέσως μετά την έκδοση της υπουργικής απόφασης 

@amarillio21 η αρμόδια επιτροπή του ΚΕΣΥ (που συνεδρίαζε >1 χρόνο σχετικά με αυτό το θέμα)  πρότεινε στον υπουργό γραπτές εξέτασεις μόνο με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Οι ερωτήσεις θα επιλέγονται με κλήρωση από μια τράπεζα θεμάτων. Στην καρδιολογία ξέρω πως εδώ και κανένα χρόνο μαζεύουν ερωτήσεις για να κάνουν τράπεζα θεμάτων - φαντάζομαι πως κάτι ανάλογο θα γίνεται και στις υπόλοιπες ειδικότητες

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΘΕΜΑ: Παρέχονται πληροφορίες

ΣΧΕΤ. Οι διατάξεις του ν. 4600/2019 ( ΦΕΚ 43 Α) αρμοδιότητας της Δ/νσης Ιατρών, λοιπών Επιστημόνων και Επαγγελματιών Υγείας

Με αφορμή τη δημοσίευση του νόμου 4600/2019 «Εκσυγχρονισμός και Αναμόρφωση Θεσμικού Πλαισίου Ιδιωτικών Κλινικών, Σύσταση Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, Σύσταση Εθνικού Ινστιτούτου Νεοπλασιών και λοιπές διατάξεις» (ΦΕΚ 43 Α) σας ενημερώνουμε τα παρακάτω:

Α. Στα άρθρα 113,114,115 και 116 αναφέρονται οι προϋποθέσεις απόκτησης της βεβαίωσης άσκησης του ιατρικού και οδοντιατρικού επαγγέλματος, οι λόγοι ανάκλησης της βεβαίωσης ή άδειας άσκησης των παραπάνω επαγγελμάτων, οι λόγοι αναστολής της ισχύος τους, καθώς και οι προϋποθέσεις ανάκτησης του δικαιώματος άσκησης του ιατρικού και οδοντιατρικού επαγγέλματος.

Β. Στο άρθρο 117 ορίζεται ότι ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος και η Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία από 1-4-2019 θα δέχονται τις αιτήσεις των ιατρών και οδοντιάτρων : α. για την χορήγηση της βεβαίωσης άσκησης του ιατρικού και οδοντιατρικού επαγγέλματος είτε είναι πτυχιούχοι της ημεδαπής είτε της αλλοδαπής, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, β. για την χορήγηση τίτλου ιατρικής και οδοντιατρικής ειδικότητας της ημεδαπής μετά από επιτυχείς εξετάσεις, με το σύστημα της αυτόματης αναγνώρισης, εφόσον οι τίτλοι προέρχονται από την Ε.Ε , σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Επιπλέον ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος και η Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία θα χορηγούν βεβαιώσεις και πιστοποιητικά αναφορικά με πληροφορίες που απορρέουν από τα παραπάνω, όπως το πιστοποιητικό good standing, πιστοποιητικό ορθής άσκησης του επαγγέλματος, βεβαίωση χρόνου ειδίκευσης και ό, τι άλλο σχετικό ζητηθεί από τους ενδιαφερόμενους.

Γ. Οι Περιφερειακές ενότητες της χώρας θα παραλαμβάνουν μέχρι 31-3-2019 τις αιτήσεις των ιατρών για χορήγηση βεβαίωσης άσκησης του ιατρικού και οδοντιατρικού επαγγέλματος και χορήγηση τίτλου ιατρικής και οδοντιατρικής ειδικότητας, καθώς και τις αιτήσεις για χορήγηση των αντίστοιχων βεβαιώσεων και πιστοποιητικών τις οποίες θα εξετάζουν και θα διεκπεραιώσουν. Οι παραπάνω αιτήσεις με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά θα παραμείνουν στο αρχείο τους.

Δ. Επίσης μέχρι 31-3-2019 (καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων) οι ειδικευόμενοι ιατροί και οδοντίατροι θα υποβάλουν τις αιτήσεις τους για συμμετοχή στην εξεταστική περίοδο του Απριλίου προς απόκτηση τίτλου ειδικότητας στις οικείες Περιφερειακές ενότητες, όπου οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα τις επεξεργαστούν, για να διαπιστωθεί η πληρότητα των προϋποθέσεων συμμετοχής των ειδικευομένων στις εξετάσεις λήψης τίτλου ειδικότητας και με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου των υποβληθέντων πιστοποιητικών θα συμπληρώσουν τις καταστάσεις των συμμετεχόντων εις πενταπλούν, σύμφωνα με την αριθμ. Υ7α/οικ.63042/8-5-2008 εγκύκλιό μας. Από 1-4-2019 και έως 5-4-2019 όλες οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά των συμμετεχόντων θα διαβιβαστούν από τις οικείες Περιφερειακές ενότητες στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο και στην Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία αντίστοιχα, με συνημμένες τις συμπληρωμένες καταστάσεις των συμμετεχόντων, που πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις συμμετοχής στις εξετάσεις.

Ε. Επιπλέον οι αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειακών ενοτήτων της χώρας θα αποστείλουν στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο και στην Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία τους φακέλους των ιατρών και των οδοντιάτρων αντίστοιχα, οι οποίοι έχουν αποτύχει σε εξετάσεις ειδικότητας στο παρελθόν συμπεριλαμβανομένης και της εξεταστικής περιόδου Φεβρουαρίου 2019 και δεν θα έχουν υποβάλει αίτηση συμμετοχής στις εξετάσεις μέχρι 31-3-2019.

Στ. Στο αρχείο των Περιφερειακών ενοτήτων θα παραμείνουν οι φάκελοι των ιατρών και των οδοντιάτρων των οποίων τα αιτήματα έχουν υποβληθεί μέχρι 31-3-2019 πλην των αναφερομένων στις παραγράφους Δ και Ε της παρούσας.

Ζ. Η εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 166 του νόμου 4600/2019, στο οποίο προβλέπεται διαφορετικό εξεταστικό σύστημα για την απόκτηση του τίτλου των ιατρικών και οδοντιατρικών ειδικοτήτων θα αρχίσει μόλις εκδοθεί και ισχύει η προβλεπόμενη στην παρ. 3 του ίδιου άρθρου κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υγείας.

https://www.diavgeia.gov.gr/decision/view/93ΛΝ465ΦΥΟ-996

Τροποποιήθηκε από joie
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δηλαδή ξεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής στις εξετάσεις έως 31/3 για τον Απρίλη. Οκ

Δεν πάμε στον ιατρικό σύλλογο Αθηνών για την αίτηση;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.