Jump to content

Εγγραφή στο GMC- διευκρινίσεις


Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι φρέσκια γιατρός κι ετοιμάζω τα χαρτιά μου για εγγραφή στο GMC. Μου ζητάνε από κει τον πάπυρο ομως, τον οποίο το πανεπιστήμιο μου θα κάνει μήνες να μου τον δώσει. Μου είπαν από τη γραμματεία ότι μπορούν να δώσουν ένα πιστοποιητικό γνησιότητας σπουδών. Το θέμα είναι το δέχονται οι αγγλοι; ή θα χρονισει πολυ η εγγραφή μου; Επίσης, όταν τους στέλνεις στην αρχή φωτοτυπίες από τα χαρτιά σου, την ταυτότητα πρέπει να την επικυρωσω στην αστυνομία και να βάλω κ σφραγίδα Χάγης; Έχω βάλει σ όλα τα υπολοιπα κι η μετάφραση τους έχουν κ σφραγίδα δικηγορικού συλλόγου... Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν πολυτιμη!!αλλιως με βλέπω με άδεια άσκησης σε κανα 8μηνο!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

6 ώρες πριν, Christina1992 said:

Καλησπέρα, είμαι φρέσκια γιατρός κι ετοιμάζω τα χαρτιά μου για εγγραφή στο GMC. Μου ζητάνε από κει τον πάπυρο ομως, τον οποίο το πανεπιστήμιο μου θα κάνει μήνες να μου τον δώσει. Μου είπαν από τη γραμματεία ότι μπορούν να δώσουν ένα πιστοποιητικό γνησιότητας σπουδών. Το θέμα είναι το δέχονται οι αγγλοι; ή θα χρονισει πολυ η εγγραφή μου; Επίσης, όταν τους στέλνεις στην αρχή φωτοτυπίες από τα χαρτιά σου, την ταυτότητα πρέπει να την επικυρωσω στην αστυνομία και να βάλω κ σφραγίδα Χάγης; Έχω βάλει σ όλα τα υπολοιπα κι η μετάφραση τους έχουν κ σφραγίδα δικηγορικού συλλόγου... Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν πολυτιμη!!αλλιως με βλέπω με άδεια άσκησης σε κανα 8μηνο!

Η Σφραγίδα της Χάγης ΔΕΝ μπορεί και δεν μπαίνει σε αντίγραφο ταυτότητας ή διαβατηρίου. Για τον πάπυρο/πιστοποιητικό γνησιότητας πάρε τηλ στο GMC (or shoot them an e-mail...) και ρώτησε αν τους κάνει αυτό που μπορεί να σου δώσει τώρα η σχολή σου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 11 months later...

Καλησπέρα! Επειδή με ενδιαφέρει το θέμα, τελικά τι απάντηση έχει δωθεί σχετικά με το πιστοποιητικό γνησιότητας σπουδών και τον πάπυρο; 

Link to comment